demo | 2009. augusztus 27. | 13:18:36
Szkeptikus | 2009. augusztus 27. | 13:13:13
Városi legendákkal és összeesküvés elméletekkel nem foglalkozom!
Nem állt ott több száz tömegoszlatásra jól kiképzett egység!
Csak a maga fantáziájában létezik! Erre senki nem volt felkészülve!
Szkeptikus | 2009. augusztus 27. | 13:13:13
Moderálási alapelvek- komment törölve -
demo | 2009. augusztus 27. | 12:34:03
Szkeptikus | 2009. augusztus 26. | 21:14:53
Hát nem tudom, de ha jól emlékszem, élőben "élvezhettük" azt a brutális és embertelen támadást, ami a tv székház előtt volt!
Arról érdekes szót sem ejt. És valóban, aki nem akart belekeveredni, az nem ment oda! És mint egyértelműen kiderült, /telefonbeszélgetésekből hallhattuk/ szándékos provokáció volt, direkt teremtették meg ezt a szituációt! De Önt nyilván az egyértelmű tények nem érdeklik. Ezért nincs is értelme vitatkozni Önnel. Még 20 év múlva is ezt az esetet fogjuk hallani, meg azt az öt elhíresült cigányok által elkövetett rettenetes bűncselekményt! Ebből sokáig nem tudnak megélni.
lokális | 2009. augusztus 27. | 09:50:43
Eredetit is olvassunk, ne csak ferdítést
http://basahalom.blog.hu/2009/08/22/debreceni_gyanusitottak#comments
Kácsor úr láthatóan mindent megtesz, hogy elhülyüljön és lezülljön a Basahalom spanja szintjére, akinek valóban beígérték Kósáék az önkormányzati média irányítását, csak az a balga debreceni csődör az egyik igen fontos Fidesz-feleséget is megkívánta hozzá, ezt a barátok nem vették tőle jó néven. Így nevezte ki magát az eszement blogjában az önkormányzati sajtó virtuális főszerkesztőjének.
A városi tévé különben önálló műsort készít a rendőrségi akcióról.
Hajrá Loki! Ez most a sláger a városban. Nyilván a Kácsor-Basahalom tandem szerint Kósa monnnyon le, mert nem ő lőtte a gólokat.
Végül egy épelméjű debreceni írás
http://nol.hu/kult/20090826-kik_eltek_arkadiaban_
wright mills | 2009. augusztus 27. | 04:20:42
Szkeptikus
"Az én véleményem szerint meg kellene várni a bírósági szakasz a véleményalkotáshoz."
Ez egy baromság. A médiának az dolga, hogy a hogy a lehető legprecízebben tájékoztasson az éppen aktuális történésekről. A véleményalkotás a nézők feladata. Igazából nem is értem, hogy Kósa miért nem szólalt még meg ebben az ügyben, és nem csak a bűncselekmények komolysága és kegyetlensége miatt, hanem amiatt, hogy az hónapok óta ezzel foglalkozik az egész ország.
wright mills | 2009. augusztus 27. | 02:20:09
Mélyen elszomorít, hogy mára Magyarországon szinte minden esemény csak valamilyen politikai szemüvegen keresztül szemlélhető. Ha konzervatív jobboldali vagyok, akkor a körmöm szakadtáig védem Debrecent és természetesen kimondva vagy kimondatlanul Kósát, mert ez a kötelessége egy hívő jobboldalinak. Ha baloldali vagyok, akkor minden alkalmat megragadok, hogy l a Debreceni Önkormányzat, és ezáltal természetesen Kósa alá tegyek egy lapáttal. Például ez a cikk is, bár finom módzserekkel, de erről szól. Sajnos, hogy erről szól, mert igazából a cikk irójának igaza lenne. Ha a városi híradás tényleg ilyen szinten próbálja agyonhallgatni az ügyet, akkor nagyon de nagyon nevetségesen viselkedik.
Én 6 éve külföldön élek, úgyhogy talán egy kissé objektívebben tudom szemlélni az otthoni dolgokat. Szóval szerintem lassan a magyarok ebbe bele fognak kattanni. Most olvastam az indexen, hogy valaki jobbtaxi vállalatot hozott létre a jobboldali utasok kiszolgálására. Az élet nem a kib..ott világnézetekről szól.
Ami történt az innen nézve viszonylag egyszerű. Rasszista alapon megöltek embereket, csak azért mert másnak születtek, mint a többségi társadalom. Természetesen ha hinni lehet a rendőrségnek, de nem hiszem, hogy tudatosan hazudnának egy ilyen kaliberü ügyben. A móri bankrablásnál sem direkt csinálták, csak egyszerűen kriplik és nagy volt a nyomás rajtuk. Szóval gyalázatos dolog történt, aminek az elkövetőo debreceni lakosok. Ha itteni szinten egy hasonló komolyságú ügyben kiderül, hogy new yorki-ak az elkövetők, akkor a Bloomberg polgármester beszédet mond a TV-ben és az összes helyi hírcsatorna ezzel foglalkozik. Meginterjúvolják még a mosodást is, ahová az elkövető a szennyesét hordta. Mert így működik egy korrekt tömegtájékoztatás. Az állampolgárok kezében szinte ez az egyetlen eszköz amivel meg tudják félemlíteni a politikát és a korrupt nagyvállalatokat. ha Debrecenben tényleg Önkormányzati ukász miatt van hírzárlat, akkor az szégyen és gyalázat, attól függetlenül, hogy milyen színű a város vezetése.
spartacus | 2009. augusztus 27. | 00:20:23
irriga | 2009. augusztus 26. | 09:59:36
"Egyébként régi módszer:
Amiről nem beszélünk az nincs, amiről beszélünk az van, függetlenül az objektív valóságtól.
Valami Goering is alkalmazta ezt a tételt ..."
Igen, de a legnagyobb tokelyre egy Orban Viktor nevu diktatorjelolt vitte az eze=redforulo Eszak-Balkaniajaban.
komszomol | 2009. augusztus 27. | 00:09:43
"Emberek százait verték véresre ezek a szadista állatok."
Nota bene: tényleg van egy rakás hungarista a rendőrségben, de a "véresre vert" személyek azért tettek érte vastagon. Engem például miért nem vertek még meg soha? Lehetőleg nem megyek tüntetni, ha mégis, és látom, hogy a tömeg elkezd állat módra viselkedni, azonnal, a legrövidebb úton elhúzok a sunyiba. Ha fasiszta jelképeket látok, már oda se megyek.
Szkeptikus | 2009. augusztus 26. | 21:14:53
Moderálási alapelvek- komment törölve -
minekpista | 2009. augusztus 26. | 21:08:24
Olvassak el mit irt Petofi kb 165 evvel ezelott debrecenrol es a debreceniekrol.O sem volt hazaffi es partatlan?
demo | 2009. augusztus 26. | 18:43:49
luis3 | 2009. augusztus 26. | 13:26:09
Ne csúsztasson, egy szemkilövés volt, egy kezelhetetlen, örjöngő tömeggel szemben!
Három éve! Összességében több sérült rendőrrel, mint radikális tüntetővel!
Baromi unalmas már a folyamatos csúsztatás, mintha ártatlan bárányokkal szemben történt volna az intézkedés! Nézze már meg az akkori tudósításokat! Ne csak a Morvai Krisztína egyoldalú vágott anyagát!
Még tíz év múlva is ezt a szemkilövést fogjuk hallgatni.
erlauer | 2009. augusztus 26. | 18:13:56
@ rázó | 2009. augusztus 26. | 16:56:24
A magam harsonája vagyok (bár néha kicsit rekedt és halk).
Tibor | 2009. augusztus 26. | 17:11:36
Kedves Kacsor Úr!
Ön mintha az 1950-es években élne.Apám meséli,hogy akkoriban minden irótól megkövetelték a Szálin cikket annak születésnapja táján!!
Tudja,kedves uram.én nem lihegném túl a dolgokat és a debrecenieknek adok igazat ugyanis:
VALAMI NEM TISZTA EBBEN AZ ÜGYBEN:
A reggeli Kossuth rádióban a főkapitány azt mondta,hogy :FEL KELL DERITSÉK AZ ELFOGOTTAK TELJES ÉLETÚTJÁT,GYEREKKORÚKIG!!!!
Talán ez lesz a fővádpont?
Vajon nem az lenne a legfőbb:megtudni ki adta a térképeket,ki készitette a terep felderitését?
A tarnabodiakat ugyanez a rendőrség \"biztos\" bizonyiték alapján vádolta,tegnap szélnek eresztette őket.És Mór és a bonyhádi magyarok nyilai robbantás???És a többi??
Nem adok vak garast sem az eddigiekre:
1.Biztos központilag szervezték
2.A központ kapta a helyszini felmérést
3.Ők rendelték meg a TETTET.
4.A felderitést helyiek végezték és a dörzsöltek,ezért kizárólag ártatlan és bűntelen minden áldozat és ezért annyira egyedülálló az egész közösségben.
5.A kifizetése a bérgyilkosságnak a legkomplikáltabb része az ügynek.Ezért a központ többfejű,esetleg személyes kapcsolat sincs a tervező és kifizetéS között.
6.Ilyen gyilkosságsorozatot egy csapat INGYEN nem végzett!!!!!
KIVÁNCSI VAGYOK ,MIKOR BUKIK MEG A VÁD?aZT HISZEM KIHÚZZÁK A VÁLASZTÁSOKIG.
Zárómondat:a gyilkosságot és a népgyilkosságot különösen,mélyen elitélem,de jogom van gondolkodni!!!Tibor
rázó | 2009. augusztus 26. | 16:56:24
erlauer, maga kinek a harsonája? Ezt a Kácsor- cikket pedig oktatni kell a média-tanodákban.
erlauer | 2009. augusztus 26. | 15:57:41
Az MH a Fidesz harsonája.
papirusz | 2009. augusztus 26. | 15:20:19
Nem kell Debrecenig menni a hallgatás ilyen felháborító példáiért. A Magyar Hírlap országos napilap honlapján említést sem tettek az ügyről hétfőn. Tegnap egy háromsoros MTI-hírre futotta. És mellette a margón "TATÁRSZENTGYÖRGYÖN A HÁZ TULAJA GYÚJTOGATOTT"
Kurucinfóra már nincs szükség, a MH tökéletesen ellátja a funkcióját.
csaszi/2 | 2009. augusztus 26. | 15:03:33
Kacsor szerkeszto Ur cikke ala nyomtam egy +-t. Egyuterzesbol, mert engem is elszomorit, elbizonytalanit a kozony, ugyanakkor elkeserit az ertelmetlen sunyi talagatasok tomege, porhites a hir valodisagarol. Hiszen eppen a cikkiro e temarol irt szamos cikkeben a valosagnak megfeleloen es targyilagosan de hivatasos alapossaggal mutatta be a helyzetet.
annaberg | 2009. augusztus 26. | 14:59:48
az ország 81 %-a utálja a cigányokat.
az ország 7-8 %-a cigány.
a fennmaradó 11 % számára valóban némaságnak tűnhet, az a közöny, ami a cigányok irtásával kapcsolatban az országban érezhető. de ez a közöny csak ennek a 11 %-nak az.
a tény az, hogy az ország tulnyomó többségét nem érdekli, hogy mi történik a cigámyokkal, amennyiben kevesebb van belölük.
erlauer | 2009. augusztus 26. | 14:58:38
@ Nasztanovics | 2009. augusztus 26. | 11:25:22
Lószart, kedves uram. Az én véleményem - mely szerint a politikától függő, közpénzből működő média felesleges, csak arra jó, hogy az emberekkel megfizettessék a saját félrevezetésüket is - semmilyen jogszabályt nem sért. Legfeljebb komcsi-náci füleket sért, de az meg engem nem érdekel.
oroszt | 2009. augusztus 26. | 14:54:33
TUSA MINDEN SZAVÁVAL EGYETÉRTEK -GYANITOM, HOGY Ó IS DEBRECENBE ÉL AZÉRT LÁTJA ILYEN TISZTÁN A DOLGOKAT. A KÁCSOR ZSOLT CIKKE NAGYON IS HELYÉNVALÓ.Ő LEGALÁBB MEGMERI ÍRNI:TISZTELET ÉRTE.AZTÁN MOST MÁR LEHET GYALÁZKODNI KEDVES INTERNETRE BEÍRÓK.EGY DEBRECENI LAKOS.
Szkeptikus | 2009. augusztus 26. | 14:25:15
Moderálási alapelvek- komment törölve -
irriga | 2009. augusztus 26. | 13:51:47
luis3 | 2009. augusztus 26. | 13:26:09
Na ezekről hallunk bőven, éppen a budapesti medea jóvoltából.
Egy újságíró szemszögéből nézve a tényfeltáró tudósítás kívánatos lehet ebben az igen különleges bűnügyben.
irriga | 2009. augusztus 26. | 13:48:42
teniszke | 2009. augusztus 26. | 12:18:23
Nekem a hugom él Debrecenben.
A helyzet nem rózsás a városban, olyan nyomsávok vannak belterületen, amiket nem merek most útnak nevezni. Ahol hugom is él.
luis3 | 2009. augusztus 26. | 13:26:09
Kácsor úr, majd ha budapestiek szégyenkeznek a maffialeszámolások, brutális szemkilövések, égig érő korrupció, mocskos és élhetetlen házak utcák miatt, na majd akkor lehet jönni a dumával.
teniszke | 2009. augusztus 26. | 12:18:23
Tisztelt NSZ, tisztelt Kácsor úr!
Valószínűleg nem fogják komolyan venni, amit írnék, de azért mégis : higyjék el, sokakkal együtt nem szeretném picit sem védeni a Fideszt, de az eléggé visszatetsző, hogy az újságíró tudósításai alapján éppen az alelnökük által irányított Debrecenben van mindig probléma (az esetek többségében inkább ál-, vagy mesterségesen felfújt). Érdekes, rengeteg debreceni ismerősöm van (én bp-i vagyok) és ők egyáltalán nem azt látják és érzik, amit Kácsor úr. Valószínűleg egy másik városban laknak, vagy egyszerűen és politikamentesen élnek és gondolkodnak. Hozzáteszem, pl. Miskolcon vagy máshol is van legalább annyi megírnivaló, mint Debrecenben - ezek miért maradnaj ki a helyi tudósítóik anyagaiból? Kár, mert a NSZ volt sokáig a szememben a legjobb sajtómédium, de a lejtő sajnos érzékelhető tény...Remélem, a jövőre nézve tévedek.
irriga | 2009. augusztus 26. | 12:12:51
aragorn | 2009. augusztus 26. | 11:29:42
A kettő jól megfér egymás mellett.
Kismagyar valóság.
irriga | 2009. augusztus 26. | 12:09:36
tusa | 2009. augusztus 26. | 11:06:00
"De nem, fontos az, csak kínos. Nem közvetlenül, csak közvetve. Hallgassuk el, mert nem lehet jól kijönni belőle, gondolják."
Egyetértek.
Nasztanovics | 2009. augusztus 26. | 11:37:02
papuli
Pusztán ismerem az Alkotmányt, Ön pedig szintén itt él, de nem hiszem, hogy olvasta volna
papuli | 2009. augusztus 26. | 11:33:31
Nasztanovics
Ön elég buta
vagy szimplán demagóg
aragorn | 2009. augusztus 26. | 11:29:42
Azért lássuk be, hogy valami hihetetlen pitiánerség kell ahhoz, hogy valaki épp a tegnapi Debrecen-győzelem után kósázzon...
Persze nincs kétségem affelől, hogy Kácsor Zsolt holnap majd olyan publit ír, hogy Kósa nélkül a Debrecen már a Barcelona-t is legyalulta volna, de azért nem kell mindent elhinni neki.
Egyébként a Népszabadság Kósa-fikázó rovata jó tanulság azoknak (köztük nekem is), akik úgy vélték, hogy az ellenzék Kósával eredményesebb volna.
Hát nem, Kósa is csak egy "büdös fideszes" a baloldali sajtónak. Nem véletlen ez a Kósa-fikázó rovat sem, Kácsor Zsolt állandó tudósítóval.
Azért kicsit furi, hogy mindenhol minden a legnagyobb rendben, Budapesten, Miskolcon, Szegeden, Nyíregyházán, miközben Debrecenben dühöng a korrupció, a provincializmus, a nepotizmus, stb. - feltéve, ha a Kácsor úr népszabadságbeli tudósításait olvassa az ember :)
Nasztanovics | 2009. augusztus 26. | 11:25:22
erlauer
Ön azt írja, hogy szükségtelen a politikailag érintett sajtó működtetése.
Az Ön által írtak sértik a sajtószabadságot, a sajtó és média törvényeinket, az Alkotmányt. A szabadversenyes világban politikailag érintett médiumok működnek: Pl Hersent / Figaro, TV5, Berlusconi birodalma, Hír TV, Echo stb.
Ezek az Alkotmány, a médiatörvény és a médiaszabályozás miatt jöttek létre.
Ha a témával kíván foglalkozni Gálik: Médiagazdaságtan, Albarran: Mediaeconomics, Dr Wiesinger Médiaismeretek c. könyvei állnak rendelkezésre.
tisztelettel,
tusa | 2009. augusztus 26. | 11:06:00
Finom éle van e cikknek, csak ki kell hallani, olvasni a sorok mögöttit is.
Miután Debrecennek a gyanusítottak elfogása szinte nem jelentett semmiféle hírértéket, akár azt is gondolhatjuk, hogy nem fontos az egész. De nem, fontos az, csak kínos. Nem közvetlenül, csak közvetve. Hallgassuk el, mert nem lehet jól kijönni belőle, gondolják. Oda a makulátlanság. Még akkor is, ha nincs oda. De úgy látszik. Csak ráragad valami a városra, valami ami nélkül minden olyan szép volna Debrecenben. S most tessék, itt van: Debrecenhez kötődnek a gyanusítottak! Milyen igazságtalanság történt!
erlauer | 2009. augusztus 26. | 10:48:43
Semmi értelme egy (vagy sok) politikafüggő média fenntartásának. Sok pénzt fizetnek az adófizetők azért, hogy becsapják őket - ennyit érnek.
irriga | 2009. augusztus 26. | 10:46:04
Nasztanovics | 2009. augusztus 26. | 10:29:28
Valószinűleg könnyebb lenne nekik megcsinálni a felsorolást, mint egy fővárosi TV-nek.
Persze: a Balla gyilkosság, most ezek a gyilkosok nem férnek össze a városról szándékozni sugárzott pozitív képpel.
És a helyi TV (is) a polgármester irányítása alatt áll....
tanker | 2009. augusztus 26. | 10:39:22
Biztosan azért nem írtak róla,mert benne vannak a cigánygyilkosságban.
A cikk ezt sugallja.
Nasztanovics | 2009. augusztus 26. | 10:29:28
Uram!
Valóban kegyetlen gyilkossági sorozat történt. Valóban a gyanusítottak Debrecenben élők.
Szerkesztettem műsort már, én sem biztos, hogy a helyi tv-ben foglalkoztam volna ezzel a témával.
Riportot csinálhattak volna-kérdezem kivel?
A gyanusítottakkal? A rendőrökkel? Ügyvéddel?
Egyik sem nyilatkozott volna.
Megkérdezett volna 2-3 járókelők, hogy mit láttak a vendéglátóhelyen?
Megkérdezték volna a biztonsági cég vezetőit, hogy K. jó ember?
Vagy az X zenekarból valakit, hogy milyen ember is C.?
Oknyomozói újságírás szabályai szerint önálló nyomozást folytattak volna?
Szóval nem értem mit kellett volna a helyi tv-nek mondani, mikor az országos csatornák hírműsorainak pontosan 42%-át tette ki az eset.
Köszönöm jehu és bocs, hogy válaszoltam.
jehu | 2009. augusztus 26. | 10:13:30
Miért kell összvissza zagyválni? (Nasztanovics | 2009. augusztus 26. | 10:01:06)
Senki nem tette felelőssé a debrecenieket - a cikk mindössze a mégiscsak kisvárosnak tekinthető Debrecenben történtekről szóló helyi tájékoztatást hiányolja.
Nasztanovics | 2009. augusztus 26. | 10:01:06
Moderálási alapelvek- moderált komment -
kdvs jsgr rrl nm rtk gyt.Tln 2,0 mlls Bdpstn nm trtnk rbls, skkszts, gylkssg s gzdsg bncslkmny? Mndn bnstt dlgzz fl s kmmntlj hly tv?
Mndn dbrcn hnftrsnk fll szrny bntttrt?
Kdvs jsgr r gybn br s? Mg nm lttm br tltt, s nnntl kzdv z rk csk gynstttk.
rndrsgnk nm tvdtt Mrn?
Bzts k z lkvtk?
hr gy szlt, hgy ltrtztttk 4 frft.gy jsgr, h z tk szblykkl tsztbn lnn lyn ckkcskt nm kvtn l gy lvstt nplpbn.
Tsztlttl,
irriga | 2009. augusztus 26. | 09:59:36
Egyébként régi módszer:
Amiről nem beszélünk az nincs, amiről beszélünk az van, függetlenül az objektív valóságtól.
Valami Goering is alkalmazta ezt a tételt ...
irriga | 2009. augusztus 26. | 09:56:57
Ki az, aki szívesen teregeti a szennyest?
Pláne egy fideszes sikervárosban.
Valakinek még "áthallása" lenne ...
Anjou | 2009. augusztus 26. | 09:33:45
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Anjou | 2009. augusztus 26. | 09:32:24
Moderálási alapelvek- komment törölve -
komszomol | 2009. augusztus 26. | 09:07:45
pekseg! Ez a cikk nem Debrecenről szól, hanem a televízióról. A Budapest TV ugyanilyen szar.
pekseg | 2009. augusztus 26. | 08:45:10
Azert valljuk be szar lehet Kácsor Zsoltnak mint debreceni tudositonak, mert mindig a hibakat kell keresni...bezzeg pesten..ott meg a budi is aranybol van.
ymre | 2009. augusztus 26. | 08:18:05
Pedig már ott tartottam, hogy benyújtatok egy alkotmány módosítást: Magyaroraszág fővárosa Debrecen.
Higgyék el, ezt az elzüllött, tehetelenkedő, korrupt és életképtelen várost, ezt menthetetlen helyzetet egyetlen ilyen radikális lépés nagyrészt felszámolná. Egyébként a Magyar Tudományos Akadémián és a felsőoktatásban ez a debreceni hatalomátvétel már végbe is ment.
|