Focival jobban fogy a koncertjegy

Néhány utazási iroda kínálatában szerepelnek ugyan komolyzenei koncerteket is tartalmazó csomagok, de a legtöbb esetben nem fő attrakcióként: sokszor csak a Milánóban vagy Londonban meccset néző férjjel utazó feleségek vigaszdíja egy nagyszabású előadás, főként opera.

Új fényben Oxford múzeuma

Úgy duplázták meg a világ egyik legrégibb és leggazdagabb egyetemi galériájának kiállítási területét, hogy érintetlen maradt a városképet meghatározó, a viktoriánus korból származó neoklasszikus homlokzat.

Megéri Londonban vásárolni

A 2007-ben még a világ második legdrágább városának számító London idén a huszadik helyre esett vissza a PriceRunner árösszehasonlító listáján, mivel az üzletek komoly árcsökkentésekre kényszerültek a vásárlók visszaszerzése érdekében.

Végső búcsút vettek a londoni kikiáltótól

Peter Moore több mint három évtizeden át rótta a brit főváros utcáit és a középkori hagyományokat folytatva fennhangon hirdette ki a nyilvános közleményeket. A nagy múltú szakma ma is él, számos brit városban alkalmaznak kikiáltókat, akik ma már leginkább turistalátványosságnak számítanak.

Városnézés Sherlock Holmes nyomában

Egy felmérés szerint a szigetországot felkereső látogatók 40 százaléka zarándokol el korábban a filmvászonról megismert látványosságokhoz.

 

Londoni utat nyerhetünk

A VisitBritain játékának nyertese másodmagával egy izgalmas három napos londoni utazáson vehet részt, ahol többek között a London Eye óriáskerékről nézhet le Londonra és testközelből csodálhatja meg kedvenc sztárjai viaszmását a Madame Tussaunds múzeumában.

Elindult a VisitBritain 'Cities' elnevezésű régiós kampánya. A budapesti iroda partnere az easyJet, mely társaság kedvezményes áron kínál repülőutakat Budapestről Londonba.

A kampányban hét város vesz részt: Cardiff, Edinburgh, Glasgow, London, Birmingham, Bristol és Oxford. Üzenete, hogy bármely város is legyen az úti cél, egyedi kultúrájuk azonnal rabul ejti a látogatót, aki az utazás során felejthetetlen élményekkel gazdagodik.

A VisitBritain a jellemző ellentétpárokon keresztül igyekszik bemutatni ezt a hét várost. Bristolban például a „Szárazföldön és Vízen" témát dolgozta fel. Bristol a történelmi, tengerparti város évszázadokon keresztül Nyugat-Anglia legfontosabb kikötője volt. Az Avon folyó, az Avon-szurdok, a tenger és a szárazföld találkozásának köszönhetően egyedülálló és különleges városkép várja az ide érkezőket.

Cardiff bemutatásakor az „Antikvitás és Modernitás" témáit állítják szembe egymással. Cardiff történelme egészen a római korig nyúlik vissza, a város mégis Európa egyik legfiatalabb fővárosa. A városközpont kis utcácskái a 2000 évvel ezelőtti időket idézik, majd a következő sarkon befordulva, a 21. század látványos építészeti remekművei tárulnak a látogató szemei elé.

„A 'Cities' kampány Nagy-Britannia hét kulcsfontosságú városára hívja fel a figyelmet, melyeket meglátogatva feledhetetlen kulturális élményekben részesülünk. Bármely városra is essen az utazó választása, évszázados hagyományok, történelemi emlékek, lenyűgöző vidék, és izgalmas környezet várja." nyilatkozta Mező Ildikó, a VisitBritain közép-kelet-európai igazgatója.

A 'Cities' kampányhoz kapcsolódó nyereményjátékra 2010. március 31-ig lehet regisztrálni. A szerencsés nyertes másodmagával egy izgalmas három napos londoni utazáson vehet részt, ahol többek között a London Eye óriáskerékről nézhet le Londonra és testközelből csodálhatja meg kedvenc sztárjai viaszmását a Madame Tussaunds múzeumában.

A nyertesek az easyJet-tel repülnek Londonban és az UMI Hotel vendéglátását élvezhetik.

 

 

Top cikkek