T mint támogató

Ingyen szurkolhatják végig a Bayern München hazai bajnoki és kupameccseit, igaz, fehérbe kell öltözniük azoknak Deutsche Telekom-munkatársaknak, akik a bonni székhelyű távközlési konszern logóját, egy nagy fehér T betűt formáznak a müncheni Allianz Arena egyik lelátóján. Mint Hiro Kishi, a vállalat sportmarketing-felelőse lapunk érdeklődésére elmondta: a világcég németországi érdekeltségeinél szakmát tanuló, 16-25 év közötti fiatalokból álló közösségek jelentkezhetnek a tévéközvetítésekben jól látható "szurkoló betűknek".

A T-t ötvennyolc fő alkotja, a "céges drukkerek" fehér sapkát, s időjárástól függően fehér poncsókabátot, illetve fehér pólót viselnek, müncheni utazásukat szintén a Deutsche Telekom szervezi-fizeti. A "betűsök" a mérkőzések kezdete előtt fél órával foglalják el helyüket, s a lefújásig maradniuk kell, akkor is, ha éppen rosszul fut a Bayern szekere. A betű környékén szintén Telekom-munkatársak ülnek, ők nyereményjátékon juthatnak ingyenbelépőhöz.

Európa vezető telekommunikációs vállalata ugyan hetedik éve a huszonegyszeres német bajnok fő szponzora, a cégreklám és a dolgozói jutalmazás sajátos keverékét adó akció részvevőinek nincs lehetőségük arra, hogy külön találkozzanak a klub sztárjaival, például Franck Riberyvel vagy Luca Tonival. Kishi szerint a DT ausztriai leányvállalatától már érkeztek "betűs drukkerek", a lehetőség elvben a magyarországi érdekeltségek fiatal munkatársai előtt is nyitva áll.

Müncheni formáció
Müncheni formáció
Top cikkek
Érdemes elolvasni
1
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.