Az Eb első nyertese az m1

A közszolgálati csatorna mindkét nagy kereskedelmi tévét veri a meccsekkel.

A labdarúgó-Európa-bajnokság pénteki nyitómeccse óta szárnyal a m1 nézettsége. A teljes lakosság körében már a lengyel–görög nyitómeccs nézettsége versenybe szállt a két kereskedelmi tévével, az esti orosz–cseh mérkőzés pedig csaknem egymillió nézőt vonzott. A kereskedelmileg fontos 18–49-es korosztályban az m1 már pénteken beelőzte az RTL Klubot és a TV2-t, az orosz–cseh mérkőzés második félidejét többen nézték (462 ezer), mint a piacvezető szappanoperát, a Barátok köztet (455 ezer).

Szombaton és vasárnap az m1 toronymagasan nyerte a nézettségi versenyt. A teljes népesség körében a német–portugál meccs második félidejére 1,1 millióan voltak kíváncsiak, az RTL és a TV2 főműsoridőben meg se tudta közelíteni a köztévét. Vasárnap a spanyol–olasz mérkőzés második félidejét 1,3 millió nézték, a Forma–1-es kanadai nagydíj pedig csaknem 1,2 millió nézőt vonzott. Ezzel szemben a két vezető kereskedelmi csatorna műsorai a főműsoridőben nem érték el a 900 ezres nézettséget. 


 


 

 

Top cikkek
Érdemes elolvasni
1
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.