belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
26. szombat

Fradi botrány után: Szombat esti frász

Az olcsó hivatalos sztereotípiáknak - ahogyan ma mondják - megint "annyi". Kisteleki szövetségi elnök folyamatosan arról szónokol, hogy újra beszédtéma lett a magyar futball, mások meg nem győzték hangoztatni: az FTC jelenléte végre ismét élénkséget hoz az NB I mezőnyébe.

Hegyi Iván| NOL| 2009. november 1. |44 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

gk84mcmxii | 2009. november 4. | 08:53:53

ne fradizzatok mar!!! voltunk vagyunk leszunk 1 csapat van mo-n

vagye | 2009. november 3. | 07:59:00

" a balhés emberek adják az NB I törzsközönségét "
Üllői út 5.000 néző és nem mind balhés. Ugyanakkor Debrecen 8.500 néző, Szhely 7.500 néző stb. Közben a múlt évihez képest Fraditól függetlenül sokkal több a jó meccs, négyesélyes a bajnokság, látványos a fejlődés, de ezekről szó nem esik. Köszönjük mindezt a Fradinak.

Knapp | 2009. november 2. | 12:44:14

béötvenhat | 2009. november 1. | 19:06:26

Kevesebb csúsztatással is levezethetted volna!

"két osztállyal lejjeb sorolták a Fradit" - Akkor a harmadosztályban játszottak volna...
"megvette az MTK a Fradit" - Akkor beolvasztották volna...
"eszdéesz üzent hadat a Fradinak" - Ja, az a sok-sok militarista szdsz-es...
"Kádár a megtűrt kategóriában tartotta" - ezért épülhetett nekik új stadion.

Ha már annyira visszakanyarodunk a múltba, nézzük meg az 1940-es évet:

"A Magyar Labdarúgó-szövetség – kifogásolva, hogy a továbbra is MTK néven jegyzett amatőrcsapatnál egy Jan Burko nevű lengyel zsidó menekült játszik – felfüggesztette az MTK játékjogát, majd a Hungária körúti létesítményt a Magyar Országos Véderő Egylet elnevezésű náci szervezet kezére játszották. Mindezen lépések ellen úgy a Ferencváros, mint az Újpest vezetősége tiltakozott – teljesen eredménytelenül.[16] A kék-fehér klub, amely az elmúlt közel négy évtizedben a magyar labdarúgás egyik élcsapatává nőtte ki magát és válogatottak sorát adta, öt évre megszűnt létezni. Az elnök, Brüll Alfréd sorsa is szomorúan alakult. Az üldöztetések megszüntetéséről kapott hamis értesülés nyomán 1943-ban hazatért Magyarországra, ahol a nyilasok elfogták és meggyilkolták."

Lehet, hogy csak a nagy számok törvénye miatt (több szurkoló, több fasiszta) hangosabb a zsidózás az Üllői úton, de valószínűleg a hozzád hasonlók fóbiái is hozzájárulnak ehhez.
Az ilyenre használja Morvai Krisztike a pszichikai bűnsegéd fogalmát! ;)

kdouble08 | 2009. november 2. | 10:25:58

sajnálom, hogy Hegyi Iván ezt a történetet megint az MLSZ abajgatására fordítja, holott végiggondolhatná: ha az ő házában valaki bútorokat tör, lehet, inkább azt kéne meggátolni, hogy az a valaki még egyszer belépjen oda!!

no, ez pedig elsődlegesen a Fradi feladata!

béötvenhat | 2009. november 1. | 19:06:26

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Gjani | 2009. november 1. | 18:58:22

Szerintem a fradimeccseket Pozsonyban kellene játszani.Az ottani sünök majd megmutatnák hogy kell az ilyen problémákat kezelni.

Gjani | 2009. november 1. | 18:56:51

értelmetlenségi | 2009. november 1. | 17:18:3

"vonsohn: "Ha üzleti alapon épülne fel bármelyik klub is, nem lennének ilyen attrocitások."

Sajnos, ez sem garancia, ahogy az angol példa is bizonyította. Ott is csak kőkemény, megalkuvástól mentes szankcikókkal lehetett rendet teremteni.0"

Igen mert azt kívánta az üzleti érdek.

Wazull | 2009. november 1. | 18:22:48

Itt mind az mlsz mind a fradi vezetosege hibas. Nem kellene megvarni amig emberek halnak meg focimeccsen, utana sopankodni. Az angolok Heysel utan rendet tettek: az a szurkolo aki berohan a palyara, harom (3) ev teltoltendo bortont kaphat. Ezt kellene itt is bevezetni. A fradit visszarakni a blasz-ba, 3 evig minusz szaz ponttal induljon, hogy meg veletlenul se jusson fel, az azonosithato rendbontokat meg sittre vagni. Itt kezdodne a dolog.

Gege | 2009. november 1. | 18:05:23

""Hol van ilyenkor a rendpárti Magyar Gárda?"
Nem túl jó az arcmemóriád. Ott voltak csak átöltöztek."

Ez talált :)))))))))

Gjani | 2009. november 1. | 17:25:34

Knapp | 2009. november 1. | 17:09:53
"Hol van ilyenkor a rendpárti Magyar Gárda?"
Nem túl jó az arcmemóriád. Ott voltak csak átöltöztek.

értelmetlenségi | 2009. november 1. | 17:18:30

vonsohn: "Ha üzleti alapon épülne fel bármelyik klub is, nem lennének ilyen attrocitások."

Sajnos, ez sem garancia, ahogy az angol példa is bizonyította. Ott is csak kőkemény, megalkuvástól mentes szankcikókkal lehetett rendet teremteni.

Knapp | 2009. november 1. | 17:09:53

Hol van ilyenkor a rendpárti Magyar Gárda? Amikor romaszagot éreznek, megjelennek kétszázan, miért nem a Népligetnél vigyázzák a rendet?

Hja, gondolom már akkor is Gyurcsány volt a hibás, mikor az UEFA bezáratta a Fradi pályát!

vonsohn | 2009. november 1. | 14:48:41

Ezt meddig tűri még a magyar jogalkalmazás: rendőrség, ügyészség és bíróság? Ausztriától keletre még mindig balkán van, és ezek a vadállatok is nagyban okai ennek. MEgítélnek miattuk bennünket. Tippeljetek, mennyi volt a nagymagyarországos fröcsögő idióta közöttük? A börtönben sincs hely ezeknek már, pedig oda valók. A rendőrök felettesei pedig ismát tűrnek. Ki ez a fradi és a sleppje, hogy ilyen a lobbijuk? Ezekre mennyi pénz megy el, hogy ilyeneknek legyünk tanúi.
Amíg a TB és a foci-finanszírozás nem változik, itt nem volt rendszerváltás.
Ha üzleti alapon épülne fel bármelyik klub is, nem lennének ilyen attrocitások. A részvényárfolyam ugyanis érzékeny dolog. De mit várunk a játék színvonala mellett: ilyen söpredék illik az ilyen minőségű játékhoz. A jobbérzésű meg nézze az angol bajnokit, ne nosztalgiázon. Sajnálom Őket, mert a foci fantasztikus játék és sport. Nézni is. De ez nem foci.

krapulax | 2009. november 1. | 14:27:44

A legnagyobbat a rendőrség hibázott.

A problémás szektorból csak igazoltatás után lehetett volna kiengedni a rendbontókat és fel kellett volna jelenteni őket és a videófelvétel alapján elítélni.

Most ott tartunk és legközelebb is ott fogunk tartani, hogy az egész magyar futball bűnhődik a jobbikos futballcsürhe miatt. Szépen le kellett volna sittelni a rendbontókat 30, 60 vagy 90 napra.

De így nem lehet rendet tenni, hogy majd az MLSZ dönt. Az MLSZ és az MLSZ büntetése ezek ellen az "emberek" ellen és az ilyen esetek jövőben történő megakadályozásához kevés. Gyakorlatilag annyit ér, mintha lefújnák őket Fa dezodorral.

neandervölgy | 2009. november 1. | 13:03:01

Moderálási alapelvek- komment törölve -

orinoco | 2009. november 1. | 12:59:53

na, Jobbik, hogy tennetek itt rendet?
Vajdasagbol irok, tehat TOK partfuggetlen vagyok..

zokni67 | 2009. november 1. | 12:52:03

Legalább 30éve megy ez a balhé a fradi "SZURKOLÓKKAL" ha bajnok , ha utolsó!!!!!A bajnoki szereplés miatt egy se ugsson, azt sem tudják,hogy hanyadik helyen áll a fradi !!!!

Gjani | 2009. november 1. | 12:31:52

szvori | 2009. november 1. | 11:40:47
"Boldogok a lelki szegények...."
Gondolod hogy nincs igaza? akkor érvelj.Kinyilatkoztatni elég az alcsúti csodacsatár.

szvori | 2009. november 1. | 11:40:47

latyek

Boldogok a lelki szegények....

értelmetlenségi | 2009. november 1. | 11:06:23

Még hogy négy-öt ember... Mese habbal. Rohadt tetves csürhe, éppen úgy, mint ahogy velejéig romlott az egész Fradi, úgy, ahogy van, vezetőségestől, focistástól, szurkolótáborostól. Örökre ki kell tiltani ezt a selejtet a magyar bajnokságból, a sportpályáikat pedig oda kell adni a fiataloknak a legyalult, beépített grundok helyett; talán felnőne rajtuk egy új, a sportért élő, tisztességes, focizni tudó generáció.

Gjani | 2009. november 1. | 11:00:50

Meccset jóváirni a diósgyőrnek minimum 100-0 gólkülönbséggel.
A pályában keletkezett kárt plussz minden egyébb költséget megtéríttetni a csürhével.Lehetűleg közmunkával /canis merga feltakarítása pl igen testhezálló feladat.A tettesek azonosítása nem lehet gond ,videófelvételek vannak.
Természetesen az összes bunkót örökre kitiltani minden stadionból.

sydney | 2009. november 1. | 10:48:29

"Lolka" - igazad van, csak nem kis- , hanem nagyfeszültség kell e kerítésbe.

sydney | 2009. november 1. | 10:46:50

Fradit átnevezni "Kinizsi"-nek. Stop. Kopasz bandát agyonlőni.Stop. Rendőrök között se legyen kopasz.Stop. Egy évig zárt pályán játszani.Stop.Európa szégyene az ország miattuk. Stop

mimate | 2009. november 1. | 10:22:35

Néhány szurkoló miatt nem kellene a teljes tábort leírni, máshol is vannak ilyen emberek (pl. Újpest). Ne feledkezzünk meg az Újpest tavasz botrányairól (2 egymást követően), nem emlékszem arra, hogy ennyit írtak volna azokról a különböző hírportálok. Arra sem igazán, hogy a sok nagy okos a csapat kizárását követelte volna. Azt a néhány szurkolót a rendőrök kiemelhették volna és nyugodtan folytatódhatott volna a mérkőzés.

Gege | 2009. november 1. | 10:10:27

Semmi más nem kéne, 2 rendőr megjelenik, uram irány a gyorsított bírósági tárgyalás, 30 nap üldögélés, majd amikor kijön, benyújtani neki a számlát: a meccsen a rendőri biztosítás költségei, túlórák, gépjárművek amortizációja, ez elosztva a gyanusítottalk létszámával. A stadionba okozott kár tételesen: felgyújtott székek db x mondjuk 10 000 ft, nyomozóknak a ráfordított óradíja.
Hasraütök kijönne kb vagy 200 ezer fejenként. Köztartozásként behajtani, /APEH/ (megjegyzem a kis szombati bulijuk ezen költségeit most éppen mi fizetjük :(((( ) Legközelebb meggondolná a barom mit csinál.

Gege | 2009. november 1. | 10:01:00

Walsz
Nem vagyok Fradi szurkoló, de ezzel és se értek egyet. A Fradi meccsekre kijárók 95 % normálisan viselkedik, nem kell velük kiszúrni 2-300 barom állat miatt. Ezzel az agresszív náci csoporttal kell leszámolni tűzzel-vassal. Most kell elkezdeni rögtön, a büdös féreg hogy nézne amikor most reggel felcsöngetik böfögős, szánalmas másnaposságából...

latyek | 2009. november 1. | 09:45:26

Fiatal forradalmároknak is közvetítették őket már.Csupa józanság ez az ország:
-a Böszme szervezte ávos ügynökök,
-bűnüzők védegylete /mióta is?/
Ja,és megint öten -nem fradisták- provokálták a fradistákat.
A tavasszal - iskolával kirándulni voltam a nemzet fővárosábn - Népliget-Hitler születésnapja - ott öltöztek ünnepelni,aztán mentek szurkolni.
Már nem meccsre - Budapestre sem megyek!
Hogy lehet az országot kihagyni? - vagy nem nekem és nekünk kellene félni és ilyeneken törni a fejünket?
Különben is -a libbolsi sajtó felfújja az egészet - mint a nyáron a német csapat edzőmeccsén.
Meg leszámolás jön.Abba meg belefér egy kis vér -frissités!
Elnök úr meg felszólal zengőn az Ördög/Gyurcsány-maszop-szadesz/ellen!
És jönnek az angyalok és ártatlanok és nemzetiek - rendet és igazságot csinálni!

walsz | 2009. november 1. | 09:43:09

Fel kell számolni a Fradi focicsapatot.
A stadionját le kell bontani helyette zöldségpiacot kell nyitni.
Vagy, ahogy történt jó pár éve Pozsonyban meg kell alaposan verni a Fradi nácicsürhéjét.
Ennyi

Gege | 2009. november 1. | 09:42:14

A felvételek alapján beazonosítani ezeket az állatokat, kitiltani egy életre a Fradi stadionból. Törvényt hogy a pályára berohanókat azonnali 30 napos elzárásra és a rendőri biztosítás-intézkedés költségeinek megtérítésére kötelezni. Már kezelhetetlen tömeges rendbontás esetén meg sajnos el kell gondolkozni a zártkapus meccsek szankciójáról. (mondjuk ez sajna nagy kicseszés a normális drukkerekkel)

eszetlen | 2009. november 1. | 09:27:20

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tökös | 2009. november 1. | 09:24:01

Botrány ? Majdnem tökutolsó ,az ország legnépszerűbb klubcsapata..

A meccsre kijáró idióták nem bírták tovább nézni a szenvedést..

Egyébiránt a magyar labdarúgást hagyjuk, sereghajtók vagyunk ott is..

lorant | 2009. november 1. | 08:52:47

Volt itt egy Kádár rendszer mely amellett hogy csődbe vitte az országot remekül tudta kezelni az ilyen helyzeteket. Az ilyen csőcseléknek garantált volt az életre szóló SZTK tolókocsi. Abban el tudott merengeni a saját baromságáról.

krtek2 | 2009. november 1. | 08:40:23

Akik ontjátok itt amire idomítottak titeket:
nyilván kis pöcsök vagytok ahhoz, hogy emlékezzetek a 80as évekre, amikor még(amellett, h az akkor is szidott színvonal magasan verte a mait) csak a Fradi szurkolóitól kellett félni, és csak az Üllői útra nem mert vendégszurkoló gyerekkel menni.
Valakinek dereng az a szó, hogy metrófogantyú?
Kicsit később a Debrecent drákói szigorral sújtották egy szotyis zacskó miatt. A Fradinak akkor már komoly "priusza" volt - komolyabb következmények nélkül.
De - ki tudja, miért - a Fradi volt mindig is a magyar foci szent tehene. Itthon soha nem történt semmi ezeknek az állatoknak a megfékezésére, pedig nemzetközi szinten kapott komoly büntetéseket. (FTC-Antwerpen - Zalaegerszegen!)
Normális helyeken, normális stadionokban, normális szövetségeknél rég nincs kerítés.
Ja, és máshol a politika sem csinál bohócot a rendőrökből közönséges bűnözők melletti látványos kiállással.

taxi | 2009. november 1. | 06:58:56

bobyhall | 2009. október 31. | 23:42:44

Te mekkora baromságokat beszélsz...

Az igazság az, hogy a ferencvárosi drukkerek között mindig is sok csőcselék volt, tegnap is kb. 200 fradista csinálta a fesztivált. Ezek a kopasz, fekete ruhás szélsőségesek csak a börtönben nyugodnának le.

A rendőrök sajnos megint határozatlanok voltak, a gumilövedék nem került elő.

Szégyent hoznak a szkinhedek az egész országra.

spartacus | 2009. november 1. | 05:40:45

bobyhall | 2009. október 31. | 23:42:44
Az idióta állat fletó tegnap hordákról vizionált, és lám mára meg is van!Sürgős megbízás volt az nbh-nak és lám milyen ügyes fiuk megoldották!!!"


Igen, ilyen egy ocsmany alak ez a Fleto! Emlekszem, amikor a Kossuth teren csavarkulccsal kordont bontott, hogy szarok en a magyar jogrendre, meg arra is, amikor azt ordibalta, hogy ezek ellen mindent lehet. Igen, a Fleto mar csak ilyen, semmibe veszi a jogrendet, a demokraciat, tamogatja a szelsoseges nacikat, igen, emlekszem, amikor a nyiltan naci (a napokban mar konyvegetesrol cikkezo) Demokratat ajanlotta a hiveinek elofizetesere. Meg arra is emlekszem, amikor mindenfele polgari koroket szervezett (a kesobbi rendbontasok alapsejtjeit) az a mocsok Fleto, mondvan, hogy majd mozduljanak, ha mozdulni kell. Igen, teljesen ala is asta a magyar demokraciat, ez mind a Fleto bune!

spartacus | 2009. november 1. | 05:35:47

demmark | 2009. október 31. | 23:04:25

Aki ott volt az tudja,hogy az egész 4-5 ember miatt tört ki aki a fradi szurkolok közé ment,és kötekedni kezdett a fradistákkal!Ezek nem fradisták voltak.
Ha nincsen ott ez a pár ember,akkor biztos nem lett volna ilyen balhé.
Aztán már a rendőrök provokálták az egészet."

Most ondjatok, mik vannak. Szegeny artatlan, viraglelkulrol klozismert fradi csurhet direkt provokaltak a rendorok, meg nehany ember. Igen, lattuk ezt mar maskor is, igy szokott ez mindig lenni.

spartacus | 2009. november 1. | 05:34:02

Lolka | 2009. október 31. | 22:05:10
Ez aztán a "szurkoló"tábor!
Egyébként meg kisfeszültségű áramot kellene a kerítésbe vezetni, mint a marháknak a mezőn, aztán nem lenne pályára befutkosás, és még rendezőből is tizedannyi kellene... Egy mérkőzés alatt visszahozná az árát."

Egyetertek, en olyan 380 volt kornyeken kepzelem el ez esetben a kisfeszultseget.

harunalrasid | 2009. november 1. | 04:23:12

bobyhall, orvos látott már?
ilyen meredek következtetést csak valamikori opni-beutalt vezethet elő, gyógyszerhiányos állapotában:)))
gyurcsány a hibás, mi?
megnyugszik a beteg...

bobyhall | 2009. október 31. | 23:42:44

Moderálási alapelvek- komment törölve -

streca | 2009. október 31. | 23:21:38

Kintvoltam a meccsen a Stormy mellett közvetlenül . Mikor elegünk lett, felvonultunk, ahogy gondolom a tvből is lehetett látni a szektor felső részére, sokak meg haza is mentek. És aztán láttuk, hogy mi a fene folyik a stadion másik részében. Egyik srác fel is hívott a meccs közben, hogy szerinte át kéne jönnünk, nehogy botrány legyen. Konkrétan 10-15 ember elkezdett balhézni a többiekkel, majd aztán elkedztek kifelé mászkálni. Jöttek a rendőrök , és volt a patthelyzet. EZ a szurkolói csoport az Új generációnál volt, akik közismerten igen nagy huligánok...
Kiabáltuk is, hogy VISSZA, VISSZA!!!! Dehát ezek a majmok.

demmark | 2009. október 31. | 23:04:25

Aki ott volt az tudja,hogy az egész 4-5 ember miatt tört ki aki a fradi szurkolok közé ment,és kötekedni kezdett a fradistákkal!Ezek nem fradisták voltak.
Ha nincsen ott ez a pár ember,akkor biztos nem lett volna ilyen balhé.
Aztán már a rendőrök provokálták az egészet.

szafe1945 | 2009. október 31. | 22:54:28

Moderálási alapelvek- komment törölve -

HankHill | 2009. október 31. | 22:41:01

Hányszor leírták már, és köztudott dolog:a mai balhézók NEM fradisták,semmi közük a csapathoz, egyáltalán a focihoz.Szervezett,köztörvényes bűnözőkről van szó,akik,ha kell,"megrendelésre"balhéznak bárhol.Jól ismert alakok,3 éve a pesti rendbontásoknál is ott voltak, és nem véletlenül idén okt.23-án nem,mert nem volt rá "megbízásuk".Most viszont kellett a balhé. megjelentek, megcsinálták,hazamentek.Ennyi.Sem a Fradinak, sem az Mlsznek semmi esélye ezek ellen.

Lolka | 2009. október 31. | 22:05:10

Ez aztán a "szurkoló"tábor!
Egyébként meg kisfeszültségű áramot kellene a kerítésbe vezetni, mint a marháknak a mezőn, aztán nem lenne pályára befutkosás, és még rendezőből is tizedannyi kellene...
Egy mérkőzés alatt visszahozná az árát.

HIRDETÉS
A légkört jó ideje a bal...
A légkört jó ideje a balhés csoportok határozzák meg, mivel hovatovább ezek adják a magyar futball törzsközönségét
MTI - Kollányi Péter

A beszédtéma a szombat esti botrány, amely az Üllői úti stadionban zajlott.

A jelenetek 2003 nyarára, az FTC-Debrecen - szó szerinti - összecsapására emlékeztettek; akkor zöld-fehér "szurkolók" ezrei özönlöttek a pályára, megtámadtak mindenkit (még saját játékosaikat és egymást is), Szentes debreceni edzőt rúgdosták, a vendég labdarúgókat leköpdösték. Az őrület gyújtogatásba és valóságos utcai harcokba torkollt, mint ahogyan szombaton is székek kaptak lángra - nem maguktól persze - a rettenetes hangulatot árasztó stadionban. A pázsitra petárdák és széttört ülőkék röpködtek, a közönség egy része szintén betódult, mint "a régi, szép időben".

Érthető, hogy az egyébként hallatlanul félénk Sulyok játékvezető - akinek a mersze csak odáig terjedt, hogy a Balajtit szörnyen "lekönyöklő" ferencvárosi Dragónert a pályán merte hagyni - előbb néhány percre megszakította, majd végleg beszüntette a találkozót, amelyen (egy óra múltán) a Diósgyőr 3-1-re vezetett a láthatatlan FTC ellen. A játékból kiderült, hogy nem Bobby Davison, a szavai szerint megfélemlített edző volt az Üllői úti bajok legfőbb okozója, hiszen nélküle ugyanolyan gyatrán ment, mint vele.

HIRDETÉS

De ki törődik most a mérkőzéssel? (Talán még a Diósgyőr sem, noha futballistái - amíg a rémes légkörben egyáltalán lehetett - úgy játszadoztak "keleti csoportos" vagy inkább megyei osztályú teljesítményt nyújtó ellenfelükkel, ahogyan csak akartak.) Sokkal lényegesebb, mi következik ezután.

Az MLSZ ugyanolyan nevetségessé vált a pályabezárási, majd újranyitási ügyekben, mint sok minden másban, így kétségkívül elősegítette, hogy idáig "fejlődjenek" a dolgok. De további hátrarcra már aligha nyílik lehetőség, bár a józanész szempontjaira a mai magyar labdarúgásban nehéz lenne apellálni, hiszen Domonyai MTK-ügyvezető például együtt kérte az újpesti elöljárókkal az Újpest-MTK meccs előtt, hogy a szövetség vonja vissza a Szusza Ferenc stadion átmeneti bezárására vonatkozó határozatát. Domonyai úrnak nyilván csupa szép és jó jut eszébe a kék-fehérek mérkőzéseiről, számára egyenesen idilli az NB I-es miliő...

A realitás azonban az, hogy a légkört jó ideje a balhés csoportok határozzák meg, mivel hovatovább ezek adják a magyar futball törzsközönségét. A számarányuk már csak azért is növekszik, mert a jó érzésű drukkerek mindinkább elmaradoznak; részint a békaperspektívikus színvonal, részint éppen a nívó alatti hangnem, illetve az atrocitásoktól való félelem miatt. Végre példát kellene statuálni, de nem az FTC-n: a szinte mindenütt "bevett" ordenáré stílus és az ugyancsak fenyegető erőszak megfékezéséért. Ezzel eddig senki sem akart szembenézni, ám valakinek egyszer muszáj azt mondania: megállj!

Nagyon súlyos büntetésre volna szükség, mert sokkal jobb, ha a szankció, és nem a vérző fej - vagy annál is rosszabb - rettent el. S hogy miért a "volna"? Mert idáig szüntelenül azt hallottuk az MLSZ-től, hogy príma a klíma... Ennek folyománya a sajátos hármasugrás: nem a "rend, fegyelem, törvényesség", hanem a zárt kapu, tárt kapu, kiskapu. Az utóbbit kellene becsapni, nem az embereket. S nem érdemes azzal takarózni, hogy ez az MLSZ-en túlmutató kérdés. Nem kétséges, az. Ám, ha futballról van szó, legalább a szövetség rúgjon labdába.

Méghozzá egyeneset, s ne úgy, hogy megint öngól legyen belőle.

Címkék: futball, FTC
 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    44 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS