elm320 | 2012. február 8. | 15:14:25
Várják a cselekvést, eddig nem volt, szerintem ezután sem lesz.
Elmerülünk a folyó közepén, vagy beszakad a jég alattunk.
Kevercs | 2012. február 8. | 06:28:38
Azt meg sem próbálta elemezni a Török Úr, hogy mit jelent O.V-nál az alkohol
és Európa párhuzama.Igen, mert akkor vissza kellene emlékezni arra, hogy a
nagy dakota vezér találta ki a "szabad pálinkafőzés" koherens népnemzeti
egybeforrasztó programját. Vajon mi következett eddig ebből a dakota programból az állandó politikai delíriumot meghaladóan ?
Csecse Bubum | 2012. február 8. | 05:22:59
Mi van, amikor a folyó befagyott és át lehet rajta sétálni?
luther | 2012. február 7. | 21:34:58
Most gyüjt municiót a káros és ostoba EU-val ellenkezésre, aminek köze nincs a nemzet érdekeihez, csak káros és hiábavaló, nem virtusos alkudozás, hanem a bóvlit akarja eladni az EU-nak.
marani | 2012. február 7. | 20:45:59
kodiv | 2012. február 7. | 12:42:03
"Átmeneti megoldás és egyben jó próba lenne, ha csak a balliberálisokra tennénk kötelezővé az IMF diktátumait."
OK
De csak a balliberálisok számára legyen védőháló.
Kodiv meg egyensúlyozzon a 330 forintos euró átfolyamon.
némakacsa | 2012. február 7. | 17:45:04
Én már könnyebb helyzetben vagyok, mivel láttam O.V. beszédét.
Utólag már könnyű lenne T.G. cikkét véleményezni, ezért nem teszem, de jó lenne ha ő visszatérne rá.
Jager László | 2012. február 7. | 16:49:11
T.G.
No most elemezd O.V.-t!!
Törököt fogtál,de majd kivágod a rezet!!
Kiváncsian várom az elfogulatlan politológusi ferdített elemzésedet!!!
Könnyű feladat.
Mondhatnám habkönnyű!!
J.L.
fabatka2 | 2012. február 7. | 15:16:24
medve1942 | 2012. február 7. | 14:54:58
Ha nem ismerik, az lesz, amit egy másik hozzászólásomban írtam:
"Orbán zseniálisan tudja mindenkinek a szája íze szerint alakítani a mondókáját - más szóval, mindenkinek azt hazudja, amit az hallani akar, miközben ő megy tovább a maga útján - félő, hogy a nyugat simán megkajálja majd ezt a legújabb Orbán performanszot.
De megszívni az ország fogja."
Ne legyen igazam...
noagora | 2012. február 7. | 15:11:42
picurbékával teljes mértékben egyetértek a politológusi szakmával kapcsolatban.
crusader: "ocsmány ellenzék", ocsmány kormányzás, de ilyen a természete OV-nak, és ilyenekkel veszi körül magát.
medve1942 | 2012. február 7. | 14:54:58
Apám mint németszakos tanár egyszer megtanított nekem a nyelvtani szerkezet kedvéért (!) egy idézetet Eva Braun fotólaboráns férjétől:
"Nach dem Siege werden wir uns systhematisch beliebt machen."
Talán a német politikusok is ismerik.
balumedve | 2012. február 7. | 14:27:53
Kutyából nem lesz szalonna, mint ahogy vad buldózerből sem lesz szelíd, kézi úthenger ~ a 20 hónapos fülkeforradalmár, mosottagyú, tákolmányozó és nemzeti semmitvalló szabadságharcosokból nem lesznek új hozzáállású jobberek, megvilágosodott, tévedéshalmazukat kijavítani igyekvő, stb horthyísták, bálványimádó csuhások és újfasizsta szélsőjobbosok.
Feltételezem, hogy a németek, a többi EU tagország, az EU szervezetek is a már megtörtént megmérettetésük tapasztalatai alapján a helyükön fogják kezelni a kedves vezetőt meg a tőzsdéző lézert, és nem kábulnek el a hirtelen jófiúi, a változás és a konszolidáció talmi ígéreteit sulykoló, az új aktualitások jegyeit felcsillantó, demokráciaromloló, autokrata, egypárti karneváli maskaráktól...
ruszt | 2012. február 7. | 14:21:06
picurbéka | 2012. február 7. | 12:48:23
Nehéz kérdés, hogy mi is a politológus feladata. Én arra hajlok, hogy TG felfogását tartsam helyesnek, hogy egy semleges, kivülálló nézőpontból írja le a véleményét a politikai folyamatokról, a szereplőkről és a várható következményekről. Elfogadható, hogy van aki mást vár a politológustól, ennek igyekeznek is megfelelni sokan közülük. Sajnos ennek a szakmaisághoz már kevesebb köze van.
Más tudományoknál is felmerül az erkölcs és a tudomány kapcsolata. Szilárd Leó például élete fő feladatának tartotta az atomfegyverkezés elleni harcot, pedig előtte kulcsszerepe volt az atombomba létrehozásában, mind tudományos mind pedig politikai értelemben. Lehet azt mondani, hogy a tudós feladata nem csak a tudományos kutatás, hanem annak a vizsgálata is, hogy mire lehet az eredményeit használni. De azért ez erősen vitatható, és nem is tekinthető általános elvárásnak.
Szóval csak azt akarom mondani, hogy kár Török Gábort kritizálni az általa helyesnek vélt politológusi szerepvállalás kapcsán - ő azt teszi, amit helyesnek lát, és sokak szerint igaza van. Oscar Wilde ezt így fogalmazta meg: "Don't shoot the piano player; he's doing the best he can."
Bányász70 | 2012. február 7. | 14:14:05
Az ország sorsa a politikusokat nem érdekli, mindegy, hogy jobboldali vagy baloldali az illtö..........ha ellenzében van
valamelyk párt, csak az a cél,hogy lehet mégjobban belerugni
az éppen regnáló hatalomba.........ez igy lesz a jövöben, mert
mi magyarok ilyenek vagyunk.........vannak kivételek például
a lengyelek, Mert ök elöször LENGYELEK és aztán jöhet a többi....
és ilyenek voltak a románok is de jött az IMF, ÉS most ÖK
DIKTÁLNAK ÉS NEM A NEMZETI ÖSSZEFOGÁS.....
Bányász70 | 2012. február 7. | 14:02:32
Kalmár Lászlo´ nem 15% HANEM 16% az adó, és ez érvényes a baloldali milliárdosokra is..........a képviselökre is!!!! EGYET
SEM LÁTTAM; HOGY LEMONDOT VOLNA A HAJLÉKTALANOK JAVÁRA!!!!
Újhelyinek nem masiroznia kéne,hanem a 3-hónapi többlet jövedelmét kb.450000Ft átutalni valamely borsodi településnek!! EZ VOLNA EGY IGAZI BALOLDALI MAGATARTÁS!!!
kodiv | 2012. február 7. | 13:39:22
picurbéka!
Igazad van, az IMF valóban jólétet és demokráciát generál. Jól látszik ez a boldog tekintetű, mosolygó román és görög ünneplőkön, akik a utcán éltetik őket. A román kormány már le is mondott, mert jó úton az országuk, innen már csak móka, dal, kacagás van vissza! Részed legyen belőle!
taxi | 2012. február 7. | 13:31:42
Sokaknak fabatkát sem ért Orbán ígérete
Hiába mondta többször Orbán Viktor miniszterelnök, hogy senki nem járhat rosszabbul az új adórendszerrel, az idei első fizetések kézhezvétele után többen is kevesebb pénzt kaptak, mint tavaly. Az [origo]-nak többen arra panaszkodtak, hogy vagy a fizetésük csökkent, vagy a munkakörülményeik változtak meg. Néhányan a tavaszban bíznak, mások szerint az új rendszer egy vicc.
http://vallalkozoi.negyed.hu/vnegyed/20120206-berkompenzacio-utan-is-van-akinek-csokkent-a-fizetese.html
liberal001 | 2012. február 7. | 13:29:37
Lóf.sz lesz itt, nem konszolidáció. OV-ról már kb 12 éve megírta egy nyugati lap, ő egy "poltical pugilist picking ennemies", azaz egy ellenségeket kereső politikai verekedő. Ebbe is fog belebukni, reméljük, hamarosan.
picurbéka | 2012. február 7. | 13:27:27
crusader !
Aki ocsmány az ocsmány. Ellenzékben is kormányon is.
Mitől változtak volna meg. Ellenzékben sem érdekelte őket az ország érdeke, csak a saját hatalmi érdekeik, és kormányon sem érdekli őket az ország, csak a saját hatalmuk.
Az elődöknél tényleg volt impotenica. Nem ismerték fel, hogy a demokrácia csak demokratáknak való.
Egy demokrata, a nem demokratával szemben teljesen védtelen.
Mintha egy bokszmeccsen az egyik fél pankrációt játszana, miközben a másik betartja a boksz szabályait.
Persze ha van egy megfelelő média, amely legalább felhívja a közönség figyelmét a tisztességtelen játékra, akkor még van esély.
Nálunk viszont az egész média a pankrátornak drukkolt, és így a közönség sem lett eligazítva, hogy mi a helyes és a helytelen mi a hazug és mi az igazságtalan.
Ki lehetett alakítani egy fordított virtuális világot, el lehetett hitetni hogy romok vannak, miközben 700 km autópálya épült, rengeteg korhát és iskola újult meg.
A média pedig azóta sem tért magához igazán. Ne csodálkozzunk ha az emberek sem ébrednek.
noagora | 2012. február 7. | 13:16:38
picurbékával teljes mértékben egyetértek a politológusi szakmával kapcsolatban.
crusader: "ocsmány ellenzék", ocsmány kormányzás, de ilyen a természete OV-nak, és ilyenekkel veszi körül magát.
kovy | 2012. február 7. | 13:16:25
Hohó!
Úgy látom, nagy a baj! A külhoni szoc-lib csapat már nem kajolja annyira az itthoniak dumáját, talán közeleg az IMF megállapodás is, így aztán már kezdődik a rinya. Hogy mondta anno Horn Gyula Szanyinak?
-Egyedül vagyunk Tibor, egyedül.....
picurbéka | 2012. február 7. | 13:09:02
Kodiv!
Nyugodj meg a balliberálisok szivesen elfogadnák az az IMF diktátumait.
Tudod miért? Mert ezek a diktátumok az ország modernizációját, versenyképességét és felzárkózását szolgálják.
Ezektől több lesz a munkahely és magasabb lesz az életszínvonal.
Ráadásul demokráciában élhetnek az emberek és nem kiszolgáltatott alattvalóként egy diktatúrában.
Az ország gazdagabb lenne, kevesebb lenne az adósság, és ezzel lenne az ország önállóbb és függetlenebb, nem a nyugat elutasításától a külföldiek elüldözésétől.
A magánéletben is a szegény a kiszolgáltatott és nem a gazdag.
Az IMF diktátumok elfogadása egyedül Orbánnak lenne rossz, mert nem hülyíthetne benneteket tovább a veszélyben a haza, ránk támadt a nyugat dumával.
Meg az üldözzük ki a külföldi tőkét dumával.
mert ez a sok agyament hülyeség tart össze benneteket, miközben nem veszitek észre, hogy kiszolgáltatott alattvalókká váltok.
Ez kell neked? Gondolkodni fárasztó? Vagy már nem is vagy rá képes?
Levendulamező | 2012. február 7. | 13:02:17
Moderálási alapelvek- komment törölve -
mserussi | 2012. február 7. | 12:59:08
politikai korrekció? hát nem kétharmad van? a róka tehát itt a külföld lehet. persze hogy belecsípnek. de az ettől függetlenül tovább úszik majd....
crusader | 2012. február 7. | 12:51:58
Még egy tényálladék.
A Fidesz ellenzékben teljesen immorális volt, nem érdekelte, hogy hatalmi harcába az ország rokkan bele. Megint egy napi cikk kifejezése: "ocsmány ellenzék volt". Egy ilyen méretű győzelem után elvárható lett volna, hogy elegánsan fog kormányozni, nem, ugyanolyan ocsmány módon kormányoz, mint amilyen ellenzékben volt. A rendszerváltás óta hitetlenkedünk az újabb és újabb regnáló hatalmakat látva, hogy ennél alább már lehetetlen, de nem, a hatalomgyakorlás újabb és újabb mélységeivel kell szembesülnünk.Az elődöknél az impotencia, Orbánéknál a erőszak.
picurbéka | 2012. február 7. | 12:48:23
Ha Török Gábor élt volna Hitler idejében, és lettek volna akkor ilyesfajta politikai kommentárok, akkor Hitlerről is azt írta volna, hogy ügyesen bánik a médiával és jól tematizálja a a napi történéseket.
Vagyis az ilyen politológiai elemzéseknek nincs semmiféle értékválasztása, csupán a politikai technikákat elemzi, és ha az jó, akkor dicséri, és nem érdekli, hogy aljas -e a célja, az országot előre viszi-e.
Ilyen szellemben ír az orbáni politikáról is.
Nem célja, hogy megírja, az ilyenféle politika árt-e az országnak, milyen hatása van a fejlődésre, a különböző társadalmi csoportokra a munkanélküliségre.
Akármilyen tisztességtelen, nem számít, ha hatásosan sikerül átverni az embereket, az kivívja Török Gábor elismerését.
Valóban az lenne a politológia, hogy mindenféle érték és erkölcs vagy csak az ország számára való hasznosság elemzése nélkül elemezzen politikai technikákat, és csak azt vizsgálja, hogy ez a technika hasznos -e az ezt kitaláló párt szempontjából?
Akkor mire való az egész?
Egy politológustól azt várnám, hogy azt világítsa meg, hogy amit egy párt tesz, hasznos -e az ország szempontjából.
Miért nem párttanácsadó az ilyen, aki csak egy párt szempontjából nézi a cselekedetek hasznosságát?
Ki a fenét érdekel, hogy egy pártnak mi az érdeke?
Persze ahol a párt hit vagy vallás kérdése, és ahol a párt fontosabb az országnál, az egy Török Gábor értékelésre vágyik.
Lehet, hogy ez a pártvallás is az ilyen politológusok bűne, ahol nem számít az ország érdeke?
kodiv | 2012. február 7. | 12:42:03
Átmeneti megoldás és egyben jó próba lenne, ha csak a balliberálisokra tennénk kötelezővé az IMF diktátumait. Üsse kő, legyen nekik jobb!
crusader | 2012. február 7. | 12:39:07
"Ilyen a természetem"
A birtokon a kutyámat próbáltam terrorizálni, hogy a környékről be-be térő macskákat ne falja fel azonnal, a "mi cicánk!" volt a tiltó parancs. Olyan sikerrel, hogy egymástól néhány méterre napoztak. Megjelent a szomszéd a kerítés mellett, őt illő volt egy kicsit megugatni. Ha már ugathat, akkor kettő vakkantás a szomszédnak, jobb harci fordulóval teljes hörgéssel neki a macskának, aki persze figyelte a folyamatokat, a nagy kergetés után a kutya simán felkenődött a drótkerítésre.
A ZEU ne reménykedjen, ahogy egy másik cikkben olvashattuk Orbánék arra készülnek, hogy "belakják" ezt az országot, megszilárdítsák hatalmukat határozatlan időre. Ez csak immorális hatalomtechnikákkal lehetséges, nem riadnak vissza tőle, "ilyen a természetük"
Egri Károly | 2012. február 7. | 12:37:28
Postamester 12:27:16
Ez kétségtelenül igaz,de tárgyalni nem a hívőkkel kell!
kalmar laszlo | 2012. február 7. | 12:32:19
Lessz hivő orbánista, akikre milliárdok "költődtek" a 15 %-os adó jóvoltából.
Postmaster | 2012. február 7. | 12:27:16
Egri Károly | 2012. február 7. | 12:13:39
Mindenesetre Orbán azt a mutatványt már előadta, hogy ami miatt a görögök és a románok utcára mentek - neki sikerült kormánypárti tüntetéssé transzformálnia. Tehát lesznek, vannak hívők.
teniszke | 2012. február 7. | 12:26:34
Hát, az eddigi izmozás után nem lesz könnyű megszerezni a bizalmat. Különösen nem az eddigi figurákkal, a személyi váltások pedig lényegesen nehezebb ügy, mint a hangnemé, vagy a tetteké...
Egri Károly | 2012. február 7. | 12:13:39
De az isten szerelmére,ki az a marha,aki hinni fog nekik???
|