Jótékonysági Twitter-fesztivál

Harmadik világbeli gyermekek oktatására fordítják a világ több mint 200 városában csütörtökön megrendezett jótékonysági Twitter-fesztivál bevételeit.

A választás igazi nyertese: a Twitter

Az oldalak összeomlottak a túlterheltségtől, több kisebb portál a tumblrre költözött, a tudósítók és a civilek egyaránt a csiripeket figyelték, persze nagy szerepet játszottak a nagyobb híroldalak is abban, hogy népszerűsítették a közösségi médiát.

A közösségi médiától tartanak a legjobban a cégek

A kisebb cégek tulajdonosainak mintegy háromnegyede fél attól, hogy a Facebook és a Twitter használata veszélybe sodorhatja őket.

Fokozódó vita Indonéziában az internet határairól

Azok az indonézek, akiket bosszant, hogy a tízéves Barack Obama szobrát egy helybeli parkban állították fel, nem a főváros legnevezetesebb körforgalmánál tiltakoztak, hanem a Facebookon. Miután több mint 56 000-re nőtt az interneten tiltakozók száma, a város hivatalnokai engedtek annak az érvelésnek, miszerint a parkot meg kellene hagyni inkább egy indonéz személyiség megörökítésére. A high-techen alapuló, alulról jövő szerveződések példája közvetlen következménye a közösségi hálózatok robbanásszerű növekedésének Indonéziában.

Chávez twitterezésre biztatja Castrót és Moralest

Saját internetes sikerén felbuzdulva a Twitter közösségi mikroblog-szolgáltatás használatára hívta fel csütörtökön Hugo Chávez venezuelai elnök Fidel Castro veterán kubai vezetőt és Evo Morales bolíviai elnököt.

 

Chávez a legnépszerűbb venezuelai twitterező

Hugo Chávez elnök negyedmilliót meghaladó követőjével a legnépszerűbb venezuelai twitterező.

Az elnök kétszáz embert foglalkoztat a mikroblog-szolgáltatáson érkező üzenetek feldolgozására, elmondása szerint a rövid, legfeljebb 140 karakteres üzenetek 18 százaléka ellenséges hangvételű.

Chávez állítólag nem törődik a rosszindulatú csevejekkel, csak mosolyog rajtuk, vagy viccesen válaszol rájuk, mert a közösségi oldalt is mindössze a világgal való kapcsolattartás egyik formájának tekinti.

A venezuelai elnök április végén regisztrálta magát a Twitterre, ahol mintegy 10 nap alatt az ellenzéki Globovision tévécsatorna népszerűségét is sikerült megelőznie.

Juan José Molina ellenzéki politikus szerint a twitterezés helyett az elnöknek "inkább az ország problémáival kellene foglalkoznia".

Chávez elismerte, hogy a naponta érkező több mint 50 ezer üzenetet egyedül már nem képes követni, ezért azok feldolgozására egy 200 főből álló csapatot hozott létre.

Az elnök kommunikációs irodája szerint Chávez követőinek száma várhatóan a hónap végére éri el az egymilliót.

Top cikkek
1
Érdemes elolvasni
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.