'Ok, csörögjetek ránk ;)' - nem akar olajat önteni a tűzre a kirúgott marketinges
Müllert nemrég vették fel online marketingesnek a Vodához; a cég nem tolerálta, hogy a fiatal menedzser nyilvánosan köszörülte a nyelvét a versenytárs T-Mobilon. Az okozta a "vesztét", hogy a konkurens cég múlt heti üzemzavarakor a Twitteren közzé tett - a telefonálók türelmét kérő - T-Mobilos üzenetet azzal a megjegyzésssel küldte tovább: "Ok, majd csörögjetek ;)".
Müller kirúgásának hírére egy emberként hördült fel a netes közösség: a jelenleg állást kereső marketingesnek két nap alatt több ezres rajongótábora latt, illetve egyfajta Vodafone-ellenes lobbi mozgalom is beindult a világhálón. A nagy közösségi oldalak, a Twitter és a Facebook mellett blogok, hírszájtok és hírgyűjtők százai foglalkoztak az esettel (köztük számos külföldi hírportál); a hozzászólók túlnyomó többsége Müllerrel vállalt szolidaritást; meglehetősen kevés olyan véleményt lehet olvasni a neten, amely szerint jogos lett volna a - tisztességes versenyre hivatkozó - Vodafone-döntés.
Müller Tamás azon közlése, miszerint nem kíván további károkat okozni a mobilcégnek, jelzi, hogy a húsz karakternyi tweet-je a vodásokat így utólag sem fakaszthatta mosolyra - elvégre az üzenetből a cég imázsát is érintő botrány lett.
Suba János, a Vodafone kommunikációs igazgatója megkeresésünkre nem kívánta kommentálni az ügyet.
Müller viszont a jelek szerint nem vesztette el humorérzékét: a Twitter-en azt írta, szavazott az "Év Twitter Arca" (amúgy T-Mobilos - Ny. M.) játékban - "remélem enyém lesz az egyik iPhone".