Nem kért a BKK a melegeknek szóló reklámból
Az ügynökség a hirdetést a fiatalkorúak szellemi, érzelmi vagy erkölcsi fejlődésére károsnak ítélte meg – számol be a Figyelő Online. A reklám az idén már 14 éve létező Melegrandi.hu társkereső oldal megújulását hirdette volna.
„Szeretnénk úgy kommunikálni a Melegrandi.hu társkereső oldalt, mint bármelyik más terméket vagy szolgáltatást” – mondta Weiler Péter, a társkereső oldalt üzemeltető Dating Central Europe Zrt. vezetője.
Az oldal üzemeltetői kiemelik, hogy míg világszerte több nemzetközi márka is kommunikál a melegeknek, addig Magyarországon kifejezetten elutasítóak a reklámfelületek tulajdonosai. A BKK járművein elhelyezett hirdetés lett volna talán az első olyan kampány a magyar reklámpiacon, amely mainstream felületeken, kifejezetten melegeknek szól. A cég vezetősége ezért szomorú, hogy nem jelenhetnek meg a fővárosi buszokon.