belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
26. szombat

Szíven szúrták a Veszprém beállósát

Egy szórakozóhelyen szíven szúrták a román válogatott Marian Cozmát. A veszprémi kézilabdás azonnal meghalt. A Skorpió Bárban késsel a csapat két további légiósát is megsebesítették.

NOL| 2009. február 8. |87 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

irriga | 2009. február 9. | 20:50:38

Nocsak, nocsak!
Micsoda becsülete lett hirtelen a rendőrségnek!

Még az ellenzék is pénzt követel részükre!
Persze nemcsak a romák taktikáznak itt a jogszabályokkal ...

vakablak | 2009. február 9. | 17:20:27

Az utolsó mondatot javítom:
"Ez a megfigyelés azonban nem jelenti azt, hogy ne kívánhatnám, hogy végül mégis sikerrel járjanak a rendfenntartók, hogy mégis olyan rendőrsége legyen Mo.-nak, amely a munkáját becsülettel el tudja látni."

vakablak | 2009. február 9. | 17:15:36

Nos jó, a végén tulajdonképp már csak egy kifogásod áll, akkor erre is kitérek gyorsan.

Amikor én valahol (egyébként több helyen is) azt írtam, hogy véleményem szerint a rendőrségnek el kellene már rendeznie a konfliktus rendészeti oldalát (végtére is ez a feladata), ezzel szemben egy nagyon különös logikájú ellenvetést teszel. Nevezetesen, hogy viszont megint csak én egy korábbi cikkhez írt kommentáromban abbéli véleményemet is kifejtettem, hogy a Fidesznek már ezt megelőzően (pl. 2006-ban) is érdeke volt a rendőrség demoralizálása. Ebben szerinted ott az ellentmondás, hogy ha a rendőrség demoralizált, akkor én vagyok az álságos, hogy mégis azt kívánom, bárcsak találna végre magára, és tenné a dolgát. Nem érzed, hogy mennyire abszurd dolgot állítasz?

Igen, szerintem a Fidesznek és a Jobbiknak is az volt és az ma is az érdeke, hogy a rendőrség ne tudja rendesen végezni a dolgát, bár motivációjuk legalább egy ponton eltér. Mind a kettőnek érdeke az állam minél nagyobb mértékű destabilizálása, hiszen így tudják csak igazán kárhoztatni a kormányt, útban a hatalom felé. A Fidesznek ennyi elég is, a Jobbiknak viszont az is érdeke, hogy a rendőrség gyengülését és elbizonytalanodását kihasználva a saját pártmilíciájával lépjen fel, mint rendteremtő erő (valójában lelkiismeretlen gazember-bajkeverők ők persze).

Ez a megfigyelés azonban nem jelenti azt, hogy ne kívánhatnám, hogy ne járjanak sikerrel, és hogy ne legyen mégis olyan rendőrsége Mo.-nak, amely a munkáját becsülettel el tudja látni.

vakablak | 2009. február 9. | 17:00:28

HunPurdé | 2009. február 9. | 15:52:01

Érdekes vita lesz ez, ami szerintem rajtad meg rajtam kívül senkit sem érdekel. De ha muszáj, akkor muszáj.

Két idézetet mutattál tőlem, mely szerinted szalmabáb-érvelés:
"1."...hogy a magyarokat a saját hazájukban üldözik, és ezt ragozod egy pár féle módon" Kitaláció.
Nem történt ilyen állítás, hogy Saját hazánkban üldöznek."

Én erre a passzusra hivatkoztam (machine):
"Az idegesít engem is hogy MI akik az adónkból eltartjuk az országot és a mi pénzünket lopják szét a politikusok, MI becsületes emberek szívjuk meg mindig. Szinte alig van jogunk. Míg a cigányságnak egy rétege bűnöz nap mint nap, tönkreteszik az országot erkölcsileg, gazdaságilag, mindenhogy, fenyegetik a magyarokat a családjuk kiírtásával,"

A "szinte alig van jogunk" és a "fenyegetik a magyarokat a családjuk kiirtásával" szerinted miért nem felel meg annak a kitételnek, hogy "a magyarokat a saját hazájukban üldözik"? Mert szerintem nagyon is fejen találtam a szöget, ez a kvintesszenciája annak, amit machine felpanaszolt.

Aztán:
"2. "Épp aktuális ellenségetek a cigányok, most rájuk vetítitek ki minden bajotokat"
Nem történt ilyen állítás, hogy A cigányok ellenségeink. "

Kik vagytok "ti"? Én a kisezer itteni fasisztoid kommentezőre gondoltam, akiknek a köreibe szerintem machine is beletartozik. Nézzük például a következő két hozzászólást:

"joachim | 2009. február 8. | 17:00:20
Ha nem kezdünk meg nagyon sürgősen egy totális népirtást,ha nem lőjük Dunába az utolsó füstös férget is,akkor a magyar nép nem normális,nincs létjogosultsága a világban és megérdemli a sorsát!"

69t69 | 2009. február 8. | 17:46:49
Hát ha így van, akkor az enyingi cigányokat, meg a dégieket is fel kell lógatni (szigorúan csak a lábuknál fogva). Probléma megoldva."

(Ezeket a moderátor időközben törölte, és én is csak azért idézem ide, hogy világos legyen, kik vagytok "ti" szerintem.) Egyébként teljesen röhejes (már megbocsáss) az az állítás, hogy "nektek" nem ellenségeitek a cigányok, mert kevés számú mérsékelt hozzászólótól eltekintve csak a gyilkos indulat dúl bennetek. A "nem ellenséget" ugye ti sem szoktátok megölni akarni?

Aztán írod ezt:
"Egyik pillanatban azt állítod, hogy bizonyos jelenségeket csak azok vesznek észre, akik polgárháborúban érdekeltek." - majd terjedelmesen levezeted, hogy ez miért baromság.

Én azonban ilyet sosem állítottam. Én egész konkrétan ezt írtam: "Nem veszem észre, mert egyelőre semmi sem utal erre. Ezt csak azok szeretnék hinni, akik egy polgárháborúban érdekeltek." mégpedig erre válaszul: "Nem veszed észre, hogy gyülekeznek és mindennap megtámadnak magyarokat? Tegnap Hevesen kicsaltak a cigánytelepre rendőröket, hogy megverhessék őket."

Én nem az érzékelésről beszéltem, hanem a tények elferdítéséről. A hozzám intézett kérdés azt a helyzetet vizionálja, hogy a cigányok máris polgárháborúban állnak a magyarokkal. Erre mondtam, hogy nem, nem veszem ezt észre, [mert ilyen helyzet nincs]. Viszont, érvelek tovább, értem én, hogy miért próbáltok úgy tenni, mintha a cigányok máris nap mint nap szándékosan ölnék a magyart: mert a polgárháborúban vagytok érdekeltek, ezért is van szükségetek egy casus bellire, egy pár jó indokra, hogy miért nem "ti" kezdtétek el a háborút.

Tehát most éppen te voltál az, aki velem szemben a szalmabáb-érvelést használta, míg én a te vádjaidat sikerrel megcáfoltam. Írtál még más kifogásokat is, ezekre is szívesen kitérek, de csak ha érdekel még. Ez így tényleg elég hosszú lesz.

HunPurdé | 2009. február 9. | 15:55:06

Bocsánat...félúton berántotta a hozzászólást. Nem állt szándékomba kétszer beírni valamit is.

HunPurdé | 2009. február 9. | 15:52:01

1."...hogy a magyarokat a saját hazájukban üldözik, és ezt ragozod egy pár féle módon" Kitaláció.
Nem történt ilyen állítás, hogy Saját hazánkban üldöznek.
2. "Épp aktuális ellenségetek a cigányok, most rájuk vetítitek ki minden bajotokat"
Nem történt ilyen állítás, hogy A cigányok ellenségeink. Sőt, alább ha valamennyire indulatosabb módon is de megtörtént a disztingválás. „A BŰNÖZŐ, ÉLŐSKÖDŐ CIGÁNYOKRA ÉRTETTEM EZT.TISZTELET A KEVÉS KIVÉTELNEK!AKINEK NEM INGE, NEM VESZI MAGÁRA.”
Ennek figyelmen kívül hagyása, illeszkedik az előbbiekben vázolt portré leírásaihoz.




1."...hogy a magyarokat a saját hazájukban üldözik, és ezt ragozod egy pár féle módon" Kitaláció.
Nem történt ilyen állítás, hogy Saját hazánkban üldöznek.
2. "Épp aktuális ellenségetek a cigányok, most rájuk vetítitek ki minden bajotokat"
Nem történt ilyen állítás, hogy A cigányok ellenségeink. Sőt, alább ha valamennyire indulatosabb módon is de megtörtént a disztingválás. „A BŰNÖZŐ, ÉLŐSKÖDŐ CIGÁNYOKRA ÉRTETTEM EZT.TISZTELET A KEVÉS KIVÉTELNEK!AKINEK NEM INGE, NEM VESZI MAGÁRA.”

Ennek figyelmen kívül hagyása, illeszkedik az előbbiekben vázolt portré leírásaihoz.


Nem beszélve arról, hogy nem minden bajukat vetítik rájuk, hanem csak éppen amit nem kell vetíteni mert ott van alapból. Tehát nem mindent....

Ami pedig a szalmabáb-érvelést illeti…van itt ennél érdekesebb is.
Egyik pillanatban azt állítod, hogy bizonyos jelenségeket csak azok vesznek észre, akik polgárháborúban érdekeltek. Tehát nem Te veszed észre ezeket a jelenségeket, és azért mert nem vagy érdekelt polgárháborúban. Csak mellékesen jegyzem meg itt, hogy tehát nem azért nem veszed észre, mert nincsen amit észrevenni, hanem azért mert te nem vagy érdekelt polgárháborúban. Ennyi elegendő is lenne egy triviális struccpolitika identifikálásához. Azonban itt ennél több van, mert egy másik bejegyzésedben ez áll:

„…..akkor azt kívánom, hogy a rendőrség megfelelően felkészült egységei vonuljanak oda, és ha kell, tűzharcban számolják fel a bandát ill. bandákat, teremtsenek rendet, majd tartsák is fenn azt. Pont, új bekezdés. Elég világos voltam-e?” Igen. Mint a vakablak.
Még annyit, hogy persze ez a hamiskás „kívánságod” is botladozik, mert tudni kell azt, hogy a rendőrség ilyent úgy sem tud véghezvinni, mert „demoralizált”. Te írtad. A Fidesz demoralizálta. Már vagy két éve tette ezt, ha jól emlékszem arra, amit írtál.

Írod továbbá még azt is, hogy a Fidesz érdeke a rendőrség demoralizálása, azért mert a Jobbiknak és a Gárdának az érdeke, azért, hogy…. Most akkor kinek az érdeke? Koherencia hiány, ami nem meglepő akkor, amikor valótlanságokból, sőt ellentmondásokból próbál bárki is, hitelesnek tűnő hipotézist felállítani, és népszerűsíteni.
Ha tovább próbáljuk pergetni az általad Fidesznek és/vagy Jobbiknak, és/vagy Gárdának kedvező demoralizált és asszisztáló rendőrség cselekvés képtelenségét (Hm, pedig Pásztor próbált valamit jelezni) felmerül a kérdés, hogy miért hagyják ki ezt a történelmi pillanatot, esélyt? Pedig most mehetnének aztán cigányt verni vagy hasonló. Vagy…nem ilyen akcióra gondoltál?

vakablak | 2009. február 9. | 14:05:31

Hunpurdé, ezzel kapcsolatban itt: "2. Megvádol azzal, amit nem jelentett ki senki", szóval érdekelne, hogy hol találtál ilyet a szövegemben. Bántana, ha igazad lenne, mert ez a szalmabáb-érvelés, amit magam is nagyon utálok. Elképzelhető, hogy elkövettem, de segíts kérlek, mutasd már meg, hogy hol.

vakablak | 2009. február 9. | 14:01:38

Hú de ki lettem itt vulgár-pszichoanalizálva. :O

HunPurdé | 2009. február 9. | 12:25:16

Gyerekek, hiába fáradoztok.
Vakablakot nem fogjátok meggyőzni sem érvekkel, sem egyéb objektív vagy szubjektív okfejtéssel. Neki az a szerepe itt, hogy ha törik, ha szakad, fújja a passzát szelet.
Van ilyen, nem kell csodálkozni. Mindig is lesznek ilyen disszonáns akkordok. Most itt ebben a környezetben ő lenne az.

Tipikus struktúrára épül a retorikája.

1. Tömegpszichózisnak nevezi a közfelháborodást. Ezzel olyan bagatellizáló, és egyben túlzott pánikhangulat generálásnak állítja be, a közvélemény reakcióját. A pszichózis ugye, az elmebajt jelent valójában. Ebben az esetben tehát a társadalomnak a nagyobbik része: beteg. Szerinte.

2. Megvádol azzal, amit nem jelentett ki senki. Ezzel időt és energiát szív el, attól, akinek felrója, ugyanis aki válaszol neki, az a többi olvasó előtt tisztáznia kell, hogy nem állított olyant amit ráolvas. És ezt a végtelenségig lehet játszani, az arzenál elég kifogyhatatlannak néz ki.

3. A példák igénylése is, egy nagyon ravasz stratégia. Ha megkapja a lajstromot, számára irreleváns, hogy milyen felsorolásokat tartalmaz. Úgy is visszakanyarodik majd az „eredendő” bűnhöz, miszerint mélyszegénység, szociális háló hiánya, elutasítás, diszkrimináció stb.
Fontos lenne észrevenni, hogy úgy próbál érvelgetni, hogy azelőtt a minimális tájékozódást sem végzi el. Megint átpasszolja a labdát. Példákat kér, neveket, helyszíneket, büntetési tételeket, és persze, hogy hol nézhet utána. De ugyan akkor nagyon jól tudja, hogy miért teszi ezt. Azért mert bármilyen büntetési tételt, bírósági döntést sorolna is valaki, bármilyen esetet említene, annak a döntésében, ítéletében soha nem kapni utalást, említést vagy akár hivatkozást arra, hogy az elkövető cigány volt. És akkor rögtön lehet nyomatni, hogy „..itt ilyen nem szerepel. Csak az, hogy egy XY-nak nevezett magyar állampolgár, kirabolt egy másik magyar állampolgárt, vagy XY magyar állampolgár agyonvert egy másik magyar állampolgárt stb. Ezzel nagyon is tisztában van, és bármikor bedobható. Btk.-ra való hivatkozás stb. Nem cigány-specifikus. Teljesen ki szeretné zárni azt, hogy valami, valamilyen specifikus lehessen.

4. A fentiekből következik, hogy számára nem opció semmilyen érv elfogadása. Érvelési hibának állít be mindent. Teszi ezt azért, mert tudja, hogy ha csak steril módon van elemezve a helyzet, akkor nyert ügye van. Hiába valósak a premisszák, hiába érvényes a konklúzió, mert jogi szempontból megfúrható az érvelési rendszer. És az is marad, mert ilyent nem fog tudni senki ma felhozni, hogy valakit azért ítéltek el, mert cigánybűnöző. És persze erre épül, az amúgy nagyon ingatag „nemtudás mint érv” álláspontja.
Tevékenysége a tipikus „agent provocateur” aknamunka. Diszkreditálni és etikátlannak, fajgyűlölőnek bélyegezni egy jogos felháborodást. Szerintem csak egy szempontból érdemes foglalkozni vele. Éspedig az érvrendszer struktúráját lehet erősíteni azzal, hogy az általa felállított kelepcéket már jó előre észrevenni, és semlegesíteni.

kovihungary | 2009. február 9. | 12:05:28

Bocs, tévedtem. Tényleg cigányok késeltek.
-kovihungary-

kacce | 2009. február 9. | 09:27:40

vakablak! A kényszerképzetek mifelénk is sajnos megtörténté lettek..., bár lehet, hogy az is csak tömegpszichózis hatására. Igaza van machine-nak és tényleg addig örülj míg a te életedben nem nyernek bizonyosságot a mi kényszerképzeteink...

machine | 2009. február 9. | 01:21:31

Amit te masszív kényszerképzetnek hívsz, azt én tapasztalatnak.Csak nehogy neked is kényszerképzeteid legyenek a cigányokkal kapcsolatban.
Egy szóval nem mondtam, hogy üldöznek a saját hazánkban.Azt mondtam, hogy elegünk van hogy az impotens magyar kormány és még egy-két
párt a bűnözőket védi, a becsületes állampolgárokkal pedig ott szúr ki, ahol csak tud.Ezt ragoztam egy pár féle módon.
A rasszista indíttatásból elkövetett súlyos testi sértés egy példa volt arra, hogy más elbírálásba esik ugyanaz a tett vagy
hasonló, ha magyarok követik el.
Biztos hallottál a szigetvári srácokról, asszem bőrfejűek.Megpofoztak egy cigányasszonyt és a lányát.
Több hónapra előzetesbe vágták őket és több évet akartak rájuk verni.2-3 pofonért.
Kozák Rajmund boxoló cigánygyerek fejbeverte az osztálytársát párszor.A srác elesett, beverte a fejét és meghalt.
Kozák Rajmund szabadlábon van és lejár boxedzésekre.a TV2 napló cimű műsorában volt.Kettős mérce befigyel?
2 vagy 3 polgárőr állítólag molotov koktélt dobott egy cigány család házára pátkán.Semmi bizonyíték nincs ellenük, ennek ellenére
már több mint egy éve rohadnak a börtönben.Ezt most melyik esethez hasonlítsam?Ott van a pécsi eset.Itt meghalt két cigány, az elkövetők nincsenek meg.A rendőrség előtt már ismert volt az áldozat, aki alvilági figura volt.Ezért nem gyanakodtak rasszista támadásra.El is mondták hogy valszeg vagy uzsora vagy autóügy áll a háttérben.Ha fehér lett volna az elkövető, az egész világot felforgatták volna érte.
Ott van Loydi esete is.Polgárőr volt a srác és éppen szolgálatát teljesítette amikor egy csapat cigány összeverte, hiába volt nála gázpisztoly.
Majd a cigányok megrágalmazták hogy "megdöglötök cigányok" felkiáltással lövöldözni kezdett el rájuk.Loydit kirúgták, mert rasszista.
Ennyi ha nem hiszed, írd be a keresőbe a kulcsszavakat, mint pl.pécsi kézigránátos támadás, szigetvári pofozkodók, kozák rajmund,
molotov-koktél pátka.Nem tudok több esetet felsorolni, illetve egy van még az a fényeslitkei késelés, de annak nem néztem utána.
Hiába adnám meg hírforrásnak a kurucinfot, mert úgyis azt mondanád hogy csak kitalálják meg hogy onnan nem kell.Pedig ők is a hírek nagyrészét más internetes forrásokból szerzik be.Légyszíves nézz ezeknek utána, meg fogod találni.Késő van, holnap megyek melózni, már nincs kedvem belinkelni.
Úgyhogy ennyit arról hogy szerinted nem igaz.Kis naiv.
"Ha egy ilyen listát megpróbálsz összeállítani, meg fogod látni, hogy nincs egyetlen adat sem a kezedben, tehát amit mondasz, az puszta vélemény, amit semmi sem támaszt alá."Én inkább azt láttam meg, hogy sok találat foglalkozik ezekkel az esetekkel.Ez kérlek szépen nem szimpla vélemény, hanem a tv is foglalkozott vele.Ha pedig nem hallottál ezekről, akkor kíváncsi lennék hogy nézel-e tévét, illetve hogy milyen
hírforrásokat olvasol ugyanis az ilyen balliberális és cigánysajnáltató oldalról pláne nem az igazságot fogod megtudni.
Én úgy tudtam hogyha valaki megver valakit, akkor az vagy 8 napon belül gyógyuló, vagy 8 napon túl gyógyuló könnyű, illetve súlyos testi sértés.
Van erre valami jogszabály, ami ezt megfogalmazza?
Amikor reggel bemondták a rádióba és még nem tudták hogy cigányok akkor is fel voltam háborodva.
Igen, valószínűleg azért van nagyobb felháborodás, mert cigányok követték el és valóban sok van a cigányok rovásán.
Tudod, te vagy az a tipikus fajta akinek hiába sorolnék fel akárhány bűnesetet.A kurucinfóról idézett hír, az rasszista kitaláció.
A balodali lapokból idézett hírben pedig nincs megemlítve az elkövetők származása.Az meg azért nem lenne jó.Mindent megmagyaráznál.
Holott a hírekben ha már megemlítik hogy "két népes család szólalkozott össze", vagy "a rokonok megverték a tanárnőt" címszavakból egyértelműen leveszi az ember hogy megint cigányok voltak.
Az egyetlen kérdés az, hogy neked mi lenne a megfelelő igazolás, vagy bizonyíték."Csakhogy, mint fennebb írtam, ezt nehezen, egyáltalán nem, vagy csak részben tudnád igazolni. Ez gyakorlatilag minden mondatodra igaz, nem kívánom itt őket egyenként idézni."
Egyébként ha ezt neked külön igazolnom kell, akkor te valamilyen burokban élsz, ezért irigyellek.Egyébként meg myvipen és iwiwen nem vagyok fent, de had ne keressek már rá ezekre mert pislognál nagyokat.Komolyan mondom tök jó neked hogy te nég nem tapasztaltál meg eleget (vagy semmit)
a témával kapcsolatban.

HunPurdé | 2009. február 8. | 23:27:04

Izraelben vannak cigányok?

vakablak | 2009. február 8. | 21:59:26

@machine: köszönöm a részletes választ. Elmondom, hogy mit értettem meg belőle. Neked, és veled együtt még elég sok embernek masszív kényszerképzeteid vannak, én ezeket hajlamos vagyok tömegpszichózisnak nevezni. Azzal a klasszikus szélsőjobboldali rémálommal jössz, hogy a magyarokat a saját hazájukban üldözik, és ezt ragozod egy pár féle módon. Épp aktuális ellenségetek a cigányok, most rájuk vetítitek ki minden bajotokat. Nézetem szerint ez a világkép a valósággal köszönő viszonyban sincs. Például kizártnak tartom, hogy tudnál egyáltalán egyetlen olyan esetet mondani, amely ezt az állításodat alátámasztja:

"Ha pedig cigány ellen követ ilyet el egy magyar, ami szökőévente egyszer fordul elő, akkor rasszista indíttatásból elkövetett súlyos testi sértés."

Ha pedig e panaszod szerinted alapvetően jellemző a helyzetre - bár ez már önmagában is önellentmondás, hiszen ilyen szerinted is csak "szökőévente egyszer fordul elő", tehát eleve nem lehet jellemző -, akkor rajta, közöld velem, hogy mely esetekben ítéltek el ilyen körülmények között etnikai magyarokat. Sorold a példákat, neveket mondj, helyszíneket, büntetési tételeket, és hogy hol nézhetek ezeknek utána.

Írod ezt is: "Ha ők megvernek egy magyart, akkor az szimpla garázdaság. Sokkal rövidebb büntetést kapnak az ilyen kis cselekményekért. Ha egy magyar követi ezt el, akkor súlyosabb megítélés alá esik."

Ha valaki megver valaki mást, akkor az a BTK szerint alapesetben garázdaság, és ez nem cigány-specifikus. De te ennél többet állítasz, szerinted ha cigány követ el garázdaságot, akkor ők rövidebb büntetést kapnak ezért, mint a magyarok. Ez nekem új, és szerintem ez nem is igaz. De megintcsak kíváncsi vagyok, honnan veszed ezt? Itt is neveket, helyszíneket, konkrét esetfelsorolásokat várok. Ha egy ilyen listát megpróbálsz összeállítani, meg fogod látni, hogy nincs egyetlen adat sem a kezedben, tehát amit mondasz, az puszta vélemény, amit semmi sem támaszt alá.

Érvelésed lényege, hogy azért sokkal nagyobb most a közfelháborodás egy egyszerű késelésnél, mint pl. Simon magyarok általi brutális agyonverésénél vagy a nyolc gyilkosságos móri esetnél, mert ezt itt most cigányok követték el, és a cigányoknak már amúgy is sok van a rovásán. Csakhogy, mint fennebb írtam, ezt nehezen, egyáltalán nem, vagy csak részben tudnád igazolni. Ez gyakorlatilag minden mondatodra igaz, nem kívánom itt őket egyenként idézni. Értem tehát, amit írsz, csak nem fogadom el.

machine | 2009. február 8. | 21:37:41

Még valami:mielőtt a méltóságos demokráciaharcosok megsértődnének, elmondom:
A BŰNÖZŐ, ÉLŐSKÖDŐ CIGÁNYOKRA ÉRTETTEM EZT.TISZTELET A KEVÉS KIVÉTELNEK!AKINEK NEM INGE, NEM VESZI MAGÁRA.
Megfelel?

machine | 2009. február 8. | 21:31:47

Válaszolok.Attól, hogy te nem látod a tévében, mivel nem adják le azokat a bűncselekményeket, amiket cigányok követtek el,
attól még a probléma létezik és nagyságrendekkel több eset van ilyen mint amit a magyarok követnek el.Ez bosszantja az embereket.
Meg még az is, hogy látjuk hogy velük kivételeznek, pozitívan diszkriminálják őket.Ha ők megvernek egy magyart, akkor az szimpla
garázdaság.Sokkal rövidebb büntetést kapnak az ilyen kis cselekményekért.Ha egy magyar követi ezt el, akkor súlyosabb megítélés alá esik.
Ha pedig cigány ellen követ ilyet el egy magyar, ami szökőévente egyszer fordul elő, akkor rasszista indíttatásból elkövetett
súlyos testi sértés.Ha egy magyar bejelenti az esetet, odamegy a bíróságra a rokonság és ordítoznak, fenyegetőznek.Ha
egy magyar megvédi magát a cigányokkal szemben, a cigánynak van pofája bejelenteni, hogy megütötték őt, így bíróság elé állítják.
Szintén a magyart hurcolják meg és folyamatosan rettegnie kell a bosszútól.Mert meg merte védeni magát.
Az idegesíti a magyarokat hogy jönnek a pofájukon rinocérosz-bőrrel rendelkező jogvédők, akik fel akarják menteni a cigányokat
minden bűncselekmény alól, arra hivatkozva hogy ők cigányok meg hogy mélyszegények.
Az idegesít engem is hogy MI akik az adónkból eltartjuk az országot és a mi pénzünket lopják szét a politikusok, MI becsületes
emberek szívjuk meg mindig.Szinte alig van jogunk.Míg a cigányságnak egy rétege bűnöz nap mint nap, tönkreteszik az országot erkölcsileg,
gazdaságilag, mindenhogy, fenyegetik a magyarokat a családjuk kiírtásával, nem csinálnak semmit sokkal több pénzért, mint amennyiért a magyarok dolgoznak és még nekik áll feljebb ha nem kapják meg azonnal a segélyüket.Kis 14 éves cigánygyerekek pzolnak a fényképezőgépbe, magukat feka rappernek, meg olasz maffiózónak képzelve és ilyenekt írnak hogy megyek magyart ölni.Meg olyanokat is, hogy ők lesznek többen, meg övék lesz az ország és hogy kiírtják az összes magyart.Ezeket az amőbákat támogatja az MSZP-SZDSZ, mindent megad nekik, előnyők tömkelegét élvezik, pozitív diszkriminációban fürdenek és mindezt teljesen természetesnek tartják.Csak azért mert cigányok.Azért mert az ostoba vezetőik ezt hitették el velük.
Én ilyen sötét, primitív, rasszista, hálátlan népséggel NEM akarok együtt élni(tisztelet a kivételnek).Vagy megtanulnak a többségi társadalom törvényei szerint élni, vagy húzhatnak a bús francba.
A kivételezés miatt generál nagyobb felháborodást és a cigányok felfogása miatt, ahogy a magyarokhoz viszonyulnak.Illetve a bűncselekmények nagyobb mennyisége miatt.

vakablak | 2009. február 8. | 20:43:19

@machine: a kérdés továbbra is nyitott, próbálj meg arra is valami frappáns választ találni:
vakablak | 2009. február 8. | 18:43:03

machine | 2009. február 8. | 20:37:49

A Hír tv-ben mondta Bencze főkapitány úr a két elkövető nevét, amiből csak a vezetéknévre emlékszem.
Az egyik rafael a másik sztojka.Ennyi.
Draskovics és Bencze most becsinált a nadrágjába, nehogy Zarko Sesum apja előbb megtalálja őket.
Nagyon remélem hogy így lesz és kitapossák a belüket és az agyuk szét fog fröccsenni az aszfalton.
Egyébként meg nem tudom hogy mi a LOL a 4x4m-ben, akkor legyen 5x5 vagy 3x3.
Ja és még valami kedves vakablak:nyugodtan még 200 év múlva is minden egyes cigányok által elkövetett bűncselekménynél hozd fel példának a móri esetet te szerencsétlen.

nyilas12 | 2009. február 8. | 20:07:26

Mit háborogtok Magyarok!?Ezt látják tőletek!Amikor gyújtogattok-tőrtök -zúztok,rendőröket molotovkoktélokkal dobáltok,választott vezetőiteket nap-mint nap gyalázzátok,nem tiszteltek senkit és semmit!Nektek szabad mindent,és a magyar büntetőrendszer ejnye-bejnyével büntet.Ti vagytok az minta.

zokni67 | 2009. február 8. | 19:50:21

vakablak!Megpróbáltam nem reagálni a gyökér dumádra,de nem lehet!! Tarthadod te magad akármilyen értelmesnek,csak az indulat keltéshez értessz!! Ne gondold magadról,hogy ez a demokrata magatartás!Ez csak okoskodás!!

vakablak | 2009. február 8. | 19:06:06

Nem veszem észre, mert egyelőre semmi sem utal erre. Ezt csak azok szeretnék hinni, akik egy polgárháborúban érdekeltek.

nanena | 2009. február 8. | 18:44:42

vakablak | 2009. február 8. | 17:23:0
Nem veszed észre, hogy gyülekeznek és mindennap megtámadnak magyarokat? Tegnap Hevesen kicsaltak a cigánytelepre rendőröket, hogy megverhessék őket.

vakablak | 2009. február 8. | 18:43:03

A kérdés megkerülhetetlen, hogy miért generál annyival nagyobb felháborodást, ha egy cigány öl meg egy magyart, vagy ha egy magyar nyolc másikat, illetve a másik eset még jellemzőbb, amikor magyar "biztonsági őrök" brutálisan agyonvernek egy másik magyart.

király | 2009. február 8. | 18:40:46

Ennyit a cigány társadalomról "ezt" védik és nem a magyart "hát" hol tartunk? A cigány lesz az úr és nem a magyar?
Kit hozott ide Árpád vezérünk "magyart vagy cigányt"? Ennyit erről a nemzetről. A cigányt védik a magyart nem. Ezért küszködtünk ezer éven át? Ez az amit megérdemlünk? Már szórakozni sem lehet elmenni biztonságban, mivel mindig azt kell nézni, hogy honnan támadnak az emberre.
Akik meg összetévesztették Cosma-t mással azok meg jobb ha elmennek szemész orvoshoz.
A családnak őszinte részvétet kívánok.

benburns | 2009. február 8. | 17:59:12

vakablak | 2009. február 8. | 17:23:07

Igazán fura egy alak vagy! Mit szívózol Mórral, a kapitány megmondta, a bankszakma a magyaroké. Csak ez elkerülte a jogvédök figyelmét.

vakablak | 2009. február 8. | 17:23:07

Nagy az izgalom, látom. De miért is? Verekedés volt, megkéseltek két embert, az egyik meghalt. Nagyon szomorú történet, nem vitás. Sok száz, sok ezer ilyen történet volt már Mo.-on, most mi a baj? Nem mindig cigányok késeltek, sőt néha nem is kés volt, csak bakancs meg ököl, az eredmény mégis ugyanez. Emlékszik-e még valaki s néha Simon Tiborra, aki szintén sportoló volt, és szintén egy szórakozóhelyen történt összetűzés kapcsán ölték meg? Őt például magyarok verték agyon, köztük egy rendőr. Akkor miért nem tetszettek itt lenni és aggódni, hogy a magyar egy bűnöző fajta, börtönbe vele (4x4m, LOL), akasztófára mindet? És amikor egy egyértelműen etnikai magyar ember bement a móri bankba, és lemészárolt nyolc védtelen másikat? Most már tudjuk, hogy ki volt, mégsem hallottam senkit, hogy a vérengzést annak a ténynek tudná be, hogy "ezek a magyarok ilyenek". Nekem ez eléggé kettős mércének tűnik.

Egyébként szó sincs arról, hogy a romák Mo.-on büntetlenséget élveznének. Ezeket a mostaniakat is el fogják kapni, és súlyos évekre bevarrni börtönbe, talán még többre is, mint amennyit egy magyar kapna a helyükben.

machine | 2009. február 8. | 16:41:08

Na mi a helyzet liberálisok?Nem véditek szegény, ártatlan kisebbséget?Rohadjon meg az MSZP-SZDSZ bagázs ott ahol van!
Vagy kőkemény szigorítások történnek a btk-ban, vagy polgárháború lesz.A börtöncella pedig legyen egy 4x4-es
fém doboz, amiben van egy ágy, egy wc és egy csap.Rohadjon ott az ilyen 100 évig, magányban, egy büdös szót ne
váltson senkivel.
Elegem van már abból hogy a cigány nép többségével elhitették hogy ők szent tehenek és mindent lehet.
Draskovics, Gusztos,Mohácsi,Kolompár,Gyurcsány.Egy esetleges etnikai konfliktus áldozatai a ti lelketeken
fog száradni.

jozicsenko | 2009. február 8. | 16:00:52

Üzenem a cenzoroknak hogy a valóságot nem lehet elfedni

Gusztor Úr nyilatkozatát pedig továbbre is várom

és még mindig részvétem a családnak

kacce | 2009. február 8. | 15:51:42

Szégyellem, hogy ebbe az országba születtem. Hol voltak a magyar csapattársak?! Csak a szlávoknak van vér a pucájukban?

Részvétem és felháborító, hogy ilyen megtörténhet, bárki is tette.

machine | 2009. február 8. | 15:51:14

Nyugodjék Békében!

machine | 2009. február 8. | 15:47:39

Jöjjenek is nagyon helyes!
Az ilyen embereket ki kell végezni, nyilvánosan.
Kíváncsi leszek, megszólal-e gusztos, gyurcsány, draskovics és az összes liberális fejvédő majom.
Remélem most már nagy lesz a nemzetközi nyomás arra, hogy valamit csináljanak már ezek a senkiházi szocik.

szabi | 2009. február 8. | 14:35:38

"Zarko Sesum apja 300 volt katonával jön a cigányok ellen!
A prosport.ro legújabb híre (angol "fordítás" itt: http://href.hu/x/84tm) szerint a félig megvakított (?) Zarko Sesum apja, akinek Szerbiában vezető őrző-védő cége van, 300 volt katonával Magyarországra készül, hogy ellássa a gyilkos cigányok baját."

paragon2 | 2009. február 8. | 14:17:03

alinder | 2009. február 8. | 14:12:52 Hogy jön ide O.V. és a magyar szurkolók megverése, áruld már el? Ja tudom, ez is az ő hibája...

alinder | 2009. február 8. | 14:12:52

Kíváncsi leszek okos kormányunk még okosabb magyarázatára, mert anno nagyon nagy volt szájuk - és akkor még finom voltam - amikor Szlovákiában megverték a szurkolókat....
O.V és Gy.F. Hajrá!

graun | 2009. február 8. | 14:07:10

A politika nagymértékben híbás, mert integrálni nem tudta a ezt a "bönűzésből" és segélyekből élő gangeszieket! Lehet félni mert egyre többen lesznek! Szapitják magukat mint a patkányok, nem a sárga veszedelemtől kell félni sajnos! Mélyen megvagyok rendülve!

figaro | 2009. február 8. | 14:03:59

Nem tudom felfogni a 30-gyilkosbol meg egyet sem kaptak el.Semmi fele biztonsagierzet nincs.A rendorsegnek sok szerecset.

szabi | 2009. február 8. | 13:57:08

Remélem tényleg gyorsan elkapják az elkövetőket (mindet!) Egy nyilvános kivégzés, elég elrettentő lenne a további hasonló jellegű bűncselekmények megakadályozása érdekében! Itt lenne az ideje példát statuálni mielőtt késő lesz!

kovihungary | 2009. február 8. | 13:54:45

Pmfc!

Sokunk felelőssége. Felelős miatta a mai impotens társadalom, a tehetségtelen politikai elit és 1%os barátaik, a gyenge igazságszolgáltatás, a botrányos közbiztonság, az elkurvult média és még lehetne sorolni. A változást nem fentről kell várni. Nekünk kell elkezdeni a megújulást, amely aztán nagyban is véghez kell hogy menjen.

Aki a sült galambra vár, az dögöljön csak éhen.

nyilas12 | 2009. február 8. | 13:42:31

Nem tudom kik voltak,de azt tudom,barbárok voltak!Szívszorító ami történt!Nem találok szavakat!Csak remélem hamar meglesznek és azt kapják/Nem kapják/amit megérdemelnek!/Kötelet érdemelnek!Kár,hogy azt nem kaphatnak!/Mindannyian hibásak vagyunk!Nem állunk ki egymásért,nem úgy és nem ott hallatjuk a szavunkat ahogy és ahol kell.És a palack még mindig nyitva..............

kovihungary | 2009. február 8. | 13:40:46

Pmfc!

Sokunk felelőssége. Felelős miatta a mai impotens társadalom, a tehetségtelen politikai elit és 1%os barátaik, a gyenge igazságszolgáltatás, a botrányos közbiztonság, az elkurvult média és még lehetne sorolni. A változást nem fentről kell várni. Nekünk kell elkezdeni a megújulást, amely aztán nagyban is véghez kell hogy menjen.

Aki a sült galambra vár, az dögöljön csak éhen.

darmol | 2009. február 8. | 13:32:44

Nos, elvtársak:

http://www.168ora.hu/itthon/egy-nepes-cigany-tarsasag-keselte-meg-a-sportolokat-30670.html

Ez a link is mocskos raszista, törlendő?

szabi | 2009. február 8. | 13:28:36

Ajánlom figyelmetekbe egy nem szélsőjobbos médium cikkét: http://www.samsungsport.hu/hir.php?id=42869

panelproli | 2009. február 8. | 13:25:38

Budapesten a megemlékezés a Papp László sportarénánál lesz, ahogy a cikk is írja 16:00 kor.

Kétségbeejtő hogy milyen világ van itt! Hogy hagyhatja az ország vezetése hogy idáig fajuljon a helyzet. Nem tesznek semmi ellenintézkedést hagyják hagy eszkalálódjon a helyzet, és ezt kedvenc etnikumunk is észrevette.
Pár évvel ezelőtt még talán még megoldható lett volna finomabb intézkedésekkel de mára már nem. Valamit tenni kell, határozott erős intézkedéseket hogy érezzék a törvény közelségét.
Ja és ha az EU beszól? Tessék csak körbenézni az ő történelmükben(pl.:Franciaország: IX. Károly a cigányokat 10 éves gályarabságra ítélte ha nem hagyják el az országot./Orléans-i rendelet1562/)..és ma sem más a hozóállásuk de mind1.

Szomorú hogy még egy embernek kellett elmennie a homokba dugott fejek miatt.Nem beszélve a 2megnyomorított társáról.

A kézilabda közösség és a világ is szegényebb lett ma...

Reméljük a legjobbakat!
Addig is vigyázzon magára mindenki!!!!

pmfc | 2009. február 8. | 13:15:31

kovihungary!

Nem is az a lényeg, hogy cigány, vagy nem cigány. A lényeg, az, hogy kinek a felelőssége, hogy oda jutottunk, hogy egy társaság bemegy egy kocsmába, fizetés nélkül kimegy, és aki ezt szóvá teszi, azt gondolkodás és félelem nélkül leszúrják. (és nem csak egy esetben. sajnos már én magam is tapasztaltam személyesen hasonló esetet.)

Kinek a felelőssége, hogy oda jutottunk, hogy egyesek bármit megtehetnek, mások egy tojás eldobásáért 5 évet kapnak!!!

kovihungary | 2009. február 8. | 13:06:13

Nem akarlak titeket elkeseríteni, de a Skorpió Bár nem a tipikusan cigányok által látogatott helység. Úgyhogy ez most kivételesen NEM cigánybűnözés.
R.I.P. Cosma!

bagoly | 2009. február 8. | 13:04:11

Noha kultúrember egyértelmű bizonyítékok hiányában nem alkot véleményt, nagyon úgy néz ki, hogy a tetteseket a cigányközösségben kell keresni. Függetlenül attól, hogy ez igaz-e vagy sem, itt lenne az ideje, hogy az ún. liberális értelmiség Révész Sándortól kezdve, Konrád Györgyön át, Gusztos Péterig bezárólag, elgondolkozzon, és mélyen magában szálljon. Ennek az ún. liberális értelmiségnek a felelőssége, hogy ha kell, ha nem rasszizmust kiáltanak (lásd a Moszkva téri késelés ügyét). Hangzatos „rasszizmus elleni küzdelmük” jó alkalmat kínál a roma közösség társadalmi normákat betartani képtelen rétege számára, hogy elbújjanak a többségi társadalom állítólagos rasszizmusa mögé, és ezzel megpróbáljanak felmentést elérni minden alól. A „rasszizmus” vádjától való félelem elbizonytalanítja a rendőrséget, ráadásul az egyre szaporodó botrányos, tragikus és elfogadhatatlan események tovább növelik a gazdasági problémáktól amúgy is elgyötört többségi társadalom ingerültségét, amely aztán óhatatlanul azt eredményezi, hogy a rasszizmust kiáltók ugyanúgy járhatnak, mint a mesebeli pásztorfiú a farkassal. A problémát csak súlyosbítja, hogy az ún. liberális értelmiség rasszizmus elleni „küzdelme” át van szőve alattomos politikai céloktól, ilyen volt pl. a zámolyi romák ügye. Mindehhez társul, hogy az elmúlt hat évet jellemző tehetségtelen kormányzása a széthullás közelébe juttatta az államot. Ennek csak apró, de talán jellemző példája a honvédségi laktanyák magáncégekkel történő őrzése. Így aztán nem csoda, ha a többség egyszerűen úgy érzi, hogy az állam nem tudja megvédeni állampolgárait (mint pl. az uborkáját árammal védő bácsi), és hopp már el is érkeztünk a magyar gárdához, ami persze jó alkalmat kínál a Gyurcsány féle végtelenül aljas, otromba politikai boszorkánymestereknek a politikai túlélésüket biztosító riogatásra.
Szomorú aktualitást ad ez a tragédia Gyurgyák János tegnapi cikkének: „…. hol veszett el a liberális értelmiségből a valóságismeret és problémaérzékenység? S legfőképpen – tisztelet a kevés számú kivételnek – MIÉRT NÉMA MA EZ A SZOCIÁLLIBERÁLIS ÉRTELMISÉG?”
Szegény Cozma, nyugodjék békében! Állítólag fontolgatta, hogy magyar állampolgárság iránt folyamodjék….

szabi | 2009. február 8. | 12:47:50

Alapos | 2009. február 8. | 12:39:42
Tényleg elég nagy figyelmetlenség (jó esetben csak az). Megoldás: használjatok reklámszűrőt pl. firefox-nak van sajátja : http://href.hu/x/84s1

nanena | 2009. február 8. | 12:42:35

Alapos | 2009. február 8. | 12:39:4
Moderálóknak nem terjed ki mindenre a figyelmük. Egy ilyen cikk, hír mellé ők tesznek ki egy fegyvert. Ciki!

Alapos | 2009. február 8. | 12:39:42

Azért az elég ízléstelen, hogy egy ilyen cikk esetében, van egy Vodafone banner svájci bicskával.

AAAAA | 2009. február 8. | 12:39:26

Moderálási alapelvek- komment törölve -

szabi | 2009. február 8. | 12:35:04

Azt hiszem itt az ideje, hogy magam és becsületes honfitársaim érdekében beszerezzek egy önvédelmi fegyvert! Részvétem a családnak és a csapattársaknak, nyugodjék békében! Hajrá Veszprém és kívánok szebb jövőt minden tisztességes állampolgárnak!

nanena | 2009. február 8. | 12:33:17

Moderálási alapelvek- komment törölve -

rasztaszív | 2009. február 8. | 12:33:09

szerintem két lépésből egyenesbe hozható lenne a helyzet:
első a rendőrség tehermentesítése. (pl.az inkvizíciós törvénykezés felszámolásával-kilépés a pszichotróp egyezményekből)
azután jöhet a segélyezési szisztéma átalakítása
legcélszerűbben úgy,hogy a mostani szocpol keretet az önkormányzatok kapják célzottan gyerekvédelemre
de az első nélkül úgysem megy,lázadni fognak

szentpeter | 2009. február 8. | 12:29:06

Nem a véleményt törlik, hanem azokét akik gyűlőletre úszítanak..

nanena | 2009. február 8. | 12:16:50

Moderálási alapelvek- komment törölve -

szentpeter | 2009. február 8. | 12:15:36

Simon Tibort a nyilt utcán rugdosták halálra... A szórakozó helyek életveszélyessé váltak..

pmfc | 2009. február 8. | 12:10:28

MOCSAI LAJOS REAKCIÓJA ami a nolból kimaradt:

"Nagyon nagy a felelősségünk, amikor nemzetközi játékosokat, és nemcsak játékosokat, de jó embereket is akarunk nevelni, és egy ilyen felfoghatatlan tragédia történik."

vlali | 2009. február 8. | 11:53:31

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Gege | 2009. február 8. | 11:51:37

Moderálási alapelvek- komment törölve -

jozicsenko | 2009. február 8. | 11:49:12

Mistral: ez nem a szovjetunio, ahol bármilyen mozgást szigoruan regisztrálnak és mindenhez a pártközpont engedélye kell

ez az eu, de ha nem lennénk tagok, a sportolókat szabadon adják-veszik-szerződtetik

ez már csak ilyen (gondolj a focira, a vizilabdára vagy bármelyik sportra, ahol nem egy Ftért szerződnek a sportolok: a magyarok kimennek, külföldiek bejönnek)

nimzo | 2009. február 8. | 11:47:58

A NOL cikkírója megfejelhette volna ezt a kis cikket. Egy Kállaival készült interjúval. Biztosan meg tudná magyarázni, miért látjuk a helyzetet rosszul. És még azt a helyzetet, amikor több tucat "ember" támad meg egy vagy két másik embert. Az ilyen cselekményeket lehet e, szabad e valamilyen etnikumhoz kötni? Vagy előfordul más oldalról is? Kállai úr! Szólaljon meg!

nanena | 2009. február 8. | 11:42:43

mistralnak: Mert magyarokat nem vernek, gyilkolnak? Cozma a tudásával, tehetségével Magyarországot gazdagította!

pmfc | 2009. február 8. | 11:39:08

Magyarország már nem a balkán szintjén van. Már nem is Törökországén. Magyarország elérte Irán, Irak, Pakisztán szintjét.

És nekem ne jöjjön a sok komcsi azzal, hogy ez is a Fidesz hibája!! Ki tette ennyire szemétté, ennyire ocsmánnyá ezt az országot??

Egészen megdöbbentő. Ez az egész. Főleg, mert egy rettentő tehetséges, óriási játékosról volt szó!! Aki megtisztelte hazánkat és a magyar kézilabdát, hogy itt játszott.

Valaki tegyen már valamit a svéd bűnözők ellen, mert ha nem tesznek, majd teszünk mi. Most telt be a pohár.
Ha itt is elkendőzik a tettesek kilétét, ha itt sem derül fény arra, hogy kik voltak ezek a szemét gazemberek, akkor tényleg nagy bajok lesznek.
A rendőrség nagyon gyorsan kerítse elő őket és mutassák meg az arcukat ezeknek a tetves szemét gazembereknek.

SZÉGYEN ami MAGYARORSZÁGON történik.
Elvesztettünk egy remek játékost. És ez a többség hibája. Mert hagytuk, hogy ilyen mélységekbe jusson az ország.

nanena | 2009. február 8. | 11:37:10

"Magyarországon több városban szerveznek 16 órakor gyertyagyújtást az MKB Veszprém elhunyt játékosának emlékére."
Tudja valaki, hogy Budapesten hol lesz a megemlékezés?

vlali | 2009. február 8. | 11:36:25

Felháborító, bicskanyitogató! Valóban tenni kell, mert az az érzésem, hogy talán már el is késtünk vele!

papa | 2009. február 8. | 11:30:14

Egyetértek "weatherby " nyilatkozatával. Semmi nem indokolja a kemény fellépést a kormányzat részéről.
Minket is megillet a biztonság érzése, jogunk van hozzá, azt a hatalom semmilyen liberális dumával nem csorbíthatja. És ez még csak most kezdődik. Szóval itt lenne az ideje, ha a bűnözők is elkezdenének félni. Ehhez tessék felhatalmazni az ország erőszak szervezeteit arra, hogy a rendet mindenképp biztosítsák. Ha valaki menekülni próbál, akkor annak ..menekülés közben...kell igazságot szolgáltatni. Remélem a bűnözők sebességénél még van gyorsabb töltényünk is.

jozicsenko | 2009. február 8. | 11:29:11

Moderálási alapelvek- komment törölve -

sonaj | 2009. február 8. | 11:14:27

Ez szerintem komolyabb intézkedést igényelne, mint a miskolci kapitány nyilatkozata!
Hol van Gusztos Úr? Miért nem nyilatkozik?
Mit csinál Draskovics Úr ilyenkor, miért nem lép a nyilvánosság elé, erkölcsi álláspontját egy gyilkosság nem irritálja?
Remélem nem csak beszélnek az elkövetők kézrekerítésének szándékáról, hanem rövidesen nyomravezetői díjat is kitűznek és publikus személyleírással is keresik az elkövetőket.

nanena | 2009. február 8. | 11:11:40

Gyurcsány mit fog mondani a horvát, román, szerb miniszterelnöknek mikor azok megérdezik mit tett, hogy meggátoljon ilyen bűncselekményeket?! Ki az aki ezek után van olyan bátor, hogy Magyarországra jöjjön? Igaz mi is bátrak vagyunk, hogy itt élünk. De egyre kevésbé lesz élhető ez az ország. Ezek a sportolók bennünket is gazdagítottak. És ezt kapták cserébe!

weatherby | 2009. február 8. | 11:01:15

Moderálási alapelvek- komment törölve -

szentpeter | 2009. február 8. | 10:52:26

Részvétem a hozzátartozóknak...

darmol | 2009. február 8. | 10:51:04

Moderálási alapelvek- komment törölve -

benburns | 2009. február 8. | 10:33:48

Moderálási alapelvek- komment törölve -

nanena | 2009. február 8. | 10:33:33

Ha a feltételezés igaz, akkor ez óriási pofon nekünk. Egész Európa szörnyűlködni fog, hogy nem tudjuk megállítani ezt a bűnözési áradatot. Draskovits meg megint majd az arcunkba vigyorog és osztja az észt. Meg Gusztos is. Pedig - mondom újra ha a feltételezés igaz - ők is fogták a kést.

benburns | 2009. február 8. | 10:32:20

Moderálási alapelvek- komment törölve -

hmhmhm | 2009. február 8. | 10:25:10

Moderálási alapelvek- komment törölve -

HIRDETÉS
Marian Cozma egy tavaly ...
Marian Cozma egy tavaly novemberi győztes BL-meccs után - Meggyilkolásának körülményeiről már számtalan verzió született
MTI/archív - Illyés Tibor

Egy veszprémi szórakozóhelyen vasárnap hajnalban szíven szúrták Marian Cozmát, az MKB Veszprém kézilabdacsapata és a román kézilabda-válogatott játékosát. A 26 éves sportoló a kórházba szállítását követően vesztette életét - tájékoztatta a Veszprém Megyei Rendőr-főkapitányság szóvivője az MTI-t.

A gyilkosság részleteiről később ad a rendőrség tájékoztatást. A helyiek is annyit tudnak, hogy a Patrióta Lokálban történt az eset. A reggeli órákban is tartott a helyszínelés.

Veszprémi tudósítónk arról értesült, hogy két másik légiós is kórházban fekszik súlyos sérülésekkel. Ezt megerősítette a Veszprém Megyei Rendőr-főkapitányság szóvivője, Váradi Piroska is. Az MKB Veszprém KC szerb irányítóját és horvát kapusát is megkéselték vasárnap hajnalban. A horvát kapust, Ivan Pesicet hátulról vesén szúrták, s a sérült szervet a kórházban egy gyors műtét után el kellett távolítani. A társai segítségére siető szerb Zarko Sesumot úgy fejen rúgták, hogy elveszítette az eszméletét, megröntgenezték a koponyáját, de javult az állapota.

HIRDETÉS

Időközben arról értesültünk, hogy Ivan Pesic, a 20 éves horvát kapus jobban van.

Az előzményekről annyit lehet tudni, hogy a veszprémi kézilabdacsapat válogatott játékosának, Iváncsik Gergőnek gyermeke született, ezt ünnepelte a gárda szombatról vasárnapra virradóra a szórakozóhelyen.

"A játékosok normálisan viselkedtek, táncoltak, amikor egy mintegy 30 fős társaság megtámadta a barátnőjével táncoló Cozmát. A verekedés az utcán folytatódott, ekkor Cozmát szíven szúrták, Pesicet pedig vesén. A rendőrség nagy erőkkel nyomoz, minden bizonnyal nem helybéliekről van szó" - mondta Hunyadfalvy Ákos, az MKB Veszprém társadalmi elnöke.

Szemtanúk szerint a Patrióta Lokálhoz hét autó érkezett, ezekből csaknem 30 ember szállt ki, hogy elégtételt vegyen egy társuk megveréséért. Ezt a rendőrségi szóvivő még nem erősítette meg. Nem zárható ki, hogy Cozmát összetévesztették valakivel.

Marian Cozma 26 éves volt, 210 centiméter magas, 115 kilós játékos. A szurkolói klub honlapján az áll, hogy 51-es cipőt viselt. A Dinamo Bukarestben kezdte a kézilabdát, 2002-ben volt először román válogatott. Cozma jól beszél magyarul, a Veszprém második profi klubja volt.

Zarko Sesum 2007-ben lett a veszprémi csapat tagja. A Wikipedia internetes lexikon adatai szerint 2006-ban az innsbrucki Junior Európa-bajnokság legjobb játékosának választották.

Ivan Pesic korábban az RK Zamet Rijeka játékosa volt, a veszprémieket 2008 óta erősíti.

A Magyar Kézilabda Szövetség vezetői arra kérnek minden érintettet, hogy az MKB Veszprém férfi csapatát ért tragédia miatt a vasárnap sorra kerülő kézilabda-mérkőzéseket egyperces gyászszünet előzze meg. Szegeden a kézilabdabarátok délután négykor megemlékezést tartanak.

Mocsai Lajos vezetőedző nyilatkozata: - Mély megdöbbenéssel és iszonyatos fájdalommal vettem tudomásul, hogy mi történt. Azonnal telefonáltam a kórházba, ahol dr. Mahunka Zsolt, a csapat orvosa tájékoztatott. Sajnos Pesic egyik veséjét ki kellett venni, és Sesum is az intenzív osztályon fekszik, neki a koponyája sérült meg. Elmondhatatlan szomorúságot és elkeseredést érzek. Azt gondolom, ebben a helyzetben a szakma sokadrendű.

A román és a szerb internetes lapok bő terjedelemben számolnak be a tragikus veszprémi éjszakáról. A román hírközlő eszközök emlékeztetnek arra, hogy Marian Cozmát 2005-ben már megkéselték Bukarestben, akkor nyolc centiméter felületű, három centiméter mély sebet ejtettek rajta a gerincoszlop közelében. Az orvosok szerencsésnek mondták őt, mert könnyen megbénulhatott volna.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    87 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
HIRDETÉS
=