Marilyn Manson a Saint Laurent kampányarca
Hedi Slimane, a Saint Laurent kreatív igazgatója a kissé sokkoló rock zenészt kérte fel, hogy reklámozza legújabb kollekciójukat.
Hedi Slimane újraértelmezi a luxusmárkát: amióta ő vezeti a divatházat, lerövidítette a nevét, levágta az Yves szócskát a Saint Laurent elől, és új irányt diktál.
Annyira nem meglepő tehát, hogy olyat arcot választott a legújabb kampányhoz, akit a sajtó és a szakmabeliek talán kissé furcsának találnak: Marilyn Mansonra esett a választása - írja a Vogue.
A fekete rúzzsal és kihúzott szemekkel pózoló zenész arca valójában egészen jól illik az általa reklámozni kívánt főleg fekete, sokszor bőrből készült kreációkhoz.
A reklámfotó, melyet maga Slimane készített, Nicola Formichetti (a Mugler kreatív igazgatója és Lady Gaga stylistja) blogján látott napvilágot.