Megkerestük a tévé kommunikációs osztályát, ahol nem kívánták értesülésünket kommentálni, mindössze annyit közöltek, hogy a TV2 Csoport őszi műsorairól később adnak tájékoztatást. Hajdú a Népszabadságnak azt mondta, további kilenc adást terveztek korábban, de még nincs aláírt szerződés. A tévének opciós joga van, ha a menedzsment úgy dönt, berendelheti a következő évadot. A producer szerint még nem értesítették a döntésükről, nem tudja, hogy lesz-e folytatás, de az általa gyártott másik műsorra, az Aktívra az év végéig van szerződés, de úgy tudjuk, hogy a műsort januártól várhatóan más cég gyártja.
Ha igazak a tévétársaság körüli pletykák, akkor az utóbbi években jelentős bevételekre szert tevő producer nehéz helyzetbe kerül.
Hajdú nagyon bízott a Showtime sikerében, az induláskor a Figyelőnek adott interjújában kifejtette, ha bukik az új műsora, visszavonul. A négy adást megért, kéthetente vasárnap sugárzott Showtime a relatíve jó kezdés után a szezon végére visszaesett. Míg az április 24-i első adást átlagosan 850 ezer néző, a tévézők 23 százaléka követte, az utolsót alig 600 ezren, a közönség 17 százaléka.
Ha figyelembe vesszük, hogy a tévés piac fragmentálódott – több mint száz magyar nyelvű csatorna működik már –, ez nem is olyan rossz szám, ám egy másik adat arra utal, hogy Hajdú mégsem teljesített túl jól. Közvetlenül a Showtime előtt a TV2 legsikeresebb show-ja, a Nagy Duett futott, ám mire elindult a beszélgetős műsor utolsó adása, a tévétől közel egymillió néző pártolt el. A celebügyekben mindig jól értesült Blikk még áprilisban arról írt, hogy 300-340 milliót emésztett fel a gyártás.
Információink szerint nemcsak a csökkenő nézettség és a magas költségek verték ki a biztosítékot a tévénél. Állítólag a tulajdonos, Vajna nem vette jó néven azt sem, hogy producerként nem tudta a csatornánál tartani Friderikusz Sándort. Igaz, a műsorvezetőnek nem Hajdúval, hanem a híradó színvonalával, a politikai iránnyal volt gondja. Ugyanakkor nem jött össze egyelőre a Hajdúra bízott Napló sem, korábban több felkért tévés szakember nemet mondott a felkérésre.
Forrásaink meglepőnek tartják Hajdú esetleges kiszorítását a TV2-től, ugyanis közismert, hogy mindig jó viszonyt ápolt a regnáló politikai elittel. Míg a tévés karrierje elején az MSZP-ben voltak kapcsolatai – egy ideig Medgyessy Péter szocialista miniszterelnök nevelt lányával járt –, az utóbbi években többször látták együtt Orbán Viktor tanácsadójával, a TV2-ben érdemi befolyással bíró Habony Árpáddal. Felesége pedig Vajna és Rogán Antal kabinetminiszter feleségével ápol jó viszonyt. A 2007-ben alapított Frizbi Kft. bevételei az utóbbi években lőttek ki, 2015-ben 1,8 milliárdos forgalmat bonyolított.
Ugyanakkor a gyártócég kiszorulása nem meglepő annak fényében, hogy az új menedzsment január óta lecserélte a tévé többi gyártóját is. Helyüket az RTL korábbi beszállítója, a népszerű műsorokat gyártó IKO vette át, amelynek tulajdonosa évtizedek óta jóban van az új vezérigazgatóval, Dirk Gerkensszel.