Beyoncé kólával idézi fel az elmúlt tíz évet

A Grammy-díjas énekesnő először egy fényképpel, eztán egy kisfilm részletével csigázta fel a rajongóit, míg végül kiderült: új dala egy üdítőreklámban debütál.

Beyoncé nem először reklámozza a Pepsit, az üdítőital-gyártó gigacég 2008-ban például egyszerre három híres és népszerű énekesnőt nyert meg magának: Beyoncén kívül Britney Spears és Pink is szexi gladiátorjelmezt öltött, hogy az Enrique Ingelias alakította császártól a Queen We will rock you című dalával kicsalják a kólásládikát.

Szerepelt már Pepsi-reklámban korábban Michael Jackson (1980), Sofia Vergara (1991), Cindy Crawford (1996), Christina Aguilera, David Beckham, Roberto Carlos és Thierry Henry (2006), Shakira (2007) és legutóbb pedig Nicky Minaj (2012).

Az új reklámfilmben a főszerep nem is a kóláé, inkább Beyoncéé. A sztár egy hatalmas teremben gyakorol, majd amikor belekortyol a kólába, a tükrökben hirtelen az énekesnő alakjai elevenednek meg a különböző zenei korszakaiból - írja az MTV News.

Több jellegzetes öltözéket és mozdulatot is láthatunk, például a Crazy in Love, a Bootylicous vagy a Single Ladies című videóklippekből. Végül a tükrök apró szilánkokra robbannak, Beyoncé pedig azt mondja: „Fogadd el a múltad, de élj a jelenben!” A reklám nem csak emiatt különleges, felcsendül benne ugyanis néhány taktus Beyoncé vadonatút dalából, a Grown Womanből.

A 31 éves énekesnőnek nem sok ideje volt a babázásra, mert a reklámfilmen kívül segít a Pepsinek az új palackok tervezésében, dolgozik egy Amy Winehouse-dal feldolgozásán és április közepén startol Msr. Carter elnevezésű világkörüli turnéja is.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.