Bevizelős plakáttal sokkol a Harvey Nichols

Feldühített néhány érzékenyebb vásárlót a Harvey Nichols luxusruházati áruház azzal, hogy nagy nyári leértékelésüket hirdető plakátjukon egy olyan nő látható, aki összepisilte magát az izgalomtól.

A plakáton és a vásárlóknak kiküldött szórólapokon egy nő látható, akinek narancssárga nadrágja átázott, mintha bevizelt volna. Mellette a szöveg: A Harvey Nichols kiárusít… Próbálja türtőztetni magát!

A viccesnek szánt reklám azonban nem nyerte el az érzékenyebb vásárlók tetszését, a Twitteren többen is kifogásolták, undorítónak, ízléstelennek nevezték a kampányt, mely nem hogy vásárlásra ösztönöz, hanem éppen hogy elriasztja a jó ízlésű embereket.

A Harvey Nichols szóvivője a felháborodott üzenetekre reagálva elmondta: ők csupán könnyed, humoros módon akarták képileg megragadni a kiárusítás okozta izgalmat. A kampány tervezése közben is pozitív visszajelzéseket kaptak a tesztelés során, így jobb fogadtatást vártak – írja a Daily Mail.

Nem ez az első alkalom, hogy az áruház egy hirdetése felborzolta a kedélyeket. Tavaly decemberben is több panasz érkezett be a Reklám Szabványügyi Hivatalhoz (ASA). A filmben olyan nőket mutattak, akik kócosan, rövid és testhez álló ruhában, szégyenkezve kullognak haza hajnalban. Aztán feltűnik egy jól öltözött, magabiztos nő, aki Harvey Nichols ruhát visel, és a szlogen: Kerülje el a szégyen útját ebben a szezonban.

A hirdetés a kritikusai szerint kicsapongó életmódra bíztatja a nőket. Az ASA kimondta ugyan, hogy a reklám szexista, de jóváhagyta azt, mondván, az valószínűleg nem okozott széleskörű jogsértést, és nem ösztönöz alkalmi szexre.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.