A Dior reklámarca lett a friss Oscar-díjas színésznő

A francia divatház azért tudhat valamit: már azelőtt felkérték a fiatal színésznőt új reklámkampányuk arcának, hogy elnyerte volna a legjobb női főszereplőnek járó Oscar-díjat.

Raf Simonst az antiszemita megnyilvánulásai miatt leváltott John Galliano helyett választották a Dior kreatív vezetőjének. A cég tavaly októberben jelentette be, hogy Mila Kunist helyett már Jennifer Lawrence fog szerepelni a reklámkampányukban, és azóta az Éhezők viadalának sztárján szinte kizárólag a belga sztárdesigner ruháit lehet látni a vörös szőnyegen.

Jennifer Lawrence holds her award for Best Actress for her role in
Jennifer Lawrence holds her award for Best Actress for her role in "Silver Linings Playbook" at the 2013 Vanity Fair Oscars Party in West Hollywood, California February 25, 2013. REUTERS/Danny Moloshok (UNITED STATES TAGS:ENTERTAINMENT) (OSCARS-PARTIES)

Nem volt ez másként a múlt vasárnapi Oscar-díjkiosztón sem, Jen egy gyönyörű, pántnélküli Dior Haute Couture ruhában tündökölt. Az uszályos ruha egyébként egy igencsak kínos pillanatot is okozott Jennifernek: amikor a színpadra igyekezett, hogy átvegye a Napos Oldal című filmben nyújtott alakításával kiérdemelt szobrocskát, a lépcsőn megbotlott és végül orra is esett.

A színésznőnek lassan gyakorlata lesz a díjátadós ruhabakikból, korábban ugyanis a filmszínészek céhének, a Screen Actor' Guildnek az idei gáláján a - szintén Dior - ruhája - kettévált és tette közszemlére a combjait, miközben a színpadra sietett.

A fehér hátterű kampányképeket Olivier Rizzo stylist és Willy Vanderperre fotós készítette Jenniferről, akik a régi hollywoodi csillogás hangulatát szerették volna visszaadni a színes és fekete-fehér képekkel. A képek fogadtatása vegyes volt: noha a Jennifer mesésen fest rajtuk, a legtöbben mégis unalmasnak találják őket, ráadásul azonnal feltűnik, hogy a 22 éves színésznő amúgy formás idomait alaposan elvékonyították a fotós utómunkák során.

Maga a színésznő is elismerte az Access Hollywoodnak, hogy a fotókat bizony alaposan feljavítottak. "Atya ég, szinte felismerhetetlen vagyok, mintha nem is én lennék a képeken! Nincs a földön, amit jobban szeretnék a Photoshopnál" - jegyezte meg viccesen.

A francia divatház előszeretettel kér fel gyönyörű és híres színésznőket reklámarcának, korábban Marion Cotillard, Charlize Theron, és Natalie Portman is dolgozott nekik, a pletykák szerint pedig legutóbbi üdvöskéjüket, Mila Kunist pedig éppen Jenniferre cserélték le.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.