A Dior reklámarca lett a friss Oscar-díjas színésznő
Raf Simonst az antiszemita megnyilvánulásai miatt leváltott John Galliano helyett választották a Dior kreatív vezetőjének. A cég tavaly októberben jelentette be, hogy Mila Kunist helyett már Jennifer Lawrence fog szerepelni a reklámkampányukban, és azóta az Éhezők viadalának sztárján szinte kizárólag a belga sztárdesigner ruháit lehet látni a vörös szőnyegen.
Nem volt ez másként a múlt vasárnapi Oscar-díjkiosztón sem, Jen egy gyönyörű, pántnélküli Dior Haute Couture ruhában tündökölt. Az uszályos ruha egyébként egy igencsak kínos pillanatot is okozott Jennifernek: amikor a színpadra igyekezett, hogy átvegye a Napos Oldal című filmben nyújtott alakításával kiérdemelt szobrocskát, a lépcsőn megbotlott és végül orra is esett.
A színésznőnek lassan gyakorlata lesz a díjátadós ruhabakikból, korábban ugyanis a filmszínészek céhének, a Screen Actor' Guildnek az idei gáláján a - szintén Dior - ruhája - kettévált és tette közszemlére a combjait, miközben a színpadra sietett.
A fehér hátterű kampányképeket Olivier Rizzo stylist és Willy Vanderperre fotós készítette Jenniferről, akik a régi hollywoodi csillogás hangulatát szerették volna visszaadni a színes és fekete-fehér képekkel. A képek fogadtatása vegyes volt: noha a Jennifer mesésen fest rajtuk, a legtöbben mégis unalmasnak találják őket, ráadásul azonnal feltűnik, hogy a 22 éves színésznő amúgy formás idomait alaposan elvékonyították a fotós utómunkák során.
Maga a színésznő is elismerte az Access Hollywoodnak, hogy a fotókat bizony alaposan feljavítottak. "Atya ég, szinte felismerhetetlen vagyok, mintha nem is én lennék a képeken! Nincs a földön, amit jobban szeretnék a Photoshopnál" - jegyezte meg viccesen.
A francia divatház előszeretettel kér fel gyönyörű és híres színésznőket reklámarcának, korábban Marion Cotillard, Charlize Theron, és Natalie Portman is dolgozott nekik, a pletykák szerint pedig legutóbbi üdvöskéjüket, Mila Kunist pedig éppen Jenniferre cserélték le.