belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
26. szombat

Megbocsátanak

Szabadrúgás

„Emberileg megbocsátok neki. Önök tudják, hogy nem vagyok haragtartó” – idézték karácsony előestéjén a világ hírügynökségei Silvio Berlusconi szavait tíz nappal azután, hogy egy pszichiátriai kezelés alatt álló férfi a milánói dóm kicsinyített másával dobta fejbe az olasz kormányfőt, aki aztán súlyos sérülései miatt kórházi kezelésre szorult.

Megyesi Gusztáv, az Élet és Irodalom munkatársa| Népszabadság| 2009. december 30. |109 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

szemellenző | 2010. január 4. | 04:56:47

Édes, ahogy gusztikák tucatjai már előre próbálják tematizálni a közbeszédet és az erkölcs, meg a felebaráti szeretet nevében zsarolják érzelmileg a közvéleményt, hogy a tavaszi becsapódáskor minél kisebbet csattanjon a szicioliberális repülő.

Gusztikák, nem árt tudni, hogy ezekkel a megnyilatkozásokkal oda álltok egy csoporthoz, amely kirabolt és meggyötört egy nemzetet, majd mindeközben lebukott.

Az efféle tematizálás csak fokozza az indulatokat ergo a becsapódás erejét.
Ideje lenne kussolni, hátrébb lépni és elkezdeni egy hihető bocsánatért esedezést mert ennek, amit csináltok, nagyon rossz vége lesz.

Borszívóügynök | 2009. december 31. | 10:52:32

vidok | 2009. december 30. | 21:07:41

„Olyan atom emberek fáradoztak pedig, mint Keller, Lampert, Szilvási, hogy az univerzális polihisztor Draskovicsot már ne is említsem.”

…hogy az áldott emlékű Polt Pétert, az elmaszatolásügyi, orbáni tulajdonban álló főügyészt már ne is említsük…!

teniszke | 2009. december 31. | 01:08:31

??? Tisztelt Megyesi úr!
Nekem egyik párt sem ingem, sem gatyám, de ez speciel világos dolog : aki törvényt sért, azt meg kell büntetni, pártszínektől függetlenül. Az Ön cikkéből sugárzik a "tele a gatya" szemlélet, s a végén nem bírta nem ki is mondani. Miért fél/nek/, ha nincs rá okuk? Biztos mondana rá valami kötelező sallangot, de ne tegye. Ha őszintén hiszi, hogy tiszták az Ön által féltett urak, írja meg azt, indokokkal, az legalább hiteles lenne. A feladat nem könnyű, elismerem...

spartacus | 2009. december 30. | 23:07:40

vidok | 2009. december 30. | 22:57:59

Eddig nem kerdezted, de latom tevedesben vagy, hat kisegitelek: en soha nem voltam kommancs, mint ahogy agyatlan naci sem. Szemelyemben egy liberalist tisztelhetsz, aki ugyanugy utalja Brzsnyevet, mint mai legjobb tanitvanyat, Viktor VIktorovicsot.

Menj, tenyleg gyengen muzsikaltal ma, de mit tegyunk, mindig ez van, ha a tenyek kerulnek elo anyazas helyett.

Esetleg meg lefekves elott mondd elnekunk, mi a velemenyed az altalam felsorolt sok-sok szazmilliardokat ellopo FideSS vezerkarrol?

vidok | 2009. december 30. | 22:57:59

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tusa | 2009. december 30. | 22:50:12

vidok | 2009. december 30. | 22:34:06
"A szocializmusban a vezetői alkalmasság legfontosabb feltétele a politikai megbízhatóság volt." És ma mi van? Nézz csak körül a Fidesz irányítású önkormányzatoknál, na mit látsz? Ugyanezt, de kétszer keményebben végrehajtva. Nincs kivétel. Korábban legalább volt!

spartacus | 2009. december 30. | 22:44:32

vidok | 2009. december 30. | 22:34:06

Ez, amit leirtal, nem igaz. Masreszt, ha igazan regi komenistakat akarsz talaln, akkor nezz szet a FideSS haza tajan. Pl. Orban es Kover csalad., Martonyi, Pokorni stb.

Na, halljuk, mi is a veleemenyed az altalam felsorolt FIdeSS vezetok es tarsaik altal ekovetett sulyos visszaelesekrol?

vidok | 2009. december 30. | 22:34:06

Moderálási alapelvek- komment törölve -

spartacus | 2009. december 30. | 22:32:04

OFF

lusta | 2009. december 30. | 22:21:54

Ugyanezt csinalja a Tolerancia Error nevu troll az alabbi cikknel:
http://nol.hu/archivum/20091230-eloszilveszter

Szidja a kormanyt, mert bezaratta a loteret, ahol Igaly . gyakorolt. A legkevesbe nem erdekli, hogy
1) a loteret senki nem zarta be, csak csokkentettek a loter mellett(!) elo helyiekre tekintettel a nyitvatartasi idejet
2) Igaly kapott napi 2 ora gyakorlasi idot
3) a zajvedelmi rendeletet nem a kormany, hanem az onkormanyzat hozta.

Konkluzio?

Direkt bezarta a kormany a loteret, nehogy egy magyar aranyermet nyerjen az olimpian.
Mintha lonak imadkoznal, ezek teljesen elmebetegek.

ON

lusta | 2009. december 30. | 22:21:54

Értelmesen beszélni, vitatkozni csak személyeskedéssel nem megy. A vita során konkrét tények, érvek hangzanak el, a vitapartner részéről meg egy nagy általános neszi semmi fogd meg jól. Ezen el lehet gondolkozni. Előrevetíti a jüvő kommunikációját. 98-02 között hogyan is volt ez? Minden a szőnyeg alá. Ha valami kétséges, akkor akkor az ögyészség és az igazságszolgáltatás dolga az esetek felderítése. Ha még ez is kétséges, akkor a parlamenti vizsgálóbizottság feláll és dolgozik. Szerintetek az említett időszakban semmi említésre méltó ügy sem volt? Miután még véletlenül sem jött létre egy vizsgálóbizottság sem, az a kép alakult ki, hogy nem.
Na ez a szemenszedett hazugság.
Viszont jól meg lehet indokolni és beindítani a frözsögő elterelő hadműveletet.

spartacus | 2009. december 30. | 22:08:07

figyeltem | 2009. december 30. | 22:03:20
spartacus
Meg tudja mondani hányan tüntek el a bal fenéken mikor a tényeket sorolta nekik és kérte a véleményüket?"

lassu: vidok, pentagramm, betyar, Antielvtars. Csak negyen. Az is igaz, tobben nem is voltak itt, szoval ez egy 100%-os arany. :-)))

Regi jatekom ez nekem, ha nincs kedvem a hulyeseguket hallgatni, megkinalom oket a valosaggal, aztan menekulnek vissza a Matrix-ba. Hiaba, nem mindenki eleg eros ahhoz, hogy a piros tablettat valassza. :-(((

figyeltem | 2009. december 30. | 22:03:20

spartacus

Meg tudja mondani hányan tüntek el a bal fenéken mikor a tényeket sorolta nekik és kérte a véleményüket?

vidok | 2009. december 30. | 22:01:25

Moderálási alapelvek- komment törölve -

mértéktartó | 2009. december 30. | 21:58:58

Egy jelentos eltevedest erzek szinte mindenkinel. Szamonkeres, megtorlas, borton, stb., ezek nem kormanyzati teendok, hanem igazsagszolgaltatasiak. Ha bevizonyosodik, hogy vetsegek tortentek, nem a kovetkezo kormany dolga tenni errol, hanem az ugyeszsege es a fuggetlen magyar birosage. Ugy-e nem gondoljuk es nem is akarjuk, hogy a birosag mashogy itelkezzen, cselekedjen, amint kormanyok jonnek es mennek? Az igazsagszolgaltatasban miert lenne egy valasztas, ill. kormanyvaltas vizvalaszto?

spartacus | 2009. december 30. | 21:52:15

Pontosan. De azert mulatsagosak. A Wolf nevu troll is kepes ilye leirni:

" Ha valaqki a tényeket sorolja a gyügyécske ,simogatni való icike-picike arcocskátokba,azonnal fröcsögtök ezerrel "

Lehet, tukorbe nezett?

figyeltem | 2009. december 30. | 21:49:41

spartacus
Ezekkel nem megy semmire! Megtanulták ha nem taggyülésen történt meg sem történtek! Fafejüeknél nem használhatóak észérvek!

spartacus | 2009. december 30. | 21:38:45

wolf | 2009. december 30. | 21:26:24

Elmondanad a velemenyed az itt felsorolt FideSS-es buncselekmenyekkel kapcsolatban?

:-))

Frocsoges es szemelyeskedes helyett.

spartacus | 2009. december 30. | 21:37:10

vidok | 2009. december 30. | 21:27:58


Eddig beszeltel furol, farol, csak arrol nem, amirol kerdeznek. Szoval: mi a velemenyed az itt felsorolt FideSS-es visszaelesekkel, Orbanya Viktator es korenek buncselekmenyeirol?

lusta | 2009. december 30. | 21:32:47

A maffia hallgatási törvénye működik a nagy vezér családjában és szobatársi köreiben. Viszont a maffia becsület kódexétől távol vannak. Ez lett a vesztük. Ki akarták semmizni a válófélben lévő asszonykát. Így derült fény a szőlő ügyekre, a taggyűlésekre, amelyek nem voltak traggyűlések. Így tudta meg az ország füllel és értelemmel rendelkező része a viktor kormányzási stílust, erkölcsöt. Az ország nagyon sokat köszönhet Mayer Arankának.

Toleranciaterror | 2009. december 30. | 21:30:25

Ez a cikk meg hogyan keveredett a belföld rovatba?
Legalábbis a csoda Hírmátrixban. :)

vidok | 2009. december 30. | 21:27:58

Moderálási alapelvek- komment törölve -

lusta | 2009. december 30. | 21:27:30

Figyelj, kérném foigyelni.
Azért idéztem azt amit, mert szerepel benne egy off-shore cég. Fideszes. Ugye, a fiúgg már elfelejtették az egész saját off-shore ügyeiket. Amiket leírtam és még írhatnék egy-két dolgot arról érdekesek, hogy felháborítóak. Leginkább azért, mert minden a törvényersség mezsgyéjén ingadozik. Mindent leopapíroztak a fiúgg (Rejtőt én is olvasok és tanulok is belőlük). A spartacus által leírt nyomdaügynek nem lett vége. Ugyanis hatalmas köztartozással csődbe mentek. Rosszzul írtam. A kövér család továbbra is vagyonos, míg adót, járulékokat nem fizettek, a képünkbe röhögnek. Igen figyeltem a tiédbe is. A vidokéba is. Sőt pimaszul le is köködnek minket, ugyanakokor a figyeltem, vidok emberkék szerint csak az eső esik.

wolf | 2009. december 30. | 21:26:24

spartacus,látod ez a a bajotok Nektek azaz a szélsőultra balos szavazóknak: Ha valaqki a tényeket sorolja a gyügyécske ,simogatni való icike-picike arcocskátokba,azonnal fröcsögtök ezerrel minden fasisztázást,a nevekbe a német ss- betűt írjátok és jöttök a soha nem volt ügyekkel.Mert csak ennyit tudtok megjegyezni az unalomba fordúló szemináriumokon.""Te valóban ennyire buta vagy ,vagy ennyire pofátlan?""! Idézet bezárva...

spartacus | 2009. december 30. | 21:15:12

vidok | 2009. december 30. | 21:07:41

Ez bizony nem valasz.

Mi a velemenyed a felsorolt lopasokrol, melyeket a FIDESZ es annak prominensei kovettek el?
Van-e tudomasod arrol, hgoy Orbanya Viktator megzsarolta a legfobbugyeszt es beultette helyere fiatalkori baratjat, volt FideSS orszaggyulesi kepviselot, Polt Petert?
Te valoban ennyire buta vagy, vagy ennyire pofatlan?

vidok | 2009. december 30. | 21:07:41

Moderálási alapelvek- komment törölve -

figyeltem | 2009. december 30. | 21:07:25

vidok
Hol ülsz haver? Most már értem miért ragadtál le! spartacus kért tőled valamit! Nem megy a dolog?? Szar dolog ha az orrunk alá dörgölik az igazságot??

lusta
Miért nekem kell figyelnem???

spartacus | 2009. december 30. | 21:03:36

vidok | 2009. december 30. | 20:56:37

Veletlenul tudnal


TENYEKET?

Es erdekelne a velemeyed a Fidesz altal elkovetett (a szocikat terhelo disznosagokat egy nagysagrenddel felulmulo) visszaelesekrol.

Ja, es ha barmikor szoci tolvajokrol irsz, kerlek, nevesitsd, es tedd melle az ugyet is, ahogy en, mi tettuk.

Rajta!

spartacus | 2009. december 30. | 21:01:40

lusta | 2009. december 30. | 20:55:40

Latod, lusta, annyi disznosaguk volt, hogy mar ossze se tudjuk szedni. Ezt pl. en mindig elfelejtettem emliteni, pedig nem akarmilyen sztori am ez. Koszonet erte.

vidok | 2009. december 30. | 20:56:37

Moderálási alapelvek- komment törölve -

lusta | 2009. december 30. | 20:55:40

Itt mindenki hivatkozik idézetekre, de senki nem írja a valót.
Figyeltem most kérem figyeljen.
Millenáris

Szabad ma Magyarországon 500 ezer darab karórát venni 70 millió forintért, majd egy vanuatui, off-shore céget is közbeiktatva eladni 350 millió forintért.
Szabad ugyanezekre az órákra közbeszerzési pályázatot kiírni, a pályázatra alvállalkozóként Globe Trotters Kft. néven céget alapítani, az órákat pedig 402 millió forintért eladni a Millenáris Kht.-nek. Szabad végül ezeket az órákat ingyen szétosztani.
Szabad az órákra kiírt pályázatból származó pénzt továbbadni más vállalkozásoknak, majd e vállalkozásokat színlelt szerződésekkel fantomizálni.
Szabad a Millenáris Kht. vezetőjeként a két évre szóló 3,4 milliárd forintos költségvetést egy év alatt elkölteni, majd kormánygaranciával 1,5 milliárd forint hitelt felvenni.
Szabad fél év alatt a Millenáris Park őrzés-védelmére egy vidéki rendőrkapitányság éves költségvetésének megfelelő összeget, mintegy 100 millió forintot elkölteni.
Szabad a Millenáris Park medencéiben úszkáló halak etetésével megbízott dolgozónak havonta 120 ezer forintot fizetni.
Szabad a park vendégkönyvét, a Millenniumi Kódexet 7,5 millió forintért őriztetni a Köztársasági Őrezreddel.

spartacus | 2009. december 30. | 20:47:48

vidok | 2009. december 30. | 20:05:36

Esetleg elmondanad a velemenyed a kovetkezo kommentjeimrol?

spartacus | 2009. december 30. | 18:26:13
es innen felfele.

Varom, hogy legalabb egy szelso0jobber valaszoljon, mert eddig mar harman vilagga futottatok.

figyeltem | 2009. december 30. | 20:40:37

vidok
Olvasni nem szoktál,csak írni? Olvass már bele az előző kommentekbe!! Leolvad a magabiztos elégedett vigyor a képedről!

spartacus | 2009. december 30. | 20:39:17

ViKtOr | 2009. december 30. | 20:20:44

Az Agyar Nemzetnel nem lehet kommentelni.
A szolasszabadsag jegyeben.

:-))))))

Idejar az osszes szelsojobbos elmebeteg.

vidok | 2009. december 30. | 20:32:35

Moderálási alapelvek- komment törölve -

ViKtOr | 2009. december 30. | 20:20:44

Moderálási alapelvek- komment törölve -

vidok | 2009. december 30. | 20:05:36

Moderálási alapelvek- komment törölve -

spartacus | 2009. december 30. | 19:41:36

Antiielvtars! Betyar! Pentagram!
hahhhhoooooo! Merre vagytok?
Tudom, hosszu evek komaja utan fajdalmas az ebredes, de ne szaladjatok vilagga!
Itt vannak a doktorbacsik, ok majd segitenek, van meg igazsagszerum, jo boven.
Ennyire zavaro a hirtelen vilagossag, fiuk?

paul7 | 2009. december 30. | 19:32:54

Szeretném megtudni,hogy ez a békétől felhevült szivű agitátor miért nem nyikkant meg 2003-ban amikor a feljelentésügyi államtitkárt létrehozták,sőt a többéves sikertelen ámokfutása után sem ébredt fel benne a lelkiismeret!! El tudja képzelni,hogy ezt a gigantikus eladósítást és az ebből táplálkozó zsákmányszerzést büntetlenül kellene hagyni? hogyan tudja unokájával elhitetni hogy lopni nem szabad???

figyeltem | 2009. december 30. | 19:22:24

Ahogy látom antielvtárs és pentagram SZORULÁST KAPOTT az álltalam javasolt oldal felkeresése, valamint spartacus FELSOROLÁSÁTÓL! A tények makacs dolgok, ezeket mégoly nagy hittel sem lehet megcáfolni! EZÉRT ERŐS HALGATÁS A VÁLASZ????? Igazi fideszes logika és taktika!! NEM TAGGYÜLÉSEN HANGZOTT EL!!!!

spartacus | 2009. december 30. | 18:49:11

betyaar | 2009. december 30. | 18:28:01

Kedves Betyar. Varnam a velemenyed az altalam bemasolt ugyekrrol is.
Bocs, tilosban parkolast epp nem talaltam, csak ezeket az "aprosagokat".

Nos, mi a velemenyed?

spartacus | 2009. december 30. | 18:47:36

Nem masolnam be a teljes Mozgo VIlag cikket, itt van megegyszer a link:
http://www.mozgovilag.hu/2002/03/marc11.htm

Varnek valami hasonlo listat a szocikrol, foleg arra kihegyezve, hogy hasonlokepp meggatoltak az ugyek kivizsgalasat, felgongyoliteset.

spartacus | 2009. december 30. | 18:35:43

"A pápai származású Kövér család a nyomdaiparban terjeszkedett – nem minden állami hátszél nélkül. Az egykor Ma hir-alapítású Zenith Nyomda Rt. előbb Kövér Szilárd apósa és anyósa áttételes résztulajdonába s Kövér Szilárd vezetése alá került, majd – árverésen megszerezvén a felszámolás alatt lévő Egyetemi Nyomda Kft. nyomdagépeit és munkásait – nevét Királyi Magyar Egyetemi Nyomda Rt.-re változtatta. Az ÁPV Rt. mindeközben arra utasította az állami tulajdonú Nemzeti Tankönyvkiadó Rt. vezérigazgatóját, lássa el megrendelésekkel a Kövér-féle nyomdát. Miután erre Ábrahám István szakmai megfontolásokból nem volt hajlandó, “közös megegyezéssel” mennie kellett; utóda, a Szerencsejáték Rt.-ből érkezett Pálfi József egyik első döntésével marketingigazgatóvá nevezte ki Roc kenbauer Zoltán kultuszminiszter feleségét, s megkötötte az áhított – évente mintegy százmillió forintos bevételt jelentő – szerződést a Zenithtel, amely ma már a tankönyvkiadó negyedik legnagyobb beszállítója."

"Az egy beruházáshoz köthető legnagyobb összegű állami megrendelés az autópálya-üzlet: noha egyelőre egyetlen méternyi sztrádát sem adtak át, a kormány tavaly 136,8 milliárd, majd – a Széchenyi Plusz gazdaságélénkítő program keretében – további 100 milliárdot szánt a projektre."

spartacus | 2009. december 30. | 18:34:47

FOLYT

Részben a Dunaferr Rt. alvállalkozása, a Dunaferr Acélművek Kft. és a miniszterelnök édesapja, Orbán Győző többségi tulajdonában álló Dolomit Kft. közötti megbízás példázza a pártelitnek és hozzátartozóiknak a vége felé járó választási ciklushoz köthető, figyelemre méltó vagyongyarapodását. A gánti Orbán-bá nya évente 160 millió forint plusz áfa értékben szállít mészkövet és dolomitot az acélműnek. A társaság 1997-es 249,6 millió forintos árbevétele 2000-re 726,4 millió forintra emelkedett. A társaság könyvvizsgálója ma is a székesfehérvári Varga Sándor, a körözött és elítélt Varga Tamás édesapja, aki korábban a Fico Kft. könyvelését is intézte. Vargán kívül idősebb Orbán másoktól is kapott “szellemi” segítséget: maga nevezte meg tanácsadóiként “fia baráti körét”, Si mics ka Lajost, Győri Tibort és a fan tom cég ügyben akkor még gyanúsított Schlech tet."


"Holott Lévai Anikó 1997. május 28-án szállt be a Szárhegy Dűlő-Sá ra zsa dány-Tokajhegyalja Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.-be (alapításkor a cég törzstőkéje egymillió forint volt, amely tavaly novemberben emelkedett 43 millióra; a társaság nem adott be mérleget a cégbíróságra, ami a vagyonbevallás kozmetikázásához hasonló súlyú vétek, a jogászok gazdasági adatszolgáltatás elmulasztásának hívják). A kft. szőlészettel foglalkozik, így – vélelmezhetően s a helyi gazdák tájékoztatása szerint – a “szántóként” bevallott ingatlan valójában to kaj hegy al jai szőlő. A kft. tulajdonosai még Ké kes sy Dezső, Magyarorsz

spartacus | 2009. december 30. | 18:31:55

" 1992. április 3-án az akkor állami tulajdonú Magyar Hitelbank Rt. 50 millió forintos hitelt adott a Fidesznek a párt vidéki irodaházainak bővítésére, a törlesztés fedezete a hitelszerződés szerint a párt állami támogatása volt. A Fidesz a bankiratok tanúsága szerint még aznap továbbküldött 50 millió forintot – vélhetően ugyanazt az összeget – a párthoz közeli Demokratikus Politikai Kultúráért Alapítvány számlájára, amely a következő munkanapon a Creditanstalt Értékpapír Rt.-hez utalta az összeget. A Creditanstaltból egyetlen nap alatt visszakerült az ötvenmillió az MHB-hoz, ahol “osztódni” kezdett, méghozzá a majdan Kaya Ibrahimnál eltűnt cégek között: a pénz oroszlánrészét a cégvezetők néhány napon belül készpénzben felvették.24"

" Kevésbé fényes karriert futott be Orbán és Simicska fehérvári barátja, számos Kaya Ibrahimnál eltűnt cég alapítója, Varga Tamás. A Fidesznek a kilencvenes évek elején gazdasági tanácsokat adó, az emlékezetes székházszerződést Simicska mellett a Fidesz részéről szignáló fiatalembert jelenleg körözik a hatóságok: a Budakörnyéki Bíróság a távollétében elsőfokon két és fél év végrehajtandó szabadságvesztésre ítélte üzletszerűen, jelentős értékre elkövetett csempészet miatt, miközben az APEH is keresi az általa gründolt cégcsoport kétmilliárd forintos adócsalása ügyében."

spartacus | 2009. december 30. | 18:28:55

FOLYT

"Kiderült: tizenhét 1989 és 1993 között “Fi desz közeliként”9 – pártvezetők, szaktanácsadók, hozzátartozóik által – alapított vállalkozás nagyjából azonos időben került egyetlen személy, a Mahir-cso port nál tevékenykedő Schlecht Csaba ellenőrzése alá, aki két csomagban túladott rajtuk. A tetemes adósságot, beleértve százmilliós köztartozást10 felhalmozó cégek közül tizenötöt 1995. július 25-én adott el “Kaya Ibrahimnak”, kettőt pedig 1997. szeptember 9-én “Josip Totnak”.

"Kövér dobta be a köztudatba a Pinpoint Kft. nevét, amelyet “fedőcégnek”, maszekoló nemzetbiztonsági tisztek féllegális magánvállalkozásának mondott, amelynek “köze lehet” a megfigyelési ügyhöz. A Pinpoint-vonalat igazoló koronatanúként Kosztolányi Dénes (Fidesz-MPP), a megfigyelési bizottság – az Országgyűlés eseti vizsgálóbizottsága – elnöke harangozta be 1999. május 11-én Lakatos Miklós titkosügynököt. Lakatos május 21 én többször átlőtte a saját kocsijának az üvegét, majd felrobbantotta a benzintankot. Az Országgyűlés nemzetbiztonsági bizottságához címzett írásbeli vallomása szerint az önmerényletet Kövérre hivatkozva rendelték tőle. Csakhogy az önmerénylet lelepleződött: Lakatos égési sérüléseket szenvedett, s a helyszínen maradt az öngyújtója. Az ügynök ekkor mobiltelefonján Szadait hívta, aki értesítette a rendőrséget.19"

betyaar | 2009. december 30. | 18:28:01

spartacus | 2009. december 30. | 17:48:47
"A Fidesznek 9,3 millió forint szabálytalan bevétele volt 2007-ben..."

És ez hány Audi hány havi bérleti díjának felel meg? Amúgy meg biztos lenne még néhány tiltott helyen parkolás is, amit izibe rájuk lehet verni. Nosza, hajrá!

spartacus | 2009. december 30. | 18:26:13

antielvtárs | 2009. december 30. | 17:39:27

Latom, tenyeket huianyol. ha csak tenyleg ezen mulik hogy kinyiljon a szemed, en segitek:

http://www.mozgovilag.hu/2002/03/marc11.htm
(Ja, es ez egy 2002 marciusaban lezert osszegzes, azota tortent / kiderult meg egy s mas.

Nagyvonalakban:

" Kisebb banánköztársasá gok ban fordulhat elő, ami Magyarországon megtörtént: a Fidesz–MDF–FKGP-kor mány 1998-as eskütételekor két büntetőeljárás alá vont tagja is volt a megalakuló kabinetnek. Pintér Sándor belügyminisztert Zemplényi György időközben elhunyt úszómenedzser és szélhámos hazahozatala kapcsán közokirat-ha misítással vádolták, Várhegyi Attilát, a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériumának fideszes politikai államtitkárát még szolnoki polgármester korában hozott döntései miatt vesztegetéssel és hűtlen kezeléssel gyanúsították.5 Harmadik tagja lett 2000-ben a bársonyszékes terheltek csapatának Szabadi Béla (FKGP) földművelésügyi politikai államtitkár, aki ellen csalás és hűtlen kezelés miatt a napokban emelt vádat az ügyészség."

FOLYT KOV.

betyaar | 2009. december 30. | 18:24:47

Csuda dolog, mikor egy másik vallási irányzat szószólói a keresztényi megbocsájtásról élcelődnek. Vajh' ez a megbocsájtás kiterjeszthető-e a holo-izé okozóira is? Ha nem, ugyan miért nem? Vagy megint sikerült kettős mércéhez nyúlni?

bakonyi gyuri | 2009. december 30. | 18:07:29

antielvtárs | 2009. december 30. | 17:39:27

köszi a tárgyilagos megközelítést. Ez már elmozdulás az igazi polgári ratio felé.

Csak hát, az ÁSZ nem vizsgálta a székházeladási ügyet! Pontosan csak annyit vizsgált, amennyi az MDF/fidesz - MKB Bank közötti szerződésben szerepelt. Utána mi lett a természetesen szabályosan átutalt pénz sorsa, azt már nem vizsgálta senki, ahogy pl. nem vizsgálja az ÁSZ, mennyit ténylegesen költöttek a választásokra a pártok, akik automatice beírják a max. lehetséges összeget, és kész.

Ebben is épp a fidesz akadályozza a tisztánlátást és a törvények szigorítását. Vajon miért?

Egyébként nem vagy kíváncsi arra, mivel fenyegette meg a fidesz az előző konszenzusos főügyészt, amikor a saját nevelésű Polt nevű gazembernek készítette a pozíciót?

Szerinted, miért csak a fidesz részéről történtek ezek az antidemokratikus akciók?

Vajon a szocik miért mindig és minden körülmények között be tudták tartani az eddig kialakult demokratikus eljárásokat és játékszabályokat?

Miről is beszélünk?



figyeltem | 2009. december 30. | 17:55:26

antielvtárs

Önnek is ajánlom a 15:26:53-as beirásomban javasolt oldal megkeresését és elolvasását, majd irja meg róla véleményét! KÉREM TEGYE MEG! KÉREM!!!!

spartacus | 2009. december 30. | 17:48:47

antielvtárs | 2009. december 30. | 17:39:27

http://index.hu/belfold/szamv4810/
"A Fidesznek 9,3 millió forint szabálytalan bevétele volt 2007-ben a Szentkirályi utcai Szövetségesek Háza kiadásából, de a pártot emiatt nem lehetett megbüntetni, írja a HVG az Állami Számvevőszék jelentésére hivatkozva"


Santa kutya, santa kutya, hat mar megint lebuktal?!

csavisz | 2009. december 30. | 17:41:55

Ne az szja-át számold,hiába lesz több nettód,ha többet fizetsz jövedéki adót,áfát stb mint amennyit kaptál Bajnaitól:D.
ˇ"Te is a fideszes ajándék utalványért írkálsz ide?"
Nem,nem vagyok Fideszes.

antielvtárs | 2009. december 30. | 17:39:27

bakonyi gyuri!
Nem szeretek észt osztani senkinek sem! De! Annyiszor olvastam már kedvenc vesszőparipádat többször is, hogy már unom! Biztosan többen lehetünk így vele. A tájékozatlanság nem bűn, mert tökéletesen tájékozott sohasem lehet az ember. De hivalkodni vele, az már hiba! Nevezetesen a Fidesz székházra gondolok most. Ezt az ügyet(amit jól felfújtak a hozzád hasonlók!), már évekkel ezelőtt kivizsgálta és rendben találta az Á.SZ.(kedvedért ide írom: Állami Számvevőszék).Tehát ennek az ostobaságnak az állandó ismételgetésével magadnak sem teszel jót! Túlzottan felhergeled magad. Ezen kívül még külön foglalkozott ezzel a témával a Keller féle különítmény is, mert nagyon szerettek volna valami fogást találni a Fideszen. Az, hogy valaki kohol egy nagy marhaságot és többen is elkezdik terjeszteni a "suttogó propagandában", attól még nem válik ténnyé! Nem tudom milyen értéket képvisel az a székház, de töredéke sem lehet az eltüntetett Párt, Kisz és Szakszervezeti vagyonoknak. Ezek miért nem fájnak neked?

spartacus | 2009. december 30. | 17:32:25

csavisz | 2009. december 30. | 16:59:58
bakonyi gyuri | 2009. december 30. | 16:23:46
"Ami a demokrácia leépítését illeti, Orbán mindig is jó tanítványa volt.
Igaz, Orbán most épp a Putyini modellt tanulmányozza."
Igen tényleg az MSZP aztán tényleg a demokrácia zászlóshajója,inkább tőlük tanuljon Orbán?Az MSZP-nek és a baloldalnak vége."

Hol es mikor is peitette le a demokraciat az MSzP?

Ellenben:
haromhetenkenti orszaggyules
keteves koltsegvetes
Az APEH bunkosbotkent valo hasznalata az ellenzek ellen
egyetlen ellenzeki kezdemenyezesu orszaggyulesi bizottsag sem alakulhatott 98-02 kozott
a magyar tortenelemben precedens nelkuli dontes: a kormanyulesekrol nem vezettek jegyzokonyvet. Meg Kadar sem merte ezt megtenni!

Tovabb is van, mondjam meg?

bakonyi gyuri | 2009. december 30. | 17:27:14

csavisz | 2009. december 30. | 17:10:46

Ezt ki lehet számolni az apehes és a pü-es oldalon. Én már kiszámoltam. Mennyi a fizetésed? Kiszámolom neked is.

Te is a fideszes ajándék utalványért írkálsz ide?

figyeltem | 2009. december 30. | 17:16:04

Kedves pentagram
Figyelmébe ajánlom 15:26:53-as hozzászólásomat melyben javasoltam egy oldalnak a megkeresését és elolvasását Önnek is melegen ajánlom! Utána várom észrevételeit4

csavisz | 2009. december 30. | 17:10:46

bakonyi gyuri | 2009. december 30. | 12:46:28
"Ahogy eddig dolgoztam, úgy ezután is fogok. Valamivel több nettóért Bajnainak köszönhetően."
Számolj csak utána annak a több nettónak,hidd el nem kapsz többet sőt jól átb...tak.

figyeltem | 2009. december 30. | 17:08:14

Kedves bakonyi gyuri!
ÖN szerencsés ember! Önnek megadatott amit nem lehet megtanulni!Akkor amikor vitatkozunk mindig a partner fejével is kell gondolkodni! Akkor van a baj ,ha az illetőnek nincs önálló gondolata! Akkor jön a sértegetés a fröcsögés a partner gyalázása! Ez sajnos oldalfüggetlen, de inkább ellenfeleinknél tapasztalom! A csordaszellem jobban hat és mindig könnyebb mint az önálló vélemény alkotás!

pentagram | 2009. december 30. | 17:02:12

bakonyi gyuri | 2009. december 30. | 16:11:02

- Ne találgasson az én iskolai végzettségemről.
- Ha Ön nem ismer tényeket, akkor erre a rövid időre nincs is szüksége rá.
- Leninnek ez a gondolata igaz volt. Habár Ön nem élt ezzel.
- A cél? Tavasszal érzékelni fogja. Lehangoló, de valóság.

domjav | 2009. december 30. | 17:00:16

Jellemzö, a szerzönek, egyételmûen azon a téves véleményen, hogy az étel nem finom, akkor sok szósszal megetethet minkent a szakács. Értsd a cikk egyedüli üzenet, hogy a szerzö attól fél, hogy Gyurcsány és körét a Rákosi idökben szokásos módszerekkel begyüjteti az Orbán, ahelyett hogy megbocsájtsanak Gyurcsánynak.

A szerzö ùrat szeretném arra kérni, legyen ovatosabb.
A keresztények, az ö étrékrendjében, bigott hívök és antikommunisták, nem szavaznak automatikusan Orbán és társai nevü FIDESZRE. És Jézusnak egy üzenet volt, van és lesz az pedig a szeretet, és ezért van megbocsájtás és ezért nem a keresztények miatt fogják Gyurcsánt elvezetni, ha teszik, hanem Orbán és köre bosszúja miatt.
Kérem ne keverje a dolgokat.

csavisz | 2009. december 30. | 16:59:58

bakonyi gyuri | 2009. december 30. | 16:23:46
"Ami a demokrácia leépítését illeti, Orbán mindig is jó tanítványa volt.
Igaz, Orbán most épp a Putyini modellt tanulmányozza."
Igen tényleg az MSZP aztán tényleg a demokrácia zászlóshajója,inkább tőlük tanuljon Orbán?Az MSZP-nek és a baloldalnak vége.

bakonyi gyuri | 2009. december 30. | 16:36:46

figyeltem | 2009. december 30. | 16:17:11

Köszi a jótanácsot! Én is igyekszem e szerint élni, csak számomra mindig rejtély, honnan jön ez a sok önállóan gondolkodni nem képes emberke, akiknek egy egyszerű, de a "főnökének" kellemetlen kérdés is lelki problémát okoz?

Engem végül is a dolog szociológiája érdekel. Kik ezek az emberek? Vagy csak én voltam ennyire szerencsés ebben az életben, hogy megtanultam a világ megismerésének a helyes módszertanát?

bakonyi gyuri | 2009. december 30. | 16:23:46

Kappel Viktor | 2009. december 30. | 15:49:25

Mitől kellene szeretnünk Berlusconit,Olaszország szégyenét, aki kénytelen baromi sok pénzért választásról választásra megvenni a miniszterelnökséget, hogy ne kerüljön börtönbe?

Egyébként is tipikus pszichopata, aki ügyesen a háttérből összeugrasztja az észak és a dél érdekeit, saját magát meg úgy adja el, mintha ő lenne az összes prolémára a legjobb megoldás.

Ami a demokrácia leépítését illeti, Orbán mindig is jó tanítványa volt.

Igaz, Orbán most épp a Putyini modellt tanulmányozza.

figyeltem | 2009. december 30. | 16:17:11

Kedves bakonyi gyuri

Jó pár éve, mikor még nagyon fiatal voltam ,Volt egy idős tapasztalt BARÁTOM! Ő tanított meg arra, hogy nem szabad mindenkinek a véleményére adni! Az ember döntse el ki az AKINEK A VÉLEMÉNYÉT ELFOGADJA! A többi vélemeny TIKFING ,elszál tenni kell rá nagy ívben!! Azóta így élek! Nem volt infarktusom, nem járok idegorvoshoz! TEGYEN ÍGY ÖN IS!! JÓ egészséget a további vitákhoz!!

bakonyi gyuri | 2009. december 30. | 16:11:02

pentagram | 2009. december 30. | 15:46:21 azt írja nekünk, normális, hétköznapi és dolgozó embereknek,

"A keresztény Európa olyan kormányt sem látott, amelyik így tönkre tette, szétlopta, az országot, és hazugságokkal ámította a népet."

Nem világos, kire gondol, de ahhoz, hogy ilyeneket lehessen állítani, komoly előkészítési munka kell, vagyis komoly tudással kell rendelkezni.

Másfelől, aki ennyire kategórikus, az valószínűleg még egy főiskolácskát sem végezte el.

Ez a fidesz-fan nem érzi, mennyire nevetséges, de ezért a beírásért meglesz neki is a fideszes ajándék utalvány.

Tanulni, tanulni, tanulni... (Lenin).

Tények, bizonyítékok?

Mi a célod, itt, a normális emberek között, ezekkel a primitív beírásokkal?

bakonyi gyuri | 2009. december 30. | 15:58:19

figyeltem | 2009. december 30. | 13:53:48: egyetértek.

Olvassátok a nagypapa | 2009. december 30. | 12:51:28
beírását:

"bakonyi gyuri | 2009. december 30. | 12:46:28

Nem tudom, hány éves. Egy azonban biztos. Orvoshoz kellene mennie. Kóros rosszindulat, csőlátás, kettőslátás, frusztráltság, hitetlenség. .. Magyarul pszichológus kell önnek de sürgősen."

Ezt a (kis)"polgári" kvázi pofont arra kaptam, mert meg mertem kérdezni,

"Orbán mikor számol el a székház eladási pénzekkel? Téged ez miért nem érdekel, ha már tényleg ennyire "polgári" és az országért aggódó csávó vagy?"


Ezért 5-st kap a baromi "polgári" körében, talán még fideszes ajándék utalványt is.

Valaki érti, mitől lettem én beteg az egyszerű kérdéstől?



Kappel Viktor | 2009. december 30. | 15:49:25

Kedves Megyesi úr!

Átrágtam magam a cikkén. Azt nem mondom, hogy mint fuldokló a mentőövért, úgy nyúltam volna írásáért, de a cikk előzetes szövegkiemelése felhívta Önre a figyelmemet. Így Karácsony elmúltával néhány fontos dolgot tudtam meg Öntől. 1. Ön nem szereti Berlusconit. 2. Ön nem szerti Orbán V.-t, szellemi és párttársait. 3. Ön nem szereti a jobboldali szavazókat.
Ok, most már tudom.
Ez ugyan nem sok, de arra elég, hogy azt a valóban kellemetlen ellentmondást feloldja, hogyan lehetne egyet belerúgni a családi és egyúttal keresztény ünnep után a Gyurcsányt nem kedvelők népes táborába.
...sovány humor ez...

Tisztelettel: Kappel Viktor, máskép gondolkodó

pentagram | 2009. december 30. | 15:46:21

Engedtessék meg, hogy a világhírű Nobel díjas író Elie Wiesel gondolatát idézzem.
" Én meg bocsájtok, de a törvény...."

"egyelőre csak verbális előrejelzésekben, célzásokban és találatokban nyilvánul meg, amenynyiben olyan felelősségre vonás veszi majd kezdetét úgy május, június felé, amilyet még nem látott a keresztény Európa."

A keresztény Európa olyan kormányt sem látott, amelyik így tönkre tette, szétlopta, az országot, és hazugságokkal ámította a népet.

figyeltem | 2009. december 30. | 15:26:53

Kedves
bimbam
14:30:21

Nem tudom szabad e másik internetes lapra hivatkozni, de remélem nem törlik, mert a Stop hiroldalon Navracsis sajtótájékoztatójánál a hozzászólások közül figyelmedbe ajánlom, parkanyi68 14:25-ös hozzászólását!! Remélem oszlatja majd a ködöt a fejedben!!

pöttyös | 2009. december 30. | 15:25:59

"gyerekkorunkban, ha néhanapján megbocsátottak nekünk, akkor az nem azt jelentette, hogy egyébiránt ugyanúgy pofoztak tovább, vagy tiltottak el bizonyos foglalatoskodásoktól, mint ha nem bocsátottak volna meg"

Engem megbocsátás előtt sem pofoztak...

Egyik-másik felszólalóval ellentétesen látom a dolgokat. Nem szeretném börtönben látni emberek tömegét (főleg nem a sziszegően szervilis, a lényegről ügyesen hallgató, a lényegtelenből ügyet kreáló, mellébeszélő, kavaró publicistákat, megvan nekik a maguk baja), viszont bocsánatot ne várjanak tőlem....

Hegyi! Van még, aki emlékszik a sajtos pogi árára?? De jó!!! (Valaha még az ÉS-ben jelent meg az ügy.)

bakonyi gyuri | 2009. december 30. | 15:24:52

bimbam | 2009. december 30. | 14:30:21

Nem világos, ez mi bizonyít? Ha csak ennyi a gazember a szociknál, akkor a fidesz - ami a gazemberek számát illeti - torony magasan vezet.

Gondolj arra, hogy a 1993 székházeladási bundának az elszámolását még senki sem látta. De szinte azonnal ezután gyorsan kezdett el gyarapodni az Orbán-família.

Érdekes, hogy ez még mindig tabu téma a baromi "tisztességes" és "polgári" fidesz kft-ben.

misima | 2009. december 30. | 15:24:39

Moderálási alapelvek- komment törölve -

h.genoveva | 2009. december 30. | 15:09:01

Hát bizony szükség is van a bünbánatra, de nem csak a hatalmon levőknek! Közös bününk a szürke és fekete munka, az adózás minden áron való elkerülése, egymás becsapása /ma már az adott szó mit sem ér/,kiskapuk keresgélése és nyitogatása, szigoruan csak saját érdekünkben stb. Ezeket a bünöket kellene végre megvallani, ha ugy tetszik meggyónni, s megfogadni, hogy a jövőben csak jóra törekszünk.
Nem lehet mindent az éppen regnáló /valóban tehetségtelen / hatalomra kenni.Mivel szive mélyén mindenki tudja ezt, én nem félek attól, hogy bárkit is rabláncon fognak jövőre kisérgetni a mostani vezetők közül.

bimbam | 2009. december 30. | 14:30:21

Akiket már elítéltek, illetve akik ellen büntetőügy van folyamatban. Persze szigorúan Fideszes bíróság) ügyészség) által.
Hunvald György erzsébetvárosi szocialista polgármestere
Zuschlag János, volt szocialista országgyűlési képviselő
Orbán István, a Tatai Edzőtábor igazgatója, az MSZP megyei alelnöke
Weiszenberger László volt szocialista politikus, kistérségi megbízott
Kaszab Csaba, Kőbánya egykori szocialista alpolgármestere
Kabai Károly, Nyírbogát volt szocialista polgármester-jelöltje, Veres János pénzügyminiszter volt üzlettársa és kampánybéli segítője
Pénzes Sándor kislétai polgármester,
Csonka Gábor, Lendvai Ildikó volt kampányfőnöke, Kovács László volt titkára
Deme Gábor csepeli szociakista képviselő

Balango | 2009. december 30. | 14:16:48

"Figyeltem" kommentelő-társunk hozzászólása egy gyöngyszem! Igazi tanulmány!

Érdemes többször elolvasni, szép példája a kormánypárti kommentelő énképének.

figyeltem | 2009. december 30. | 13:53:48

Olvasva a hozzászólásokat, felmerült bennem, vajon kinek az irásain szocializálódtak azok a tagadhatatlanul JOBBOLDALI ÉRZELMÜ emberek "emberek"? akik csak mocskolódni tudnak, egy értelmes mondatra nem futja csak szidalmakra! Valószinü a jobboldali szennylapokból tanulták! Azt azonban nem értem miért nem ott FRÖCSÖGNEK??? Hagyjanak bennünket mi sem bántjuk őket A HAZAI MÉDIÁJUBAN! Már csak azért sem mert így karácsony után a sok nehéz kajától ugyis rossz a gyomrunk, az ő irományaik már felfordítanák! EL lehet húzni hazai vizekre! Sipirc!!!

Mekmörfi | 2009. december 30. | 13:29:35

Csattanós!
"Miközben ugyanis Berlusconi megbocsátott a támadójának, egyszersmind arra kérte az olasz igazságszolgáltatást, hogy ne hagyja büntetlenül a történteket".
Berlusconi dómozása egy köztörvényes bűncselekmény, ami egyébként testi sértés (8 napon túl gyógyulva).
Ha Berlusconit tojással (v. paradicsommal) dobják meg, az biztosan nem testi sértés, hanem a véleménynyilvánítás szabadsága (legalábbis Magyarországon). (esetleg szemetelés közterületen...) (Esetleg károkozás a designer öltönyben)...
Vajon annak Berlusconi "megbocsát-e"?
Tipikus kettős beszéd.
Nálunk is ez jön!

Borszívóügynök | 2009. december 30. | 13:10:39

hakos5 | 2009. december 30. | 09:58:16

„Kiváncsi lennék, hogy a cikkíró akkor is a megbocsájtásról elmélkedne, ha mondjuk valamilyen baloldali politikust vernének agyon valahol hazánkban.”

Eddig hány jobboldali politikust vertek agyon?
Egyébként sem a baloldali főhajjakendek papolnak ájtatosan forgatott szemekkel a „keresztényi szeretetről”, miközben a keresztényi szeretettől eltorzult pofával, vadul forgó, gyilkos szemekkel, nyáladzva, fröcskölve acsarkodnak és vicsorognak!

JoGabor | 2009. december 30. | 13:10:16

Nagyon jó írás, tetszett. A minőséget mutatja a sok félértelmű, habzó szájú kommentelő is, akik ugyan nem képesek értelmezni az írott szöveget, de mindig világgá üvöltik saját frusztrációikat és gyűlöletüket. Szegények.

Borszívóügynök | 2009. december 30. | 13:05:26

zeni | 2009. december 30. | 10:19:08

„2) az "elődök" ügyesen dolgoztak”

…különös tekintettel a saját tuljdonú főügyészre és annak ügyésszségére, aki a leg neccesebb törvénysértéseket sem engedte eljutni a vádemelésig!
És ez a volt főügyész, még mindig az Legfőbb ügyészségen rontja a levegőt…

Borszívóügynök | 2009. december 30. | 12:57:03

misima | 2009. december 30. | 09:35:38

„Afganisztánból kimentek az oroszok utánna a mudzsahedek bevonultak Kabulba megkeresték az oroszok bábját Nadzsibullahot és minden teketória nélkül az első lámpavasra akasztották.”

A dologban a witz ezzel szemben az, hogy a tálibok/mudzsahedek NEM Nadzsibullah Amint akasztották fel, ő ugyanis akkor már jó ideje Moszkvában élt, jóféle orosz kaviron!
A mudzsahedek felakasztottak VALAKIT, akire (gondolom egyszerűen rámutatva az utcán), AZT KIABÁLTÁK, hogy ez Nadzsibullah!
(Mellesleg. tanulmányoztam az esetről készült fotókat: valóban, még csak nem is hasonlított rá, csak annyiban, hogy ő is bajuszt hordott.)
Na ez az, amit könnyen meglehet, hogy leutánozunk majd. A magyar keresztényi néplélek – már csak ilyen…

nagypapa | 2009. december 30. | 12:51:28

bakonyi gyuri | 2009. december 30. | 12:46:28

Nem tudom, hány éves. Egy azonban biztos. Orvoshoz kellene mennie. Kóros rosszindulat, csőlátás, kettőslátás, frusztráltság, hitetlenség. .. Magyarul pszichológus kell önnek de sürgősen.

bakonyi gyuri | 2009. december 30. | 12:46:28

csavisz | 2009. december 30. | 12:31:31 azt üzeni, hogy "Féltek mi?Van mitől!"

Vajon ez a "polgári" körös csávó mire gondol? Mitől kell félnem és miért? Ahogy eddig dolgoztam, úgy ezután is fogok. Valamivel több nettóért Bajnainak köszönhetően.

Orbán mikor számol el a székház eladási pénzekkel? Téged ez miért nem érdekel, ha már tényleg ennyire "polgári" és az országért aggódó csávó vagy?

B1papa | 2009. december 30. | 12:37:41

Hát ez szomorú. Ennyi ostobaságot leírni és még ki is nyomtatni, igazán felesleges volt. Az olasz kormányfő megmondta: emberileg megbocsát. Az a demokrácia LÉNYEGE, hogy még egy kormányfő sem akadályozhatja meg a törvények érvényre juttatását. Az, hogy külön felhívja a figyelmet a szigorú büntetésre, az tényleg felesleges, netán groteszk volt. Nem mellékesen: hazánkban már elkezdődött az elszámoltatás. Még a (volt) kormányfőt is kikérdezték. El sem tudnak képzelni olyan erkölcsi magaslatokat, ahol már a tanuskodás is ciki? Ahol egy miniszter munkatársának bűnügye a miniszter lemondásához vezet?

csavisz | 2009. december 30. | 12:31:31

Féltek mi?Van mitől!

sydney | 2009. december 30. | 12:27:01

"talpas" elvtárs -te meg "vérlázítóan" buta vagy. Nem tudom, ki árt többet az emberiségnek egy Berlusconi (aki állítólag nagyon sokat lopott, többet mint a 386 magyar képviselő 20 év alatt összesen), vagy egy ilyen buta ember, mint te.
Mindenesetre abban a reményben BUÉK neked, hogy jövőre talán megkomolyodsz. Olvass sokat, de ne Rejtőt csak.

sydney | 2009. december 30. | 12:20:18

"kocsobur" - az a fideszes képviselőt agyba-főbe verni nem tudták, legfeljebb főbe..... Egyébként az emlékezőtehetséged eléggé szelektív. Mintha néhányszor megdobálták volna a jobboldali csőcselék eszement tagjai Demszky elvtársat pár tucat tojással, majd Medgyesi elvtársat detto valami vidéki emlékháznál, majd a felvonulókat az Andrássy (volt Népköztársaság, volt Ifjúság, volt Sztálin, stb.úton), majd a TV székházat védő rendőröket és az Emkénél lévő rendőröket hatalmas kockakövekkel, noch dazu a TV-t kicsit fel is gyújtották és ki is rabolták védenceid, aztán Gyurcsány elvtársat leköpték, etc. Menj gyorsan orvoshoz, nehogy holnapután már a szeretteidet se ismerd meg. Neked pont az a kis fitymafejű, semmirekellő "Mártiriusz" maradt meg az emlékezetedben? BUÉK!

Tasi | 2009. december 30. | 11:55:53

A Homo Sapiens nem az ismeretlen változók eredményeképp válik veszélyessé, és pl. dobálózik szobrocskákkal, lövöldözik egyetemeken vagy vagdossa karddal a volt barátnőjét. Szeretném mindenki figyelmét felhívni, arra a tényre, hogy a fentiek mind „pszichiátriai kezelés alatt” álltak. Embereinknek bizonyára nehézségeik, voltak életük sikerre vitelében, és mindannyiunk szerencsétlenségére „szakember”-hez fordultak. A vizsgálatok folytatóinak és a Te figyelmedet is szeretném a „szakemberek” felelősségének kérdésére irányítani.

bakonyi gyuri | 2009. december 30. | 11:41:33

Mi a helyzet a köpködős „polgári” körös csőcselékkel?

Ezeket mikor látjuk börtönben?

szeged | 2009. december 30. | 11:02:15

Bozsós tökéletesen összefoglalta a dolog lényegét.

Megyesi szokásos gondolati bukfencei: úgy csűrni-csavarni, hogy a "baloldal" számára kedvező eredmény jöjjön ki. Elvek (a bűnözőt meg kell büntetni) és tények (a "baloldal" elképesztő korrupciót szabadított az országra) nem számítanak.

bozsós | 2009. december 30. | 10:30:20

Nem értem, a szerző mit nem ért. A megbocsátás azt jelenti, hogy személyesen nem gyűlöli a sértett az elkövetőt, nem haragszik rá. A büntetés elmaradása, vagy aránytalanul gyenge volta viszont a sértettet alázza meg, és az egyéni felelősség elmaszatolása az anarchia felé löki a társadalmat. Különösen akkor, ha az elkövető nem mutat megbánást.
Valamit félreért a szerző - a keresztényi szeretet nem azt jelenti, hogy a bűnök megtorlatlanul maradnak - viszont a megtorlás és az elkövető bűnbánata után - jöhet a megbocsátás.

luis3 | 2009. december 30. | 10:30:05

Ha nem lennének jogi és erkölcsi normák (nálunk van?) akkor az Oktogon és a Blaha között lemészárolnák egymást az emberek a 6-oson.(igaz villamos se lenne)

luis3 | 2009. december 30. | 10:26:13

merhaba canim- szeretnék egy ironikus cikket olvasni a kaftánosoról. Ilyet nem fogsz olvasni sehol mert ez tabu. Kettős mérce ezerrel.

Meggyesi et. el van tévedve a keresztény meegbocsátást illetően ezt alant már megírták helyettem. Mint kereszténynek magánemberként joga van a megbocsátáshoz, mithogy az elkövető BOCSÁNATOT KÉRT!!!!. De mint miniszterelnök KÖTELESSÉGE az állam működését és képviselőit megvédenie. És hagyni működni az igazságszolgáltatást. Aki ezt a kettősséget nem érti (mint pl. a cikkíró) az OSTOBA.

statez | 2009. december 30. | 10:22:00

Gyurcsány vasraverve? Ugyan már! Nálunk csak a piti tolvajokat, Hunvaldokat, Zuschlagokat hurcolásznak vasraverve a képernyőkön, az igazi profi, milliárdos rablóknak, a felvett hiteleket, uniós pénzeket, privatizációs milliárdokat eltüntetőknek a hajuk szála se görbül és nem is fog. Úgyhogy Fletó is biztonságban érezheti magát...

zeni | 2009. december 30. | 10:19:08

Furcsa, hogy miért gondolja a cikk írója, hogy helytelen ha elszámoltatnak valakit (teljesen mindegy, hogy pártvezér, miniszter vagy gyalog munkavállaló) hogyan sáfárkodott az ország humán, szellemi meg anyagi vagyonával, ha már egyszer elfogadta (mit elfogadta, kezét --lábát törte érte)a rábizott feladatot. És ha esetleg, ne tán-tán a véletlenek összjátéka révén csak saját meg haveri zsebre dolgozott akkor csak fizessen meg érte.
Egyébként -emlékeim szerint- már volt egy ilyen elszámoltatási kezdemény, 2002 még külön minisztere is volt a feladatnak, csak éppen nem jutott semmire.
Véleményem szerint ennek 3 oka lehetett:
1) balf@sz volt az elszámoltató
2) az "elődök" ügyesen dolgoztak
3) meg persze a legvalószínütlenebb variácó, hogy tényleg nem volt disznóság.

merhaba canim | 2009. december 30. | 10:04:03

Látom,egyesek nehezen viselik az iróniát!
Jó cikk,nekem tetszik

anonymus | 2009. december 30. | 10:03:45

Pedig megérdemelnék!
Így kifosztani, lepusztítani egy országot; gazdaságilag, erkölcsileg egyaránt…., ez nem maradhatna számonkérés nélkül. De –sajnos- ez el fog maradni, mert az igazság, az igazságosság, és a törvény az nem egy és ugyanaz. Egyet tehetünk csupán, hogy nem megyünk el szavazni, mert –legyünk őszinték- a lehetséges vetélytársak sem jobbak -sajnos! Vagy ha elmegyünk, érvénytelenül szavazunk, ezzel hívva fel a figyelmet a tűrhetetlen közállapotokra!

hakos5 | 2009. december 30. | 09:58:16

Kiváncsi lennék, hogy a cikkíró akkor is a megbocsájtásról elmélkedne, ha mondjuk valamilyen baloldali politikust vernének agyon valahol hazánkban. Vagy mondjuk a "romagyilkosságokkal" kapcsolatosan sem emlékszem, hogy az elkövetők kapcsán a megbocsátást emlegette volna bárki is. A náci bűnösökről már nem is beszélve.
De természetesen, majd ha mondjuk a cikkírót vagy valamely rokonát fogják elporolni, vagy neadjisten agyoncsapni, akkor majd kiváncsian olvasunk a megbocsátásról szép szövegeket. Az legalább hiteles lesz.
Egyébként értem a cikkíró megbocsátással szembeni iróniáját, hisz ő feltehetően a "szemet szemért, fogat fogért" lelkületben szocializálódott és szubkultúrája gyakorolja azt a mai napig is. Nem is igazán érti mit jelenthet.

Mandala | 2009. december 30. | 09:50:39

"... Magyarországon is béke költözik a szívekbe, s ennek megfelelően színültig lesz az életünk keresztényi megbocsátással."
És teszem hozzá én: a börtönök meg remélhetőleg színültig lesznek MSzP-s és SzDSz-es politikusokkal.
Nincs itt semmi ellentmondás, a kettő szépen megfér egymás mellett.

nostromo | 2009. december 30. | 09:49:31

kerves Megyesi Gusztáv!

A ha politika baloldali farpofáján nem az ön és Debreceni József nyála csorogna a legvastagabban, akkor csak a lelki szemei előtt jelennének meg a rabomobilok. Az ön helyében nem pszicholológust , hanem egy megbízható szemüvegkészítőt keresnék. Nem látni fogja a sorokat, ott áll majd benne. A német posta 62 éves vezérigazgatóját aki elismert szakember volt és egyedülinént a Bundespostot nyereseégessé tette , munkaidőben , közrendőrök bilincsben vitték el mert nem fizetett adót.

misima | 2009. december 30. | 09:35:38

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kistelkes | 2009. december 30. | 09:14:37

Tanulságos ez a lelki szorongás és nyugtalanság a nyolc éve regnálók holdudvarában. Mindenről a megbilincselt és vezetőszáron bandukoló MSZP-s politikusok rémképe jelenik meg előttük.

talpas | 2009. december 30. | 09:11:56

Vérlázítóan pimasz cikk.
Most akkor létezik az állam-egyház szétválasztás?
Ha az országot kirabolták, akkor én még személy szerint megbocsájthatok, de az állami jogrendszer szerint a büntetést ki kell szabni!
Bízok abban, hogy az igazságszolgáltatás fogja tenni a dolgát.
(Nem mellesleg: Berlusconit fejbe dobó bocsánatot kért. A mi garnitúránk pedig csak lopott és hazudott. A bűnök bevallása megtörtént -lásd Őszöd- azonban a bocsánatkérés nem.)

kocsobur | 2009. december 30. | 09:09:42

"Az a mi szerencsénk, hogy nálunk emberemlékezet óta nem vágtak hozzá egy nyomorult parlamenti kupolát sem egyetlen politikusunkhoz sem,"


Kupolát azt tényleg nem.
Pusztán egy véletlenül fideszes parlamenti képviselőt vertek agyba-főbe a rend őrei...
Akiket aztán nem lehetett azonosítani a bírósági eljárásban.

Viszont lehetett "humorizálni", az egykori SZDSZ-es belügyminiszter által hogy " révész mártíriusz, hehe"

Szakadtra röhögték magukat.

NagyBerta | 2009. december 30. | 08:58:17

Bűn,és bűnhődés.
Ne keverjük a vallással.
Amit az elmúlt közel nyolc év alatt elkövettek országunkal,és népümkel az nem megbocsájtható.
A komonizmus nem erről szól!
Amit a mostani vezetők megengednek maguknak,azt még Kádár sem engedte meg saját magának.
Igenis felelőségre vonni azokat,akik tönkre tették az országot,kihasználva hatalmukat.

Hegyi | 2009. december 30. | 08:16:36

Kéri László már naponta kéztördelve tart bűnbánatot,ígérve avezér frenetikus
győzelmét. Tudjuk azonban aKun Bélázás sem elfelejtve, sem megbocsájtva nem
lessz! A bolsik viszont emelték a sajtos pogi árát és igy természetesen bajlett.

pharmacyli | 2009. december 30. | 07:51:41

Valóban fogas kérdés ez. Szinte sírva olvasom: a keresztényi Magyarország megállapítást, s majdnem elandalodom ezen a fő megállapításon.... Ui. Magyarország sajnos már rég nem keresztény ország. Valahol nagyon gusztustalannak látom azt, hogy amikor számot kellene adni a végzett munkáról (nem számonkérést írtam) akkor felfedezzük azt, hogy nem is annyira mucsai, konzervatív, fafejű, maradi, haladásellenes is az a keresztényi csapat.
S alap kérdés az, hogy egy keresztény országban nem lehet kiértékelni a munkát, számadást végezni? Szinte megint azt sugallja, ez a jó magyar csapat majd elhallgat, a megbocsájtás révén szinte megköszöni az elmúlt 8 év rombolását, az ország teljes tönkretételét.
Igenis legyen kiértékelés, neveztessenek néven azok, akik idejutatták az országot. Mert nem az IMF, a válság, a fokozódó nemzetközi helyzet volt ez, hanem az belső rontás volt.

Mufakkar | 2009. december 30. | 07:48:02

Gusztáv,
ha csak nagy vonalakban ismernéd a kereszténységet, aminek a szeretetével példálózol cikkecskéd végén, akkor tudnád, hogy a sorrend a következő: bűn - bűnbánat - megbocsátás.
És ne keverd a keresztényi szeretetet az igazságszolgáltatással.
Az egyik bűnt meggyónják, és majd bűnbocsánatot nyernek (vagy nem), a másikat meg büntetni rendeli a társadalom.

HIRDETÉS

A hírügynökségek azt is tudatják, hogy a támadó férfi édesapja köszönetet mondott az olasz sajtóban a miniszterelnöki megbocsátásért, de még a család ügyvédje is megelégedéssel fogadta a hírt, mint ahogyan egész Itália meghatódott. S csakugyan: nemes lélek, igazi férfi az ilyen, mondja az ember akaratlanul is, és a megboldogult II. János Pál jut eszébe, amint megsimogatja merénylője, a török Agca fejét a börtönben, szintén megbocsátva; erre tényleg csak a legnemesebb lélek képes.

Volna azonban egy nüansznyi különbség.

Miközben ugyanis Berlusconi megbocsátott a támadójának, egyszersmind arra kérte az olasz igazságszolgáltatást, hogy ne hagyja büntetlenül a történteket. „Az ítélet a támadó ellen nem lehet túl enyhe, nehogy az a benyomás alakuljon ki, hogy büntetlenül lehet megúszni a kormányfő vagy más hatalmi intézmények képviselői elleni támadásokat”, magyarázta képviselőtársainak, ami kétségkívül előrelépés ahhoz képest, hogy magyarázhatott volna egyenesen a bírói karnak is, mindjárt utasításokat is adva.

HIRDETÉS

A kérdés csak az, hogyan lehet a megbocsátásnak és a szigorú büntetésnek ezt a kétségkívül fennálló dialektikus egységét, hogy úgy mondjam, a mi szintünkre, a mi szaros kis életünkre lebontani. Különös tekintettel arra, hogy gyerekkorunkban, ha néhanapján megbocsátottak nekünk, akkor az nem azt jelentette, hogy egyébiránt ugyanúgy pofoztak tovább, vagy tiltottak el bizonyos foglalatoskodásoktól, mint ha nem bocsátottak volna meg, ergo adott esetben a magunk részéről inkább arra hajlanánk, hogy ne tessenek nekünk megbocsátani, csak hagyjanak békiben minden tekintetben.

Ez azért fontos, mert a következő esztendő már nálunk is a megbocsátás éve lesz, aminek jegyében a keresztényi Magyarországon is béke költözik a szívekbe, s ennek megfelelően színültig lesz az életünk keresztényi megbocsátással.

Ekképpen jó volna a mi pór fejünkben is tisztázni, hogy tulajdonképpen miben merül ki a megbocsátás fogalma, mondjuk egy miniszterelnök esetében, akinek a pápával ellentétben egyelőre még nem tisztje az Úr nevében eljárni és megbocsátásokat osztogatni. Mert azért képzeljük el, mi van akkor, ha a kormányfő nem haragtartó ember, vagy ha esze ágában sincs megbocsátania. Főleg, hogy a hírek szerint „Berlusconi a párttársaival beszélgetve felhívta a figyelmet arra, hogy amennyiben az elkövető a szobrocskával picit feljebb találta volna el, akkor elveszthette volna a látását, s ha netán a halántékát találta volna el, akkor most halott lenne”.

Mi több, ha a milánói dóm kicsinyített mása helyett egyenesen atombombát röpített volna a merénylő a kormányfő arcába, akkor ma már Milánó, sőt az egész napfényes Itália se létezne – teszem hozzá, hogy kellőképpen érzékeltessem, milyen a hangulat és a szellemi hozzáállás akkor, amikor párttársak a vezérrel beszélgetnek s kellőképpen hergelik egymást a megbocsátásra.

Az a mi szerencsénk, hogy nálunk emberemlékezet óta nem vágtak hozzá egy nyomorult parlamenti kupolát sem egyetlen politikusunkhoz sem, az év végi ünnepek előtt és alatt hangoztatott keresztényi szeretet és megbocsátás egyelőre csak verbális előrejelzésekben, célzásokban és találatokban nyilvánul meg, amenynyiben olyan felelősségre vonás veszi majd kezdetét úgy május, június felé, amilyet még nem látott a keresztény Európa.

A békétől felforrósodott szívű magyar lelki szemei előtt már most is ezrével jelennek meg vasra vert, Gyurcsány-szerű figurák a rabomobil felé hurcolva, ami – mint tudjuk a történelemből – a megbocsátás jól bevált, ráadásul igen közkedvelt módja; meg is telik tőle mindjárt az ember szíve keresztényi szeretettel.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    109 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS