Zs.P. | 2012. február 24. | 18:13:25
thestones | 2012. február 23. | 19:03:30
"Ok, Zs.P. ha ugy gondolod, hogy vàdaim (màrmint hogy fizetèst kapsz a kormànytòl) alaptalanok, kèrlek, vàzold màr fel - hasonlò mòdon, mint èn tettem - hogy mivel ès hogyan ès mièrt vèded meg a jelenlegi kormànyt!
Tehàt egy csomò plusz ès minuszt!"
Ez volt a kérdésed, erre válaszoltam. Ez nem egyetlen jó intézkedésre vonatkozik, legalábbis magyarul nem.
De ha kell egyetlen jó intézkedés.
A Széchenyi tervvel beindították a gazdaságot, ami tavaly többet növekedett, mint az EU átlaga. Utoljára 2007-ben nőtt, de akkor a régió átlagának hatodát produkálta, és az EU átlagtól is messze elmaradt.
A probléma nem az, hogy mindenhonnan kritizálják az országot, hanem az, hogy olyasmikért amiknek legtöbbször nincs is valóságalapja. Nézted a TV-ben az EU parlamenti vitákat? Ott kiderült, hogy csak gyerekáldozat bemutatásával nem, szinte minden mással igen. És a vádaskodásban nem maradnak el a svéd zöldek sem akik, egy néhány héttel ezelőtti DN cikk szerint pontosan azt állítják amit Cohn-Bendit, aki saját bevallása szerint az újságokból értesült a magyar helyzetről, és azok alapján kritizált minket ordítva. Tudod, egy EU parlamenti képviselőtől elvárható lenne, hogy ha foglalkozik egy országgal, akkor nézzen is utána a tényeknek, lehetőleg a helyszinen, és próbáljon ragaszkodni is hozzájuk. Ez vonatkozik a svédekre is.
Mi se kritizáljuk Svédországot, pedig ott is lenne mit, pláne nem légből kapott rosszindulatú vádakkal.
thestones | 2012. február 24. | 08:50:19
Zs.P! Elkèpzelhetö, hogy màr nem tudom magam magyarul ugy kifejezni, hogy az èrthetö legyen; ugyanis èn azt kèrtem töled, hogy mondj EGYETLEN hatàrozatot a mostani kormànytòl, ami pozitiv! Nos, erre te bemutatsz nekem egy olyan összehasonlitàst az elsö Orbán kormànytòl a napokig, amit nem tudok - nem akarok ellenörizni, mert nem ez volt a kèrdèsem!
Mint ahogy az elöbbiekben is irtam arról, M-orszàg nem volt fenn a világsajtòn - mèg az elsö Orbàn kormàny idejèn sem! Amièrt most felkerultek, az azèrt törtènt, mert minden demokratikus törvènyt meg akarnak vàltoztatni!
Igen, sajàt magamnak hiszek, mert ellentètben veled, èszreveszem, hogy ez a jelenlegi kormàny mennyit hazudik, ès minden elkèpzelhetö törvènyuk KIZÀRÓLAG A SAJÀT HATALMUK fenntartàsàra irànyul, semmi köze sincs ahhoz,hogy ök valaha is a nèp èrdekeit kèpviseljèk!
Szerencsère, vannak többen rajtam kivul, akik ezt ugyanugy èszreveszik mint èn!
Zs.P. | 2012. február 23. | 20:54:21
thestones | 2012. február 23. | 19:50:52
"De az biztos, hogy sem az olaszoknak, sem a magyaroknak soha sem hiszek!"
Saját magadnak hiszel?
Zs.P. | 2012. február 23. | 20:52:14
Kérlek, akkor konkrét tények.
1. A GDP (BNP)-hez viszonyított államadósság 63-ról 53 százalékra csökkent. 2010-re ez felment közel 80 százalékra, ez minden jelenlegi problémánk alapja.
2. A Gazdaság teljesítménye évi átlagban 4,6% volt, utána 2006-ig évi 4,2%, utána 2010-g kemény mínuszban vagyunk.
3. A munkanélküliség 1998-ban 8,4%, 2002-ben 5,8%, 2006-ban 7,6%, 2010-ben több mint 11%.
4. Az euró bevezetésének céldátuma 2001-ben, az Orbán-kormány harmadik esztendejében 2006-2007 volt, ma ez a távoli ködbe veszett.
Ami a svéd sajtót illeti:
A DN 19-i számában megjelent egy cikk, "Bryr sig Moderaterna om Ungerns demokrati?". Ezt a cikket a szerző, Peter Wolodarski, Konrád Győrgy New York Timesben megjelenő cikkére alapozta.
http://www.dn.se/ledare/signerat/bryr-sig-moderaterna-om-ungerns-demokrati
Ebben a cikkben Konrád györgy , magát semlegesnek állítja be. Felteheted itt a kérdést, hogy ki hiszi ezt el neki. Szerintem, ha őszinték, nem sokan.
Konrád Györgyről a wikipédiában ezt olvashatod:
"Konrád György liberális, antirasszista, antikommunista, náciellenes értelmiségi mozgalmak ismert alakja. Rendszeresen fellép mind az antiszemitizmus, mind a fasizmus és az újnácizmus ellen mind a balközép-liberális SZDSZ tagjaként, mind magánemberként."
http://hu.wikipedia.org/wiki/Konr%C3%A1d_Gy%C3%B6rgy
thestones | 2012. február 23. | 19:50:52
Zs.P.: "A Fidesz az előző kormányzása alatt, sokkal jobban vezette az országot, mint azóta bármelyik." Ez egy subjektiv megitèlès, ami szàmomra - ès rajtam kivul mèg sokaknak - nem jelent semmit! èn tènyeket kèrtem töled, nem kaptam meg! Mèg vèletlenul sem mutattad be, hogy mi a kulönbsèg a règi ès az uj kormàny között (ok, azt màr hallottam, hogy a règi rosz volt, - ezèrt vàltottàk le öket - de a jelenlegi rosszabb, mint a rosz!)
Egèszen biztos vagyok benne, hogy a svèd sajtò igazságot ir M-orszàgròl!
Mièrt? Sajàt tapasztalataim àltal! Mèg egy olyan hazug politikusokat mint a magyarok - mindegy milyen idöt irunk - keveset találtam! Ja, igen, termèszetesen voltak az olaszok is, ahol kènytelen voltam eltölteni egy egèsz èvet- de ök annyira nem èrdekeltek ès Olaszorszàg oly gyönyöru ès èn akkor nagyon jòl nèztem ki, hogy - nem, egyàltalàn nem èrdekeltek a politikusok!
De az biztos, hogy sem az olaszoknak, sem a magyaroknak soha sem hiszek!
Nekem kell az èszak szèpsège, kell az ö realitàsuk, kell az igazsàgèrzetuk, amit M-orszàgon soha - de soha nem talàlok meg!
Zs.P. | 2012. február 23. | 19:23:04
thestones | 2012. február 23. | 19:03:30
"Ok, Zs.P. ha ugy gondolod, hogy vàdaim (màrmint hogy fizetèst kapsz a kormànytòl) alaptalanok, kèrlek, vàzold màr fel - hasonlò mòdon, mint èn tettem - hogy mivel ès hogyan ès mièrt vèded meg a jelenlegi kormànyt!
Tehàt egy csomò plusz ès minuszt!"
A Fidesz az előző kormányzása alatt, sokkal jobban vezette az országot, mint azóta bármelyik. És mert eddig még nem derült ki, hogy most kevésbé lennének sikeresek, az ellenszél és az európai gazdasági helyzet ellenére.
Meg vagy győződve arról, hogy a svéd sajtó az igazságot írja Magyarországról?
thestones | 2012. február 23. | 19:03:30
Ok, Zs.P. ha ugy gondolod, hogy vàdaim (màrmint hogy fizetèst kapsz a kormànytòl) alaptalanok, kèrlek, vàzold màr fel - hasonlò mòdon, mint èn tettem - hogy mivel ès hogyan ès mièrt vèded meg a jelenlegi kormànyt!
Tehàt egy csomò plusz ès minuszt!
Zs.P. | 2012. február 23. | 18:55:40
Zs.P. | 2012. február 23. | 18:53:43
thestones | 2012. február 23. | 18:42:18
"Arra kèrlek, hogy csak EGYETLEN EGY vàdaskodàst hozzàl fel rèszemröl, ami alaptalan volt! "
Bocsánat, így helyes:
Tessék:
"Egèszen biztos vagyok abban, hogy te valamilyen formàban pènzt kapsz ettöl a kormànytòl"
Zs.P. | 2012. február 23. | 18:53:43
thestones | 2012. február 23. | 18:42:18
"Arra kèrlek, hogy csak EGYETLEN EGY vàdaskodàst hozzàl fel rèszemröl, ami alaptalan volt! "
Tessék:
"Egèszen biztos vagyok abban, hogy te valamilyen formàban pènzt kapsz ettöl a kormànytòl, söt azèrt mentèl haza"
thestones | 2012. február 23. | 18:45:29
akàr hiszed, akár nem M-orszàg 2010 òta kerult fel a világsajtò tapètàjàra, egèszen biztos vagyok abban, hogy ennek meg is volt az oka!)
thestones | 2012. február 23. | 18:43:32
----Hogy lehet, hogy M-orszàgon egy olyan orszàggyulèsi kèpviselö, aki azt a kijelentèst teszi, hogy ; MINDENKI ANNYIT ÈR, AMENNYIE VAN! mèg mindig kèpviselö?
---Hogy lehet, hogy vannak magyar kèpviselök, akik àllitjàk, hogy 47 ezer Ft-bòl meg lehet èlni (annak ellenère, hogy ök milliòkat kapnak havonta) ès ezek a kèpviselök mèg mindig kèpviselök?
ès mèg sorolhatnám! Sorolhatnàm azt a rengeteg hazugságot, amit a jelenlegi kormàny a közèpkorba visszatolt magyarsàggal elhitet! Sorolhatnàm, azokat a diktatorikus hatàrozatokat, amikor mindent megpròbàlnak àllamositani (most nem tudom, hogy mièrt; talàn azèrt, hogy az ujra lètrejövö privatizàciòba esetleg mèg több vagyont tudjanak megszerezni, mert nehèz elkèpzelnem, hogy ezeknek valaha is a nèp èrdekei àlltak volna az elötèrben).
Hazudok akkor, amikor elitèlem a hön szeretett Orbànodat; "ne azt nèzzèk, hogy mit mondok, hanem mit teszek", vagy "ha jön az IMF, akkor èn megyek"
(te aki valaha is èltèl Svèdben, tudnod kellene,hogy nincs SENKI aki egy ilyen kijelentèst átèlt volna)
Rettenetesen elitèlem öket; hazugok, korruptok, mindenkit àtvernek és a nèp mèg most sem tudja, hogy ki veri öket àt! Szerintem tudomàsul kellene nekik venniuk, hogy Minden politikus átveri öket! M-orszàgon sokkal jobb lenne beállitani egy robotot, az egèszen biztosan több empàtiàval ès èsszel vezetné az orszàgot, mint ezek!
(egèszen biztosan a règiek sem voltak jobbak, de azokròl nem hallottam: akàr hiszed, akár nem M-orszàg 2010 òta kerult fel a vil
thestones | 2012. február 23. | 18:42:18
Nos, engem sem èrdekel, (Zs.P.) hogy te hogy èrzed magad! Szerintem minden elkèpzelhetö kèrdèsedre vàlaszoltam, inkàbb te voltàl az aki nem vàlaszoltàl az èn kèrdèseimre, de ez nem baj! Elkönyvelem, hogy vannak kèrdèsek, amiket ugy könyvelsz el, hogy ez a "szemèlyes integràciò" kèrdèse, ès ehhez jogod van!
Arra kèrlek, hogy csak EGYETLEN EGY vàdaskodàst hozzàl fel rèszemröl, ami alaptalan volt! Ok, hogy te ezt nem teszed meg, de gondolom pàrt-kollègàid - akik elèg böven vannak itt - tack vare den utökade propaganda anslaget - tehàt kèrdezd meg töluk! Gondolom, hogy valamilyen kommunikàciòtok csak van!
Kèrdèseim: amit lehet plusz ès minusz vàlaszokkal is kifejezni:
---Mièrt kellett az uj mèdiatörvèny?
---Mièrt kellett az uj alkotmàny?
---Mièrt kellett bevezetni a hontalanok (hemlös) megbuntetèsèt
---Mièrt kellett bevezetni a munkanèlkuli segèly csökkentèsèt 90 napra?
---Mièrt kellett bevezetni azt, hogy a közalkalmazottakat fel lehet mondani
indokolàs nèlkul?
Ez csak egy pár kèrdès, amire èn mèg eddig nem kaptam vàlaszt! Tehàt, ha az uj magyar alkotmàny, ès a mèdiatörvèny nem tèr el a règitöl, akkor mièrt kellett megvàltoztatni?
--- Mièrt kellett megvàltoztatni utca-neveket, repulöhely-nevet (mi baj volt a Feriheggyel, amit mindenki ismert) ès ezekre több száz milliòt költeni, akkor amikor az orszàgnak anyagi problèmàja van!
----Hogy lehet, hogy M-orszàgon egy olyan orszàggyulèsi kèpviselö, aki azt a kijelentèst teszi, hogy ; MINDENKI ANNYIT ÈR, AMENNYIE VAN! mèg m
pedro-amigo | 2012. február 23. | 18:09:23
Ki kokit vet jó időjárás esetén gigasallert arat. Viktor így járt, mára egyetlen terület sem maradt amit ne qrt volna el. Bebizonyította, hogy van még rosszabb. Megjegyzem tőle is.
8 évig dolgozott keményen dolgozott, hogy bemutassa országnak-világnak ezt a remek teljesítményét.
Persze az ügyből nem lesz semmi. Majd korrigál. Édes a hatalom, a zemberek meg elbírnak még egy kis megszorítást. Csak ne közvetlenül terheljék rájuk, az túl feltűnő lenne. Mondjuk kapják drágábban a gyógyszert, fizessenek többet a matricáért és hasonlók. Hátha nem tudják összeadni azok a bunkók...
Zs.P. | 2012. február 23. | 17:47:15
thestones | 2012. február 23. | 17:05:12
"Zs.P. tudom, hogy nem vàlaszolsz, nem is kell! Igaz, hogy megvàdoltalak adòcsalàssal, vagy akàrmivel amit te nagyon a szivedre vettél!"
Akkor most egypár sor erejéig mégis válaszolok.
Nem az volt a bajom, hogy megvádoltál, hiszen te vádoltál, és ki vagy te?
Én azért kapcsoltalak ki mert rosszindulatú, alaptalanul vádaskodó, tájékozatlan, senki más véleményét vagy válaszát - ha az nem egyezik a tieddel - figyelembe nem vevő, kérdésekre nem válaszoló, ugyanakkor nagyképű, és alapjában véve nagyon buta embernek találtalak, és ezt azóta is tartom.
Egyszerűen nem vagy vitapartner. Ennyi.
Zs.P. | 2012. február 23. | 17:34:00
Dakota King | 2012. február 23. | 16:46:50
"Igazad van, de a baloldal Magyarországra értette. Ennek fényében, mostani viselkedésük még gyalázatosabb."
Értem, tehát úgy gondolod, hogy a baloldal szerint, Magyarország akkori kormánya "hazug és csaló, a kommunizmus erkölcsi örökségét máig fel nem adó" kormány volt.
Mit mondjak? Érdekes feltételezés.
thestones | 2012. február 23. | 17:05:12
Zs.P. tudom, hogy nem vàlaszolsz, nem is kell! Igaz, hogy megvàdoltalak adòcsalàssal, vagy akàrmivel amit te nagyon a szivedre vettél! Nos az èn psykologiai ismerettsègeim tudatàban, tisztàban vagyok azzal, hogy SENKIT- DE SENKIT NEM LEHET MEGSÈRTENI, aki tudja, hogy a ròla szòlò kijelentès; egyszeruen nem igaz! Csak azt az embert lehet megsérteni, aki önmaga elöl is fedezi a titkokat ès nem tudja elviselni, hogy ezt màsok meglàtjàk!
Egèszen biztos vagyok abban, hogy te valamilyen formàban pènzt kapsz ettöl a kormànytòl, söt azèrt mentèl haza - nem lennèk meglepve, ha pont 2006 oktoberèben - hogy ezt a kormànyt minden formàban segitsd!
meglepö valakitöl, akinek meg kellett volna tanulnia, hogy mit jelent a demokràcia, de ez nem sikerult nálad!
Ez a körömmel valò vèdèse ennek a hazug, korrupt kormànynak, szàmomra nagyon meglepö! (egèszen biztos vagyok abban, hogy a règiek is hazugok, korruptok voltak, söt egèszen biztos vagyok abban is, hogy az Orbànék komoly pènzeket kaptak a Gripen uzletnèl, de egyszeruen nem tudom elkèpzelni, hogy lennènek mèg politikusok, akik ennyire pofàtlanul, tudnak hazudni! Persze elkèpzelhetö, hogy a magyaroknak lehet! olvastam azt is, hogy az analfabètizmus ujra kiterjedt, tehàt van kinek hazudni!
Csak egy nagyon-de nagyon elfogult ember adhat ilyen kijelentèst; Orbàn nem is emlitette M-orszàgot! Egèszen biztosan azt kèrte az EU-töl, hogy Lengyelorszàgot fosszàk meg a segitsègtöl!
Mond, milyen èrzès az, hogy àllandòan kell hazudnod mèg önmagadn
thestones | 2012. február 23. | 16:51:46
folyt.
Örulhetsz, hogy most vannak - magyarok is - akik igenis harcolnak az uj Diktàtor ellen ès mindent megtesznek azèrt, hogy hatalmàt leszoritsàk!
Kulönben majd 10 èv mulva ujra itt fogtok sirni; "mi nem tudtuk, hogy ez lesz az eredmènye, mi nem tudtunk olyat!"
Szànalmasak vagytok ès ha valaki hazudik, azok ti vagytok àllandòan!
Nem fogtok gyözni, mert ti vissza akarjàtok hozni azt a diktaturát, amit mi nem engedhetunk meg, hogy egyàltalàn muködjön Europa közepèn!
thestones | 2012. február 23. | 16:50:20
Dakota, te nagyon szerencsètlen! Mikor olvastàl te engem itt 2006-ban?
Mèg vèletlenul sem foglalkoztam M-orszàggal! Tehàt nem hözönghettem itt! De figyeltem az EU-portàlt ès egèszen pontosan tudom azt is, hogy ti mennyi pènzt kaptatok az EU-töl 2004 òta! Mègha ti ezt le is tagadjàtok!
Ezèrt irtam az elöbbiekben, hogy ha semmit nem kaptatok eddig, akkor nem lesz problèma a semmiböl az a minusz pàr szàz milliàrd forint!
Termèszetesen vèdem a Bizottsàg döntèsèt, mert nagyon ellene vagyok a jelenlegi kormànynak! Ez nem azt jelenti, hogy a règi mellett vagyok, hiszen nem is ismerem öket! Csak azt tudom ròluk, hogy nem szerepeltek a vilàg sajtòn - mèg az elsö Orbàn kormàny sem - bizonyàra azèrt, mert nem akartàk leèpiteni a demokràciát!
Mint ahogy ti legjobban - föleg ti (akit nehèz elképzelni, hogy nem vagytok az Orbán propagandaminisztèriumànak a fizetett tagjai, van belöletek egy pár itt Svèdorszàgban is) àllandòan arròl panaszkodtok, hogy"kiàrultàk a nemzeti javakat, mindenunket stb" ezen csak nevetni tudok!
Hiszen nagyon jòl tudom, hogy a 90-es èvekben, amikor elindult nàlatok a privatizàciò SENKI- DE SENKI nem emelte fel a szavát (mèg Orbàn&Co sem, hiszen valamiböl nekik is meg kellett gazdagodniuk, meg a Gyurcsànnak is, meg a fogalmamsincshogyhivjàk Magyar Hirlap tulajdonosànak is), de most sirtok ès termèszetesen most is màsok a hibàsok, mert ti- mint a birkák, mint szoktatok - csak hallgattatok!
Örulhetsz, hogy most vannak - magyarok is - akik igenis harcolnak az uj
Dakota King | 2012. február 23. | 16:46:50
Zs.P. | 2012. február 23. | 16:42:55
Igazad van, de a baloldal Magyarországra értette. Ennek fényében, mostani viselkedésük még gyalázatosabb.
Zs.P. | 2012. február 23. | 16:42:55
Dakota King | 2012. február 23. | 16:20:14
""Most azt akarod mondani, hogy Orbàn nem kèrte 2006 oktober 24-èn a parlamentet, hogy ne adjàk meg M-orszàgnak az 1000 milliàrd euros segitsèget?"
Nem ezt mondtam, hanem azt, hogy akkor Te és társaid itt hőzöngtek azon, hogy ez mekkora hazaárulás. Most meg itt véditek a Bizottság döntését - ez ugyanaz a hazaárulás."
Mint a 14:35:50-kor írt idézetből kiderül, Orbán nem is említette Magyarországot abban a felszólalásában.
Dakota King | 2012. február 23. | 16:21:36
xanadu | 2012. február 23. | 15:32:54
Ezek szerint Orbán azóta veremásóból verembetemető lett, ti pedig visszafejlődtetek veremásóvá.. :)
Dakota King | 2012. február 23. | 16:20:14
thestones | 2012. február 23. | 15:42:05
"Most azt akarod mondani, hogy Orbàn nem kèrte 2006 oktober 24-èn a parlamentet, hogy ne adjàk meg M-orszàgnak az 1000 milliàrd euros segitsèget?"
Nem ezt mondtam, hanem azt, hogy akkor Te és társaid itt hőzöngtek azon, hogy ez mekkora hazaárulás. Most meg itt véditek a Bizottság döntését - ez ugyanaz a hazaárulás.
Sokat szerepelünk a világsajtóban? Hát igen, híresek vagyunk... :)
Zs.P. | 2012. február 23. | 15:51:46
xanadu | 2012. február 23. | 15:32:54
Ez egy mai utánérzés. A Népszabadság akkori cikke idézte Orbánt, a hírszerző csak magyaráz.
thestones | 2012. február 23. | 15:42:05
Ja DAkota! Milyen is a mostani helyzetem? èn egyàltalàn nem tartozom semmifèle politikai csoportba - ellentètbe veletek, akik egèszen biztosan jò rèszesultök a most felemelt propaganda összegèböl!
èn - mèg csak nem is foglalkoztam M-orszàggal 2010-ig mivel azèrt hagytam el az orszàgot màr 1967-ben, mert korrupt ès hazug politikusok voltak! Egèszen biztos, hogy az Orbàn elöttiek is azok voltak, de a jelenlegiek MINDEN ELKÈPZELHETÖ HATÀRON TULLÈPTEK! Amièrt olvasom a magyar ujsàgokat, az azèrt van mert 2010 òta szerepeltek a vilàgsajtòn! Ez nem törtènt meg az elözö kormànnyal, de mèg az elsö Orbàn kormànnyal sem!
Ezek a hazugsàgok, amiket mindennap olvasok ezekröl a jelenlegi Orbàn kormànyròl, valòban mèg tul tesz a kàdàri politikusokon is! Elkèpzelhetö, hogy azèrt, mert akkor nem volt internet, tehàt mindent elhittunk, amit az ujsàgok irtak ès nem tudtuk bebizonyitani a hazugsàgokat! (Azèrt hallgattunk Szabad Europàt).
Most azt akarod mondani, hogy Orbàn nem kèrte 2006 oktober 24-èn a parlamentet, hogy ne adjàk meg M-orszàgnak az 1000 milliàrd euros segitsèget?
Mert erre tènyek vannak, ugyanis a Parlament jegyzökönyvel mindent; felszòlalàsokat, kèrvènyeket stb. Tehàt nehèz letagadni!
Nos, engem a jelenlegi kormàny is csak annyira èrdekel, hogy minden àron fogok harcolni azèrt, hogy nèzeteiket mèg vèletlenul se terjesszèk az EU-ben!
Ha ragaszkodnak a fuggetlensègukhöz; akkor irány, ki az EU-böl ès akkor senki, de senki sem foglalkozni veluk!
xanadu | 2012. február 23. | 15:33:37
Igen, akármilyen meglepő, ez Orbán Viktor ötlete és terve volt, csak hát az Unió malmai lassan őrölnek, hat évbe telt, míg megfontolták a javaslatot. A miniszterelnök ugyanis még 2006-ban - ellenzékből - vetette fel az Európai Parlament néppárti frakciója előtt, hogy vonják meg a Gyurcsány-kormánytól az uniós támogatásokat. A formabontó ötletet akkor napirendre sem vette a plénum, így egészen mostanáig kellett várni arra, hogy megvalósuljon. Ekkora távolbalátó stratéga a miniszterelnökünk, bizony.
xanadu | 2012. február 23. | 15:32:54
Zs.P. | 2012. február 23. | 14:35:50
Lehet, hogy a Népszabi ezt írta, de én az alábbit idéztem.
http://hirszerzo.hu/nyuzsi/2012/2/22/Orban_Viktor_vermet_asot
t_Y6898T
Orbán egyébként arra hivatkozva zárta volna el a forrásokat, hogy Magyarországon intézményesült "a korrupció, az erkölcsi relativizmus, a szegénység, a kiszolgáltatottság, a hamis adatokat szolgáltató kormányok, a felelősséget nem ismerő politikusok és a politikai hazugságok." Mivel mindez ma is pont ugyanígy áll, Orbán Viktor logikája szerint semmi akadálya annak, hogy a bizottság szándéka megvalósuljon.
Mindezt rövidebben, még mielőtt vonzás törvényének és karmának nevezték el az idegenszívűek, úgy mondta a józan magyar paraszt: aki másnak vermet ás.
Dakota King | 2012. február 23. | 15:09:03
thestones | 2012. február 23. | 13:48:36
El kellene gondolkoznod azon, hogy annak az Orbán Viktornak a tettére vagy kégytelen hivatkozni, akit utálsz. Ez önmagában igazolja, hogy mennyire gáz a mostani helyzetetek...
Zs.P. | 2012. február 23. | 14:42:57
mirigy | 2012. február 23. | 14:29:23
""Sőt azt is, hogy a jelek szerint az idén is tartható lesz a hiány."
Mivel megint (immár sokadszor)tervezik a költségvetés módosítását ezért nehezen"
Nem az az érdekes, hogy hányszor módosítják a költségvetést, hanem az, hogy sikerül-e tartani a hiánycélt.
Zs.P. | 2012. február 23. | 14:35:50
Népszabadság • Népszabadság Online • 2006. október 24.
http://www.nol.hu/cikk/421912/
Az Európai Uniónak világossá kell tennie, hogy nem nyújt segédkezet semmilyen megfontolásból hazug és csaló, a kommunizmus erkölcsi örökségét máig fel nem adó kormányzatoknak - közölte kedd este Strasbourgban, az Európai Parlament néppárti frakciójának tanácskozásán Orbán Viktor, a Fidesz-MPSZ elnöke.
lusta | 2012. február 23. | 14:34:05
Egy normális kormány ilyenkor mindent elkövet, hogy az elvárásokat teljesítse. Rúgózni nincs mit és miért. A jogosan járó tasli várható volt. A jobber háborgók figyelmét szeretném felhívni, hogy a jobboldali Barroso is arra biztatta a kormányt, hogy mindent el kell követnie a helyzet orvoslására és akkor nem fogják megvonni a lóvácskát. Egyébként senki sem beszél arról, hogy más címen tegnap nem kilátásba helyezték, hanem ténylegesen meg is vontak 320 milliót a lengyelektől. Senki sem beszél náluk nemzethalálról.
mirigy | 2012. február 23. | 14:29:23
"Sőt azt is, hogy a jelek szerint az idén is tartható lesz a hiány."
Mivel megint (immár sokadszor)tervezik a költségvetés módosítását ezért nehezen
Zs.P. | 2012. február 23. | 14:29:21
luther | 2012. február 23. | 14:21:39
"Miért is ne néznének ferde szemmel egy kormányt, ami kérkedve jutott a három hitelminősítőnél vagy tíz osztályt lefele egészen a bóvliig, és még most is sikerekről regél, nyílt világ színe előtt hazudozik, most meg ugy áll a tárgyalásokhoz, mintha csodafegyvere lenne, diktálni akar saját országszövetségének, egy ember kedvéért."
Miért ne lehetnének büszkék arra, hogy 2011-ben az Eurostat szerint is, az EU átlag fölött nőtt a magyar gazdaság? Mikor is fordult elő utóljára, hogy növekedett? 2007-ben? De akkor hatod hetedrészét a régió növekedésének, és harmadát az EU átlagának.
És miért kellene követnünk az EU által ajánlott megszorításos gazdaságpolitikát, amikor az nálunk 2007-ben tönkre tette a gazdaságot.
Zs.P. | 2012. február 23. | 14:23:30
xanadu | 2012. február 23. | 13:40:55
"Ellenben, ha ott van:
1. nem szavazhat.
2. A fentieket nem tudja mindenki, így lehetett volna azzal jönni, hogy konszenzus volt, tehát Andor is megszavazta."
Még Kovács László szerint is helytelen volt a távolmaradás, mert adhatott volna a bizottságnak további információkat. Bár az is igaz, hogy talán jobb, hogy nem tette. Lehet, hogy csak rontott volna a helyzetünkön.
luther | 2012. február 23. | 14:21:39
Miért is ne néznének ferde szemmel egy kormányt, ami kérkedve jutott a három hitelminősítőnél vagy tíz osztályt lefele egészen a bóvliig, és még most is sikerekről regél, nyílt világ színe előtt hazudozik, most meg ugy áll a tárgyalásokhoz, mintha csodafegyvere lenne, diktálni akar saját országszövetségének, egy ember kedvéért.
Zs.P. | 2012. február 23. | 14:18:49
mirigy | 2012. február 23. | 13:29:12
"Az eu-nak az a baja, hogy 2011-ben az egyszeri kiegészítéssel pontosabban a manyup pénzek egy részének visszaforgatásával sikerült elérniük a 3%-os hiányt ami nélkül 6% körül lett volna. Idén viszont ilyen egyszeri kiegészítés már nem lesz szóval nem biztosított, hogy tartható a hiány."
Először is. Az EU számításaiban 2011-re szabályok szerint nem számíthat a "hogyan", csak a tény. És az EU ezt el is ismerte. Sőt azt is, hogy a jelek szerint az idén is tartható lesz a hiány. Egyedül a 2013 évi költségvetésre jósolnak 0,25 százalékkal magasabb hiányt, és ezért előre büntetnek. Ez nagyjából ugyanaz, mintha a bíróság azt mondaná, hogy szerinte te jövőre bankot fogsz rabolni, és ezért ma elítélnek néhány évi börtönre.
Egyszeri kiegészítés nem lesz, de az MNYP átirányítása miatti, kb 400 milliárd pluszként igen. Viszont persze lesz a megvonás miatt, néhányszáz milliárdos további hiány. Tehát az itélet utólagos hatása igazolhatja az ítéletet magát.
És ez nem középkor.
titokzatoscsatater | 2012. február 23. | 13:49:47
eccerű, MO-nak küldetése, hogy segítsen a szegényeken. tovább kell folytatni a korábbi jó cselekedeteket, megnyitni az államhatárt (Schengen ide, Schengen oda) és mint, anno, az NDK állampolgárokat, nyugatra engedni a líbiai, afgán, afro polgárokat...... és akkor, mindenki jól járt !
thestones | 2012. február 23. | 13:48:36
folyt.
Tehàt teljesen felesleg Andort okozni, de azt màr ugyis tudjuk, hogy ez a magyarok legkiemelkedöbb tulajdonsàga; mindig, mindenèrt, màs a felelös.
Akik meg azt mondjàk, hogy ez az intèzkedès nem a kormàny ellen, hanem a magyarok ellen törtènt, KÉREM MONDJÀK MEG, HOGY MILYEN CSELEKEDET VOLT ORBAN VIKTORTÓL 2006-BAN, AMIKOR KÈRTE AZ EU PARLAMENTET, HOGY FOSSZÀK MEG m-ORSZÀGOT KB 1000 MILLIÀRDOS EURO SEGITSÈGTÖL, amire a parlament mèg csak nem is vàlaszolt! Esetleg ez az intèzkedès ki ellen irànyult volna?
Vagy a Fideszeseknek teljesen szelektàlt emlèkezötehetsège van? "CSAK A JÓRA EMLÈKEZEM? (màrmint az ö szemszögukböl!)
thestones | 2012. február 23. | 13:45:28
èrdekes, a legtöbb fideszes (a jobbikkal egyutt) azt àllitja, hogy M-orszàg nem kapott semmit az EU-töl, akkor nem tudom most mièrt vannak felhàborodva, hogy a SEMMIBÖL LEVONNAK EGY pár szàz milliàrdot!
Aki ugy gondolja, hogy a bizottság szabàlytalanul jàrt el (holott elmagyaràztàk, hogy ugy 2011-es ès 2012-es költsègvetès olyan egyszeri tètekre lett èpitve (nyugdijak visszaàllamositása, kulönadòk etc)ami nem ismètelhetö meg ès ezeken kivul a deficit elèrte volna a 7-8 %-ot!
Akik meg vitatjàk Andor Làszlò szemèlyèt, tàvollètèt, fogalmuk sincs is arròl, hogy Andòr Lászlò nem a magyar àllamot kèpviseli (semmilyen formàban), hanem EU-commissionär ès mint ilyen FUGGETLEN, amire eskut is tett! Mèg csak nem is szòlalhatna meg orszàga èrdekèben, mert akkor azonnal felàllna egy olyan szituàciò, ami valòszinuleg követelnè, hogy otthagyja àllàsàt! Èrdekesnek tartom, hogy az itteni - nagyon okos ès tàjèkozodott hozzàszòlòk az inkompetent Selmeczivel egyutt - ezt nem tudjàk! Vagy szàmukra teljesen mindegy, hiszen ök maguk àllandòan megtörnek mindenfèle megegyezèst!
Ugyanez az Andor hetekkel ezelött utasitotta vissza Cameron (UK) kèrèsèt, amikor ö felmentèst kèrt valamilyen szociàlis törvèny alòl, (ugyanis Andor a szociàlis ès a nyugdajakat kèpviselö commissionär)azzal a vàlasszal, hogy mindenki aki alàirta az EU törvènyeket ès szabàlyokat, köteles ahhoz alkalmazkodnia!
Tehàt teljesen felesleg Andort okozni, de azt màr ugyis tudjuk, hogy ez a magyarok legkiemelkedöbb tulajdonsàga; min
xanadu | 2012. február 23. | 13:40:55
Zs.P. | 2012. február 23. | 13:00:41
Ellenben, ha ott van:
1. nem szavazhat.
2. A fentieket nem tudja mindenki, így lehetett volna azzal jönni, hogy konszenzus volt, tehát Andor is megszavazta.
mirigy | 2012. február 23. | 13:29:12
Zs.P.
Az eu-nak az a baja, hogy 2011-ben az egyszeri kiegészítéssel pontosabban a manyup pénzek egy részének visszaforgatásával sikerült elérniük a 3%-os hiányt ami nélkül 6% körül lett volna. Idén viszont ilyen egyszeri kiegészítés már nem lesz szóval nem biztosított, hogy tartható a hiány.
Zs.P. | 2012. február 23. | 13:14:41
gkapocs | 2012. február 23. | 11:21:45
"De nincs fenntartható fejlődés, mert a MANYUP kassza csak egyszer volt einstandolható,"
Szeretitek a kifejezést "einstandolás", pedig senkit se kényszerítettek arra, hogy a megtakarítását átvigye az állami nyugdíjpénztárba.
De most nem ez a lényeg, hanem az, hogy nem igaz az a megállapítás, hogy ez nem strukturális változás, hiszen ez évi több mint 400 milliárd forinttal növelte meg a költségvetés bevételeit.
Zs.P. | 2012. február 23. | 13:00:41
Én úgy hallottam, hogy ilyen döntés csak akkor hozható, ha a túlzott költségvetéshiány változatlanul fennáll, az viszont az EU számításai szerint is megszakadt 2011-ben, és ebben az évben is 3 százalék alatt lesz a hiány. Tehát a bizottság, a szabályok megszegésével hozta a határozatát. A kérdés csak az tshát, hogy kiknek és miknek akart a kedvében járni.
Az egy külön érdekesség, hogy Andor László távolmaradását, még Kovács László is helytelenítette. Lehet, hogy már ott is éreznek valamit Göncz Kinga, és Tabajdi viselkedésének a következményeiből?
hazudtunkreggeldélbeneste | 2012. február 23. | 12:41:29
matepista | 2012. február 23. | 10:49:30
" Valahogy kimaradt a cikkből, hogy 2004-től 2010 május 29-ig MSZP ill. MSZP-SZDSZ kormány volt hatalmon,"
2010 áprilisa óta a Fidesz 2/3-s többséggel van hatalmon. Immáron 2 éve!!!
Akkor nézz utána, ugyanis hivatalosan 2010.05.29-én iktatták be a 2. Orbán-kormányt: http://hu.wikipedia.org/wiki/M%C3%A1sodik_Orb%C3%A1n-korm%C3%A1ny
A többivel akkor ezek szerint egyetértünk :)
kundk | 2012. február 23. | 12:39:32
Dakota King: De jó, hogy többségben vannak azok, akik ilyen ügyesen diadalt diadalra aratnak! Újabb siker! Ha mégsem az, akkor összeesküvés, ha az se, akkor szánalmas, ha az se, akkor emút nyóc év, ha az se, akkor hazudunk egy nagyot. Tényleg ideje büszkélkedni, olyan egy hercig kis országot alkottok! Ti ott a többségben, a Vezér meg a többiek, akik fényezitek, magyarázzátok, mantrázzátok, és amikor nem ér rá lenézitek helyette is az összes többi embert.
De ne feledd egy nap eljön az igazság pillanata és akkor kuka mind a törzsfőnöknek, mind a kicsi indiánoknak is. Tudom, hogy fideszes demokrácia felfogással nehéz ezt elhinni, de vége lesz egyszer ennek is. A számadás nem lesz könnyű. A szándékos károkozás halmaz egyik eleme hazánk nemzetközi elszigetelése. Ennek is ára lesz, sőt van, hiába pöffeszkedik itthon a sok kis bugris.
Dakota King | 2012. február 23. | 12:06:35
csoszogi | 2012. február 23. | 11:56:13
Szerintem fogalmad sincs, melyik jogszabályról beszélünk egyáltalán, csak jár a kezed... minek? :P
Dakota King | 2012. február 23. | 12:04:15
matepista | 2012. február 23. | 11:35:49
Neked viszont ki kellene akadnod, mindenekelőtt az EU-ra, de nem sikerült, mert TE csak Orbánra tudsz kiakadni, akármi van... :))))
Egyébként, abban mi a parancs, hogy az EU nem ad több pénzt? Mindig azt mondjátok, hogy az EU nem parancsol, és mi ezt önként vállaltuk... :)))
Hatalmas önellentmondásban vagy... :)
csoszogi | 2012. február 23. | 11:56:13
Dakota King | 2012. február 23. | 11:39:16
Te itt már bebizonyítottad, hogy az uniós jogszabályokat nem ismered, csak ajvékolsz, alaptalanul. Amikor ez bebizonyosodott, akkor sunyi módon másról vartyogsz. Kár erőlködni. Inkább védd meg a szürkegazdaság ellen küzdő államtitkárodat, hátha a magyar jogszabályokban otthonosabban mozogsz. (Bár kétlem...)
Dakota King | 2012. február 23. | 11:39:16
gkapocs | 2012. február 23. | 11:21:45
A prboléma cska az, hogy az uniós szabályok nem a strukturális deficitet kérik számon. Ez még a jövő zenéje.
matepista | 2012. február 23. | 11:35:49
Dakota King | 2012. február 23. | 10:59:35
matepista | 2012. február 23. | 10:47:12
Hú, ebből mekkora ordítás volt annó - jogosan.
.......
Akkor ezek szerint örülnöd kellene, hogy végre teljesült főnököd kívánsága. Igaz, hogy picit késve de az EU nem aranyhal, hogy azonnal teljesítse minden kívánságotokat.
Egyébként, mintha nem is olyan rég azt mondtátok volna, hogy az EU ne parancsoljon nektek! Akkor most mi ez a nagy megfelelési kényszer, hogy bizonygatjátok, ti eminensek vagytok. A békameneten hatalmas felíratokon hírdettétek az EU elleneségeteket, akkor most miért kellene a pénzük?
...
Speciel ha gkapocs hozzászólását olvasnád akkor még csak igazatok sincsen.
KisBika | 2012. február 23. | 11:30:14
Show must go on!
A cirkusz tovabb folytatodik ellenunk. Es a magyar sajto is a sajat kormanya ellen agal.
A NOL himalajai deficitrol beszel, az EU meg csak 0.25% miatt cirkuszol.
Raadasul az EU olyanert buntet meg minket, amit meg el se kovettunk! Az EU azt mondja, hogy 2013-ban 3.25% lesz a hianyunk es ezert meg kell, hogy bunbtessenek!
EZ NORMALIS?
Es a NOL tapsol ehhez.
ES EZ IS NORMALIS?
Vajon kik az igazi hazaaruloink?
Alasseo | 2012. február 23. | 11:30:01
Moderálási alapelvek- komment törölve -
gkapocs | 2012. február 23. | 11:21:45
Olvasva az itt folyó vitát, hadd hívjam fel a figyelmet a tényekre:
A magyar államháztartás GDP-arányos, strukturális hiánya 2000 óta három időszakban növekedett.
2000-2002 között
2004-2006 között
2011-ben.
A túlzott deficit eljárás 2004-es megindítása óta tehát az első két évi növekedés után 2006-2010-ig folyamatosan csökkent a hiány. A trend élesen megfordult tavaly, amit a nem a struktúra működéséből fakadó egyszeri bevételek csak ideig-óráig takarhatnak el a végső számokban. De nincs fenntartható fejlődés, mert a MANYUP kassza csak egyszer volt einstandolható, a szektorális különadók és a bankadó meg tönkreteszi (tönkretette) a gazdaságot, azokat ki kell vezetni, amit Orbánék amúgy meg is ígértek.
Ez a valós kép, minden ettől eltérő okoskodás a terméketlen önkielégítés kategóriájába sorolandó.
Pixy | 2012. február 23. | 11:19:22
Az eljárás hét éve folyik, és utoljára 2009-2010-ben látta úgy az EU, hogy Magyarország teljesíti a szüksélges feltételeket.
Aztán jött OV és az ő jobbkeze az unortodox gazdaságpolitikával. Többször szóltak, figyelmeztették őfenségét és hű szolgáját, hogy ne ezt és ne így csinálják, de ők így szállnak le a bicikliről, és ne pofázzon az EU, csak virítsa a lóvét!Hát most jött egy elősaller. Még nem az igazi, de nagyon közeledik.
bogumil | 2012. február 23. | 11:19:15
Nagymajtényi síkon letörött a zászló...
sicc | 2012. február 23. | 11:14:55
Hehe… Alja jobberkéink hogy dagonyáznak a mocsokban. :) Nincs itt kérem semmi baj, mély az a szakadék, s nem vagyunk az alján, még csak zuhanunk lefelé. Lazák vagyunk a szabadságharcunkban, de nagyon. Kis állatmese jut (nem pontosan) az eszembe, amikor a sas kérdi a rókát a szakadék szélén ülve, hogy nem lazítunk egy kicsit, koma? Azt meg hogyan kell? Hát leugrunk innen egy körre. Benne vagyok, mondja a róka és ugrik a sas után. Kérdezi a sas: hát a szárnyad hol van? Az nincs… Hú vazze, de laza, mondja a sas…
krix | 2012. február 23. | 11:14:05
Dakota King | 2012. február 23. | 11:09:15
"A Bizottság már az eljárás folytatásával is - finoman fogalmazva - sjaátosan értelmezte az uniós jogot. És pont ez ad okot az aggodalomra..."
Na, ez jó duma egy Fidesz alkalmazottól. Ezt megjegyzem.
krix | 2012. február 23. | 11:11:46
Dakota King | 2012. február 23. | 10:55:52
Kedves dakota, ismerhetnéd a közmondásotokat: nem a cikket kell minősíteni, hanem a kormányt. Én mindkettőt tudom, az a te bajod, ha nem vagy rá képes.
A taslinak nem lesznek következményei, bogaram, mert a főnökeid - akik nem csak nekem hazudtak, hanem neked is, a kettő között csupán annyi a különbség, hogy én nem vettem be - behúzzák a kéziféket még a szakadékba zuhanás előtt. Egyébként erről szól a cikk. De valahogy meg kellett "magyarázni" ezeknek a setét kormányzóknak, hogy "aki nem lép egyszerre, nem kap rétest estére".
Dakota King | 2012. február 23. | 11:10:43
pártalan | 2012. február 23. | 11:06:27
Pedig nem olyan rossz a helyzet - ahhoz képest, hogy Európa mekkora csődben van, mi még egészen jól tartjuk magunkat.
Dakota King | 2012. február 23. | 11:09:15
gaboca41 | 2012. február 23. | 11:03:08
1. Ebben a kérdésben az ECOFIN úgy tudom, hogy egyhangúlag dönt, de végül is ennek nincs jelentősége a cikk minősége szempontjából. Ugyanolyan minősíthetetlen marad. Az pedig, hogy a Bizottságot a kérdés megvizsgálására utasították, mennyiben előlegezi meg a döntési javaslat támogatását?
2. Ha a tasli következményeit az ország viseli, akkor ki is kapta? Kár ezen erőlködni, mondtatok egy méretes hülyeséget, és most még ragozod. :)
3. Az uniós szabályok szerint meg kellett volna szüntenti az eljárást. A Bizottság már az eljárás folytatásával is - finoman fogalmazva - sjaátosan értelmezte az uniós jogot. És pont ez ad okot az aggodalomra...
pártalan | 2012. február 23. | 11:06:27
Moderálási alapelvek- komment törölve -
gaboca41 | 2012. február 23. | 11:03:08
Dakota King:
1.az ECOFIN utasította a Bizottságot, hogy vizsgálja Mo.-t. Gondolod, ezek után más lesz a döntés márciusban? Amúgy az ECOFIN minősített többséggel dönt, ha nem így lenne, egyetlen döntés sem születhetne, mert az érdekelt országok vétózhatnának.
2.a tasli következményeit az ország viseli, de a kormány kapta.
3. Pont az uniós szabályok miatt nem szűnt meg a túlzott deficit-eljárás, mert 2013.-ra már nem marad a lenyúlható pénzből vagyis a strukturális hiány nem csökkent. Ha nincs manyup meg különadó, a 2011.-es hiány is 6% fölött volt.
Dakota King | 2012. február 23. | 10:59:35
matepista | 2012. február 23. | 10:47:12
Hú, ebből mekkora ordítás volt annó - jogosan. Most meg itt magyarázzátok a Bizottság szerény bizonyítványát. Na ez a kemény.
nyalez | 2012. február 23. | 10:59:20
Dakota King | 2012. február 23. | 10:32:27
"Valóban hívő ember vagyok, bár szerintem fogalmad sincs, miben hiszek... :)"
Hát, ahogy elnézlek... neked sem.
:-)
Dakota King | 2012. február 23. | 10:58:14
matepista | 2012. február 23. | 10:49:30
Az mit sem von le az előzményekből. Az eljárás 7 éve folyik.
piramis37 | 2012. február 23. | 10:57:16
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Mobutu | 2012. február 23. | 10:56:23
Ennek a Krivánnak kellene az a "Bazi nagy magyar tasli"! Aztán lehetne sírni az eu-ban, hogy engemet itten bántanak...!Ezért nem lesztek többet hatalmon, mert a nép kárán örvendeztek..! Azt a taslit nem a kormány kapta, hanem a magyar nép..!
Dakota King | 2012. február 23. | 10:55:52
gaboca41 | 2012. február 23. | 10:39:33
1. Ebben a kérdésben az ECOFIN úgy tudom, hogy egyhangúlag dönt, de végül is ennek nincs jelentősége a cikk minősége szempontjából. Ugyanolyan minősíthetetlen marad. Az pedig, hogy a Bizottságot a kérdés megvizsgálására utasították, mennyiben előlegezi meg a döntési javaslat támogatását?
2. Ha a tasli következményeit az ország viseli, akkor ki is kapta? Kár ezen erőlködni, mondtatok egy méretes hülyeséget, és most még ragozod. :)
3. Az uniós szabályok szerint meg kellett volna szüntenti az eljárást. A Bizottság már az eljárás folytatásával is - finoman fogalmazva - sjaátosan értelmezte az uniós jogot. És pont ez ad okot az aggodalomra...
pártalan | 2012. február 23. | 10:53:21
Moderálási alapelvek- komment törölve -
matepista | 2012. február 23. | 10:49:30
" Valahogy kimaradt a cikkből, hogy 2004-től 2010 május 29-ig MSZP ill. MSZP-SZDSZ kormány volt hatalmon,"
2010 áprilisa óta a Fidesz 2/3-s többséggel van hatalmon. Immáron 2 éve!!!
piramis37 | 2012. február 23. | 10:49:16
Moderálási alapelvek- komment törölve -
talpas | 2012. február 23. | 10:47:18
"Pont az uniós szabályok miatt nem szűnt meg a túlzott deficit-eljárás, mert 2013.-ra már nem marad a lenyúlható pénzből vagyis a strukturális hiány nem csökkent. Ha nincs manyup meg különadó, a 2011.-es hiány is 6% fölött volt."
Jól tudom, hogy 3,25%-ra taksálják?
És az EURO/dollár árfolyamot is ilyen pontosan be tudják lőni 2013 végére?
Menjenek a fenébe.
matepista | 2012. február 23. | 10:47:12
" Orbán elzárná az uniós pénzeket
Ezermilliárdos uniós támogatási forrásoktól fosztaná meg Magyarországot Orbán Viktor, legalábbis ezt szorgalmazta Strasbourgban néppárti képviselők előtt. Arról megfeledkezett, hogy a támogatásokat nem az általa hazugnak titulált kormány, hanem térségi fejlesztések, vállalkozások, önkormányzatok, civilszervezetek kapják utólagos kifizetés, és igen szigorú ellenőrzés mellett."
Figyelőnet 2006 október 25
hazudtunkreggeldélbeneste | 2012. február 23. | 10:46:37
Egy bazi nagy magyar taslit én is szívesen kiosztanék Kriván Bencének a saját népén kárörvendő, gyűlölködő stílusa miatt. Valahogy kimaradt a cikkből, hogy 2004-től 2010 május 29-ig MSZP ill. MSZP-SZDSZ kormány volt hatalmon, tehát a mostani (véleményem szerint tendenciózus) eljárás javarészt nekik köszönhető! Reméljük, hogy az ECOFIN józanabb lesz a szavazáskor.
B_Stark | 2012. február 23. | 10:46:12
Nem bazi, nem nagy, nem tasli...de ami a lényeg...nem is magyar...az egyetlen magyar...valami Andor nevű ott sem volt...:)))))
matepista | 2012. február 23. | 10:45:08
" sürgette Orbán az uniós segítségnyújtás megtagadását a "hazug és csaló" kormányoktól.
A „segítségnyújtás megtagadása” 370 milliárd forint folyamatban lévő fejlesztés támogatásának leállítását, illetve a 2007-2013 közötti időszak 8000 milliárd forint nagyságú EU-s pénzek visszatartását jelentené, persze ha Orbán követelését elfogadná az unió, s Magyarországra vonatkoztatná, ahogy azt az elnök sugallja."
2006 október 25.
gaboca41 | 2012. február 23. | 10:39:33
Dakota King:
1.az ECOFIN utasította a Bizottságot, hogy vizsgálja Mo.-t. Gondolod, ezek után más lesz a döntés márciusban? Amúgy az ECOFIN minősített többséggel dönt, ha nem így lenne, egyetlen döntés sem születhetne, mert az érdekelt országok vétózhatnának.
2.a tasli következményeit az ország viseli, de a kormány kapta.
3. Pont az uniós szabályok miatt nem szűnt meg a túlzott deficit-eljárás, mert 2013.-ra már nem marad a lenyúlható pénzből vagyis a strukturális hiány nem csökkent. Ha nincs manyup meg különadó, a 2011.-es hiány is 6% fölött volt.
pájszer | 2012. február 23. | 10:36:55
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Dakota King | 2012. február 23. | 10:36:41
zseniális. | 2012. február 23. | 10:30:11
Valóban, mintha eltévesztették volna az évtizedet...
steve1974 | 2012. február 23. | 10:36:23
Háát igen, ez a cikk itt bukott meg nálam: "Álságos arra hivatkozni, hogy 27-ből 23 tagállam ellen folyik túlzottdeficit-eljárás, és most miért pont bennünket pécéztek ki, mint ahogy kétéves kormányzás után a hátrafelé mutogatás sem hiteles." Azért kifejthette volna a cikk író, hogy miért álságos, illetve ha 2004 óta nem tudjuk megközelíteni a 3%-ot akkor miért sem hiteles a hátrafelé mutogatás? Az pedig, már félve teszem fel kérdésként: ha nem rúgjuk össze a port az EU-val, akkor nem csesztetnek emiatt? Akkor türelmesen megvárják, míg a 23 ország többsége a görögök sorsára jut???
Dakota King | 2012. február 23. | 10:35:27
kakukktolás | 2012. február 23. | 10:21:04
Nadehát amit mondasz, az képtelenség! Hogy a magasságos EU, minden jogállamok és demokráciák legfőbb őre nem a jogszerűség talaján állna, hanem holmi szimpátia-antipátia alapján osztogatná a jutalmat és a büntit?
Ezt én nem hiszem el! :P
Dakota King | 2012. február 23. | 10:32:27
nyalez | 2012. február 23. | 10:18:03
Valóban hívő ember vagyok, bár szerintem fogalmad sincs, miben hiszek... :)
zseniális. | 2012. február 23. | 10:30:11
Dakota King | 2012. február 23. | 10:12:45
Valóban.De mit is várhatnánk a nyugger rohamcsapataiktól , akiknek szellemi képességük a narancs agyúzásban , vagy a bértollnok troll szavakban fejeződik ki ?
Hubba Bubba | 2012. február 23. | 10:30:04
Most jön az, amit nem úgy fognak hívni, hogy megszorítás, viszont az lesz.
zseniális. | 2012. február 23. | 10:28:33
Durva büntetőpolitikát folytat az EU hazánkkal szemben .
Talán ez lesz a közös pont ahol az ellenzék befejezi hazánk lejáratását ,mert annak következménye az embereken csapódik le.
A büntető politika amit az EU folytat tulajdonképpen háborús - terjeszkedő politika
kakukktolás | 2012. február 23. | 10:21:04
A cikk minősítéséről nem nyitok vitát, valóban pontatlan több helyen is. Azonban abban mindenképpen igaza van, hogy a büntit az ország kapja, azonban csakis a kormány eszement hábórúja miatt. Jogos, nem jogos, ez nézőpont kérdése. De aki az alvó oroszlán bajuszát húzkodja, az ne csodálkozzon, ha a karmai között találja magát. És ezt nem érti viktor. Én meg azt nem értem, hogy ők mit nem értenek.
nyalez | 2012. február 23. | 10:18:03
Dakota King | 2012. február 23. | 10:07:23
Téged a HIT éltet, és ezért irigyellek!
Viszont, "két irigykedés között" elmegyek, váltok még egy kis valutát.
(Nekem mindegy, hogy az ország vagy szeretett vezéred kapta a taslit, ha az én nyakam érzi.)
:-)
Dakota King | 2012. február 23. | 10:12:45
beagleboy19741121 | 2012. február 23. | 10:05:57
És még mindig többségben vannak! Tudod miért?
Mert olyan szánalmasak vagytok, mint ez a cikkecske...
Dakota King | 2012. február 23. | 10:07:23
Atya ég, teli van méretes hülyeségekkel ez a vélemény (is):
1. Március 13-án egyhangú döntés kell;
2. A bizottság döntésének nem sok köze van a tagállami döntéshez - a bizottság "konszenzusos" döntése nem vetíti előre az ECOFIN döntését, mert a biztosok nem a tagállamokat képviselik;
3. A bizottság nem vonta meg a támogatást Magyarországtól: az még odébb van, most csak javaslatot fogadott el. Sőt, még egy, a javaslatot támogató ECOFIN-döntés sem lenne automatikus támogatás-megvonás;
4. A baloldali erőlködések ellenére, a taslit az ország kapta. Ugyanis nem a kormány, hanem az ország kapja a kohéziós pénzeket.
5. A Bizottsági döntés jogszerűsége valóban kérdéses: a magyar hiány 2011-ben és 2012-ben is 3% alatti. Az uniós jogszabályok meghatározzák, hogyan kell a hiányt számítani: abból nem lehet kivenni az egyszeri tételeket. Tehát a fenti véleményben foglalt hiányszámítás alaptalan, nem a kormány álláspontja, hanem ez a cikk sántít, de nagyon.
Mit mondjak? Ez a cikk siralmas.
beagleboy19741121 | 2012. február 23. | 10:05:57
Ki hisz el még bármit a kormánynak?max a narancsagyúak.
|