belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
26. szombat

A keretleány: Bácsfi Diána szereplése a köztévében

Ha azt mondom, a minap Erős Diána osztotta az észt a köztévé Négy szellem című műsorában, az olvasó legyint, mert egyrészt ki a pék az az Erős Diána, másrészt ki a pék nézi a köztévét mondjuk péntek délután (én is csak a Mandinerről tudom, hogy mi újság van).

Csider István Zoltán| Népszabadság| 2012. február 15. |87 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

bebutulok | 2012. február 20. | 00:37:44

Ebben az országban a Dianának nem nagyon kell pironkodnia. Hol van az ő karlengetős bohóckodása a Jobbikos uszítók ocsmányságától? Az MSZP-DK-FIDESZ-es lopó-privatizálók aljasságairól már nem is beszélve.

aser | 2012. február 20. | 00:36:41

Mi ebben az érdekes?
2010-óta bent van a nyilas párt a Parlamentben?
Hát akkor a közszolgálatiban miért ne szerepelhetne egy náci?
Hiszen P.Sanyi Belügyminiszter is az Egyetemen vitázik a nyilas pártvezérrel!
Nyomulnak a nyilasok, mindenhol ott vannak,és terjesztik a mételyt....

laci_54 | 2012. február 16. | 19:51:12

@redux
No valami hasonlóra gondoltam másfél éve áprilisban!

redux | 2012. február 16. | 16:27:32

@laci_54 -- Nem, az ország ment be hozzá.

riperes | 2012. február 16. | 09:20:20

Szerencsétlen,az oroszlán is sírva enné meg!!

vukvuk61 | 2012. február 16. | 07:40:35

A forma és a tartalom......

Szép is szimpatikus is !Ugye, emberek?

laci_54 | 2012. február 16. | 06:37:29

Jézusom, ezt az elmebeteg tyúkot kiengedték a zárt osztályról?

nyolcszunyu | 2012. február 15. | 21:09:18

propatria | 2012. február 15. | 19:51:15

nyolcszunyu | 2012. február 15. | 18:56:32

Egyébként tényleg marhák vagytok, de vitatkozni csak úgy élvezetes, ha vannak eltérő vélemények.
Azt kellene megérteni és felfogni, hogy nem az a baloldal baja, hogy a jobboldal másképp látja a világot.
A fő probléma az, hogy a náci ideológia egy emberellenes, embertelen eszmerendszer (kár, hogy így eszperentéül kicsit humoros lett). Az ilyen eszméket ma valló és terjesztő embereket nem hátba veregetni és megtűrni kell, hanem küzdeni kell ellenük, amíg meg nem gondolják magukat.

Az a baj, hogy akikre ráfogják, hogy nyilasok, azok nem azok.

nyolcszunyu | 2012. február 15. | 21:06:32

kulimasz: "a nyilassal nincs tolerancia."
Ezzel az a baj, hogy mindenkire ráfogják, hogy nyilas, akinek a véleménye nagyon szúrja a baloldal szemét.

nyolcszunyu | 2012. február 15. | 21:04:51

kulimasz: A rendorok verték szét a tuntetoket: békéseket és kevésbbé békéseket egyaránt. Gyurcsányék meg jól kituntették oket.

taliga | 2012. február 15. | 20:59:41

kulimasz | 2012. február 15. | 20:39:18

Csipetke!

Arra válaszolj, amit írtam...!
(Megismételjem??)

wizes4 | 2012. február 15. | 20:42:47

kulimasz | 2012. február 15. | 20:40:19
" ki verte szét bp belvárosát 2006 öszén? "

Hát a rendőrség!
Megállapította a fidesz vizsgálóbizoccsága Balsaival az élen.

kulimasz | 2012. február 15. | 20:40:19

nyolcszunyu | 2012. február 15. | 18:54:33
"Itt csak a balliberálisoknak szabadna tuntenie,"
ezt mireföl mondod? ki verte szét bp belvárosát 2006 öszén?

kulimasz | 2012. február 15. | 20:39:18

taliga | 2012. február 15. | 20:15:40
a nyilassal nincs tolerancia. amúgy a jobboldalnak nem az a kedvenc mondása, hogy kommunista kutyából nem lesz demokrata szalonna?

taliga | 2012. február 15. | 20:15:40

Nem győzöm eleget ismételni az pedig egy "korai-liberális" mondott, ha valamiért nem tetszik valaki véleménye, mert esetleg homloegyenest eltér a miénktől:

"Nem értek egyet a véleményével, de életem végéig fogok harcolni azért a jogáért, hogy elmondhassa...!"
(Lehet, hogy nem 100 % pontos, de a lényeg benne van...)


Hol van a liberális, baloldali, de akár "keresztényi" tolerancia...???

propatria | 2012. február 15. | 19:51:15

nyolcszunyu | 2012. február 15. | 18:56:32

Egyébként tényleg marhák vagytok, de vitatkozni csak úgy élvezetes, ha vannak eltérő vélemények.
Azt kellene megérteni és felfogni, hogy nem az a baloldal baja, hogy a jobboldal másképp látja a világot.
A fő probléma az, hogy a náci ideológia egy emberellenes, embertelen eszmerendszer (kár, hogy így eszperentéül kicsit humoros lett). Az ilyen eszméket ma valló és terjesztő embereket nem hátba veregetni és megtűrni kell, hanem küzdeni kell ellenük, amíg meg nem gondolják magukat.

nyolcszunyu | 2012. február 15. | 18:56:32

Véleményt mondani is csak a balliberális alapvetésekkel osszhangban szabadna engedni egy igazán demokratikus országban, mert kulonben veszély van, és romlik a demokrácia állapota. A demokrácia állapotának megóvása érdekében csak balliberális veleményeknek szabadna teret engedni a médiában, mert a tobbiek antidemokratikusak.

nyolcszunyu | 2012. február 15. | 18:54:33

Igen, itt minden tunteto fasiszta-rasszista, aki nem a balliberális holdudvarhoz tartozik. Itt csak a balliberálisoknak szabadna tuntenie, mert csak az demokratikus, a tobbiek kivul vannak a demokrácia keretein, és a legdemokratikusabb az lenne, ha mindenki másnak megtiltanák a tuntetést.

Dimitru1 | 2012. február 15. | 18:36:57

Két hittanműsor között eg "Bácsfi, most már Erős Diána"?
Megasztán demonstráló neonácikok a Normafánál?
Ugynmá! A FIDESZ-KDNP nem fasisztakoalíció és nemisszélsőjobbratolódó.
Mekkmontákeszt. Na.
Különbenis aző kétharmaggyuk ezt szereti.

Anon | 2012. február 15. | 18:16:22

Ki nézi még ezt az un. "köztévét" ?? Akinek kell a mindent átszövő szélsőjobbos fidesz propaganda az szépen lassan egyre nagyobb adagokban megkapja.

kulimasz | 2012. február 15. | 17:46:20

ezredes35 | 2012. február 15. | 16:50:54
"Az a személy aki szerepelni hívta,szerintem nem ismerte előéletét"
szerintem meg éppenhogy ismerte, mert most demokrata-báránybörbe bújt nacionalista(félfasiszta) diktatórikus farkasok van hatalmon. amit ők csinálnak, minden a legjobb, amit más csinál vagy javasol, az népellenes. ezeket tette a zsebnéró és tettestársai mindenhova. mert ki az a filip? ki az pornómariska? folytassam?

Zsálah | 2012. február 15. | 17:15:37

"Renicka | 2012. február 15. | 17:10:00

Ki emlékszik itt már bármire? Itt a Balaton partján még mindig emlékeznek, hogyan lehet ingyenvillát szerezni Öszödön. "Senki sem kényszerítette az államot, hogy rossz üzletet kössön velem" - az eladó állami testületben ott ült a barátja... akivel kapcsolatban emlékeznek még sokan a szerencsétlen 2006-os tűzijátékra, amiért felelős volt, de inkább elmenet vikendezni... Az alföldi libatenyésztők is emlékeznek (már akik meg nem haltak), hogy kiknek esett áldozatul a munkájuk, a pénzük, a házuk... mert a libák ára még mindig nincs kifizetve. A zavart elméjű Diána ezekhez képest nagyon is jelentéktelen..."

Bizony-bizony, sokan nem emlékeznek az állami gazdaságok privatizálására, az Ezüsthajóra, a Happy End Kft-re, az Országimázs Központra, Várhelyi Attilára, bányaügyekre, stb...

Renicka | 2012. február 15. | 17:10:00

Ki emlékszik itt már bármire? Itt a Balaton partján még mindig emlékeznek, hogyan lehet ingyenvillát szerezni Öszödön. "Senki sem kényszerítette az államot, hogy rossz üzletet kössön velem" - az eladó állami testületben ott ült a barátja... akivel kapcsolatban emlékeznek még sokan a szerencsétlen 2006-os tűzijátékra, amiért felelős volt, de inkább elmenet vikendezni... Az alföldi libatenyésztők is emlékeznek (már akik meg nem haltak), hogy kiknek esett áldozatul a munkájuk, a pénzük, a házuk... mert a libák ára még mindig nincs kifizetve. A zavart elméjű Diána ezekhez képest nagyon is jelentéktelen...

ezredes35 | 2012. február 15. | 16:50:54

Kár azon vitatkozni,hogy milyen iskolai,egyetemi végzettsége van.
Egy biztos több nyelven beszél.
Ennek ellenére,ki volt az a m@rha,aki szakértőnek hívta a köztévébe.
Az a személy aki szerepelni hívta,szerintem nem ismerte előéletét és
mostani tevékenységét sem. Arra sem fordított gondot,hogy legalább
előtte az INTERNETEN megnézte volna.

Shrinkwrap | 2012. február 15. | 16:35:03

A bazári majom szintet lépett, műsort váltott, és talált hozzá szponzort is.
Minket.

Inpu | 2012. február 15. | 16:18:48

Bácsfi soha nem volt egyiptológus vagy ókortörténész. Ahhoz ugyanis végzettség szükséges. Önjelölt és zavart elméjű leány. Ennyi, nem több.

athene | 2012. február 15. | 15:29:05

taxi | 2012. február 15. | 14:09:25


Egyetértek. Tényleg egyiptológus, mivel el leste a mumiák kifestését.
Különben pedig régen még horrorosabb volt. Talán valami pasi problémája miatt fordult a Szálasi rendszerhez....

Én nem hiszem, hogy megváltozott volna. vagy évekig pszihiáterrel kezeltette magát? Különben másképpen nem.

Legalább látjuk, hogy a fidesz szereti az ilyen embereket is...

elottedajovo | 2012. február 15. | 15:26:32

Moderálási alapelvek- komment törölve -

athene | 2012. február 15. | 15:26:02

taxi | 2012. február 15. | 14:09:25


Egyetértek. Tényleg egyiptológus, mivel elleste a mumiák kifestését.
Különben pedig régen még horrosoabb volt. Talán valami pasi problémája miatt fordult a Szálasi rendszerhez....

Én nem hiszem, hogy megváltoztott volna. vagy évekik pszihiáterrel kezeltette magát? Különben másképpne nem.

Legalább látjuk, hogy a fidesz szereti az ilyen embereket is...

berci2010 | 2012. február 15. | 15:04:55

Who the fuck is ED?

Jager László | 2012. február 15. | 14:11:06

1-eseknél milyen erős ez a bácsfi semmiség.
Sok itt a részég,régész.
J.L.

taxi | 2012. február 15. | 14:09:25

Moderálási alapelvek- komment törölve -

taliga | 2012. február 15. | 14:01:01

MaxVal | 2012. február 15. | 13:55:18

Ezzel egyetértek!!

MaxVal | 2012. február 15. | 13:55:18

taliga | 2012. február 15. | 13:31:31

Persze. S mi a gond ezzel? Az ember nem gép, s nézetei változnak. Egy ex-komcsi vagy ex-náci pozitívum, hiszen már EX.

MaxVal | 2012. február 15. | 13:43:21

Én úgy tudom, hogy a Diána most tért vissza eredeti nézeteihez. A nyilas periódusa inkább csak kitérő volt.

taliga | 2012. február 15. | 13:31:31

MaxVal | 2012. február 15. | 12:50:38
Virág elvtárs s.k. | 2012. február 15. | 10:13:03
"....én hallottam olyanról, aki szélsőbalos maoista létére főpolgármesterré válhatott...."

"Igen, 20 évvel azután, hogy felhagyott a szélsőbalos eszmékkel."


Sőt, az EP porugál elnöke is lehet...
:(((

7tttt | 2012. február 15. | 13:28:03

Rendkívűl restellem de nem hagyott mély nyomokat Bácsfi Diána anno és mostanában sem. A cikk szólhatott volna Bokros Lajosról vagy akár más átváltozó művészről is de számomra Bokros a díjnyertes a rövid 21 éves rendszerváltozás korabeli történetében a nincs bőr az arcomon kategóriában .

Bamberg | 2012. február 15. | 13:27:18

A szerző elvtárs irigyli Bácsfi műveltségét? Akkor tanuljon, ne irigykedjen!

MaxVal | 2012. február 15. | 12:50:38

Virág elvtárs s.k. | 2012. február 15. | 10:13:03

"....én hallottam olyanról, aki szélsőbalos maoista létére főpolgármesterré válhatott...."

Igen, 20 évvel azután, hogy felhagyott a szélsőbalos eszmékkel.

Gorekaqm | 2012. február 15. | 12:48:20

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Attila | 2012. február 15. | 12:44:09

Vagy gondolja itt bárki, hogy Szijjártó Petya bármikor is rosszul fogja magát érezni ebben az országban? Aligha hinném, hogy álomba kell sírnia magát, mondván, hogy milyen szomorú, hogy a szegényeket nem tudja egyik napról a másikra megsegíteni. De a Nyakó-Gúr-féle nagy menet is pont ugyanilyen hiteltelen. Nyakó 15 éve országgyűlési képviselő, 12 évet húzott le a miskolci képviselő-testületben, 8 éven át volt Borsod megyei képviselő és 8 éven át MSZP szóvívő is! Gúr Nándor 10 éve ül a parlamentben és 8 évet húzott le ő is mint Borsod megyei képviselő. Akkor mit tettek ezek az emberek?

Attila | 2012. február 15. | 12:42:04

"Ki emlékszik itt egyáltalán bármire? Elszégyellte magát valaha is valaki itt valamiért, és hátratakarodott aztán vokálba? Mondta itt valaki erélyesen akár hazudozó volt vagy jelenlegi miniszterelnöknek, akár szociopata frakcióvezetőnek, félhülye kormánybiztosnak vagy nagyképűen hőzöngő ellenzéki vezérszónoknak, hogy édesapa, kapjál már a fejedhez, és ne higgyed azt, hogy nem tudjuk, ki vagy igazából és miket mondtál régen? S ha mondta, lett a felszólításnak hatása?"

Pontosan erről van szó, nem is kell lehet jobban megfogalmazni. Ahogy ki fog emlékezni Zsiga Marcell rokkantak helyén parkolására, a dupla költségtérítésre, meg a mostani elszólására? Senki. És ha igen? Akkor is lehet még Miskolcon újra alpolgármester, havi 500ért...Vagy beteszik majd valamelyik cégbe, ugyanennyiért, vagy többért. Már annál nem is kell tovább mennünk, hogy a világ szégyene, hogy ma Orbán Viktornak hívják a miniszterelnököt. Egy ilyen embernek már legjobb esetben is 2006-tól a süllyesztőben és a családi birtokán lenne a helye, kussban.

fortin | 2012. február 15. | 12:11:41

Mondjuk a feledékenységen nincs mit csodálkozni azok után, hogy (ha már a médiát emlegetjük), a magyar médiaügyi legfőbb hatalmasok és állandó megszólalók egyike tíz éven át egy olyan úriember lehetett, aki korábban maoista szervezkedéséért még Kádáréknak is túl balos volt. (Azóta az EBESZ-be delegált médiaügyi emberke, a szervezet nagyobb dicsőségére.) Valahogy nem találom az archívumokban az erről szóló NSz írásokat...

jus-- | 2012. február 15. | 12:01:58

2005-ben a Magyar Helsinki Bizottság védte az ügyét sikerrel, akik azért erősen liberálisok. Ezen is el lehet gondolkodni.

bumm | 2012. február 15. | 11:57:34

Hogy őszinte legyek egyetlen mondatára emlékszem a régi dolgaiból, amikor azt mondta, hogy mindenkinek meg kell ismerkedni a hungarizmus "végtelen szépségével".
Jusnak adok igazat, szerintem is provokátor.

taliga | 2012. február 15. | 11:27:53

pawpar | 2012. február 15. | 11:09:17

"Egyébként kiváncsi lennék rá, ha magát vagy közeli hozzátartozóit rágalmazza valaki, akkor is ilyen megengedő tud lenni, akkor is ennyire tiszteli mások véleményét?"

Nem tudom, hogy ez a Diána kit rágalmazott meg a TV nézők közül akkor és most! Ha olyan akkor "ki kell takarni" a képét, a hangját, de ezt majd az adott TV, rádió, vagy újság szerkesztők eldöntik.

A 100 védettség pedig a maga kezében van, úgy hívják TV, rádió távkapcsoló!
Csak használni kell, vagy ilyan műsort eleve be sem kapcsolni.

Biztos van egy csomó rádió hallgató, TV néző, akiket meg "drágabolgárúr", vagy a "drágacsintalanúr" zavar és "védtelennek" érzik magukat ezektől...

jus-- | 2012. február 15. | 11:26:20

Bácsfi és a hungarizmus köszönő viszonyban sem voltak egymással, ő provokatőr volt világ életében, amikor arra volt szükség, akkor a mérsékeltebb, bár viszonylag szélen lévő jobboldalnak próbált meg a nemzetbiztonsági őrnagy apukával a háta mögött sírt ásni. Részben sikerült.
Ma szkíta ősmagyar feltámadást hirdet, hogy eljön - mit eljön, idén kezdődik a folyamat - az aranykor, ahol a szkíta magyarok vezető szerepre rendeltettek. Gaz és szemét a világ, a tőke, a háborúk, a kiszolgáltatottság, de nem szabad semmi mást tenni, mint csendben tűrni és várni, mert a magyar nem harcos nép, a harc a lázadás nem neki való. Azaz, beletörődni mindenbe ezerrel, és akkor eljön majd a kánaán.
A többin lehet gondolkodni, hogy miért és kik vették megint elő Bácsfit, kicsit átmaszkírozva.

Gaspar | 2012. február 15. | 11:22:44

bumm,

"...Így eltelik az egész napja - a többiek kétségbeesetten magyaráznak neki, már hónapok óta, de annyi esze van, mint a sünben a dauer, még csak meg sem érintik a tények - terel itt, ez egy valódi troll. A szerkesztőket sem értem."

Szerintem inkább unatkozó nyugdíjas lehet, akit szórakoztat, hogy mindenkit sikerül kiborítania.

Matyi bácsi | 2012. február 15. | 11:14:38

Ebben az országban ahol élünk mindent meg lehet tenni büntetés nélkül? Meddig?

sansz | 2012. február 15. | 11:14:23

bumm | 2012. február 15. | 10:41:21

Egyetértek veled! Már korábban én is elhatároztam, hogy nem reagálok taliga agymenéseire, aki eddig konzervatívnak mondta magát, most meg liberális érzékével büszkélkedik, de ez az örökösen okoskodó terelése, kavarása (legyen bármilyen témáról szó)időnként mégis kibillent elhatározásomból. Most már tényleg befejeztem vele.

Calva | 2012. február 15. | 11:14:11

Várjatok Pixyre! Ő majd elmondja, az éhségmenetben nem csak vörös zászlónak, ötágú csillagnak, Che Guevarának van helye, hanem a hölgy jelképeinek is, én ugyan nem láttam, mint az egyszem úniós zászlót, de neki ezt pontosabban kell tudni.

Józsi | 2012. február 15. | 11:12:32

esperto | 2012. február 15. | 09:47:20

"Józsi ne kavard a dolgokat: nekem ca. 40 ismerösöm végzett mindenféle ELTE karokon meg szakokon, de egy se lett nyilas!"

Nem a nyilas szimpatizánsokra utaltam, hanem arra, hogy az ELTE szubkultúrájában élő jelentős tanár és diák -Diána úrhölgy is - populáció jelentős része nem a valóságot ismeri, hanem annak számos módon, de igen gyakran torzan leképezett változatát.
Ennek egyik példája a bősi őrület, amely szintén az ELTE pökhendi ostoba őrültjei között szökkent szárba.
Lehet, hogy Orbán tud valamit, amikor jelentősen csökkentette az ELTE keretszámait?
Nézd csak meg Orbán csapatát, hova vezet az, hogy a valóságot neveltetésük okán jogi és kommunikációs szűrőn át próbálják kezelni, a tényleges folyamatok ismeretét nélkülözve.

pawpar | 2012. február 15. | 11:09:17

taliga | 2012. február 15. | 10:26:08

"Ez, ennek a Dianának volt, vagy még most is ez a véleménye, nem az enyém.
De attól még elmondhatja, nem?"

Nyilvánvaló hazugságokat csak akkor terjesszen egy filozófus a magyar történelem egyik nagy szégyenfoltjáról, ha minden olvasó mellé oda tudunk állítani egy másik filozófust, aki elmagyarázza, hogy mi az igazság.
Uszítást egy demokratikus társadalom véleménynyilvánítás címén csak akkor
türjön el, ha 100%-osan képes védekezni ellene.
Egyébként kiváncsi lennék rá, ha magát vagy közeli hozzátartozóit rágalmazza valaki, akkor is ilyen megengedő tud lenni, akkor is ennyire tiszteli mások véleményét?

totyalaci | 2012. február 15. | 10:59:32

Ja meg még annyit,hogy Dius éppen akkor szólalt meg,amikor a szocik voltak hatalmon.Most akkor mi van?

taliga | 2012. február 15. | 10:58:36

bumm, csak, hogy okosodjon:

"Nem értek egyet a véleményével, de életem végéig fogok harcolni azért a jogáért, hogy elmondhassa...!"
(Lehet, hogy nem 100 % pontos, de a lényeg benne van...)

totyalaci | 2012. február 15. | 10:58:19

"a magyar nyilvánosság langyos pocsolyájában, bár néha inkább pöcegödör az."ÉS ezért a pöcegödörért verik magukat Brüsszelben a szoclibek.Mert hogy semmi sem változott,hcsak nem annyi,hogy más vélemények hangosabban szólahatnak meg.

bumm | 2012. február 15. | 10:56:56

Még pökhendi is, az ostoba emberek szokása szerint.

taliga | 2012. február 15. | 10:48:19

bumm | 2012. február 15. | 10:46:45


Olvasson több "taligát" akkor talán finomodik a liberális érzéke...!!!

bumm | 2012. február 15. | 10:46:45

Ráadásul a cikk nem arról szól, hogy nem szabad megírni bármit, hanem arról, hogy minek azt propagálni közszolgálati rádióban pl.

taliga | 2012. február 15. | 10:46:37

sansz | 2012. február 15. | 10:39:26

Nem keverek semmit!

A jogról beszéltem, meg a szólásszabadságról, nem érzelmekről, mert az egy teljesen más katagória.

Ha ez a nőszemély olyat mond, ami a jog szerint tiltott, akkor büntessék meg. Ha valaki ideológiai, vagy etnikai, vagy kulturális okoból valakiket nem akar meghívni a műsorába, ne tegye, ehhez is megvan a joga!

Mára eléggé színes lett a média minden területen (írott, képi, hang), hogy a szabályokat betartva a vélemények valahol előadhatóak.

Ha valakinek ez bármelyik oldalról nem tetszik, ott a TV, vagy a rádió irányítógombja és máris megszabadította magát a nemkívánt hangoktól.

bumm | 2012. február 15. | 10:41:21

Teljesen érthetetlen számomra, hogy léteznek emberek, akiknek kora reggeltől késő estig minden cikkhez hozzá kell szólniuk, és kizárólag - mindenütt - marhaságokat. És a többiek ugranak erre az ostoba provokátorra, aki szerint a piaci kamatok alacsonyabbak az IMF -énél, (egy párhuzamos cikk), akinek fogalma sincs, ki a Bácsfi Diána, de nem birja megállni, hogy ne kotyogjon a témában, kioktatva azokat, akik tudják, kicsoda.
Így eltelik az egész napja - a többiek kétségbeesetten magyaráznak neki, már hónapok óta, de annyi esze van, mint a sünben a dauer, még csak meg sem érintik a tények - terel itt, ez egy valódi troll. A szerkesztőket sem értem.

sansz | 2012. február 15. | 10:39:26

taliga | 2012. február 15. | 09:08:14

Ha valaki itt kever dolgokat, az te vagy! Te a kommentelők szellemiségét kifogásolod, ők pedig az érintett hölgyét. Ők nyilván szereztek már „tapasztalatot” korábbról az ilyen nyilas szellemiségű alakokról, te vélhetően nem. Nem mellékesen jelen esetben egy tanult, képzett nőről van szó, akiről nem állítható az, hogy nem tudta/tudja mit tesz. Te ezzel a mentalitással, akarva/akaratlanul védelmedbe veszel valaki olyat, akiről saját bevallásod szerint nem tudsz semmit.
„… azt sem tudom, hogy ez az akármilyen nevű Diána "él e, hal e", mert nem követtem a tevékenységét, most sem érdekel.”

Ezt nem érted, vagy nem akarod érteni, vagy jó szokásodhoz híven, csak provokálni akarsz?

Virág elvtárs s.k. | 2012. február 15. | 10:30:47

...egy provokátort a média ismét a hordó tetejére röppinthet.....

taliga | 2012. február 15. | 10:26:08

pawpar | 2012. február 15. | 09:56:30

"A legnagyobb magyar filozófus és világnézete"

Ez, ennek a Dianának volt, vagy még most is ez a véleménye, nem az enyém.
De attól még elmondhatja, nem?

Tiszteletben tartom mindenki, tőlem eltérő, másvéleményét!
Legyen szó bármiről (pl. a kommunizmus dícséretétől kezdve Sztálin szentté avatási kérelemig minden).

Nem akarom és nem is követelhetem magamnak a jogot arra, hogy CSAK az én véleményem lehet mérvadó, az autentikus. Csupán feltételezem, hogy mással is ugyanez a helyzet...


"Nem értek egyet a véleményével, de életem végéig fogok harcolni azért a jogáért, hogy elmondhassa...!"
(Lehet, hogy nem 100 % pontos, de a lényeg benne van...)

Zsálah | 2012. február 15. | 10:22:24

"taliga | 2012. február 15. | 09:08:14

"Természetesen lehet és szabad, de a legjobbat már megírták. Kötéllel."

Csak erre válaszolok, mert ebben benne van az összes többi komment szellemisége.

Ezek szerint háborús bűnösök, gyilkosok, életét tilos kutatni, "szakdolgozatot" írni róla...???
Akkor ezt mesélje el Karsaiéknak is!

A másik pedig, azt sem tudom, hogy ez az akármilyen nevű Diána "él e, hal e", mert nem követtem a tevékenységét, most sem érdekel.

Ha jogelleneset követett el és feltehetően a "karlendítéses" időszaka még az előző kormány alatt volt, akkor bizonyára megtették a feljelentést és hivatalosan eljártak ellene.
Ha nem követett el jogsértést, akkor meg úgy tornáztatja a karját, ahogy akarja. Ha tilos, leteszi...

Azért ne keverjük a jogi kategóriákat a tárgy-fetisizmussal, ahol bizonyos, jelek, színek, nevek, szóösszetételek kitörlődnek a történelemből...???
Hogy egyértelmű legyen: a vörös csillag, a sarló-és-kalapács ugyanúgy hozzátartozik az emberiség XX. századi történelméhez, mint a horogkereszt.

A múltat - bár sokan megpróbálták - nem lehet "eltörölni"... "

Kedves Taliga!

Megleptél. Nem gondoltam, hogy még diák vagy, ugyanis róluk hallom, hogy szövegértési problémáik vannak.

Virág elvtárs s.k. | 2012. február 15. | 10:13:03

....én hallottam olyanról, aki szélsőbalos maoista létére főpolgármesterré válhatott....

.......nagy az Isten állatkertje.....

Virág elvtárs s.k.

elsore | 2012. február 15. | 10:06:23

taliga | 2012. február 15. | 09:08:14
"Természetesen lehet és szabad, de a legjobbat már megírták. Kötéllel."
"Csak erre válaszolok, mert ebben benne van az összes többi komment szellemisége.
Ezek szerint háborús bűnösök, gyilkosok, életét tilos kutatni, "szakdolgozatot" írni róla...???
Akkor ezt mesélje el Karsaiéknak is!"

Taliga, maga a csúsztatás és félreértelmezés világbajnoka. Na jó, legyen magyar bajnok, nem bánom.
A Szálasiról szóló szakdolgozat címe ugyanis ez lett volna: "A legnagyobb magyar filozófus és világnézete "; lásd a lejjebbi kommenteket is.

Namármostan innentől világos, hogy mi lett volna a szakdolgozatban és milyen is volt a jóasszony világnézete. Akár el se kell olvasni. A maga kommentjeivel is kezdek így lenni, csak ha nagy a felhördülés, akkor nézem meg, hogy mi a stájsz.

pawpar | 2012. február 15. | 09:56:30

taliga | 2012. február 15. | 09:08:14

Nem akarok én is magának rontani, elég sokan megtették ezt. Mindössze arra szeretném felhívni a figyelmét, hogy Bácsfi Diána "A legnagyobb magyar filozófus és világnézete" címmel akart Szálasi Ferencról tanulmányt írni. (Ez benne van a cikkben.) Remélem, ezzel a definicióval maga sem ért egyet.

bekepap | 2012. február 15. | 09:55:39

Csider István Zoltán talán vehetne néhány kékszinü tablettát és élvezhetné az életet ahelyett hogy itt szellemi maszturbálást végez nagynyilvánosság előtt.

Loksi | 2012. február 15. | 09:50:45

Józsi ! Sok bölcsész manapság valóban jobbikos, de azért az ELTE nem melegágya a nyilasoknak.

kodiv | 2012. február 15. | 09:50:42

Diána a maga karlendítésével fontos volt Gyurcsányéknak, hogy megmutathassák félelmet nem ismerő elszántságukat a létező fasizmus leküzdésére. Hatalmas ellentüntetést szerveztek, amikor Diána bejelentette, hogy felvonulnak Budapesten. Gyurcsányék végül lefújták a megmozdulást, mert röhejes lett volna a négy fős tömegbázisával csörtető nyilas hősnővel szemben olyan,már előéletüknél fogva is diktatúra ellenes ikonokkal felvonulni, mint Horn, Lendvai és Kovács László. Így aztán talonba tették a nyilasokat és győzött az igazság!

kalamáris | 2012. február 15. | 09:49:52

Ebben az országban csak Horn Gyula, Pozsgay Imre és Lendvai Ildikó válhat egyik napról a másikra demokratává, mások számára a változás tilos.

Loksi | 2012. február 15. | 09:48:32

Taliga ! Bácsfi bajtárs tevékenységét nehezen tudod követni, ugyanis a 8-9 évvel ezelőtti kis performanszai óta nem adott életjelet magáról. Igen, az előző kormányok alatt fejtette ki áldásos tevékenységét, és képzeld azokban a kaotikus években (egészen pontosan 2005-ben) önkényuralmi jelkép használata miatt el is ítélték (2 évre próbára bocsátották). Sajnos a krlendítéseket nem lehet büntetni, de azért ezeket ne nevezzük tornának. Ennek a tornának egy páran áldozatul estek, mégha manapság illik is ezt elbagatellizálni.
És nem tudod, honnan veszed, de senki nem állítja, hogy háborús bűnösök életét tilos kutatni. A fent nevezett hölgy azonban nem pusztán kutatta az "életművet", hanem azt nagy nyilvánosság előtt propagálta, és éltette szellemi elődjét.
Remélem a hétvégi normafai dzsemborival kapcsolatban is majd eljárnak a hatóságok. A jelek azonban egyelőre nem erre mutatnak, ugyanis a helyszínen lévő rendőrség valahogy nem akarta észrevenni az önkényuralmi jelképeket. Pedig állítólag felszámolták a paramilitáris csoportokat. Legalábbis ha a Kedves Vezető Strasbourgban védi az országot,akkor ez a szöveg. Egyébként zavartalanul grasszálnak az utcákon a fekete seregek. De hát Bácsfi Diána esetét látva, polgárjogot lehet nyerni még ilyen előzmények után is.

esperto | 2012. február 15. | 09:47:20

Józsi ne kavard a dolgokat: nekem ca. 40 ismerösöm végzett mindenféle ELTE karokon meg szakokon, de egy se lett nyilas! A Bös-ügy egy külön tragikomikus Hungaricum, de azért mégsem tartozik erre a lapra.
Talicska te meg ne játszd a hülyét, SZálasiról írni lehet, kutatni is, csak dicsöíteni nem, mert egy utolsó hazaáruló féreg volt, és nagyon is jogosan hagyták öt "függöben", ahogy itt Zsálah kolléga utalt rá.

Józsi | 2012. február 15. | 09:15:55

Az ELTE sajnos egyik melegágya a valóban magyar érdekek ellen ható őrült gondolatoknak. Ott született meg az összes német - osztrák folyószakaszokon egyébként jól működő síkvizi erőművek ellenni, nekünk eddig kb. 2000 Milliárd Ft-ba kerülő bősi őrület is.
Diána úrhölgy szintén ennek a belterjes, a világot kizárólag leképezett forrásokból ismerő veszélyes tenyészetnek az egyik sajátos terméke.

Daniel Defoe | 2012. február 15. | 09:11:46

Zsálah | 2012. február 15. | 08:56:45

"taliga | 2012. február 15. | 08:34:49

Egyébként Szálasiról nem lehet, nem szabad szakdolgozatot írni??"

Természetesen lehet és szabad, de a legjobbat már megírták. Kötéllel.

Kedves Zsálah!

Engedje meg, hogy gratuláljak hozzászólásához, melyet az elmúlt idők legjobbjának tartok. Annyira tökéletes meglátás, hogy le kellene védetnie. Rövid, velős, tömör és ami a legfontosabb: igaz.

taliga | 2012. február 15. | 09:08:14

"Természetesen lehet és szabad, de a legjobbat már megírták. Kötéllel."

Csak erre válaszolok, mert ebben benne van az összes többi komment szellemisége.

Ezek szerint háborús bűnösök, gyilkosok, életét tilos kutatni, "szakdolgozatot" írni róla...???
Akkor ezt mesélje el Karsaiéknak is!

A másik pedig, azt sem tudom, hogy ez az akármilyen nevű Diána "él e, hal e", mert nem követtem a tevékenységét, most sem érdekel.

Ha jogelleneset követett el és feltehetően a "karlendítéses" időszaka még az előző kormány alatt volt, akkor bizonyára megtették a feljelentést és hivatalosan eljártak ellene.
Ha nem követett el jogsértést, akkor meg úgy tornáztatja a karját, ahogy akarja. Ha tilos, leteszi...

Azért ne keverjük a jogi kategóriákat a tárgy-fetisizmussal, ahol bizonyos, jelek, színek, nevek, szóösszetételek kitörlődnek a történelemből...???
Hogy egyértelmű legyen: a vörös csillag, a sarló-és-kalapács ugyanúgy hozzátartozik az emberiség XX. századi történelméhez, mint a horogkereszt.

A múltat - bár sokan megpróbálták - nem lehet "eltörölni"...

Jager László | 2012. február 15. | 09:04:21

Neked
melyik tetszik?
Egyeruhás -Bácsfi
vagy a copfos-Erős
a filozófus,egyiptológus?
Csak kérdezem?
J.L.

Zsálah | 2012. február 15. | 08:56:45

"taliga | 2012. február 15. | 08:34:49

Egyébként Szálasiról nem lehet, nem szabad szakdolgozatot írni??"

Természetesen lehet és szabad, de a legjobbat már megírták. Kötéllel.

Loksi | 2012. február 15. | 08:55:27

Igen, kedves taliga, sokan kezdték hippiként, de nem náciként, és Bácsfi bajtárs nemcsak szakdolgozatot írogatott Szálasiról, hanem sűrű náci karlendítések közepette dicsőítette a nemzetvezetőt.
Én nem tudom, hogy egyeseknek (jelen esetben neked) miért jó a naívat játszani, de ha majd a Jobbik-kormány kopogtat az ajtódon, akkor majd emlékezz vissza azokra az évekre, amikor még el lehetett volna takarítani ezeket a mocskokat.

Zsálah | 2012. február 15. | 08:54:12

"taliga | 2012. február 15. | 08:33:42
Valaha a Bill és Hillary Clinton is eléggé hippis ruhákba járt, aztán csak konszolidálódtak valahogy..."

A hippimozgalom és a nácizmus azért kissé különbözik...

gope | 2012. február 15. | 08:52:03

Mindent szabad taliga.
Csúsztatni is, ahogy te gyakran teszed. De Te már csak egy ilyen jármű vagy.
Egyébként nálunk a köpenyegforgatók egész sor tárháza megtalálható.
Volt itt már nyilasból -kommunmista. Liberálisból-nyilas. Demokratából-szalondiktátor. Stb. Az , hogy rózsaszín szalagot köt valaki a hajába, a keretleány ruhát pink felsőre cseréli, nem is túl érdekes.

esperto | 2012. február 15. | 08:46:42

Talicska, megint csúsztatsz, de nagyon: Szálasi nem volt a filozófus, a legnagyobb meg pláne nem, ez volt a baj a tervezett dolgozattal, ha a tervezett cím a legutolsó magyar féreg lett volna, az már korrektebben hangzott volna. És a clintonék sem voltak fiatalon sem nyilas ribancok, szóval van difi.

taliga | 2012. február 15. | 08:34:49

Egyébként Szálasiról nem lehet, nem szabad szakdolgozatot írni??

taliga | 2012. február 15. | 08:33:42

Mint egy végtelen körmondat...

Már csak azt nem tudtam meg - a hivatkozott műsort nem néztem - hogy MOST mit mond ez az akármilyen Diána, vagy Satyavati?? Butaságot, vagy okos dolgokat, polkorrekt, vagy nem...??

Valaha a Bill és Hillary Clinton is eléggé hippis ruhákba járt, aztán csak konszolidálódtak valahogy...

HIRDETÉS
Bácsfi, most már Erős Di...
Bácsfi, most már Erős Diána
MTVA videotár

A program egyébként nagyon kínálja magát a nézésre, például azzal, hogy a meghívottak „nem önmagukról beszélnek, hanem a mindannyiunk fejében munkálkodó kérdésekről: a hűségről, a tárgyainktól való függésről (...) és arról, hogy megváltoztatható-e az ember, és ha igen, megváltoztatandó-e?”.

Hogy megváltoztatható-e az ember, azt nem tudom, de azt igen, hogy változhat. Kérdés ugyanakkor, hogy jó ötlet-e egy alaposan odakozmált, egykor gyakorló közéleti elmeháborodottat szakértőként megszólaltatni. Erős Diána ugyanis azonos a közvélemény által Bácsfi Diánaként ismert vallás- és ókortörténésszel, aki hét-nyolc évvel ezelőtt a Magyar Jövő Csoport vezetőjeként kezdett el úszni a magyar nyilvánosság langyos pocsolyájában, bár néha inkább pöcegödör az.

A gödör mentségére legyen mondva: elég gyorsan, néhány hónap alatt elnyelte a Szálasit dicsőítő filozófust. Aki különben egyáltalán nem a tökkelütött, ostoba nácit hozta – nem is hozhatta: már akkor magas szinten bírt vagy hat holt nyelvet, plusz három élőt; egyiptológus, régész, de jogot is tanult, no meg filozófiát, akkoriban készülő szakdolgozatának A legnagyobb magyar filozófus és világnézete címet szándékozta adni. A főhős Szálasi Ferenc lett volna.

HIRDETÉS

Néhány éve egy interjúból kiderült, már távol áll tőle az erőszak, és a népirtást sem helyesli, ami nagyon helyes, de azért a buksiját kár volna megsimizni ezért. Ugyanis korábban sem egy pattanásos bakfis képzelte magát a legeslegújabb kori náci vampnak: Bácsfi Diána feltűnésekor 26 éves volt. Felnőtt nő.

Keretleány-egyenruháját talán a gardróbban eszi a moly, most mindenesetre rózsaszín gumival összefogott iskoláslány copfokkal, pink felsőben támad (a magunk részéről csak üdvözölni tudjuk a fétisruhatár ilyetén revízióját), és a modern ember gőgjéről, régi világnézetekről mond okosnak tűnő dolgokat. A név tiszta, az arculat lágyabb, semmi Szálasi – mi baj lehet, nem igaz? Ki emlékszik már Bácsfi Diánára?

Ki emlékszik itt egyáltalán bármire? Elszégyellte magát valaha is valaki itt valamiért, és hátratakarodott aztán vokálba? Mondta itt valaki erélyesen akár hazudozó volt vagy jelenlegi miniszterelnöknek, akár szociopata frakcióvezetőnek, félhülye kormánybiztosnak vagy nagyképűen hőzöngő ellenzéki vezérszónoknak, hogy édesapa, kapjál már a fejedhez, és ne higgyed azt, hogy nem tudjuk, ki vagy igazából és miket mondtál régen? S ha mondta, lett a felszólításnak hatása?

Ugyan.

Amnéziaországban eltelik pár év, és tessék, az önjelölt főnyilas a világvégéről értekez a köztévében, új néven, sőt művésznéven: Avatara Satyavati. Ő is csak azért szúr szemet, mert a legeslegidiótábbakat azért valahogy csak megjegyzi az ember, meg hát a náci karlendítéseket tényleg nehéz volna feledni. A szofisztikáltabb Bácsfi Diánák maszkváltása viszont szinte föl sem tűnik már. Nem véletlen, hogy a drogpiacon súlyosan hiánycikk az M. Giorgio Richárd arcképével futó fehér felejtőcukorka: a magyarok állítólag ipari mennyiségben kapkodják.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    87 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS