lusta | 2010. március 8. | 20:59:47
chili | 2010. március 8. | 19:35:17
Ki mondta, hogy Magyarország a világ jobbik feléhez tartozik? Kemény, 8 évi munkával sikerült az országot a fideszeseknek onnan kiírniuk.
chili | 2010. március 8. | 19:35:17
jobbosok
Egy kicsit nem artana elgondolkodni azon, hogy megnyugtato-e olyan partra szavazni, amelyik ellensegnek tekinti az ellenzeket es hetkoznapi tevekenysege a karakter-gyilkossag. Ma nekik, holnap nektek. A cel nem szentesiti az eszkozt a vilag jobbik felen.
lusta | 2010. március 8. | 16:25:06
kocsobur | 2010. március 8. | 15:11:33
Az Ön felmenői hol és mikor szocializálódtak, hogy ennyire lenézi, megveti a más véleményen lévő idősebb korosztályt?
NolZoz | 2010. március 8. | 15:48:59
A kormánypártok csak azt kapják amit megérdemelnek, 4 éve sem voltak különbek, annyi szemét van az országban, hogy 20 évre melót adna a sajtónak. Valamiért az az érzésem a következővel sem járunk majd jobban...
kocsobur | 2010. március 8. | 15:11:33
Re#statez (" Erre figyelmeztetnek ezek a 20-25%-os választási előrejelzések is, ami a várható eredményüket illeti. Teljes képtelenség, világpolitikai unikum ugyanis, hogy egy párt ezzel az aurával, ezzel a pöcegödör bukéval ilyen eredményre számíthasson. Ezt a rejtélyt kellene végre valakinek megfejteni. ")
Nincs ebben különösebb rejtély.
A kádár-aczéli korszakban szocializálódott, a most " Mozgó Urna Tagozat"-hoz tartozó nyuggerek ennek a bunkerig kitartó rétegnek a derékhada.
Meg lehet nézni a véleményformálóikat: csupa hatvanon túli, egykori haszonélvező.
(Fiatalabb politikus vagy véleményformáló közöttük csak családi kötödésü utód, beépült maffiózó vagy stróman van.)
Ezen a jelenségen már csak a biológiai törvények segítenek.
Füli | 2010. március 8. | 14:40:43
Én meg azt nem fogom fel, hogy a Fidesz ezzel a semmi kis ellenzéki politikájával, sík populizmusával hogyan képes úgy 60 százalék körül állni, hogy 8 éve még az ő botrányairól volt hangos a média, aztán mégis 41%-ot kapott és a legnagyobb parlamenti képviselőcsooportja lett. Ha egyszer gyökeres változást vár a választó, akkor miért egy lúzer pártot akar újra vissza, akinek a tisztakezüségében hinni enyhén szólva naivitás. Maradjunk annyiban, hogy az ország erősen jobboldali (talán csak a fővárost kivéve).
Borszívóügynök | 2010. március 8. | 14:35:23
Ugye | 2010. március 8. | 12:01:39
Természetesen: ez egy olyan ország, ahol minden lehetséges, és mindennek az ellenkezője is!
Ez az ügy GYANÚSAN jól lett időzítve, no és egyetlenegy szóban elhangzott(?) ujságnak látszó tárgyban megjelent interjún kívül SEMMILYEN egyéb bizonyíték, vagy megerősítés nincs!
Lehet tanulmányozni:
http://www.mno.hu/portal/keres?type_newspaper=1&str_detailsearchtext=Helyreigaz%C3%ADt%C3%A1s&search_type=3&str_yearfrom=2000&str_mounthfrom=03&str_dayfrom=13&str_yearto=2009&str_mounthto=04&str_dayto=13&id_user=0&btn_search_0=mehet
statez | 2010. március 8. | 14:10:52
Már megint beleesnek abba a visszatérő hibába bal és jobboldalon egyaránt, hogy az MSZP szétesését vizionálják, jósolgatják. Most éppen Török Gábor az Indexen, Hörcher pedig a Heti Válaszban. Csakhogy a szocik már sokszor bebizonyították, hogy nagyon otthon vannak ebben a túlélő sóban. És ez még csak nem is az ő érdemük, hanem a választóiké. Erre figyelmeztetnek ezek a 20-25%-os választási előrejelzések is, ami a várható eredményüket illeti. Teljes képtelenség, világpolitikai unikum ugyanis, hogy egy párt ezzel az aurával, ezzel a pöcegödör bukéval ilyen eredményre számíthasson. Ezt a rejtélyt kellene végre valakinek megfejteni. Ha rejtélyről van szó egyáltalán. Mert tartok tőle, hogy csak arról van szó, a választóik önmagukat látják bennük, ezért nincs semmi hatása annak, bármit tesznek, bármennyit lopnak, csalnak, hazudnak szemérmetlenül. S ez az igazi tragédia, ami a jövőt illeti...
hmhmhm | 2010. március 8. | 14:06:26
Molnár László, Kovács László, Kaszab Csaba, Szabó Loránd, stb.
Csak azért kéne szégyellned magadat, mert hazudtál.
red bull | 2010. március 8. | 13:56:01
Tisztelt Hmhmhm!
Nyugodtan nevezze meg, akit jogerősen elítéltek az mindenképp bűnös,de ez alap helyzeten nem változtat.Önök olyanokat neveznek ki bűnösek akik ellen egyelőre csak egyoldali és eddig ellenőrizetlen állítások vannak.Egyébként nem szégyenlem magam,és Ön a jogerősen elítéltek miatt?
hmhmhm | 2010. március 8. | 13:44:20
"red bull | 2010. március 8. | 13:05:54
Tisztelt Jobb?oldali hozzászólok!
Mielőtt bárkiről is ítéletet mondanak van két dolog amit kéretik tudomásul venni ,mert makacs tények.Bármennyire fáj ez Önöknek ,de az ártatlanság vélelme mindenkit megillet,még egy MSZP-t is.A másik tessék már tudomásul venni ebben az országban politikust csak Fideszes és Kisgazda pártit ítéltek el JOGERŐSEN.Addig mindenkit ártatlannak kell tekinteni."
Ha megnevezek mondjuk 3, már jogerősen elítélt szocialista politikust, akkor nagyon elszégyelled majd magadat?
statez | 2010. március 8. | 13:38:37
Hol vagyunk már azoktól a régi szép időktől, amikor a szociknak napi egy korrupciós ügye került felszínre. Most akármelyik ismertebb, látogatottabb portálra kattintok, mindenhol kettő-három fut párhuzamosan, és másnapra már el is foglalják a helyüket az újabbak. Változó, rohanó világunknak itt az új szocialista jelképe...
red bull | 2010. március 8. | 13:05:54
Tisztelt Jobb?oldali hozzászólok!
Mielőtt bárkiről is ítéletet mondanak van két dolog amit kéretik tudomásul venni ,mert makacs tények.Bármennyire fáj ez Önöknek ,de az ártatlanság vélelme mindenkit megillet,még egy MSZP-t is.A másik tessék már tudomásul venni ebben az országban politikust csak Fideszes és Kisgazda pártit ítéltek el JOGERŐSEN.Addig mindenkit ártatlannak kell tekinteni.
weiner | 2010. március 8. | 12:58:54
Burány Sándor fővárosi elnök a választási lista 3. helyére jelölte Hagyót. Ha minden korrekt lett volna, akkor az elnök Hagyót kirugta volna már a pártból, és ő nem szórakoztathatná a nagyérdeműt a tagsága felfüggesztésével. Így viszont a gyanú kúszik feljebb, az országos elnökséghez.
Ugye | 2010. március 8. | 12:01:39
Moderálási alapelvek- komment törölve -
h.genoveva | 2010. március 8. | 11:47:37
Amit irnék, ugyis kitörölnék, inkább magam:komment törölve.
Borszívóügynök | 2010. március 8. | 11:35:21
Amíg szavahihető forrásból nem születik legalábbis megerősítés, de inkább valami bizonyíték, addig Baloghnak egyetlen szavát sem hiszem el!
Legfeljebb azt nem tudni még (csak sejteni), hogy KINEK a zsoldjában áll?
teniszke | 2010. március 8. | 11:08:37
Igen nagy lehet a szoáré ott az MSZP háza táján, ha Megyesi Gusztáv után már másik elfogulatlan szerzőnk is kritizálja a kenyéradókat. Nyilván ráébredtek, hogy sem Veres úr, sem Hagyó úr nem mosható már ki, s fröccsen a sár. Nagy kár, hogy írásaikban egyik említett személy listáról való levételére/képviselői mandátumának visszaadására sem biztattak, így kissé erőtlen a siránkozás...
Érdekes mozzanata a cikknek Balogh Zsolt jellemzése. Nagy marha és gerinctelen volt, hogy belement anno ebbe a szennyes játékba, meg is érdemli a helyzetet, amiben van, de aki látta és hallotta őt, meg kicsit is gondolkodik a körülményeken, az nemigen vádolhatja azzal, hogy a bőrét mentve hazudozik, ahogy a cikk sugallni kívánja. Sajna nagy valószínűséggel a mai hazugokat máshol kellene keresni, tisztelt Tamás úr...
Nem rendelt el vizsgálatot az elnökség? Na ne, szerző úr! Amíg még nem sikerült kellően elmosni a szennyet, addig isten mentsen. Még kitudódik, hogy ez nem egy városházi vezető köntösbe bújt magányos partizán egyéni akciója...
Ha komolyan veszi Tamás úr a téma morális aspektusait , a pénzről nem is beszélve, hát hajrá! Lenne minek utánajárni, elemezni, s NSZ pozícióból erre van is lehetőség. Várjuk szeretettel a cikk/ke/t...
antielvtárs | 2010. március 8. | 11:07:33
A nagy hézagokba igen nehéz lenne rést ütni!
sanyóka | 2010. március 8. | 10:57:58
Való igaz, hogy a Hagyót, már a BKV botrány kirobbanásakor le kellett volna mondatni!nem merték és még most is kap olyan bizalmat, hogy lehet, hogy igaza van?! Persze lehet! De politikai felelősségét még akkor sem lehet eliminálni, ha történetesen nem ítéli el a bíróság őt személyesen! Merthogy "jogi szempontokból" nem találnak elégséges bizonyítékot ellene!De "felelős vezetőként" természetesen megbukott, és nincs mit védeni érte! De talán a "pentinó" volt megbízott vezérigazgatótól meg kérdezhetné valamelyik "gondolkodó újságíró" (ha van még ilyen?), akár a jelen írás szerzője is, hogy tessék mondani: ha dobozban vitte a pénzt Hagyónak, mert ő követelte, akkor önmagának vajon mennyit vitt haza?? Vagy annyira komolytalannak tekintjük őt magát, hogy másoknak vitte a pénzt, nagy halomban (honnan származott és hogyan számoltak el????), csak éppen önmagának nem jutott ebből a nagy pénzből?Miért éppen "Hagyónak" kellett neki valamilyen összegeket vinni???Mert ő követelte? És senki más nem volt ott a "környékén" aki szintén követelt sok-sok pénzt? Ő pedig szegény, egyszerű vezérigazgató helyettes, és megbízott vezér igazgató "kénytelen volt engedni neki", ahelyett, hogy fel jelentette volna? Most viszont már "szánja-bánja" cselekedetét és "Hagyó a hibás", címmel nyilatkozgat! Hiteltelen ez a "menedzser" és hiteltelen az egész történet! Csak egy biztos! Egy fővárosi önkormányzati tulajdonú cégtől "áramlottak ki pénzek", csak nem tudjuk még pontosan, hogy kikhez és miért! Persze az i
balbakó | 2010. március 8. | 10:54:58
Tamás Ervin is jókor ébred. Újságírói lelke nem háborodott fel, amikor a városházi iratokba nem tekinthetett bele az ellenzék? Amikor titokszobákat működtettek? Mint a grófnő aki lehet terhes a kertésztől, csak ki ne tudódjék! Ő is lapja is teljes mellel kiállt a feddhetetlen MSZP SZDSZ-ért. Nem érdekelte amikor a megpuccsolt Medgyessy az találta mondani, hogy az SZDSZ teli van korrupciós ügyekkel. És maga Medgyessy aki fölesküdött az ország érdekeinek a védelmére, miért kussolt, ha tudott valamit. Ja, a mindenható PÁRT, csak az számít. Most sem az országért megy a sírás, ó nem a PÁRT ki fog kapni! Hányok tőletek!
znagy39 | 2010. március 8. | 09:01:02
Szivemből szóltál kedves Heidekker.
Én is hasonló módon szoktam érvelni,mert ezt katyvaszt csak jó adag
iróniával lehet szemlélni,amit kedves balos(balos...?)barátaink előidéztek.
Azért is fujjuk el a régi nótát: Orbán bányák és Kaya Ibrahim,refrénnek
pedig jól hangzana :kripto fasiszta ,és szegregáló imperialista.
Ha valaki ezt még dallamba is tudná önteni,még L .ILDIKÓ is csettintene.
cselcsabi | 2010. március 8. | 08:22:56
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kocsobur | 2010. március 8. | 08:11:25
Re#Ugye ("A Várkonyi Tibor megírta, hogy itt nem a Hagyót bántják, hanem magát az Mszp-t. Ezt önnek is illene megérteni. Össze kell most fognunk és megvédeni Hagyót")
Hajrá.:)
Az már maga a ballib halála, ha a Népszavában egy várkonyi(bolgár,mészáros,avar,andrassew&co.) védi az MSZP-t és hagyót...:)
Az kb. ugyanolyan mint a gyurcsányi apró klán vezette baloldal.
tétéháté | 2010. március 8. | 07:59:11
Hej! Heidekker! Egyetértek, gyerünk, rajta! Mutassuk meg a világnak, hogy a finnek legfeljebb csak a Nokiából,(Hagyó)mi(ki) még a dobozából is üzletet tudunk csinálni. És határolódjunk el, és függesszük fel magunk(at?)a tagságunkat, míg ki nem derül, hogy mégsem derül ki...
Heidekker | 2010. március 8. | 07:46:55
Baloldaliak! Ne hagyjuk magunkat felmorzsolni! Hagyó ellen világos, hogy összehangolt lejáratás folyik! Mi az a 70 000 000 000, amikor itt a mi élcsapatunkról van szó! Nem fog áttörni a csürhe, még ha Szekeres elvtárs áll is az élükre! Szanyi és Feri, mindenki a frontra! Nem adjuk vissza a LÉ-t!
Egyébként is: Hagyó csak a jéghegy csúcsa, hiszen MI jól tudjuk, az egész ország egy BKV, minden így működött itt, ezért van a tömegszegénység és a tömeges fagyhalál -- de mit számít ez nekünk, amikor a vadkapitalizmus füstje alatt a szocializmust építjük! Mármint a mi saját jólétünket...
Fel, fel, ti rabjai a Földnek! hagyó nem számít, vissza a belső bástyákhoz! Minden zsét odahordani! Megvédjük a zsét, mert mi, baloldaliak, becsületesek vagyunk és az MSZP egy becsületes Párt!
hmhmhm | 2010. március 8. | 07:45:31
"Ugye | 2010. március 8. | 07:27:20
A Várkonyi Tibor megírta, hogy itt nem a Hagyót bántják, hanem magát az Mszp-t. Ezt önnek is illene megérteni. Össze kell most fognunk és megvédeni Hagyót, nem pikirt kiszólásokkal tovább rombolni itten."
Tegyétek, védjétek. Annál komolyabb károkat okoz a pártnak is minden ilyen jellegű hír a választásokig.
Ugye | 2010. március 8. | 07:27:20
Moderálási alapelvek- komment törölve -
dubitandum | 2010. március 8. | 05:42:23
Tamás Ervin olyan, mint a kancsal mészáros: a szeméből nem látni, hogy hová csap. Ezért nyíltan fogalmazok. Az MSZP a csekély parlamenti többsége fenntartása érdekében kényszerkoalíció volt össze nem tartozó politikájú és erkölcsiségű csoportok között. Önpusztító hibát követett el a decemberi kongresszuson, amikor ettől a kényszertől megszabadultak, nem éltek a szakítás szabadságával a választások közelségére hivatkozva. Most egymást bénítják, illetve rántják mélybe.
statez | 2010. március 8. | 01:34:10
Miután a matek érettségikkel és felvételikkel majd minden évben botrány van, javaslom ezt a feladványt: Ha egy nokiásdobozba 70 millió fér, mennyit lophattak a szocik 8 év alatt? Sokkal könnyebb, mint az a legendás feladat, ami úgy végződik, hogy hány éves a kapitány...
|