Őket néztük a YouTube-on 2015-ben
Az év legtöbbször megtekintett videoklipje Wiz Khalifának a tragikus autóbalesetben elhunyt Paul Walker színész emlékére készült See You Again című daláé lett 1 232 024 102 megtekintéssel.
A második az amerikai Voice-ban Király Viktor mentoraként működő Adam Levine zenekarának, a Maroon 5-nak Sugar című klipje, amelynek érdekessége, hogy a zenekar valódi esküvőkre toppant be meglepetés-zenekarként, a kisfilm pedig a násznépek reakcióiból készült.Dobogós még a Sziget Nagyszínpadán is fellépő Ellie Goulding, negyedik a Major Lazer Lean Onja – igen, ez az indiai hangulatú szám, amitől idén képtelenség volt szabadulni. Taylor Swift sztárokkal és női szuperhősökkel tűzdelt Bad Blood című klipje az ötödik helyre volt elég – ám a Sonyt és a Universal kiadót tömörítő VEVO nevű videoszolgáltatónak ő az aranytojást tojó tyúkja, a cég éves toplistáján tízből három dal Tayloré.
Felfért még a listára David Guetta Nicki Minaj-zsal súlyosbított Hey Mamája és az ausztrál Sia nagy botrányt kavart klipje is, amelyben a tizenéves Maddie Ziegler lenge öltözetben ketrecharcol Shia Labeuf színésszel. Idén nincs lista Adele nélkül: a brit énekesnő úgy tudott a tíz közé kerülni, hogy alig néhány hete jelent meg Hello című száma. A tizedik Silentó Watch Me (Whip/Nae Nae) című debütáló dalának videója, ami igazi táncőrületet indított el: a szám gyakorlatilag nem más, mint fura táncmozdulatok felsorolása.
A magyar összesített lista alapján látható, hogy a hazai felhasználók egyre több magyar klipet néznek: Pixa és Kis Grófo Bulibárója harmadik lett, a Punnany Massif Utolsó tánc című dala kilencedik, Majka és Pápai Joci közös dala (Amikor a test örexik) tizedik.
A Wellhello duplán van jelen: a Volt Fesztivál hivatalos dalával (a Halott Pénzzel közös Emlékszem, Sopronban), valamint a Sokszor volt már így című számmal.