Ifjú Penge díjak a Reklámzabálók éjszakáján
A Reklámzabálók éjszakáján az Egzo Média a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetségével (MAKSZ) közösen hirdette meg az Ifjú Penge Kreatív versenyt. A 18–30 év közötti civil tehetségek által beküldött pályaművek legjobbjait többszintű zsűrizéssel választották ki. A szakmai és a közéleti zsűri mellett maga a közönség is szavazhatott. – Örömmel láttuk, hogy a pályázatok jól megfeleltek a „Reklám a reklámért” témának, és bemutatták, hogy milyen eszközökkel kell élni, ha a reklámmal kapcsolatos közvélekedést ményt szeretnénk pozitív irányban elmozdítani – értékelte a pályamunkákat Simon Zsolt, a MAKSZ elnöke, a szakmai zsűri vezetője.
Az Ifjú Penge díjazottjai:
Film kategória
Utópia (AD-DIG csapat: Dancsó Péter, Gyuricza Lívia, Usztics Lili)
Köztéri plakát kategória
Gyerekek (After8: Bánhegyi István, Kis Krisztián, Srágli Marietta)
Sajtó kategória
Hidd el hiányozna (Jónás Zita)
Progresszív kategória
Hej halászok (Baráth Katalin)
Kampány kategória
Többre számítunk (FNF Team: Füzi János, Fodor Gergely, Németh Gábor)NEO különdíj
NEO különdíj
Mire mennél nélkülünk (D&D: Dénes Zoltán, Dénes Péter)Közönségdíj: Buzz (evolution.creative: Barna Simon, Farkas Attila, Vértes János)
A MAKSZ és a Reklámzabálók Éjszakájának szervezői meghirdették a Pengezabálók közönségszavazást, amelyen a közönség online szavazott a hazai ügynökségek termésének javára. A reklámfilm kategóriában a McCann Ericson Borsodi esküvő című alkotása, a sajtó kategóriában a Grey Vodafone című alkotása, a plakát kategóriában a Leo Burnett Porszívó című műve, a rádióreklámok között a Laboratory Ideas UPC spotja nyerte el a közönség tetszését.