Fordítómotor a főkeréknél
A Safran-Honeywell cégegyüttes Green-Taxying rendszere villanymotorokkal működik, melyeket a repülőgépek oldalain a szárnyak alatti főkerekek nagyobb, tágasabb helyet kínáló, dupla abroncsai közé építenek be. A rendszer segítségével a pilóták nemcsak hogy tolatni tudnak a repülőgéppel, de az oldalsó kerekekben működtetett elektromotorok előre-hátra kapcsolásával egy helyben is meg tudják fordítani. A leállított motorokkal guruló gépek mozgatásához a Green-Taxying révén egyetlen földi szerelő és egy a földi kiszolgálórendszerről alaposan feltöltött fedélzeti akkumulátor is elegendő. Az új technológia sikerét bizonyítja, hogy a szabadalmat az ipar legjelentősebb konkurens cégei is megvásárolták.
A környezet kímélésére és a költségek csökkentésére manapság a repülőgépeket a parkolóhelytől a felszállóvonalig, a landolókat pedig megállásuktól a végleges parkolásig targoncák vontatják-tolják egyre több reptéren. A legtöbb targonca dízelolajjal működik, zajos és szennyez, amellett a targonca külön rádiókapcsolatot igényel a földi irányítókhoz. Ezt a hátrányt próbálták már kiküszöbölni a repülőgépek egyetlen, kisebb orrkerekébe szerelt villanymotorral is. Ám azzal csak nagy ívben lehet fordulni, a gépek tolatása pedig nagyon nehézkes.