belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
26. szombat

Éhségsztrájk-botrány: öngólt lőtt az MTVA

Szolidaritási akciókkal, szakszervezetek és pártok tiltakozásával folytatódik a köztévé székházánál harmadik hete éhségsztrájkolók története.

Nyusztay Máté| NOL| 2011. december 28. |55 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

sankoka | 2011. december 29. | 13:56:54

Azért az éhségsztrájk szót már törölni kellene és helyette a nemdolgozók szót beilleszteni !

kulimasz | 2011. december 29. | 10:15:50

NETEGEZZ | 2011. december 29. | 03:04:54
"Edberg!
Hol él maga, az ékezet nélküli betűivel?
Hol élt 1990 előtt eltelt negyven évben?
Maga nem tudja, hogy A PÁRT kiket és milyen családi háttérrel javasolt szovjet egyetemekre?
A SZU-ban végzettek, jelentős többsége valamilyen formában kötődik az utódpárthoz, az MSZP-hez. Ezek ma egy külön kasztot képeznek Magyarországon. Az utódpárt mindig számíthat rájuk."

te meg egyszerűen hülye vagy. én is ismerek néhány embert - gimis osztálytársaim voltak, akik a szu-ba mentek tanulni - és soha semmi közük nem volt egyetlen párthoz se. de ha gondolod, fújjad a hülyeségeidet...


fenyesszelek | 2011. december 29. | 09:47:35

15slevogt | 2011. december 28. | 19:29:08
thestones
"Angolszászok svédek is tegeződnek. Tudom. Magyarok, németek, ha nem ismerik egymást nem."

Errol csak annyit hogy az angol is magazodik, amikor a Mr. Mrs. vagy Ms. megszolitassal kezdi a mondatot. Ezt az USA-ban toltott 23 eves tapasztalataim utan tudom kijelenteni. Sajnos a Svedrol nyilatkozni nem tudok.
-----------------------------------------------------------------------
"Az én véleményem: mennél nagyobb a kiabálás/lárma annál jobban tisztában vagyok azzal, hogy O.V. jó úton halad ebben az extrém nehéz gazdasági helyzetben."

Ha ez igy lenne igaz, akkor a Hitleri Nemetorszag lakosainak sem kellett volna aggodalmaskodniuk a haboru elotti evekben. Nem is tettek, mivel nem voltak tisztaba a helyzet komolysagaval. De azt hiszem hogy a tortenelem az aggodokat igazolta.
--------------------------------------------------------------------------
"Hogy a jobboldalnak drukkolok az olyan nagy baj?"

Egy szoval, IGEN!

Jaj-jaj! | 2011. december 29. | 08:43:17

Hihetetlen...

A keresztény, jobboldali szemléletű embereknek nincs jobb dolga, mint egy általuk megvetett balos napilap oldalán kifröcskölni a bennük felhalmozódott gyűlöletet...
Olyan embereket igyekeznek bemocskolni, akik tesznek valamit...

Van bennük szégyenérzet?

sandor5 | 2011. december 29. | 08:01:43

Felesleges olyan ember alattiakkal vitatkozni, akik a demokráciűt a katolikus szent istvántól eredeztetik. Szervilisi hűséggel csüngnek a nagy vezető emlein, bízva benne, hogy hűségüknek meg lesz a jutalma. Hát igen, előbb útobb, de meglesz. Szent István büszke leszármazottai!

Edberg | 2011. december 29. | 03:28:47

Netegezz,

Mely MSZMP-s tagokrol beszelsz, a jelenleg FIDESZ-es Szurosrol, Pozsgayrol, es Csintalanrol? Nagy Balazs nem Szuros es Pozsgay, es nemis Konya. Hanem Nagy Balazs. Valamilyen formaban kotodott az MSZMP-hez? Lehet. Az orszagban 1 millio MSZMP tag volt, kozottuk a jelenlegi kormanypartok tagjainak egy jelentos resze!!!! Megsem nevezhetok kommunistaknak.

Hogy Te kit ismersz, az a Te dolgod. Nagy Navarro Balazst ismered? Ha nem, akkor fogd be a szadat, mert minden buta gondolatod csak feltetelezesen alapul.

Vegul azt probald felfogni, hogy most nem az 1990 elotti 40 evben jarunk, hanem 2011-ben.

NETEGEZZ | 2011. december 29. | 03:04:54

Edberg!

Hol él maga, az ékezet nélküli betűivel?
Hol élt 1990 előtt eltelt negyven évben?

Maga nem tudja, hogy A PÁRT kiket és milyen családi háttérrel javasolt szovjet egyetemekre?

A SZU-ban végzettek, jelentős többsége valamilyen formában kötődik az utódpárthoz, az MSZP-hez. Ezek ma egy külön kasztot képeznek Magyarországon. Az utódpárt mindig számíthat rájuk.

Ismerek néhányat. Az MSZP-kormányok idején megbízható PÁRT kapcsolataik miatt, mindig jó fizető bizalmi állásokban voltak.

Most meg civilekké váltak. Mint a Kónya elvtárs, aki most kemény harcot folytat az Orbán-kormány megbuktatásáért, meg azért, hogy negyvenegynéhány éves korában nyugdíjba mehessen. „Kemény és egészség-rongáló” húszéves HM-es újságírói tevékenység után.

Edberg | 2011. december 29. | 02:18:29

Oroszlany, en is ismerem Nagy Navarro Balazst, es te hazudsz. Az MSZP kormany idoszakaban ugyanigy felhivta az akkori (joval enyhebb) visszassagokra a figyelmet, es ki is rugtak. csak aztan visszaperelte magat.

oroszlány | 2011. december 28. | 23:59:38

Nagy ("indián" navarro) Balázst ismerem.Csak baloldali cikkeket produkál/t azt is összeollózza más külföldi lapokból.Kvázi fordít.Az nem újságírás.Így akar karriert csinálni,mert máshogy nem megy.Arra számít,hogy egy esetleges kormány váltásnál e-miatt a baromsága miatt karriert csinál!
Na majd csak keep on eye! U.I.Aki éhezik,nem hízik!

Edberg | 2011. december 29. | 02:16:00

Netegezz,

Szoval akkor valaki, aki Moszkvaba jart iskolaba huszonegynehany eves korban az ugynevezett kommunista rendszerben, az posztkommunista? En Pesten jartam egyetemre, es nekem is volt marxista politikai gazdasagtanom es egyeb finomsagok, akkor en is posztkommunista vagyok? Ebbol a nyakatekert ervelesedbol lagyszik, hogy agyalagyult vagy.

NETEGEZZ | 2011. december 28. | 22:51:01

Edberg!
Nagy Navarró természetesen, - mint minden moszkovita posztkommunista - tudja, hogy mi a „demokrácia”..

pro publico bono | 2011. december 29. | 01:25:26

Szerintem legyen egy MSZP köztévé és egy Fidesz köztévé és mindenki azt takarjon ki benne, akit akar. Eddig csak MSZP köztévé volt, most meg csak Fidesz köztévé van. Ez a váltogatás így mindig jogos elégedetlenséget fog szülni.

bartók | 2011. december 29. | 00:32:02

A Fidesz hazug, korrupt, anakronisztikus önkényuralmi politikai rendszere sodródik a megállíthatatlan összeomlás felé. Azt kapják majd, amit megérdemelnek. Lassan már a politikai analfabéták is belátják ezt.

oroszlány | 2011. december 28. | 23:59:38

Nagy ("indián" navarro) Balázst ismerem.Csak baloldali cikkeket produkál/t azt is összeollózza más külföldi lapokból.Kvázi fordít.Az nem újságírás.Így akar karriert csinálni,mert máshogy nem megy.Arra számít,hogy egy esetleges kormány váltásnál e-miatt a baromsága miatt karriert csinál!
Na majd csak keep on eye! U.I.Aki éhezik,nem hízik!

jeromos | 2011. december 28. | 23:49:26

Ami meg a "posztkommunistákat" illeti, NETEGEZZ úr, csak a cigány vicce jut eszembe: muzsikust kerestek a fideszben. Elment a cigány is, de nem vették fel. Kérdezte a felesége, hogy miért? _ Hát, aszonták, hogy a komenistáknak hegedáltam! - Hát mé' nem tagadtad le? - Há' mee mind ott vót..

ordító egér | 2011. december 28. | 23:45:16

Bamberg | 2011. december 28. | 20:52:43

Az MTVA és úgy általában a közmédia vezetése egy vicc.
Persze ahol ez a Rákay nevű Petőfi imitátor haljakend lehet, az egy nagyon ócska gittegylet.

jeromos | 2011. december 28. | 23:44:50

Tök mindegy, hogy Navarro hol végezte el az egyetemet. Mint ahogy az is, hogy némelyek Kedves Vezére KISZ titkár is volt. Meg aztán forróvérű liberális is, most meg épp kis törpe hadúr. A lényeg az, hogy egy közmédia hogyan látja el a feladatát: ha csúsztat, hazudik, a lényeges összefüggéseket kihagyja, naponta közvetít meghitt interjúkat a Vezérrel, meg a talpnyalóival, miközben milliárdos költségvetési pénzeket nyomnak bele, akkor az annyit is ér..Az ilyen és hasonló fajta működés, a közmédia pártirányítása, a hatalmi ágak pártfunkcionáriusok általi hatalomátvétele miatt tiltakozik Brüsszeltől Washingtonig mindenki. És Nagy Navarro Balázs is.

NETEGEZZ | 2011. december 28. | 22:51:01

Edberg!
Nagy Navarró természetesen, - mint minden moszkovita posztkommunista - tudja, hogy mi a „demokrácia”.

Demokrácia akkor van (ugye Edberg?), ha a közszolgálati tájékoztatásban a posztkommunisták és liberálisok gyakorolják a kizárólagosan hatalmat.

Egyébként, hozzászólásának kulturálatlansága, hiányos neveltetésre vall. E miatt nem engem, hanem a kedves szüleit kellene minősíteni primitív jelzőivel.

Edberg | 2011. december 28. | 22:22:57

Retardalt NETEGEZZ: amit Nagy Navarro Balazs csinal most, abbol ugy tunik, hogy jobban tudja mi a demokracia, mint te, agyserult NETEGEZZ

NETEGEZZ | 2011. december 28. | 21:05:08

Nagy Navarró Balázs aztán igazán tudja, hogy mi a demokrácia, a szabad és hiteles tájékoztatás. Évekig ezt tanították neki a néhai Szovjetunióban végzett felsőfokú tanulmányai során. De ezen túl megtapasztalhatta mindezt a gyakorlatban is; a Pravda, a szovjet TV és rádió mindennapi gyakorlatából.

catoo | 2011. december 28. | 22:00:24

"az MTVA minden lépése jogszerű volt" -- valahogy képtelenség elhinni ezt az állítást.
Mivel a köztévében történt dolgok, mindig is voltak, csak most ez az egész túlcsordult!

A pofátlanság és hazugság olyan méretűre dagadt, amikor már csipőből teszik mindezt. Gátlások és kontroll nélkül.

Emberek! Az adótokból hazudnak nektek! Tömnek tele dezinformációval!
Ezért fizetitek hónapról-hónapra őket!


Ha romlott ételt, hibás árút veszel a pénzedért, akkor botrányt csinálsz...

Ha az adódból rossz utat, oktatást, egészségügyet, kormányt, dezinformáló hazug hírt kapsz, azt elfogadod? Eltűröd???
Pénzed fele adóra megy!!!


NETEGEZZ | 2011. december 28. | 21:05:08

Nagy Navarró Balázs aztán igazán tudja, hogy mi a demokrácia, a szabad és hiteles tájékoztatás. Évekig ezt tanították neki a néhai Szovjetunióban végzett felsőfokú tanulmányai során. De ezen túl megtapasztalhatta mindezt a gyakorlatban is; a Pravda, a szovjet TV és rádió mindennapi gyakorlatából.

katlanka | 2011. december 28. | 20:56:47

Itt a legújabb gyöngyszem, csakhogy tudjuk, mi vár ránk. A Klubrádió után jön az atv. Azért, hogy Fidess le ne maradjon a Jobbik mögött, meglépik majd ezt is. Senkinek ne legyenek kétségei efelől.
http:.//atv.hu/belfold/201112288_az_atv_t_is_elhallgattatna_a_jobbik_alelnoke

Bamberg | 2011. december 28. | 20:52:43

Fannyvár | 2011. december 28. | 20:09:39
"valami gond van evvel?"
Van, igen! Ez egy nagy blöff! És mindezt egy kamú éhségsztrákkal akarják megetetni velünk. Mit akar ez a kihízott képű navarró? Munkáltatói jogokat? Megőrült? Szerintem biztosan. A két embert kirúgták, ezért le kellene szállni a földre! Hogy klasszikust idézzek; "ha észreveszed, hogy a ló megdöglött alattad, akkor szállj le róla mert az már nem visz sehova!"

thestones | 2011. december 28. | 20:22:36

folyt. ..........
soha nem beszélhettunk valaki munkatàrsunkròl rosszat, ha ö nem volt jelen, ès nem tudta megvèdeni önmagàt! Van neked fogalmad, hogy ez mit jelentett nekem? Nem hiszem!
------
Mindenesetre megtanultam - ès a gyerekeimmel megtanitottam - hogy semmi nem igaz, amit csak hallàsbòl vettèl tudomàsul? Erre a svèdek tanitottak meg! Ezèrt hàlàs vagyok a svèdeknek, akik sohasem fogadtak el egy tàmadást szemèly ellen, ha a szemèly nem tudta megvèdeni önmagàt!
.....
Ez liberalizmus? Ez demokràcia? Igen, azt hiszem, hogy az! magam rèszèröl csak hàlàs tudok lenni egy olyan àllamnak, amely ezeket a törvènyeket magasan felul tartotta!
.....
Ja, hogy ez neked nem jelent semmit? Hogy termèszetesen egy diktatorikus àllamforma - ami ma kialakulòban van M-orszàgon - nagyon is megfelel neked, hiszen ebben az àllamformàban meg lehet mindenkit ès mindenkor tàmadni!
Sajnos nekem nem felel meg ez az àllamforma! Nekem - igenis szuksègem van arra - hogy mindenki (ugy a homok, a nök, a kisebbsègek, a transex-ek, meg mindenki màs (hiszen az Isten kertje elèg nagy (mègha ateista is vagyok) szabadon ès fuggetlenul tudjon èlni! Persze ez a szabadsàg - termèszetesen - azt is jelenti, hogy mindenkinek felelössège is van! Termèszetesen ezek olyan dolgok, amikröl te nem tudsz - ès nem is akarsz tudni!

thestones | 2011. december 28. | 20:20:46

Kedves - akàrki - de jelen pillanatban "15slevogt"!
Egyàltalàn nem irom alà, hogy èn valamikor is egy "alpàri" (gondolom ez egy nagyon negativ elöjelu) stilusban irtam valamilyen kommentàrt is!
Ön szerint - ezt csak ön utàn irom, mert a valòsàgban tegeznèm önt, hiszen mi itt a kiràlyt is tegezzuk - nem règen èlek Svèdorszàgban! Ebben teljesen igaza van! Hiszen mit is jelent 45 èv a Föld - ès az Universum- törtènetèben? Semmit! De az èn èletemben - ami sajnos nagyon is vègzetes - komoly idöszakot jelent! Hiszen èletem legnagyobb idöszakát itt töltöttem, itt szultem a gyerekeimet, itt dolgoztam le azokat az èveket, amik hozzàjàrultak ahhoz, hogy ma a nyugdijamat felvegyem! Ezek termèszetesen - elsösorban szàmomra - nem voltak jelentèktelen idök!
Igen, mint ahogy ön - vagy TE - is irod, az itt töltendö èveim elejèn magam is rèszt vettem az ugy nevezett "magyar-svèd társasàgok" rendezvènyein!
Igen, az elsö èvekben èn is örömmel hallgattam a magyar szòkat, ha ezeket valaha is meghallottam.Termèszetesen ez a tulajdonsàgom hamar megvàltozott ès a kèsöbbiekben mèg vèletlenul sem akartam megszòlalni magyarul, ha meghallottam egy magyar szòt! Mièrt is volt ez igy? Elkèpzelhetö, hogy annyira csalòdtam a magyarokban, hogy mèg vèletlenul sem akartam veluk talàlkozni! Igen, szerintem ez igy volt!
..........
Nem tudom elmondani,hogy milyen hàlàs vagyok a svèdeknek - ahol a felnött èveim legnagyobb rèszèt töltöttem - hiszen itt törtènt az, hogy ;soha, de soha nem beszélhettunk valak

jobbkozep | 2011. december 28. | 20:16:39

"MTVA vezetése munkajogi eszközökhöz nyúlt egy olyan konfliktusban, amelyben a két éhségsztrájkoló a manipulációtól mentes közszolgálat melletti elkötelezettségéről tett tanúbizonyságot."

Az egy jó dolog, hogy tanúbizonyságot tesznek róla, de az nem amikor ők akarják megmondani, hogy szerintük kit és hogyan "kell" kirúgni.
Szerintem a helyes követelés ez esetben a szakszervezetet bevonásával járó tényfeltáró vizsgálat lenne.

Fannyvár | 2011. december 28. | 20:09:39

Bamberg | 2011. december 28. | 19:44:01

Közröhej ez az "éhségsztrájk": Irja Ön.

Azt gondolom a cél fontosabb nemde? A tisztességes médiamunka...a becsületes tájékoztatás a cél...ha jól vagyok informálva...

valami gond van evvel?

Nem kéne zavarni a szimpatizánsok véleményének egybehangzóságát...

Bamberg | 2011. december 28. | 19:44:01

Közröhej ez az "éhségsztrájk": Navarró 5 kilót hízhatott amióta "éhezik". Etetés az agymosottaknak. Nagy Navarro újítása a következő: kiáll a tévészékház elé, mondjuk déltől négyig éhezik egy nagyot, aztán leváltja egy másik éhező, és ha már ő sem bírja tovább, érkezik a harmadik. Így kerek a világ: a mozgalom virul, és a hűtő is szépen ürül otthon. Pazar újítás, ismerjük el.

15slevogt | 2011. december 28. | 19:29:08

thestones
Angolszászok svédek is tegeződnek. Tudom. Magyarok, németek, ha nem ismerik egymást nem.
Tehát kezdjük előröl: tudom, én Önt nem tudom meggyőzni, nem is akarom. Úgy látszik hogy itt (kommentek ill. a kommentelök) egymással foglalkoznak olykor alpári stílusban is.
Nem tudom Ön mióta él Svédországban, gyanítom nem nagyon régóta. Javaslom, látogasson el egy két magyar összejövetelre (Stockholm, Göteborg stb.) ott megtudja a magyarok véleményét. A svédek véleménye nem annyira fontos, mert véleményem szerint Magyarországról semmit nem tudnak, ill. csak azt amit most egy-két vagy több liberális - pl. Dagens Nyheter/pl.Richard Swartz. - svéd lap lehoz.
Az én véleményem: mennél nagyobb a kiabálás/lárma annál jobban tisztában vagyok azzal, hogy O.V. jó úton halad ebben az extrém nehéz gazdasági helyzetben. Hogy a jobboldalnak drukkolok az olyan nagy baj?
Abban is biztos vagyok, hogy ha Ön bejelentkezik a MH-nál biztos tud egy kommentet írni, persze nem modortalan stílusban. Ehhez kívánok tisztelettel sok szerencsét!

P.S „Ök csak......” alatt a svédországi magyar barátaimat értem. Bocsánat, ha nem fejeztem ki magam világosan.

Valéria | 2011. december 28. | 19:29:01

.."a Leggusztustalanabb facebook-oldal verseny.."


Pontos !

Azon gondolkodom, hogy Szabó miért indította a Face-öngól-akciót?

1. Ennyire tehetségtelen?
2. Jutalmat kap valakitől érte?

Egy a lényeg: kritikátlan viselkedés, kritikátlan eszköz...vagy nem is törődik vele?


Ami a sztrájkolókkal szembeni azonnali felmondást illeti:

demokráciában nem büntetik az elégedetlenségért demonstrálót...inkább azt, aki gátolni akarja

:(

Egyre nagyobb a gáz :(

kikerics | 2011. december 28. | 19:14:07

Pixy | 2011. december 28. | 17:40:48

Megtudja, mindenki AKI olyan hülye, hogy ITT marad! De meg ám!!!! Üres zsebek, üres üzletek, éhség, hideg és lopás, rablás, gyilkosság!!!

Thought | 2011. december 28. | 18:47:32


Látom Bobby Sands is előkerült... A mai magyar hírlap - jelzős e szerkezet, ezért a kisbetű - nevű valami is őt hozta párhuzamként. Jól sikerült. Én például röhögtem. Mit össze próbálkoznak... Pedig az "öszödi beszéd" ehhez képest amit a hithű tudatlanok csinálnak, már csak délutáni napközis mese...
Hajrá MTVA! Cél: a legmélye!

Hubba Bubba | 2011. december 28. | 17:59:43

Az MTVA létezése sem jogszerű, nemhogy a lépései.

kismillio | 2011. december 28. | 17:57:24

Gorekaqrn

Sokkal hülyééb vagy mint a fönököd pedig az is mindig hülyeséget beszél Te is megtudod ha szónélkül kirugnak s senki nem akar megvédeni

katlanka | 2011. december 28. | 17:48:30

Farszi 17:10:02
Lehet, hogy hagyják. Az EU- nak csak könnyebb lesz nélkülünk. És valaki azt mondotta a híveinek még anno: az EU- N KíVÜL IS VAN ÉLET. Na, akkor most megtudjuk, milyen is az az élet. Hajrá Magyaroszág! Hajrá magyarok!

Pixy | 2011. december 28. | 17:40:48

Gorekaqm | 2011. december 28. | 17:27:43

Te raktad oda a kiflit az asztalra, ugye?

atiboy | 2011. december 28. | 17:40:25

Gorekaqm
"És mi van azokkal kiknek BAJSZÁN NEM BILLEG MORZSA" Azoknak edd meg a SZAmaRÁT.

Gorekaqm | 2011. december 28. | 17:27:43

Moderálási alapelvek- komment törölve -

durrbelejeno | 2011. december 28. | 17:17:42

harunalrasid | 2011. december 28. | 16:58:27

"fónagy magától ilyen hülye, vagy keményen gyúr rá?"

Szerintem is-is. Mert ahhoz kell némi lelki gyakorlat még a leghülyébbeknél is, hogy egy, a beadási fázisban elkészített pályázatoknál valaki tudatosan alá tudjon ígérni a másiknak, miközben fogalma sincs arról, hogy a másik mennyivel licitál a frekvenciára.

Fónagy (észkombájn) államtitkár tehát úgy gondolja, hogy 55 millió forint a pofátlanul provokatív, mert egy alig megalakult Kft. 75 milliót ajánlott.
Fónagy (észkombájn) államtitkár nyilván üzleti terveket is látott, amelyek alapján el tudta dönteni, hogy a 75 milliós ajánlat az lazán kigazdálkodható és befizethető is lesz.

Farszi | 2011. december 28. | 17:11:46

Persze azokon, akik ilyeneket írnak, hogy "munkás gyűléseket is tartottak 5 percbe", sem az EU, sem Orbán Viktor nem segíthet.

Farszi | 2011. december 28. | 17:10:02

Külföldről a magyar gazdasági szabadságharc valóban nem tűnik kevésbé nevetségesnek, mint az észak-koreai "dzsucse". Ami viszont a demokrácia felszámolása kapcsán zajlik, az elrettentő, és Európa civilizáltabb felén teljességgel érthetetlen is. Azért a putyinizmus hazai híveinek kedvéért elmondom, hogy az EU nem csak a gazdasági-pénzügyi integrációról szól (ld. Koppenhágai kritériumok"), és nem fogják hagyni, hogy hazánk fekete lyukká váljon Európa közepén.

thestones | 2011. december 28. | 17:08:40

.

Elèg, ha a feudalismusba tèrtek vissza? Vissza Szt-Istvànhoz! Hàtha valaha elèritek a jelent! Ki tudja?

thestones | 2011. december 28. | 17:07:27

Gorekaqm | 2011. december 28. | 16:30:27
Thestones;Egyetértek veled! Sőt még azt is mondták,hogy munkás gyűléseket is tartottak 5 percbe. A rengeteg felizgult embernek egészségügyi 10 percet alatt gyógyszert osztottak.Sok helyen gyűjtést szerveztek,a nők BUNDA BUGYIT a férfiak JÉGER ALSÓT hoztak a kilós ÁRUDÁKBÓL.Isten áldja meg őket amiért gondolnak MAGYARORSZÁG elnyomott LIBERÁLIS eszméket követő embereire.

-.......Tudod mit, ha azt hiszed, hogy hozzàszòlàsod humoros volt, akkor nagyon tèvedsz! magam rèszèröl nem èrdekel, hogy a te "emberi jogaidat" milyen formàban fogjàk a sàrba tiporni, hiszen nekem ebböl nem lesz rèszem!
Minden tovàbbiak nèlkul megèrdemled, hogy a "a liberàlis jogaidat" (amik a Francia Forradalom alapvetö követelèsei voltak "Szabadsàg, Testvèrisèg, Egyenlösèg") soha ne legyenek èrvènyesek abban az orszàgban, ahol èlsz, hiszen azt a szòt, hogy "demokràcia" talàn mèg betuzni sem tudod! Kulönben is neked - ès a legtöbb hozzàszòlònak - csak egy diktatorikus rendszer felel meg (hiszen ezt szoktàtok meg, akkor nem kell vàlasztani (ès termèszetesen nem kell felelössèget sem vàlallni)! Akkor, mit is kèpzelunk el mi - itt nyugaton - hogy M-orszàg valaha is demokratikus lesz? Hogy kèpzelunk el mi ilyet, hiszen ti ilyet soha sem akartatok? Nem igy van?
Nàlatok, ahol a liberalismus (tehàt az emberi jogok èrvènyesitèse) ma màr a legnagyobb kàromkodàs, akkor nincs mit csinàlni! Vissza a törtènelembe!
Elèg, ha a feudalismusba tèrtek vissza? Vissza Szt-Istvànhoz!

Gorekaqm | 2011. december 28. | 17:02:43

Moderálási alapelvek- komment törölve -

harunalrasid | 2011. december 28. | 17:00:23

thestones | 2011. december 28. | 16:57:22
ugyan, hagyd. ennek a 15-ösnek is bohócsipka van a fején, csak éppen narancsszínű:-)

harunalrasid | 2011. december 28. | 16:58:27

fónagy magától ilyen hülye, vagy keményen gyúr rá?
a klubrádió tudatosan a legrosszabb ajánlatot tette? ó, igen, biztosan így volt. szándékosan hozza saját magát lehetetlen helyzetbe, hogy az utcára tehesse majd' száz munkatársát. igen, ez nagyon életszerű.
az, hogy csak olyan jogdíjnagyságot ígért meg, amit ki is tud termelni, nyilván valóan rosszhiszemű provokáció.
ez a fónagy egy idióta. ha elhiszi, amit mond, még inkább.

thestones | 2011. december 28. | 16:57:54

AZOK AZ ORSZÁGOK AMIKRÖL BESZÉLTEM, TISZTÁBAN VANNAK A DEMOKRATIKUS ALAPTÖRVÉNYEKKEL, DE EZT NEM LEHET ELMONDANI A TE ORSZÁGODRÓL! (M-orszàg).

thestones | 2011. december 28. | 16:57:22

"15slevogt | 2011. december 28. | 16:20:51
thestones
Svédországi rokonaim akik 1956 ban menekültek Svédországba ragyogó szépen, hibátlanul és írnak magyarul:..
" Termèszetesen kedves 15slevogt, te mint - minimum - professeur a magyar nyelvben esetleg ismertetnèd velem, hogy milyen nyelvtani hibàkat követtem el, - bàr ezen a fòrumon tulajdonkèppen inkàbb a tartalommal foglalkozunk, de - gondolom - te ezt ès csodàlatos rokonaid is tudjàk!
.......
"Idèzlek: .."Ott is van cenzúra. Ők csak -...! Mit èrtesz ezalatt? Esetleg elmagyaràznàd? Ugyanis "Cenzura" csak az àllammal szemben lèphet fel, tehàt minden elkèpzelhetö mèdiumnak (igy a Nèpszabadsàgnak is) joga van letiltani azokat a kommenteket, amiket az ö normàik nem fogadnak el! Mint ahogy ez megtörtènt velem pèldàul a Magyar Hirlapnàl, ahovà jelen pillanatban be sem lèphetek (gondolom azèrt, mert a vèlemènyem nagyon kormàny-ellenes, pedig csak nemzetközi dolgokròl szoktam irni, sohasem avatkozom be a magyar belsö ugyekbe)!
Tehàt ne beszèlj nekem cenzurròl, mert ez itt - ebben az orszàgban, ahol èn èlek (Svèdorszàg) ès termèszetesen a Nèmeteknèl ès a Hollandoknàl sem - nem fordul elö!
Bàrmennyire ugyesek is az 56-os rokonaid, vagy te, nem àrtana tudnotok, hogy a sajtòszabadsàgot , szòlàsszabadságot stb CSAK AZ ÀLLAMMAL SZEMBEN LEHET ÈRVÈNYESITENI! Minden màs mèdiànak lehetnek sajàt követelmènyei!
AZOK AZ ORSZÁGOK AMIKRÖL BESZÉLTEM, TISZTÁBAN VANNAK A DEMOKRATIKUS ALAPTÖRVÉNYEKKEL, DE EZT NEM LEHET ELMONDANI A TE ORSZÁGODR

Halford | 2011. december 28. | 16:35:07

Flashmob!
Ma 18:30 Kunigunda utca

tiktakjen | 2011. december 28. | 16:30:33

A köztévé mára a hamisításra szakosodott. Itt az újabb szép példája a Deák Ferenctől oly sokat idézett hitvallás (Ne hazudj!) semmibevételének:

http://egyenlito.blog.hu/2011/12/27/meosz_tudatosan_hazudott_a_kozszolgalati_teve

Ahol a gyógyszer nem segít, ott operálni kell.
Igaz, Böröcz úr?

Gorekaqm | 2011. december 28. | 16:30:27

Moderálási alapelvek- komment törölve -

nyugger56 | 2011. december 28. | 16:21:28

thestones | 2011. december 28. | 15:51:24

Képzeld milyen lehet "itt rekedt"-nek lenni! Azt hittem, hogy ilyen az én életemben csak Orwell, Stefan Zweig, Franz Kaffka könyveit olvasván, egy rossz álomban lehetséges!!!!!!!!

15slevogt | 2011. december 28. | 16:20:51

thestones
Svédországi rokonaim akik 1956 ban menekültek Svédországba ragyogó szépen, hibátlanul és írnak magyarul:

Különben a svéd sajtóról éppen olyan lesújtó a véleményük mint a németről meg a többi nyugati irányított sajtóról, talán a Frankfurter Allgemeine és a Neue Züricher Zeitung kivételével. Ott is van cenzúra. Ők csak mosolyognak a magyarországi bohóckodásokon, Nagy Navarro gördülö sztrájkos „éhezésén”, rácsimpaszkodó show-műsoron,

ballantine | 2011. december 28. | 16:17:05

Aki személyesen nem tud fellépni, tiltakozzon az interneten:

http://pillangosziv-pillangosziv.blogspot.com/2011/12/tiltakozas-az-ehsegsztrajkolok-zaklatas.html

thestones | 2011. december 28. | 15:51:24

Nos, ezek a hirek az egèsz vilàgsajtòt bejàrtàk - nàlunk Svèdorszàgban - szinte napilapon van az uj "diktatorikus" M-orszàg! Ahogy beszèltem ismeröseimmel a vilàg többi rèszèben - Austràlia, Nèmetorszàg, Hollandia, Olasz - mindenhol ezek a hirek mennek!
Ami engem meglep egyes màs magyar sajtòkban - pl a "Magyar Hirlap" (elkèpzelhetö, hogy lehet mèg lejebb sulyedni nivòban?), hogy egyes kommentàrolòk valòban azt hiszik, hogy vannak "besugòk", akik hireket adnak kulföldnek?!
Olyan nehèz elkèpzelni, hogy minden egyes orszàg figyeli màs orszàgok mèdiumàt? Ez ma màr szinte szakma lett, nem kellenek ide besugòk, elèg ha csak analyzàljàk a kulönbözö orszàgok sajtòit ès màr meg is vannak a hirek!
Nos, kivàncsi vagyok, milyen lesz a folytatàs?

jantrebish | 2011. december 28. | 15:51:09

nemlehetigaz: eddig is csak agymosottak nézték! (bocs, akinek kötelező volt...)

nemlehetigaz | 2011. december 28. | 15:35:42

Tiltakozzon mindenki azzal is, hogy nem nézi a köztévé adásait ameddig érdemi változás nem lesz, és ismerőseit is kérje erre!

HIRDETÉS


Szolidaritási akciókkal, szakszervezetek és pártok tiltakozásával folytatódik a köztévé székházánál harmadik hete éhségsztrájkolók története
Népszabadság - Kurucz Árpád
A Lomnici Zoltán volt főbíró híradós kiretusálásának valódi felelőseinek "fejét" követelő tüntetőkhöz egyre többen csatlakoznak, főleg amióta a kezdeményező két tévés szakszervezeti vezetőt: Nagy Navarro Balázst és Szávuly Arankát kedden rendkívüli felmondással elbocsátották a köztévétől.

Hat érdekképviselet Navarróék mellett

Szerdán az MTI Sajtószakszervezet, a Duna Televízió Üzemi Szakszervezet és a Független Rádiós Szakszervezet fejezte ki tiltakozását a keddi döntés ellen; sajnálatosnak és megengedhetetlennek tartják, hogy az MTVA vezetése munkajogi eszközökhöz nyúlt egy olyan konfliktusban, amelyben a két éhségsztrájkoló a manipulációtól mentes közszolgálat melletti elkötelezettségéről tett tanúbizonyságot.

HIRDETÉS

Nagy Navarro Balázs, szakszervezeti vezető, MTV-s külpolitikai újságíró a köztévé Kunigunda utcai székháza előtt december 9-én jelentette be: éhségsztrájkba kezd ha nem történik érdemi lépés a közmédiás hírmanipulációk ügyében
Nagy Navarro Balázs, szakszervezeti vezető, MTV-s külpolitikai újságíró a köztévé Kunigunda utcai székháza előtt december 9-én jelentette be: éhségsztrájkba kezd ha nem történik érdemi lépés a közmédiás hírmanipulációk ügyében
Népszabadság - M. Schmidt János
"Különösnek és indokolhatatlannak tartjuk, hogy politikai közszereplésnek minősít az MTVA egy olyan demonstrációt, amely a közszolgálati normák megsértése miatt, és ellen indult, még akkor is, ha abból politikusok politikai ügyet is csinálnak. Ilyen alapon a közélet bármely eseményével kapcsolatos állásfoglalás politikai szereplésnek minősíthető – például az MTVA vezetőinek szereplése bármely médiával kapcsolatos konferencián" – írták.

A Vegyipari Dolgozók Szakszervezete "világméretű szolidaritási akciót" kezdeményezett az éhségsztrájk ideje alatt törvénytelenül kirúgott tévések védelmére és a hasonló eljárások megelőzése érdekében; a VDSZ "tehetetlen gyávaságnak" minősíti a felmondást, s attól tart, az MTVA nemzetközi viszonylatban is példátlan módszerét ezek után minden munkáltató büntetlenül alkalmazhatja. A vegyipari ágazat vezetői közlésük szerint mindent elkövetnek, hogy bemutassák a világnak, mit művel a hatalom az érdekekért kiálló szakszervezeti tisztségviselőkkel.

A Magyar Szolidaritás Mozgalom még kedden törvénytelennek, felháborítónak mondta Nagy Navarróék elbocsátását. Emlékeztetnek, Szávuly Aranka és Nagy Navarró Balázs a közszolgálati médiában tapasztalható rendszeres hírhamisítások, elhallgatások, a kézivezérelt tájékoztatás elleni tiltakozásul követeli a Lomnici-ügy felelőseinek számonkérését. "Az MTVA vezetése erről érdemben semmiféle egyeztetésre sem volt hajlandó a két szakszervezeti vezetővel, és a tiltakozást kiváltó konkrét ügy teljes körű kivizsgálásától is elzárkózott. Az MTVA a mostani azonnali felmondással ismét áthágta a hatályos munkaügyi törvényeket."

Felszólalt a Pedagógusok Demokratikus Szakszervezete is: növekvő aggodalommal figyelik az MTVA munkavállalóinak nyár óta tartó vesszőfutását, és elfogadhatatlannak tartják a politikai szempontok szerint történő át- és kiszervezéseket, s az ezek ellen szakmai, érdekvédelmi alapon fellépők megfélemlítését – nyilatkozta a 168ora.hu-nak Mendrey László, a PDSZ elnöke.

A zene nem kínzóeszköz

December tizedikén ígéretét betartva Nagy Navarro letáborozott a székház előtt. Később Szávuly Aranka, Patakfalvi Sándor és Kembe Sorel-Arthur színész-riporter, majd Virág Péter, a Duna TV Üzemi Szakszervezetének elnöke is csatlakozott a tiltakozásho
December tizedikén ígéretét betartva Nagy Navarro letáborozott a székház előtt. Később Szávuly Aranka, Patakfalvi Sándor és Kembe Sorel-Arthur színész-riporter, majd Virág Péter, a Duna TV Üzemi Szakszervezetének elnöke is csatlakozott a tiltakozásho
Népszabadság - M. Schmidt János
Szintén a sztrájkolókkal való szolidaritás jegyében szerda este fél hétre zenés flashmobot (villámcsődületet) hirdettek a Kunigunda útjára A zene nem kínzóeszköz címmel; az eseményre a Facebookon több mint félezren jelezték részvételüket; az LMP-frakció és a Szolidaritási Mozgalom is jelezte, hogy ott lesznek.

Olaj a tűzre

A Kunigundában eközben többé-kevésbé zavartalanul folytatódik az éhségsztrájk. A Népszava értesülése szerint az MTVA magánterület-sértésre hivatkozva beszüntetné a tüntetést, de a tüntetők nem tágítanak. Nagy Navarro lapunknak megerősítette, hogy ma kora délután valóban megkereste őket egy férfi, aki a székházból jött ki, és a tulajdonosra hivatkozva felszólította őket, hogy hagyják el a magánterületet. Az illető nem igazolta magát, a tulajdonost sem tudta megnevezni, így az éhségsztrájkolók folytatják tovább; a területet bérlő MTV Zrt.-től nem kaptak hivatalos megkeresést, ahogy a tulajdonos Milleniumi Média Kft.-től sem (az MTVA pedig Nagy Navarro szerint nem is szólíthatná fel őket, mivel ők sem tulajdonosai, sem bérlői, sem üzemeltetői a tévészékháznak. Ahogy arról beszámoltunk, az MTVA korábban kijelölt egy területet a sztrájkra a székház előtt, mégis jogellenesnek nevezik azt. A bejárat előtti területet először tujákkal kerítették el, majd kerítést próbáltak húzni köré, sikertelenül.)

Zarándokhellyé vált a sztrájkzóna

Szerda este (a flashmob előtt) már többtucatnyi szimpatizáns volt az MTV székháza előtti éhségsztrájkoló zónában. A terület zarándokhelyhez kezd hasonlítani: a tüntetők sátra előtti kis területet mécsesek, plakátok, takarók és termoszok borítják, még karácsonyfa is került a sarokba. A területre csúszásveszélyre figyelmeztető táblákat is kitettek, a támogatók pedig a sztrájkról szóló cikkeket, tiltakozó feliratokat aggattak a sátorra; a kerítést (az „MTVA magánterület” tábla mellett) valaki Böröcz István MTVA-vezér állítólagos – által cáfolta – ügynökmúltjáról szóló iratokkal plakátozta ki.

Négyszer jött rendőr

Először tujákkal próbálták elkeríteni a sztrájkolókat
Először tujákkal próbálták elkeríteni a sztrájkolókat
Népszabadság - Reviczky Zsolt
Az MTVA olyannyira magánterületként kezeli a székházát, hogy kedden letiltották Nagy Navarro Balázs és Szávuly Aranka belépőkártyáját, így a személyes holmijaikért sem mehettek be. Nagy Navarro rendőrt hívott, és valószínűleg feljelentést is fog tenni, mivel szakszervezeti tisztviselők akadályoztatása bűncselekmény. 

Akcióban az MTVA

Az MTVA legújabb akciójában pedig a Facebookon próbálják hiteltelenné tenni az éhségsztrájkot: egy fél sonkás kiflit ábrázoló "leleplező" fotót tettek közzé az "MTVA: az éhségsztrájkról valójában" elnevezésű oldalukon. (Az éhségsztrájkolók viszont biztonsági őröket gyanítanak a lejáratás, legalábbis a próbálkozás mögött.) Mindezzel a jelek szerint annyit ért el a közmédia tulajdonosi alapja, hogy egyre többen vállalnak szolidaritást a sztrájkolókkal. Különösen a facebookos akciójuk tűnik öngólnak; az üzenőfalukra több száz felhasználói üzenet érkezett, ezek sorában a "gratulálok, megnyertétek a Leggusztustalanabb facebook-oldal versenyt" jellegű megjegyzések még a legfinomabbak közé tartoznak. A kiflis fotó is kiverte a biztosítékot, az egyik felhasználó szerint "valójában ez a kép beleillik a korábbi hamisítási trendbe", egy másik "rajongó" azt tanácsolta, ha ő lenne az MTVA, akkor "nem Facebook oldalon próbálnám terjeszteni a hazugságaimat, hanem a Híradóban bemondanám, hogy elnézést kérek mindenkitől a folyamatos hírhamisításokért és azonnali hatállyal megszüntetném magam".

Nem is úgy volt

Karácsonykor sem hagyták békén a tisztességes közmédiáért immáron két hete éhségsztrájkolókat. Szenteste kordonokkal és bömbölő hangszórókkal próbálták őket elriasztani
Karácsonykor sem hagyták békén a tisztességes közmédiáért immáron két hete éhségsztrájkolókat. Szenteste kordonokkal és bömbölő hangszórókkal próbálták őket elriasztani
Népszabadság - Móricz Simon
Az oldalon egyébként az MTVA ismét cáfolni igyekezett, hogy rendőrökkel fenyegették volna a demonstrálókat, amiről lapunk is beszámolt. "Nem igaz. A német ARD tévéstáb forgatott engedély nélkül. Senki nem bántotta őket. Amikor az épület belsejéről akartak képeket felvenni, akkor szólt nekik a biztonsági őr, hogy ne tegyék. Vállat vont: hívjanak rendőrt. Hívtak. Mire kiértek a rendőrök, az ARD bátran elment a helyszínről. A demonstrálókkal kapcsolatba se léptek." Ehhez képest – de már ezt is megírtukNagy Navarroék Facebook-oldalán (Éhségsztrájk a tisztességes közmédiáért) jelent meg az a fotó, amin az éhségsztrájkolók rendőrök gyűrűjében láthatók az MTV-székház előtt.

Összbaloldali szolidaritás

Kedden és szerdán is pártok, politikusok sora fejezte ki szolidaritását az éhségsztrájkolókkal, tiltakozott a közmédia manipulációi ellen. A tiltakozók között volt az MSZP, az LMP, a Gyurcsány-féle Demokratikus Koalíció és a 4K! - Negyedik köztársaság. Szerdán a parlamentben Lukács Zoltán szocialista frakcióvezető-helyettes „Sajtó? Szabadság?” címmel mondott szónoklatában 2011-et a demokrácia leépítésének és Magyarország elszigetelődésének évének nevezte; a médiatörvény pedig szerinte azt a célt szolgálja, hogy a média csak azt és úgy közvetítsen, ami a kormány szájízének megfelelő. A Médiatanács szintén a Fideszt szolgálja, a rádiófrekvenciákat pedig Simicska-közeli üzletembereknek játsszák át.

Lukács szerint minderre azért van szükség, mert a kormánypártok nem képesek szembenézni saját kudarcaikkal. Válaszában Fónagy János államtitkár azzal vágott vissza, a szocialistáknak „savanyú a szőlő”. Az a jó, mondta, ha a szocialistáknak nem tetszik a kormány munkája, „az lenne a gyanús, ha tetszene". Fónagy szerint a Médiatanács független szervezet, és a Klubrádió esetében is úgy cselekedett, ahogyan kellett. Az államtitkár szerint a szocialisták ebben az ügyben is csak provokálnak, és az ország tekintélyét is aláássák saját, önös érdekeik érdekében. Fónagy szerint a KlubRádió tudatosan a legrosszabb ajánlatot tette, hogy az objektív kategóriában ne kaphasson megfelelő pontszámot. A kormánypárti politikus szerint a Klubrádió rosszhiszemű eljárása is csak a provokáció része.

Mesterházy Attila, az MSZP-elnöke még kedden azt közölte, a felmondás ténye és módja is elfogadhatatlan, "a véleménynyilvánítás szabadsága egy demokratikus jogállamban minden állampolgárt meg kell, hogy illessen". A tisztességes közmédiáért sztrájkolók kirúgásával a kormány szerinte "újabb kést döfött az ezer sebből vérző Magyar Köztársaságba". Nagy Navarro Balázs és Szávuly Aranka erőszakos eltávolítása azonban szimbolikus: felmondólevelük nem az ő, hanem vezetőik és kinevezőik alkalmatlanságának bizonyítéka" – írta Mesterházy.

A Demokratikus Koalíció pártigazgatója, Varjú László pedig jelképes felmondólevelet vitt a médiahatóság székházába, amit Szalai Annamáriának, illetve Böröcz Istán közmédia-vezetőnek címzett, mondván a két vezető nem több, mint a rendszer kiszolgálója, ezért szerinte "legfeljebb addig fognak az általuk vezetett intézmény élén állni, amíg az Orbán-rendszer tart". Varjú ezzel Navarro Balázs és Szávuly Aranka elbocsátása ellen tiltakozott.

A 4K! – Negyedik Köztársaság mozgalom felháborító politikai döntésnek nevezte a két éhségsztrájkoló kirúgását; "Nagy Navarro Balázs és Szávuly Aranka a közszolgálati média tisztaságáért az újságírói normák megőrzéséért kezdett éhségsztrájkba, miután a közmédia nem volt hajlandó megnevezni Lomnici Zoltán kitakarásának felelőseit. Az MTVA minden maradék hitelességét eljátszotta azzal, hogy felmondott a tisztességes újságírásért a testi egészségüket kockára tevő tévéseknek" – írta közleményében a 4K!

Az MTVA reagál

Az MTVA továbbra is provokációnak és jogszerűtlennek tartja az éhségsztrájkot, amit Szabó László kommunikációs igazgató nyilatkozata szerint két hétig tudomásul vettek, de mára "nem maradt más lehetőség mint helyreállítani a jogszerű állapotot". A rendkívüli felmondás jogszerűtlenségére vonatkozó bírálatokra annyit reagált lapunknak: "az MTVA minden lépése jogszerű volt".

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    55 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS