Rá Dios | 2010. július 27. | 10:18:15
Felületes, közömbös és kívülálló: ilyen "pártfogók" csak ártanak.
Borszívóügynök | 2010. július 27. | 09:12:14
Óh igen!
A mi Viktorunk most a kigyúrt pofaizmait mutogatja, mondván: menjen az IMF a micsodába, mer’ mink ittennék tökös magyar legények vagyunk, velünk nem lehet kukoricázni!
A zembereknek ez persze tetszik, a hatás még nem érte el a pénztárcáját! Ám azt még nem tudja, hogy ezt a komédiát egyenest neki koreografálták.
Az őszi választások után majd miviktorunk szép csendben, balkézről – meg fog állapodni az IMF-el! Is!
Az IMF már most, a begőzölt hülyegyereknek kijáró elnéző mosollyal közölte: ők készen állnak, hogy bármikor folytassák a tárgyalásokat…
berkenye75 | 2010. július 27. | 07:58:58
maszopposok! ex-szadeszesek!
ne dőljetek be a rémhíreknek! igenis büszkék lehetünk arra, hogy gyurcsányi alatt nyíltak meg az első angol használt ruha SZALONok az andrássy úton és a váci utcában! mindenki láthassa! az már más kérdés, hogy ezek a kétes mentalÍÍÍÍÍtású magyarok megérdemlik-e? nem tudnak ezek értékelni semmit!
ma új áru érkezik!
macskajaj | 2010. július 27. | 07:16:37
weiner,
róna péter egy középszerű befektetési bankár,aki miután sikertelenül zárt le egy kockázati tőke társaságot munka nélül itt ragadt az országban és most megmondóemberként próbálja magát ráeröltetni a médiára.életében nem dolgozott jegybankban,de jegybanki szakértőként aposztrofálja magát.egy cikken belülképes homlokegyenes ellenkező dolgokat állitani.olyan mint lengyel lászló meg a hasonlók.fentartással olvasd amit ir és ne tekintsd forrásnak,mert égetheted magad
macskajaj | 2010. július 27. | 07:10:18
talabér,bocs hogy csak most érek rá válaszolni.
Te irtad 16.38-kor"Gyurcsány óta tudjuk,hogy szerkezeti reformokat elinditani öngyilkosság".én erre reagáltam.azt állitom,hogy a vizitdij-ami egyébként konszenzussal be is lett volna vezethető-meg a kórházbezárás mint eszköz nem szerkezeti reform.
Az látszik viszont,hogy a cikk hazug cimével ismét olyat ad Orbán szájába,amit sosem mondott.Orbán nem kapitalizmus ellenes,ellenkezőleg a kapitalizmus egyik legfontosabb ereje,a nemzeti burzsoázia,a hazai tulajdonú kis-és középvállalkozások szószólója!ezek foglalkoztatják az állami szektoron kívüli
dolgozók 83 %-át!Az arccal rendelkező hazai tulajdonosokkal szemben,akik adót fizetnek és itthon fogyasztanak,áll az arctalan,ismeretlen tulajdonosi háttérrel rendelkező globális tőke,amely egyre inkább antikapitalistaként működik:kerüli,söt korlátozza a versenyt,a vevőigények kiszolgálása helyett egyre silánybb minőségű tömegáruteröltet rájuk,fejlődő országokban gyermekrabszolgák munkaerejéből generál hatalmas profitot,szennyezi a környezetet.ez a kapitalista despotizmus.ezekkel szemben fellépni nem a kapitalizmus elleni,henem pontosan a valódi kapitalizmus melletti fellépés.mondom ezt én aki 20 évig dolgoztam vezető beosztásban multi cégeknél és pontosan láttam,hogy gondolkodásban rosszabbak vagy nem jobbak mint a szoci nagyvállaltok(
1figyelő | 2010. július 26. | 23:41:18
Antall 1990, adósságokat nem tárgyalta, ellentétben Lengyelországgal, stb. Kik voltak Antall tanácsadói? Hol ülnek és mit mondanak most? Alkalmazkodtak újra?
10, 20, 270 milliárd adósság, nemzeti vagyon, fogyasztás, beruházások alakulása?
mserussi | 2010. július 26. | 22:50:21
lacci, vagy cilla, rendkívüli örömmel tölt el, hogy 215443-kor írtál nekem. nekem is. hálából azt ajánlom, hogy olvasgasd a cepr.net anyagait, mert abból lesz sejtésed, egyáltalán miért volt szüksége az országnak imf-hitelre. meg fogsz lepődni, hogy ott miket írnak. jó munkát és jó éjszakát.
pilvax | 2010. július 26. | 22:26:12
csingacsguk | 2010. július 26. | 21:59:51
Persze azt a cikket nem lehet kommentálni.
http://nol.hu/belfold/meggyalaztak_kertbeny_karoly_siremleket
Talán mert hazugságokat tartalmaz. Ugyanis az, hogy letakarnak valamit egy lepellel, az nem rongálás. Ha az Ószövetségből idéznek, az nem közösség elleni izgatás. De ha hangulatkeltésről van szó, akkor a tények nem szokták zavarni a NOL-t.
sterneschii | 2010. július 26. | 22:24:41
gratulàlok a nol-nak, ez a helyes hogy màs vèlemènyeknek is hangot adnak ellentètben a teljesen torzito jobboldali mediumokkal.
Cilla | 2010. július 26. | 22:08:22
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Cilla | 2010. július 26. | 22:04:31
Moderálási alapelvek- komment törölve -
csingacsguk | 2010. július 26. | 21:59:51
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Cilla | 2010. július 26. | 21:54:43
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Isten ostora | 2010. július 26. | 21:51:15
"Jager László | 2010. július 26. | 20:42:08
Io.
Szerintem is!!
Most lehet közölni az elemzéseket!!!???
J.L."
Ugyan nem teljesen világos, miért törölték az előző hozzászólásomat, de az teljesen nyilvánvaló, hogy ez a LeBor cikk Orbán fülkeforradalmának a paródiája.
Különösen a szerző előző munkáinak a tükrében. Csak a vak nem látja!
Cilla | 2010. július 26. | 21:51:06
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Xavi | 2010. július 26. | 21:44:03
Cilla | 2010. július 26. | 21:40:43
hu...akkor nekem magas a gyűlöleti küszöböm...de elmagyaráznád melyik kommentje volt az...a mind nem válasz...
Cilla | 2010. július 26. | 21:40:43
Moderálási alapelvek- komment törölve -
mserussi | 2010. július 26. | 20:52:42
nem vagyok túl jó véleménnyel azokról, akik, miután pénzt kaptak kölcsön, nem inkább bölcs elővigyázatossággal keményen takarékoskodnak, igyekeznek, többet és jobban akarnak dolgozni, hanem szórakoznak, ne adj isten még a kölcsönt adóval is...dehát ez az én magánvéleményem, egy egykori kölcsönadóé, aki kvázi kiszolgáltatott volt a kölcsöne erejéig, mihelyst azt odaadta....
Jager László | 2010. július 26. | 20:42:08
Io.
Szerintem is!!
Most lehet közölni az elemzéseket!!!???
J.L.
Isten ostora | 2010. július 26. | 20:24:07
Moderálási alapelvek- komment törölve -
I'm F.(erenc) | 2010. július 26. | 20:06:07
krapulax | 2010. július 26. | 19:38:33
No-no. Az alacsony törlesztőrészleteknek most nagyon magas ára van: Rabszolgasors.
krapulax | 2010. július 26. | 19:38:33
I'm F.(erenc) | 2010. július 26. | 18:57:18
Ne hazudj, nem a diktatúrának szurkolnak, hanem az olcsó törlesztőrészleteknek.
krapulax | 2010. július 26. | 19:37:32
Nahát! A gyűlölt balliberális média jót ír Orbán Viktorról. Tegyük hozzá, hogy nem először. Ezt hívják hiteles újságírásnak, míg az MN&MH két gyenge minőségű gyűlölködő pártlap.
Jager László | 2010. július 26. | 19:07:31
Lesz itt még"fizetőképes kereslet" az oktatásban ,egészségügyben,közigazgatásban!!
Csak másnak fogják hívni!!!
Feri ne keseredj el!!
Lesz itt "függetlenség" is az IMF-el történő tárgyalások után!
Semmi elkeseredettség!
"ÉLJEN A NAGY MÁJUSI FORRADALOM"
oszt most már jól vagyunk,gondolom.???!!!
J.L.
I'm F.(erenc) | 2010. július 26. | 18:57:18
"Véleménye szerint ezek a nemzetek felett álló testületek - a kommunisták háború utáni taktikájával élve - lopva faragják a függetlenséget és a szuverenitást, míg végül senki sem veszi észre, hogy nem maradt belőlük semmi."
Ez az egyik legfontosabb megállapítás.
Önrendelkezés, vagy rabszolgaság, ez itt a kérdés.
Azt viszont furcsának találom, hogy a mai (bal)liberálisok a diktatúrának szurkolnak a függetlenséggel szemben.
weiner | 2010. július 26. | 18:39:52
Róna PÉter közgazdász egy mai konferencián érthetetlennek nevezte a kormány elutasító magatartásátaz IMF-el szemben, hiszen 2014-ig mindenképpen tárgyalásrakényszerül a kilenc felvett részlet és a tizenhat visszafizetendő részlet miatt. A visszafizetés jövő év januárjában kezdődik és 2014-ig tart. Róna szerint az IMF-et elsősorban a magyar gazdaság teljesítőképessége érdekli, és ebben mi is érdekeltek vagyunk. Az EU ezzel szemben elsősorban a szabályok betartására összpontosít, és nem érdekli hazánk gazdasági
növekedése. Az EU megfenyegette Magyarországot, hogy ha nem
tartja be a költségvetési hiánycélokat, akkor jövőre
megvonja a fejlesztési célokra folyósított pénzeket –
mondta. Róna ezért az IMF-hez fűződő viszonyt „menekülési
kártyának” nevezte, és úgy vélekedett, hogy sok pénzbe
kerülhet, ha a kormány nem él a Valutaalap kínálta lehetőséggel.
Xavi | 2010. július 26. | 18:36:46
21:00 M1 Orbán az este extrában
Xavi | 2010. július 26. | 18:29:48
macskajaj | 2010. július 26. | 18:21:03
lesz még vizitdíj nem kell aggódni...csak még nem járt le a népszavazás három vagy két éve...
mond | 2010. július 26. | 18:28:31
Népszerüsége töretetlen
Fúj rá néhány töketlen
De Ő megmondja a frankót
Ettől erős a frankod
talabér | 2010. július 26. | 18:27:18
macskajaj.
Átolvastam a kommentemet, de sehol sem találtam olyan szöveget, amire utalsz.
Biztos, hogy ezt tőlem akartad kérdezni?
macskajaj | 2010. július 26. | 18:21:03
talabér,biztos meg tudod mondani mitől szerkezetváltási reform(a szadesz által kifundált)vizitdij.semmitől,egyszerűen a fogyasztóval(beteggel)akarták megfizetteni az alacsony orvosi bérek egy részét.ahogy orbán is a bankadóval akarja a ktsgvetési hiányt betömni.a különbség csak annyi,hogy gyurcsány nem volt kényszerben még,orbán-a gyurcsányéra miatt-meg már el is késett és további lépések is kellenek.az egyik ok a másik okozat.nagy különbség!
luther | 2010. július 26. | 18:21:02
Gyorsan eljutottunk az EU-ba belépéstől az ellenkezésig, nem lesz ez egy kicsit gyors, kormányunk tulmozgásossá válhat, lassan követhetetlen, mintha
köves uton 200-al menne, utasok élvezik, egymást ütik
talabér | 2010. július 26. | 18:07:12
Ha valaki azt mondja, hogy van élet az EU-n kívül is, akkor az azt gondolja (gondolom én), hogy van élet az EU-n kívül is. Ezen logikai levezetés alapján Kusztor Emese mit sem tévedett.
Ha az idézett kérdésre Orbán azt válaszolta volna pl., hogy abba jobb bele sem gondolni, vagy azt, hogy mindent el kell követni a csatlakozás érdekében, mert az ország jövője szempotjából alapvető fontosságú, akkor mindenki láthatná, hogy Orbán elkötelezett híve az EU tagságnak.
Azonban nem ezeket mondta. Hanem azt (lefordítom): semmi gond azzal, ha nem leszünk tagjai az EU-nak. Nabumm.
Szal nem értem, mi a baj Emese kijelentésével. Azt mondta? Azt. Most is tök úgy politizál, mint aki még mindig így gonolja? Így. Akkor miért Emese a hibás?
Oktár | 2010. július 26. | 17:44:46
"As Mr Orban said earlier "There is life outside the EU"."
"Emese Kusztor
# 32 / Female"
Gondoltam, megírom ennek a kusztor nevü femalenak ennek a mondatnak az IGAZI változatát(legalább 11 év után hadd tudná meg):
* - Riporter: „Van-e forgatókönyvük arra az esetre, ha 2002-2003-ban sem sikerül Magyarországnak csatlakozni az Európai Unióhoz?”
- Orbán: „Nem történik tragédia, ha nem valósul meg 2003-ban a csatlakozás. Most sem vagyunk az Unió tagjai, s mint látjuk, van élet az EU-n kívül is. De nem erre készülünk. Azért sürgetjük az integrációt, mert az újabb lökést adna a gazdasági fejlődésnek.”(Világgazdaság, 1999. december 17.)
-------
De megláttam ezt a kusztort a Facebookon és inkább lemondtam a tájékoztatásáról..:)
mond | 2010. július 26. | 17:30:39
Dr.Orbán Viktor tomból,
Mert az imf nem neki doromból.
Ezért inkább rombol,
Így épít várat romból.
csingacsguk | 2010. július 26. | 17:18:22
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Minorkavidor | 2010. július 26. | 16:49:06
Ugyan már! A bankadó a megszorítás vállalható neve! Azért merem ezt kijelenteni, mert semmi kétségem nincs afelől, hogy a bankadót ránk, ügyfelekre (számlatulajdonosokra) fogják terhelni. Ugyan jelenleg hitelem nincs, de a fizumat számlára kapom. Mint tudjuk ekkor is, kell számlavezetési díjat fizetni, ezen kívül, ha az automatánál pénzt veszek fel ATM-tranzakciós díj is, terhel engem. Minderre azért van szükség, mert 2008. március 9-én lezajlott népszavazás után a Fidesz nem vállalhatja fel a megszorításokat.
znagy39 | 2010. július 26. | 16:45:40
Pumpkin barátom!
Legalább egy(1)árva mondatot írjá'má'le helyesírási hiba nélkül.
Azután kezdj el engem fikázni te kis böszme.
Xavi | 2010. július 26. | 16:40:45
talabér | 2010. július 26. | 16:38:47
erre van az a megoldás...hogy elülnek a pártok...és x évre előre irányzottan megépítik a reformokat...és követik...
talabér | 2010. július 26. | 16:40:16
... főleg, ha a valóságban az messze nem a többség. Lehet rá hivatkozni, lehet vele magyarázkodni, azonban a diktatórikus vezetésnek nem jellemzője a magyarázkodás. Ahol magyarázkodni kell, ott gyengeség van, azzal pedig nem lehet belevágni a gyors és hatékony átalakításokba.
Szal el lehet tűnődni azon, miért izmozik az EU-val, az IMF-el. El lehet tűnődni azon, miért akar teljhatalmat az országban, miért annyira fontos neki, hogy az önkormányzatokat is bezsebelje. El lehet tűnődni azon, miért akarja az igazságos, gondoskodó vezető képét belekényszeríteni az emberek szemébe. És el lehet gondolkondi azon, valyon miért nem beszél szerkezti reformokról?
Végül azon is, hogy ha a következtetés, amit levonunk igaz lesz, az jó lesz-e nekünk, jó lesz-e az országnak.
talabér | 2010. július 26. | 16:38:47
Tűnődöm azon, hogy vajon mi lehet a célja Orbánnak ezzel a forradalmárkodással az országgal, Európával és az egész világgal szemben. Ha az, amit kommunikál, akkor az katasztrófa. Azonban Machiavelli óta tudjuk, hogy a politika sosem arról szól, aminek látszik. Tehát, akkor a kérdés adott: mit akar Orbán?
A magyarországi politikáját megnézve, azt látjuk, hogy bebetonozza a hatalmát, mindenféle ellenőrzési, beleszólási de főleg vétó jogot leépít. És nem csak a jogot, hanem a lehetőséget is. Izmozik Európával, izmozik az IMF-el. És nem akar szerkezeti átalakításokat. Még csak halvány utalás sincs rájuk. És ez a gyanús.
Kötve hiszem, hogy Orbán ne lenne tisztában azzal, hogy Magyarország jövőjének elengedhetetlen feltétele a nagy elosztó rendszerek átalakítása. Ráadásul az politika csoda az ölébe hullott: a 2/3-os többség. Mégis úgy néz ki, mintha nem merne belevágni. Vajon miért nem?
Gyurcsány óta tudjuk, hogy Magyarországon szerkezeti átalakításokat elindítani politikai öngyilkosság, véghezvinni pedig lehetetlen. Mégpedig a rossz rendszert alkotó érdekcsoportok ereje, ellenállása miatt. Ha jól belegondolok, mi kell a sikeres szerkezeti átalakításokhoz? Elhatározás, pénz és hatalom. Mindháromból minél több van, annál nagyobb a siker reménye. Elhatározás van Orbánnak? Nála nem lehet tudni, akár lehet is. Pénze van? Az nincs. De van a bankokban. Hatalma van? Akad, de a diktatúrális kormányzáshoz elég kevés a választók "többségének" támogatása, főleg, ha a valóságban az me
Xavi | 2010. július 26. | 16:36:19
hapsi | 2010. július 26. | 16:33:39
a Gödör is jó lett...én örülök..hoyg nem ott épült a Nemzeti színház...ifjú alkoholisták gyülekező helyévé vált...kicsit drágáért...és hoyg azóta a metró se épült...
sydney | 2010. július 26. | 16:34:56
Moderálási alapelvek- komment törölve -
hapsi | 2010. július 26. | 16:33:39
pumpkin:igazad van,vannak fontosabb dolgok.2 milliárd a soha meg nem épült kormányzati negyedre,6 millió Szűcs Erikának sajtófigyelésre,sok százmillió tanácsadói szerződésekre,végkielégítésekre,stb,stb.Ezek a szerencsétlen jobberek nem értik hogy sok fontosabb dologra kell a pénz mint az egészségügy.
sterneschii | 2010. július 26. | 16:33:22
liberal01 | 2010. július 26. | 15:38:47
Bizony, bizony, az MSZP bèrtollnokai vannak mindenütt illetve az MSZP az egèsz vilàgot lefizette hogy Orbànrol csak rosszat irjanak. De lefizette vagy sem, a magyar jobb mint mindig az egèsz vilàgnàl okosabb csak az a baj hogy ezt a hatàron tul mèg senki nem tudja.
Xavi | 2010. július 26. | 16:27:43
„Egyetért-e ön azzal, hogy az országgyűlési képviselői tisztség összeférhetetlen legyen a polgármesteri tisztséggel?" ihi...következő lehetséges népszavazás egyik eleme
nimród | 2010. július 26. | 16:24:19
pumpkin | 2010. július 26. | 16:06:20
A komának úgy látom, az agyára ment a Times cikk.
Xavi | 2010. július 26. | 16:22:12
már csak 83 nap a megszorításokig :)
pumpkin | 2010. július 26. | 16:14:09
znagy39
dehat az orbannak semmi baja a bankokkal, csupan egyetlen gondja volt, hogy elobb kellett volna szint vallania, mint oktober.....azert igy belehazudni az ilyen elvakult ostobak fejebe, mint te is, mar szamara is kinos
pumpkin | 2010. július 26. | 16:06:20
lui te nyomorek
nyugaton nem engedhetik meg maguknak, hogy minden sarkon korhazat, tanacshazat meg nemtom hanyfele orvosi rendelot tartsanak fenn, egyreszt sopankodsz, hogy milyen sok a hitel, de ha bezarnak egy korhazat, vagy nem latnak el azonnal, fikazod a kormanyt....a vizitdijrol mar nem is beszelve......aljas egy kepmutato nepseg vagytok!
znagy39 | 2010. július 26. | 16:02:42
Elvtársak!
Teljesen igazatok van. Mit akar egy kis magyar(cigány)hogy szembeszáljon az áldásos bankvilággal,akik a eddig csak jót tettek hazánkkal.
Itt az ideje egy bankokat nagytőkéseket támogató hadjáratnak, járassuk már le Orbánt az országot, nehogy má' neki legyen igaza.
Elő a régi bevált fegyvert:Orbán bányák szőlő, és Kalya Ibrahim. Még dallamot is tudok hozzá ajánlani.
Math,Walsz elő a régi nótával,hisz ti vagytok a szép és okos emberek!
liberal01 | 2010. július 26. | 15:38:47
Katasztrofális ostobaságokat ír a Times.Nem lennék meglepve, ha megvesztegetés állna a cikke mögött.
helyettem | 2010. július 26. | 15:25:30
Ha nem a bőrünkre menne, röhögnék.
Így sajnos minden okunk megvan a sírásra. :((((
macskajaj | 2010. július 26. | 15:18:11
Mars.ha tárgyilagos lennél,akkor beláthatnád,hogy legalábbis bonyolult a helyzet és Orbán álláspontjában komoly általános és specifikus igazságok vannak.Te viszont-eddigi hozzászólásaid figyelve pont olyan vagy mint akit bírálni próbálsz:ha Orbán mond vagy tesz valamit az csak rossz,elcseszett,diktatórikus lehet,ha ugyanezt ballib kókler teszi mint GyF meg hazugságkirálya fémtolvaj Veresjankó vagy hajdúbétes Bajnai meg ciprusos Oszkó és Simor lovag az igen!Az országot az akkori statisztikák alapján(ezt soha senki nem kérdőjelezet és céfolta me)2002-ben Medgyessy 53 százalék GDP-hez viszonyitott adóssággal vette át.Bajnai meg 2010-ben 82-vel adta át újra egy év megszigoritás után.Ha elfogadjuk a további megszorításokat,akkor ebből a spirálból sosem jövünk ki.Ponta nol-on jelent meg,hogy az EU azért keménykedik velünk(orbánnal)mert 2004 óta van ellenünk túlzott deficit eljárás,azaz azóta minden évben túlléptük a 3%-ot(hogy mennyivel az László Csabika meg Veres Janika mindig megkérdezte Fletótól aztán belehazudták a rendszerbe a független KSH-n keresztül.Ezt az ugyancsak független MNB mindig szótlanúl tűrte.Legyél egy kicsi tárgyilagosabb,okosabb vagy Te annál,hogy ennyire egyoldalú légy
macskajaj | 2010. július 26. | 15:15:28
math,
öreg retrokomcsi barátom,örülök hogy újra olvashatom veretes igéid.indításnak csak annyit,hogy az általad irt"kompromisszumok erőviszonyok és szorultság szerint köttetnek"elv csak annyiban nem igaz,hogy ezt nem kompromisszumnak,hanem diktátumnak hívják.A kompromisszumok közös érdekek és előnyök mentén,jószándékú (és nem kiszolgáltatott)felek között jönnek létre
Jager László | 2010. július 26. | 15:15:26
No és mit mond erre a miniszterelnök!!!????
Fizetünk és kölcsönt is felveszünk!!!!!!!!
Na ez már valami normálilis álláspont!!
Termeljünk ,dolgozzunk,és a kölcsönöket normálisan hasznosítjuk!!
Valami értelmes megoldás kellene??????
Hát meglátjuk!!!!
J.L.
LordVader | 2010. július 26. | 15:10:39
Nantal, amit leírtál, ez a bajom. Az összes effajta spekuláció, mely egy relatíve gyengébb gazdaságú országból eret, nagyon ki van téve a többi ország teljesítményének. Ezért nem lehetett volna tenni semmit anno a világválság megakadályozásával, vagy most a túlköltekezett államháztartással. Kifutási idejes van mindennek, és - hagyon költői lenneék azt mondanám - egy evezővel maximum lavírozhatunk a sodrásban, de felfelé evezni nem fogunk tudni. Remélem nem lesz igazad, és remélem az én spekulációim is inkább pesszimizmusom bizonyítékai lesznek. Inkább legyen így, mint szívja meg az ország egésze!
Jager László | 2010. július 26. | 15:10:04
Jó nagy marhaság ami itt megjelenik!!
Mit szól ehhez az IMF?
EBRD?
Kína!?
Angolok!?
Németek?
Oroszok?
Amerikaiak?
Gondolom nem gondolkodtok!!??
Sziasztok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
J.L.
macskajaj | 2010. július 26. | 15:04:33
Mars.ha tárgyilagos lennél,akkor beláthatnád,hogy legalábbis bonyolult a helyzet és Orbán álláspontjában komoly általános és specifikus igazságok vannak.Te viszont-eddigi hozzászólásaid figyelve pont olyan vagy mint akit bírálni próbálsz:ha Orbán mond vagy tesz valamit az csak rossz,elcseszett,diktatórikus lehet,ha ugyanezt ballib kókler teszi mint GyF meg hazugságkirálya fémtolvaj Veresjankó vagy hajdúbétes Bajnai meg ciprusos Oszkó és Simor lovag az igen!Az országot az akkori statisztikák alapján(ezt soha senki nem kérdőjelezet és céfolta me)2002-ben Medgyessy 53 százalék GDP-hez viszonyitott adóssággal vette át.Bajnai meg 2010-ben 82-vel adta át újra egy év megszigoritás után.Ha elfogadjuk a további megszorításokat,akkor ebből a spirálból sosem jövünk ki.Ponta nol-on jelent meg,hogy az EU azért keménykedik velünk(orbánnal)mert 2004 óta van ellenünk túlzott deficit eljárás,azaz azóta minden évben túlléptük a 3%-ot(hogy mennyivel az László Csabika meg Veres Janika mindig megkérdezte Fletótól aztán belehazudták a rendszerbe a független KSH-n keresztül.Ezt az ugyancsak független MNB mindig szótlanúl tűrte.Legyél egy kicsi tárgyilagosabb,okosabb vagy Te annál,hogy ennyire egyoldalú légy
nimród | 2010. július 26. | 15:00:50
A románok nyilván nem a tárgyalási stílusukkal érték el a kedvezőbb elbírálást, hanem mások voltak az előzmények. Náluk nem volt Gyurcsány nevű miniszterelnök. Aki ugyan az IMF "kedvence" volt, de rossz vagy szándékosan hamis prognózisaik, "trükkjeik" miatt teljesen megbízhatatlannak minősült, kormányával együtt. A bélyeget Orbánék értelemszerűen "megörökölték". Idő kell hozzá, hogy változzon a megítélésünk. (A kormány egyébként nem is akar újabb IMF kölcsönt, és valószínűleg igaza van.)
Másfelől: a románok hitele sokkal kisebb, mint a miénk, különösen országuk nagyságát figyelembe véve.
lui70 | 2010. július 26. | 14:51:48
Az előbbi adatsorból :
Közgazdászok kiszámolták , hogy a rendszerváltáskori induló
10 milliárd ból lett 270 ! milliárd , amennyiben folytatjuk az eddig megkezdett gyakorlatunkat akkor az eddig felhalmozott 27 szeres tartozásunkból már 120 os összeget kellene visszafizetni, hogy megszabaduljunk tőle.........
Ugye lehetetlen ......?
Nantal | 2010. július 26. | 14:48:42
LordVader | 2010. július 26. | 12:11:01
...folytatás...!
...ne legyen igazam, de ez a "belengetés", óriási bajra fog vezetni, az idén...!
...párosulva - természetesen -, a vállalkozási adó csökkentésének hatásával együttesen...!
Mars | 2010. július 26. | 14:48:07
nimród: amelyik lap jót ít Orbánról, az jó lap, - amelyik rosszat az rossz lap. Sőt: amikor egy bizonyos újság jó színben tünteti föl kedvenc miniszterelnöködet, akkor jó lap, amikor rossz színben, már rossz lap...
Ennyit rólad.
Nantal | 2010. július 26. | 14:42:34
LordVader | 2010. július 26. | 12:11:01
...az "egyenlet" megoldása esetén, Magyarország "szaldója" - 2 éven belül - biztos negatív lenne, a forint árfolyam "belengetése", vagy leértékelése okán...!
...tulajdonképen a "leértékelésnek" is "összehozható" pozitív gazdasági eredménye, ám ennek KIZÁRÓLAG hosszútávon mutatható ki pozitív fordulata...!
stb. stb. stb....!
nimród | 2010. július 26. | 14:34:50
K-va savanyú egyeseknek a szőlő! Félő, hogy bánatukban még a Dunának mennek. De miért is? Mert a Times-ban is megírták, hogy Magyarországnak igaza van az IMF-el szemben. És Orbán most ténylegesen (nemcsak tisztségéből fakadóan, vagyis formálisan)mindannyiunk érdekét képviseli. Az a törpe kisebbség pedig,(talán a lakosság néhány százaléka) aki nem akar ehhez a közösséghez tartozni, és akik közül itt is ágálnak néhányan, nos az se nem oszt, se nem szoroz.
lui70 | 2010. július 26. | 14:31:25
pumpkin
Te egy igazi kultur kommentelővagy barátom.
Egy magyar adósság történet mindenkinek (neked is pumkin, hogy tanulj valamit ha már kultúrát nem sikerült :
1970 - 1989 között felvett magyarország először 1 milliárd dollárt majd
éveken ujabb hiteleket melyekkel az előző kamatait fizette
1989 ig kifizetett 11 ! milliárd dollár kamatot !
az adósságunk mára 270 ! milliárd dollár amelyből eddig kifizettünk 107 milliárd dollár kamatot !
Az MNB szerint a hetvenes években felvett hitelből max. 1 milliárd fordítódott az ország (javára) gazdaságába !!!és ezt fizrtjük ma az eü. ben az utakban a fizetésben meg mindenben amit nem működőnek látunk.
Ezt manapság uzsorának hívják már kishazánkban is.............
lui70 | 2010. július 26. | 14:31:24
Moderálási alapelvek- komment törölve -
lui70 | 2010. július 26. | 14:31:23
Moderálási alapelvek- komment törölve -
lui70 | 2010. július 26. | 14:31:22
Moderálási alapelvek- komment törölve -
csingacsguk | 2010. július 26. | 14:06:44
Moderálási alapelvek- komment törölve -
pumpkin | 2010. július 26. | 14:04:15
bankok nelkul meghaltok ti ostobak!
pumpkin | 2010. július 26. | 14:03:13
Moderálási alapelvek- komment törölve -
ametiszt | 2010. július 26. | 13:59:32
Jó nagy marhaság ez a tájmsz cikk.
És akkor most világháborút indítunk az IMF ellen(T 72-ekkel, hahaha), és elvesszük a pénzét, csak hogy újra osztogatásokkal hülyíthessük a népet?
Röhögnöm kell!
Mudnol | 2010. július 26. | 13:56:07
Moderálási alapelvek- komment törölve -
lui70 | 2010. július 26. | 13:50:34
viccesen azt akartam még írni, hogy a jó magyar megosztásos veszekedős politikát ha be tudjuk vezetni a nagyvilágban is már akkor is nyert ügyünk van ebben a gazdasági adok-kapokban mert akkor legalább 3 milliárd ember a mi oldalunkra áll és az azért mégsem 10 millió.......
math | 2010. július 26. | 13:49:56
"Nem kap gutaütést itt senki. Sőt ez a természetes. Ez is egy vélemény. Csak az akad ki, aki ezen csodálkozik. Mert nincs hozzászokva más véleményhez."
mondjuk egy Magyar Nemzet olvasó az tényleg megdöbbenhet, hogy a NOl lehoz más véleményt is.
math | 2010. július 26. | 13:47:39
"az IMF-EU-nak is alapvető gazdasági (!ez a lényeg nekik is, a lé!) érdeke. "
az IMF jól meg lesz nélkülünk. az EU meg azért nem kell, hogy féljen, mert nincs eurónk. olyan simán csődbe mehetünk Orbán baromsága miatt, hogy csak na.
az IMF és az EU bizonyos határig érdekelt csak. azért akármilyen áron nem fog minket megmenteni.
Magyarországnak viszont lehet, hogy nagyon fog kelleni az egyesség.
a piac, az élet szabályai szerint pedig a kompromisszumok erőviszonyok és szorultság szerint köttetnek. nem lesz nekünk ez jó. alapszabály: a gyenge és rászorult ne ugráljon ész nélkül!
Orbán meg fogja ezt fizetni, amikor hitelt kell felvenni a piacon. jóval nagyobb ára lesz ennek, mint mondjuk az a százmilliárd, amit a bankadónál kellett volna engednie. elég nagy marha ez az Orbán, régóta mondom.
és akkor a devizahitelesek, meg a nyaralók is megfizetik a dolgot.
lui70 | 2010. július 26. | 13:46:34
teniszke
egyetértek veled csak abban nem , hogy hogyan lehetne nem "izmozva" tárgyalni mert akkor mindegy ha baloldalt küldjük tárgyalni mert ők valóban nem izmoznának , max. maguknak egy kis apanázst......
Jó ez a stratégia is teljesen a világ nyilvánossága előtt......először erős nyomás alatt vagyunk aztán kis szerencsével jó is kijöhet belőle...
pawpar | 2010. július 26. | 13:43:59
"A lefaragások helyett a kormány adócsökkentéssel, a gazdaság kifehérítésével, valamint az üzleti környezet egyszerűsítésével akar növekedést elérni - olvasható a cikkben."
Ez a mondat nagyon jól hangzik, csak egyszerűen nem igaz. Orbán valójában meg akarja úszni a nagy elosztórendszerek (egészségügy, oktatás, közigazgatás, szociális rendszer, stb.) átalakítását (megreformálását). Az eddigi intézkedések sem valódi adócsökkentést, sem kifehérítést nem jelentenek. Orbán a hiány növelésével akar gazdasági növekedést előállítani, de ehhez sem az IMF, sem az EU nem partner.
Az a baj, hogy az Orbán-kormány átgondolt gazdaságpolitika helyett rögtönöz. Ezt hívhatjuk szembenállásnak is, de valójában csak kisérletezés, aminek Magyarország fogja megfizetni az árát.
math | 2010. július 26. | 13:43:37
egyébként a The Times most vesztette el internetes olvasóinak 90 százalékát, szóval nem fog akkorát durranni ez a cikk.:)
teniszke | 2010. július 26. | 13:36:28
Megoldás lesz, mert lennie kell, ez közös szándék, az IMF-EU-nak is alapvető gazdasági (!ez a lényeg nekik is, a lé!) érdeke. A tárgyalások eredménye úgyis valami kompromisszum lesz. Ettől függetlenül tényleg nem árt megpróbálni a magyarországi/nemzetközi pénzoligarchia körmére koppintani, csak ehhez igen ügyes gazdaságdiplomácia kell, izmozva tuti a bukta, ők az erősebbek...
mserussi | 2010. július 26. | 13:30:38
nincs túl nagy fenék kerítve leBor-nak? egy olyan figurának, aki, mert talán tehetsége nincs hozzá, kísérletet sem tesz belelátni a lehetséges hazai fejleményekbe az IMF és az EU, illetve a bankok elleni magyar keménykedés okán. aki egy fél mondatot nem tud írni arról, mire épülhet és egyáltalán milyen mértékű lehet a nemzeti szuverenitásunk....ő bankozik. ennyi. már alig várom, miket fog ez szakcikként irkálni egy év múlva a bankokról...
Hamilkár | 2010. július 26. | 13:29:41
Moderálási alapelvek- komment törölve -
mond | 2010. július 26. | 13:26:19
rénszarvas | 2010. július 26. | 12:00:02
„Na, Tisztelt NOL, most a hívők egy része gutaütést kap.
Mondjuk, nem kár értük :))”
Nem kap gutaütést itt senki. Sőt ez a természetes. Ez is egy vélemény. Csak az akad ki, aki ezen csodálkozik. Mert nincs hozzászokva más véleményhez. Nem tudja elviselni és ellenségként kezeli.
Ami pedig a hívőket illeti, azt inkább a másik tábor, az irracionalitás tábora, a ködevők képviselik.
Oktár | 2010. július 26. | 13:19:11
Csal emlékeztetőül az első Orbán-kormány időszakának médiahadjáratából:
lehetett azt hazudni a vezető osztrák lapban, hogy a Vasárnapi Újság visszaköveteli Burgenlandot, miközben Budapesten halálbrigádok grasszálnak (Die Presse), hogy Budapest utcáin verik a zsidókat (ORF), hogy a MIÉP a kormánykoalíció tagja (New York Times), hogy az ATV-n a Sajtóklub tagjai kasztrálni kívánják a külföldi tudósítókat (osztrák, holland és francia lapok, Tijn Sadée és Florence LaBruyere vezetésével), hogy Kövér László zsidózik (Elsevier című holland hetilap, Herczog Mária MSZP-s képviselő nyomán), hogy a Kontroll Csoport jelentése azt sugallja, az itteni tudósítók tollát a zsidó és kommunista ellenzék vezeti (Renée Postma), lehetett úgy feltüntetni az Orbán-éveket, ahol zsidóként életért és biztonságért kell rettegni (Michael Jordan és Adam LeBor) és félni a Napi Magyarországtól, amely egy baloldali médiaszociológus bőréből akar lámpaernyőt készíteni (Runa Hellinga). Írhatták, hogy az afgán menekülteket elutasítják (Gregor Mayer, aki csupán azt felejtette el pontosítani, hogy az elutasító Kalocsa szabaddemokrata polgármestere volt, a kormány akaratával ellentétben).
lui70 | 2010. július 26. | 13:17:04
Oktár
Lehet, hogy mégis eladósorba kerül a Népszabi.....csak a sok törzskommentelőt sajnálom...
lui70 | 2010. július 26. | 13:14:34
Már a nyugati sajtóban is kettős mércéről beszélnek a mi IMF tárgyalásainkkal kapcsolatban........
Az tény , hogy az ország az elmult 8 év alatt tényleg leépült gazdaságilag és semmibe veszik illetve deficit eljárás van ellenünk az Eu ban és ezért példát akarnak velünk statuálni hiába vagyunk "szorgalmas tanulók"...
ugyanakkor az is tény, hogy a fidesz előre üzente, hogy egy kicsit lazítana a gyeplőn és ezért cserébe az IMF valószínűleg mégjobban bekeményített állásponttal érkezett védekezésül......
Az is egy tény , hogy írország mág a mai napig A kategóriás hitelbesorolással rendelkezik pedig egy év alatt majdnem megháromszorozta az ország adósságát és tavaly 13 % ! idén 20 !% os hiányt vár.......
Az is tény , hogy nem a Fidesz vitte a tönk szélére az országot.......
maccs | 2010. július 26. | 13:11:01
Bárcsak begyúlna az a szikra - rohadék bankok!!!
Oktár | 2010. július 26. | 13:10:31
"„Szóval éljen Magyarország, amiért szembe szállt a Nemzetközi Valutaalappal és az Európai Unióval” - írja a szerző. "1956-ban a magyarok felkeltek a szovjet elnyomás ellen, remélve hogy láncreakció indul be. Ez nem történt meg, de Magyarország lázadása a kapitalista despotákkal szemben ezúttal talán szikrát gyújt" - olvasható a cikk végén"
Nomármost. Ez mind szép, jó és igaz.
Csakhogy.
Mikor a múlt heti Der Standardban megjelent egy hasonló, pozitív tartalmú cikk.Megjegyeztem hogy emberemlékezet óta nem volt ilyen abban az orgánumban( amúgy lendvai "paul" terepe).
Most meg itt Adam LeBor a szerző.Az első Orbán-kormány alatt (és azóta a Fidesz ellenzéki korszakában)- az egyik vezető Orbán- Fidesz-és magyargyűlölő publicista.
Így aztán a lelkesedést jogosan felváltja Fülig Jimmy dilemmája:"kavarja-e
ez vagy nem kavarja?"
Mi a magyarázata ennek a feltünő pálfordulásnak?
Jager László | 2010. július 26. | 13:08:11
Ha Pozsgait kérdeznétek,mit mondana!!???? Viktoriánus NÉPFELKEELÉS ÉS SZABADSÁGHARC KEZDETE!!!???
Na ismét nevetnem kellene!!!
Csak az istenért,meg ne kérdezzétek!!!!!
J.L.
Igazi Trebics | 2010. július 26. | 13:01:38
"Az igaz hogy a románok elérték a könnyitést csak hogy nem tárgyaltak az IMF delegációjával felkészületlenül , flegmán," Az tény, hogy Orbánék tárgyalása a nemzetközi szervezetekkel pont olyan volt, ahogy az otthoniakkal szoktak diskurálni. De nem ez a lényeg, hanem az, hogy azok egy század százaléknyit sem voltak hajlandók engedni a hiánycélból - és ennek nincs köze Orbánékhoz. Mindkét fél úgy ment oda, hogy az lesz, amit én akarok, punktum.
lui70 | 2010. július 26. | 12:57:18
Piti Palkó
van egy baromi nagy különbség a románok és köztünk ők a béreket és nyugdíjakat fizetik már legalább egy éve az IMF hitelböl és ennek ellenére ők sem tárgyaltok olyan megadóan mint gondolod...........volt ott is sok tárgyalás felfüggesztés és kivonulósdi.....
medve1942 | 2010. július 26. | 12:56:56
Javasolt olvasnivaló:
http://index.hu/velemeny/menonemmeno/2010/07/26/fideszen_karorvendeni_nem_meno/
hmhmhm | 2010. július 26. | 12:54:48
"Piti Palkó | 2010. július 26. | 12:51:15
Az igaz hogy a románok elérték a könnyitést csak hogy nem tárgyaltak az IMF delegációjával felkészületlenül , flegmán, a miniszterelnök nem a VB döntőn volt tárgyalás helyett,meg a Videoton EL meccse miatt nem hagyta ott őket."
Nem hagyta ott őket, a Videoton meccs a tárgyalások után 5 órával kezdődött.
Tudom, ez nem zavar téged és még vagy ötvenszer le fogod írni.
lui70 | 2010. július 26. | 12:53:37
kocist
Akkor ezek szerint letolt gatyával és feltett kezekkel várni kéne a sorsunkat....azért a küzdés lehetőségét csak ne vedd el már tőlünk , főleg pont úgy , hogy közben a világrend nagyon is változik...ÁZSIA !
USA a kapzsisága( többek között) miatt elültette a csíráit az ázsiai gazdasági hatalmaknak.....és lassan onnan osztják az észt nem jaltából.
Piti Palkó | 2010. július 26. | 12:51:15
Bondi | 2010. július 26. | 12:25:04
Az igaz hogy a románok elérték a könnyitést csak hogy nem tárgyaltak az IMF delegációjával felkészületlenül , flegmán, a miniszterelnök nem a VB döntőn volt tárgyalás helyett,meg a Videoton EL meccse miatt nem hagyta ott őket. A románok nem mondták hogy októbertől nem kell tárgyalnunk az IMF el stb. stb.
Na ez a nagy külömbség, hogy rövidebben fejezzem ki nem voltak ilyen tahók mint OV és tsa.
Hamilkár | 2010. július 26. | 12:50:58
Moderálási alapelvek- komment törölve -
lui70 | 2010. július 26. | 12:47:17
math
és a választási csalásos gyanú az USA ban azzal mit kezdesz.......
kocist | 2010. július 26. | 12:46:10
Moderálási alapelvek- komment törölve -
lui70 | 2010. július 26. | 12:44:28
math
Hogy jön már megint ehhez a cikkhez a demokrácia ,- mondjuk szerinted ott demokrácia van pl. az USA ban , ahol max. két párt indulhat a választásokon ? hát igen ott aztán van demokrácia annak akinek sok pénze van annak tuti....akkor nálunk mivel rosszabb......semmivel csak itthon balos barátaink a "nagy demokraták" telekürtölték a világot fasizmussal anno.......
math | 2010. július 26. | 12:41:43
"Amint a negatív cikkek egy tekintélyes része is pont ilyen volt. A vélemény rovatban jelent meg."
namost, ha a vélemények aránya 10:1, plusz még a hivtalaosabb, vagy szakértőbb véleménye meg 10:0, az azért mutat valamit.
erdi | 2010. július 26. | 12:40:50
Végre egy értelmes cikk a NOL-on...igaz, hogy átvett, de legalább a realitást tükrözi.
math | 2010. július 26. | 12:40:19
"O.V. kijelentette a hiressé vált mondatait az orosz csapatok kivonulával kapcsolatban...anno"
Ezt anno nem O.V. mondta ki először. Ő csak csatlakozott. Ebből lehetett tudni, hogy nem hülyeség, hogy nem O.V. találta ki. A mostani nagy forradalom viszont az ő lángelméjéből pattant elő. Ebből lehet tudni, hogy marhaság. Nem is csatlakozott senki ezen szánalmas ujságírón kívül hozzá.
viktator.freeblog.hu
Igazi Trebics | 2010. július 26. | 12:39:34
"em vezetőelemző írta a cikket, hanem a Vélemény rovatban jelent meg a Budapesten élő az amúgy remek író Adam LeBor cikke."
Amint a negatív cikkek egy tekintélyes része is pont ilyen volt. A vélemény rovatban jelent meg.
lui70 | 2010. július 26. | 12:39:10
kontaar
A változás folyamatban van és nem itt hanem a világban !!! és nem O.V. irányítja és kétlem , hogy Te nem éreznéd úgy mint bármelyikünk akár szegény akár gazdag vagy.......Ha más nem majd nézd meg a benzinkutak számait és nem a forint árfolyma fogja előbb v. utóbb befolyásolni...
Az egy jó mérőeszköz lesz.......
math | 2010. július 26. | 12:36:29
Moderálási alapelvek- komment törölve -
math | 2010. július 26. | 12:35:46
baker: az alkotmányról viszont Viktátor olyan népszvaazást fog tartani, amin nulla százalékos részvétel lesz, mert nem lesz. ekkora demokrata ez a Viktor, bakker!
viktator.freeblog.hu
kontaar | 2010. július 26. | 12:30:44
Sokan nagyon lebecsülik orbán viktort, pedig a Nagy Áprilisi Gyurcsányellenes Forradalom A SZavazófülkékben (NÁGYFASZ), és az ország átalakítása csak az első lépés. A következő egy világméretű szavazófülkés forradalom kirobbantása, és az egész világ átalakítása lesz. Usa és európa vezetői jönnek majd tanulni a mi viktorunktól, mi is az a NER.
Sokáig éljen orbán viktor, pártunk és népünk bölcs vezére!
lui70 | 2010. július 26. | 12:29:38
Egyben mindannyian egyetérthetünk, hogy óriási változások lesznek (vannak) a világban és ehhez alkalmazkodni felkészülni kell vagy esetleg egy kicsit előre mutatóan gondolkozni próbálni, hogy túléljük...
Természetesen itt megint O.V. zás folyik......
Kíváncsi lettem volna arra a netes vitára amikor O.V. kijelentette a hiressé vált mondatait az orosz csapatok kivonulával kapcsolatban...anno
Az nem kétésges,hogy Gy. F. blogjában az oroszok bennt maradásáért szállt volna síkra és nem kockáztatott volna egy nemzetközi konfliktust az orosz barátainkkal.......és sokan támogatták volna is ezért akár...
Na ennyi a különbség egy igazi politikus és egy ál politikus között...
Az egyik lehetséges és előre mutató válaszokat ad egy problémára a másik meg csak alakalmazkodik a saját hatalmi igényei szerint.......
kocist | 2010. július 26. | 12:29:36
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Altuntegin | 2010. július 26. | 12:29:09
Még egyszer: nem vezetőelemző írta a cikket, hanem a Vélemény rovatban jelent meg a Budapesten élő az amúgy remek író Adam LeBor cikke.
Altuntegin | 2010. július 26. | 12:25:41
Természetesen nem gyanúsítom az amúgy kiváló Adam Lebort ilyen aljassággal, azt a Magyar Nemzet szokta tenni ...
andras1 | 2010. július 26. | 12:24:40
Igazi Trebics | 2010. július 26. | 12:23:28
Későn mentegetőztél. Már elindultak érted...
Igazi Trebics | 2010. július 26. | 12:23:28
Még mi előtt egy eszement félreértené: a "megszállót" nem faji alapon értem:)
Igazi Trebics | 2010. július 26. | 12:21:37
Két hír az Indexről:
"A román kormány és az IMF eredetileg abban állapodott meg, hogy Románia az idén a hazai össztermékhez (GDP) képest 3,6 százalékos államháztartási hiányt céloz meg. Az idei célt már tavaly októberben 5,9 százalékra emelték, majd most tovább enyhítették a követelményt, 6,8 százalékra."
"Háború dúl a jegybank és a kormány között Japánban"
----------
Ami a Times tudósítóját illeti: Végre egy nyugati újságíró, aki érti és szereti a vidékünket, és nem a megszállók szócsöve.
andras1 | 2010. július 26. | 12:20:37
lui70 | 2010. július 26. | 12:10:20
Nagyon egyetértek a leírtakkal.
Egyébként OV rendszeresen utal "Magyarország versenyképességé"-re.
Nagyon érdekel, mit ért alatta? Talán Domina Kálmán Olga egyszer megkérdi tőle.
Altuntegin | 2010. július 26. | 12:20:34
Javítás: Ha én a hithű jobboldali kommentelőkhöz hasonló lennék ...vagyis arra gondolnék, hogy ...
november | 2010. július 26. | 12:18:52
Lordom!Az Ön logikája sajnos sántit.Szóval nem megyek WC-re.Ugy egyébként a jelenlegi helyzet nem 60 nap alatt állt elö......
Altuntegin | 2010. július 26. | 12:17:59
Nos, én úgy gondolom, hogy azok tartoznak bocsánatkéréssel a NOL szerkesztőinek, akik állandóan elfogultsággal gyanúsítgatják őket és lapjukat.
Ha én hithű jobboldali kommentelő lennék, akkor most jönne arra az oldalra oly jellemző összeesküvés-elmélet, vagyis, hogy a Fidesz valakit felbérelt, hogy a The Times-ba írjon egy OV-t dícsőitő szösszenetet. De nem teszem, csak arra hívom fel a figyelmet, hogy a Vélemény rovatban jelent meg a vonatkozó cikk.
Jager László | 2010. július 26. | 12:15:49
Adras1-nek.
A kormány nem a kötél másik végét fogja és húzza,hanem a vödör fülét!!!
Sajnálatosan!!!
Hát innen kecmeregjen ki ilyen megoldással!!!???
J.L.
|