Balango | 2010. szeptember 5. | 21:39:43
I'm F.(mint ferenc) | 2010. szeptember 5. | 09:56:57
Balango | 2010. szeptember 5. | 09:46:47
"Pontosan annyira, mint az összes többi állítás, amit Iránról velünk közölnek."
Most már csak azt nem értem mi a bajod a mostani iráni kormánnyal? Talán elhitted, hogy az amcsik juttatták hatalomra egy mérsékelt ellenzék ellen, hogy továbbra is fenntarthassák az atomfenyegetettség látszatát és a végén erre hivatkozva megtámadhassák Iránt?
Kicsit meredek, nem?
1. Először is bocs, összekevertelek valakivel. Korábbi, Rád vonatkozó megjegyzésem tárgytalannak tekintendő.
2. A jelenlegi iráni kormánnyal mindössze annyi bajom van, hogy erőszakkal tartja fent a hatalmát, és ez nem szimpatikus. Egyéb dolgaival nem kívánok foglalkozni.
baker_ | 2010. szeptember 5. | 14:33:37
kobakaba | 2010. szeptember 5. | 14:00:06
engem zavar a kettős mérce, amit az egyoldalú médiatájékoztatás csak eszkalál. Engedelmeddel ide is írogatok emiatt, amíg engedik.
malka | 2010. szeptember 5. | 14:15:05
miért menjek Gázába? nekem bőven elég az, amit a tévéből/hírekből látok belőle. "Öntött ólom" hadművelet mond neked valamit? Gyalázat, ami ott folyik, a világ hallgatólagos támogatásával. A nyugati titkosszolgálatoknak, és a rájuk hivatkzó lapoknak meg már nem nagyon hiszek, Irak óta.
malka | 2010. szeptember 5. | 14:15:05
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kobakaba | 2010. szeptember 5. | 14:00:06
baker_ | 2010. szeptember 5. | 13:02:23
Pajtás! Nem akarsz inkább a kuruc.info-n vagy a MH honlapján írogatni? Roppant mód fárasztó ez a folyamatos Izrael pocskondiázás. Amit Izrael tesz attól még ugyanolyan demokratikus ország marad míg Irán még csak nyomokban sem nevezhető annak.
baker_ | 2010. szeptember 5. | 13:02:23
Moderálási alapelvek- komment törölve -
paragrafus | 2010. szeptember 5. | 12:19:49
Az egész Iráni államvezetést kellene nemzetközi bíróság elé állítani az egyetemes emberi jogok sorozatos és durva megsértése miatt.
paragrafus | 2010. szeptember 5. | 12:18:25
Amúgy meg jobb, ha Irán, ilyenért nem osztogat halálbüntetést.
Ha Iránban az törványes dolog, hogy a család egy férfitagja - Irán (barbár) törvényei szerint - kivégezheti a család azon nőtagját, aki szerintük erkölcstelenséget követett el, ol. azzal, hogy rá mert nézni egy másik férfira, akkor ehhez képest a bűnrészeség igazán pitiáner dolog.
Főleg, hogy azt sewm tudjuk, hogy Irán szerint miben nyilvánult meg a bűnrészesség.
Iránban ugyanis már az is bűnrészesség, ha a gyilkos utólag, a tette elkövetése után megosztja valakivel ezt a bűnét és az illető hallgat róla.
És ha történetesen csak ennyi volt a bűne ennek a nónek?
Akkor ezért ki kell végezni?
Miközben meg Iránban meg a férfiak úgymond legálisan és törvényesen végezhetnek családi kivégzéseket?
paragrafus | 2010. szeptember 5. | 12:13:04
Őrült_fahéj | 2010. szeptember 4. | 22:52:09
jobberproletar | 2010. szeptember 4. | 21:57:17
"...és gyilkosságban való bűnrészesség" - na ez már nem magányügy te gyökér!".....
Ilyenért a barbár országokon kívül sehol a világon nem jár kivégzés.
A bűnrészesség nem jelenti azt, hogy tevőlegesen is részt vett benne.
A bűnrészességet - főleg egy Irán szintű barbár országban már az is kimeríti, hogy csak tudott a cselekményről az érintett.
paragrafus | 2010. szeptember 5. | 12:10:23
Én is halálbüntetés ellenes vagyok, bármit is követet el valakit.
Ugyanakkor, amit Iránban igazságszolgáltatás címén múvelnek az egyszerűen barbarizmus. Civilizált emberek ilyent nem tesznek.
Emlékeztetnék arra mindenkit, hogy néhány éve hazánkban már az állatkínzást is büntetik. Iránban meg még barbár és brutális módon még az állatkínzáshoz képest is gyalázatosabb formában hajtják végre a kivégzést.
Jager László | 2010. szeptember 5. | 12:03:20
en má is lám,lám ellenes vagjok
no neg job bikus,illetve job ellenes!
Mondhatnám nem is tudom!!
Talán jobboldalon van a szivem!?
Teljesen megzavarodtam ebben a fidi-jobi vitában!!!
Na azért a hirdetésektől,majd észhez térek!!
J.L.
Lupus Florianus | 2010. szeptember 5. | 11:22:14
Ha Allah-nak ez tesző dolog, vagy a Korán olvasatából ez vonható le, komlytalan, bűnös istene, és szent könyve van az iszlámnak.
Sajnos mint minden gött, itt is "emberek" állnak.
baker_ | 2010. szeptember 5. | 10:52:23
Peripetia
engem az izraelita bevándorlók jobban zavarnak, pl. a Blum-félék, meg akik benépesítik a gomba módra szaporodó lakóparkokat. Volt is nagy botrány a Barikád hetilap tavalyi menórás címlapjáról, a kapcsolódó cikk tartalmáról viszont annál nagyobb volt a kuss! :) De azért tegyük hozzá, hogy valamennyire igazad van a muszlimokkal, mert különböző kultúrák egymásbaerőltetéséből semmi jó nem sül ki, a napokban ezt leíró német bankárt ki is átkozták, mert kimerte mondani a tutit.
Egyébként ha már nemzetközileg felháborodunk az alcím szerint, akkor beszélhetnénk guantanamoról is(ki tudja hány "fogylyot" kínoztak ott halálra?), meg az USA számos államában még létező mérges/golyós/villamosszékes halálbüntetésekről.
Peripetia | 2010. szeptember 5. | 10:22:18
Mit várunk az iszlám-fasizmustól? És az a tragédia, hogy Európára szabadítják az iszlám bevándorlókat, nem véd meg bennünket sem az unió, sem a kretén magyar vezetés. Magyarországon is elkelne már egy iszlám ellenes párt.
mpeter | 2010. szeptember 5. | 10:15:31
Az alabbi blogon lehet tiltakozni: http://freesakineh.org
Tiltakozzunk minel tobben.
I'm F.(mint ferenc) | 2010. szeptember 5. | 09:56:57
Balango | 2010. szeptember 5. | 09:46:47
"Pontosan annyira, mint az összes többi állítás, amit Iránról velünk közölnek."
Most már csak azt nem értem mi a bajod a mostani iráni kormánnyal? Talán elhitted, hogy az amcsik juttatták hatalomra egy mérsékelt ellenzék ellen, hogy továbbra is fenntarthassák az atomfenyegetettség látszatát és a végén erre hivatkozva megtámadhassák Iránt?
Kicsit meredek, nem?
Balango | 2010. szeptember 5. | 09:46:47
I'm F.(mint ferenc) | 2010. szeptember 5. | 09:38:59
Balango | 2010. szeptember 5. | 09:11:12
"Ez blöff. Volt egy választás, aminek nem tudjuk a valódi eredményét, de általános vélekedés szerint Ahmenidezsád elcsalta."
Az "általános vélekedés" az mennyire bizonyító erejű?
Pontosan annyira, mint az összes többi állítás, amit Iránról velünk közölnek.
"(Mondjuk hozzászólásaidból kitalálható, de ez most mindegy.)
Balango (tudod, a náci)"
Azt hiszem, mellé lőttél. :))
Akkor bocs.
I'm F.(mint ferenc) | 2010. szeptember 5. | 09:38:59
Balango | 2010. szeptember 5. | 09:11:12
"Ez blöff. Volt egy választás, aminek nem tudjuk a valódi eredményét, de általános vélekedés szerint Ahmenidezsád elcsalta."
Az "általános vélekedés" az mennyire bizonyító erejű?
"(Mondjuk hozzászólásaidból kitalálható, de ez most mindegy.)
Balango (tudod, a náci)"
Azt hiszem, mellé lőttél. :))
Balango | 2010. szeptember 5. | 09:14:22
csaszi/2 | 2010. szeptember 5. | 02:31:11
Szabadsagot MINDEN elnyomott nonek, akar Magyarorszagon, akar varmely sharia "torveny" szerint itelkezo orszagban.
Így van!
Egészítsük ki a listát:
akár Magyarországon,
akár bármelyik iszlám államban,
akár Jeruzsálem ortodox negyedében
nyomják el, szabadságot nekik!
Egyébként tényleg. Kevés aljasabb dolog van, mint amikor az emberiség egyik fele nemi alapon elnyomja a másik felét. Az a férfi, akinek nincsenek problémái a saját férfiasságával, társnak tekinti a nőket és nem el akarja nyomni őket.
Balango | 2010. szeptember 5. | 09:11:12
"Te hogy döntöttél, mivel az iráni nép a jelenlegi vezetés mellett döntött?"
Ez blöff. Volt egy választás, aminek nem tudjuk a valódi eredményét, de általános vélekedés szerint Ahmenidezsád elcsalta.
Arról nem is szólva, hogy ez nagyon veszélyes érvelés-technika. Bármikor a te közösséged ellen is fordítható, akármelyik legyen is az. (Mondjuk hozzászólásaidból kitalálható, de ez most mindegy.)
Balango (tudod, a náci)
malka | 2010. szeptember 5. | 09:06:38
Moderálási alapelvek- komment törölve -
I'm F.(mint ferenc) | 2010. szeptember 5. | 08:49:47
Balango | 2010. szeptember 5. | 08:26:04
"3. Mielőtt bárki atomfegyverekkel akarná Iránt a kőkorszakba visszabombázni, kérem, nézze meg az alábbi klipet:
aztán döntse el, hogy a jelenlegi iráni vezetéssel van-e baja vagy az egész iráni néppel. "
Te hogy döntöttél, mivel az iráni nép a jelenlegi vezetés mellett döntött?
Balango | 2010. szeptember 5. | 08:26:04
1. A konkrét ügyben az alapkérdés az, hogy valóban bűnrészes-e szándékos emberölésben, vagy csak ráfogták. Ha bűnrészes, akkor akár még jogos is lehet a halálos ítélet, a végrehajtás módja pedig kultúra kérdése. Ha ráfogták, az valóban tragikus, ugyanakkor emlékeztetném a kommentelő-társakat, hogy a társadalomfejlődés ezen szakaszán nem is olyan régen mi is keresztülmentünk. Tessék a szülőket, nagyszülőket megkérdezni.
2. Általánosságban: szerintem nem szolgálja az emberek boldogságát, ha országukat öreg papok irányítják a politika hátterében. Vagy nem is annyira a hátterében. Alapvető közös erkölcsi elveket persze minden társadalomnak el kell fogadnia, sőt, talán még az sem baj, ha egy társadalom életét alapvetően meghatározza a vallás, de az semmiképpen nem jó, ha egy vallás keményvonalas irányzata dönti el, hogy milyenek legyenek a törvények. Ugyanakkor emlékeztetném a kommentelő-társak figyelmét, hogy az ún. európai kultúrkörben is van egy állam, amelynek jogalkotása időnként alkalmazkodni (akár brutális külpolitikai konfliktusokat is felvállalva) kénytelen - ha nem is iráni mértékben - egy vallás keményvonalasainak szándékaihoz: ez pedig Izrael.
3. Mielőtt bárki atomfegyverekkel akarná Iránt a kőkorszakba visszabombázni, kérem, nézze meg az alábbi klipet:
http://www.youtube.com/watch?v=SNocyz1NRjA
aztán döntse el, hogy a jelenlegi iráni vezetéssel van-e baja vagy az egész iráni néppel.
csaszi/2 | 2010. szeptember 5. | 02:31:11
Szabadsagot MINDEN elnyomott nonek, akar Magyarorszagon, akar varmely sharia "torveny" szerint itelkezo orszagban.
Jager László | 2010. szeptember 5. | 01:02:57
Tényleg hidrogénbomba a téma!!
A MEGKÖVEZÉST ÉS A KIVÉGZÉST IS ELITÉLEM!!!!
SZABADSÁGOT A NŐNEK!!!
J:L:
jobberproletar | 2010. szeptember 5. | 00:07:06
orult_fahej
anyad a gyoker egyreszt, masreszt koztudott, hogy a vadak teljesen alaptalanok, akarmit rakenhetnek egy nore, akarmit! ha jol emlexem a legutobbi film tartalmara, ha egy no megvadol egy ferfit, a nonek kell bizonyitani a vadat, ha egy not megvadolnak, akkor is a nonek kell bizonyitani, hogy nem igaz, ami teljesen remenytelen!....az atombombat, amit epp elokeszitenek, leginkabb sajat magukra kene dobni!
adamant | 2010. szeptember 4. | 23:41:38
LordVader | 2010. szeptember 4. | 23:11:32
"...legnagyobb oka tényleg az lehet, hogy nő, és irán és iszlám."
Bár nem minden iszlám országban érvényes a sharia, vagyis a legszigorúbb iszlám bíráskodás. (Itt a vallás és állam nem válik külön, míg egy sor szintén iszlámon alapuló országban a különválasztás megtörtént, pl. Indonézia, Marokkó, Tunézia, stb.)
LordVader | 2010. szeptember 4. | 23:11:32
Én kifejezetten ellene vagyok a halálbüntetésnek, bár javarészt inkább ezt szűkebben értve a nyugati államok vonatkozásában tudom alátámasztani épkézláb indokokkal, be kell látni, volt ok a történelemben annak, hogy adott társadalmi színvonalhoz kapcsolódott ez a fajta büntetés.
A mostani esetben a felháborodás legnagyobb oka tényleg az lehet, hogy nő, és irán és iszlám. Idealizált képeink vannak egyikről-másikról, ez okozhatja a fals értékítéletet. Kínában tucatjával hajtanak végre halálbüntetéseket, ahogy az USA-ban is, mégsem vezércikk. A mód meg... akkor már nem mindegy? Ne szépítsünk, maga az élet kioltása, eleve kegyetlen.
I'm F.(mint ferenc) | 2010. szeptember 4. | 22:54:05
"gyilkosságban való bűnrészesség"
Minden ország maga döntse el, hogyan akarja a gyilkosait büntetni és a gyilkosságra hajlamosakat elrettenteni.
Én ugyan nem vagyok halálbüntetés párti, de hát annak is megvannak a maga előnyei.
Őrült_fahéj | 2010. szeptember 4. | 22:52:09
jobberproletar | 2010. szeptember 4. | 21:57:17
"...és gyilkosságban való bűnrészesség" - na ez már nem magányügy te gyökér!
jobberproletar | 2010. szeptember 4. | 21:57:17
nagyon durva! eleve kovezes altali halal egy embertelen tett, raadasul a semmiert, hogy kit kivel csalt meg MAGANUGY TI BARBAROK!
|