kovy | 2012. január 19. | 14:48:39
ombre | 2012. január 19. | 00:09:08
"Debreczeni egyébként azt is vitatja, hogy tényleg mielőbbi kormányváltás kellene. Mint mondja, szinte drukkol Orbán Viktornak: ne bukjon meg túl korán."
Persze, hogy drukkol, mert:annyit érnek, mint erőtűznek a vizipisztoly. Abban reménykedik, hogy majd megerősödnek, kinövik magukat, mint paraszt gyerek a csizmából.
De csak hajrá, előre! A remény hal meg utoljára.
kovy | 2012. január 19. | 14:37:12
sterneschii | 2012. január 19. | 00:26:08
Ha tényleg oda lenne való, akkor valami oka csak van, hogy nem megy!
Jager László | 2012. január 19. | 07:05:08
Szájer védi Szájernét.
Or bán a kis magyar szabadságharcos védi a védhetetlent.
J.L.
szunyog11 | 2012. január 19. | 06:45:18
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szunyog11 | 2012. január 19. | 06:38:53
Moderálási alapelvek- komment törölve -
harunalrasid | 2012. január 19. | 06:20:43
"...Magyarország a szabadságharcosok hazája, és az is marad."
a kis durcás...
és? korgó gyomorral még a legnagyobb szabadságharcos is azt fogja mondani: ezt nektek, dugjatok egyedül!
wizes4 | 2012. január 19. | 05:31:15
Helyesen:
Azért is utálja a jobb Cohn-Benditet mert érdekes módon szinte az egyedüli aki képben van és vissza is tólja a xa.rt OV-ba. aki persze úgy hajlik el, hogy ezt MO kapta.
MO minálnoka egy aljas hazug gazember.
wizes4 | 2012. január 19. | 05:30:04
Egyik legjobb formáját hozta az a székháztolvaj Ország Vezér..
Rezgett is a feje soxor!
Azonban az, hogy ennyit tudott hazudozni és pofátlanul vigyorogni, az az impotens EU-nak is köszönhető, akik felkészületlenek voltak.
Azért is utálja a jobb Cohn-Benditet mert érdekes módon szinte az egyedüli aki képben van és nem is vissza is tólja a xa.rt OV-ba. aki persze úgy hajl el, hogy ezt MO kapta.
Aljas hazug gazember.
borris | 2012. január 19. | 05:15:07
Baloldali vagyok , ha tavaly feltörölték Orbánnal a padlót az szerintem most fordítva történt.Obán- EU 1:0. 100% -ig adta önmagát szemrebbenés nélkül végighazudta az egész ceremóniát anélkül , hogy valaki sarokba tudta volna szorítani.Kezdve a Sztálini alkotmánytól egészen a ma már nemlétező paramillitáns félkatonai hordákig (Tatárszentgyörgy?).Gratulálok magyarország után az EU-t is megvezette.
HongKong | 2012. január 19. | 00:44:25
A sok hazugság után az volt a legmegdöbbentőbb hogy azzal büszkélkedett hogy drágábban ugyan mint az IMF-től de államkötvényekből csak lesz pénz. Hangoztatta hogy hozzánemértésből jelest érdemel. Hívei és nem hívei meg fizessenek. Mit gondolhattak az újságírók? Van értelemes ember Mo-n aki ellenük szavazott? Azután OV meghívta a külföldieket a gyógyóba ahol a többség éhezik. Ez lett a legvidámabb barakkból.
sterneschii | 2012. január 19. | 00:26:08
ombre | 2012. január 19. | 00:09:08
Ez a kovy is csak a demagòg semmit tudja fùjni. Az orràig nem làt olyan vak ès velem kezd foglalkozni miközben nem ròlam van szò mint ahogy Cohn-Bendit-röl sem hanem szeretett komcsi ivadèk vezèrükröl.
kovy 2012. január 18. | 23:57:07
Unokahugom nem öcsèm ès sokkal több esze van mint magànak ebböl a szempontbòl tènyleg ide lenne valò.
ombre | 2012. január 19. | 00:09:08
kovy, még pofátlankodsz itt, nem elég, hogy kollaboráns vagy és nemzetáruló- persze, lehet hogy csak ostoba vak és tudatlan, még nem vetted észre milyen formációt szabadítottatok szegény ország nyakára:
"Debreczeni egyébként azt is vitatja, hogy tényleg mielőbbi kormányváltás kellene. Mint mondja, szinte drukkol Orbán Viktornak: ne bukjon meg túl korán.
– Mert a többség számára még mindig nem világos, hogy milyen hazug és elvetemült politikai erőnek adtak kétharmados bizalmat. Egy kicsit még lejjebb kell csúszni a lejtőn, hogy aztán el lehessen indulni felfelé"
Lehet, hogy igaza van, jobb lenne a teljes bukás, el is jön, de olyan sok késlekedni való idő nincs, mert itt kő kövön nem marad.
kovy | 2012. január 18. | 23:57:07
sterneschii | 2012. január 18. | 23:16:55
Csak egy kérdés: Azt hiszi, azért mert kitántorgott valamikor az országból, egyből tudja a tutit? Ez olyan mikor 22 ember rúgja a labdát a pályán, a falábúak, öregek, drukkerek, sörízű hangon bekiabálnak a partvonalon kívülről, hogy mit kell csinálni. Vicces az egész!
Az unokaöccsét meg vigye ki magához cselédnek, ha ennyi a srác önbecsülése, álljon cselédnek, oda is való.(Már ha igaz, hogy oda is vágyik.)
2x2=néha 5 | 2012. január 18. | 23:45:52
rasztaszív | 2012. január 18. | 23:30:39
Látom már a Népsport onlájban. Feltámadt a Császár és az utolsó pillanatban kiegyenlített. (Psszt, ne szólj a spanyoloknak de közvetlenül a gól előtt hencelt ám.)
ombre | 2012. január 18. | 23:31:02
sterneschii | 2012. január 18. | 23:16:55
Soha ennyien nem menekültek (56.ot leszámítva) innen mint az utóbbi évben. Olyan letargia van az emberekben, min soha. Termelés nincs, munka nincs, adóbevétel ennél fogva nem lesz, Orbán az Unió pofájába hazudik, egy szava nem volt igaz, a 20 éves demokrácia lebontva, az ország romokban, semmi nem épül, egy ház, egy centi út - az éptőipar halott, a jövedelmek csökkennek, a drágaság nő, vele a nyomor.
És akkor van egy elmebeteg első miniszter, aki valami álomvilágbeli országot fest ott le az EU-ban, ami sosem volt, pláne most nincs - egy szava, egyetlen mobdata nem igaz - hazudik, mint a vízfolyás - és itt egy másik elmebeteg Koppányozik, meg tűzről-vasról ábrándozik, akik nem hódolnak be.
Ezeknek? Te hülye: inkább agyonlövetem magam, mivel én becsületes ember vagyok - de soha be nem hódolok. És egyetlen tisztességes ember sem!
rasztaszív | 2012. január 18. | 23:30:39
2x2=néha 5 | 2012. január 18. | 23:28:07
jó meccs volt...:)
2x2=néha 5 | 2012. január 18. | 23:28:07
kiskutya9 | 2012. január 18. | 23:13:56
"Ha már cikk nincs róla...:
Szép volt fiúk!! Magyarország-Spanyolország 24-24 :)"
Nagyon szép! Hányat rúgott a Dzsudzsák?
Bodo33 | 2012. január 18. | 23:24:56
torkosborzalom ) Mielőtt eu tagok lettünk adig is megvoltunk, de akár mondhatnám a 90'-s évek elejét,akkor is java részt magyar cuccokból éltünk.
Ezután is csak meg lennénk.
chili | 2012. január 18. | 23:24:25
Orbannak az a szerncseje, hogy visszaelhet a tobbiek jolneveltsegevel es turelmevel! Visszaelt a demokracia-adta jogokkal 1989 ota, o viszont a sajat erdekeben nem habozik megolni azt. aki ellene van. Ma az EP-ben a kritikusai nem voltak elegge celratoroek, csak altalanossagokat puffogtattak. En a mai peldat modntam volna el a marcius 15-i tuntetes helyszineinek az ellehetleniteserol: minden jogos, megis buzlik a diktaturatol!!
rasztaszív | 2012. január 18. | 23:22:51
taliga | 2012. január 18. | 23:11:35
taliga | 2012. január 18. | 23:14:48
én pedig azt kívánom,hogy törjük meg a turáni átkot.
ki innen rómával,hadd legyünk újra azok,akik voltunk!!!
ombre | 2012. január 18. | 23:22:22
Kinek kellene behódolni, te félidióta?
Milyen tűz meg vas kellene még neked?
Nem elég, hogy két hónap múlva itt lesz az államcsőd, és az ország felének nem lesz mit enni? Nem elég, hogy aljas, mérhetetlenül gátlástalan és szakadatlanul hazudozó kormányunk van vezetőstől, pártostól, akik azért játszanak a csődre, mert ott ám a más nyomorán nagyot lehet kaszálni?
Taliga te beteg vagy. Tegnap a Termetőre hivatkoztál, hogy ezt a kormányt mérte rád, szeretned kell - ma meg tűz és vas... csupa dagály és csak úgy ömlik a hülyeség.
Tiszta szívből kívánom, hogy fektessenek már le az ápolók, mert kiömlik a blődli erről az oldalról. Te nem veszed észre magad, mikor a hülyeségeidet visszaolvasod?
sterneschii | 2012. január 18. | 23:16:55
Taliga akkor most mondok magànak valamit.
Ma beszèltem unokatestvèremmel aki egy hotelben gazdasàgi igazgatò föiskolai vègzettsèggel.
Tudja mit mondott? Nem keresel egy cselédet kimegyek hozzàd mert innen menekülni kell!
Mit gondol mennyit keres ami vègül is nem szàmìt de mi van azzal hogy minimàlbèrre van bejelentve egy Oktogon közeli hotelben 2012-ben!!!!!
Egy közèrtes làny aki ma màr asszony ès mèg mindig ott ül a kaszàban ahol felcseperedtem ami ma CBA szintèn pult alatt kapja èhbère egy rèszèt!!! Maga mit papol itt ùjabb kèt èvröl meg a nèpi felhatalmazàsròl. Korrupt az az orszàg a velejèig maga meg összehord itt mindenfèle baromsàgot. Az egèsz àllam ùgy ahogy van maga a borzalom de maga örüljön mert ez ìgy lesz még nagyon sokàig. Tudja èn màr 14 èvesen tudtam hogy lelèpek a szocializmusbòl ès silkerült is nagyon fiatalon az utolsò òràkban miközben Orbàn ès a többi komcsi mèg lelkesen ènekeltèk az internacionàlèt. Van kèpe magànak ezeket èljenezni ezeket a tetü komcsikat akik most forradalmàrkènt tetszelegve dözsölnek miközben nyomorog a fèl orszàg?!!!
taliga | 2012. január 18. | 23:14:48
rasztaszív | 2012. január 18. | 23:10:08
Ha nagyon cinikus lennék, azt mondanám, lehet, hogy EZ tart minket még most is életben.
Különben egy logikai bukta, hogy a magyarság még ma is él...!
kiskutya9 | 2012. január 18. | 23:13:56
Moderálási alapelvek- komment törölve -
taliga | 2012. január 18. | 23:11:35
rasztaszív | 2012. január 18. | 23:02:47
Imádom Koppányt!
De ez nem változtat azon, hogy Vajknak a későbbi Szent Istvánnak igaza volta!
Ki kellett irtani tűzzel-vassal a be nem hódolókat...!
Tiszta szívemből kívánom, hogy lenne 50 éven keresztül amolyan, karcos, de nagyon hatásos Szent Istvánunk ma is...
rasztaszív | 2012. január 18. | 23:10:08
taliga | 2012. január 18. | 23:06:56
a turáni átok,barétom,az a baj!a plussz ezer év,amit elintéz nekünk viktorka!
taliga | 2012. január 18. | 23:06:56
sterneschii | 2012. január 18. | 22:58:41
Hékás!!!!
Kéretik még ilyen késői órán (MEET) is azért figyelni, ami írok...
Honnan tudja, hogy a "FIDESZ útja nem jó"?? (Én sem tudom!!!)
Most egy konzervatív-polgári kormány került hatalomra!
Radikális változást igértek! Bejött!
Az 1949-es Alkotmány átírását ígérték. Bejött!
Az összes törvény radikális változtatását igérték. Bejött!
Akkor most mi a baj???
rasztaszív | 2012. január 18. | 23:02:47
taliga | 2012. január 18. | 22:54:14
nem ez volt az egyetlen követhető út.magyarság akkor is lenne,a katkó hamis nemzettudat viszont nem.
viszont lehetne valódi vallássszabadság,és megúsztunk volna pár traumát.
Professzor | 2012. január 18. | 23:02:02
Izrael és USA szépen csendben kirobbantja a harmadik világháborút a nemlétező iráni atombomba ürügyén, mi pedig itt Európában ehhez képest teljesen lényegtelen dolgokon rágódunk. Miért nem az amerikai diplomáciáról, az Iráni Jegybankkal szembeni példátlan szankcióról vitázott ma a Európai Parlament?
ombre | 2012. január 18. | 22:59:35
Orbán végig hazudozott: egy árva mondata nem volt igaz. Ha ott hirtelen nem is derült ki - holnapra kiderül.
Nem lesz IMF megállapodás.
sterneschii | 2012. január 18. | 22:58:41
taliga | 2012. január 18. | 22:38:38
?????? Èn hülyìteni!
Hàt maga hülyìt mert a felhatalmazàs nem bizonyìtja azt hogy valami jò vagy nem.
Azt mondtam hogy a Fidesz ùtja SEM jò.
Komolyan magàval kàr kommunikàlni mert remènytelen.
ombre | 2012. január 18. | 22:57:50
Meg kell kapni a két évet.
Ez valóságos hazaárulás.
Az elmúlt 2 évben jobban leamortizálta az országot, mint bárki, 3 bóvli, tönkretett gazdaság, most már infláció is, 320 ft-os euró, sehol 1 munkahely, a tőke menekül, beruházó nem jön - a demokrácia lebontva, rokonok és haverok kezén minden - na és legyen 4 év, hogy kő kövön ne maradjon.
rasztaszív | 2012. január 18. | 22:57:28
KG1947 | 2012. január 18. | 22:46:19
"ott volt, mint ahogy elvárható tőle,
és lemosta a pályáról az őt és ezzel minket támadókat."
kiket minket?én nem érzem úgy,hogy engem támadtak volna...az,hogy a b@lfasz eu-s bürökraták nem tudnak mit kezdeni vele nem jelenti azt,hogy igaza lenne...
taliga | 2012. január 18. | 22:54:14
rasztaszív | 2012. január 18. | 22:48:18
"...vajk(az a féreg) eladta a népét rómánaK"
Ne bánja... Mert ha Vajk nem adja el az országot AKKOR Rómának, ma nincs magyarság, talán maga sem...
Vajk egy korabeli, polizikus zseni volt!! Felismerte, hogy ott, akkor, abban a szituációban ez volt az EGYETLEN követhető út!!! Igaza volt!!
T. resztaszív!
Képes elvonatkoztatni???
rasztaszív | 2012. január 18. | 22:48:18
taliga | 2012. január 18. | 22:41:06
ááá...a turáni átok...te
tudod,mit jelent?
én úgy tudom,a fehér táltosok mondták ki,miután vajk(az a féreg) eladta a népét rómánaK...
kb. most dől el,hogy ráhúzunk-e még ezer évet...
KG1947 | 2012. január 18. | 22:46:19
"Orbán Viktor ott akart lenni,
amikor az Európai Parlamentben kormányáról vitáztak."
Ott akart lenni, ott volt, mint ahogy elvárható tőle,
és lemosta a pályáról az őt és ezzel minket támadókat.
Cohn Bendit meg kiváló reklám volt a számára. Ilyenek támadnak?
2x2=néha 5 | 2012. január 18. | 22:43:29
Orbán: "felszámoltuk a félkatonai szervezeteket, minden kisebbséget megvédünk, a romákat és a zsidókat"
A magyar gárda egyenruhában pár napja EU zászlót égető szépfiúkat mikor számoltad fel? Tegnap délután? Mert tegnapelőtt még voltak.
És micsoda országot építettél ahol a kisebbségeket, romákat zsidókat meg kell védelmezni?
És még ezzel dicsekszel?
upsidedooown | 2012. január 18. | 22:42:16
Moderálási alapelvek- komment törölve -
taliga | 2012. január 18. | 22:41:06
rasztaszív | 2012. január 18. | 22:32:47
Ne soroljunk senkit sehova!
Beledöglünk a "turáni átokba"!!!!!!!!!!!
(Ha tudja mit jelent, OK, ha nem szóljon...)
taliga | 2012. január 18. | 22:38:38
sterneschii | 2012. január 18. | 22:27:38
"Jò rendben van de szocializmusnak is volt elözménye mely nèlkül soha nem lett volna szocializmus."
Mondja, kedves sterneschii!
Most engem akar hülyíteni, vagy saját magát...?
Nem tudom, milyen a "Fidesz út", mert nem Fideszben, MSZP-ben gondolkodom, hanem Magyarországban (jócskán egy kategóriával feljebb, vegy nem???).
Most egy polgári-konzervatív kormány jutott hatalomra (erre megkapta a népi felhatalmazást, senki nem vitatja).
Meg kell adni ennek is a min. 4 éves felhatalmazást!
upsidedooown | 2012. január 18. | 22:38:24
Moderálási alapelvek- komment törölve -
rasztaszív | 2012. január 18. | 22:32:47
taliga | 2012. január 18. | 22:20:39
"A "nyomorunk" előidéződéséhez azért a sokszoros ballib ámokfutás is jócskán rátett egy lapáttal!!"
no de orbán is...bár nem tudnám,melyik oldalhoz soroljam...
taliga | 2012. január 18. | 22:32:26
keleten a helyzet változatlan | 2012. január 18. | 22:26:08
Tudja annyi "szart" szagoltattak velem eddig az életemben, hogy már meg tudom különböztetni, ki mit "evett" előtte...
A körülötte szétszórt reszli, meg nem érdekel...
sterneschii | 2012. január 18. | 22:27:38
taliga | 2012. január 18. | 22:20:39
Jò rendben van de szocializmusnak is volt elözménye mely nèlkül soha nem lett volna szocializmus.
Persze a mùlt az mùlt, törtènèszeknek fontos talàn tanulni is lehet belöle de jobb lenne talàn a jövövel foglalkozni ès azzal ami most van. Nekem ùgy tünik hogy nem jòl haladnak a dolgok ès a Fidesz ùtja is egy rossz ùtnak bizonyult melyet mindenkèppen korrigàlni kell. Persze a mai magyar környezetben, abban az indulatban ami ott van szinte minden remènytelen.
rasztaszív | 2012. január 18. | 22:26:26
sterneschii | 2012. január 18. | 22:11:37
asszem igazad van...idén nem csak a gyümölcsökre koncentrálok,hanem fölszántom a kertet,aztán vetek valamit...mittudoménmit...de ehető legyen...:)
keleten a helyzet változatlan | 2012. január 18. | 22:26:08
taliga | 2012. január 18. | 22:20:39
ebben van némi igazság, még ha fáj is egyeseknek
taliga | 2012. január 18. | 22:20:39
sterneschii | 2012. január 18. | 22:11:37
(Gyorsan felejtsük elezt a Daniel csibicicát, nem oszt-nem szoroz...)
A mai nyomorunk nem CSAK Orbánhoz fűződik...
A mai nyomorunk a 40 éves szocializmushoz, az 1990-es Kerekasztalhoz fűződik! Ezek együttesen tették Magyarországot kisemmizett, éhenkórász, az európai elithez képest egy szegény rokonná...!
A "nyomorunk" előidéződéséhez azért a sokszoros ballib ámokfutás is jócskán rátett egy lapáttal!!
keleten a helyzet változatlan | 2012. január 18. | 22:18:20
Végignéztem, végighallgattam. Ezek alapján mondom, hogy ezek a szerencsétlenek nem sok kárt tettek Orbánban.
sterneschii | 2012. január 18. | 22:11:37
taliga | 2012. január 18. | 21:32:45
"Mint már ők is tudják egy ideje, ez a Cohn-Bendit tényleg nem normális, de lehet, hogy ilyennek is lenni kell, hogy az emberek jobban érezzék a különbséget, ami megkülönbözteti a normálistól..."
A problàma csak annyi hogy itt Magyarorszàgròl van szò nem egy Cohn-Bendit-röl.
A magyarok problèmàja, nyomora, kilàtàstalansàga nem Cohn-Bendit hanem Orbàn nevèhez füzödik.
Csak ùgy megemlìtenèm mielött mèg Taliga meg a többiek elhìresztelik hogy Cohn-Bendit elhallgattatàsa lenne a mocsàrbòl valò szabadulàs kulcsa. Akkor màr inkàbb a konyhakert a falukban amitöl szintèn nem lesz felemelkedès ès a magyar falu ugyanolyan pusztulat marad mint eddig de a sajàt krumpli vagy petrezselyem bizonyàra hozzàjàrulhat az Orbàn àltal meghirdetett magyar önbecsület feltàmadàsàhoz.
taliga | 2012. január 18. | 22:11:05
"csak győzzük kivárni...:)"
Lehet, hogy igaza van, mert az IGAZSÁG néha nagyon lassan jön csak elő.
Az érintettek kihalnak, de előbb-utóbb, de előjön...!
Think positiv...
:)
klausztro | 2012. január 18. | 22:02:02
Moderálási alapelvek- komment törölve -
rasztaszív | 2012. január 18. | 21:57:53
taliga | 2012. január 18. | 21:52:34
csak győzzük kivárni...:)
rasztaszív | 2012. január 18. | 21:54:26
saman | 2012. január 18. | 21:47:43
szerinted mi a kiút?
erről mi a véleményed:
évenkénti választások,1%-os bejutási küszöb?
népszavazással kikényszerítve?
taliga | 2012. január 18. | 21:52:34
rasztaszív | 2012. január 18. | 21:38:54
Köszönöm, rasztaszív...
Kiderül az igazság, így, vagy úgy...
:)
saman | 2012. január 18. | 21:47:43
Orbánnak volt az arcán bőr versenyt támogató demagógiával érvelni.
Kiirtották a civil mozgalmak egy jó résztét.
Megszállták a sajtót.
Korlátozzák a pártokat a szólásszabadságban a parlamentben és a választási rendszert kirkesztő és versenykorlátozó irányba változtatják.
Amikor pl. a temetkezés vagy a kocsmai játékgépek körüli életvilágot újraszabályozzák, még akkor is látszik, hogy esküdt ellenségei a versenynek.
Ezek nem tudnak úgy hozzá nyúlni valamihez, hogy ne legyen egyértelmű, hogy mennyire kirekesztő és versenykorlátozó oligarchia rendszert építenek.
Ezek után a szájára meri ezt venni?
reszvetelidemokracia.blog.hu
rasztaszív | 2012. január 18. | 21:38:54
taliga | 2012. január 18. | 21:32:45
"Mint már ők is tudják egy ideje, ez a Cohn-Bendit tényleg nem normális, de lehet, hogy ilyennek is lenni kell, hogy az emberek jobban érezzék a különbséget, ami megkülönbözteti a normálistól..."
azt gondolom,a véleményed ez ügyben autentikusnak mondható...:)
taliga | 2012. január 18. | 21:36:13
Érdemes a mellékelt fotón alaposabban szemrevételezni ezt a Daniel Cohn-Benditet...
Az egyéniségéből egy pszihiáter kandidátusit írna... (nem beszélve a szexuál-pszihológusról)...
taliga | 2012. január 18. | 21:32:45
Az a helyzet, hogy mielőtt ide mertem volna tolni az "orcámat" előtte megnéztem a német TV és a BBC közvetítését, kommentjeit meghallgattam.
Spéciel most nincs fölmosás, padlóbadöngölés a normális EU részéről!!
Mint már ők is tudják egy ideje, ez a Cohn-Bendit tényleg nem normális, de lehet, hogy ilyennek is lenni kell, hogy az emberek jobban érezzék a különbséget, ami megkülönbözteti a normálistól...
Az EP előtt ott állt a magyar ME, nem folyt le vér a szája szélén (ergo nem eszik csecsemőket...) és megerősítette, hogy Magyarország, mint eddig is (ld. 1956.) továbbra is elkötelezett a szabadság, a demokratikus ismérvek irányába, tehát nincs oka senkinek aggódnia a magyar és ezen keresztül az EU demokratikus vívmányaiért.
A részleteket rövid időn belül egyeztetjük, egyébként szeretünk mindenkit!!!
Kb. ennyi volt...!
crusader | 2012. január 18. | 21:31:57
Miniszterelnököm azt mondta az EP-ben, hogy:"a jog nem szankcionálta a paramilitarista egységek működését...", majd megnyugtatta a kétkedőket: "mi felszámoltuk a félkatonai szervezeteket." Akkor én és a világ rosszul láttuk a Jobbik "zászlóégetős" demonstrációján vagy három mutációját a betiltott Magyar Gárdának zárt alakzatban felsorakozva? A miniszterelnöknek nincs sajtófigyelő szolgálata aki a zászlóégetős, gárdás képeket bemutatta volna neki?Ennek ismeretében talán szerényebbnek kellett volna lenni az EP ülésen.
torkosborzalom | 2012. január 18. | 21:31:24
bodo33
javaslom, hogy ezentul csak magyar termekeket vasaroljal, ha ugy is tudod tertani az eletszinvonaladat akkor ertelek, ha nem, tanulsz belole
rasztaszív | 2012. január 18. | 21:30:06
kontraszelekció über alles...:(
torkosborzalom | 2012. január 18. | 21:28:20
na megvolt a hatraarc de toretlen erovel rohamozzatok
ezt boritekoltam volna, ugyanis az urgenek csak az szamit hogy tartsa a hatalmat, olyan mint a lendkerekes auto, az irany nem szamit csak a lendulet
a fan-ok jol birjak szedules nelkul a kanyarokat
kellemes tovabbi negyven evet kivanok a pojacaval
rasztaszív | 2012. január 18. | 21:27:18
Délvidéki | 2012. január 18. | 21:20:01
égett itt mindenki.orbán a hazudozásaival,a "nagy" eu meg azzal,hogy nem tudott mit kezdeni vele.pedig lehetne.csak némi szürkeállomány kéne hozzá.
Dekucy | 2012. január 18. | 21:20:54
Csak tudnám mi köze ennek a Viktor nevű pojácának a szabadságharchoz? Egyáltalán, nekünk mi közünk az ő szabadságharcához...ha csak annyi nem, hogy amíg ő harcol, mi szenvedünk!
Délvidéki | 2012. január 18. | 21:20:01
Nagy ballib leégés volt, aki látta a közvetítést. Az ATV sem bírta cérnával, mondat közepén szakította meg az élő műsort 17.07-kor...
akkorleone | 2012. január 18. | 21:12:01
ez az egész vita egy molyfing volt
mirigy | 2012. január 18. | 21:06:26
Tabajdi megvédte orbánt pontosabban, hogy ne diktátorozzák a többiek. Szóval ha a szocik annyira gonoszak és besúgók akkor az eu parlament ellenzékének tisztelet a kivételnek több fogalma lett volna az alkotmányról. Ettől függetlenül orbán már nagyon nem tudott újat produkálni. Szájer meg nevetséges volt a felesége szóba hozásának ügyében. Szépen le lett égetve :)
kiskutya9 | 2012. január 18. | 21:00:31
Moderálási alapelvek- komment törölve -
rasztaszív | 2012. január 18. | 20:52:51
taliga | 2012. január 18. | 20:33:57
mém-ek harca...:)
ember legyen,aki itt már kiismeri magát...ki itt a kommunista?:)
(mondjuk rajtam kívül...?)
Jaj-jaj! | 2012. január 18. | 20:40:05
Ne már! Ki ellen is folytatunk szabadságharcot Orbán "elvtárs"?!
Barroso a csúnya, gonosz megszállók megtestesítője?
Ádernak meg szövegértési gondjai vannak?
taliga | 2012. január 18. | 20:33:57
"Cohn-Bendit: "Tudom, hogy azt fogja mondani otthon, hogy adtam egy pár kokit az embereknek... nem viszonyulok negatívan Magyarországhoz, gondolja, hogy segítettem volna az antikommunistáknak, ha Magyarországot nem szeretném?..."
Ha CSAK azt mondom farizeus, minden elmondtam vele szemben...
Ez az izé segítette az antikommunistáknak???
Ez, aki a 60-as végén avérvörös kommunista Sarte és a "Vörös Brigádok" soförje volt...!!!
Hogy meri ez az "izé" kiejelenteni, hogy anitikommunistákat segített...!!!
Már a saját, korábbi "Zöld-Párt"-i elvtársai is annyira utálják, hogy nem hajlandóak vele együtt fényképezkedni...
Ez beszél antikommunizmus támogatásáról... Megáll az eszem!!!!!
Bodo33 | 2012. január 18. | 20:22:27
Az origo se külömb ott 30 mp "éltem"
upsidedooown | 2012. január 18. | 20:22:15
Moderálási alapelvek- komment törölve -
tarkedli | 2012. január 18. | 20:19:33
Moderálási alapelvek- komment törölve -
morcospaplan | 2012. január 18. | 20:17:43
http://boldogokasajtkeszitok.blog.hu/2010/04/13/onok_lennenek_a_demokracia_orei_tisztelt_szocialistak
Bodo33 | 2012. január 18. | 20:17:15
Emberek! Először is Magyarország vagyunk,és csak Utána Eu tag.
Mi F.sz ért kell állandóan valakinek a seggében lógnunk?
Bármelyikőtök szerint is az Eu-ban érdekel bárkit magyarország vagy az itt élö emberek? Egy ló..szt! csak a befektetésük biztositása ill a befolyásuk növelése az érdekük az ország felett. Ami az orbán kormány alatt akadozik!
Bamberg | 2012. január 18. | 20:12:53
Szépen hisztiztek az internacionalisták, de semmi konkrétumot nem tudta. vagyis az történt ami ősszel. A baloldali gyűlöletkeltők most is próbálkoztak, de nem tudták hozni a formájukat. Tárgyszerű felszólalást egyiktől sem hallhattunk. A legundorítóbb mégis talán egy magyar női felszólaló volt. Ő is természetesen vízióit adta elő.
darus | 2012. január 18. | 20:12:33
"... Ismerjék meg a magyar népet, Magyarország a szabadságharcosok hazája, és az is marad."
Meg a jó anyád az szabadságharcos te idióta!Mesélje már el valaki ennek a marhának hogy egyetelen egy szabadságharcunk sem ért semmit.Csak még több szenvedést,vért és erőszakot hozott az emberekre,többszáz év lemaradást okoztak az un. szabadságharcaink.Ezzel röhögteti és égeti a magyarokat Európa előtt...
Balango | 2012. január 18. | 20:11:58
Az elmúlt hetek híreiből úgy dönt, Európa egységesen Orbán ellen van.
Ehhez képest most a Néppárt elég határozottan kiállt mellette.
Itthon sok baj van - Orbán Viktor kormányával is -, de úgy tűnik, nem ismerik igazán ott kint az itthoni helyzetet.
Amit hallunk, az a nagyvárosi balliberális értelmiség hangja. Ez nem jelenti azt, hogy a nagyvárosi balliberális értelmiség kritikája nem lehet jogos, de ez csak a problémák egy szelete.
Engem például marhára nem zavar az, hogy a homoszexuálisok csak élettársi kapcsolatot létesíthetnek, de nem házasodhatnak, nem zavar az sem, hogy nyugdíjba vágtak csak csomó bírót - Isten látja lelkemet, a magyar bírói karra minden megújulás ráfér -, viszont rendkívüli módon zavar, hogy Polt Péter és csapata döntheti el, hogy ki előtt emelnek vádat egy adott ügyben. Az "illetékes bírája elől senki nem vonható el" alapelv megsértése szerintem olyan döbbenetes dolog, hogy nem is értem, miért nem emiatt őrjöng Európa. Én ezt képtelen vagyok Orbánnak megbocsátani.
Ebből egyébként csak az látszik, hogy
1.) ami pénzügyileg fontos, arra esetleg figyelnek,
2.) a többiről lövésük nincs, csak azt hánytorgatják fel, amiről a budapesti elvbarátaik - úgy, ahogy - tájékoztatják őket.
Virág elvtárs s.k. | 2012. január 18. | 20:04:58
Európa nem a régi....se crucifix...se máglyára nem küldték, nem négyelték föl, karóba sem húzták a patás Orbánt.....valami nem stimmel.....
http://www.youtube.com/watch?v=QA9Bp_TkQvY
...a gombócot is megzabálta, ki se végzik....
HongKong | 2012. január 18. | 20:03:06
Kár volt elmennie. A sajtótájékoztatón össze vissza beszélt mint aki kihagyta a gyógyszeradagját. Ő gyártásban jeleskedő Mo-ról vizionált korábban de azzal hogy forradalmároknak nevezte a magyarokat azoknak is elvette a kedvét akik esetleg ide jöttek vona éhbérért gyártatni nem fognak mert oda JÓ KATONÁk és nem forradalmárok kellenek. Ismét szégyent hozott az országra.
füzfaág | 2012. január 18. | 20:02:24
Ezen a lapon is védik Orbánt,tegyék de értsék meg 2012 ben vagyunk nem a 20- években nem lehet családi vállalkozás az állami aparátus felépítése.
puli | 2012. január 18. | 20:01:33
Orbán meggyőzően és szépen beszélt olyan politikusoknak akik a hazai helyzetet csak közvetve ismerik .
A részletes egyeztetések során kiderül hogy állításai hamisak .
Ezt követően szintén elegánsan mindent letagad .
Közben az idő múlik !
Számoljuk a napokat mennyit kell még egy lábon kibírni !
casio | 2012. január 18. | 20:00:43
Végül is száz szónak is egy a vége, Barroso kerek-perec megmondta, hogy eljárás indul az ország ellen. Ott nem lehet majd össze-vissza hazudozni, mert csak a leírt szöveg számít.
Az EU/IMF tárgyalások sem zajlottak még le, a pénz pedig onnan jön. Ha jön.
Márpedig az országnak erre szüksége lesz. Sajnos.
elsore | 2012. január 18. | 19:54:45
MaxVal | 2012. január 18. | 19:34:34
elsore | 2012. január 18. | 18:54:10
"Végre egy tömör, pontos és a valóságot leíró vélemény!"
Kösz.
És ezek után haza lehet jönni és átírni a törvényeket.
kimiért | 2012. január 18. | 19:52:12
Ahogy sokan írják Sitt pálnak le kell mondania ,hiteltelenné vált. Csak szenilis Torgyán Dodo védi meg,ki is ez az ember?
rasztaszív | 2012. január 18. | 19:49:36
nem történt nagy csoda,mindenki hozta a formáját.orbán hazudott,mert ő olyan,az eu meg balf@aszkodik,mert ők meg olyanok.
brezsnyev | 2012. január 18. | 19:45:54
Végighallgattam a rádióban a közvetítést.
Elnézést azoktól akiket ez megbánt, de nem hogy nem törölték fel a padlót Orbánnal, hanem egyszerűen szánalmas volt némelyik hozzászólás. Nem a tárgyról beszéltek a balosok és liberálisok, hanem egymást felülmúlva nyomták az "Orbán diktátor, Orbán EU ellenes, Orbán a rossz" szöveget. A néppárt pedig kb 10 percenként elmondta, hogy a vitatott kérdéseket vizsgálják meg alaposan, úgy hogy előtte legalább elolvassák azt, és ha gond van akkor a magyarok korrigáljanak. Aztán a végén Orbán beszélt kb 5 percet. Bárki bármit mond, tárgyilagos, konkrét, határozott elegáns és nem személyeskedő volt ellentétben a legtöbb kritikussal...
Na szép estét!
upsidedooown | 2012. január 18. | 19:44:32
Moderálási alapelvek- komment törölve -
benyok | 2012. január 18. | 19:42:55
Azok kritizálnak, alapok nélkül akiknek5% alatti a támogatottságuk!
Csak nem félnek? Vagy féltékenyek?
Meglátjuk, Európa a szabadságharcos nép mellé vagy ellene lép.
Meglátjuk kik gáncsoskodnak párt világibankok érdekei miatt?
kimiért | 2012. január 18. | 19:36:13
Utoljára a 60- as évek elején kellet Kádárnak magyarázkornia az ENSZ-ben az 56-os megtorlásokról.Megvan az utód.
Hammada Patrol W | 2012. január 18. | 19:34:59
"Magyarország a szabadságharcosok hazája, és az is marad"
Így van, tökikém, és pontosan ezért fogunk téged elhajtani a hll fszr.
MaxVal | 2012. január 18. | 19:34:34
elsore | 2012. január 18. | 18:54:10
Végre egy tömör, pontos és a valóságot leíró vélemény!
benyok | 2012. január 18. | 19:33:37
Na liberális Cohen vezette EU parlamenti kissebbség!
Mégsem eszik olyan forrón a kását?
Megismétlődik a médiás kudarcotok?
Az Európai néppárt szerint-amely a legnagyobb küldöttséggel rendelkezik- nincs a magyar alkotmánnyal semmi baj, csak a szociál-liberálisoknak van baja a középjobbos 2/3 os kormányunkkal!
Ha ennyire sikitoznak ballék, akkor minden rendben van!
agro | 2012. január 18. | 19:27:40
tudodki | 2012. január 18. | 19:18:44
Igy van bérrettegő barátom! És a büdös komcsik eddig még nem vetették be a "Vörös Moszkva" nevű csodafegyvert.
Reszkessetek narancsgerillák!!!!!!!!
harunalrasid | 2012. január 18. | 19:22:04
tudodki | 2012. január 18. | 19:18:44
tudom. te egy agymosott barom vagy:-)
magyarország mindig a szabadságharcosok hazája volt, és az is lesz?
hát, ez igazán orbáni mondat! csak a kis durcás, a sértett félköbcentis ME rossz helyen mondta!
agro | 2012. január 18. | 19:21:36
gabikaw | 2012. január 18. | 18:56:36
Itt vannak a "száraz tények":
A régi alkotmány nem volt képes arra, hogy megvédje az ország vagyonát, nem védte meg a versenyt, nem védte meg a környezetet, nem védte meg a polgári szabadságokat, az új alkotmány ezt mind orvosolja.......
+ itt:
Tessék elolvasni az alkotmányt, sok értékes eleme van. Kereszténység, egyéni felelősség, nemzeti érzés fontos, család a jövő alapja.......
(Milyen ALKOTMÁNYT????????) Hát már ALAPTÖRVÉNY a neve???
De a legszebb ez:
"Indulatokat, előítéletet kaptam sokszor ebben a vitában.."
Nekem ez a fejedelmi többes tetszik, ami elárulja, hogy nem csapatmunkáról van itt szó, hanem egy minihitler tobzódásáról.
Ő is úgy fogja végezni, mint az igazi: sötét bunker mélyén!
tudodki | 2012. január 18. | 19:18:44
A képlet egyszerű: az MSZP rájött, belülről (Magyarországon) képtelen lesz megbuktatni a Fideszt, ezért kívülről próbálja két vállra fektetni. Az MSZP mindig is zseniális volt (van tapasztalatuk) a konspirációban, lételemük, régi hatalmi eszköz az ellenfél lejáratásában. Mellesleg, elképesztő, hogy csak Orbánnak kell magyarázkodnia az elmúlt években történt politikai és gazdasági visszaélések után.....
exkalibur | 2012. január 18. | 19:17:37
Aki nem érti, hogy hazánk ázsiója még sohasem volt ilyen mélyponton, beleértve az 1956 utáni időszakot, az vagy vak, vagy inkább elvakult. Így történelmünk során még nem beszéltek magyar miniszterelnökkel, természetesen diplomatikusan, de akinek van hozzá füle, az hallja, aki nem akarja hallani, az pedig hagyjon fel a politikával. Minden magyar szégyent érezhet, látva, hogyan osztják ki európai kulturáltsággal az ország első emberét – igaz, ő kereste a bajt, nem mi. A vezér szabadságharca oda fog vezetni, hogy kiírnak minket Európából s nincs hová visszamenni, hiszen Lebédia, a Volga-Káma vidéke már rég foglalt.
„Csapataink körkörösen támadnak, a kormány a helyén van…”
Sherman tábornok | 2012. január 18. | 19:15:28
Jobb dolgom nem volt, így végignéztem az egészet. A látottak alapján úgy gondolom, hogy a vita után Orbán legfeljebb azon bánkódhat, hogy az EP-ben nincs kétharmada... csak kb. 50 %-a. Az Orbán mögött balról ülő kis szende képviselőcica vajon melyik táborhoz tartozhatott?
szabi82 | 2012. január 18. | 19:14:35
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szabi82 | 2012. január 18. | 19:13:06
Moderálási alapelvek- komment törölve -
pedro-amigo | 2012. január 18. | 19:10:13
szabi82 | 2012. január 18. | 19:00:18
Belegondoltam. Ha mindenkinek ugyanannyi emberen át vezet az út azzal nincs semmi gond. Azzal viszont mindenkor van, ha az éppen regnáló kormányhoz személyes kapcsolatok fűzik. Akkor meg különösen, ha ezzel az utolsó ilyen poszton is pont ez a helyzet. Márpedig ez a helyzet...
elsore | 2012. január 18. | 19:09:45
klausztro | 2012. január 18. | 19:00:09
elsore
"Én ahhoz képest írtam le a helyzetet, amit a NOL alapján vártam. Két napja direkt csak innen tájékozódtam, és tényleg lefejezést, de minimum kormányfő buktatást vártam."
Hiba volt, de a belföldi tálalás után megértem.
"Nem is értem, mire föl volt ez az iszonyatos hangulatkeltés? Szerintem ők is mást vártak, és most igen frusztráltak és csalódottak."
Én nem tudom, hogy a többiek mit vártak, de akik valami látványos "tetemrehívást", azok nincsenek tisztában azzal, hogy hogyan mennek a dolgok a nemzetközi politikában. Én azt vártam, hogy az EU-s ellenzők jobban felkészülnek, de még ez sem volt. Mindenki játszotta a szerepét. Láthatóan a színfalak mögött dőlnek el a dolgok.
gabikaw | 2012. január 18. | 19:06:04
klausztro-igy van legalabb akkora volt Orban tamogatottsaga mint elutasitottsaga,most pofara esett a Nepszabadsag,Nepszava.
ombre | 2012. január 18. | 19:04:20
szabi82
Nos, akaratlanul is lehet valaki bűnrészes. "vétkesek közt cinkos aki néma..." vagy nem néma, de bólogat.
Én is jócskán adózom, bár nem nagy kedvvel egy olyan maffiának, amelyik meglopott. Nem tudott mindent ellopni, én maradtam a mny-ben, csak lesz valahogy, de bizony ott is az átlagnál jóval magasabb megtakarítással.
Hát gondold végig.
A gazdaság recesszióban - a lopott pénzek elfogytak, jövőre a sarcokkal is le kell állni - munka és beruházás egyáltalán nincs, ide nem jön a tőke, inkább megy, még demokrácia sincs (a gazdasági kudarc és ez összefügg), itt pusztaság lesz az ország.
Orbánék a felperzselt föld taktikájára játszanak.
Tudod, hogy válságon és háborún mennyit lehet keresni? Ezek aztán az országrontók. A hívek meg a cinkosok.
klausztro | 2012. január 18. | 19:02:08
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szabi82 | 2012. január 18. | 19:01:51
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szabi82 | 2012. január 18. | 19:01:30
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szabi82 | 2012. január 18. | 19:00:18
Moderálási alapelvek- komment törölve -
klausztro | 2012. január 18. | 19:00:09
Moderálási alapelvek- komment törölve -
gabikaw | 2012. január 18. | 18:56:36
Nem lesz könnyü helyzetben a bizottsag,ugyanis ezalatt a 3 ora alatt kiderült hogy az eu-s szociknak fingjuk nincs az alkotmanyrol s csak altalanossagokban pufogtattak-a roman szoci volt a legjobb,az elsö mondat utan csak a roman belpolitikai helyzetröl beszelt. A szocik vegig az "europai szellemisegröl" ill.hianyarol beszeltek-de forgathatjak a papirt mint corpus delictit azon szaraz tenyek vannak-a többi meg bele/felremagyarazasa a dolgoknak.
ombre | 2012. január 18. | 18:56:10
szabi82 | 2012. január 18. | 18:43:19
Akkor ezért ítéljük el? Ettől még tudom, hogy sok helyen Fidesz közeli ember lesz. De az MSZP alatt sok helyen volt Fidesz közeli ember stratégiai fontosságú helyeken?:)"
Nem tudom ki voltál korábban, de ritka példány vagy itt: veled lehet kommunikálni.
Hát ki akarja, hogy MSZP közeli ember legyen a főbíró???
Független nem lehetne? Pölö.
És a többi helyen.
Vegyük az AB esetét. Abban a pillanatban alkotmányt módosítottak, és jogkört kurtítottak, ahogy a bírák alkotmány ellenesnek ítélték a visszamenőlegességet.
Aztán telenyomták trójai falovakkal (semmi értelme nem volt a bővítésnek - már nincs a 11-nek se semmi dolga).
a KT. megszüntetése, Polt kinevezése, a KE kinevezése, aki - na, eleget kap mostanában ésn hagyom...
Most még csak 1 hírt a fideszes észjárásról:
"Szinte Budapest egész belvárosára területfoglalási igényt jelentett be a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium a fővárosnál a március 15-i ünnepségek kapcsán, amit ma délután meg is szavaztak a főváros illetékes bizottságnak fideszes tagjai. A szokásos állami ünnepségek helyszínei (Nemzeti Múzeum környéke, Kossuth tér) mellett még 8 másik helyszínre is igényt jelentettek be, többek között a Ferenciek terére, Március 15-e térre, de lefoglalták az Erzsébet hidat és a Képviselői irodaház környékét, a Várba vezető utat, az I. kerületi Horváth kertet, valamint a Nemzeti Színház és a Művészetek Palotája környékét is."
Hát tisztesség ez?
És előre, évekre
szabi82 | 2012. január 18. | 18:54:26
Moderálási alapelvek- komment törölve -
elsore | 2012. január 18. | 18:54:10
klausztro | 2012. január 18. | 18:26:04
elsore
Hát ez nem ilyen egyszerű.
1. Az igaz, hogy a vitában nem hangzott el minden, ami elhangozhatott volna (legalábbis a NOL cikke alapján), de ennek több oka is volt/lehetett.
2. Orbán megjelenése elsősorban belpolitikai szempontból volt lényeges, mert itthon a baloldal kezd észhez térni, a Jobbik meg folyamatosan szorongatja, nagyobb részt kér a hatalomból.
3. Ha valaki a baloldalról azt hitte, hogy ma Orbánt tüzes vastrónra ültetik vagy rabszíjon körbehordozzák, ki kell ábrándítanom, ha eddig ez nem történt meg.
4. Orbán többrendbelileg hazudott a beszédeiben, de ennek semmilyen látható hatása nem volt.
5. Ha a jobboldali azt hiszi, hogy Orbán megnyerte a háborút, súlyos tévedésben van.
6. Azt már több külföldi mérvadó is kifejtette, hogy a magyar belpolitikai status quo-n nem akarnak változtatni, ha a magyaroknak bajuk van Orbánnal, zavarják el. Ők csak azt kifogásolják, ami nem megy el Európában és ez is éppen elég sok.
7. Lehet, hogy a dolog a végén Vityesz fejébe fog kerülni (és szerintem az ország akkor jár jobban, már ha viszi a rendszerét is, csak akkor), de most még nem tartunk ott...
szabi82 | 2012. január 18. | 18:53:44
Moderálási alapelvek- komment törölve -
ombre | 2012. január 18. | 18:48:15
szabi82 | 2012. január 18. | 18:31:13
De mivel bontotta le Ombre? Ezt mondjuk x év múlva már meg tudod válaszolni. A törvények alig lépetek életbe és máris azt mondod le lett bontva a demokrácia. AZ IMF hitelre azért van szükség ami miatt eddig is volt. A hitelt is hitellel fizetjük, de ez nem Orbán és a Fidesz hibája csak."
Kissé játszod a naivat.
Göncz Kinga a legszebben elmondta...
Még felvetem az alkotmánybíróságot - mit tett velük az új alkotmány? Lufihámozók szomorú társasága...
Nem részletezem, nem akarjátok sem felfogni, sem megérteni. Tképpen ti is az országrontókhoz tartoztok, mint a bűnrészes frakció.
Egyébként Orbán azért volt jó most, mert HISZI is amit mond.
Ő az a furcsa pszichéjű ember, aki úgy vált hihetetlen sokszor köpönyeget, hogy elhiteti magával: mindig is ezt akarta.
Hogy egy hete még máshogy beszélt...:-)) Az már nincs a tudatában.
Politikai kalandor. Ki írta itt, hogy államférfi..:-DDD
Összegyűjtőm az elmúlt 3 év nyilatkozatait - szembesítve az ellenkező nyilatkozatokkal, amit szintén ő követett el. )kokik, sallerek - az erőnek hajolunk meg, IMF-et kipateroltuk - nélkülözhetetlen az IMF segítség, és így tovább). Kalandor ha mondom, és akik itt bravóztok, majd a csőd közepén is, lécci - mert az itt lesz.
szabi82 | 2012. január 18. | 18:48:00
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szabi82 | 2012. január 18. | 18:45:10
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szabi82 | 2012. január 18. | 18:43:19
Moderálási alapelvek- komment törölve -
|