kresztgen | 2010. január 1. | 21:19:48
Moderálási alapelvek- komment törölve -
dnmes | 2009. december 31. | 10:28:09
Csak zárójelesen szeretném megjegyezni, mielőtt széttépitek itten egymást: azért, mert amcsiban azt látni, hogy minden rendben, azért ott is vannak hírforumok, ahol ugyanezt csinálják az emberek. És azért, mert itt vannak páran akik nekimennek egymásnak az eltérő értékrendek miatt, attól még nem az egész ország ilyen.
Attól mert valaki náci, attól még nem náci az egész ország. Vannak itt jó dolgok is amiért lehet szeretni országunkat. Nem a politikusok miatt. Talán már alapból azért is, mert ez a mi hazánk.
Szerintem mindenki ismeri a történetet a kisvakondról, aki ki akar menni a nagyvilágba. Legszebb magyarázata annak, hogy miért szereti valaki az országát akkor is, ha olyan amilyen.
nina13 | 2009. december 30. | 22:31:53
Miért kell ezt a primitív barom Slotát rendre idézni? Praktikusabb lenne mindennek lehordani folyamatosan, anélkül hogy kijelentéseit idézné bármelyik magyar lap, különösen a Népszabadság. Lám, Csáky Pál sem méltatja ennek a szemétnek a megjegyzéseit, de élesen bírálja Őt és pártját. A Duray nevű gyászmagyar pedig csak a helyi magyarság helyzetét nehezíti az ostobaságával.
spartacus | 2009. december 30. | 16:18:50
Balango | 2009. december 30. | 00:02:27
FOLYT
3) Kedves Balango, On nem attol naci, hogy otthon maradt, hanem attol, amiket kommentel. Csak nehany kommentel elobb ismerte be buszken (na, ez is egy beteg ertekrendre vall), hogy nacionalista. Keretik kicsit kozelebb huzodni az igazsaghoz, mert ez mar megint egy csunya, mondhatnam sunyi fullentes volt.
"Én hülyültem meg?"
4) Ennek eldonteset a kommentelokre biznam, nem szeretnek szemelyeskedni. Igazabol en nem az On elmeallapota, hanem az itt tanusitott erkolcsi relativizmusa es folyamatosan megnyilvanulo, tendenciozusan a masik kommentelore nezve negativ uzenetet hordozo "targyi tevedesei" miatt aggodok.
spartacus | 2009. december 30. | 16:02:20
OFF
Kedves Balango, sajnos a het oras kulonbseg miatt csak most tudtam valaszolni korabbi komentjere.
ON
spartacus | 2009. december 30. | 16:01:38
Balango | 2009. december 30. | 00:02:27
"Én még mindig nem értem.
Innocent és Spartacus már odakint vannak. Jól érzik ott magukat, hiszen azok az országok sokkal előrébb tartanak, mint mi.
Közöttünk egy óceán.
Miért "járnak haza" mégis kommentelgetni, és odaállni egy Jan Slota mellé? Hazaszeretetből? Értünk való aggódásból? Miért?'
Latom, szeret csusztatni, de nem baj, en meg egy turelmes ember vagyok, hat vegyuk sorra!
1) Senki nem allt Slota melle. Kerem, idezzen egyetlen mondatot tolem, ahol Slotat dicserem!
Mas dolog, hogy jelen esetben Slotanak igaza van Tudom, az olyan elvakult partkatonanak, mint On, ezt nehez megerteni, de az en velemenyem egy adott kerdesrol nem attol fugg, hogy mely parthoz, nemzethez tartoznak az erintettek, hanem attol, hogy a rendelkezesemre allo informaciok mely vitazo fel velemenyet latszanak igazolni.
"És miért nem fáj nekik a szlovákiai nyelvtörvény? "
2) Hol is irtam, hogy egyetertek a szlovak nyelvtorvennyel? Kedves Balango ur, hazudni csunya dolog, kerem, szokjon le errol, mert egyebkent is a nulla fele konvergalo hitlesseget az ilyen csuszztatasokkal lassan at toszogatja a minusz tartomanyba.
"TI ÉRTITEK EZT?
Maradtam értetlenül, Balango, az árpádsávos katicabogár, akinek nincsen érzelmi intelligenciája, aki gyáván és tehetségtelenül itthon maradt, nevelgeti a gyerekeit, szóval röviden: náci.
A demokrata Spartacus meg Texasban szereti a hazáját."
3) Kedves Balango, On nem attol naci, hogy otthon maradt, h
innocent | 2009. december 30. | 15:31:40
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Mekmörfi | 2009. december 30. | 12:38:54
Morgens
"Nem vitatom ő is elfogult, hülyeségeket tesz, tervez és ostobaságokat mond, olykor hazudik, lehet időnként korrupt és csaló....DE, de könyörgöm nézzük már meg egyszer a MÁSIK OLDAL politikusait is!!! Tudom ez e Népszabadság....de akkor is...mit tett ez a koalició az országért, mennyi korrupt és ostoba, rosszindulatú, hazug politikusa van...."
Mi a különbség??
Slota és csapata sértegetni fogja a magyarokat?
Orbán és csapata sértegetni fogja a szlovákokat?
Mindegyiküknek lesz egy halom érve, amit a saját karámjuk elfogad?
A Te kommunistád jobb, vagy az övé?
laci_54 | 2009. december 30. | 12:20:42
morgens | 2009. december 30. | 11:46:16
Igazad van, nem kell Viktort itt (és máshol sem!) szidalmazni, bántani.
Megteszi ő saját maga, amikor hazája ellen pofázik külföldön!
Tudod, egy német ha a Vaterlandot más szidalmazza, minimum pofán veri! Ha ezt külföldön teszi politikusként, az meg repül.
Ez a jöttment kezdő jogász pedig Tusnádfürdőtől New Yorkig arról szónokol, hogy illegitim kormányfő ül az ő császári trónján.
kresztgen | 2009. december 30. | 11:37:27
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Herceg | 2009. december 30. | 11:28:32
lemaradt:
... - nem idézem pontosan, de mintha valami olyasmit írt volna, hogy egy ország népe legyen sok nemzetiségiségű, mert akkor erős és termékeny...
Arról nem is beszélve, hogy hogyan sírhatnak vissza idegengyűlölő nacionalisták egy olyan országot, aminek a népességének kevesebb, mint 50%-át alkották magyarok? (Ami, teszem hozzá, aligha volt egy rossz dolog)
[megj: Az pedig csak "mintegy mellékes", hogy ennek a keveredésnek, genetikai változatosságnak köszönhetjük azt a kiváltságot, hogy a magyar és a környező országok, Közép-Európa - minden vándorló nép "felvonulási területe" -, a Kárpát-medence [Európa olvasztótégelye] népei között vannak legtöbben a "jó csajok" :) ]
Herceg | 2009. december 30. | 11:27:58
1) Az utcai politizálás 2002-ben, a két forduló között kezdődött (naggyűlés a TFK előtt?) és azóta is tart
2) Zsidó is lehet fasiszta, (náci már kevésbé, ha az eredeti társaságot értjük rajta - ha azonban szélsőségesen nacionalistát, akkor azt hiszem, Izraelben is találnánk párat közülük). Természetesen a FIDESZ nem fasiszta párt - de nem is tesz jóformán semmit (túl keveset, túl későn), hogy elhatárolódjon azoktól, akik viszont fasiszták.
3) Amíg a magyar autósok tetemes része nagy-magyarország matricát ragaszt a kocsijára, egy árva szavunk se lehet, ha a szlovákok közül BÁRKIBEN felmerül a félelem (vagy az ottani szélsőségesek kihasználják ezt a tálcán kínált lehetőséget a félelem fokozására), hogy esetleg vissza akarunk csinálni valamit, amit nem lehet. Mellékesen jegyzem meg, hogy ennek ellenére először én is felhördültem, amikor pár hónapja megláttam azt a szlovák gyártmányú "térképet", amin Magyarország nem létezett, csak a környező országok (szépen fel voltunk osztva)... amíg eszembe nem jutott, mire gondolhatnak pl. a szlovákok a nagy-magyarország matrica láttán.
4) Ide kapcsolódik, hogy véleményem szerint a nacionalizmus és a "Nagy-Magyarország visszasírása" tökéletes összeegyeztethetetlen. A történelmi Magyar Királyság kettős alapokra épült: felebaráti keresztényi szeretetre (javítsatok ki, ha tévednék, hiszen nem vagyok vallásos, de tudtommal ez nem tesz különbséget származás/nemzetiség szerint) és a Szent Istváni elvekre (intelmek, stb) - nem idézem ponto
laci_54 | 2009. december 30. | 11:16:18
Van ellentét országon belül is a nációk között!
Erre akkor láttam szomorú példát, amikor tévét vittem Szlovákiából. Szerencsémre én holland rendszámmal és német nyelven jelentkeztem be, de aki magyarul tette attól ujjlenomatot kértek, útlevelet és az összes személyes okmányát elkérték!
CSAK MAGYARTÓL!
A főrendész volt aki ezt megkövetelte alkalmazottjaitól.
Bent a raktárban, ha nem hallotta rendész, akkor magyarul beszélem a melósokkal.
Galánta helységről van szó.
volvo340 | 2009. december 30. | 10:33:20
Innonegycentnek.
Felbőszült fenemód, innoncent az egér!
Pedig ő csak a kakukk, és elméje ledér.
Felbőszült szegény, hazáját elhagyta,
Ám, itt szerzett diplomáját, itthon, nem hagyta!
Kell az ott kint néki, különben elvész,
Most még veri mellét, bár, hiányzik a lángész!
Látszik írásán, hogy mégis boldogtalan,
Forr benne a düh, hisz’ így lett egy hontalan!
Másokat okol, keserves sorsáért, bajáért,
Inkább elhagyta, szülei házát, kicsit több kajáért!
Nem harcolt, nem küzdött, hogy neki is jó legyen,
Kígyót s békát kiált, tán azért, hogy lelke ne szenvedjen!
Csak sajnálni tudnám, ha megérteném,
Miért futott el ily messze, hisz mindenütt van rém!
Nem harcolt, nem küzdött, így elmaradt a csoda,
Még sült galamb sem repült, szájába soha!
Nem is repülhetett, ő azt nem érdemli,
Hisz, gyáva nyúlnak nincs hazája, tudja jól mindenki!
bozsós | 2009. december 30. | 10:10:38
Gerlachfalvy-nak nagyon igaza van. Hozzánk mindig a szlovák politikusok legextrémebb megnyilvánulásai jutnak el (ennek van hírértéke). Én gyakran járok Szlovákiában, szerintem bámulatos a fejlődés. Kassa nagyon szép város lett, szülővárosom Miskolc elbújhat mögötte. 10 év alatt gyakorlatilag lehagytak minket.
Több fényt! | 2009. december 30. | 09:49:41
Megmosolyogtató, amikor a Fideszt fasisztázzák. Fogalomtévesztésnek tűnik zsidókat (Áder, Pokorni és a többi) fasisztázni.
föci | 2009. december 30. | 06:10:53
Moderálási alapelvek- komment törölve -
innocent | 2009. december 30. | 03:25:57
Moderálási alapelvek- komment törölve -
innocent | 2009. december 30. | 03:22:10
Moderálási alapelvek- komment törölve -
nagy_a_jólét | 2009. december 30. | 03:04:23
"a joszomszedi viszonyok tonkreteteleert nem a szlovakok a felelosek, hanem orban viktor, mindenki elott teljesen nyilvanvalo, hogy o kezdte provokalni oket,a szlovakok csak vedekeznek"
Micsoda aljas hazugság! Micsoda kegyetlen, undorító hazugság! A szlovákok teljes identitástudata arra épül hogy gyűlölik a magyarokat. Az egész történelem oktatásuk annyi, hogy volt nekik a nagy szláv birodalmuk, majd mi leigáztuk őket és rabszolgasorban tartottuk ezer évig. Mivel nincs történelmük, ezért ezt tudták összefabrikálni. Akármit csinálunk, nekik nem tetszik. A híreikben is folyamatosan az van hogy így meg úgy el akarjuk foglalni a féltett országukat. A szlovák állam védi meg a magyarverő szlovákokat, ők okozták a dunaszerdahelyi ok nélküli szlovák rendőrrohamot, ők tiltották ki Sólyom Lászlót, erre szerinted ezért Orbán a felelős. Bámulatos micsoda sötétséget tud okozni az Orbán-fóbia. Egyszerűen nem tudom elképzelni hogy ezeket te is elhiszed.
Miért gyűlöli valaki a saját fajtáját? Nagyon-nagyon kevés ember ilyen mint ez az innocent. Nem tudom elhinni hogy ez nem pénzért csinálja. Nem tudom elhinni hogy ez komolyan is gondolja amiket leír. Ugyanakkor elszomorít hogy micsoda magyargyűlölők élnek. Istenem.
innocent | 2009. december 30. | 01:53:30
Moderálási alapelvek- komment törölve -
innocent | 2009. december 30. | 01:51:17
Moderálási alapelvek- komment törölve -
sün-süntelen | 2009. december 30. | 01:26:37
Bocs: néznünk
sün-süntelen | 2009. december 30. | 01:25:36
Az ilyesmit el kell néznénk a Slotának.
A Slota ugyanis ős-szlovák.
nagy_a_jólét | 2009. december 30. | 01:20:50
Aki meg bármiben is egyetért ezzel a velejéig korrupt, alkoholista, magyargyűlölő, csak Magyarországgal foglalkozó, fehérjehalmaz Slotával: NEM VAGY MAGYAR!!!
nagy_a_jólét | 2009. december 30. | 01:18:43
Azoknak, akik szerint Orbán vitte az utcára a politizálást, és nem a pofátlan Őszödi-beszéd miatt indultak meg a tüntetések:
RÁTOK MÁR GYÓGYSZER SINCS!!!
anonim | 2009. december 30. | 00:36:52
gerlachfalvy:
kihagytál néhány fontos tételt:
- lényegesen alacsonyabb adóterhelés
- lényegesen kevesebb autópályaépítéses strabagolós farokméregetős presztizsberuházás (ha jól emlékszem, 2002-ben a baloldal legnagyobb aduja az volt, hogy a Fidesz milyen kevés autópályát épített - viszont az utolsó költésgvetés, aminek a zárszámadását is ők nyújották be, teljesült)
- lényegesen kevesebb 100 lépés program
- lényegesen kevesebb 13. havi nyugdíj
- lényegesen kevesebb hazudozás a hiányról
- lényegesen kevesebb szándékosan alultervezett költségvetés (nálunk az utólsó, ami úgy teljesült, ahogy írva volt, az a 2001-es volt)
- lényegesen alacsonyabb kamatprémium kifizetése a hazudozás rezsijére
- lényegesen kevesebb kötöttkardigános megmondóember, akik bármikor szívesen beugranának miniszterelnöknek is, és akiknél valahogy a kockázatot mindig a konzervatív oldal hordozza
meg ilyenek. mielőt kiderül, hogy az ország nyomorát a 200 forintos vizitdíj eltörlése okozta (aminek egyébként egy lényegesen alacsonyabb adóterhelésű országban lehet is alapja)
Gerlachfalvy478 | 2009. december 30. | 00:36:18
Egyébként, csak mihez tartás végett. Az én kedves, széparcú, keresztény, nemzeti, erkölcsös, konzervatív „értékrend MENTÉN élő” ismerőseimnek valamilyen rejtélyes okból pozsonyi (Bratislava), dunaszerdahelyi (Dunajská Streda), Révkomáromi (Komarno), Érsekújvári (Nové Zámky) stb. rendszámú autójuk van. Hazafiak, mert Nagy-Magyarország árpádsávval töltött térképe van autójukon. Most akkor mit tegyek? Benősüljek Slotához? Vagy álljak be a pitiánerül undorító, kisszerű, szánalmas patkány „magyar hazafiak” közé? Gondoljátok meg, nemzettársaim...
spartacus | 2009. december 30. | 00:11:44
Mona Lisa | 2009. december 29. | 22:55:07
Koszonom, de nem erdemes az ilyen elmebeteegekkel foglalkozni. A mai nap irtam kb. 10 kommentet. Kinek sok, kinek keves. Allitasai valosagtartalma a minusz tartomanyban, magyarul azt sem szabad neki elhinni, amit kerdez.
Mint irtam, a szerencsetlen szinvonalon aluli, ha pecazom, mindig vissza szoktam dobni az ilyeneket.
Balango | 2009. december 30. | 00:02:27
Én még mindig nem értem.
Innocent és Spartacus már odakint vannak. Jól érzik ott magukat, hiszen azok az országok sokkal előrébb tartanak, mint mi.
Közöttünk egy óceán.
Miért "járnak haza" mégis kommentelgetni, és odaállni egy Jan Slota mellé? Hazaszeretetből? Értünk való aggódásból? Miért?
És miért nem fáj nekik a szlovákiai nyelvtörvény?
TI ÉRTITEK EZT?
Maradtam értetlenül, Balango, az árpádsávos katicabogár, akinek nincsen érzelmi intelligenciája, aki gyáván és tehetségtelenül itthon maradt, nevelgeti a gyerekeit, szóval röviden: náci.
A demokrata Spartacus meg Texasban szereti a hazáját.
Én hülyültem meg?
innocent | 2009. december 29. | 23:10:45
Moderálási alapelvek- komment törölve -
innocent | 2009. december 29. | 23:09:42
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Mona Lisa | 2009. december 29. | 22:55:07
mézgagéza szerinted ha valaki sokat kommentel annak okvetlenül gazdája van?
Te is sokat kommentelsz. Neked ki a gazdád?
Gerlachfalvy478 | 2009. december 29. | 22:41:23
Eddig volt hatvan komment. Elolvastam őket. Az enyémeket írtam. Nos.
Keddvess honvitárcsaymmm! Őrrüllökk hogy ijen jokkat tuttok irni. Teli gontolatal. Meg gondosagal. Sok érdekesss tabaszdaltot zereztemm. Csak továb asz igénytelencség úttyán! Meg az utálozáss utyán! (Csak azt tudnám, miért ide írtok? Olvassátok – értitek – a cikkeket, piciny Fidesz-szájtátók?)
Nagy tisztelettel
mint fent
mézgagéza | 2009. december 29. | 22:36:50
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Janicko | 2009. december 29. | 21:36:11
Kedves magyar barataim.
A Araboknak van egy kozmondasuk:A kutyak ugatnak de a karavana megy tovab.
Haggyuk a kutyakat ugatni es menjuk tovab.Csak hatranezve nem jutunk sehova.
En nem vagyok magyar de egyet tudok hogy mielot valakit megbiralok nezzek a tukorbe hogy nem vagyok e meg roszab a kritizaltol.Koszonom a elolvasast
tavi görény | 2009. december 29. | 21:33:54
És ez maradt le a végéről:
szabadulni. És ez elmaradt.
tavi görény | 2009. december 29. | 21:30:40
És ez maradt le a végéről:
szabadulni. És ez elmaradt.
spartacus | 2009. december 29. | 21:28:45
mézgagéza | 2009. december 29. | 21:15:13
1) Nincs gazdam, en a sajat velemenyemet kepviselem.
2) Alatta vagy azon szinvonalnak, ahova hajlando vagyok lesullyedni nemi vita kedveert, ergo a kettonk kozott lehetseges kommunikacio maximumat ezennel elertuk.
Jo ejszakat!
tavi görény | 2009. december 29. | 21:28:32
Slota bortársról nem írnék, ellenben a kommentekről meg a problémáról (mert az Slota nélkül is van!) igen.
nimród | 2009. december 29. | 20:21:00
De könyörgöm, hol nincsenek szélsőjobboldali pártok Európában? Mindenhol vannak.
Sajnos a Fideszre akkor is vetül némi sár, ha azt éppen ez a gusztustalan Slota fogalmazza meg.
1. Polgári körök. Orbán Viktor hívja életre, fölülről. A magáéba egyenesen Vona Gábort (is) pl!
2. Orbán Viktor utcára viszi a politizálást, mert a Parlamentben vesztett. Nem szeret veszíteni. Az utcán eleinte nincs különbség a hugyozó álforradalmárok és a 100 méterre tőlük öklöt rázó fölülről hívott fideszes forradalmárok között. És naponta! És mikrofonba és kamerába. A szlovák sajtóattasénak dolgoznia sem kell, küldi haza az anyagokat. Kopi+pészt. Oszt jónapot!
3. Lehet kocsit gyújtogatni. Lehet kordont bontani. Alig van különbség.
4. Lehet Fidesz-gyűlésen Árpád-sávval fölmenni a szónoki emelvényre.
5. Lehet képviselő+polgármesterként nettó hungarista szöveget eregetni. Fideszből, nem a Jobbikból...
Nem folytatom, mert ez is túl sok.
Miközben Slota számomra is egy visszataszító bornirt alak, miközben magam a fentiek ellenére sem tartom a Fideszt náci pártnak, de mindenképpen hibás és félrevivői lépései, tettei, dokumentált megszólalásai voltak, amik sajnos csak a hívek által védhetők. Tárgyilagos, pláne külső szemlélő ezeket egyértelműen kompromittálónak látja-hallja. És nem téved. Ezek hibák, sőt vétkek, amiktől meg kellett volna IDŐBEN sz
mézgagéza | 2009. december 29. | 21:15:13
Moderálási alapelvek- komment törölve -
nimród | 2009. december 29. | 20:55:38
Kedves Balango! Nem hiszem, hogy okos dolog műveletlen de nagyképű, külföldről magyarul (bár magyartalanul) kommentelgető, magyargyűlölő, szamárságokat megfellebbezhetetlen magabiztossággal kijelentő figuráknál mentegetőzni, magyarázkodni. Így az illetők még azt fogják hinni, hogy tényleg „ők fújják a passzátszelet”. Holott, ahogy az egyszeri ember mondta: olyan buták, hogy fel sem tudják fogni, milyen buták.
spartacus | 2009. december 29. | 20:31:59
pentagram | 2009. december 29. | 20:29:09
Te el is hiszed, amiket ideokadsz, vagy csak mindket szeretnel szorakoztatni?
pentagram | 2009. december 29. | 20:29:09
Egyébként a fotón az alkoholista ábrázat önmagáért beszél.
Egyébként Slota is evvtás, és nem a ruszli készítésből tollasodott meg.
De majd egyszer tőle is megkérdezik.
pentagram | 2009. december 29. | 20:24:40
innocent | 2009. december 29. | 15:56:44
És még valami, kedves innocent, azért lesz vége az mszp-nek és csatlósainak, mert sok ilyen és hasonló tagja, szimpatizánsa és rajongója van, min Ön is.
Sok ilyet és hasonlót publikáljon, de ne csak itt máshol is, és az mszp nevében.
Köszönjük Önnek.
spartacus | 2009. december 29. | 20:23:44
nimród | 2009. december 29. | 20:21:00
"De könyörgöm, hol nincsenek szélsőjobboldali pártok Európában? Mindenhol vannak."
Igen. A periferian, pariakent, mindenki altal elitelve. Es igen, mashol vannak jobboldali partok. Nalunk csak szelsojobb letezik, a Fidessel es a Jobbikkal.
Na, ettol mas a helyzet.
spartacus | 2009. december 29. | 20:21:06
Balango | 2009. december 29. | 19:45:50
FOLYT
Mint irtam, nem gyulolom a magyarokat, hanem kritizalom. Es meg valami: az, hogy az Onhoz hasonlo gyuloletlovagokat megvetem, nem jelenti azt, hogy a magyar nemzetet vetem meg, bar igaz, tisztaban vagyok tipushibainkkal. Regi trukkje ez a szelsojobboldal csahosainak: ha valaki kritizalja oket, akkor az a magyarokat kritizalja, mert csakis ok a magyarok, es senki mas. Nevetseges, szanalmas es aljas viselkedes ez, de miert epp ebben varna barki is tisztesseget Onoktol.
Higgye el, a tiszesseges, hazajukat oszinten szereto embereknek hanyingere van attol, amit ma On es az Onhoz hasonlo szelsosegesek az ok, az orszag neveben elkovetnek.
On nem hazafi, hanem naci, akinek a gyuloletkeltes, a bunbankereses fontosabb, mint a hazaja.
Csak meg egy gondolat: azon orszagok, ahonnan az on altal annyira gyulolt (irigyelt?) innocent, vagy akar en is elek, sokkal elorebb tartanak, mint hazank. Ertendo ez mind a gazdasagra, mind a demokracia mukodesere. A frocsoges es vadaskodas helyett el kellene azon gondolkodniuk, amit irunk, hiszen lehet, mi, akik itt elunk, egy mukodo demokraciabol sokkal jobban meg tudjuk itelni, hogy mi az, amin valtoztatni kellene odahaza, mint azok, akik eloiteleteik es gyuloletuk szemellenzojetol nem latnak egy hoonapot, egy evet elore.
nimród | 2009. december 29. | 20:21:00
HankHill | 2009. december 29. | 20:03:14-írja:
"Nem tudom, mit finnyáskodtok, Slota kivételesen igazat mond, ezt bárki mondhatta volna. Gondolom én, az ő személye csípi a szemeteket, de ettől elvonatkoztatva, örüljünk, hogy (még) csak ő mondja, és nem valamelyik befolyásos európai politikus."
De könyörgöm, hol nincsenek szélsőjobboldali pártok Európában? Mindenhol vannak. Szlovákiában például egyenesen a kormányban. De Nyugat-Európában is bőven. Pedig ott nem qurták úgy el a dolgokat, mint nálunk, a miniszterelnök pedig nem hazudott saját bevallása szerint reggel-délben meg este, és a kormánytöbbség nem trükkök százaival, magyarán csalással nyerte meg a választást. Az ilyen helyzetben logikus a szélsőségesek megerősödése. Ha konszolidálódnak a viszonyok, majd meggyengülnek.
pentagram | 2009. december 29. | 20:19:32
innocent | 2009. december 29. | 15:56:44
gerlachfalvy
a magyarok nagyon lustak es nagyon kepzetlenek, eveken keresztul megszoktak, hogy csalasbol tengetik az eletuket, ha ebben barmi megzavarna oket, kitorne a polgarhaboru
innocent!
Ön egy akkora fityma, hogy a föld a hátán még nem hordott ilyet. Helyből ilyen ostoba, vagy nekifutásból?
Feltételezem, lehet testvére, mert egyedül nem lehet ilyen hülje.
Szegény édesanyja élne, szappannal mosna ki a száját.
spartacus | 2009. december 29. | 20:18:06
Walden | 2009. december 29. | 20:05:39
Ha igy van, annak orulok. Ha nincs igy, akkor lelke rajta.
spartacus | 2009. december 29. | 20:17:26
Balango | 2009. december 29. | 19:45:50
Kedves Balango'
Sajnos az On meghajlasaval es dicseretevel en nem megyek semmire, leven gyerekkorom ota tartom magam ahhoz az elvhez, mely szerint azt kell nezni, hogy ki mondja, es nem azt, hogy mit. Vannak, kiknek adok a velemenyere, On nem tartozik ezen embereke koze, valoszinuleg a kettonk kozott levo kulturalis kulonbsegek, az eltero toleranciafok es emocionalis intelligencia okan.
Orulok, hogz elismeri nacionalizmusat, annak kevesbe, hogy erre buszke. A mult szazadban az Onhoz hasonlo turbomagyarok ketszer tettek tonkre az orszagot, szomoru, hogy egyesek ebbol sem kepesek tanulni.
Egyelore nem tudok arrol, hogy az Onhoz hasonlo Arpadsavos Katicabogarak hataskorebe utaltak volna annak megiteleset, hogy ki magyar es ki nem. Ez is jellemzoje a legsotetebb magyar nacizmusnak, amikor az altala hangoztatott gyulolkodessel egyet nem ertoket megprobalja kirekeszteni a nemzetbol. Azon gondolkozzon el kedves Balango, hogy hallott e valaha a liberalis (vagy akar az altalam nem kepviselt) baloldalrol barmikor is hasonloan kirekeszto, gyuloletkelto megjegyzeseket? Ugye, ugye!
Mint irtam, nem gyulolom a magyarokat, hanem kritizalom. Es meg valami: az, hogy az Onhoz hasonlo gyuloletlovagokat megvetem, nem jelenti azt, hogy a magyar nemzetet vetem meg, bar igaz, tisztaban vagyok tipushibainkkal. Regi trukkje ez a szelsojobboldal csahosainak: ha valaki kritizalja oket, akkor az a magyarokat kritizalja, mert csakis ok a magyarok, es
Walden | 2009. december 29. | 20:05:39
"spartacus | 2009. december 29. | 19:22:54
Walden | 2009. december 29. | 19:01:41
Balango | 2009. december 29. | 18:36:09
soha, egyetlen szoval nem tiltakozna, ha valaki a romakat, zsidokat, tothokat, romanokat szidja.
Nevezhetjuk ezt nacionalizmusnak?"
Nevezze, aminek óhajtja, csak kérem, a nickemet vegye ki a sorból. Egyfelől én soha nem zsidóztam, tótoztam, cigányoztam, románoztam, másfelől nem egyszer beírtam, ha valaki sértő módon ezt tette, és történetesen olvastam. Nem értem, miből vonta le a következtetéseit velem kapcsolatban, de tévedett.
HankHill | 2009. december 29. | 20:03:14
"Remélem, ma már egyetlen tárgyilagos ember sem vonja kétségbe földrészünkön, hogy Magyarországon elburjánzott a neofasizmus, amelynek súlyos következményei lehetnek Közép-Európában – vélekedett a szlovák pártelnök."
Nem tudom, mit finnyáskodtok, Slota kivételesen igazat mond, ezt bárki mondhatta volna. Gondolom én, az ő személye csípi a szemeteket, de ettől elvonatkoztatva, örüljünk, hogy (még) csak ő mondja, és nem valamelyik befolyásos európai politikus. Bár megérhetjük még azt is. akkor meg már hiába prüszköltök, ha már nem Slota mondja, hanem ez lesz az általános vélemény Magyarországról. Na, akkor mihez kezdenek majd a kéményseprő-gárdával parolázó fityiszesek?
Mekmörfi | 2009. december 29. | 19:59:45
Hogy' is mondta Marcotardelli?
Bolond lukbúúl...
Minden országban vannak bolond emberek.
De a mi bolondunk nem jobb bolond mint az ő bolondja!!
Pare | 2009. december 29. | 19:46:09
Azért tegyük a kezünket a szívünkre:
Itthon is nehéz kibogozni, hol végződik a Fidesz, és hol kezdődik a jobbik meg a gárda.
Mért Slotától várnánk el ezt?
Balango | 2009. december 29. | 19:45:50
spartacus:
Ön tökéletes. Egy jellemóriás, aki előtt meghajolok.
Ugyanakkor kérem, vegye észre, hogy én Slota kijelentésén nem háborogtam. Gyűlöl minket, lelke rajta.
Én azon merengek, hogy ilyen "öngyűlölők", mint Ön az USÁ-ban, innocent Kanadában és a többiek, ki tudja, hol, miért csak nekünk jutnak.
Egyébként igen, nevezheti a gondolkozásomat nacionalizmusnak. Azt hiszi, most valami nagyot durrantott? Itt a nol.hu-n rendszeresen náci vagyok - nácik vagyunk. Ahhoz képest egy kis nacionalizmus semmi. Amúgy is teljesen mindegy, hogy ön mit minek nevez. Ott. Mi megpróbálunk életben maradni. Itt.
Amúgy még Jan Slota is érthetőbb jelenség önnél, mert az legalább a saját nemzetét szereti. Rosszul ugyan és mások gyűlöletével összekötve szereti, de ő legalább szlovák. Ön mi? Innocent mi? Magyar? És ezt vegyük komolyan?
Tudja, néha olvasom a kuruc.info-t (nagy leleplezés, de mint látja, a nol-t is olvasom), és mindig csodálkozom rajtuk: ők gyűlölnek mindent, ami szerintük nem magyar, és oda vannak mindenért, ami szerintük magyar.
Ön és innocent egy inverz kuruc.info: gyűlölnek mindent, ami magyar, és bárki mellett hajlandóak állást foglalni, aki minket támad.
Ugyanakkor magyarul írnak és gondolkodnak. Na ez az, ami - nyomdafestéket tűrő kifejezéssel - emészthetetlen.
nimród | 2009. december 29. | 19:40:55
Na ez jó! Ezt is megértük. A reményvesztett Gyurcsány fanok szövetségese és utolsó reménye Slota, az alkoholista soviniszta. Persze minden zsák megtalálja a maga foltját. Avagy: madarat tolláról, embert barátjáról. Halálra röhögöm magam a ballibsi fontoskodáson, ahogy a Gyurcsányfiak Slota delíriumban született ökörségeit magasztalják.
Mekmörfi | 2009. december 29. | 19:24:07
Spartacus,
Megkérdezhetem, hogy pl. Gyurcsány Ferenc milyen ember, szerinted?
spartacus | 2009. december 29. | 19:22:54
Walden | 2009. december 29. | 19:01:41
Balango | 2009. december 29. | 18:36:09
Erdekes, hogy azok, akik igy fel tudnak haborodni az - egyebkent jogos - kritikan, ha oket vagy nemzetuket eri, legyen az akar belulrol erkezo eszrevetel, soha, egyetlen szoval nem tiltakozna, ha valaki a romakat, zsidokat, tothokat, romanokat szidja.
Nevezhetjuk ezt nacionalizmusnak?
balossiker | 2009. december 29. | 19:21:40
Moderálási alapelvek- komment törölve -
spartacus | 2009. december 29. | 19:08:44
Walden | 2009. december 29. | 19:01:41
Szerintem ne kerje ki, mert ahogy en Innocentet ismerem, konnyen megkaphatja.
:-)
Igazabol meg sajnalni sem fogom.
Walden | 2009. december 29. | 19:01:41
innocent | 2009. december 29. | 15:56:44
"a magyarok nagyon lustak es nagyon kepzetlenek, eveken keresztul megszoktak, hogy csalasbol tengetik az eletuket"
Nem szívesen szólítom meg Önt, és igérem, először és utoljára teszem, de ezt a kijelentését (valamint a több száz hasonlóan arcátlan, általánosító, szűklátókörű, gyűlölködő kommentjét, amit volt alkalmam a NOL oldalain az elmúlt hónapokban elszenvedni) a szorgalmas és nem csaló, de tisztességes, jobb sorsra érdemes honfitársaim nevében, legyenek bár bal- vagy jobboldali érzelműek, vagy nem politizálók, egyszer s mindenkorra KIKÉREM MAGAMNAK!
spartacus | 2009. december 29. | 18:50:53
Balango | 2009. december 29. | 18:36:09
En a szar embereket lenezem. Legyen az magyar, mint Vona, Orban, Hunvald, vagy egyeb, mint Slota, Berlusconi, Szaddam.
En a diktatorokat utalom, legyen az kommunista, mint Sztalin vagy Rakosi, naci, mint Hitler vagy Orban, vallasi fanatikus, mint Ahmedanizsad vagy Savonarola.
En a hazug embereket utalom, mint Szili vagy Szijjarto, Simicska vagy Tocsik.
Es megvetem a gyulolkodo, pimitiv tomeget is, mint a Jobbik es a Fidesz jelenlegi szimpatizansainak tulnyomo resze.
Szoval senki nem gyulol teged, csak szan es megvet, azaz ertekeden kezel.
Nem hiszem, hogy elvakult vagy.
Tudom.
P.S.: Ha ket kulonbozo forras eliteloleg nyilatkozik rolad, akkor az biztos osszeeskuves. Az meg veletlenul sem merul fel benned, hogy el kellene gondolkodnod a leirtak igazsagtartalman.
Egyebkent Adyt ugyanugy tamadtak a melymagyarok, mint ti a jelenlegi kritikusokat. :-)
Mekmörfi | 2009. december 29. | 18:47:43
Slota - ugyebár - lefasiztázza a Fideszt, ami - azért - túlzás.
Mert - ugyebár - tudjuk, a Fidesz nem fasiszta.
De:
Nem elég "nemfasisztának" lenni, annak is kell látszani!
Balango | 2009. december 29. | 18:37:12
Bocsánat, nem "azonos kéz fogalmazta", hanem "azonos forrásból ered". Kéz ugyanis nem fogalmaz.
Balango | 2009. december 29. | 18:36:09
Észrevételeim az alábbiak:
1. A vélemény sajnos találó, eltekintve attól, hogy ez az alapvetően idegen vérű uralkodóosztályról szólt és nem a népről, bár illúzióim a népről sincsenek.
2. A két követi vélemény szóhasználatában és fordulatában is annyira egybeesik, hogy nyilvánvaló, azonos kéz fogalmazta a szöveget. Ez a minősítő technika pont így működik ma is. (Lásd a FAZ-ban, NZZ-ban stb. megjelenő szövegeket.)
3. Ennek a nemzetnek keményebb és kíméletlenebb kritikusa kevesebb volt, mint Ady Endre. Mégis ezt írta róla Reményik Sándor: „Aki tépegeti. Mint egy nyűgöt, átkot, Szívében hordozza. Az a magyarságot, Igaz magyarságot.”
Érzed ugye a különbséget?
Adolf Hitler és Jeremiás próféta egyaránt ostorozta a zsidókat. Van különbség? Van.
Jan Slota, te, innocent, math stb. gyűlölitek a magyarságot, örültök, ha problémáink vannak, és bosszantana, ha sikeresek lennénk. Ez az utálat.
Ami attól jön, aki értünk haragszik, az a kritika.
Balango | 2009. december 29. | 18:35:52
spartacus:
(Előrebocsátom, hogy a terjedelmi korlátok miatt két részletben írok.)
Eltekintve attól, hogy te ugyanaz vagy tökben, mint innocent, az idézett rész - innocent egész írói munkásságát is figyelembe véve (amely egyébként kísértetiesen hasonlít a tiedre) - nem kritika volt, hanem utálat.
Nehogy azt hidd, hogy elvakult vagyok:
"Azt hallottuk, hogy ha a magyarok egységesek lennének, az ország gazdagsága lehetővé tenni, hogy megvédjék azt bármilyen ellenségtől. De a magyarok a világon a legrosszabb fajta, mindenki csak a maga hasznát nézi, és ha teheti, a köztulajdon zsírján hízik. Nem becsülik a többi országot. Bár úgy mulatoznak együtt, mintha mind testvérek volnának, alattomban azonban egymásra acsarkodnak. Nincs olyan nehéz ügy, amit ne lehetne megnyerni két vagy három ember megvesztegetésével. Önteltek, büszkék, nem képesek sem parancsolni, sem engedelmeskedni, de nem szívesen fogadnak el tanácsokat. Csak keveset dolgoznak, mivel az idejüket mulatozással és intrikával töltik.” (V. Károly követe az 1520-as évek elejéről).
spartacus | 2009. december 29. | 18:26:32
mufti | 2009. december 29. | 18:22:13
Olya setet vagy, mint vakond zsebeben a szenne egett piritos.
mufti | 2009. december 29. | 18:22:13
vissza kell csatolni magyarországhoz az 1919-ben elcsatolt területeket és mehet slota és a többi "szlovák"a p.. ba!
spartacus | 2009. december 29. | 18:05:11
Sub Zero | 2009. december 29. | 17:29:09
Slota az Unio szégyene.
Igen, akarcsak a Jobbik, Vonyito Gabi, Orbanya Viki, etc.
spartacus | 2009. december 29. | 17:55:31
Balango | 2009. december 29. | 16:09:09
Az utalat es a kritika ket kulon dolog. Ha te ezek szetvalasztasara keptelen vagy, az a te problemad.
Alljon itt egy kulfoldi vlemenye a magyarokrol:
"A magyarok általában a világ legrosszabb fajtája. Nem szeretnek és
nem becsülnek egyetlen nemzetet sem a világon, és egymást sem
szeretik. Mindenki a maga kényelmére gondol, lopják a közt, és kevesen
törődnek vele. Nincs semmi engedelmesség közöttük, büszkék és
arrogánsak, s nem tudnak sem uralkodni, sem kormányozni, és tanácsot
sem fogadnak el olyantól, aki ért hozzá. Kevés dologgal foglalkoznak,
kivéve a dőzsölést és a köznek a meglopását. Ebben nagyon serények.
Francesco Massaro velencei titkár vetette papírra ezeket a sorokat 1523-ban. "
KannibálTatárÚr | 2009. december 29. | 17:52:55
Moderálási alapelvek- komment törölve -
elvtárs | 2009. december 29. | 17:48:59
Teljesen mindegy, hogy Slota úr lazán, vagy mereven fasisztázza le a Fideszt, de jobb lenne előtte tükörbe néznie. Ott is látna nemzeti szocialista látnivalót. Egyébként a Fidesz tagjainak egy része valóban táplál fasisztoid nézeteket, ugyanis mikor megtermékenyítették a turulmadarat, azóta igen sok náci csibe kelt ki először "polgári körök", majd "jobbik" sót "magyargárda" képében.
Sub Zero | 2009. december 29. | 17:29:09
Slota az Unio szégyene.
marcotardelli | 2009. december 29. | 16:54:35
Bolond lyukból bolond szél fúj.
Ez nemcsak Slotára igaz, hanem néhány vele egyetértő kommentelőre is.
Gerlachfalvy478 | 2009. december 29. | 16:39:45
sajobacsi | 2009. december 29. | 16:30:54
Egyetértek. Legyen ennél sokkal jobb! :)
sajobacsi | 2009. december 29. | 16:30:54
Gerlachfalvy478 | 2009. december 29. | 16:23:54
Bocs!
Nem a szlovákok dolgait kéne irigyelni, hanem tenni arról, hogy a mi szekerünk is menjen. Amit a mostani kormány tett és nem tett az nem jó. Ezek semmiképpen se maradjanak.
Gerlachfalvy478 | 2009. december 29. | 16:23:54
sajobacsi | 2009. december 29. | 16:14:52
Sértegetni nem kellene egymást. Minek? Egyébként jó magyarnak tartom magam. És ezt nem részletezem, de a magam területén sokat teszek ezért az országért...
sajobacsi | 2009. december 29. | 16:23:25
Mekmörfi
Csak annyit róla, hogy szlotákia csak egy lettország. Ezért örülhetnének, hogy kaptak egy hazát és bekussolhatnának.
Gerlachfalvy478 | 2009. december 29. | 16:21:20
sajobacsi | 2009. december 29. | 16:18:59
Tiszta sor. Nincs ellenvetésem. De ennek mi köze van az általam írottakhoz?
sajobacsi | 2009. december 29. | 16:18:59
Gerlachfalvy478
-Lapunk megkeresésére Csáky Pál, az MKP elnöke elmondta: – Méltatlannak tartom akár egyetlen szóval is minősíteni Ján Slota megnyilvánulását. A Szlovák Nemzeti Párt Szlovákia legkorruptabb politikai tömörülése, amelynek nincs semmiféle programja. Alpári magyarellenességével élősködik és nacionalista kirohanásaival leplezi közéleti botrányait és egyértelmű hatalomvágyát – mutatott rá a magyar tömörülés vezetője.
Ezt nem olvastad? Mert ebben van az igazság.
XGyula | 2009. december 29. | 16:17:46
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Mekmörfi | 2009. december 29. | 16:17:15
Ha Slota szövegében a magyarokat és a szlovákokat megcseréled, akkor megkapod valamelyik épületes hazai nemzetvédő szövegét.
Slota szövege nem különb, mint Németh Zsolt, Kövér vagy Vona szövege. A különbség csak annyi, hogy Slota most kormányon van. De ez a különbség hamar eltűnik...
sajobacsi | 2009. december 29. | 16:14:52
Gerlachfalvy478
Ha ezt gondolod akkor nálad biztosan többet érnek. Figyelj és megláthatod, hogy vannak olyan országok akik kozmetikázzák a pénzügyi mérlegüket hogy az euró övezethez kapcsolódjanak. A mi hazaáruló kormányunk csak befelé szolgáltat hamis adatokat. Nyalják mindenkinek a hátsóját idegen kezekre játszanak mindent. A saját népük sorsa csak sokadlagos. Hát az biztos, hogy nem sok ilyen "Magyar" kell mint te. Menj át szlotákiába, ha neked az tetszik.
toth istván | 2009. december 29. | 16:13:19
Buta nép,ha bedőlnek egy luser vezető ocsmánykodó kijelentéseinek
Balango | 2009. december 29. | 16:09:09
innocent:
Nekem csak egy kérdésem van: ez a hozzáállás, amit te itt tanúsítasz, nem jogosítana fel minket a gyűlöletre?
Köszönöm!
Másokhoz: miután tudjuk, hogy innocent hová sorolja magát és így hova tartozik, nem kellene valakinek - a józanabbak közül - elhatárolódnia tőle? Már csak az általánosítás megelőzése érdekében is.
És mielőtt bárki elkezdené védeni, elkezdene kurucinfózni, nácizni meg hasonlók, olvassa el figyelmesen ezt a mondatot, és merengjen el azon a szemléleten, ami belőle árad.
Innocent közöttünk nevelkedett, a mi nyelvünk az anyanyelve, és vélhetőleg jobban gyűlöl minket, mint Jan Slota. Hány innocentünk van még?
Balango, a náci
innocent | 2009. december 29. | 15:56:44
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Gerlachfalvy478 | 2009. december 29. | 15:51:53
irriga | 2009. december 29. | 15:40:04
Az első reagálásodat nem értem.
A másodikhoz: igen, tényleg zöldebb, és ez saját tapasztalat.
Miért is dolgoznak szlovákiaiak nálunk és nem fordítva? Két tippem van. 1. Ugyebár, elsősorban autóipari szakmákról van szó (Esztergom, Győr, Komárom). Lehet, hogy odaát több az ilyen képzettségű munkás, legalábbis a környéken, mint nálunk, szintén a környéken. 2. Arra már gondolni sem merek, hogy mi kényelmesebbek vagyunk, és az istennek sem hajlandóak arra, hogy képezzük magunkat, tutibb a munkanélküli-segély... Például amikor a Suzuki-gyárnak csak az ötlete is felmerült, mennyien tanulhatták volna meg az autószerelői szakmák valamelyikét...
tyitov | 2009. december 29. | 15:44:51
Lehet, hogy Freddie Krügernek (magyar hangja pápai böszme) és Slota úrnak ugyanaz a beszédírója?
tyitov | 2009. december 29. | 15:42:49
Lehet, hogy Slota úr túl sok Furcsányi-beszédet hallott.
irriga | 2009. december 29. | 15:40:04
Gerlachfalvy478 | 2009. december 29. | 15:32:55
A szomszéd kertje mindig zöldebb!
Miért is dolgoznak Szlovákiából nálunk és nem fordítva?
irriga | 2009. december 29. | 15:38:54
Gerlachfalvy478 | 2009. december 29. | 15:32:55
Hát igen!
Működő ingatlanadó, működő adózás a mezőkatyvaszban.
És nincs adócsalás.
Ez évi GDP: - 6 %.
Gerlachfalvy478 | 2009. december 29. | 15:32:55
„Slota lazán lefasisztázta a Fideszt”
Hát igen, idehaza is gyakran előfordul, hogy lazán lebunkótótozzuk a szlovákokat, pedig mitől is vagyunk különbek? Egyet kéretik említeni, mielőtt én is lazán le leszek hazaárulózva. Működő állam, működő gazdaság, euró (utóbbi nálunk majd 2020 táján, ugye?), épülő-szépülő (szó szerint: szépülő) városok, fejlődő infrastruktúra stb. Nálunk: Gyurcsány–Bajnai, takarodj! Előbbi megtette, utóbbi jól dolgozik. Ez a szint és a cselekvés, a produktum, a magyarságteljesítmény. Meg cigánygyilkolászás, gárda, zsidózás, az ellenzék fenyegetőzése valamiféle igazságszolgáltatásról, számonkérésről. Slota, szegény, nem tudja, mi a különbség a Fidesz és a Jobbik között. Már jómagam sem nagyon...
innocent | 2009. december 29. | 15:28:09
Moderálási alapelvek- komment törölve -
|