Raszputyinka | 2012. február 1. | 10:08:36
Jó ez a hurrá optimizmus.Energizálni kell a szimpatizánsokat.hajrá...A februári fizetések,nyugdíjak, hogy néznek ki,202 ezer Ft alatt?Hajrá,hurrá,rózsaszin ködöt ereget az emberek szemére Viktor.A gazdagok jól élnek de az ország nagyobbik része nem gazdag.Az elszegényedés katasztrofális méreteket ölt,hurrá...Alszik az ország,kómában van...
puli | 2012. február 1. | 07:56:43
Már csak hatot kell aludni , hogy a viktátor elmondja évértékelőjében mi sokat is köszönhetünk neki !
Schel Mici már felvezette a napokban hogy ugrásszerű a fejlődés .
Szerintem is idén már húsosabb a farhát !
Kedves svédülők ez a csirke egyik alkotórésze ,-a püspökfalat révén fogyasztása erősíti a hitet is .
Jager László | 2012. február 1. | 04:56:10
Siker-siker hátán
Mindezért Gyurcsány a hibás szó se róla.
Nyertünk és nem vesztettünk szót sem érdemel. Szó ami szó bátrak voltunk.
Mindezt megemlítem 2012 febriár 7.-én is a nagy beszédemben.
Hajrá magyarok.
J.L.
chili | 2012. január 31. | 23:18:09
Ahhoz tartom magam, amit Orban adott onmagahoz hasznalati utasitaskent: ne higgyuk el egy szavat se. Ezt a siker-hazugsagot legfeljebb a MN olvasoi veszik be, normalis ember biztos nem. Azt, hogy mit csinalt, latjuk.
Zs.P. | 2012. január 31. | 21:58:42
thestones | 2012. január 31. | 20:47:51
64 éves koromban mentem el nyugdíjba, mert ezt megtehettem, a nyugdíjam bizonyos részéről - ha jól emlékszem hat százalékról - való lemondás árán.
A magyarokról írt szöveged nagyszerűen elférne a "Kuruc infón" ha a magyar helyébe valami más népcsoport képviselőit írnád. Rejtély előttem, hogy hogyan válhat valaki pont Svédországban fasisztává, de gratulálnék neked hozzá, ha látnék benne valami pozitívumot. De nem látok, ezért megkérlek ne írj többé nekem, mert nem szívesen értekezem nácikkal.
Zs.P. | 2012. január 31. | 21:45:07
Moderálási alapelvek- moderált komment -
thstns | 2012. jnr 31. | 20:47:51
64 vs krmbn mntm l nygdjb, mrt zt mgthttm, nygdjm bznys rszrl - h jl mlkszm ht szzlkrl - vl lmnds rn.
mgyrkrl rt szvgd ngyszrn lfrn "Krc nfn" h mgyr hlyb zsdt, cgnyt, vgy ngrt rnl. Rjtly lttm, hgy hgyn vlht vlk pnt Svdrszgbn fssztv, d grtllnk nkd hzz, h ltnk bnn vlm pztvmt. D nm ltk, zrt mgkrlk n rj tbb nkm, mrt nm szvsn rtkzm nckkl.
nablakarát | 2012. január 31. | 21:02:27
lucius_ferrus: "az nem lényeg, hogy a ballibsi mit károg,
ami a lényeg: a csehek jó úton járnak, mi meg hozzáláncoltuk magunkat a vesztesekhez"
Két, egymásnak ellentmondó mondat!
Nem a ballibsi mondja, hanem az emberek:
Orbán, a parlament felhatalmazása nélkül játszotta át Magyarország szuverenitását az EU-nak!
nablakarát | 2012. január 31. | 20:58:13
taliga: "T. Zs.P.! Ha nem sértem meg, kap tőlem egy kommentelői "taliga-díjat"...!!!2
Ez a Raspberry (málna) díj magyar megfelelője!
Azt a legszarabb színésznek, rendezőnek, filmnek adják!
Az Oscar-díj kihírdetése előtt!
taliga!
Én is megszavazok neked egy "taliga-díjat"!
Megérdemled!
lucius_ferrus | 2012. január 31. | 20:55:11
az nem lényeg, hogy a ballibsi mit károg,
ami a lényeg: a csehek jó úton járnak, mi meg hozzáláncoltuk magunkat a vesztesekhez
nablakarát | 2012. január 31. | 20:52:46
hecketaper: "Most alszik a magyar a magyarban.
Minden nációnak van terve.
A magyar azt mondja, ha tönkrejut:
Így akartam." Ady
Gratula!
MINDIG találsz egy tökéletes, a cikkhez illő Ady idézetet!
Ady pedig egy hihetetlen látnok volt!
10 évre és 100 évre!
thestones | 2012. január 31. | 20:47:51
Nos, kedves Zs.P, aki a jelen hozzåszolàsàban elismeri, hogy 69 èves, de azt is ,hogy màr 2006 òta M-orszàgon èl! Vègulis, hàny èves voltàl akkor? 63 èves?
Milyen formàban lehettèl nyugdijas, amikor nàlunk 65 èv a nyugdijkorhatàr?
Esetleg lenne kedved elmondani, hogy vègulis miböl èltèl màr 62 èves korod òta?
Ok, nagyon jòl tudom, hogy nàlunk - Svèdországban - van lehetösèg arra, hogy koràbban nyugdijba mehessen valaki, - persze ezt jòval kevesebb pènzèrt!
Elkèpzelhetö, hogy te ezt megtetted! Mit is mondhatok, hiszen magam - alig 1452:- eurot kapok havonta nyugdijat - termèszetesen ez az összeg adò utàn, hiszen - merem remèlni, hogy te is fizetsz valami adòt - mig mi (itt èlöek, fizetjuk a 30 %-os adòt).
Ok, tudom, hogy nem nagy pénz, de ez pontosan elèg nekem arra, hogy az igènyeimet kielègitsem! Valamit elfelejtettem mondani - amit te is nagyon kihagysz az èrtèkelésedböl- ez az összeg, amit kapok havonta magàban foglalja a szakszervezet àltal kiharcolt összeget; AMIT MINDEN HIVATALOSAN BEJELENTETT MUNKAADÓNAK FIZETNIE KELL!
Tudod mit jelent ez nekem? Az, hogy olyan munkaadònál dolgoztam, akik a szakszervezet által kötelezöen bejelentették, hogy nàluk dolgoztam?
ha nem tudod, akkor elmondom: ez nekem minimum 2000 euròt jelentett!
Mi lenne, ha felvilàgositanád a magyarokat arròl is, hogy mit jelent - anyagilag - a szakszervethez tartozni!?
hecketaper | 2012. január 31. | 20:45:35
Taliga,az eligazításon is megdicsérhetted volna.
taliga | 2012. január 31. | 20:37:08
Mély levegőt vettem és végigolvastam a ma délutáni, esti "termést".
Számomra Zs.P. érvelt, magyarázott és (respekt!!) végig türelmesen megőrizte a nyugalmát!!
T. Zs.P.!
Ha nem sértem meg, kap tőlem egy kommentelői "taliga-díjat"...!!!
:)))))))
thestones | 2012. január 31. | 20:16:49
Nos, kedves, "macskajaj! Ugy èrzem, otthon vagyok! Màr mint Svèdorszàgban!
Ez volt az az orszàg, akik meg tanitottàk velem, hogy ne azt nèzzem, hogy kinek, milyen szine van ( amennyiben ezt lehet èrtèkelni), hanem mit is jelent az, hogy "emberi èrtékek!
Akàr hiszed, akàr nem, ezt mèg a "svèd gazdagok" is elismertèk!
Vègulis tudsz te valamait az Ikea alapitòjàròl? Nem hiszem? Tudsz valamit a 70-es 80-as èvek adòpolitikàjáròl ( a Pomperipossa mesèlyèröl, amikor Astrid Lindgrennek - ès a hozzàtartozò iròknak cca 130 %.-os adòt kellett befizetniuk?)
ès akkor most jösz egy olyan szöveggel, hogy "ők is jók és rosszak.másként jók és másként roszak.mint mi,ha nem tetszik itt menj haza.ha van ahzád egyálgtalán."
Kèpzeld el, hogy ugy èrzem, hogy otthon vagyok! Nem, nem M-országon, mert ezt az országot mèg csak vèletlenul sem tekintenèm otthonomnak! Ez az a geografisk terulet, ahol valamikor Àrpàdèk (a te öseid, esetleg nem kellene egy DNA tanulmàny erröl?)
...Egyáltalàn mit is nevezel HAZÁNAK? hogy öseid (persze ez nem biztos, hogy a te öseid voltak) valaha is elfoglaltàk azon teruleteket, amelyek èvmilliàrdok elött màsokhoz tartoztak?
Nos, ki is vagy te szàmomra? Egy szerencsètlen fèreg, aki (milyen lèpcsön is szerepel az evoluciò lèpcsözetèn?) semmit sem jelent!
Nos, az, hogy a svèd gazdagok màs orszàgokban telepultek le, ez - merem remèlni a multè! Magam rèszèröl sok ilyen egyènnel volt kapcsolatom (ùgy sexuális, mint tàrsadalmi) ami megdöbbentett engem: ugyanis ebben az i
Zs.P. | 2012. január 31. | 20:13:01
thestones | 2012. január 31. | 19:17:15
Köszönöm a rám fordított időt, ami alatt kifejtetted, hogy hogyan, miképp és hányféle módon lehetek gazember, de közlöm hogy 69 éves vagyok, és mint ilyen, öregségi nyugdíjas.
Nagyszerűek, a magyarok tulajdonságairól kifejtett nézeteid is, de hát mit tegyünk. Olyanok vagyunk amilyenek. Csak a rend kedvéért közlöm, hogy amiket itt összeírtál rólunk - mert te ugye más, ennél sokkal jobb vagy - alapjában rasszizmus. Amit figyelembe véve nem értem milyen jogon bírálod bárki, demokráciáról, vagy akár liberalizmusról alkotott nézeteit.
2x2=néha 5 | 2012. január 31. | 19:30:50
Csak már valaki más is dícsérné őket, ne állandóan ők saját magukat.
macskajaj | 2012. január 31. | 19:27:58
thestones
majdnem elsirtam magam a svéd modell csodálatosságáról.igaz elolvastam a hires Tetovált lány krimit is meg 2 folytatását és az abban ábrázolt szereplők semmivel sem különbek mint az átlagmagya.aki pletykás mint az olsz,tud pikirt és lekezelő lenni mint a francia meg a brit.ja és olvastam sok cikket a hires svéd adómorálról is ami azt elemezte hogy iért is települnek a svéd gazdagok monacoba.meg a bestsellert is az ikea alapitó pénzügyi műveleteiről.semmi bajom a svédekkel-általában.ők is jók és rosszak.másként jók és másként roszak.mint mi,ha nem tetszik itt menj haza.ha van ahzád egyálgtalán.
thestones | 2012. január 31. | 19:17:15
Dolgoztam nagyon sok nagy vàllalatnàl¨-igy pl a SAS-nàl (ezèrt köszönetet mondok èletemnek, sorsomnak, hiszen az egèsz világot bejàrtam), de olyan tulajdonsàgot, mint amit az elsö - èletem 20 èvèben (csak 2 èvi munkaviszony utàn)M-orszàgon àtèltem, sehol a VILÀGON nem fordult elö velem!
M-orszàgon nem csak szokàs - hanem elöny is- arròl beszèlni (ès termèszetesen negativan)akivel utoljàra talàlkoztunk!
Tehàt, mindenkit lehordani a vègtelensègig - aki nincs jelen- mèg talàn pànzjuttatásokat is eredmènyez!
M-orszàgon minden van, csak becsuletesség nincs! Nem volt - soha sem, és nyugodtan mehetnek egyesek vissza a közèpkorba, akkor sem volt!
Egy magyar csak akkor boldog, ha talál egy olyan csoportot, akiket a sajàt csoportjànàl alàbb tud helyezni!
Olyasmi, hogy DEMOKRÀCIA? az, kifejezetten az egyik legaljasabb kifejezès egy "ösmagyar" szemében, nem beszèlve a LIBERALISMUSRÒL!
Vègulis, hogyan, mikèppen kèpzelik el egyesek, hogy azt a JOGOT, AMIT MAGAMNAK KÖVETELEK, MEGADJAM MÀSOKNAK?(Nem igy gondolkozik egy Àrpád utòd)
thestones | 2012. január 31. | 19:14:13
Kedves Zs.P.! Nem volt kedvem vègigolvasni a hozzàszòlàsaidat! Mièrt nem: csak azèrt mert nem èrdekel! Gondolom, te - mint svèd àllampolgàr (de legalábbis a svèd állampolgàrok àltal eltartott egyèn, aki 2006 òta M-orszàgon èl sajàt bevallàsa alapjàn! Nem tudom miböl, nagyonis elkèpzelhetö, hogy svèd nyugdijbòl - helyesebben svéd adófizetök àltal befizetett ugy nevezett "sjuk-ersättning-böl" (tehàt betegnek kiirva, - èvekig - termèszetesen "jogosan" hazavàndorolva! ès mèg mondjàk valakik, hogy a svèdeket nem lehet àtvàgni! Sajnos, erre milliò pèlda van az ugy nevezett "magyarsàg között" ès mèg a Nordisk Kriminàlkrònika is tele van magyar bunözökkel! Nem voltak kevesen!)
...Elkèpzelhetö, hogy te nem tartozol a felul leirt kategoria közè! Elkèpzelhetö, hogy te ugyanabba a kategoriába tartozol, mint èn - tehàt, Svèd-ben èlunk màr majdnem 50 ève, àllandòan dolgoztunk (magam rèszèröl szinte belèpèsemtöl kezdve, természetesen mindig olyan munkakörben, ami nem volt megfizetve!) DE EGY VALAMI BIZTOS: SZÁMOMRA FONTOS VOLT, HOGY VOLT EGY ÀLLAM, AKI MEGVALÒSITOTTA AZT, AMIT ÈDESANYÀMTÒL TANULTAM: HAZUDNI NEM SZABAD!
Van neked fogalmad, mit jelentett nekem ide kerulnöm? Ahol egyàltalàn nem volt elterjedve az, hogy az emberek hazudjanak, hogy elönyöket èrjenek el?
Van neked fogalmad arról, hogy mit jelentett nekem az, hogy"Soha, senki nem beszèlhetett semmi negativumot arròl, aki nem volt jelen, mert ez volt egy általános tendencia Svèdorszàg minden munkahelyén?!
Dolgoztam nagyon sok n
Zs.P. | 2012. január 31. | 19:03:50
macskajaj | 2012. január 31. | 18:50:58
Én is láttam a stadionból távozni kb 60 ezer embert, jó fél órán át özönlöttek, de azért én elhiszem azt a kb 400 ezret. De ez végülis részletkérdés.
A könyv, ebből a szempontból egy különleges termék. Amikor az élettársamnak volt egy ruhaüzlete (azért nem ment csődbe, mert időben leállítottam), a nagykereskedelmi ár kétszereséhez ragaszkodott a szállító. Tehát ők adták 50-ért, akkor a páromék kötelesek voltak százat kérni érte.
Egyébként 69 múltam.
macskajaj | 2012. január 31. | 18:50:58
Zs.P.
ők se voltak 60 ezren a fideszesek se 400 ezren.nem tudom hány éves vagy de én sok teltházas Népstadion meccsen voltm ahol 75.000 ember volt és láttam amikor ennek a tömegnek a fele menetelt a meccs után a Stefánián(a másik fele a keleti felé)ebből biztos vagyok hogy a lényegesen keskenyebb Andrássyn sem lehettek annyian mint amit irsz.hidd el a 100.000 és a(na rendben)7-8.000 az nagyon valós szám,centiméter oda méter ide.
Amit meg duromonak irsz az pl.könyvek esetében úgy néz ki,hogy szerző 5% vagy kevesebb,kiadó 12% nyomda(papirral) 30% a többi meg kereskedelmi árrés és adó(a ráirt árból).és ráadásul nagyrészt bizományba veszik át tőlük.
Zs.P. | 2012. január 31. | 18:38:24
durumo | 2012. január 31. | 18:34:27
Hát tudod! Ez tényleg nagyon sajátságos. A mérnök, aki kifejleszti a terméket, a belőle származó haszon ezrelékeit kapja meg. A viszonteladó meg 20-5 százalékát.
Ilyen a világ.
Zs.P. | 2012. január 31. | 18:35:06
Jager László | 2012. január 31. | 18:26:56
Ha, ha
durumo | 2012. január 31. | 18:34:27
Néha azon gondolkodom Görögország csődjével kapcsolatban, hogy milyen igazságtalan a sors (?) ezekkel a bajba jutott országokkal. Ők a világhoz, úgy az egészhez, nem a szipolyozó bankokat és nagy nemzetközi konszerneket tették hozzá, amik ugyebár manapság jövedelmezők és a sok ilyennel rendelkező országok nincsenek is bajban, hanem a természeti szépségüket, történelmi jelentőségű kincseiket, esetleg valódi, kétkezi munkával (mezőgazdaság, pl.) előállított értékeket. Ha valaki ezt szeretné „igénybe venni”, megteheti occón, sokkal occóbban, mint az említett konszernek, bankok tevékenysége.
Mondom tevékenysége. És erről meg az jut eszembe, hogy ez hasonló ahhoz, ahogy általában egy-egy országban az állítólag legértékesebb dolgokkal, az egészséggel és a gyerekek fejlődésével, fejlesztésével foglalkozók jövedelme viszonyul a „vállalkozókéhoz”, vagy a pénzügyi területen dolgozókéhoz.
Hm. Most akkor mi is a legértékesebb számunkra?
loallat | 2012. január 31. | 18:31:02
Nem azt mondta a Kedves Vezető, hogy nincs felhatalmazása népétől a szerződés aláïrására? Nem azt mondta, hogy ezt előbb a parlamentnek is látnia kell? Megmutatta a parlamentnek? Vagy az én emlékezetem hagy ki, vagy a Kedves Vezető hazudik, és csinál megint bohócot a zemberekből...
Jager László | 2012. január 31. | 18:26:56
Most hallottam
Időrelés gázrezsós erdélyi menekült fedfociedzőnek és restaurátornak is adunk szállást a most megnyitott vendégeknek fenntartott barátságos szállásunkon.
Más
Orbán magyar sikernek tartja a brüsszeli döntést. Jaj majd elfelejtettem.
p.zs.inverzét emeld négyzetének a 23.hatványára és integráld,ha a numerikus függvényt már elötte differenciáltad és digitalizáltad az egyenletet. Mátrixos megildást nem fogadok el !
Valószínűség számítással végzett megoldás érdekel,ha a konvex filozófiai by verbális szukcibilis megoldást tudod.
No most légy okos dzsí pí!
Pí nem használható reggelig!!
J.L.
Zs.P. | 2012. január 31. | 18:21:54
macskajaj | 2012. január 31. | 17:54:23
Zs.P.
nagyra értékelem a türelmedet és szelidségedet,hogy továbbra is érvelni próbálsz az ilyen durva tahóknak mint kulimász.az hogy következetes kiállás ez a fajta nem ismeri,ők a lihegő seggnyalásban hisznek a nyugati elvtársaknál.
amit irsz az világos egértelmű és támadhatatlan.aki meg nem érti az ott volt az opera előtti 5.000-es tüntetésen.ugyanis csak annyian férnek el ott.max.jóinddulattal(- rendőrök.sajtó és kiváncsiskodók)szóval marad nekik a fele.az hogy 100.0000-es tömeg nekik a csillagászat kategóriája.
Köszönöm a bókot.
Az Operától az Oktogonig álltak. Az max. 60-65 ezer ember, ha négyzetméterenként 4 embert számítunk. (500x32x4) hatvanezer, ha az Andrássy út ott csak 30 méter széles. Ugyanilyen számítás szerint voltunk a békemeneten 400 ezren.
Adjuk meg a császárnak, ami a császáré!
macskajaj | 2012. január 31. | 17:54:23
Zs.P.
nagyra értékelem a türelmedet és szelidségedet,hogy továbbra is érvelni próbálsz az ilyen durva tahóknak mint kulimász.az hogy következetes kiállás ez a fajta nem ismeri,ők a lihegő seggnyalásban hisznek a nyugati elvtársaknál.
amit irsz az világos egértelmű és támadhatatlan.aki meg nem érti az ott volt az opera előtti 5.000-es tüntetésen.ugyanis csak annyian férnek el ott.max.jóinddulattal(- rendőrök.sajtó és kiváncsiskodók)szóval marad nekik a fele.az hogy 100.0000-es tömeg nekik a csillagászat kategóriája.
Zs.P. | 2012. január 31. | 17:50:50
kulimasz | 2012. január 31. | 17:27:11
"" és aláírta akkor, amikor minket nem érintett többé. "
akkor mi a faszomat írt alá, ha semmi közünk hozzá, te barom?"
Azt a pénzügyi megállapodást, amit a cseheken, és az angolokon kívül, az összes nem euróövezeti ország is aláírt, bár rájuk se vonatkozik.
Édesanyáddal is így beszélsz, ha nem értesz vele egyet?
Zs.P. | 2012. január 31. | 17:47:02
kulimasz | 2012. január 31. | 17:25:31
5. ezekután ez a gennyláda melldöngetve aláír valamit, amiről fingja nincs az országnak, mert talán rajta kívül senki nem látta nálunk. ezzel szembeköpte és kiröhögte a vonulókat.
erre varrjál gombot, te fakalap
1. Aminek az írott, maradandó formája az aláírás, ugye?
2. Nem. Azért nem értett vele egyet, mert beleszólást engedett volna vele, a belügyeinkbe. És erről nem dönthetett egyedül.
3. Mert már nem volt rá szükség. Hiszen, számunkra semlegessé vált.
4. Nem. A békemenet azért indult, hogy szálljanak már le rólunk.
5. Az ország tudott a dologról, már decemberben, amikor azt hiányoltátok, hogy azonnal nem feküdt le az EU-nak.
Jager László | 2012. január 31. | 17:40:50
Értem
Yes
Igen
No
Kiss
PÁÁÁÁÁÁ
J.L.
kulimasz | 2012. január 31. | 17:27:11
Zs.P. | 2012. január 31. | 17:07:26
" és aláírta akkor, amikor minket nem érintett többé. "
akkor mi a faszomat írt alá, ha semmi közünk hozzá, te barom?
kulimasz | 2012. január 31. | 17:25:31
Zs.P. | 2012. január 31. | 16:20:36
igen, meg tudom magyarázni.
1. nem kellett semmit aláírni, csak egyetérteni a javaslattal.
2. a zsebnéró azért nem értett egyet vele, mert azt mondta, meg kell tárgyalnia a parlamentnek, ő maga nem dönthet ebben.
3. a magyar parlament semmit nem tárgyalt az ügyről.
4. a békemenet azellen indult, hogy a zsebnéró bármit is aláírjon brüsszelben.
5. ezekután ez a gennyláda melldöngetve aláír valamit, amiről fingja nincs az országnak, mert talán rajta kívül senki nem látta nálunk. ezzel szembeköpte és kiröhögte a vonulókat.
erre varrjál gombot, te fakalap
Jager László | 2012. január 31. | 17:22:08
Orbán Viktor szerint:
Magyarország számára óriási siker az EU szerződés!!!
Na ezt kapjátok be és magyarázzátok meg!!!
Én csak elfogadom,mert racionális.
J.L.
Zs.P. | 2012. január 31. | 17:07:26
harunalrasid | 2012. január 31. | 16:56:36
"funkcionális analfabéta? hogy ne tudnám: hozzászólásaid alapján TE:-)))"
Tényleg? Na ne mondd!
"ha nem érinti az országot - dehogy nem, de ez neked magas - miért írta alá? ki is maradhatott volna, mint a dacos anglia és csehország."
Mi magas nekem? És miben érinti az országot? Adj már némi kapaszkodót!
"'az előző kérdésed meg logikailag ellentmond ennek a másodiknak:-)))
na, fuss neki még 1x."
Senni ellentmondás nincs a kettő között. Akkor lenne, ha a megállapodás ugyanaz, vagy számunkra kedvezőtlenebb lenne. De hát, se se.
"a békementhez csak annyi köze van, hogy azok a vonulók - létszámtól függetlenül - pontosan azt követelték, amit a vezér ellenükben megtett: tudod, nem akartak gyarmat lenni:-)
szóval, van még egy kis gondod a dolgok megértésével:-)))"
Miért? Gyarmata lettünk az uniónak? Mikor?
Zs.P. | 2012. január 31. | 17:00:39
ombre | 2012. január 31. | 16:12:54
"Zs,P, ha Orbán tök meztelenül jelent volna meg a brüsszeki találkozón, szotyolát köpködve, te itt azt is kivédenéd.
Mi a rosszindulatú rágalom?
Mi biztosat tudunk?"
Azt amit már említettem. Azt, hogy nem írta alá amíg kedvezőtlen volt a számunkra, és aláírta akkor, amikor minket nem érintett többé.
Hogy ezért kivel tárgyalt, vagy nem tárgyalt. Mit állított, és mi ellen tiltakozott. Megbeszélte-e a kormánnyal, vagy nem beszélte, nem tudjuk, tehát teljesen fölösleges dehonesztáló állításokat leírni ezekkel kapcsolatban. Ez nem Orbánt, vagy akár engem minősít, hanem téged.
"Semmit. Az, hogy az Unió leglenézettebb országa vagyunk, az tény. És ezt Orbánnak köszönhetjük."
Meg Göncz Kingának, meg Kenedi Jánosnak, meg Dalos Györgynek, meg Konrád Györgynek, meg Bartus Lászlónak, meg Kertész Ákosnak, meg a pereputtyaiknak, akik voltak szívesek mindenütt külföldön rágalmazni a magyar kormányt, és Magyarországot. Mit gondolsz, hogy ilyen Cohn Bendit-félék, az ujjukból szopogatják a sok hülye téves információt, amire ez a lenézettség alapul?
"Még mindig él egyébként a kötelezettségszegési és a túlzott deficiteljárás Magyarország ellen."
Igen. Tudomásom szerint már 2006-óta.
harunalrasid | 2012. január 31. | 16:56:36
Zs.P. | 2012. január 31. | 11:48:09
funkcionális analfabéta? hogy ne tudnám: hozzászólásaid alapján TE:-)))
Zs.P. | 2012. január 31. | 16:20:36
ha nem érinti az országot - dehogy nem, de ez neked magas - miért írta alá? ki is maradhatott volna, mint a dacos anglia és csehország.
az előző kérdésed meg logikailag ellentmond ennek a másodiknak:-)))
na, fuss neki még 1x.
a békementhez csak annyi köze van, hogy azok a vonulók - létszámtól függetlenül - pontosan azt követelték, amit a vezér ellenükben megtett: tudod, nem akartak gyarmat lenni:-)
szóval, van még egy kis gondod a dolgok megértésével:-)))
Jager László | 2012. január 31. | 16:39:34
Cameron véleménye
az alcsuti mannekenről! Manneken Pis.
Lásd a képet!!
J.L.
helsingőr | 2012. január 31. | 16:35:20
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kulimasz | 2012. január 31. | 16:31:03
a zsebnéró egyébként nem állíthatott feltételeket, mert le se szarták, főleg, miután kiderült, hogy fingja nincs, miről van szó.
rasputyn | 2012. január 31. | 16:26:47
Már szinte becsülöm ezt a bohócot, minden alkalommal amikor konfliktusa van az EU.-val, közli, hogy semmi gond , kimegy Brüsszelbe, lesz egy két koki, pofon, és minden elsimul. És lám ,így is történik, megvan a konfliktus ( amit általában ö generál )oszt kimegy Brüsszelbe, hülyére pofozzák, oszt hazajön, és azt közli " nem megmondtam?" És ,de.
Zs.P. | 2012. január 31. | 16:20:36
kulimasz | 2012. január 31. | 15:59:12
"hallott arról valaki, hogy a parlament tárgyalta volna ezt az aláírást? mert én egy kukkot se.
viszont a zsebnéró legutóbb, miután az angolokkal együtt ellene volt (lehet, hogy csak nem értette ez a barom, miről van szó), és rákérdeztek, már magyarázkodott, hogy nem dönthet egyedül, meg kell tárgyalnia a parlamentnek.
ha most megtárgyalás nélkül aláírta, akkor két lehetőség van:
1. hazudott akkor, vagyis semmi sem igaz abból, hogy nem dönthetett egyedül, csak hirtelen nem tudta a hülyeségét mással magyarázni
2. hazaáruló módon, túllépve még a 2/3-os hatáskörét is, maga döntött.
ja: és mit szól az 500.000 békemenő, hogy mégis eu-gyarmattá válunk? :-)
röhej."
Meg tudnád magyarázni, hogy miért kellett volna egy szerződét azonnal aláírni, ami beleszólt volna a pénzügyeinkbe?
Meg tudnád magyarázni, hogy mi a bajod azzal, hogy aláírt egy szerződést, ami az országot egyáltalán nem érinti?
Meg tudnád magyarázni, hogy mi köze ehhez annak a békemenetnek, ahol nem félmillióan, hanem csak kb 400 ezren vettek részt?
ombre | 2012. január 31. | 16:12:54
Zs,P, ha Orbán tök meztelenül jelent volna meg a brüsszeki találkozón, szotyolát köpködve, te itt azt is kivédenéd.
Mi a rosszindulatú rágalom?
Mi biztosat tudunk?
Semmit. Az, hogy az Unió leglenézettebb országa vagyunk, az tény. És ezt Orbánnak köszönhetjük.
Itt kalapáljuk, meg szépítgetjük a semmit.
Még mindig él egyébként a kötelezettségszegési és a túlzott deficiteljárás Magyarország ellen.
kulimasz | 2012. január 31. | 15:59:12
hallott arról valaki, hogy a parlament tárgyalta volna ezt az aláírást? mert én egy kukkot se.
viszont a zsebnéró legutóbb, miután az angolokkal együtt ellene volt (lehet, hogy csak nem értette ez a barom, miről van szó), és rákérdeztek, már magyarázkodott, hogy nem dönthet egyedül, meg kell tárgyalnia a parlamentnek.
ha most megtárgyalás nélkül aláírta, akkor két lehetőség van:
1. hazudott akkor, vagyis semmi sem igaz abból, hogy nem dönthetett egyedül, csak hirtelen nem tudta a hülyeségét mással magyarázni
2. hazaáruló módon, túllépve még a 2/3-os hatáskörét is, maga döntött.
ja: és mit szól az 500.000 békemenő, hogy mégis eu-gyarmattá válunk? :-)
röhej.
steve 2 | 2012. január 31. | 15:53:42
"Orbán magyar sikernek tartja a brüsszeli döntést" Ez smafu! Ov magyar sikernek, mi több, az ő saját külön és kizárólagos sikerének tartja a teremtést...
Zs.P. | 2012. január 31. | 15:26:35
ombre | 2012. január 31. | 14:52:46
"Orbán NEM állított feltételeket, mert szóba se állt vele a kutya se, Barrosón kívül.
Miért, te honnan tudod, hogy "feltételeket állított", amitől halálra rémült Merkel és Sárközy???
Dehogy állított feltételeket."
Ebből, két dolgot lehet tudni biztosan. Azt, hogy voltak feltételei, mert ha nem lettek volna, akkor ugye aláírta volna azonnal. És azt, hogy az általa felállított feltételeknek most megfelel, és ezért aláírta.
A többi rosszindulatú rágalom. Nem utolsó sorban azért, mert azóta több európai politikussal is tárgyalt, és nem tudhatjuk biztosan, hogy ez a téma nem került-e napirendre, ezeken a tárgyalásokon.
mserussi | 2012. január 31. | 15:11:51
tessék olvasgatni a külföldi jelentéseket erről a hétfői paktumról. van rá idő. még sok hónap telik el, amíg ratifikálják. addig nem mellékesen sok minden megváltozhat. a paktum fő üzenetéhez pedig szerintem gyakorlatilag csak merkelnek van köze. a benne megjelölt fő cél (2012, 2013, stb. hiányszám) megvalósulására pedig nem érdemes fogadni....
Jager László | 2012. január 31. | 14:53:51
Ha ez siker ?
Na siker a multhoz képest,de ne legyünk nagyképűek ,mert hanyatt dobom magam.
Passz!
J.L.
ombre | 2012. január 31. | 14:52:46
"Ezt honnan lehet tudni?"
Orbán NEM állított feltételeket, mert szóba se állt vele a kutya se, Barrosón kívül.
Miért, te honnan tudod, hogy "feltételeket állított", amitől halálra rémült Merkel és Sárközy???
Dehogy állított feltételeket.
Ő lett mindenféle feltételek elé állítva, amiket már el is fogadott, csak hogy jöjjön a suska.
Ami nem sok.
alig több, mint a manyug pénz. Év végére a fenekére vernek, ezért jobban tenné az IMF és Brüsszel, ha nem adna egy vasat se - majd egy konszolidáló kormánynak - mert a csőd így is úgy is bekövetkezik.
Zs.P. | 2012. január 31. | 14:37:36
ombre | 2012. január 31. | 14:27:39
"És? Talán most nem felel meg azoknak a feltételeknek, amiket Orbán két hónapja felállított?"
"hehehe
NEM ÁLLÍTOTT fel feltételeket Orbán.Itthon magyarázta, hogy miért mondott nemet."
Ezt honnan lehet tudni?
Zs.P. | 2012. január 31. | 14:35:33
ombre | 2012. január 31. | 14:19:26
"Ha elolvastad, vagy megértetted volna, hogy ezt mire írtam, akkor talán nem ezt hangsúlyozod ki. De abban igazad van, hogy parlamenti döntés volt, nekem meg abban, hogy egy kierőszakolt döntés, kb ugyanúgy ahogy 2001-ben Orbánék kierőszakolták a szociktól, hogy megszavazzák a Magyar igazolványt. Ha nem teszik meg, akkor nem mossák le magukról, hogy ellenezték."
Mi az, hogy "megértettem volna"
Ti itt annyi baromságot összehazudoztok, amit megcáfolni nagyon könnyű, épp azért mert könnyű megérteni is - mert a szándék egyértelmű: terelni, másra kenni, mosakodni.
Szoclib kormányra fogtad, hogy zöld utat adott Romániának, vagy nem???
Bizonyítottam, hogy hazudsz, mert a 2005-ös parlament fogadta el, minden fideszes szavazatával együtt, vagy nem?
Te lehet, hogy a mellébeszéléseiddel kiénekled a tehénből a borjút, de engem, és gondolom még itt sokakat nem etetsz meg.
Te egy kormányra akartál ráfogni olyat, amit a parlament végzett - a mostani hatalmon lévők hathatós segítségével.("Tudod, mikor a szoclib kormány - Európában elsőként - megszavaztatta Románia belépését...)"
Hát mit magyarázkodsz még?"
Nem hazudtam, csak rossz kifejezést használtam. És ezt már el ismertem, az általad beidézett szövegben, csak te nem kapnád meg a mindennapi betevőt, ha ilyesmit is észre vennél. Főleg, hogy azt kell sulykolni minden áron, hogy a politikai ellenfél az ellenség is egyúttal.
ombre | 2012. január 31. | 14:27:39
"És? Talán most nem felel meg azoknak a feltételeknek, amiket Orbán két hónapja felállított?"
hehehe
NEM ÁLLÍTOTT fel feltételeket Orbán.Itthon magyarázta, hogy miért mondott nemet. Csak. Akkor még nem jutott el a tudatáig, hogy az IMF és Brüsszel hitelei nélkül, már lassan itt az államcsőd.
Ugyanis a 3%-ot ettől függetlenül nekünk is tartani kell, csak a jogi következményektől mentesülünk.
"Az Orbán által említett, magyar szempontból kiemelkedően fontos, a mérleg nyelvét a csatlakozás felé billentő kitételek egyike, hogy a szerződés jogi következményei a szerződéshez csatlakozó, de még nem euróövezeti országokra nézve csak az eurózónába való belépéstől fogva lépnek életbe."
Na, ennyi... ettől még vígan tönkre mehetünk, és megyünk is. Nulla.
Van egyéb anomália, aminek majd lesznek jogi következményei.
Orbán hasra vágódott, de tényleg eljátssza a dübörgő egeret.
ombre | 2012. január 31. | 14:19:26
"Ha elolvastad, vagy megértetted volna, hogy ezt mire írtam, akkor talán nem ezt hangsúlyozod ki. De abban igazad van, hogy parlamenti döntés volt, nekem meg abban, hogy egy kierőszakolt döntés, kb ugyanúgy ahogy 2001-ben Orbánék kierőszakolták a szociktól, hogy megszavazzák a Magyar igazolványt. Ha nem teszik meg, akkor nem mossák le magukról, hogy ellenezték."
Mi az, hogy "megértettem volna"
Ti itt annyi baromságot összehazudoztok, amit megcáfolni nagyon könnyű, épp azért mert könnyű megérteni is - mert a szándék egyértelmű: terelni, másra kenni, mosakodni.
Szoclib kormányra fogtad, hogy zöld utat adott Romániának, vagy nem???
Bizonyítottam, hogy hazudsz, mert a 2005-ös parlament fogadta el, minden fideszes szavazatával együtt, vagy nem?
Te lehet, hogy a mellébeszéléseiddel kiénekled a tehénből a borjút, de engem, és gondolom még itt sokakat nem etetsz meg.
Te egy kormányra akartál ráfogni olyat, amit a parlament végzett - a mostani hatalmon lévők hathatós segítségével.("Tudod, mikor a szoclib kormány - Európában elsőként - megszavaztatta Románia belépését...)"
Hát mit magyarázkodsz még?
Zs.P. | 2012. január 31. | 14:07:49
autopia | 2012. január 31. | 13:34:39
"Itt mostanra elovastuk mindket szöveget - az Orban alatal ala nem irt tavalyit es a mostanit - a különbseg egyertelmüen az euron kivül levöknek kedvez. Leginkabb a lengyelek nyomasra de Orban kesleltetese is fontos szerepet jatszott ebben.
Ha az eredeti formajaban atment volna akkor lett volna egy gazdag es egy szegeny Europa es Nagybritannia valahol kivül, eltavolodoban.
Orban fellepese (amit al-nem-irasnak gondoltak elöször, valojaban idönyeres volt) tökeletesen bejött."
Kár, hogy funkcionális analfabétáknak akarjuk megmagyarázni, pedig ezt minden, iskolába járó tízévesnek azonnal meg kéne érteni.
Zs.P. | 2012. január 31. | 14:04:32
valla | 2012. január 31. | 13:34:22
"Hát most nyüszögéssel "önkifejezik" magukat a ballib vamzermagyarok, azt jól megtanulták. De fél év múltán már úgy fogják tálalni, hogy ez a siker valójában Bokros EU béli felszólalásának, és Bajnai Gordon John Hopkinsos, Gáti Karcsi féle kiképzésének az eredménye.
Zs.P. | 2012. január 31. | 11:36:53 A probléma az, hogy sajnos a ballib iskolai oktatás, még sokáig éreztetni fogja a hatását."
Igen sajnos fogja.
Hogy jön ide Bokros meg Bajnai?
kakukktolás | 2012. január 31. | 14:01:31
Repül a bálna
Repül a bálna
Ez a parancs
Érik a narancs
Repül a bálna
Repül a bálna
Aki hülye,
Az is marad
/Republic/
Zs.P. | 2012. január 31. | 13:57:46
ombre | 2012. január 31. | 12:55:53
"Henceg és hazudik. Nektek beszél, hazai elvakultak, akik mindent becumiztok, taligák, bizniolok, zs,pék.
"A nemzeti szuverenitás „súlyos megsértésétől” való aggodalommal indokolta a magyar kormányfő azt, hogy nem bólint rá a brüsszeli EU-csúcson elért fiskális paktumra, hanem a parlamentre bízza a döntést. Orbán Viktor Brüsszelben azt is bejelentette, hogy újra kell tervezni a 2012-es költségvetést."
"Nem léphetünk be semmilyen „átgondolatlan rendszerbe”, Magyarországnak „nincs oka rohanni”, fűzte hozzá magyar és külföldi újságírók előtt. Ezzel arra utalt, hogy Magyarország meg kívánja várni, amíg kikristályosodik az új egyezmény végleges formája, és csak azután szeretne határozni a továbbiakról. Kiemelte, hogy egyelőre az sem világos, mikor kellene csatlakoznia a nem euróövezeti tagországoknak az új szerződéshez – szoros határidőn belül, vagy csak akkor, amikor belépnek az övezetbe."
Vagyis a nagyok így egyeztek meg (csak az euróövezet után lesznek szankció) és nem az Orbán két szép szeméért. Ebben neki SEMMI része nincs."
És? Talán most nem felel meg azoknak a feltételeknek, amiket Orbán két hónapja felállított?
Zs.P. | 2012. január 31. | 13:55:11
elsore | 2012. január 31. | 12:50:56
""Azért, mert számunkra nem volt tétje. "
:) Én már csak egy kávét kérek.
Ezt itt tanultam. Hiába, minden jó valamire."
Ennél azért értelmesebbnek gondoltalak. Biztos az én hibám.
Zs.P. | 2012. január 31. | 13:52:40
hecketaper | 2012. január 31. | 12:49:15
"Én úgy emlékszem,hogy ezt a szavaztatást egy ellenzékben lévő párt kezdeményezte,aminek a vezére (valamilyen Viktor,azt hiszem talán Orbán,de nem biztos)nemsokkal elébb még Bálványoson azzal ámította a székelyeket,hogy megvétózzuk Románia csatlakozását,ha nem lesz autonomiájuk.
Aztán megszavazták minden kikötés nélkül,kapkodva,idejekorán."
Én nem így emlékszem. Én úgy emlékszem, hogy a kormány kezdeményezte, és semmilyen módosítást nem szavaztak meg.
Gorekaqm | 2012. január 31. | 13:51:14
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Zs.P. | 2012. január 31. | 13:48:46
ombre | 2012. január 31. | 12:13:16
"Tudod, mikor a szoclib kormány - Európában elsőként - megszavaztatta Románia belépését, minden feltétel, tehát minden érdek nélkül."
A magyar kormány???
Miért kell marhaságokat írni mindenáron???
""A magyar parlament egy hónappal ezelőtt az elsők között, 97 százalékos többséggel adta áldását Románia és Bulgária európai uniós csatlakozására."
A parlament adta tehát az áldását. És 97%.os többséggel.
A fidesz akkor 46% -ot képviselt a magyar parlamentben - ahhoz, hogy 97%-os legyen a szavazati arány, minden fideszesnek igennel kellett szavaznia, mert az MDF szavazott emlékezetem szerint nemmel."
Ha elolvastad, vagy megértetted volna, hogy ezt mire írtam, akkor talán nem ezt hangsúlyozod ki. De abban igazad van, hogy parlamenti döntés volt, nekem meg abban, hogy egy kierőszakolt döntés, kb ugyanúgy ahogy 2001-ben Orbánék kierőszakolták a szociktól, hogy megszavazzák a Magyar igazolványt. Ha nem teszik meg, akkor nem mossák le magukról, hogy ellenezték.
autopia | 2012. január 31. | 13:34:39
Itt mostanra elovastuk mindket szöveget - az Orban alatal ala nem irt tavalyit es a mostanit - a különbseg egyertelmüen az euron kivül levöknek kedvez. Leginkabb a lengyelek nyomasra de Orban kesleltetese is fontos szerepet jatszott ebben.
Ha az eredeti formajaban atment volna akkor lett volna egy gazdag es egy szegeny Europa es Nagybritannia valahol kivül, eltavolodoban.
Orban fellepese (amit al-nem-irasnak gondoltak elöször, valojaban idönyeres volt) tökeletesen bejött.
Arnika | 2012. január 31. | 13:27:46
Bocsánat egy mondat lemaradt.
Nem kell szerénynek lenni, ez Orbán Viktor sikere. Gratulálok. Magyarországot most ne keverjük bele, nem csinált a siker érdekébe semmit se.
talán jövőre | 2012. január 31. | 13:26:07
autopia/10:28:30
"..Orbán időt nyert és aztán _például a lengyelek segítségével- sikerült úgy fellazítania a szöveget..."
Úgy látszik megtetszett neki a Plági bá szövege, hogy doktori disszertációjában "együtt dolgozott" a bolgárral (akik nem tudtak róla), biztos az lopta el tőle az ötletet és még akkor elfelejtette mondani, hogy a némettel is együtt dolgozott (de az nem tud róla).
Arnika | 2012. január 31. | 13:07:27
"Magyarország számára óriási siker" – mondta a szerződésről Orbán Viktor.
Csak rájött mi jó nekünk! Mennyi idő telt el, mióta durcásan nem támogatta?
hecketaper | 2012. január 31. | 13:06:37
Orbán nagyon okos.Őszinte talán csak akkor volt,mikor liberálisnak mutatta magát.Aztán látta,hogy Magyarországon kevés a lib.szavazó.Ugyanakkor észrevette,hogy sok az oktondi,balga ember.Azóta ezeket vezeti.
Ez a fergeteges brüsszeli siker nem kelt gyanút az ostobákban,hogy az eredeti szándék mindennek az ellentetje volt.
Mindezért az oktatást hibáztatom.Gyatra minőséget bocsájtanak ki az iskolák.
ombre | 2012. január 31. | 13:01:17
"Az elmúlt hetekben meglepetést - egyes jobboldali körökben megütközést - keltett, hogy a Fidesz az erősen nemzeti, a határon túliak érdekét középpontba állító retorika ellenére a parlamentben simán megszavazta Románia csatlakozását, kisebbségi autonómiára való hivatkozás nélkül. " (HVG. 2005. okt 26)
hecketaper | 2012. január 31. | 12:49:15
Nos, ezek azok a mocskos kis csúsztatások, amikkel itt operál a fideszes propagandista banda. Egyből a szoclib kormányra kenik - akkor, amikor a parlament szavazta meg, nagyarányú fideszes segédlettel.
Ez teljesen jellemző ezekre.
ombre | 2012. január 31. | 12:55:53
Henceg és hazudik. Nektek beszél, hazai elvakultak, akik mindent becumiztok, taligák, bizniolok, zs,pék.
"A nemzeti szuverenitás „súlyos megsértésétől” való aggodalommal indokolta a magyar kormányfő azt, hogy nem bólint rá a brüsszeli EU-csúcson elért fiskális paktumra, hanem a parlamentre bízza a döntést. Orbán Viktor Brüsszelben azt is bejelentette, hogy újra kell tervezni a 2012-es költségvetést."
"Nem léphetünk be semmilyen „átgondolatlan rendszerbe”, Magyarországnak „nincs oka rohanni”, fűzte hozzá magyar és külföldi újságírók előtt. Ezzel arra utalt, hogy Magyarország meg kívánja várni, amíg kikristályosodik az új egyezmény végleges formája, és csak azután szeretne határozni a továbbiakról. Kiemelte, hogy egyelőre az sem világos, mikor kellene csatlakoznia a nem euróövezeti tagországoknak az új szerződéshez – szoros határidőn belül, vagy csak akkor, amikor belépnek az övezetbe."
Vagyis a nagyok így egyeztek meg (csak az euróövezet után lesznek szankció) és nem az Orbán két szép szeméért. Ebben neki SEMMI része nincs.
elsore | 2012. január 31. | 12:50:56
Zs.P. | 2012. január 31. | 12:06:04
elsore | 2012. január 31. | 11:52:45
"Azért, mert számunkra nem volt tétje. "
:) Én már csak egy kávét kérek.
Ezt itt tanultam. Hiába, minden jó valamire.
1968 | 2012. január 31. | 12:50:38
Ez a szélkakas lassan leszédülhetne a templomtoronyról, annyit pörög...
hecketaper | 2012. január 31. | 12:49:15
Zs.P.
"De emlékszem egy esetre. Tudod, mikor a szoclib kormány - Európában elsőként - megszavaztatta Románia belépését, minden feltétel, tehát minden érdek nélkül. Nemhogy a székely autonómiát, de még a verespataki aranybánya végleges feladását se követelték cserébe. "
Én úgy emlékszem,hogy ezt a szavaztatást egy ellenzékben lévő párt kezdeményezte,aminek a vezére (valamilyen Viktor,azt hiszem talán Orbán,de nem biztos)nemsokkal elébb még Bálványoson azzal ámította a székelyeket,hogy megvétózzuk Románia csatlakozását,ha nem lesz autonomiájuk.
Aztán megszavazták minden kikötés nélkül,kapkodva,idejekorán.
orbital | 2012. január 31. | 12:43:42
Orbán képmutató, mást kommunikál külföldre, mint amit itthon mond. Színjáték az egész...
kolozsi | 2012. január 31. | 12:38:55
Az ENSZ Alapokirata is magyar siker. Hisz aláírtuk. Igaz, egy kicsit megkésve.
beagleboy19741121 | 2012. január 31. | 12:16:58
Ha nagyanyám annyiszor foldulna meg a sírjában ahányszor OV hazudott
Ő lenne a ventilátor a menyországban.
ombre | 2012. január 31. | 12:13:16
"Tudod, mikor a szoclib kormány - Európában elsőként - megszavaztatta Románia belépését, minden feltétel, tehát minden érdek nélkül."
A magyar kormány???
Miért kell marhaságokat írni mindenáron???
"A magyar parlament egy hónappal ezelőtt az elsők között, 97 százalékos többséggel adta áldását Románia és Bulgária európai uniós csatlakozására."
A parlament adta tehát az áldását. És 97%.os többséggel.
A fidesz akkor 46% -ot képviselt a magyar parlamentben - ahhoz, hogy 97%-os legyen a szavazati arány, minden fideszesnek igennel kellett szavaznia, mert az MDF szavazott emlékezetem szerint nemmel.
Citoyen99 | 2012. január 31. | 12:08:44
Gorekaqm | 2012. január 31. | 09:15:14
Uram: Ami jár az jár, ugyan is nem csak szidni hanem dicsérni is tudni kell.Már ha add magára a polgár!
Ogaza van Gorekaqm-nak!
Dícsérjük a zurat! (A zorbánt!)
Nos, akkor én dícsérem - ez a zember a hazudozók királya! E területen nyújtott teljesítménye minden elismerést megérdemel! Kalapot emelek előtte.
Másban is jó, hisz' igazi polihisztor. Kevesen nyújtanak olyan kiemelkedő teljesítményt köpönyegforgatásban, mint ő!
Nos ennyi dícséret elsőre talán elég is.
Zs.P. | 2012. január 31. | 12:06:04
elsore | 2012. január 31. | 11:52:45
Azért, mert számunkra nem volt tétje.
De emlékszem egy esetre. Tudod, mikor a szoclib kormány - Európában elsőként - megszavaztatta Románia belépését, minden feltétel, tehát minden érdek nélkül. Nemhogy a székely autonómiát, de még a verespataki aranybánya végleges feladását se követelték cserébe. Pedig ahhoz biztosan tapsoltak volna a környezetvédők, még Cohn Bendit is. És az annyira érdekünkben állt, hogy még évekig pereskedtünk miatta. Nem tudom azóta eldőlt-e egyáltalán.
Ehhez mit szóltál?
Jager László | 2012. január 31. | 12:05:21
Meghomályosodás!
Hályogkovács a szentem.
J.L.
ezredes35 | 2012. január 31. | 12:04:15
Így lehet a NEM-ből IGEN!
Nevezzük akárminek,ha már aláírta Viktor.
A jövő majd eldönti kinek volt igaza.
elsore | 2012. január 31. | 11:52:45
Zs.P. | 2012. január 31. | 11:34:44
elsore | 2012. január 31. | 11:30:15
"Miért írta volna alá, ha nem kell? Te aláírsz egy szerződést, ha nem áll érdekedben? Megérthetted volna "elsore" is... de láthatóan nem akartad. És szerintem most sem fogod. Fogod?"
"Ha nem vonatkozik ránk, akkor mit számít?
Minek kekeckedjen ott, ahol semmi értelme?"
Sajnállak. Egy politikus nem ír alá semmit, ha nem áll érdekében. De egyébként az emberek nagyobb része sem. A hála pedig nem politikai kategória. Megzsarolták, aláírta, győzelemnek állítja be, slussz.
ombre | 2012. január 31. | 11:51:29
helsingőr | 2012. január 31. | 11:28:08
Hályogos szemű ombre:sohase hittem volna,hogy az emberi agy ennyire le tud épülni,de most jöttél és már elhiszem...!"
Valami cáfolatot, esetleg...?
Az nincs, mi?
Nekem bizony nem hályogos a szemem. Először is mindennek utánanézek, másodszor + amiket már tavaly ilyenkor bejósoltam, minden bejött: vagyis az Orbán-Matolcsy páros totál gazdasági kudarca.
Egyikőtök se hitte, lefogadom a tripla bóvlit,és egyebeket. Akkor is ilyenekt irkáltatok vissza, sorban.
Ugyanis itt a fideszes bérkommentelők szeme hályogos pajtás!
Nézz csak körül, mi van ma az országban!
Soha nem látott pangás, apátia, depresszió.
Megint hitel - talán azzal tovább húzza a maffia, na de nem a végtelenségig.
Zs.P. | 2012. január 31. | 11:49:48
makokriz | 2012. január 31. | 11:46:38
Olvasd már el a cikket! Abból rájöhetsz, hogy itt most éppen miről is van szó.
Zs.P. | 2012. január 31. | 11:48:09
harunalrasid | 2012. január 31. | 11:44:25
"Zs.P: az a ballib oktatás, amelyik nem hozta ki a magyar hadakat győztesnek mohácsnál?"
Nem. Az a ballib oktatás, amelyik évről évre a funkcionális analfabéták tömegeit engedi ki az iskolákból.
Tudod, hogy mi fán terem a "funkcionális analfabéta"?
makokriz | 2012. január 31. | 11:46:38
Magyarok!
Biztos értelmi képességünkkel van baj, vagy híven tükrözi Magyarország műveltségét?
- Nem tudom.
Orbán csatlakozik az új pénzügyi unióhoz - most akkor nem vagyunk függetlenek, oda szabadságunk, mostantól az Európai gyarmattá váltunk, s mi van az orbáni kijelentéssel:
"Mi ezúttal is megvédjük Magyarországot és a magyar emberek becsületét"
- oda a becsületünk is?
Vagy a „nemzetközi baloldal” újabb támadása Magyarország , vagy a Fidesz-kormány ellen?
Mi magyarok, mindenféle blődséget beveszünk s hagyjuk, hogy az orrunknál fogva vezessenek.
Sanyarú gyarmati sorsnak lehet ítélni azt, hogy az EU-tól 2011-ben 1300-1400 milliárd
forinttal többet kaptunk mint amennyit a közös kasszába befizettünk.
Magyarok!
Az igazság mindig győz, csak tudni kell kivárni, s mint tudjuk az idő pénz, ezt is mi fogjuk megfizetni.
harunalrasid | 2012. január 31. | 11:44:25
Zs.P: az a ballib oktatás, amelyik nem hozta ki a magyar hadakat győztesnek mohácsnál?
harunalrasid | 2012. január 31. | 11:42:52
Zs.P. | 2012. január 31. | 11:36:53
nem hiszem. ahogy hozzászólásaidat olvasom, neked még abból sem jutott:-)))
harunalrasid | 2012. január 31. | 11:40:52
te jó ég, ez az ember tényleg úgy gondolja, hogy ez magyarország diplomáciai sikere?
orvos látta már? ideje volna...
nekem erről a jóemberről ilyen esetekben a kisegér és az elefánt hídon történő menetele jut eszembe, amikor a kisegér felszól az elefántnak: hallod, hogy dübörgünk?
az, hogy mellesleg a vezér ezzel az aláírással lesz@rja a mellette kiálló "nem leszünk gyarmat" béketüntetőket, már teljesen lényegtelen.
taliga | 2012. január 31. | 11:38:06
A nem eurózóna tagországok, amelyek most aláírták, most egyben kötelezettséget IS vállaltak arra, ha belépnek az euróövezetbe, magukra nézve kötelezőnek ismerik el a mostani megállapodást!
Ez egyben egy szándéknyilatkozatnak is felfogható, hogy ti. nem vetik el alapjaiban a mostani megállapodást!
Zs.P. | 2012. január 31. | 11:36:53
bizinol | 2012. január 31. | 11:32:08
"Komoly gondjaik vannak a szövegértéssel, épp ezért kell az iskolákban ráerősíteni az olvasásra, illetve mai cuclibjeinket távol tartani a hatalomtól."
Igen.
A probléma az, hogy sajnos a ballib iskolai oktatás, még sokáig éreztetni fogja a hatását.
hecketaper | 2012. január 31. | 11:36:13
Ez a vesztes szabadságharc csupa győzedelmes csatából áll.
A kapitulációt követi a feltétel nélküli békekötés és a győzelemről beszámoló finesz-propaganda -csak balgáknak.
Zs.P. | 2012. január 31. | 11:34:44
elsore | 2012. január 31. | 11:30:15
"Miért írta volna alá, ha nem kell? Te aláírsz egy szerződést, ha nem áll érdekedben? Megérthetted volna "elsore" is... de láthatóan nem akartad. És szerintem most sem fogod. Fogod?"
Ha nem vonatkozik ránk, akkor mit számít?
Minek kekeckedjen ott, ahol semmi értelme?
bizinol | 2012. január 31. | 11:32:08
Zs.P. | 2012. január 31. | 11:23:01
Komoly gondjaik vannak a szövegértéssel, épp ezért kell az iskolákban ráerősíteni az olvasásra, illetve mai cuclibjeinket távol tartani a hatalomtól.
helsingőr | 2012. január 31. | 11:30:31
Moderálási alapelvek- komment törölve -
elsore | 2012. január 31. | 11:30:15
Zs.P. | 2012. január 31. | 11:23:01
elsore | 2012. január 31. | 11:08:02
""Mondd csak! Te tényleg nem érted, hogy mi történt?"
Dehogyisnem. Vityeszt megzsarolták, hogy nem kap hitelt, ha nem írja alá. És ha nem kéne a hitel, megtehette volna, ahogy a csehek is."
Bár Taliga már beidézte, de azért itt van még egyszer:
"Magyar diplomáciai bravúrnak részint azt nevezte, hogy a szerződés végső szövege szerint a szigorú követelmények csak akkor vonatkoznak az eurózónához jelenleg nem tartozó tagállamokra, ha azok belépnek az övezetbe. A másik – amit még nagyobb sikernek tart Orbán –, hogy a versenyképességet javítani hivatott Euró Plusz Paktumra való utalás kimaradt a szövegből (ennek Magyarország amúgy sem része), és nincsenek megemlítve az adóharmonizáció felé tett lépések sem."
"Miért ne írta volna alá? Nem vonatkozik ránk. "
Miért írta volna alá, ha nem kell? Te aláírsz egy szerződést, ha nem áll érdekedben? Megérthetted volna "elsore" is... de láthatóan nem akartad. És szerintem most sem fogod. Fogod?
helsingőr | 2012. január 31. | 11:28:08
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Lohere | 2012. január 31. | 11:25:19
Megint csatát nyertünk a szabadságharcunkban.
Zs.P. | 2012. január 31. | 11:25:06
beagleboy19741121 | 2012. január 31. | 11:11:22
"Ez való neked!!Fidesz hiszekegy!
hiszek egy istenben,
hiszek egy Orbánban
Hiszek Orbán Viktor urunk halhatatlanságában"
Te Fidesz-vallást akarsz alapítani? Ilyesmiben, rám ne számíts!
Zs.P. | 2012. január 31. | 11:23:01
elsore | 2012. január 31. | 11:08:02
""Mondd csak! Te tényleg nem érted, hogy mi történt?"
Dehogyisnem. Vityeszt megzsarolták, hogy nem kap hitelt, ha nem írja alá. És ha nem kéne a hitel, megtehette volna, ahogy a csehek is."
Bár Taliga már beidézte, de azért itt van még egyszer:
"Magyar diplomáciai bravúrnak részint azt nevezte, hogy a szerződés végső szövege szerint a szigorú követelmények csak akkor vonatkoznak az eurózónához jelenleg nem tartozó tagállamokra, ha azok belépnek az övezetbe. A másik – amit még nagyobb sikernek tart Orbán –, hogy a versenyképességet javítani hivatott Euró Plusz Paktumra való utalás kimaradt a szövegből (ennek Magyarország amúgy sem része), és nincsenek megemlítve az adóharmonizáció felé tett lépések sem."
Miért ne írta volna alá? Nem vonatkozik ránk. Akiket meg érint, mind belementek. Amikor ellenkezett, még úgy volt, hogy a mi költségvetésünkbe is bele akarnak szólni, ami az ország függetlenségét sértette volna. Mit szóltál volna, ha akkor - az eurózónán kívüli országok közül egyedül - aláírja?
revify | 2012. január 31. | 11:20:36
gétébé 10 01 12 nem sikerült a klérusnak világi hatalmat adni, mert - nem kérjük sem Tőle sem bárkitől, - nekünk van ízlésünk! A pudvás alkotmány összebarmolása, azért mégis az Isten áldd meg a magyart!-al kezdődik. A vérben gázolós francia Marseilles szövege talán nem ringy-rongy, ellentétben a mienkkel?
ombre | 2012. január 31. | 11:19:18
Tényleg Orbán? Nem azok, akik tönkre tették a magyar gazdaságot, már 2007-ben, és közben fülig eladósították az országot, hogy 2010-re semmi mozgástere ne legyen? Ombre!"
Becumiztad ezt a mantrát, és most már semmi se veri ki a fejedből.
Az államadósság 5%-kal volt kevesebb amikor Bajnai átadta a kasszát. Nem mondon hogy az is nem volt sok - ba de nem csökkentést ígért a kétharmad istened??? Zs.P!!!
Épp az a röhej, hogy a rengeteg duma ellenére ,inden mutató SOKKAL ROSSZABB!
Ha most úgy állnánk, mint 2010 áprilisában, nem kellene újabb IMF hitel, megmaradt volna 3000 milliárd nyugdíjmegtakarítás, nem lennénk tripla bóvliban, 265 ft lenne az euró és a frank 180, sokkal, de sokkal kisebben lennének a kamatok és a hozamok, fogyna jó áron a magyar államkötvény, esetleg beruházó is jönne, és tőke, lenne jogbiztonság (ami miatt nem jön) a bankok hiteleznének (a sarc miatt álltak le vele) és lenne valami belső fellendülés, beruházások, munka, ami mos egyáltalán nincs: túlélés van, recesszió és csődközeliség.
Zs.P. | 2012. január 31. | 11:13:05
Gábor_1983 | 2012. január 31. | 10:04:00
"De addig is, amíg Orbán rájött, hogy ez mekkor siker, addig is csúcsra járatta a forintot, ami miatt sokan tönkre mentek.
Coclib kormányzásról meg annyit, hogy a coclib oldal már decemberben azt mondta, hogy ebből nem maradhatunk ki. Orbánnak ehhez kellet még két hónap, akkor ki kormányzásképtelen?
Ezt bíróm a Fidesz szavazóban, fel sem fogja, hogy pont az ellenkezőjét mondják neki mint tegnap é sminden SIKER!!! Buták."
Az már fel se tűnik ugye, hogy az alatt a 2 hónap alatt teljesen megváltozott az a szerződés? Az amit Orbán most aláírt, az egyszerűen nem vonatkozik ránk, de két hónapja még azt akarták, hogy vonatkozzon. És ha nem vonatkozik ránk, akkor miért ne írná alá. Pláne, hogy az érintettek mind aláírták.
ombre | 2012. január 31. | 11:11:26
"Nekünk 2012-ben 2,5 százalékos strukturális reform-elmozdulásunk van – mondta Orbán Viktor az új szerződéssel kapcsolatban, úgy értékelve: Magyarország gyorsabban halad a saját útján, mint az unió többi tagállama."
Miről beszél ez?
Eben a halott országban semmi sincs: nincs 1 beruházás, 1 építkezés, a fővárosi közlekedés leáll, fejlődésnek nyoma sincs - és ha nem lenne a csúszás-mászás az IMF hitelért, ami kb 15 milliárd euró lehet - akkor itt a teljes államcsőd.
Orbán úgy henceg a világban, mint egy nagyhatalom miniszterelnöke, Putyin nem szokott így hencegni.
Milyen strukturális reform???
beagleboy19741121 | 2012. január 31. | 11:11:22
Zs.P. | 2012. január 31. | 11:06:17
Ez való neked!!Fidesz hiszekegy!
hiszek egy istenben,
hiszek egy Orbánban
Hiszek Orbán Viktor urunk halhatatlanságában
elsore | 2012. január 31. | 11:08:02
Zs.P. | 2012. január 31. | 10:54:41
elsore | 2012. január 31. | 09:53:07
"Csecse Bubum | 2012. január 31. | 09:42:33
"Orbán úr bátorsága és türelme minden dícséretet megérdemel."
Már amivel a köpönyegét forgatja?
Nem írom alá... majd megkérdezem otthon... aláírom..."
"Mondd csak! Te tényleg nem érted, hogy mi történt?"
Dehogyisnem. Vityeszt megzsarolták, hogy nem kap hitelt, ha nem írja alá. És ha nem kéne a hitel, megtehette volna, ahogy a csehek is.
beagleboy19741121 | 2012. január 31. | 11:07:42
ombre | 2012. január 31. | 11:01:18
Orbán is segíteni akar :)
Csak mint az őrült Don Quijote Ő is ellenségnek lát mindenkit.
Don Quijote a szélmalmokat vérszomjas óriásnak nézte....
Szóval nem a parlamentben hanem egy zárt intézet pihepuha borítású szobályában kellene harcolnia
ezredes35 | 2012. január 31. | 11:07:27
"valla"
Egy személyeskedő,kirekesztős,elvakult ideológiát követő ember. Hát ezért nem szeretem az ilyen O.V féléket.
"Aki nincs velünk ellenünk" jelszót hirdetik és ezeket
szerinte fel kell "akasztani". Isten majd megbocsát neki a
tetteiért.
Zs.P. | 2012. január 31. | 11:06:17
ombre | 2012. január 31. | 11:01:18
beagleboy19741121 | 2012. január 31. | 10:56:46
"Nekem Orbánról és a Fideszről mindig Don Quijote de la mancha
szélmalom harca jut eszembe."
Csakhogy az említett nemes lovag nem tett tönkre senkit - ellenkezőleg, mindenkin segíteni akart.
a mi Donunk meg szépen tönkretette az országot, most a veszett fejsze nyelét fogdossa Brüsszelben."
Tényleg Orbán? Nem azok, akik tönkre tették a magyar gazdaságot, már 2007-ben, és közben fülig eladósították az országot, hogy 2010-re semmi mozgástere ne legyen? Ombre!
ombre | 2012. január 31. | 11:01:18
beagleboy19741121 | 2012. január 31. | 10:56:46
Nekem Orbánról és a Fideszről mindig Don Quijote de la mancha
szélmalom harca jut eszembe."
Csakhogy az említett nemes lovag nem tett tönkre senkit - ellenkezőleg, mindenkin segíteni akart.
a mi Donunk meg szépen tönkretette az országot, most a veszett fejsze nyelét fogdossa Brüsszelben.
taliga | 2012. január 31. | 10:57:43
"...a szerződés végső szövege szerint a szigorú követelmények csak akkor vonatkoznak az eurózónához jelenleg nem tartozó tagállamokra, ha azok belépnek az övezetbe."
Ebben igaza van Orbánnak, mert a tavalyi fordulóban Cameronék feltétel nélkül elutasították, a magyar kifogás pedig pont az volt, hogy a az eurózónán kívüli országokra ne vonatkozzon!!
Bejött!!
Tényleg magyar siker!
Jager László | 2012. január 31. | 10:56:50
Orbán az OKOS?
Hát ez a tiszta virtuális átverés a mai való világban!
Na nézzed,ha érdekel!!!
Mi?
Az utó pia és a pál inka.
Üzeni Brüsszelből Manneken Pis!
J.L.
beagleboy19741121 | 2012. január 31. | 10:56:46
Nekem Orbánról és a Fideszről mindig Don Quijote de la mancha
szélmalom harca jut eszembe.
Zs.P. | 2012. január 31. | 10:54:41
elsore | 2012. január 31. | 09:53:07
"Csecse Bubum | 2012. január 31. | 09:42:33
"Orbán úr bátorsága és türelme minden dícséretet megérdemel."
Már amivel a köpönyegét forgatja?
Nem írom alá... majd megkérdezem otthon... aláírom..."
Mondd csak! Te tényleg nem érted, hogy mi történt?
hecketaper | 2012. január 31. | 10:46:26
"Most alszik a magyar a magyarban.
Minden nációnak van terve.
A magyar azt mondja, ha tönkrejut:
Így akartam. "
Ady
Clandon | 2012. január 31. | 10:41:42
autopia
Na, te a tipikus peldanya vagy a mindent megnagyarazo, hazudozonak.
Ilyenekre van szuksege Orban elvtarsnak: agytalan droidokra, mint amilyen te is vagy. Mehetsz nyalogatni Victorka fotojat, (meg mast is)
Na viszlat
mserussi | 2012. január 31. | 10:31:08
de jó, hogy olyan szigor lesz, mint az euróövezetben, de jó, hogy nem vagyunk benne, de jó, hogy nem tudjuk, akarunk-e belépni, de jó, hogy felbomlik az övezet - többek között ezek bontakoznak ki az orbáni kommunkációból. de jó, hogy pénz lesz a növekedés támogatására, de rossz, hogy viszont pénzért az IMF/EU-hoz kell fordulni, de jó meg de rossz, hogy megvédenek minket pénzügyi hálóval, de jó lesz, hogy a forintból euró erősségű pénzt fogunk csinálni, de rossz, hogy egyelőre nem úgy néz ki - van itt minden...
autopia | 2012. január 31. | 10:30:57
Az itt kommentelök többseget olvasva komoly megnyugvas tölt el, hogy mar a kormanyzasnak a közeleben sincsenek.
autopia | 2012. január 31. | 10:28:30
Akarhogy is hazudozik es fanyalog a NOL, ebben a döntesben van Orbannak sikere.
A szerzödes elökeszitese joreszt - bar nem a mostani vegleges formaban) a magyar es lengyel elnökseg alatt folyt.
Hazugsag az, hogy Orban elöször ki akart maradni belöle. Nem igaz, csak az alairassal kivant addig varni, amig jobban attanulmanyozzak a zömeben francia-nemet erdekeket tükrözö tervezetet.
Ez egeszen mas, mint a britek elutasitasa.
Ezzel a huzassal Orban idöt nyert es aztan - peldaul a lengyelek segitsegevel - sikerült ugy fellazitani a szöveget, hogy az a nem eurot hasznalo, gyengebb gazdasagu orszagok erdekeinek is jobban megfeleljen.
Azaz a magyar erdekeket (szövetsegeseket talalva) sikerült okosan ervenyesiteni.
casio | 2012. január 31. | 10:22:36
bizinol | 2012. január 31. | 09:45:55
Miről beszélsz te szerencsétlen! Milyen Fidesz kormányzásról? Egyetlen napot nem kormányoztak még csak a hatalmat gyakorolták. Pedig már ideje lenne felmutatni valamit.
Képzeld el, amikor ezt a nyilatkozatát elolvassák az Unió vezetői, milyen jól fognak szórakozni.
Aztán a jövő héten megint végig szívatják, amit persze az ilyen majmok megint rendkívüli sikerként fognak értékelni. Idióta!
atengerimalac | 2012. január 31. | 10:22:16
Moderálási alapelvek- komment törölve -
ombre | 2012. január 31. | 10:21:41
Mosolygok...
Csupa hordószónoki pöffeszkedés... az Uniót annyira se érdekli a csődközeli kis ország a lenézett diktátorával, mint a Maneken Pis kiskörme, a lábán - ott a szokásos lózung megy, ki tudja már hanyadszor.
Arra talán elég, hogy Brüsszel nem tesz keresztbe az IMF hitelnek, se ott még lesz egy-két gubanc.
És ezért megy minden köpönyegforgatás, kettős beszéd, annyit felfogott ez az örökké hencegő alak, hogy MOST vagyunk a görögök közelében - hotel nélkül összeomlik a gazdaság, itt a csőd.
De ehhez kellett közel két év csökönyös országrontó gazdaságpolitikája, és a jogbiztonság megszüntetése, ami miatt nincs beruházó, a működő tőke kimegy, nem bejön.
Mindig volt vesszőparipa: a munka világa (egy új munkahely nincs), az államadósság elleni harc (az államadósság nőtt, nagyon), most a növekedés a kulcsszó, figyeljétek meg, hogy ezt sulykolja a továbbiakban orrba-szájba - de ebből se lesz semmi.
|