Imremete | 2010. május 28. | 15:48:35
En nem hiszem egy csomo Fideszes politikusrol, hogy zsigerbol bunko. Martonyi, Kosa stb szerintem egyszeruen csak koveti a vezir intelmeit. Ha elment volna egyszeruen nem o lesz a kulugyminiszter oszt jo napot. Vagy benyalsz csontig vagy mesz a levesbe. Sajnos a vezir bunkosagat rakenyszeriti a beosztottakra. Szerintem. Egyszeruen nem hiszem el, hogy ennyi bunko legyen a Fideszbe.
onogurlar | 2010. május 28. | 15:22:29
Moderálási alapelvek- komment törölve -
adamant | 2010. május 28. | 14:20:05
"Lakat alatt a Külügy"
Igaza van Martonyinak! Ha kinyitná az ajtó, kiömlene az a rengeteg trágya az utcára, amit összegyüjtöttek 8 év alatt. Kell ez Pestnek?
Pucoljanak, klórozzanak ki mmindent és kezdjék elölröl felépíteni a "Magyar Image"-t.
Sok sikert!
füzfaág | 2010. május 28. | 13:20:17
Bohócnak néz ki amit eddig csinált az cirkuszba való.Afőnöke azt nyilatkozta,hogy állszentség lenne ha a kettösállampolgárságot felhagynák,ezek szerint marad a szenté válás-legalább Ők lassan annak nevezik magukat.A forradolmár szó már kevés.
mértéktartó | 2010. május 28. | 12:13:49
Jogállam, édes Jogállam! Szerencse, hogy a leendő külföldi állomáshelyeiket lelátogató majdani nagykövetek nem mondjuk az amerikai külszolgálatban tevékenykednek. Nemhogy helyszinelni (kinek a költségén), hanem ha a legcsekélyebb utalást tennék, vagy ráutaló magatartást tanusítanának a parlamenti bizottsági meghallgatás és jóváhagyás előtt, szinte automatikusan egyszerűen lekerülnének a napirendről. Az ok: megbocsájthatatlan sértés a törvényhozás felé, hogy lefutottnak veszik, vagyis semmibe veszik, üres formaságnak minősítik a honatyákat, a törvényhozói hatalmi ágat. Attól rettegek, hogy az érintettek többsége követni sem tudja ezt a logikát.
szinonim | 2010. május 28. | 12:08:12
Budai Proletár | 2010. május 28. | 11:43:47
Valószínűleg osztályvezetőkig bezárólag a kiszolgáló személyzetet le fogja cserélni. De lehet, hogy csak főosztály vezetőkig. A többieket lefelé már az újak elintézik. Ez a lakatolás üzenetet hordoz magában.
Budai Proletár | 2010. május 28. | 11:43:47
Én is bunkóságnak, a diplomáciai készség és érzék teljes hiányának tartom Martonyi viselkedését. Miből gondolja ez az ember, hogy elemi tisztelet nélkül elboldogul egy ekkora minisztériummal. A külügyben még egy gépkocsivezető is többet tud az elemi viselkedési szabályokról, mint ez a Martonyi féle sza...zsák!
laci_54 | 2010. május 28. | 11:14:08
Kivülálló szeretnék maradni!
Zavar az, hogy sokan nem a cikk tárgyával, hanem a másik személyiségével foglalkoznak.
Sajna nem mindíg sikeredik:(
Straszi1 | 2010. május 28. | 10:57:57
laci_54 | 2010. május 28. | 07:47:25
Laci, te melyik csoportba sorolod magad? :-)))
tapa | 2010. május 28. | 10:12:13
Ha Martonyi nem megy el ma, akkor bunkó. Ezzel nem lehet és szabad finomkodni.
Ami ennél érdekesebb: "Úgy tudjuk, bizonyos külföldi misszióknál már leviziteltek az utódok, s háztűznézőt tartottak a rezidenciákon, miközben az új nagykövetek parlamenti bizottsági meghallgatása csak valamikor nyár közepén esedékes." Érdemes lenne annak is utánajárni -"oknyomozni" akár"-, hogy ezek az "utódok" saját pénzből mentek-e "levizitelni".
Szamok Embere | 2010. május 28. | 08:31:42
" Martonyi János nem fogadta el elődje meghívását a pénteki búcsúbeszédre."
Ismerek olyan öreg bolsevikot is, aki úriember lett.
medve1942 | 2010. május 28. | 08:08:00
"Ne bántsd a magyart!" Ez egy hadvezér és politikus-költő szájából jól hangzott. De egy diplomatáéból?
"Nem hagyjuk szó nélkül, ha magyarellenességet tapasztalunk..." - nagyon helyes, nem hagyjuk szó nélkül, de kinek szólunk? A 47-es párizsi békét jegyző országok vezetőinek? És mi a magyarellemesség általánosan, nemzetközileg elfogadott ismérve? A szovjetellenesség kiváló gumifogalom volt a politikai bíróságok számára, az Amerikaellenességet Vizsgáló Bizottság meg meg is szűnt épp jogi okokból, tudtommal.
Huszadrangú kérdés ez az átadás-átvétel, odamenés-nem odamenés vita, sokkal fontosabb, hogy mennyire tud külföldön diplomata lenni egy külügyminiszter? Fico olyan, amilyen, de vendégként Szlovákia államának fiatalságára utalni olyan udvarias, mintha megérdeklődnénk, mennyi most a kedves mama árfolyama az utcasarkon? Ne mindegy, most már szinte órákon belül kiderül, mit ért el Fico et Co. a színházi előadásával.
laci_54 | 2010. május 28. | 07:47:25
Számomra fura dolog, hogy a kommentelők egy része csak a népszabit fikázni jár ide, másik részük pedig a beírásoktól kap orgazmust....
tota | 2010. május 28. | 07:47:18
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Matyi bácsi | 2010. május 28. | 06:24:11
Moderálási alapelvek- komment törölve -
subi2 | 2010. május 28. | 06:10:22
Moderálási alapelvek- komment törölve -
nablaquadrat | 2010. május 28. | 05:38:42
Magam is emlékszem, mikor egyszer, iszonyatosan régen egy megszűnőfélben lévő minisztérium ürességtől kongó folyosóitól búcsuztam.
Az ürességtől kongó folyosóknál -szerintem- csak egy szomorúbb látvány van, az őket benépesítő ürességtől kongó fejek látványa.
sanyóka | 2010. május 28. | 05:34:46
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kocsobur | 2010. május 28. | 05:21:23
"A Külügyminisztérium épületébe péntek délután 15 órától hétfő reggelig, az átadás-átvétel kezdetéig csak Balázs Péter ügyvezető külügyminiszter előzetes hozzájárulásával és írásbeli engedélyével léphet be bárki. Az ez idő alatt ki- és belépőkről naplót vezetnek – tudtuk meg külügyminisztériumi forrásból."
Borzasztó, tényleg...
Miért, eddig hogy volt? A Külügy olyan volt mint egy aluljárói illemhely,
akinek dolga volt, az benézett?
spartacus | 2010. május 28. | 01:34:42
sendervári | 2010. május 27. | 23:20:57
Ugyan mitol lenne ertelmetlensegi bunko? Mert az a velemenye, ami? Raadasul teljesen jogos is. Miert nem a velemenyevel vbitatkozol (tudom, mert igaza van)? Marad a szokasos szelsojobberes tempo: minostgetsz. Ennyire vagytok kepesek, ennek a gondolkodasnak prominens peldaja Martonyi BUNKOSAGA is.
EkviLibrium | 2010. május 28. | 00:02:55
Amennyit eddig teljesített, nos, attol maradhatna zárva örökké. Észre sem vennénk.
sendervári | 2010. május 27. | 23:20:57
Ime a "hagyományos értelemben európainak nevezhető" "baloldali progresszió" újabb példája, a mindig higgadt és visszafogott értelmetlenségi.
Egy született diplomata. Nemám valami jobbos bunkó.
Gratula
nyugdíjas | 2010. május 27. | 23:18:59
De ha bármit is hiszünk magunkról,jobb és baloldalon, azt sose felejtsük el, mit kívántak a szovjetek a kivonuláskor: sok sikert, magyarok!Azaz mindegy, hogy ki, de magyar!Ha az összes ganét kipucoltuk volna,igencsak csökkent volna a gerinces, becsületes magyar nép lélekszáma.
értelmetlenségi | 2010. május 27. | 23:16:47
"Martonyi János nem fogadta el elődje meghívását a pénteki búcsúbeszédre."
Mint ahogy a többi újdonsült miniszter se, és - természetesen - a Nagy Vezér sem hajlandó a művelt világban bevett szokás szerinti minisztériumi váltásra. Nincs ebben semmi meglepő: az udvarias kézfogással történő vezetésátvételre csak intelligens emberek képesek, a bunkók nem.
Kelenf | 2010. május 27. | 23:13:06
Arany János örökbecsü sorai jutnak eszembe: "Szép öcsém, be nagy kár, hogy apád paraszt volt s te is az maradtál!"
sendervári | 2010. május 27. | 23:10:11
Jajjjj!!!! Megérkezett sydney is a "hagyományos értelemben európainak nevezhető" ausztrál.
Lesz nemulasss!
sendervári | 2010. május 27. | 23:06:18
RáDios, ha mást nem is saját magatokat, a baloldalt, egy időre lenulláztátok :)
További jó dühöngést! (persze csak "hagyományos értelemben európainak nevezhető" módon ám...)
sydney | 2010. május 27. | 23:03:48
"adam2000" - miért a főnöke, a kis diktátor az talán nagyobb "kapacitású"? Egy alcsúti niemand.
sydney | 2010. május 27. | 23:01:23
Martonyi elvtársról csak annyit, hogy saját testvére sem áll szóba vele elég régóta. De ha ránéztek, a kép önmagáért beszél.
Rá Dios | 2010. május 27. | 22:48:06
Sendervári uram, ezt jól megbeszélted magaddal! Hidd el, örülnék, ha igazad volna. De nincs. Nem erről szól a közhangulat, nem mutat erre egyetlen hagyományos értelemben európainak nevezhető gesztus sem.
Ja, és kivételesen hagyjad, hagyjátok a "8 év alatt tönkretteték..." kezdetű dumát. Most ti jöttök. Nem tud sokkal jobb lenni, mert a nép ugyan másként szavazott, de ugyanaz maradt.
sendervári | 2010. május 27. | 22:37:02
Szánalmas erőlködés ez az egész: a bombasztikus cím után a szövegből persze kiderül, hogy a zárás meg naplózás egyrészt nem újdonság, másrészt az átadó gesztusa. Az is kiderül, hogy együtt állnak a dolgozók elé hétfőn. (Valószínűleg Martonyi pénteken nem ér rá.) Biztos vagyok benne, hogy az előd és az utód kiváló viszonyban vannak egymással, és jót mosolyognak az ilyen buta cikkeken.
De annyira kellene valami botrány, amin a sok frusztrált balos végre jól kidühöngheti magát! (ld. a kommentek többségének alpári stílusát)
Hát kedves balosok. Ha ettől nagyobb "bunkóság" nem lett volna az elmúlt 8 évben, még mindig ti kormányoznátok.
Ezzel szemben most van kétharmad, a jobbik vastagon a parlamentben, szdsz, mdf meg sehol. Ezt hozta össze a baloldali progresszió és az oly tehetséges vezére.
Na ezen kellene dühöngeni, kedves balos barátaim!
b41ci | 2010. május 27. | 22:19:00
Martonyi nem tezs eleget elődje meghívásának. A bunkóság a Fidesz legfőbb vezetéséből kiindulva szétárad az egész pártban és a hívek döntő többségében.
tudodki | 2010. május 27. | 21:59:06
A baloldali hozzászólásokból kitűnik, sokan a választások óta igen nagy súlyt cipelnek...
gope | 2010. május 27. | 21:56:36
andras1
Ha valakit meghívnak egy eseményre, ami az ő ügykörébe tartozik, illik odamenni.
Nekem egyébként nincs kifogásom az ő minisztersége ellen, Te valamit félre értettél.
Inkább ő, mint Németh Zsolt.
Rá Dios | 2010. május 27. | 21:51:06
Kínos.
Remélem, Martonyinak is. Olyan komoly embernek tudtam pedig.
neandervölgyi ősfityisz | 2010. május 27. | 21:47:20
Na,ennyit a NEMZET egységéről.Mit akarnak ezek a mocskos,nagyképű,rohadék fidesznyikok?Nem 15 milla,de talán ha 2milla magyart képviselnek.Jó lesz,ha észben tartják,mert nagy lesz a futás,Pintér ide,Pintér oda.
andras1 | 2010. május 27. | 21:46:27
gope | 2010. május 27. | 21:29:22
"Azt nem tudom, hogy mi az oka Martonyi viselkedésének, mert ő eredetileg Úriember."
Tképpen mit nehezményezel Martonyi viselkedésében? Hétfőn lesz közös megjelenésük a távozó miniszterrel, és azon ott lesz.
Még jó, hogy szombaton és vasárnap nem kell további balázsolásokra mennie.
Egyébként Martonyi egyébként kifejezetten nem akart miniszter lenni, úgy beszélte rá Orbán a magyar elnökség idejére.
abaxa | 2010. május 27. | 21:40:27
Gene Harris: Listen Here. Óriási groove......
Guditta | 2010. május 27. | 21:33:10
Bunkójankó banda.Fejétől bűzlik a hal.
Spartan | 2010. május 27. | 21:31:34
Érdekes, hogy sokan az mszmp-vel példáloznak, elfelejtve azt, hogy az mszmp utódpártja az mszp...egyébként még ez a Balázs volt a nyolc év egyetlen normális minisztere....
gope | 2010. május 27. | 21:29:22
Azt nem tudom, hogy mi az oka Martonyi viselkedésének, mert ő eredetileg Úriember.
Mindig olyan területen működött, ami már a régi rendszerben is ( Kádár) megkülönböztetett inteligenciát és tárgyalókészséget igényelt.
Az Antal kormányban is Katona Tamással együtt a legszimpatikusabb figura volt.
Lehet, hogy ez a fidesznyik stílusból ered, talán pökhendi párttársaira szeretne hasonlítani, de tényleg sokat romlott az utóbbi 10 évben.
Remélem diplomáciai munkája nem fog okot adni semmi panaszra, bár az irányvonal a pártközpontból adott lesz.
Meglátjuk pár hét múlva.
tutturuttu | 2010. május 27. | 21:23:54
Moderálási alapelvek- komment törölve -
mserussi | 2010. május 27. | 21:21:53
olyan tanmeseszerű ez a kis cikk. így kezdődik a nemzeti együttműködés, rendszerszemléletűen....
Speaker | 2010. május 27. | 21:20:30
Martonyi csak azt teszi, amit a főnőke enged neki. Szóval egy nagyképű, kultúrálatlan ember bábja.
FONTANA | 2010. május 27. | 21:09:15
Igazi diplomataként viselkedik Martonyi. Biztos még mszmp-tag korában tanulta az etikettet.
dönci4 | 2010. május 27. | 20:47:28
Moderálási alapelvek- komment törölve -
nyugdíjas | 2010. május 27. | 20:36:15
Az úr a pokolban is úr, a paraszt nő mint a gaz.
walsz | 2010. május 27. | 20:25:29
Balázs Péter péntek délelőtt köszön el az állománytól. Az eseményre meghívta utódját is, aki nem fogadta el az invitációt-
Na igen. A bunkóság az bunkóság.
Vagy a volt MSZMP-s Martonyi szégyelte magát komcsi múltja miatt?
Mekmörfi | 2010. május 27. | 20:22:58
Mint az OVIban!
Bár hiba is lenne, bármilyen elegáns gesztust elvárni....
A T-Rex sem megy manikűröshoz, mielőtt szétszaggat, és a keselyűnek sincs szüksége szájsprayre.
adam2000 | 2010. május 27. | 20:17:59
Nem szeretem ezt a Martonyit. Kis kapacitású valaki.
Nem tom miért nem találnak jobbat nála.
Virág elvtárs s.k. | 2010. május 27. | 20:14:53
Balázs Péter mind az elődjénél (Kovács elvtárs) mind az utódjánál (Kovács elvtárs) jobb volt.
Mars | 2010. május 27. | 20:12:24
Emlékeztek? A Fidesz ellenzékben még a tisztviselők érdekeit "védte", tömeges elbocsájtási tervekkel vádolva az előző szocialista kormányokat.
Most meg föltehetően nem csak a sajtóban meglebegtetett szándék szerint hatalmas átszervezésekre, leépítésekre készül. Mást ellenzékben szavakkal - mást kormányon tettekben. Ismerős fideszes mentalitás.
Antananarivo | 2010. május 27. | 20:00:36
Mostanában kevés magyar politikusra tudok elismerően gondolni. Balázs Péter, úgy vélem az üdítő kivétel.
adamant | 2010. május 27. | 19:58:28
Igaza van!
Illetéktelent esetleg agyoncsapnának az innen-onnan kizúduló csontvázak.
:)
|