BoogeyM@n | 2010. szeptember 1. | 14:21:53
10%-a? áh szét kell nézni a pesti éjszakába pl:belváros tizenéves szarzsákok vodkásüveggel mászkálnak itt már gyerekkorban elkezdődik minimum 90% alkoholista mert nincs más hobbi hétvégén csak díszKo
boros0208 | 2010. szeptember 1. | 05:33:46
erlauer | 2010. augusztus 31. | 08:46:41
"Alattuk laktak Putikék, ha jól tudom, hivatalosan hatan voltak bejelentve, de néha tizen és huszan is dőzsöltek, mint a romák általában. Nyilván az idegeire mentek - gesztikulál hevesen egy nyugdíjas korú férfi." NOL
Nem kell hozzá túlzott képzelőerő, hogy valaki kitalálja mi volt a konfliktus okozója.
Colt45 | 2010. augusztus 31. | 19:53:49
Vigyázó szemetek Pozsonyra vessétek...szép munka volt, respect.:)
A faszi egy hös, nyugalma legyen áldott.
xanadu | 2010. augusztus 31. | 11:20:29
Pasinszki | 2010. augusztus 31. | 08:09:
"Tönkrement emberek, szétesett családok, hhh. gyerekek, balesetek sokasága."
Ezen a területen jelentős fejlődés várhat.
Hamarosan megjelenik az olcsó, házilag pancsolt pálinka.
boros0208 | 2010. augusztus 31. | 08:58:46
erlauer | 2010. augusztus 31. | 08:46:41
Gondolom a lövöldözőnek az volt a hobbija, hogy romákra lövöldöz és öngyilkos lesz utána.
boros0208 | 2010. augusztus 31. | 08:56:21
Pasinszki | 2010. augusztus 31. | 08:11:52
Én szociálisan érzékeny vagyok. Ezek az emberek is élhetnének még ha ostoba politikusok nem erőltetnék rá az integrációt olyan emberekre akik nem alkalmasak még rá. Láttam én már pl. Nagybányán két olyan többemeletes talán a 80-as években épített házat ahol nem volt már semmi nyílászáró és semmi éghető anyag, mert az ott lakók mindent elégettek. Itthon a szülőfalumban egy régi cselédházat (több lakás) amit az oda költöztetett romák az erdőtől kb 100 méterre végiglaktak és amikor az utolsóból is elégették az éghetőt, tovább költöztek. Nem szabad több lépcsőt átugorni. Az avasi lakótelep is egy nagyon jó példa.
erlauer | 2010. augusztus 31. | 08:46:41
@ boros0208 | 2010. augusztus 31. | 06:33:39
Gondolom, utána néztél, mit követtek el az áldozatok és a sebesültek - köztük egy 3 éves gyerek is -, mielőtt itt "gettólakózni" kezdtél.
Il Matto | 2010. augusztus 31. | 08:37:07
giorgio | 2010. augusztus 31. | 00:36:25
My sweet policorr :-)
Nem fáj.
Előítéletes vagyok. Sőt közép- és utóítéletes is.
Persze csak kifinomultan.
Pasinszki | 2010. augusztus 31. | 08:11:52
A maguk szociális érzékenységével és problémamegoldó képességével már sokra vittük.
Pasinszki | 2010. augusztus 31. | 08:11:52
Kedves boros0208!
Gratulálok szociális érzékenységéhez, és problémamegoldó képességéhez. Még sokra viheti.
Pasinszki | 2010. augusztus 31. | 08:09:56
Kedves Laca!
Ténylegy jópár évszázada együtt élünk az alkohollal, ám ennek következményei vannak. Tönkrement emberek, szétesett családok, hhh. gyerekek, balesetek sokasága. Magyarország lakosságának kb. 10 %-a alkoholista. Ám ez nem probléma, nekünk a csekély elterjedtségű (és minden káros hatása ellenére devianciát nem okozó) marihuána a mumus. És esküszünk a büntetőjogi megoldásokra.
boros0208 | 2010. augusztus 31. | 06:33:39
Számítani lehetett rá, hogy előbb-utóbb elszakad a cérna valahol valakinél.
Nem lehet civilizálatlan gettólakókat egyenesen normálisan élő emberek közé költöztetni, mert annak biztos oka van, hogy a lövöldöző ennyire elvesztette a fejét. Ez intő példa kellene, hogy legyen a magyar politikusoknak is.
Laca, | 2010. augusztus 31. | 06:09:59
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Pasinszki | 2010. augusztus 31. | 01:30:34
Hege Hugó | 2010. augusztus 30. | 14:48:05
"Nesze nektek liberális iditóák, mi lenne ha legalizálnák a drogokat?!"
Konkréten milyen nem legalizált drogra tetszett gondolni? Mert sokszáz féle kábszer legális, köztük sok könnyen hozzáférhető. Pl. alkohol, aceton, éter, kéjgáz. De legális a légyölő galóca is, vagy a varangyméreg, a bolondbeléndek, a mefedron. Az alkohol áldásos hatását csak a vak nem veszi észre. Bölcs vezérünk meg még rá is tett egy lapáttal.
giorgio | 2010. augusztus 31. | 00:36:25
Moderálási alapelvek- moderált komment -
BgyM@n | 2010. gszts 30. | 23:33:33
vlszm: hgc!
l Mtt | 2010. gszts 30. | 23:36:11
vlszm: tdm, hgy fj, d ttl mg z mrdsz, hb prblsz kfnmltnk ltszn
Il Matto | 2010. augusztus 30. | 23:36:11
giorgio | 2010. augusztus 30. | 23:19:51
Gratulálok! Mérhetetlen kreativitásról tanúskodó válaszával Ön nyert egy 2 főre szóló wellness hétvéget a kassai Lunik 9-ben.
BoogeyM@n | 2010. augusztus 30. | 23:33:33
Jól tette én is így csinálnám minnél többet♥☻ annyi se elég
van belőlük sok mint a csótányokból
Biztos jó oka volt rá ha így bepöccent
giorgio | 2010. augusztus 30. | 23:19:51
Il Matto: hát persze, ha cigány az áldozat, csak ő lehet a hibás, ugye, ez csak egyértelmű, nem? Honnan tudjuk? Hát onnan, hogy cigány, honnan máshol (én ugyanis más infót még nem láttam az áldozatokról). Két lehetőség van, vagy úgy gondolod, hogy ha valakit lelőnek, mindenképpen az áldozat a hibás, vagy roppant előítéletes vagy.
Il Matto | 2010. augusztus 30. | 23:08:58
Erre mondják az USA-ban hogy: he went POSTAL.
Mivel azonban feltételezem, hogy nem erőszakos videójátékok betiltásáért tüntető szülők támadása miatt rágott be, sem pedig azért, mert a helyi muszlim kisebbség boltjában a kassza előtt kígyózó sor hossza gátolta a kecsketej megvásárlásában, sőt mégcsak könyvellenes favédő ultrazöldek sem gyújtották rá a könyvtárat ezért azt gondolom: valamelyik közeli családtagja kapott az elmúlt 168 órában akarata ellenére a kívántnál nagyobb ízelítőt a navajonki törzs sajátságos kultúrájából, éppen annak a családnak a beható közreműködésével.
giorgio | 2010. augusztus 30. | 22:56:09
tényleg hangulatkeltő a főcím, de az, amit a jobbos kommentelők hörögnek az meg egyenesen szánalmas: ha amúgy nem, hát pont Szlovákiáról beszélve egyértelmű, hogy egy kisebbséget, legyen az magyar vagy cigány, pozitív védelem illet meg, magyarán ha bántják, egyből meg kell vizsgálni,nem rasszista indítékból történt-e. Ugyanezt mondanátok, ha felvidéki magyarok lettek volna az áldozatok? Hogy minek itt hangulatot kelteni a nemzetiséggel?
Kontaktus | 2010. augusztus 30. | 21:59:21
catroot | 2010. augusztus 30. | 21:54:40
Hát, elég csak átkukkantani Szlovákiába, hány magyar szlovákosította a nevét, hogy hagyják már végre békén. Itt meg a normális életvitelű romák próbálják ugyanezt, csak nekik nehezebb, mert barnább a bőrük stb.
catroot | 2010. augusztus 30. | 21:54:40
elírtam...: "hogy megmerné-e ezt a döntését kérdőjelezni..."
catroot | 2010. augusztus 30. | 21:53:37
Bezerédy brigadéros | 2010. augusztus 30. | 21:19:42
Egyetértek!
Kontaktus | 2010. augusztus 30. | 21:37:18
Ez olyan "komikus" valahol, ha egy cigányszármazású ember nem vállalja fel, hogy az, ami. Képzeljük el, hogy egy vietnámi nem vállalja fel magát. Eltudnám sajnos képzelni a közigazgatásról akár, hogy megmerné ezt a döntését kérdőjelezni...
Szóval azt nem értem, hogy például Angliában nyugodtan leírják, hogy fekete valaki, indiai, stb. Itt meg azon rugózunk, hogyha valaki megmondja valakiről, hogy milyen származású, az biztos veszélyt jelent.
alterego56 | 2010. augusztus 30. | 21:43:19
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Kontaktus | 2010. augusztus 30. | 21:37:18
Bezerédy brigadéros | 2010. augusztus 30. | 21:25:42
Tudtommal ha meg is kérdezik egy kérdőíven , hogy melyik nemzetiséghez tartozol, akkor sem vagy köteles válaszolni rá, mint ahogyan eddig a vallásodra sem kellett. Ráadásul nem kapunk hiteles képet, mert sok roma nem vállalja föl a hovatartozását, mert nem akar azonosulni azzal a népcsoporttal, ami a többségi társadalom szemében egyenlő a lustasággal, lopással stb.
rénszarvas | 2010. augusztus 30. | 21:31:00
De miért van fülvédője???
Bezerédy brigadéros | 2010. augusztus 30. | 21:25:42
Sőt, kötelező jelleggel kellene nyilatkoztatni a népszámláláskor is az állampolgárokat a származásukról, majd ezt kontrollkérdésekkel ellenőriztetni!
Milyen állam az, amely azt sem tudja, hogy milyen a nemzetiségi összetétele? Tudja valaki, hogy kis-Magyarországon hány cigány él? A Népszava legutóbb félmilliót írt, a Barikád pedig 1,2 milliót.
A különböző (és zömében teljesen fölöslegesen működő)közvéleménykutatók ezt nyomozzák ki, hiszen ez az adat a népesség többségét érdekli; az viszont, hogy a színtelen-szagtalan elempé éppen három vagy öt százalékon áll-é, a lakosság 95 százaléka számára tökéletesen indifferens.
Pyriel | 2010. augusztus 30. | 21:20:50
vau-vau | 2010. augusztus 30. | 20:07:53
Sok ilyen eset van.
Nem akarom erlauert megbántani, de ő is tudna mesélni arról, hogy voltak, akik aláírtak - azt hiszem tudja miről van szó - aztán eltelt pár év és az élet nem őket igazolta. Történt a fejre hamuszórás?
xanadu | 2010. augusztus 30. | 21:20:38
Nyolc tár egy kalasnyikovhoz az 240 db lőszer.
Nem semmi ...
Bezerédy brigadéros | 2010. augusztus 30. | 21:19:42
"finom", elnézést!
A származásról: igenis joga van megtudni mindenkinek, hogy egy bűncselekmény elkövetője milyen származású. Ez nem is lehet kérdés. A cigányoknak is joguk van megtudni, hogy pl. egy őket érintő bűncselekményt egy erdélyi magyar vagy egy vietnámi ültetvényes követte-é el. Sőt, a részletes médiatörvényben ezt a tájékoztatást kötelezővé kellene tenni! A rendőrök számára is!
aladddin | 2010. augusztus 30. | 21:15:57
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Bezerédy brigadéros | 2010. augusztus 30. | 21:13:54
Puff neki | 2010. augusztus 30. | 16:27:46
"Tanulság: katonatiszti lakótelepre ne terjesszük ki a fészekrakó programot."
leheletfinok hozzászólás: viszi nálam!
eszbé | 2010. augusztus 30. | 21:11:16
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Kontaktus | 2010. augusztus 30. | 21:06:50
Itt még nem lehet tudni, hogy mi volt az indíték. Ezért nem biztos, hogy ki kellett volna emelni a címben , hogy cigány áldozatok vannak.
Kontaktus | 2010. augusztus 30. | 21:05:14
sanyi77 | 2010. augusztus 30. | 20:40:39
Valószínűnek tartom, hogy azért, mert ha valakit a származása miatt ölnek meg, az más tészta. Ha a gyilkos "simán csak" verekedés közben ver halálra valakit, mert mondjuk féltékeny volt, akkor nem azért ölt, mert a másik német vagy szlovén, hanem szerelemféltésből. Ilyenkor lényegtelen, hogy az elkövető cigány-e vagy nem.
bunkóságotoltó | 2010. augusztus 30. | 21:02:04
"Nem szeretnék gusztustalan lenni a megjegyzésemmel...." Háááát pedig az vagy....
bunkóságotoltó | 2010. augusztus 30. | 21:01:16
sanyi77: ki a nyavaját érdekli az, hogy te kivel értesz egyet. Nyilasok! A jelenlegi szituációban cigányok az áldozatok. Most ez a hír van előttetek.Erről ez jut az idegdúcaitokba? Nyilas retorikával élve, szánalmasak vagytok.....
sanyi77 | 2010. augusztus 30. | 20:40:39
Moderálási alapelvek- komment törölve -
bunkóságotoltó | 2010. augusztus 30. | 20:38:36
Moderálási alapelvek- komment törölve -
alterego56 | 2010. augusztus 30. | 20:23:05
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Fóbia | 2010. augusztus 30. | 20:04:57
Moderálási alapelvek- komment törölve -
erlauer | 2010. augusztus 30. | 19:36:11
Dévényújfalu: nyolc áldozat, 13-an kórházban, volt katona vagy rendőr lehet a tettes
Cikk küldése ismerősnekCikk nyomtatása
2010. augusztus 30. hétfő, 17:47 | ÚJ SZÓ ONLINE
Pozsony
|
Nyolc áldozata van a hétfői dévényújfalui mészárlásnak, egy 52 éves nőt néhány órával a történtek után holtan találtak a lakásában - jelentette sajtótájékoztatóján Daniel Lipšic belügyminiszter.
A Sme (sme.sk) felvétele, a Sme engedélyével
A sajtó érdeklődésére megerősítette, hogy a Pozsony Dévényújfalu városrészében történt mészárlásnak egy roma származású család az áldozata. Velük - négy nővel és egy férfival - a 48-50 év körüli támadó egy lakásban végzett. Később egy idősebb férfit is lelőtt a lépcsőház előtt. A z épület előtt lövöldözni kezdett, megsebesítve 15 embert - köztük egy rendőrt is. Végül magával is végzett. A 15 sérült közül kettőt a helyszínen láttak el, 13-an pozsonyi kórházakban vannak. Egyikük válságos, három sérült pedig súlyos állapotban van. A többiek állapota kielégítő, stabil.
Mivel a tömbházban fegyveres testületek volt tagjai is laknak, a sajtó feltette a kérdést: a tettesnek van-e köze ezekhez a testületekhez. Erre Lipšic - további részletek közlése nélkül - annyit felelt, hogy van ilyen összefüggés. A Sme napilap értesülése szerint egy volt katonáról van szó.
Hege Hugó | 2010. augusztus 30. | 19:34:43
erlauer | 2010. augusztus 30. | 19:33:13
Értem. Akkor visszavonva.
erlauer | 2010. augusztus 30. | 19:33:13
@ Hege Hugó | 2010. augusztus 30. | 19:05:56
Akik a Moszkva-téri ügyben tévedtek, azok nem "erlauer-félék" voltak. Én folyamatosan kértem a szereplők egyikét-másikát, hogy türelmesebbek legyenek, és nem vettem részt az ügyben.
Hege Hugó | 2010. augusztus 30. | 19:05:56
Egyetértek veled Walden!
Sajnos ma az a tendencia, hogy ha egy cigányt lelőnek, automatikusan bemondják, hogy romát öltek meg.
Akkor mondják be automatikusan, ha egy magyar öl magyart is. "Egy magyar lelőtt egy magyart". Például.
Mert ez rasszizmus. Ugyanis kiemeli a cigányokat az átlag közül. Lehet, hogy csupán azért ölte meg őket, mert éppen rosszkor voltak rossz helyen. Milyen dolog ez?
Ha azért ölték meg őket, mert cigányok voltak és vagy erre alapos a gyanú, akkor lehet ilyenről beszélni.
Nem úgy mint pár éve a Moszkva téren, ahol az erlauer-félék először estek hatalmasat a saját csapdájukba és sült el visszafele a puska, mikor "óriás tüntetést" szerveztek 150 fizetett tüntetővel és kiderült, hogy az elkövető is roma.
Szóval egyelőre ez a hangulat szítására jó.
sixtin | 2010. augusztus 30. | 19:02:58
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Walden | 2010. augusztus 30. | 18:59:27
Pyriel | 2010. augusztus 30. | 18:12:47
A BBC általam olvasott cikke (http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-11129844) csak idézte egy óvónő állítását, de nem hangsúlyozta. De valóban, az Új Szó 17:47-es írása szerint a belügyminiszter megerősítette ezt a hírt.
Szerintem akkor korrekt az áldozatok nemzetiségi hovatartozásának hangsúlyozása (nem megemlítése, hanem címben kiemelése), ha bizonyítottan rasszista tettről van szó (de nemcsak a romák ellen, hanem bármely más nemzetiség ellen). Egyelőre olyan keveset tudunk erről a borzalmas tettről, hogy szalagcímben az olvasó arcába tolni a mi (vagyis az újság) véleményét, pontosabban prekoncepcióját róla, nem korrekt. És éppen mert Magyarországon vagy Szlovákiában fokozottan fennáll az ilyen gaztettek rasszista indítéka, illene óvatosan bánni az állításokkal. Ugyanis még egy romát is körülbelül tízezer okból ölhetnek meg, és ezeknek csak az egyike a rasszizmus.
Pyriel | 2010. augusztus 30. | 18:52:36
Szömörcsög | 2010. augusztus 30. | 18:32:18
A magántulajdon védelmezhető éles lőfegyverrel is. Nemde?
Igazából csaszi kéne, ő tudna pontosabbat mondani erről.
Drugics Cézár | 2010. augusztus 30. | 18:44:40
Moderálási alapelvek- komment törölve -
adamant | 2010. augusztus 30. | 18:43:24
Szömörcsög | 2010. augusztus 30. | 18:30:05
"Árnyékra vetődtél öreg...:))))))"
Nem vetödtem, mert az elsö híradások szerint egy 15 éves drogos fiú volt a tettes. Mondta egy ottlakó...!
(Amúgy azóta többször változott a helyzet, úgyhogy én vagyok legkevésbé félrevezetett...)
Szömörcsög | 2010. augusztus 30. | 18:32:18
Pyriel | 2010. augusztus 30. | 16:43:46
2006-ban Szlovákiában is megszünt a sorkötelezettség!
Szömörcsög | 2010. augusztus 30. | 18:30:05
adamant | 2010. augusztus 30. | 15:52:58
Árnyékra vetődtél öreg...:))))))
Kontaktus | 2010. augusztus 30. | 18:23:36
minime | 2010. augusztus 30. | 18:13:18
Most néztem meg az Új Szó honlapját, ott egyértelműen azt nyilatkozta a rendőrség, hogy roma család , és hogy nyolc áldozat van, mert egy nőt később holtan találtak egy másik lakásban. Meg azt is, hogy vagy katona, vagy rendőr volt a lövöldöző gyilkos.
taliga | 2010. augusztus 30. | 18:16:06
Lehet, hogy a pasas a foton egy mesterlivesz rendor es eppen az elkovetot probalja levadaszni, ezert nincs nala lathatoan a 8 tar...
Meg talan nem is Pozsony, hanem Portorozs...
minime | 2010. augusztus 30. | 18:13:18
Walden: volt már az is a főcím, hogy 15 éves drogos követte el a gyilkosságokat. így kijelentő módban... tényleg vicc, hogy lehoznak mindenféle hallomást mintha tény lenne.
Pyriel | 2010. augusztus 30. | 18:12:47
Walden | 2010. augusztus 30. | 18:03:01
BBC hangsúlyozza.
Ha pedig pl. Magyarországon történik hasonló, akkor "kötelezően" hangsúlyozzák, úgyhogy ez így korrekt.
Walden | 2010. augusztus 30. | 18:03:01
Mértéktartó források (HVG, BBC, Der Standard) nem hangsúlyozzák az áldozatok esetleges nemzetiségi hovatartozását, ezt hivatalosan nem is közölték, de a Népszabadság egy szóbeszéd alapján ezt teszi meg nagybetűs címnek. Ez annyira nevetséges. Többet ártanak az ügynek, mint használnak.
Miura | 2010. augusztus 30. | 17:48:50
Marikamama | 2010. augusztus 30. | 17:43:24
Úgy látszik nagyon huncut az a gép...
Marikamama | 2010. augusztus 30. | 17:43:24
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Puff neki | 2010. augusztus 30. | 17:43:08
Kérdés, hogy a 30 lőszeres AK47 tárak voltak, amihez nekünk volt szerencsénk katonáéknál, vagy ez valami más.
Marikamama | 2010. augusztus 30. | 17:32:01
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Hammada Patrol | 2010. augusztus 30. | 17:31:57
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Marikamama | 2010. augusztus 30. | 17:28:14
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Pyriel | 2010. augusztus 30. | 17:24:52
Pozsony azt fogja kihozni - élén a prefasizta fico kabinettel, hogy a magyar titkosszolgák állnak a háttérben, és a fasizmust szlovákia csak importálta.
Igaz, ami igaz ott nincsen afféle "liberális újságírás" mint nálunk, szóval kínosan ügyelni fognak, hogy szlovákia országimázsa ne sérüljön. lásd: M. Hedvig ügy. Még szerencse hogy most nem mszp külügy van, szerintem két "kócos asszonyozás" , azaz burkolt antiszemita megjegyzés között, bólogatnánk is hevesen erre a import fasizmus vádra.
erlauer | 2010. augusztus 30. | 17:24:37
A rasszistákat mégiscsak célszerű rasszistáknak nevezni. Így hívják őket ugyanis.
Puff neki | 2010. augusztus 30. | 17:19:01
Mikor veszi észre a NOL, hogy a rasszistázással a saját ügyüknek ártanak. Életszerűbb az Ácson történtek megismétlődése. Arra már inkább kíváncsi lennék, mi tesz valakit ilyen elmeroggyanttá, meg hogy fel lehet-e ezt ismerni időben.
Miura | 2010. augusztus 30. | 17:18:37
Így sétált végig az utcán mielőtt a tett színhelyére érkezett, fegyverrel tártáskával meg fülvédővel?
Emberünket valaki a kép alapján még az elkövetés előtt fényképezhette le és úgy tűnik fontosabb volt a helyi újságoknak előbb elküldeni a képet, mint azonnal jelezni a rendőrségnek.
simonmondja | 2010. augusztus 30. | 17:17:25
Hát ezek a pozsonyi álhírek pont olyanok, mint a magyarok.
Először a drogos fiatalok a gyilkosok,
aztán fotó jön, hogy ötvenéves alkoholista.
Az ámokfutóból családirtó lesz, aztán meg cigányölő vendetta.
De már most pedzik, hogy rendőr, úgyhogy a következő tuti, hogy az lesz, hogy megbízták a titkosrendőrök.
erlauer | 2010. augusztus 30. | 17:16:25
Most azt írja az Új Szó, hogy VÉLETLENSZERŰEN választotta ki a célpontjait: http://ujszo.com/online/kozelet/2010/08/30/veletlenszeruen-lovoldozott-a-devenyujfalui-amokfuto .
zokni67 | 2010. augusztus 30. | 17:11:51
Lehet,őt vagy a családját is megfenyegették a szomszédék ? Most nem jó lóra tettek !Ennyi !
khm... | 2010. augusztus 30. | 17:11:44
Moderálási alapelvek- komment törölve -
silenthill1 | 2010. augusztus 30. | 16:58:12
Most akkor mi történt? Index szerint a családtagjai voltak
erlauer | 2010. augusztus 30. | 16:55:41
Egy többszörös gyilkos tettét "bunkóságnak" nevezni meglehetősen előzékeny dolog az elkövetővel szemben.
Mouth Hero | 2010. augusztus 30. | 16:44:48
Több(tíz)ezren vannak, akik nap mint nap szenvednek egy-egy bunkó szomszéd (család) miatt. Csoda, hogy ilyen ritkán fajul el idáig a dolog. Természetesen nem biztos, hogy jelen esetben hasonlóról van szó, de ha a NOL meg nem erősített infó alapján nevezi át a cikk címét, gondolom én is kommentelhetek kedvemre. :P
Pyriel | 2010. augusztus 30. | 16:43:46
Azt tudni kell, hogy szlovákia egy izraelhez "hasonló" katonaállam, vagyis engedélyezve van a fegyverhasználat és sorkötelezettség is van.
2 éve egy focikapust lőttek nyakon a nyílt utcán.
Én még emlékszem azokra az időkre is amikor szlovák rendőröknek látszó személyek Hedvig! Hedvig! csatakiáltással lőttek egy bábura.
Nemhiába nevezik ezt az országot a legészakibb balkánnak...
Vak Ond | 2010. augusztus 30. | 16:43:44
Óvatos ember. A munkaköri ártalmak elkerülése végett, fülvédővel a fején lett öngyilkos!
adamant | 2010. augusztus 30. | 16:34:07
A bal válláról egy válltáska lóg le, ha jól látom.
Hammada Patrol | 2010. augusztus 30. | 16:29:30
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Puff neki | 2010. augusztus 30. | 16:27:46
Tanulság: katonatiszti lakótelepre ne terjesszük ki a fészekrakó programot.
nocsaknocsak | 2010. augusztus 30. | 16:27:29
Moderálási alapelvek- komment törölve -
nocsaknocsak | 2010. augusztus 30. | 16:26:17
Moderálási alapelvek- komment törölve -
hamusi | 2010. augusztus 30. | 16:17:56
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Hege Hugó | 2010. augusztus 30. | 16:09:04
Bár hozzáteszem elég érdekesek az információk, mert kezdetben egy 15 éves drogos ifjúról szóltak a hírek, aki egy óvodában lövöldözött, most már ott tartunk, hogy egy ötven év körüli katona lőtt Kalasnyikovval.
Hege Hugó | 2010. augusztus 30. | 16:06:28
3.14159265 | 2010. augusztus 30. | 15:19:41
Látom problémák vannak a szövegértéseddel!
Tudom, hogy a Felvidéken nincs legalizálva a kábítószer, éppen ezért írtam, hogy ha legalizálva lennének, akkor ezek mindennaposak lennének.
Emilio | 2010. augusztus 30. | 16:01:46
csingacsguk | 2010. augusztus 30. | 15:47:56
Hát igen - Dévény (= Devín) Pozsony egyik külső kerülete (területe), ahová kimegy a helyi busz. A Morava ahol a Dunába ömlik, a torkolatnál a sarokban áll a vár, amely megtekinthető, van múzeum, minden ami kell. Ott láttam kiírva először életemben, hogy az Árpád-kor története az náluk a magyar okkupáció kora. Viszont a ribizlibor kitűnő!
adamant | 2010. augusztus 30. | 15:52:58
SandinoVive | 2010. augusztus 30. | 15:43:56
Az elsö híradásokban még egy ott lakó úgy vélte, hogy egy 15 éves fiú, aki drogfüggö...
csingacsguk | 2010. augusztus 30. | 15:49:31
Moderálási alapelvek- komment törölve -
csingacsguk | 2010. augusztus 30. | 15:47:56
Moderálási alapelvek- komment törölve -
SandinoVive | 2010. augusztus 30. | 15:43:56
adamant | 2010. augusztus 30. | 14:48:38
Arccal a kábítószerek magyarországi legalizálása felé...
:(((
A törekvések a könnyűdrogok legalizálása irányultak,pontosan a vadkender származékokra.
Nem pedig a kábítószerek legalizálására.
Ezenkívül a cikkben szó sem esik kábítószeres befolyásoltságról.
Egyéb híradásokban szerepelt ugyan,hogy a gyilkos alkohol hatása alatt követte el a tettét,de ez sem bizts.
Az alkohol pedig egy legális könnyűdrog többekközött Magyarországon is.
marco32 | 2010. augusztus 30. | 15:29:23
xanadu: sajnos igen nem kispályás volt a fickó, mindamellet 8 töltött tár is volt a fegyverhez, gondolom nem az utcasarkon vásárolta. Szerencse hogy a rendőrök hamar(?) bekerítették mert annyi tölténnyel azért nagyobb mészárlást is elkövethetett volna.
Nyiháb | 2010. augusztus 30. | 15:29:15
Moderálási alapelvek- komment törölve -
marco32 | 2010. augusztus 30. | 15:27:07
xanadu: sajnos igen nem kispályás volt a fickó, mindamellet 8 töltött tár is volt a fegyverhez, gondolom nem az utcasarkon vásárolta. Szerencse hogy a rendőrök hamar(?) bekerítették mert annyi tölténnyel azért nagyobb mészárlást is elkövethetett volna.
minime | 2010. augusztus 30. | 15:20:51
ó pedig milyen egyszerű lett volna, ha a drogokra lehet fogni :D
3.14159265 | 2010. augusztus 30. | 15:19:41
adaman, Hege Hugó!
Szlovákiában sincs legalizálva a kábítószerfogyasztás.
Majd ha Hollandiából jön ilyen hír, akkor írogassák ide a butaságaikat.
xanadu | 2010. augusztus 30. | 15:19:15
Nem kispályás.
Golyószórós.
marco32 | 2010. augusztus 30. | 15:13:16
jelenlegi hivatalos jelentés szerint egy 50 év körüli férfi gyilkolt Pozsonyban egy családot mészárolt le(4 nő 2 férfi) majd lövöldözött az arra járókra és az ablakból leskelődőkre (14 sérült) , majd amikor a rendőrők bekerítették öngyilkos lett.
simonmondja | 2010. augusztus 30. | 15:08:50
Hát ez olyan, mint az egyetemi mészárlás szokott lenni.
Azért, ha mégis ivott, mint a gyilkosok általában, akkor mégsem olyan.
adamant | 2010. augusztus 30. | 14:48:38
Arccal a kábítószerek magyarországi legalizálása felé...
:(((
semmi gáz | 2010. augusztus 30. | 14:48:31
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Hege Hugó | 2010. augusztus 30. | 14:48:05
Nesze nektek liberális iditóák, mi lenne ha legalizálnák a drogokat?!
Isten nyugosztalja szegény áldozatokat és részvét a családoknak!
Dunkerque | 2010. augusztus 30. | 14:14:08
Borzasztó :-(
KannibálTatárÚr | 2010. augusztus 30. | 12:42:59
Moderálási alapelvek- komment törölve -
|