belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
26. szombat

Figyelmeztette az EP az Orbán-kormányt

A közelmúltbeli magyarországi politikai fejleményekről szóló, négypárti állásfoglalást szavazott meg csütörtökön Strasbourgban az Európai Parlament (EP) plenáris ülése. Jogi következmény nincs, a politikai nyomás viszont nőhet Magyarországon.

NOL/MTI| 2012. február 16. |319 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

Zs.P. | 2012. február 17. | 10:06:55


nocsak! | 2012. február 17. | 08:22:37

"Ki is veretett szét brutálisan egy békés tüntetést?

corvin | 2012. február 17. | 06:36:25

Ki is ment Brüsszelbe kilincselni azért, hogy ne adjon az IMF hitelt a Magyar Köztársaság kormányának, a Gyurcsány kormánynak?"

Válaszolni nem mer?
Pedig ez hazaárulás volt.
Az alja fajtájából."

Az a kérdés volt a válaszom.

Az ugye kétségtelen tény, hogy 2006-ban brutálisan szétverték a Fidesz ünnepi megemlékezését? A Papp jelentés nyilvánossá tétele óta azt is tudjuk, kik és hogyan szerezték hozzá az ürügyet. Ezek valós tények?

Ezt panaszolták be 2006-ban. Hiba volt?

Hány ilyen valós tény merült fel azokban az EU parlamenti vitákban, amik alapján elítélték Magyarországot?


Jager László | 2012. február 17. | 09:17:29

Nem is merem mondani.
Az EP a magyar kormánytól kéri,igényli,hogy változtassa meg azon törvényeket,amelynek szellemisége ellentétes az EU alapértékeivel.
O.V. ma levelét megírta szerelmes könnyével azt is telesírta...../plagizálva/
Mit is ajánlott!?
Holnapra megtudjuk!!
J.L.

nocsak! | 2012. február 17. | 08:22:37

"Zs.P. | 2012. február 17. | 07:25:01


corvin | 2012. február 17. | 06:36:25

Ki is veretett szét brutálisan egy békés tüntetést?

corvin | 2012. február 17. | 06:36:25

Ki is ment Brüsszelbe kilincselni azért, hogy ne adjon az IMF hitelt a Magyar Köztársaság kormányának, a Gyurcsány kormánynak?"

Válaszolni nem mer?
Pedig ez hazaárulás volt.
Az alja fajtájából.

alfától omegáig | 2012. február 17. | 08:00:04

Zs.P. | 2012. február 17. | 07:25:01

Nekem úgy tűnik, hogy az EP számára elfogadhatatlanabb az, hogy "kényszer nyugdíjazzák" a túlkoros bírókat, mint az, amikor békés tüntetőket tesznek ki véres rendőr rohamnak. Remélem nem ez az a híres, sokat emlegetett európai érték.

Zs.P. | 2012. február 17. | 07:25:01


corvin | 2012. február 17. | 06:36:25

Ki is veretett szét brutálisan egy békés tüntetést?

corvin | 2012. február 17. | 06:36:25

Ki is ment Brüsszelbe kilincselni azért, hogy ne adjon az IMF hitelt a Magyar Köztársaság kormányának, a Gyurcsány kormánynak?

Zs.P. | 2012. február 16. | 22:56:20


Jager László | 2012. február 16. | 22:15:19

Summa-summárum
100 szónak is 1 a vége
Az EP felhívta a figyelmét/figyelmeztette/ az Orbán kormánynak,hogy hozza meg/változtassa meg/a szükséges törvényi intézkedéseket!!!!
Nos a vitának itt is erről kellene szólni és nem más egyéb magánjellegű fecserészésekről.
Amúgy csak tessék triblizni,hagy teljen az idő!!
Én momentán jól szórakozom.
Internetes traccsparti lehet még érdekes is!?
Csak kérdezem?

Itt is kell némi kikapcsolódás időnként.

Egyébként nem csak a kormányt, hanem az országot marasztalták el.



Mi a köze a EP-hez és Orbánhoz?????
J.L.

Jager László | 2012. február 16. | 22:15:19

Summa-summárum
100 szónak is 1 a vége
Az EP felhívta a figyelmét/figyelmeztette/ az Orbán kormánynak,hogy hozza meg/változtassa meg/a szükséges törvényi intézkedéseket!!!!
Nos a vitának itt is erről kellene szólni és nem más egyéb magánjellegű fecserészésekről.
Amúgy csak tessék triblizni,hagy teljen az idő!!
Én momentán jól szórakozom.
Internetes traccsparti lehet még érdekes is!?
Csak kérdezem?
Mi a köze a EP-hez és Orbánhoz?????
J.L.

Zs.P. | 2012. február 16. | 21:38:53



kulimasz | 2012. február 16. | 21:06:53

"az ep nem tudta volna megszavazni a néppárti frakció néhány szavazata nélkül a határozatot, tehát a zsebnéró kományának képviselői még saját frakciótársaikat se tudták mind meggyőzni az igazukról."

Tényleg? Ezt, honnan lehet tudni?
------------------------------------

"egyébként ezek a szemétládák mentek először 2008-ban panaszkodni, hogy a szoclib kormánynak ne adjanak hitelt. úgyhogy kuss. 1 és 3/4 éve van kormányon ez a rablóbanda, de eddig még csak kárt okoztak az ország 90%-ának - néhány hülye még ezt se vette észre, annyira sötétek."

Ez nem így volt. 2003-ban mentek először, miután a ballib kormány fideszesektől mentesítette az állami intézményeket. Miután, szabály ellenesen felmondtak Mellár Tamásnak. Megverették, aztán kitúrták az állásából Szász Károlyt. Egy éjszaka kétszer megmotozták Berkecz Máriát, amiben a gondos testüregi vizsgálat is benne volt.

Természetesen az összes, ma felháborodott jogvédőnek, ez ellen semmi kifogása nem volt.

liberal001 | 2012. február 16. | 21:32:17

A francia és a német konzervatívok már kiálltak az Orbán-csürhe mögül.

kulimasz | 2012. február 16. | 21:06:53

Zs.P. | 2012. február 16. | 20:59:25
az ep nem tudta volna megszavazni a néppárti frakció néhány szavazata nélkül a határozatot, tehát a zsebnéró kományának képviselői még saját frakciótársaikat se tudták mind meggyőzni az igazukról.
egyébként ezek a szemétládák mentek először 2008-ban panaszkodni, hogy a szoclib kormánynak ne adjanak hitelt. úgyhogy kuss. 1 és 3/4 éve van kormányon ez a rablóbanda, de eddig még csak kárt okoztak az ország 90%-ának - néhány hülye még ezt se vette észre, annyira sötétek.

Zs.P. | 2012. február 16. | 20:59:25


siraz | 2012. február 16. | 20:15:50

"Akik azt akarják, hogy az IMF-es trojka , írányítsa az itthoni dolgokat, egy dolgot tegyenek meg: beszéljenek a görögökkel arról, hogy nekik mennyire tetszik a "megszorítás""

Hogy mit jelent az IMF ajánlásait és utasításait szolgai módon követni, az kiderült nálunk 2007-ben, amikor körülöttünk mindenki 5-6-8 sőt majdnem 10 százalékos gazdaságnövekedést csinált, addig mi majdnem 1,3 százalékot teljesítettünk, 2008-ban meg, már minuszba mentünk, ha jól emlékszem. Akkor fogtunk padlót, és ebből az idén kezdtünk kimászni.


thestones | 2012. február 16. | 20:45:15

folyt.
èn mindennèrt fizettem; Ha te ezt nem hiszed el, akkor nem èltèl Svèdorszàgban!
Ennek ellenère - ok, volt hàrom munkahelyem - de a règi - szocialista kormàny lehetövè tette szàmomra, hogy a gyermekeimet állandòan foglalkoztassam, hogy ne legyenek bunözök!
A szociàldemokrata kormàny tette lehetövè, hogy ne kelljen kapcsolatban lennem az undoritò apjukkal - hiszen a fizettèk azt, amit neki kellett volna fizetnie - a szociáldemokrata kormàny tette lehetövè szàmomra, hogy a fizetèsemhez kèpest a legkevesebb összeget fizessem a napközièrt, stb!
Azt akarod mondani, hogy hazudok? Merem remèlni, hogy nem, mert ezek a tènyek sajàt tapasztalatok!

thestones | 2012. február 16. | 20:43:27

Ja, Zs.P Igenis tudom, hogy mit jelent, hogy nyugdijas! Azt is tudom, hogy nàlunk - Svèdorszàg - màr 61 èvtöl nyugdijba lehet menni! De mennyi pènzèrt?
Nos, nem èrdekel a multad, nekem elèg az, hogy látom, hogy az itt töltött èvek nem jelentettek semmit szàmodra, hogy megtanuld a demokratikus jogok alapvetö tènyeit!
Abban, hogy az ittlèvö - Svèdorszàgi - èveidben minden elkèpzelhetö munkàt elvàllaltàl, - termèszetesen nem voltàl egyedul! Ezt mi mindnyàjan tudtuk, hogy mit jelent egy idegen orszàgban, nyelvismeretek nèlkul, mindent elkövetni, hogy valamilyen formàban megèlhessunk!
Nekem - pèldàul- mint egyedulàllò anyànak (mert sajnos volt egy undoritò magyar fèrjem, mèg az olasz tàborbòl (Latina), aki soha sem tanulta meg, hogy esetleg a gyerekeit valamikor is segitenie kell!
Ahhoz, hogy a gyerekeim mindent megkapjanak - ez nàlunk elsösorban a sport volt ès a tanulàs - hàrom munkahelyem volt! Ez volt, ami elösegitette azt, hogy a leànyom tanulhasson az USÀ-ban egy èvet, ez volt, ami elösegitette azt, hogy a fiam àllandòan sportoljon!
Mit gondolsz, mit èreztem èn akkor, amikor hazajöttem M-orszàgra (elöször 1979-ben) ès làttam, hogy a bàtyàm gyermekei minden elkèpzelhetö sportot ingyen uzhettek? Nem kerult `pènzbe a bátyàm kislànyànak a nèpi-tànca: mindent- a legutolsò alsòszoknyàtòl kezdve a kulföldi utazàsokig mindent ingyent kapott! Hogy tudta ezt ez a règi rendszer megvalòsitani? Ez szàmomra mèg mai is egy gåta!
èn mindennèrt fizettem; Ha te ezt nem hiszed el, akko

siraz | 2012. február 16. | 20:23:34

Moderálási alapelvek- komment törölve -

siraz | 2012. február 16. | 20:15:50

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Zs.P. | 2012. február 16. | 20:09:56


kovy | 2012. február 16. | 19:43:46

"Hagyjad már! Ő az, akinél a főiskolát végzett unokaöccse cseléd állást keresett, külföldön! Ennyit tud a hazai viszonyokról!"

Persze.

De ami a cselédi állást illeti, az nem baj. Amikor kimentem Svédországba, én is elvállaltam takarítástól kikötői rakodóig, mindenféle állást. És persze közben megtanultam a nyelvet. Sose kaphattam volna munkát a szakmámban, ha nem tudok elég jól svédül. Nem is beszélve a szakmai kapcsolatokat, amiket éppen takarítás közben szereztem.

Arról meg már nem is beszélve, hogy milyen nagyszerű lehet egy ilyen meló. Semmi felelősség, semmi komplikáció, semmi fejfájás.

elsore | 2012. február 16. | 19:56:53

Nincs itt semmi probléma. A z EU egy fogatlan oroszlán, a jobboldal szédületes fölénnyel vezet Magyarországon, amely semmire sem vágyik jobban, mint a FIDESZ-pártállam diktatúrájára, az ezzel kapcsolatos demokrácia kiterjesztésére és a szabadságharc győzelmére.

uborka sanyi | 2012. február 16. | 19:47:11

oszt akkor mivan?!

kovy | 2012. február 16. | 19:43:46

Zs.P. | 2012. február 16. | 19:31:40
Hagyjad már! Ő az, akinél a főiskolát végzett unokaöccse cseléd állást keresett, külföldön! Ennyit tud a hazai viszonyokról!

alfától omegáig | 2012. február 16. | 19:43:23

thestones | 2012. február 16. | 19:12:40

Éhségmenet? Pár ember akcióját nem kellene példaként felhozni, főleg, miután melléjük telepedett az MSZP amelyik nem sokat tett Borsodért.
Ennek a kormánynak rovod fel a nyugatra menő és ott munkát vállalókat? Tudod Te mióta mennek arrafelé a jobb kereset reményéért? Valamikor Írország tele volt lengyelekkel. Miért probléma ez?

kovy | 2012. február 16. | 19:40:36

Kováts Hugó | 2012. február 16. | 19:06:16
Vége Orbánnak?

Azért pezsgőt ne bonts még, csak fölösleges kiadásba vered magad!

Zs.P. | 2012. február 16. | 19:31:40


thestones | 2012. február 16. | 19:10:47

"Nos, akkor mesèld màr el nekunk, hogy mi is az igazsàg? Te, aki M-orszàgon èlsz màr 2006 òta (miböl, azt nem tudjuk, elkèpzelhetö, hogy pensionär vagy, esetleg förtidspensionär, tehàt a MI ADÓPÉNZUNKBÖL élsz M-orszàgon)!"

Akinek annyi esze sincs, hogy tudná, mit jelent az, hogy nyugdíjas. Aki annyit nem tud a svéd nyugdíj szabályokról, hogy 62 éves korban, nyugdíjba lehet menni, csak a pénz lesz, a hatvanöt éves korig számítva havi 0.5 százalékkal kevesebb, annak én nem tudok, de nem is szándékozom megmagyarázni semmit.


note | 2012. február 16. | 19:20:11

Módunkban állt annakidején megtanulni a "dicsőséges 133 nap" TELJESEN KOMMUNISTA TÁLALÁSÚ , meghamisított történetét. Úgy, akkor , kisdiákként fel sem merült , hogy miért volt akkora indulat a kommunisták ELLEN, ami a nagyszámú kivégzésüket eredményezte. A meghamisított-féloldalas történelem erre nem adott magyarázatot. Érdekes módon a magyarázat MA született meg ! Tabajdi (MSZMP-s EP képviselő és hazaáruló társai) viselkedése mindent elmond ! Nekik csak a SAJÁT URALMUK az elfogadható (2006 is), és egyedül üdvözítő. Minden más elfogadhatatlan, és ez ellen nem restek akár a hazug vádaskodásig elmenni saját hazájukra rárontva , és azt nagyon hátrányos helyzetbe hozva. Megvan még az a hajó a Balatonon ?????

thestones | 2012. február 16. | 19:12:40

folyt.
---Mièrt vannak èhsègmenetek? (vagy ez csak egy baloldali pàrt huzàsa, mert az igazság az, hogy M-orszàgon Kànaàn vagy, egy magyar Quatar, ahol nem kell fizetni semmièrt, mindenki a legnagyobb gazdagságban èl, ès azok a kèpek, amiket làtunk a fotòkon, hogy emberek százai àllnak sorban egy tàl meleg ètelèrt, az igenis egy baloldali propaganda!) Ezt akarod mondani?
--Mièrt jönnek emberek szàzàval nyugat-europàba dolgozni? Talàn azèrt, mert M-orszàgon annyi a munkahely, hogy nem lehet vàlasztani bennuk ès sokkal egyszerubb, valami ujat pròbàlni!
---Egyszeruen mesèld el nekunk, hogy mièrt csodàlod ezt a kormànyt? Mi az amit vàrsz töle? Hitelesek az elvàràsaid? Ezt mire alapozod? Mi az, ami azt teszi, hogy te egyáltalàn hiszel valamilyen politikusban is?
Valamièrt teszed! Nem tudom, mièrt, de hàtha van egy magyaràzatod!

thestones | 2012. február 16. | 19:10:47

Zs.P. Nos, akkor mesèld màr el nekunk, hogy mi is az igazsàg? Te, aki M-orszàgon èlsz màr 2006 òta (miböl, azt nem tudjuk, elkèpzelhetö, hogy pensionär vagy, esetleg förtidspensionär, tehàt a MI ADÓPÉNZUNKBÖL élsz M-orszàgon)!
Ok, most nem forditottam le az EU-parlament hatàrozatàt, de egy elözö hozzàszòlàsomban igen! Mindenkèppen ez egy hatàrozat lett, hogy M-orszàgot meg fogjàk fosztani a miniszteri szavazati jogàtòl, ha nem vàltoztat a törvènyeiken!
Mesèld màr el nekunk; nincs semmi igazsàg abban, hogy az Alkotmànyt teljesen az ö elkèpzelèsuk szerint megvàltoztattàk?
Te èltèl egy pàr èvet Svèdorszàgban! Elkèpzelhetö lenne- e neked - egyàltalàn elfogadhatò lenne-e, hogy egy kormànyra jutott pàrtnak olyan hatalma legyen, hogy a legfontosabb "grundlag" (alkotmànyos törvènyeket) csak ök egyedul megvàltoztassák? Nekem nem, èn igenis tisztában vagyok azzal, hogy Svèdorszàgban - ugy a jobboldal, mint a baloldal - a legmesszebbmenökig keres szövetsègeseket a fontos törvènyek megvàltoztatàsàban! Ahhoz, hogy alkotmànyi törvènyek megvàltozzanak szuksèges kèt parlamenti szavazàs a közte lèvö vàlasztàssal! Engem ez kielègit, de nem az, hogy egy ilyen akàrki kormàny, aki most többsègre jutott (ugyanezt mondanàm, ha ellentètes szin kerult volna hatalomra) kihasznàlja többsègi jogàt ès alapvetö törvènyeket vàltoztasson meg!
Mesèld màr el nekunk - miutàn mi itt nyugaton nagyon fèlre vagyunk vezetve- mi is az igazsàg?
---Mièrt vannak èhsègmenetek? (vagy ez csak egy baloldali pàrt huzà

Kováts Hugó | 2012. február 16. | 19:06:16

Letölthető:
P7_TA-PROV(2012)0053
A közelmúltbeli magyarországi politikai fejlemények

http://href.hu/x/h69s
Történelmi dokumentum. Vége a hablatyolásnak!
Vége Orbánnak?

alfától omegáig | 2012. február 16. | 18:58:42

sokan azon vitatkoznak, kit ítélt el az EP. Akkor nézzük meg, ha felfüggesztik a szavazati jogunkat, akkor nélkülünk fognak, esetenként dönteni, DE ha nem kapjuk meg a fejlesztésekhez az Uniós pénzeket, az az országot fogja sújtani!
Ugyíííííííí?

És kik voltak akik az ország ellen szavaztak?

thestones | 2012. február 16. | 18:44:32

"cSÒKA! kit zavar az, hogy te mit hiszel? Ha nem tetszik az EU parlament szavazàsa (ès problèmàd van a többsèggel) kèrlek fordulj màr az EU -biròsàghoz! Minimum 5 èv, mire kèrèsedet egyàltalàn felulvizsgàljàk (ebben bizik csodàlatos vezetöd is; "a soha nem hazudò Orbàn (de aki azt mondja; ne azt nèzzèk, hogy mit mondok, hanem mit csinàlok (?), vagy "ha jön az IMF, akkor èn megyek",stb, nem beszèlve a csodàlatos többi Fideszesekröl, akik azt mondjàk, hogy 47 ezerböl meg lehet èlni havonta; nekem ennyi pènz mèg kèt napi szàllòdijra sem elèg M-orszàgon! Ezzel termèszetesen nem a szegènyeket akarom gunyolni, hanem azt a szèduletes òcska politikai elitet, ami jelenleg muködik. ('Biztos, hogy a règi sem volt kulönb, de azokat nem ismerem).
Te meg egyszeruen kèrd màr meg a csodàlatos vezetöidet, hogy: NEM, NEM TURJUK EL, HOGY MÈG PÈNZT ADNAK NEKUNK, ÈS MEGPRÒBÀLNAK BELEAVATKOZNI A BEL-UGYEINKBE? MIT GONDOL EZ AZ EU MAGÀRÒL?
..ITT AZ IDÖ ÈS KILÈPNI, AZONNAL, MÀR HOLNAP!!!
Biztos, kapsz majd segitsèget csodàlatos vezetöidtöl, addig is, "who cares" if you leave EU?

Zs.P. | 2012. február 16. | 18:39:44



thestones | 2012. február 16. | 17:27:36

Nocsak, lemaradt a lényeg. Folytatás:

Néhány héttel ezelőtt olvastam vagy a DN-ben vagy a Svenskában, hogy három svéd EU parlamenti képviselő felszólította a Svéd Kormányt, hogy bélyegezze meg Magyarországot. Az érveik, szóról szóra megegyeztek Cohn Bendit érveivel. Ő meg a sajtóból szedte össze a véleményét, semminek se nézett utána. Egyetlen egy se volt közöttük olyan, aminek köze lett volna a valósághoz. Ez a szomorú helyzet. Mit kéne szerinted, ennek alapján tennünk?

Ez, ha tetszik neked, ha nem, nem Magyarország szégyene, hanem az EU-é. Ne azért mert elitéltek, hanem azért mert olyan tájékozottsággal, és olyan sok hazug információ alapján.

Zs.P. | 2012. február 16. | 18:35:40


thestones | 2012. február 16. | 17:27:36

"Amit nagyon èrdekesnek tartok - ès amit olvastam az EU-portàlbòl is "Om inte Ungern följer kommissionens rekommendationer vill Europaparlamentarikerna att landets rösträtt i ministerrådet ska dras in i enlighet med artikel 7 i EU-fördraget"
ès amit most hallottam a svèd ràdiòban (mondanom sem kell, hogy most egèsz Europa ujra tele lesz a magyar hirekkel), HOGY A CIKK EGY SZÒVAL SEM EMLITI AZT, HOGY AZ EU-PARLAMENT (mint elsö orszàgot valaha) AZZAL FENYEGETI M-ORSZÀGOT, HOGY MEGVONJÀK töluk a szavazàsi jogot a miniszteri-tanàcsban!
Elkèpzelhetö, hogy ez benne van a cikkben, csak èn nem làttam, de mindenkèppen ez volt a következmènye a szavazàsnak, amit a parlament magas többsèggel megszavazott!
Gondolom az EU megunta - màr itt volt az ideje - az àllandò igèrkedèseket, amik megvalòsitàsa sohasem törtènik meg! Ezt tapasztalhatta a görögök àltal is, akik mindent megszavaztak, mindent megigèrtek ès mègsem vàltoztattak semmit!
Nos, mivel M-orszàg ismèt - folyamatosan - a nyugati orszàgok ujsàgainak a fö oldalain fog szerepelni; talàn mègis csak itt lenne az idö; elinditani egy fantasztikus demonstràciòt az EU-böl valò kilèpès mellett!
Senki - de senki - nem fog egy könnyet sem ejteni M-orszàgèrt!"

Te kinek írod ezt a kommentárt? Szerinted, hányan tudnak itt svédül?

Néhány héttel ezelőtt olvastam vagy a DN-ben vagy a Svenskában, hogy három svéd EU parlamenti képviselő felszólította a Svéd Kormányt, hogy bélyegezze meg Magyaro

Zs.P. | 2012. február 16. | 18:25:01


Istvan Keller USA | 2012. február 16. | 18:08:52

"Az Eu mikor foglalkozik olyan dolgokkal ami a magyar emberek többségének jólétét befolyásolni fogja?A magyar állampolgárok döntő többsége már teljesen elszegényedik.Egyre rosszabb a többségnek."

Ez igaz, és ez is a Jobbik malmára hajtja a vizet.

Zs.P. | 2012. február 16. | 18:23:11


Jager László | 2012. február 16. | 17:39:32

"Lényeg
No most mit lép Orbán Viktor?
Ez a lényeg és nem más!!!!
Szerintetek milyen törvényt fognak módosítan?
Mit fog a ME cselekedni? Na erről lehetne vitatkozni.
Szerintetek nem erről kellene beszélni?
Szerintem igen!!
Biztos vagyok,hogy nem tévedek.
Van más javaslatod??????????
J.L."

Már hetek óta ígérgeti, hogy azokat a változtatásokat, amiket valóban követelnek, végre fogják hajtani. Avval ki lesz fogva a szél, ennek a gittegyletnek a vitorlájából. Aztán annyi. Vagy Konrád György tovább fog panaszkodni, talán mert hasmenése lesz, és akkor a sok hülye megint összeugrik és tiltakoznak, bár valószínűbb, hogy akkorra már találnak más, újabb balekot.

Orbán meg, ha nem tudja elhozni a földi paradicsomot - ami valószínű - rájuk fog mutogatni.

Az MSZP lassan rájön, hogy ott nem lehet megdönteni a kormányt. Ahhoz sajnos a magyar választók bizalma szükséges, amiből talán marad valami holnapra is. Bár ez most elég kétséges.

A Jobbiknak is néhány érvvel többje lesz, nem is beszélve a hívek szaporodásáról.

Ha meg az EU valóban megvonja az ország szavazati jogát, ahogyan a Göncz Kinga meg Konrád György szeretnék, akkor 2014-ben számíthatunk a jobbik győzelmére, és velük az EU-ból való kilépésre.



Istvan Keller USA | 2012. február 16. | 18:08:52

Az Eu mikor foglalkozik olyan dolgokkal ami a magyar emberek többségének jólétét befolyásolni fogja?A magyar állampolgárok döntő többsége már teljesen elszegényedik.Egyre rosszabb a többségnek.

Jager László | 2012. február 16. | 17:39:32

Lényeg
No most mit lép Orbán Viktor?
Ez a lényeg és nem más!!!!
Szerintetek milyen törvényt fognak módosítan?
Mit fog a ME cselekedni? Na erről lehetne vitatkozni.
Szerintetek nem erről kellene beszélni?
Szerintem igen!!
Biztos vagyok,hogy nem tévedek.
Van más javaslatod??????????
J.L.

csóka55 | 2012. február 16. | 17:37:32

thestones | 2012. február 16. | 17:27:36
Hol a magas többség?
Összes EP képviselő: 736. Ennek a fele:368
"A szocialisták és demokraták, a liberálisok, a zöldek, valamint az egységes baloldal által beterjesztett határozattervezetet fogadott el ma az Európai Parlament (EP). A javaslat 365 szavazatot kapott, szemben az Európai Néppárt beterjesztésével, amelyik 315 voksot gyűjtött be, az euroszkeptikus és szélsőjobboldali képviselőket is tömörítő Európai Konzervetívok és Reformisták (ECR) indítványára 293-an szavaztak."

Mit is jelen ez? Egyik előterjesztés se kapta meg az összes képviselő 50%-nak a szavazatát!!!”

csóka55 | 2012. február 16. | 17:34:33

bogáncs11 | 2012. február 16. | 17:13:39
"egyébként sem".. a néptől vásároltak piacot, iparágakat, stb., hanem a kormánytól, jó időben, jó helyen.

thestones | 2012. február 16. | 17:27:36

Amit nagyon èrdekesnek tartok - ès amit olvastam az EU-portàlbòl is "Om inte Ungern följer kommissionens rekommendationer vill Europaparlamentarikerna att landets rösträtt i ministerrådet ska dras in i enlighet med artikel 7 i EU-fördraget"
ès amit most hallottam a svèd ràdiòban (mondanom sem kell, hogy most egèsz Europa ujra tele lesz a magyar hirekkel), HOGY A CIKK EGY SZÒVAL SEM EMLITI AZT, HOGY AZ EU-PARLAMENT (mint elsö orszàgot valaha) AZZAL FENYEGETI M-ORSZÀGOT, HOGY MEGVONJÀK töluk a szavazàsi jogot a miniszteri-tanàcsban!
Elkèpzelhetö, hogy ez benne van a cikkben, csak èn nem làttam, de mindenkèppen ez volt a következmènye a szavazàsnak, amit a parlament magas többsèggel megszavazott!
Gondolom az EU megunta - màr itt volt az ideje - az àllandò igèrkedèseket, amik megvalòsitàsa sohasem törtènik meg! Ezt tapasztalhatta a görögök àltal is, akik mindent megszavaztak, mindent megigèrtek ès mègsem vàltoztattak semmit!
Nos, mivel M-orszàg ismèt - folyamatosan - a nyugati orszàgok ujsàgainak a fö oldalain fog szerepelni; talàn mègis csak itt lenne az idö; elinditani egy fantasztikus demonstràciòt az EU-böl valò kilèpès mellett!
Senki - de senki - nem fog egy könnyet sem ejteni M-orszàgèrt!

bogáncs11 | 2012. február 16. | 17:15:53

Természetesen az előző kormányok idején.:-)

bogáncs11 | 2012. február 16. | 17:13:39

Az EP figyelmeztetése jogos, megalapozott, az Orbán-kormány erre alaposan rászolgált. Helyes volna a kormány részéről megszívlelni az ajánlásokat, s átgondolni az eddigi antidemokratikus lépéseit. Ez persze nem valószínű.
Deutsch Tamás megjegyzése nevetséges, ezt az embert sem szabad komolyan venni. Egyébként sem a hazánkat ítélték el, hanem a kormányzatot és annak működését szeretnék a helyes útra terelni. Arról nem is beszélve, hogy a Fidesz képviselői szaladgáltak folyamatosan az unióhoz különféle bejelentésekkel, sőt kérték Mo. megbüntetését, s az uniós pénzek elvételét.

kundk | 2012. február 16. | 17:10:47

Siraz: Egészen biztos vagyok benne, hogy nem comme il faut visszamenőlegesen törvénykezni, bárki bárhol követte el.

weiner | 2012. február 16. | 17:09:08

valla | 2012. február 16. | 16:48:39
"De a progresszív arcok is beszédesek:A ripacs Cohn Bendit, a szó szerint rettenetes Verhofstadt, Lunacek a "női" atléta"

Nem undorodsz magadtól?
Vagy talán ripacs és rettenetes vagy és „női” atléta? Kompenzálsz? A narancs ennyire ritkán rohad.

amergin | 2012. február 16. | 17:06:23

Ps: (az a fránya 1500 karakter! kedves Népszabi: olyan nehéz volna karakterszámlálót berakni?) Szóval: "Kell persze mellé még egy s más: 1. hatalommegosztás mellett még 2. szólás-, gondolat- és vallásszabadság, 3. magántulajdon feltétlen tisztelete, 4. magas arányú normakövetés, 5. hosszú távú jogbiztonság (a visszamenőleges hatályú jogalkotás legszigorúbb tilalma) 6. a korrupció alacsony szintje, és 7. természetesen szabad piac, a vállalkozás szabadságának biztosítása - ezek a legalapvetőbb feltételek. Ezek teljesülése nélkül egy társadalom hosszú távon nem lehet sikeres, még a legzseniálisabb vezetőkkel sem.

siraz | 2012. február 16. | 17:06:02

Moderálási alapelvek- komment törölve -

elottedajovo | 2012. február 16. | 17:04:33

Moderálási alapelvek- komment törölve -

-JózanÉsz- | 2012. február 16. | 17:04:10

Deutsch Tomika igen szánalmas és cinikus! Az európai normáknak megfelelően kéne törvényeket alkotni, nem diktatúrát építeni és akkor nem lett volna szükség az elítélő nyilatkozatra. Az MSZP helyesen cselekedett, mert ez kizárólag az Orbán kormány tevényekségéről és nem az országról szól! Magyarországnak nem érdeke a diktatúra, csakis a Fidesznek érdeke. Persze a jelenlegi hatalom nagyon szeret egyenlőségjelet rakni (Fidesz érdeke= az ország érdeke) a kettő közé.

amergin | 2012. február 16. | 17:03:43

Kedves nyolcszunyu! - Nem azért mondtam, távol álljon tőlem, hogy bárki lelkivilágába is bele akarjak taposni :) - Szerintem az intés inkább a magyar kormánynak szólt, mint Magyarországnak.
Azért az tény, hogy jelenleg egyetlen független közintézmény sincsen, ahol ne a kormány akarata érvényesülhetne, ha úgy akarná. (Egészen hétfőig azt hittem, hogy a Magyar Nemzeti Bank az utolsó ilyen bástya - aztán, amikor láttam, hogy a Fidesz által odapakolt alelnökök simán leszavazták Simort, akkor rájöttem, hogy már az MNB sem független).

A diákjaimnak, társadalomtörténet órán, főiskolán, épp most tanítom, hogy egy társadalom sikerét alapvetően nem a jó vezetők garantálják, hanem a jó intézmények. Az egyik ilyen alapvető intézmény a hatalommegosztás. A független ellenőrző szervek nem arra lettek kitalálva, hogy keresztbe tegyenek az amúgy látnoki és zseniális vezetőknek, hanem éppen ellenkezőleg: hogy az amúgy óriási baklövéseket, amelyeket kiötlőik zseniális vízióknak látnak, elejét vegyék.

Egy társadalom hosszú távon az egymástól független ellenőrző intézményektől lesz sikeres - ha pedig az ellenőrző funkciókat kikapcsolják, akkor az adott társadalmat a legzseniálisabb vezető sem teheti sikeressé. (Kell persze mellé még egy s más: 1. hatalommegosztás mellett még 2. szólás-, gondolat- és vallásszabadság, 3. magántulajdon feltétlen tisztelete, 4. magas arányú normakövetés, 5. hosszú távú jogbiztonság (a visszamenőleges hatályú jogalkotás legszigorúbb tilalma) 6. a korrupció ala

Gaspar | 2012. február 16. | 17:02:10

Zs.P.,

A Fidesznek mára 1,2 millió szavazója maradt, amit azért nem neveznék az ország többségének.
És vajon megkérdezték-e a többi szavazót akár csak egyzer is a választások óta, hogy mit akarnak? Igaz, hogy a választások előtt sem kérdeztek tőlük semmit.

Halford | 2012. február 16. | 17:01:59

Maga a néppárt fél tucatnyi képviselője támogatásával és a többi hallgatólagos tartózkodásával simán átment a gengszter rezsimet elítélő határozat.

Várjuk Dájcs Tompika további twitteres ocsmánykodásait e témában!!

A ronggyá égett Navracsics "az irodámban ne ezt mondta" Tibor bácsiról már nem is beszéljünk.

kundk | 2012. február 16. | 16:59:18

Baltazár: Az Ön hozzászólását nem vettem észre. Természetesen nem lehet visszamenőleges hatállyal törvénykezni. A BKV ügyében sem. Ne törje a fejét példákon, a válasz ugyanaz.

jack | 2012. február 16. | 16:56:47

Nem is olyan régen OV azzal büszkélkedett, hpgy kiosztott egy pár kokit, sallert Brüsszelben. No, most kapott egy kokit vissza is.
De, ha hitelt nem adnak úgy májusig- amiért éppen most kuncsurog mindenki Fellegitől Lázárig - az olyan saller lesz az ország minden polgárának, hogy a másikat a fal adja.
Azt mondom, ezen a következő salleren kéne nagyon gondolkodni a FIDESZ kormánynak meg a kommunikátoroknak, mielőtt pattogtatatják a karikás ostort.
Vagy, végig csinálni amit elkezdtek, oszt kilépni. Persze ez rossz viccnek is.

kundk | 2012. február 16. | 16:52:35

Nyolcszárnyú:Nem ismerem a német jogrendet, nem is kívánom megismerni. Biztos, hogy nem Hitler alatt volt így? Ellenben nagyon határozott véleményem, hogy az EP határozatban a pont jogos. Semmiképpen nem jó ötlet, hogy a politikai alapon kinevezett, és az idők végezetéig bebetonozott vezetésű ügyészség jelöljön ki eljáró bírókat. Abszurd.

De nem akarom megkerülni a kérdését, természetesen, ha máshol bármilyen kérdésben hasonlóan hibás a jogrendszer, akkor ugyanolyan szankciók alá essen. Őszintén szólva azt szeretném, ha mi enyhébb elbírálás alá esnénk, de ez nem kívánságműsor.

HongKong | 2012. február 16. | 16:52:28

Hányszor kell még lebunkózni a kormányt és frakcóját hogy megértsék miről szól a demokrácia és miről beszél az unió. Az a lefelé mutató ujj a képen igen beszédes. A fidesz képviselők tényleg ilyen értetlenek vagy csak jól megfizetik, esetleg fenyegetik őket azért viselkednek így. Gyakorlatilag az összes törvény ütközik valamilyen Eu-s jogba vagy elvbe. Kis türelem és Mo röpül ki az Eu-ból, a páros lábat már lóbálják.

cirmos | 2012. február 16. | 16:39:14

Ès ennek is az elözö kormány az oka

taliga | 2012. február 16. | 16:34:31

lusta | 2012. február 16. | 16:18:20

"Az EPP-nek 271 képviselője van a 752 fős EP-ben.)"


Én viszont innen vettem, a NOL cikkből...!
Most akkor kinek van igaza, magának, vagy a NOL-nak?

Mert ha a 752 igaz, akkor az 50 % + 1 szavazat = 377 lenne többségi.
Ennyi meg nincs a Néppártnak.

Zs.P. | 2012. február 16. | 16:34:01


Sebaj Tóbiás | 2012. február 16. | 15:22:42

"Szép okfejtés, csak épp nem igaz egy szó sem belőle. Itt ti. nam Magyarországot figyelmeztették, hanem annak kormányát. Érzed a különbséget , ugye ?"

Mikor veszed észre, hogy bár a kormány tényleg nem az ország, de a mögötte álló, többségben lévő választókkal együtt már az. És ettől kezdve az okfejtésed ugye nem sokat ér.



Baltazár | 2012. február 16. | 16:31:20

Bamberg | 2012. február 16. | 16:08:30
Jól mondod. Addig senkit nem érdekelt a magyar demokrácia amíg a szervilis Kovács László képviselt minket. Gyurcsány sem sokat veszett össze az érdekünkben a külfölddel. Amint valaki szól, hogy azért nem kéne már annyira szolgalelkűnek lenni, és felveszi a harcot a legerősebb lobbikkal (bank, telekomunikáció, egyéb multik - az mindjárt diktátorrá válik a szemükben.
Nem szeretem ezt a szót, mert már sokszor lejáratták mind a jobb mind a baloldali diktatúrák, de a hazaárulásnál nem jut eszembe helyesebb kifejezés mindarra amit a tisztelt hazai baloldal produkál Brüsszelben.

siraz | 2012. február 16. | 16:29:46

Moderálási alapelvek- komment törölve -

siraz | 2012. február 16. | 16:27:16

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Jager László | 2012. február 16. | 16:26:43

Nos?
Hát akkor ki is a nyertes és a vesztes???
Kinek,mit is kell köszönni ,illetve a szemére hányni?
Lehet most ismét győzelmet aposztrofálni,vagy Hadész csónokját vízionálni?
Kiváncsi vagyok,mert pálfordulás sem kizárt!!!
J.L.

nyolcszunyu | 2012. február 16. | 16:26:40

Ez lesz az új domga. És mindenki eretnek lesz, és szélsoséges, aki a maradi, avítt demokratikus elvekhez ragaszkodik, mert a haladók a "posztdemokrácia" pártján állnak.

nyolcszunyu | 2012. február 16. | 16:24:48

Én arra gyanakszom, hogy hamarosan bekoszont az az úgynevezett "posztdemokratikus" állam- (illetve birodalom-) forma, amirol majd azt fogják mondani, hogy ez a demokrácia továbbfejlesztett változata, ami egy magasabb társadalmi evolúciós fejlettségi szintet jelent.

nyolcszunyu | 2012. február 16. | 16:22:14

Számolgathatjuk, hogy melyik frakcionak hány tagja van, de itt nem jogi kérdesekrol van szó állítólag? Hogyha az EP-ben elegendo számú tag megszavazza, hogy Magyarország kormánya csúnya és jogsérto, abból az kovetkezik, hogy Magyarország jogot sértett? Nem az illetkes jogi szervnek van ebben kompetenciája eldonteni, hogy jogot sértettunk-e vagy sem?

siraz | 2012. február 16. | 16:20:47

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Bamberg | 2012. február 16. | 16:20:21

7tttt | 2012. február 16. | 16:05:35
Szerintem még fiatal vagy, ezért nem ismered eléggé ezt az exkommunista bagázst. Ezeknek kizárólag az a demokrácia, ha ők vannak hatalmon és kedvükre garázdálkodhatnak a közvagyonnal. Na az ugyan már nem sok maradt a jóvoltukból, de eladósítani az országot és abból hasznot húzni, azt még lehetett. Most pedig meg vannak sértődve, a csúfos vereség miatt, ezért felbiztatták az EU három frakcióját saját hazájuk ellen. Sima hazaárulás, amit elkövettek. A három frakció tagjainak többsége pedig a '68-asok. Ezek pedig túlnyomó többségükben Maoisták. Akkoriban Magyarországról is támogatták őket rendesen, mint ahogyan minden komcsi mozgalmat pénzelt a denunciáns párt elődje. Hát most egy kicsit meghálálják az utódpártnak.

siraz | 2012. február 16. | 16:18:56

Moderálási alapelvek- komment törölve -

lusta | 2012. február 16. | 16:18:20

taliga | 2012. február 16. | 15:35:52
EPP 265
S&D 184
ALDE 84
G-EFA 55
ECR 54
GUE-NGL 35
EFD 32
Független 27
Összesen 736
Drága sztrovacsek, amit Ön ír az bizony csak 323 fő. Akárhogy is számolom, ez bizony kisebbség.

nyolcszunyu | 2012. február 16. | 16:17:35

kndk: "mivel az Országos Bírósági Hivatal elnökének és a legfőbb ügyésznek jogában áll majd az ügyek bíróságok elé utalása, ami sérti az igazságszolgáltatáshoz való hozzáférés jogát és a tisztességes eljáráshoz való jogot, valamint a bírói függetlenséget;"

Ugyanez az intézkedés pl. Németországban is létezik. Akkor Németországot is el kellene ítélni?

taliga | 2012. február 16. | 16:16:57

Valaki írta, hogy most elítélték Orbánék egészpályás letámadását...

Erre azt mondom, lehet benne valami!!

DE!

A parlamenti 2/3 birtokában nem tartom lehetetlennek, hogy ez a kormány részéről egy eleve kalkulált konfliktus volt az EU-val.

Valóban fenekestől felforgattak mindent (igaz, radikális és alapvető változásokat ígértek) A-tól, Z-ig...

Viszont így egy lassan rétestésztaként elhúzogatott, megnyírbált, megtépkedett EU módosításokkal együtt, ami végül is megmarad 2014-re, az
MÉG MINDÍG SOKKAL TÖBB, MINT AMIT AZ ELÖZÖ KORMÁNY VALAHA IS ÁLMODHATOTT VOLNA MAGÁNAK...

Ilyen alapon azt mondom a Fidesz fejével gondolkodva: MEGÉRTE...

ckappa15 | 2012. február 16. | 16:12:47

Az európai uniós országok közül a liberálisok még soha, egy országot sem ítéltek el! Most megtört a jég! A lehtő legjobb jel arra, hogy jó úton jár a magyar kormány!! Csak így tovább Orbán Viktor és csapata!! .-))

kundk | 2012. február 16. | 16:11:28

Az első konkrét felvetésre,hogy jogos kritika ért minket a visszamenőleges törvénykezés gyakorlata miatt nem érkezett érdemi válasz. Nézzünk egy másik pontot: "mivel az Országos Bírósági Hivatal elnökének és a legfőbb ügyésznek jogában áll majd az ügyek bíróságok elé utalása, ami sérti az igazságszolgáltatáshoz való hozzáférés jogát és a tisztességes eljáráshoz való jogot, valamint a bírói függetlenséget;" Ismét egy vitathatatlanul szánalmas jogalkotást, teljesen jogosan bíráló pont. Nem öröm, de tény. Ügyész jelölhet ki bíróságot? Sokáig el sem akartam hinni. Megszavazták.

taliga | 2012. február 16. | 16:10:05

katarakt | 2012. február 16. | 15:43:42

"-Anyád az a tr*pperbánya"

Ez olyan Cohn-Bendites, Bayer Zsoltos...
De ballib érvelésként, egyáltalán nem megleő...
:((

Bamberg | 2012. február 16. | 16:08:30

Valamennyire érthető is, hogy a konzervatív frakció nem volt egységes ebben a kérdésben. Ott azért minden frakció a saját nemzetét képviseli az MSZP nevű hazaáruló párt kivételével. Valóban sok sérelemnek is felfogható intézkedés született Magyarországon a németek és franciák számára. Visszavettünk tőlük bagóért eladott vízművet, adót fizetnek a bankjaik nekünk(is) és már nem tudják gátlástalanul ideszállítani a szemetet sem. A Gyurcsány(i) kormányzása alatt ilyen problémáik nem voltak, minden a kedvük szerint történhetett. Ezért van most a megosztottság a néppárti frakción belül.

nyolcszunyu | 2012. február 16. | 16:08:09

Baltazár: Ez nagyon jó. :)

Hmmmm | 2012. február 16. | 16:07:51

sallert és kokit nekik! :))

.

7tttt | 2012. február 16. | 16:05:35

Ezt Göncz Kinga ,Tabajdi Csaba és a többi szoci is csak az országért való aggódásukban tették. Mindössze csak az érdekes,hogy ezt mindig a szocik teszik.1956-ban is kértek segítséget az ellenforradalom leveréséhez most pedig ahhoz,hogy a demokratikus választáson győztes pártok ne tehessék azt amit a parlamentben megszavaznak,mert ez diktatúra. Érdekes egy szemlélet. Én nem csíptem a Gyurcsány féle csapatot de elfogadtam a többség akaratát. Nagyon sok minden van amit helytelenítek a mostani kurzustól de ez azért egy kicsit sok. Igaz nem vagyunk egyformák és ezt az internacionalista szemléletet sem értem . Egy biztos ezt minden kormánynak folyamatosan kommunikálni kell a sajtóban az emberek felé az aggódók nevével.

Baltazár | 2012. február 16. | 16:05:20

kundk | 2012. február 16. | 15:48:07
"Országgyűlés több visszamenőleges hatályú törvényt is elfogadott, megsértve ezzel az európai jog egyik alapelvét, nevezetesen azt, hogy nem lehet visszamenőleges hatályú törvényeket elfogadni;"
És akkor mit kellett volna csinálni például a több tízmilliós BKV-s végkielégítésekkel szerinted? Az úgy rendben volt? Ha megnyerte had vigye?
Én személy szerint nem éreztem jogaimat sérülni a visszamenőleges törvények miatt, bár kétségtelen, hogy a gyakorlat nem helyes. Ennyi erővel viszont Nürnbergben sem kellett volna elítélni senkit, hiszen az akkori urak is az éppen hatályos törvények szerint irtották a népet. A bírák meg valahogy nem értékelték a védekezésüket.

Virág elvtárs s.k. | 2012. február 16. | 16:04:51

A szavazás után elénekelték az INTERNACIONÁLÉT!

:-))

nyolcszunyu | 2012. február 16. | 16:04:30

trinott: Egyetértek veled.

kovy | 2012. február 16. | 16:03:25

enfa2 | 2012. február 16. | 15:58:43
Rosszízű ez! Ne azért álljanak le mert esetleg a jobbik erősödik! Azért had csinálják!
Azért kéne leállniuk, mert ez országellenes, hazaellenes. De ennek megértéséhez erkölcsi érzék kellene!

zseniális. | 2012. február 16. | 16:02:36

Timót | 2012. február 16. | 15:28:11

Nem a kormányt marasztaltatták el hanem Magyaroszágot. Ezek ott ketten saját hazájuk elleni eljárást szavaztak meg nem is tartózkodtak ,megszavazták.

trinott | 2012. február 16. | 16:00:52

Kedves kommentezök. Régóta olvasgatom írásaitokat, néha én is röviden hozzászóltam. Lassanként betelik a pohár és néhány dolgot helyre kell
igazítanom. Régóta élek külföldön, még Kádár gulyáskommunizmusa elöl
menekültem el. Egyszerüen felháborító, hogy Gyurcsány, Horn, Kádár
(folytassam) rendszerét egyáltalán megpróbáljátok összehasonlítani Orbánéval. Hogy lehet egy baloldali terrort egy demokratikus rendszerrel egybevetni? Még a 49-es alkotmány is jobb a mostaninál? Felháborító. Mint
túrista csak annyit tudok mondani, hogy Mo egy szimpatikus, demokratikus ország. Nekem sem a nonplusultra Orbán, de ezerszer jobb, mint minden elödje 49 óta, és irányvonala az egyetlen járható út, hacsak nem Mo megszünése a célotok. Az utóbbi fél évszázad alapján jóravaló magyar ember
a kommunisták/szocialistáknak még a házatáját is elkerüli!

katarakt | 2012. február 16. | 16:00:28

kundk | 2012. február 16. | 15:48:07
Jogot sosem tanultam bár a meglevő, jelenlegi színvonalat tekintve szabad szombatjaim is elegek lettek volna hozzá.
Úgy sejtem, sem a római jog, sem bármely más civilizált (akár ókori) társadalom nem ismerte a visszamenőleges jogalkotást. Itthon meg az egész jogi szakma csak hallgat? Amikor a visszamenőleges jogalkotás ellen tiltakozniuk kellene? Vagy amikor szétverik az állami jogászképzést? Azok akik ingyen épp ilyen oktatásban részesültek?
Tanult barátaink! Jól van ez így? Egy tiltakozó szavatok sincs?

nyolcszunyu | 2012. február 16. | 16:00:04

Szreintem ha jogi problémák vannak, akkor azt az EU megfelelo szerveinek ki kell vizsgálnia. Nem pedig hozongeni kell meg pletykálkodni.

kovy | 2012. február 16. | 16:00:00

luther | 2012. február 16. | 15:54:57

Ha azt nevezed gúzsba kötésnek, hogy a segélyért dolgozni is kell, ha tudnak munkát adni, hogy a szoc-lib csapat eltávolítva a húsos fazéktól, a feltűnően nagy lopások miatt esetleg elítélneak valakiket, akkor igazad van!

soksakksokk | 2012. február 16. | 15:58:55

Minden rosszban van valami jó, ha elfogadjuk tautológiának. Ha az elítélő határozat a ballibek felől jön az inkább dicséret a kormánynak, ugyanis azt bizonyítja, hogy nem a nemzetközi nagytőkét képviselik ellentétben az ún magyar szocialistákkal. A határozatról meg a véleményem: who gives a shit!

enfa2 | 2012. február 16. | 15:58:43

vakablak, meg a tobbi:

A Jobbikot akarjatok?
Nem hiszem.

nyolcszunyu | 2012. február 16. | 15:58:39

kundk: Ha ez ellentétes valmilyen EU-s joggal, akkor miért nem indítottak jogi eljárást a kérdésben, mint ahogy azt tették három másik ugyben?

cohn-bendit | 2012. február 16. | 15:57:41

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Baltazár | 2012. február 16. | 15:57:23

Sebaj Tóbiás | 2012. február 16. | 15:22:42
"Tudod kezdem értékelni Gyurcsányt : ő legalább egyszer az életben, ha zárt körben is, de legalább az saját párttársainak bevallotta, hogy elkúrták."
Könyörgöm, csak ezt ne!!!
Van még aki beveszi ezt a "bevallotta" meg "igazságbeszéd" maszlagot?
Egyébként hogy került ide gyurcsány? Tudtommal a cikk nem vele foglalkozik.


luther | 2012. február 16. | 15:54:57

Gyakorlatilag elítélték Orbán teljes pályás ellenfél letámadását, ami természetes volt, szubjektíve lehet jogász hazudozni, ettől a dolgok csak rosszabbak lesznek, mit szólna bármely nép, ha belül ilyen guzsbakötést hoznának létre saját nép ellen, harcolunk a külhoni magyarok jogaiért és a hazaiakt meg elnyomjuk maximálisan

kovy | 2012. február 16. | 15:54:54

Timót | 2012. február 16. | 15:49:19

Én is. A '49-es alkotmány szentesített és legitimizált mindent! Hogy kezdődött?
"Minden hatalom a dolgozó népé!" Ebből következhetett: Munkásököl, vasököl...

nyolcszunyu | 2012. február 16. | 15:54:36

amergin: Hát igen - bár bizonyosan furcsa számodra -, vannak olyanok is, akik ennek a dontésnek nem orulnek.

amergin | 2012. február 16. | 15:52:23

Jaj, de durcik lettek valakik :)

Timót | 2012. február 16. | 15:49:19

kovy | 2012. február 16. | 15:43:59
Az alkotmányról beszéltem, és nem annak a betartásáról.
Az egy másik történet.

kundk | 2012. február 16. | 15:48:07

Látom itt sokaknak felhő ült az agyára, persze néhány olyan is hiperaktívvá vált, akinek nincs és nem is volt ilyen szerve, ők hozzák magukat.

Tényleg megy ez az idétlen hőbörgés vég nélkül. Itt van egy pont találomra, de lehet bőven csemegézni:"mivel a magyar Országgyűlés több visszamenőleges hatályú törvényt is elfogadott, megsértve ezzel az európai jog egyik alapelvét, nevezetesen azt, hogy nem lehet visszamenőleges hatályú törvényeket elfogadni;"- Az a nagy büdös helyzet uraim, hogy ez tény. Lehet hörögni, röfögni, visítani, de sikerült jó sok visszamenőleges jogszabályt megalkotni, megszavazni. Sajnos. Szégyen.

dj52.hpu@swi.net.ua | 2012. február 16. | 15:46:07

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kovy | 2012. február 16. | 15:45:07

katarakt | 2012. február 16. | 15:43:42
Én nem. Eszedhez mérem a mondanivalódat!

kovy | 2012. február 16. | 15:43:59

Timót | 2012. február 16. | 15:38:19
Az alkotmány alapján 300000 ember nyugdíját vehetik el, vagy csökkenthetik.
A 1949 -es sokkal jobb volt.

Szerinted lehet! De akkor minden üzemet, bérházat, gyárat elvettek. Minden parasztot megfosztottak földjétől, állatától! Az volt a demokrácia!

katarakt | 2012. február 16. | 15:43:42

nyolcszunyu
taliga
kovy

Tudjátok mit kapott az ember a megboldogult Magyar Néphadsereg sorozott tagjaként ha kirívóan nagy hülyeséget mondott vagy tett? Azt hogy:
-Anyád az a tr*pperbánya.
Gondolom nem veszitek magatokra.

elm320 | 2012. február 16. | 15:43:16

nyolcszunyu
Magyarországon megszünt a fékek és ellensúlyok rendszere, már nincs jogállam. A mai jogviszonyainkkal fel sem vennének az EU-ba.

Sebaj Tóbiás | 2012. február 16. | 15:42:39

kovy | 2012. február 16. | 15:32:16
Bizonyos gazdasági mutatók jobbak voltak, de puma nem volt.
Viszont nem is erre céloztam...de sebaj.
Kezd egy kicsit unalmas lenni az hogyha Viktorunknak valami nem (úgy) jön össze, ahogy akarta, akkor valaki vagy valami másra keni a felelősséget. Miközben egyszerűen már megint ő követett el hibákat.

nyolcszunyu | 2012. február 16. | 15:39:33

Timót: Amit említesz, azt egyáltalán nem kifogásolták az EU-ban, erre senki sem mondta azt, hogy EU-s torvénybe utkozne.

kovy | 2012. február 16. | 15:38:59

katarakt | 2012. február 16. | 15:29:13
Most majd az Unióból is kiebrudalnak bennünket...

Ne izgulj, a Tabajdi meg a Göncz marad! Lesz képviseleted!

nyolcszunyu | 2012. február 16. | 15:38:43

elm320 | 2012. február 16. | 15:35:57

Amikor beléptünk az Unióba az ott érvényes szabályokat a belépés után is tiszteletben kell tartani, vagy ki lehet lépni.

Jó, ez igaz, ezt senki sem vitatja. A vicc az az, hogy Magyarország semmilyen EU-s jogszabályt nem sértett meg. Az EU sérti meg a saját jogszabályát, amikor az EU-s jog szerint nemzeti hatáskorben levo kérdésekben akar diktátumokat adni Magyarországnak.

Timót | 2012. február 16. | 15:38:19

nyolcszunyu | 2012. február 16. | 15:31:55

"Magyarország nem sértett vele semmlyen EU-s jogszabályt vagy értéket. Ha nagyon eroltetik, akkor is csak néhány apróságba tudtak belekotni jogilag,"

Néhány apróság? A tulajdonjog, a szociális garanciák?
Az alkotmány alapján 300000 ember nyugdíját vehetik el, vagy csökkenthetik.
A 1949 -es sokkal jobb volt.

Sebaj Tóbiás | 2012. február 16. | 15:37:12

nyolcszunyu | 2012. február 16. | 15:27:11
A forint nem leértékelődése inkább a gazdasági impotenciának köszönhatő.
Antiszemitizmus ? Szerinted nincsen ? Ultrajobb, kisnyilasok nincsenek ?
De ilyesmi van mindenhol, csak hát van ahol ettől határozottan elhatárolódik a kormány, így nem is érheti az a vád, hogy arrafelé húz.
Na ja, és volt is, lesz is olyan, hogy utólag derül ki hogy rosszul szavaztunk.

nyolcszunyu | 2012. február 16. | 15:37:03

taliga | 2012. február 16. | 15:31:59

nyolcszunyu | 2012. február 16. | 15:24:50


Ezt hívják feltétel nélküli és teljes globalizációnak.

Olyan, mint amikor egy államban megszűnik a család és csak egy arc nélküli embermasszát irányít a vezetés. Az egyén magában tehetetlen báb, így nem véletlen az új, már óvodás korban alkalmazni szándékozott gender-mainstream elmélet sem, ami a nemek különbözőségének eltüntetését akarja elérni...

Ez tényleg bizonyítást nyert most. De akkor miért nevezik osszeeskuvés elméletnek azt, ha valaki errol a folyamatról beszélni mer?

elm320 | 2012. február 16. | 15:35:57

Amikor beléptünk az Unióba az ott érvényes szabályokat a belépés után is tiszteletben kell tartani, vagy ki lehet lépni.

taliga | 2012. február 16. | 15:35:52

lusta | 2012. február 16. | 15:30:18
"Jobberkéim hol voltak a néppárti társak? Az EP-ben ők vannak többségben..."

Kéretik a butaságot mellőzni...!!!

A Néppárt a legnagyobb frakció, de nincs többségben a 752 fős Európa Parlamentben...

Ezt a mostani határozati javaslatot is 3 frakció adta be:
- A Szocialisták,
- A Zöldek és
- A Liberálisok...

nyolcszunyu | 2012. február 16. | 15:35:13

Ez az egész arra bizonyíték, hogy az EU-ban nincsen jogbiztonság. Megsértik Magyarország EU-s alapelvekben lefektetett jogait pártpolitikai érdekek miatt.

harfil | 2012. február 16. | 15:33:22

Szimpla politikai véleménykülönbségből nagy hisztit varázsoltak az elvtársak 1-2 év alatt. Most lehet örülni, örömködni. Lecsengett a dolog, ez lett a vége, tapsoljuk meg az ellenzéket.

kovy | 2012. február 16. | 15:32:16

Sebaj Tóbiás | 2012. február 16. | 15:22:42
Tudod kezdem értékelni Gyurcsányt : ő legalább egyszer az életben, ha zárt körben is, de legalább az saját párttársainak bevallotta, hogy elkúrták.

De aztán helyre tették a dolgokat, jött a nagy a jólét, győzött a pannon puma, az ország felvirágzott! Csak így tovább, előre a linini úton!

taliga | 2012. február 16. | 15:31:59

nyolcszunyu | 2012. február 16. | 15:24:50


Ezt hívják feltétel nélküli és teljes globalizációnak.

Olyan, mint amikor egy államban megszűnik a család és csak egy arc nélküli embermasszát irányít a vezetés. Az egyén magában tehetetlen báb, így nem véletlen az új, már óvodás korban alkalmazni szándékozott gender-mainstream elmélet sem, ami a nemek különbözőségének eltüntetését akarja elérni...

nyolcszunyu | 2012. február 16. | 15:31:55

Plusz az onrendelkezési jogunkat is csorbítják: a Magyar Parlament nem hozhatja létre a magyar alkotmányt, ha az nem tetszik bizonyos EU-s politikusoknak. Holott a nemzeti alkotmány az az EU jogszabályai alapján nemzeti hatáskorben van. Magyarország nem sértett vele semmlyen EU-s jogszabályt vagy értéket. Ha nagyon eroltetik, akkor is csak néhány apróságba tudtak belekotni jogilag, bár ezek a kotozkodések sem állnak valami szilárd alapokon, ráadásul a kormány rengetegszer elmondta, hogy hajlandóak változtatni az EU-s szervek által jogsértonek ítélt torvényeken. Sot meg olyan kérdésekrol is hajlandóak konzultálni, amelyek az EU-s jog szerint nemzeti hatáskorben vannak. Az EU-s parlament mégis elítéli hazának, még mielott válaszolhattunk volna levélben a kritikákra. Ez nem méltányos eljárás, és ezzel az EU a saját értékeivel megy szembe.

kundk | 2012. február 16. | 15:31:45

Elolvastam a határozatot, a kritika sok pontjában jogos. Sajnos. Természetesen fel sem merül a kormánypártiak körében, hogy esetleg valamit rosszul csináltak. Szóba se jön. Hazaárulás és nemzetközi lejárató kampány. Hát persze. Itt bárki minimum hülye, de leginkább gonosz, aki a sok baromságot, amit szakmányban műveltek, most a fejükre meri olvasni.

Lehet dühöngeni, az könnyebb mint tételesen cáfolni a pontokba szedett tényeket. Nyilván rosszkor jött ez, nehogy újabb, ezúttal kedvezőtlen fordulatra hergelje őket.

lusta | 2012. február 16. | 15:30:18

Jobberkéim hol voltak a néppárti társak? Az EP-ben ők vannak többségben és mégis a többség elfogadta a határozatot? Na ezen kellene, illene elgondolkodni.

elm320 | 2012. február 16. | 15:29:23

Az Orbán-kormány maga az ország. A Diktátor maga a nép.
A Diktátort figyelmeztették.

katarakt | 2012. február 16. | 15:29:13

Hát igen. Az esztelen jobboldaliság már legalább két szörnyen veszteséges háborúba vitt minket. Most majd az Unióból is kiebrudalnak bennünket...

Kotipityu | 2012. február 16. | 15:28:46

hawaiszigetek | 2012. február 16. | 14:43:10

Bolsevik gazemberek, főleg a magyar szoci képviselők!
---
Meg a legtöbb parlamenti párt, főleg a Fidesz!
Amúgy tudod mi az a bolsevik? Mert szerintem nem.

HIRDETÉS
Szavaz az Európai Parlam...
Szavaz az Európai Parlament
Reuters - Vincent Kessler

Hiába a Fidesz pártcsaládja, az Európai Néppárt (EPP) a legnagyobb frakció az EP képviselői padsoraiban, csütörtökön ez is kevés volt ahhoz, hogy megakadályozza a szocialisták és a demokraták, a zöldek, a liberálisok, illetve az egységes baloldal négypárti állásfoglalásának elfogadását. A 365 támogató vokssal elfogadott határozat az EP „súlyos aggodalmát" fejezi ki a demokrácia gyakorlásával, a jogállamisággal, az emberi és szociális jogok gyakorlásával, a fékekkel és ellensúlyokkal, az egyenlőséggel és a diszkriminációmentességgel összefüggésben". Felszólítja a magyar kormányt: tegyen eleget az Európai Bizottság, az Európa Tanács és a Velencei Bizottság ajánlásainak, és azoknak megfelelően módosítsa az érintett törvényeket.

A voksolásra három határozati javaslatot is beterjesztettek, és ezek közül a szocialisták, a liberálisok, a zöldpártiak és az Egységes Európai Baloldal/Északi Zöld Baloldal (GUE/NGL) nevet viselő radikális baloldaliak indítványa kapta meg a szükséges többséget. A másik két, alternatív javaslatot – amelyet a jobbközép néppártiak, illetve a konzervatívok jegyeztek – a plenáris ülés elutasította.

Az állásfoglalás emlékeztet arra, hogy a tavaly elfogadott új alkotmány "egyes rendelkezéseit az Európai Parlament bírálta 2011. július 5-i állásfoglalásában", és akkor „felhívta a magyar kormányt, hogy rendezze a Velencei Bizottság által kiemelt kérdéseket és aggályokat, és ... felhívta az Európai Bizottságot, hogy alaposan tekintse át és elemezze az új alkotmányt és az abban rögzített sarkalatos törvényeket annak ellenőrzése érdekében, hogy következetes összhangban állnak-e a közösségi vívmányok betűjével és szellemével, különösen az Európai Unió Alapjogi Chartájával".

HIRDETÉS

A szöveg "a magyar állampolgárok és az Európai Unió közös érdekében felhívja a magyar kormányt, hogy tegyen eleget az Európai Bizottság, az Európa Tanács és a Velencei Bizottság fent említett kérdésekkel kapcsolatos ajánlásainak, bírálatainak és kéréseinek, és az Európai Unió alapvető értékeinek és normáinak tiszteletben tartása mellett módosítsa ennek megfelelően az érintett jogszabályokat", és egyúttal "tudomásul veszi, hogy az Európai Bizottság, az Európa Tanács és a Velencei Bizottság elkötelezett annak alapos vizsgálata mellett, hogy megfelelnek-e a magyar jogszabályok nemcsak az európai jogszabályok betűjének, hanem azok szellemének is".

A képviselők „felhívták az Európai Bizottságot mint a szerződések őrét", hogy végezzen alapos vizsgálatot az alábbiak biztosítása érdekében: a bíróságok teljes körű függetlensége, különös tekintettel annak biztosítására, hogy az Országos Bírósági Hivatalt, a Legfőbb Ügyészséget és általában a bíróságokat politikai befolyástól mentesen irányítsák, és a függetlenül kinevezett bírák mandátumát ne lehessen önkényesen lerövidíteni; a Magyar Nemzeti Bankra vonatkozó szabályozásnak az európai jogszabályokkal való összhangja; az adatvédelem intézményi függetlenségének és az információ szabadságának helyreállítása és a vonatkozó törvény betűje és végrehajtása révén történő szavatolása; az Alkotmánybíróság bármely jogszabály felülvizsgálatával kapcsolatos jogának visszaállítása, ideértve a költségvetési és adóügyi törvények felülvizsgálatához való jog visszaállítását is; a média szabadságának és pluralizmusának a magyar médiatörvény betűje és végrehajtása révén történő garantálása, különös tekintettel a civil társadalom és az ellenzék képviselőinek a Médiatanácsban való részvételére; az új választási törvény európai demokratikus normáknak való megfelelése és a politikai hatalomváltás elvének tiszteletben tartása; a politikai ellenzék demokratikus fellépéshez való jogának intézményeken belüli és azokon kívüli szavatolása; annak biztosítása, hogy az egyházak, vallásfelekezetek és vallási közösségek jogállásáról szóló törvény tiszteletben tartsa a lelkiismereti szabadság alapvető elveit, és ne kösse a magyar parlament kétharmados többsége általi jóváhagyáshoz az egyházak bejegyzését".

Az állásfoglalás szerint az EP „utasítja az Állampolgári Jogi, Bel- és Igazságügyi Bizottságot, hogy az Európai Bizottsággal, az Európa Tanáccsal és a Velencei Bizottsággal együttműködve kísérje figyelemmel a Bizottság és az Európai Parlament ... említett ajánlásainak végrehajtását és a végrehajtás módját, és megállapításairól készítsen jelentést". Egyúttal „utasítja az Elnökök Értekezletét", hogy e jelentés fényében „mérlegelje, szükség van-e intézkedések – köztük az eljárási szabályzat 74. cikke és az EUSZ 7. cikkének (1) bekezdése szerinti intézkedések – életbe léptetésére”.

Nyújtott be állásfoglalási javaslatot egyébként az EP legnagyobb frakciója, az Európai Néppárt is, a fideszes Gál Kinga és Szájer József által jegyzett dokumentum azonban mindössze 315 szavazatot gyűjtött be, a HVG értesülései szerint azért, mert a német és a francia párttársak túlzottan enyhének ítélték a szövegét. Ez hangsúlyozza ugyan, hogy az unió által hozott szabályokat be kell tartani, de visszautasítja a Magyarországot ért „megalapozatlan vádakat”. A német-francia ellenkezés arra enged következtetni, hogy az EPP nem áll ki teljes mellszélességgel a Fideszért, illetve az Orbán-kormányért. (Az EPP-nek 271 képviselője van a 752 fős EP-ben.)

A fenti kettőn túl az euroszkeptikusokat és a konzervatívokat tömörítő frakció, az ECR sem hagyta ki a lehetőséget, és előállt egy saját határozattal. Ez indítványozza, hogy az EP szólítsa fel Budapestet a helyzet megoldása – vagyis az alaptörvénnyel kapcsolatos bizottsági aggodalmak tisztázása – érdekében történő szoros együttműködésre az Európai Bizottsággal, „és ha szükséges, módosítsa az érintett jogszabályokat”. Az ECR a bizottságot és a parlamentet is felkéri, hogy „tényszerű és tárgyilagos” elemzéseket közöljön a magyarországi helyzetről. Határozatához az ECR-nek 293 képviselő jóváhagyását sikerült megszereznie.

Deutsch nekiment a szocialistáknak

A három szavazás után a magyar néppárti képviselőcsoport nyilatkozatot adott ki, amely szerint a „koncepciós pereket idézi”, ahogy a szocialista, liberális, zöld és az egységes baloldali frakció megszavazta a Magyarországot elítélő határozatot. A csoport nyilatkozatában kiemelte: az állásfoglalást annak ellenére hozták meg, hogy az Európai Bizottság és a magyar kormány közötti egyeztetések hamarosan lezárulnak.

„Ez az eljárás a koncepciós perek gyakorlatát idézi. A határozat Magyarország önrendelkezését súlyosan sértő pontokat tartalmaz, és kilátásba helyezi az Európai Unióról szóló Szerződés hetedik cikkének alkalmazását is” –állapították meg a magyar néppárti EP-képviselők, és felhívták a figyelmet: az állásfoglalás kezdeményezői között volt az MSZP két EP-képviselője, Göncz Kinga és Tabajdi Csaba is.

Deutsch Tamás ezen túl Facebook-bejegyzésben ment neki a szocialistáknak. „Soha nagyobb boldogsága ne legyen Mesterházynak, Tabajdinak, Göncz Kingának mint hogy az európai kommunistákkal, zöldekkel és liberálisokkal karöltve minden ok nélkül elítéltették a saját hazájukat az Európai Parlamentben!” – írta a fideszes EP-képviselő.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    319 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS