belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
26. szombat

Fidesz: Magyarország vesztese a posztelosztásnak

Navracsics Tibor, az ellenzéki párt frakcióvezetője arra reagált, hogy Andor László magyar biztosjelölt a foglalkoztatási tárcát kapta.

MTI| 2009. november 27. |29 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

Halász | 2009. november 28. | 15:22:44

"és így Magyarország egy súlytalan tárcát kapott."

Tibike vagy most, vagy eddig hazudott. Eddig úgy tűnt a szavai alapján, hogy a munkanélküliség súlyos kérdés. Most súlytalan. Érdekes.

Lehet, hogy savanyú a szőlő?

jágerlászló | 2009. november 28. | 12:48:21

Navracsics biztosan tudja!
Végül még kiderül,hogy Deutsch T ,vagv Molnár Oszi, esetleg végső megoldásként Navracsis lett volna az alkamas "fajsúlyos" BETON BIZTOS GAZDASÁGILAG INDOKOLT jelölt!!???
El fog a sírás NEVETTEMBEN!!
Remélem ma még hallok ilyen KÖZLEMÉNYT!!!!!
J.L.

Borszívóügynök | 2009. november 28. | 10:50:38

bozsós | 2009. november 28. | 09:57:59

"Ezért pont addig kell ezt a "mélyszegény-tenyészetet" felszámolni, amíg még működik valami, pontosan a felzárkóztatás sikere érdekében."

Hát - majd Viktorunk két pofon helyett felfegyverzi a nyilasgárdát, és Vona majd elintézi...ha már a szegénységet képtelen felszámolni, hát majd felszámolja a szegényeket. Meg a gazdagokat. És egyáltalán...

malkom | 2009. november 28. | 10:47:44

Maramira reagálva: helyes volt ez a burkolt celzas is a Fidesz kedvenc hulyesegere, miert lenne a Spidla vagy a Gyurcsany bukott, senki se lehet orokre miniszterelnok, a Fidesz volt miniszterelnoke bukott? Amugy, hogy ne legyunk egyoldaluak, meg kell jegyezni, hogy a 2002-es valasztasi kampany TV-vitajaban Orban rendkivul jol szerepelt, tudasaval felulmulta a Meggyesit, erre a valasztok megsajnalva a dadogo ellenfelet elfordultak tole. A Fidesz kormanyzas sem volt rossz. A mostani kampany viszont nagyon sokat art nekunk.

bozsós | 2009. november 28. | 09:57:59

libertyMUC | 2009. november 27. | 17:00:38

"a fityesz a gazdaságot a szociális kiadások csökkentésével próbálja majd élénkíteni. más élénkítö programokra nincs pénz. a prédikált "átcsoportosítás" az megcsak demogógia. a szociális nyírbálás pedig csak a bünözést fogja serkenteni."
Remélem igazad lesz, ugyanis ha a jelenlegi rendszer marad, a szociális rászorultak száma exponenciális hatványban fog emelkedni, a versenyképes dolgozók száma pedig ugyanígy csökken. Meg kell nézni például, hogy Edelény környékén a 8 általánost el nem végzett felnőttkorú népesség újra 30% fölé került - nálunk készült szakdolgozatból vett adat. Ez kb. a bangladesh-i szint. Ezért pont addig kell ezt a "mélyszegény-tenyészetet" felszámolni, amíg még működik valami, pontosan a felzárkóztatás sikere érdekében.

bozsós | 2009. november 28. | 09:30:50

Navrasics informálódhatott volna, mielőtt hülyeséget beszél. A tárca az uniós költségvetés 10%-a felett diszponál, a lisszaboni szerződés a foglalkoztatáspolitikát a K+F mellett a legfontosabb versenyképességet javító területnek tekinti. Bár Andornak a regionális tárca szerintem jobban feküdt volna (EBRD regionális fejlesztésekkel foglalkozik), de ezt a tárcát súlytalannak tekinteni vagy tudatlanságra vall, vagy jellemgyengeségre.

márami | 2009. november 28. | 01:54:54

Annyira iszonyatosan fárasztónak érzem, hogy a Fidesz mindenre a "nézzük csak, hol lehet ezen fogást találni"-módszerrel reagál. Miért baj az, hogy nincs politikai tapasztalata Andornak, Navracsicsnak talán volt? Vagy ha a szakmai mellett igenis fontos szempont lehet a politikai tapasztalat, miért kell ezt áthidalhatatlan és végzetes problémának beállítani? Miért ne létezhetne a szakmai felkészültség által megalapozott politikai alkalmasság vélelme? És egyébként, ha már a Fidesz által emlegetett politikai kultúránál (!!!)tartunk, az, hogy még Andor meghallgatása előtt elkezdték támadni , mégis milyen következetességre vall? (Ja,hogy az már amiatt a puffogás miatt volt, mert nem nemzeti egyeztetés keretében döntöttek a jelölt mellett...). Lehetne még sorolni a gázabbnál gázabb érveket, és főleg a megfogalmazásuk népbutító módját (vesztes, súlytalan, alkalmatlan stb). Egyébként igazán jól illett volna a Fidesz fikarepertoárjába, ha azt az abszurd érvet halássza elő, hogy azért súlytalan a poszt, mert bukott miniszterelnökök, ill. bukott minelnökök bizalmasai kapják csak meg (lásd az előző biztos, Vladimír Spidla, 2004-ben, biztossá kinevezése évében mondott le miniszterelnöki posztjáról, miután a cseh szocdemek nagyot buktak az EP-választáson).

Dodona | 2009. november 27. | 20:33:44

Ime, Orbán Viktor rovargyűjteménye !
A harcos szarvasbogár hím – nem annyira harcos és nem annyira hím : navracsics névre hallgat, a jóég tudja, miért – meg a másik, az orrszarvú bogár, őt meg simicskónak hijja a gazda. Ezek a csúcsrovarok közé tartoznak ! Van még két nünükéje : rejtélyes okokból szigyártónak és cserpalkovicsnak keresztelte el őket ; a Főnök vices fiú.
Néha megtörli velük a ……… – a kövér nevezetű réti poloska túl büdös erre – aztán tovább neveli a személyes és független kezdeményezések iskoláján a lehetséges utódokat.
Álmaiban kísérti, hogy soha, senki – a párt létezése óta – nem merte vállalni azt, amit Ő, gebinben, önzetlenűl, a magyar emberek érdekében tesz ! Ez nyugtalanító : sok a csatlós és sehol egyetlen igazi epigon ! Ezek kezdenek magasról tenni arra, amire Ő az életét tette : a magyar emberek jólétére ! Merthogy a magyar embereknek van egy titkuk : csak akkor érzik viszonylag jól magukat, ha egy szavahihető ember felvilágosítja őket arról, hogy tulajdonképpen soha a büdös életben rosszabb nem volt, mint ami most van : ettől megnyugszanak és asszonggyák : wazze, ennél rosszabb már nem jöhet, következik a felszín..............

Gyula X | 2009. november 27. | 18:59:28

Moderálási alapelvek- komment törölve -

lusta | 2009. november 27. | 17:56:36

Ha valakinek nem tetszik az MSZP, akkor szavazzon a Zöld Baloldalra. A FideSSbnek egyébként még Obama sem lenne jó.

cyberenemy | 2009. november 27. | 17:51:52

Fidesz-tagok az erzsébetvárosi bűnszövetkezetben?
"GÁZOS ÜGYEK A ZSIDÓNEGYEDBEN" címmel új botrányokat körvonalaz a
www.magyarorszag.ma
hírportál délután közzétett írása az erzsébetvárosi újabb, az ingatlanügyek árnyékában zajlott törvénysértő tevékenységekről.

innocent | 2009. november 27. | 17:47:53

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tatu | 2009. november 27. | 17:15:47

oppsa | 2009. november 27. | 17:00:40

Minden tagország törekszik a legjobb posztokat megkaparintani. Erre törekszik az a magyar kormány is, aminek a jelöltjét a magyar ellenzék a messzi Brüsszelben gőzerővel fúrta. Csoda, hogy Barroso nem kreált egy külön, magyar biztosi posztot.

Több fényt! | 2009. november 27. | 17:10:58

"Navra-csicska ismét bizonyságát adta politikai érzéketlenségének. Felszólítjuk, hogy haladéktalanul "monnyon" le!"

dimekora | 2009. november 27. | 17:08:39

Ugye


Ne masokra haragudj mert nem sikerült minden az eletedben
Tegyel erte
Dolgozzal,fizesd be az adodat,az orvosodnal fizesd be a "300" forintot minden alkalommal,ne lopd el a Tv szekhaz ostromanal a csokit a hütöböl,ne menetelj a fogatlan gardista fassisztakkal eggyütt,hanem nezd az elet szep dolgait
Süt a nap, kellemes meleg van, enekelnek a madarak,
Ez az az elet , amit mindenki meg tud maganak tisztesseges modon teremteni
függetlenül a " lopos feri- vagy a vezir nelkül
Nem unjatok meg, hogy akarmilyen tema , kerül elöterbe
minden alkalommal csak a gyalazkodas ervenyesül????
na csa

ki kicsoda | 2009. november 27. | 17:07:02

oppsa!

Te még Navracsicshoz sem jártál, nem még egyetemre. Mikor hallottál olyat, hogy a koldustól kérdezik meg, a pénzek elosztása szerinte helyes-e?

neandervölgy | 2009. november 27. | 17:05:32

Moderálási alapelvek- komment törölve -

ki kicsoda | 2009. november 27. | 17:01:48

Navracsics!

Amit neked ajánlottak, nem részletezném.

oppsa | 2009. november 27. | 17:00:40

Hát igen... sajnos az a gond, hogy Navrasicsnak per pillanat igaza van... És ez nem politikai, hanem szakmai kérdés...

Hogy miért bukta ez a biztosi poszt? Most a szakmai indokokat mellőzve, és az egészet lefordítva nagyon triviális szintre, például azért, mert arról eddig nem lehetett sehol sem hallani, hogy bármely fontos pozíciót becélzó (és azt elérni is képes) tagállam, valaha is álmodozott volna erről a tárcáról... Vagy hallott már valaki ilyet? Valószínűleg nem véletlenül... (persze lehet, hogy ők a nagyon hülyék, és nem tudják, hogy ez milyen "fontos", bezzeg mi milyen okosak vagyunk...)

Hogy miért állítja Bajnai, hogy "hú de fontos"... Két oka lehet. Vagy teljesen hülye az EU-hoz (ami azért nem valószínű), vagy hazudik, ami azért valószínűbb, mivel a becélzott (és valóban fontos) regionális tárca helyett, mondhatni már másodszorra sikerült megkapni egy nagyon nulla tárcát. Viszont azt mégse mondhatja, hogy "ezt jól megszívtuk", politikus ilyet nem mondhat. Ilyen helyzetben, egy ekkora bukta után amit (a maga szempontjából tehet), hogy mint egy lókupec, dicséri az árut, és sikerpropagandát folytat, hátha elhiszik neki, hogy nyert, pedig igazából egy nagyot buktázott. És mi a szomorú? Az, hogy ez be is jön neki... Van, aki elhiszi a nagy nullára, hogy "ez aztán valami"... Hát, ez szánalmas. Meg az is, hogy ilyesmihez újságírók (szakmai köntösbe bújtatva a mondanivalójukat) asszisztálnak.

libertyMUC | 2009. november 27. | 17:00:38

Gallicus | 2009. november 27. | 15:51:49

teljesen egyetértek. a konzerhatív hatalamak mindíg szívesen szürték össze a levet a liberálisokkal. sokkal szívesebben mint a szocikkal. a szoclib soha nem passzolt igazán. a fityesz a gazdaságot a szociális kiadások csökkentésével próbálja majd élénkíteni. más élénkítö programokra nincs pénz. a prédikált "átcsoportosítás" az megcsak demogógia. a szociális nyírbálás pedig csak a bünözést fogja serkenteni. a gazdasági környezetet a jövöben nem ismerei senki. újra hatalmas gazdasági próbanyulak leszünk a felemelkedés útján, kevés eséllyel még a kicsi javulásra is.

ki kicsoda | 2009. november 27. | 16:57:47

Navracsics!

Az akiről ugatsz, igaz, ugyan úgy egyetemi tanár, mint jómagad, azzal a nüansznyi különbséggel, hogy érti a szakmáját, elismert nemzetközi szinten, és tudja, csinálja, amit tanított, nem kellet stojásnyalónak szegődnie, egy nem olyan magas és nem olyan jó képességekkel bíró, a nemzetközi elismerést is nélkülöző önjelölt vezér mellé.

Ugye | 2009. november 27. | 16:48:36

Moderálási alapelvek- komment törölve -

dimekora | 2009. november 27. | 16:39:48

Navracsics hozzaszolasa, minösiti a fideszt, meg a nagyvezirt
Ezek a szerencsetlenek, csak a szar kevereshez, a lazitashoz,
meg a lopashoz ertenek
Szerintük mindenki mindent rosszul csinal, csak az a segfej vezir a mindent tudo
Varjuk meg a következö negy evet, es utanna bele lehet a vezirt, es a segnyaloit a sarba taposni
Varom a fityesz nyalokak hozzaszolasat
Amugy mindenkinek kellemes hetveget, en megyek vitorlazni
na csa

malkom | 2009. november 27. | 16:32:54

Nyilvanvalo, hogy ez a Fideszes komunikacio amely mar evek ota folytatodik az utodotteket szandekozik megcelozni, es nagyon sikeres, ezert nem akarnak valtoztatni, ugyes. Csak egyre kernem a tisztelt Fideszt, semmikepp se ilyesztgessek a kulfoldi gazdasagi es politikai koroket, mert ennek mindannyian a vesztesei vagyunk, leszunk valogatas nelkul.

lusta | 2009. november 27. | 16:32:05

És ezt modja egy egyetemi oktató. Mit tanulhattak akkor tőle?

Minorkavidor | 2009. november 27. | 16:10:31

Miért lenne a foglalkoztatásügy, a szocpol. és az esélyegyenlőségi tárca értéktelen? Nem a fidesz akar 10 év alatt egymilla munkahelyet teremteni? Ehhez nem jön jól egy foglalkoztatásüggyel is foglalkozó biztos? A szociális és esélyegyenlőség fontosságát meg cigánykérdés megoldatlansága indokolja.

Borszívóügynök | 2009. november 27. | 15:51:57

"Bajnai Gordon és a szocialisták mindenfajta egyeztetés nélkül egy semmilyen igazgatási-politikai tapasztalattal nem rendelkező személyt jelöltek a biztosi pozícióra"

Miért is kellett volna éppen a Fidesszel egyeztetniük?

-Azzal a Fidesszel, amely gondosan megtervezett obstruktív viselkedésével, 2002 óta eleve lehetlenné tett MINDENFAJTA együttműködést?
-Akik rendszeresen és visszatérő következetességgel felrúgtak mindenfajta politiukai szokásjogot?
-Akiktől egyetlenegy szocialista politikus sem kapott soha mást, mint súlyos becsületsértések hosszú sorozatát?
-Akik rendszeresen kivonultak a parlament üléséről, ha a kormányfő beszélt?
-Akik amikor kormányon voltak, soha senkivel sem egyeztettek, ámde megjegyezték, hogy „a parlament ellenzék nélkül is működik”?

Csak egy okot mondjon valaki, hogy miért is egyeztetnének? Én a helyükben még a következő köztársasági elnököt is megválasztanám! Lelkiismeret furdalás nélkül!

Gallicus | 2009. november 27. | 15:51:49

Azért ez már undorító. Navracsics végül is elárulta, a Fidesz számára nem fontos a fogalkoztatás és szociálpolitika. A Fidesz minden mondata hazugság, ami nemzet jólétéről szól. A Fidesz továbbra is maradt a neoliberális eszmevilágban és gazdaságpolitikában, de addig ennek az ellenkezőjét hazudja, amíg hatalomra nem segítik a jobblétre vágyó szerencsétlenek. A Fidesz ugyanúgy a nagyburzsoázia szekerét tolja, mint tette ezt a Szadi. Erről szól adócsökkentő programja is, ami a szociális ellátás és a foglalkoztatás halála. Úgy kell a böszme népnek ha hisznek nekik. Ez nem azt jelenti, hogy az MSZP egy jottányit is változott volna. Keressetek magatoknak mást a baloldalon.

atanyi | 2009. november 27. | 15:38:11

na, ez az, amit hazugsagnak hiv a magyar nyelv. Minden letezo kommentar kiemeli, hogy ez egy fajsulyos tarca. Navracsis, mellesleg mindezt volt kollegajarol nyilatkozva, alapbol letagadja. Mindegy mit gondol az ember Andorrol, a kormanyrol, meg a jelenlegi helyzetrol, azert az durva, hogy Magyarorszag egyik vezeto politikusa, a kovetkezo magyar kormany egyik alapembere, szemermetlenul hazudik. Undorito.

HIRDETÉS

Navracsics Tibor, az ellenzéki párt frakcióvezetője az MTI-hez eljuttatott közleményében arra reagált, hogy Brüsszelben bejelentették: a foglalkoztatási, szociálisügyi és esélyegyenlőségi tárcát kapja Andor László magyar biztosjelölt a José Manuel Barroso vezette Európai Bizottságban.

Bajnai Gordon és a szocialisták mindenfajta egyeztetés nélkül egy semmilyen igazgatási-politikai tapasztalattal nem rendelkező személyt jelöltek a biztosi pozícióra, a jelölést pedig azzal indokolták, hogy így esélyünk lesz egy fajsúlyos - a fejlesztéspolitikai vagy a regionális politikai - tárca elnyerésére - olvasható Navracsics Tibor közleményében. Szerinte azonban a kormány jelöltje "könnyűnek találtatott" és így Magyarország egy súlytalan tárcát kapott.

Címkék: EU, Fidesz, Andor
 

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS