dunai hajós | 2010. július 29. | 13:44:42
Érdekes, hogy 3 éve még gyűlölt név volt a LeBor a jobboldalon. Pl. érdemes elolvasni a Magyar Nemzet online Pillanatfelvétel rovatában (2007. március 5.)Seszták Ágnes: Ferike nullás lisztje c. förmedvényét.
quodlibet | 2010. július 29. | 11:47:43
Ezek az IMF-esek nagyon ...ak, arra akarnak rávenni minket, hogy legyen takarékos költségvetésünk, nem költsünk többet annál, mint amit adók formájában be tudunk gyűjteni. Nyilvánvalóan csak a saját piszkos kapitalista érdekeiket nézik, amikor szeretnék csökkenteni a túlköltekezést, de mi nem hagyjuk magunkat. Huj-huj hajrá!
regmelocco | 2010. július 29. | 11:06:31
91-ben jöttem először haza Nyugatról. Én már akkor mondtam mindenkinek, hogy sem az IMF-fel, sem a Világbankkal nem szabad szóba állni. Nem sokkal jobbak, mint a Brezsnyevék - ha Latin-Amerikában és Afrikában több országot tönkrevágtak, akkor miért lennének kedvesebbek szülőhazámhoz?
De nagyon kevesen hittek nekem. Az emberek még igen sokáig vevők maradtak a "piaci" retorikára. Túl sokáig. Pedig nem sokkal tehetségesebb retorika, mint a "proletár-internacionalizmus" volt. (Csak annyira akartunk benne hinni...)
Sajnos, Reagan alatt elég volt egy évet töltenem, hogy rájöjjek annak a rendszernek az igazi lényegére.
blac | 2010. július 29. | 04:29:31
Moderálási alapelvek- komment törölve -
forgomorgo | 2010. július 28. | 21:58:58
Kiváncsi vagyok két hónap múlva , mikor leülnek tárgyalni(mert lefognak) az IMF-el Orbán a legnagyobb természetességgel fogja mondani, hogy szó nem volt a tárgyalások megszakításáról csak az ideiglenes felfüggesztésről.
ronagyuri | 2010. július 28. | 21:02:39
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Tonton | 2010. július 28. | 20:18:41
Kedves"b41ci"már csak arra lennék kíváncsi,hogy az elmúlt "szocialista"kormányok az ön véleménye szerint mik voltak ha az Orbán kormány 59nap után kontár.
Kotipityu | 2010. július 28. | 19:06:10
b41ci: ugye azert ezt te se gondoltad komolyan?
november | 2010. július 28. | 18:27:01
Minden cikket közölni kell vagy semmit!Ez alapvetönek kellene,hogy legyen.
Az emberek általában szeretik a minden oldalról jövö hireket!Szeretném legal´bb is ezt hinni!
Jager László | 2010. július 28. | 18:14:33
Várom az újabb LAB ciket a Der Stantard-ban,vagy a Magyar Nemzetben! Esetleg a Post-ban!!
Netalántán a NÉPSZABADSÁGBAN!!!
J.L.
Bubó Dr. | 2010. július 28. | 18:08:13
milyen felemelő, hogy rabszolga majmokként láttatja a magyarokat...
s milyen szomorú, hogy OV-nek már erre is szüksége van
november | 2010. július 28. | 18:00:39
Látom,most jobb hijján a cikk szerzöje a bünös!A Népszabadságnak meg gratulálok!Legyen egy szuverén lap a baloldalnak!Orbán nem kell szeretni.Csakhát az igazság kibontása.....
november | 2010. július 28. | 17:55:51
Kedves Sydney!Talán rossz szemüveget vettél fel?Másra nem tudok gondolni....
sydney | 2010. július 28. | 17:16:03
Ki az a Budai Gyula? Kellene ismernem? Valami Nobel-díjas, vagy Kossuth díjas???
sydney | 2010. július 28. | 17:13:56
Adam LeBor újságíró az Orbán kormányt "A majmok bolygójához" hasonlította. Mi ezen a megvédés? Mert ha azt írta volna, hogy " az Orbánb kormány nem a majmok kormánya" - akkor azt lehetne megvédésnek minősítani.
krix | 2010. július 28. | 16:39:18
hunnia1234 | 2010. július 28. | 15:30:30
Igen... És akartál valamit írni?
Xavi | 2010. július 28. | 14:39:16
Kétségem sem volt felőle, bár Budai Gyula azért még jogi értelemben nem VÁDOL. Azt majd később teszi meg talán az ügyészség. Hacsak fel nem bátorodnak őméltóságáék. Hiszen szerintem már nem kellene ennyire félni Gyurcsánytól. Mi a fenének kell belőle hőst csinálni, mint Nagy Imréből.
tavi görény | 2010. július 28. | 16:30:06
Azért az nem lenne jó, ha Orbán Viktor (és vele együtt persze Magyarország4) lenne Európa Chavez-e! Elindult ezen az úton... Állítsátok meg Vittorio Uit!
sterneschii | 2010. július 28. | 15:48:18
nem baj hogyha különbözö emberek nyilatkoznak. chavez gondolom mèg kemènyebben nyilatkozna a "töke" vilàgàrol. a svàjci UBS bank 2 milliàrd svàjci frank nyeresèget èrt el az idei màsodik negyedèvben!! hogy a bankoknak mekkora jelentösègük van, hogy mekkora szerepet jàtszanak a vilàggazdasàgban azt gondolom ezen szàmok ismeretèben nem nagyon kell ecsetelni. az UBS-en kivül itt van még a szintèn oriàsi Credit Suisse bank meg megannyi màsik, a biztositokrol nem is beszèlve. lehet bàrmit irogatni de a tènyek azok tènyek maradnak, magyarorszàg ès orbàn viktor az ègvilàgon semmit nem tud a bankrendszer vilàgàban vàltoztatni. a höbörgès teljesen kontraproduktiv az alkalmazkodàsnàl nem lètezik jobb alternativa.
krix | 2010. július 28. | 15:41:54
hunnia1234 | 2010. július 28. | 15:30:30
Igen... És akartál valamit írni?
Xavi | 2010. július 28. | 14:39:16
Kétségem sem volt felőle, bár Budai Gyula azért még jogi értelemben nem VÁDOL. Azt majd később teszi meg talán az ügyészség. Hacsak fel nem bátorodnak őméltóságáék. Hiszen szerintem már nem kellene ennyire félni Gyurcsánytól. Mi a fenének kell belőle hőst csinálni, mint Nagy Imréből.
hunnia1234 | 2010. július 28. | 15:30:30
krix | 2010. július 28. | 14:19:19
>Egy ismeretlen "kutatóintézet" ?
CEPR's Advisory Board of Economists includes Nobel Laureate economists Robert Solow and Joseph Stiglitz; Richard B. Freeman, Professor of Economics at Harvard University; Eileen Appelbaum, Professor and Director of the Center for Women and Work at Rutgers University; and Janet Gornick, Professor at the CUNY Graduate Center and Director of the Luxembourg Income Study.
pacsul | 2010. július 28. | 15:26:07
Kedve b41ci
Sorold fel az előző, "ügyes " MSZP kormányok érdemeit!!!
b41ci | 2010. július 28. | 15:12:32
Milyen visszhangot váltott ki ennek a hülyének az írása és hol? Legfeljebb a Fidesz feltétlen hívei körében, akik örültek, hogy végre nem egy pocskondiázó külföldi méltatás jelent meg az Orbán kontár kormányról és vezetőjéről. Jaj, és a Népszabadság rögtön igyekszik interjút kérni ettől a "remek" embertől. Milyen ócska szerkesztők ülnek ennél a lapnál? Azért az kiderül a cikkből, hogy egy a pali egy senki, aki jól érzi Magát itt Pesten, és reméli, sokáig itt maradhat. Pláne, ha a kontár kormány ezt kéri majd.
pacsul | 2010. július 28. | 15:07:09
Kedves gubaba | 2010. július 28. | 13:30:25
Nem akarsz inkább hitelező lenni:
ezek a világ "leggazdagabb" államai!!!
Ez kedvesebb lenne számomra, a hitel visszafizető Romániánál, amely nálunknál kisebb adósság miatt is összeomlik most!!
Távol a szélsőségektől:
Normális -60% alatti adósság- és növekedő gazdaság bőven elég lenne (előző kormány: negatív növekedés négy év alatt).
Xavi | 2010. július 28. | 14:47:45
pacsul | 2010. július 28. | 14:45:12
akkor azéért tetszik neki...mert már közelít LeBor elképzeléseihez...hmm
pacsul | 2010. július 28. | 14:45:12
LeBor inkább szélső baloldali, mint Orbán imádó!!!
Hol van a többi anarchista publicista?
Xavi | 2010. július 28. | 14:39:16
működik a gépezet :)
Hamis tanúzással vádolják Bajnait és Gyurcsányt
http://index.hu/belfold/2010/07/28/hamis_tanuzassal_vadoljak_bajnait_es_gyurcsanyt/
krix | 2010. július 28. | 14:19:19
hunnia1234 | 2010. július 28. | 14:05:50
Szegény Orbán ellenesek. Mindenki ellenük van. :-)
Mindenki? Egy ismeretlen "kutatóintézet" és egy, a gazdasághoz saját bevallása szerint sem értő újságíró talán még nem mindenki. Kissé elszaladt veled a ló, kedves Hunnia!
Jager László | 2010. július 28. | 14:06:56
Gondolom LAB legközelebb Der Standard-ban fog írni!!
Megjegyzem elég Orbán alázatos!!!
Kérdésem??
Ön jogász,közgazdász,politológus,vagy firkász!?
Elemzése 00000000000
J.L.
hunnia1234 | 2010. július 28. | 14:05:50
http://www.napi.hu/default.asp?cCenter=article.asp&nID=453521&place=frisshirek
Az IMF növekedést gátló politikája veszélyt jelent Európa nyugati és keleti felének talpra állására nézve is - véli a CEPR amerikai kutatóintézet.
Szegény Orbán ellenesek. Mindenki ellenük van. :-)
hunnia1234 | 2010. július 28. | 13:58:33
Kevercs | 2010. július 28. | 13:39:43
LeBor valamikor a Budapest Sun szerkesztője volt, és akkor inkább Orbán kritikus mint Orbán párt.
hunnia1234 | 2010. július 28. | 13:56:45
pacsul | 2010. július 28. | 12:04:35
Félek, hogy LeBor közelebb van az igazsághoz mind Róna Péter.
Csak tegnap a közdazdászo csodálkoztak, hogy nem értik hogy miért ér olyan sokat a forint.
Nekem inkább úgy tűnik, hogy a forint hosszúbb időre, valószinű, hogy még a 300-at sem fogja túl lépni
micimacko64 | 2010. július 28. | 13:52:49
Kedves Krix!
A Tisza-tóval kapcsolatos cikknél üzentem önnek - ha érdekli - kérem válaszoljon.
üdv micimacko64
krix | 2010. július 28. | 13:47:43
micimacko64 | 2010. július 28. | 13:40:40
Máris írok!
micimacko64 | 2010. július 28. | 13:40:40
Kedves Krix!
A Tisza-tóval kapcsolatos cikknél üzentem önnek - ha érdekli - kérem válaszoljon.
üdv micimacko64
Kevercs | 2010. július 28. | 13:39:43
Ennek a LeBor nevű embernek vajjon ki adta a "misebort" ezért a jó cikkért ?
Csak nem találkoztak egy budai kocsmában O.V-val ?
krix | 2010. július 28. | 13:37:51
gubaba | 2010. július 28. | 13:30:25
Tetszik a humorod!
krix | 2010. július 28. | 13:35:53
pacsul | 2010. július 28. | 13:20:54
"Mellesleg, most Orbán kormányoz, mit mondhatott volna, hogy nem kezelhető (pedig mondhatták volna és rögtön le támadnád, ezért a mondat ért)."
Itthon mondta eleget, szerinted az "nem hallatszik ki"?
Természetesen a 80 százalék nem Orbán sara. Igen, akkor szabadult el, amikor a szocik teljesíteni akarták a teljesíthetetlent. Tehát elkezdtek adakozni, amitől a polgároknak pillanatnyilag jobb lett, a kormányoknak meg hosszú távon rosszabb.
Egyébként én is kezelhetőnek tartom, és valószínűleg V mint Viktor is csupán kezelhetőnek, nem pedig örömtelinek. Nem ez a baj, hanem a kettős beszéd. Lehet, hogy politikailag abban sincs kivetnivaló, de én nagyon kínosan érzem magam, amiért hülyének néznek. Ezt még Fletó sem engedte meg magának. Amikor hazudott, hazudott mindenkinek. Ő legalább megmondta, hogy elk.úrták. Ettől az életszínvonalam nem nőtt, de legalább nem voltam tök hülyének nézve.
Mit gondol Viktor? Attól, hogy a magyar ember nem beszél idegennyelvet, a liber.albolsi sajtó még lefordítja, amit kint dumál.
Oktár | 2010. július 28. | 13:35:16
Castor Troy ("Vannak ilyen normális újságírók is")
Nos, nem akarom az érdemeit csökkenteni..de hogy Adam LeBor "normális" lenne,az barokkos túlzás...
Az első Orbán -kormány( és azóta az ellenzéki korszakban) benne volt a top5-ben, ami a legocsmányabb, legelfogultabb Orbán- és magyargyűlölők tudósitóinak "versenyét" illeti..
Hogy most mit történt: egyelőre nem tudni.
Lehet hogy megvilágosodott...de maradjunk Fülig Jimmy dillemájánál:"kavarja ez vagy nem kavarja?"
sutyanandi | 2010. július 28. | 13:34:29
nagyon helyes! egy értelmes ember!
gubaba | 2010. július 28. | 13:30:25
Drága Barátaim! Az államadósság kifizetése bátor történelmi tett: akinek ez a végletekig sikerült Nicolae Ceausescu elvtárs volt. Népe meg is hálálta a maga eccerű módján!
pacsul | 2010. július 28. | 13:20:54
Kedves krix
Ez nem az Orbán sara, lehet benne pár százalék, de többségében Megyó szavazatszerzésének eredménye!
Mellesleg, most Orbán kormányoz, mit mondhatott volna, hogy nem kezelhető (pedig mondhatták volna és rögtön le támadnád, ezért a mondat ért).
Jager László | 2010. július 28. | 13:10:18
Én már alig várom az olyan befektetőket, akit a piac nem érdekel!!
Gondolom a médiában "ÍGY MŰKÖDIK"
NEVETNEM KELL!!
Orbán és Lenin megmondta!!/Hitlert kifelejtettem!!!/
Csak röviden,hogy megértsék a "posztgondolkodók is"
Az állam mindent megold!!!
J.L.
krix | 2010. július 28. | 13:03:21
kisördög | 2010. július 28. | 12:58:14
Jól tette, hogy megvédte őt,és hogy végre kiállt az IMF-fel szemben valaki,erre van most szükségünk..
Miért kell az IMF-fel szemben? Vagy kell a pénze, vagy nem. Most úgy tűnik, mintha nem kellene. Pedig...
Buksik | 2010. július 28. | 12:58:51
Hová tartoznak azok, akik folyamatosan azt keresik, mivel, és miért lehet hibáztatni az önállóságot védő tárgyalásokat? Tud valaki feleletet erre?
A józan gondolkodók közé.
Mellesleg eleve értelmezhetetlen "az önállóságot védelmező tárgyalás" kifejezés, hiszen a lényeg épp az, hogy nincs tárgyalás.
harunalrasid | 2010. július 28. | 13:02:59
milyen önállóságról beszélsz, buksik?
ahhoz tőke kell, ipari háttér, fejlett gazdaság, természeti kicsek garmadája, stapil pénzügyi alapok, ezeknek nyomát sem látni.
de azért, szokásos szittya hevületünkkel, csak keménykedjünk, igaz?
krix | 2010. július 28. | 12:59:57
pacsul | 2010. július 28. | 12:50:08
Én egy percig sem védtem a 80 %-ot, azt Orbán védte Merkel előtt. Én csak idéztem tőle. A magas államadósság nem jó, de tény, és az is tény, hogy sokan eladósodtak. A mértéken van a lényeg, és szerintem is túl sok a 80 százalék. Az olyan, mintha én a vagyonom 80 százalékáig eladósodnék. Brrrr. Még szerencse, hogy nekem még jelzáloghitelt is csak az ingatlan 50%-áig adnak.
Buksik | 2010. július 28. | 12:58:51
Hová tartoznak azok, akik folyamatosan azt keresik, mivel, és miért lehet hibáztatni az önállóságot védő tárgyalásokat? Tud valaki feleletet erre?
kisördög | 2010. július 28. | 12:58:14
Jól tette, hogy megvédte őt,és hogy végre kiállt az IMF-fel szemben valaki,erre van most szükségünk..
Nantal | 2010. július 28. | 12:54:45
Szaladó | 2010. július 28. | 12:28:08
3.) Októberig kampány van! Orbán a hazai közönségnek játszik, elsősorban a Jobbiktól akarja elhappolni a drukkereit, a végletekig leegyszerűsített Vitéz János-kodással.
...tökéletes a meglátásod...! ...és hogy miféle sírás-rívás következhet az önkormányzati választások után, azok között, akik a cigány "vak lovát", - mikor az a falnak megy -, ELHISZIK róla, hogy az csak "bátor"...!!!
pacsul | 2010. július 28. | 12:50:08
Kedves krix
Ismerd el, hogy ökörség: az államadóság nagyságát védeni (80%)
Szerintem is vannak elhibázott lépései a jobboldalnak (Magamnak nem hazudok, te se tedd).
malkom | 2010. július 28. | 12:44:55
Azon azért nagyon el kellene gondolkodni, hogy a világon csak egy olyan újságíró van, aki egyetért, pedig rengeteg nyíltan vagy burkoltan anarchista újságíró van, még ezek is hallgatnak.
krix | 2010. július 28. | 12:42:21
pacsul | 2010. július 28. | 12:39:52
"Mellesleg: 2002=50% adósság ráta, 2010=80%"
Erre mondta Orbán Viktor Merkelnek, hogy ez is kezelhető, és az EU középmezőnyében vagyunk vele.
pacsul | 2010. július 28. | 12:39:52
Kedves Füli
Ki volt kormányon az IMF -es segítség idején???
Ki tárgyalt seggnyaló módon az Eu -val (a belépéskor is, és 2008- ban is =MSZP)?
Nem csak végletek vannak, lehet egy az egyben is tárgyalni (nem a teljes elutasítás és nem az Eu nélkül, de keményen, az ország érdekében kell cselekedni)!!!!!!
Mellesleg: 2002=50% adósság ráta, 2010=80%
pumpkin | 2010. július 28. | 12:37:22
Moderálási alapelvek- komment törölve -
krix | 2010. július 28. | 12:33:27
kufstein | 2010. július 28. | 12:30:22
"Példaképekké fogunk válni! S jönnek a normálisabb befektetők.
A rablókat meg lassan kiűzzük.
A belsők meg kikullognak meg eltűnnek a vackukba. nem lesz ennyi libbolsi
baloldali médiaceleb sem."
Ezt a néhány mondatodat, kérném megjegyezni, hogy ne nekem kelljen emlékeztetni rá 4-5 hónap múlva! Persze én emlékeztetni foglak, már akkor már más nincen leszel jelen, és szidod a fijjuggat.
Füli | 2010. július 28. | 12:31:40
KG1947, indokolnád az új kormány hozzáértését? Vagy ez az esztelen központosító, klientúraépítő hadjárat lenne az ideális (hiszen kicsiben ezt tették a szocik, vagy narancsban már elfogadható az, ami vörösben?). Értsd már meg, a hitelfelvétel nem szitokszó, egy állam, egy cég, egy állampolgár nyugodtan felvehet hitelt, sőt, ha nagy beruházásokra tervez - mint pl. egy állam - akkor meg elkerülhetetlen. A lényeg, hogy milyen feltételekkel veszi fel: Viktor most elintézte, hogy sokat rosszabb feltételekkel vehesse fel az állam, mint áládásos tevékenysége előtt. Köszönjük, Viktor! Csak keményen, csapj oda!
kufstein | 2010. július 28. | 12:30:22
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Szaladó | 2010. július 28. | 12:28:08
A kormánypárti hozzászólásokra együtt:
1. Nem mindenki szoci, aki az új kormányt a gazdaságban pancsernek tartja, mert hogy pancser, az tény, pártállástól függetlenül. (El kell ismerni, a hatalomépítésben professzionális.)
2. LeBor nem gazdasági újságíró, és mint mondja, „a vélemény oldalon jelent meg – nem feltétlenül esik egybe a The Times véleményével. A lap azonban a markáns állásfoglalásoknak helyt ad.”
3. Októberig kampány van! Orbán a hazai közönségnek játszik, elsősorban a Jobbiktól akarja elhappolni a drukkereit a végletekig leegyszerűsített vitézjánoskodással.
krix | 2010. július 28. | 12:27:44
KG1947 | 2010. július 28. | 12:18:39
A cél Románia?
Úgy látom, igen, a cél Románia. Előbb az IMF elutasítása, majd visszasírása, és a még keményebb feltételek teljesítése.
Füli | 2010. július 28. | 12:24:43
jóskabácsi, vázold fel nekünk légyszi, hogy miképpen képzeled el a kilábalást "IMF-póráz" nélkül? EU tagok vagyunk, milliárdokat kapunk egy csomó fejlesztésre, nincs már KGST! Az EU és az IMF nélkül is 2x2=4, ha költesz valamiből fedezned kell a kiadást. Moszkvától már nem várhatunk semmit (az EU-n kívül ez az ország nyomorogni fog). Ez a gazdaság képtelen kitermelni saját erőből a jólétet, úgyhogy inkább a józan észt, ha lehetne kérnem használni. Mert "póráz" nélkül nincs ám Samsung LCD a hallban, Danone kefir a Zanussi frigóban, meg Suzuki a garázsban...
boros0208 | 2010. július 28. | 12:24:27
Ne felejtsük el, hogy Orbán Viktor az mellett, hogy nemet mondott az IMF-nek egy csomó olyan kijelentést tett, hogy ezentúl az osztogatás politikája helyett a termelés, a munka támogatása jön. Ennek pedig valószínüleg kedvező lesz a fogadtatása. Most már csak az a kérdés, hogy valóban így cselekszik-e.
hazatérő | 2010. július 28. | 12:23:43
De bizony tesz említést a bankadó kivetéséről!!!, csak végig kéne olvasni a szöveget.
krix | 2010. július 28. | 12:23:26
mikes75 | 2010. július 28. | 12:04:41
Na, most mindjárt elkezdik írogatni, hogy biztos megvette OV ezt az embert.
Mint ahogyan azt is olvashattuk eleget, hogy a Washington Post-ot, meg a többi Vityenkában kétkedő jobboldali lapot megvették a judeobolsik?
KG1947 | 2010. július 28. | 12:18:39
Füli | 2010. július 28.: futball-körökben téged úgy minősítenének, hogy porokat szedsz hozzáértés ellen?
A cél Románia? Nagy megszorítás, nagy hiány, nagy kölcsön azonnali megkapása, nagy kamat, amire elmegy a megszorítás erdeménye?
Végre egy másként gondolkodó, bátor és hozzáértő kormányunk van.
Bár a sikerért még sokat kell tenni.
baker_ | 2010. július 28. | 12:18:34
Füli | 2010. július 28. | 11:50:47
pár kanyarral le vagy maradva...az országot senki nem minősítette le, hanem a "múdiz" meg meg az a másik &-jeles IMF-pincsikutya bejelentette az adósságkockázat felülvizsgálatát. Jelentse... A forintod visszaerősödött, az IMF-hiteled meg a kutyát nem érdekli, mivel nincs rá szükség. Elhiszem, hogy te egy tisztán 200 milliárdos megszorításnak örültél volna, amit a lakosság a nyakába kap, de ezzel eléggé egyedül vagy, esetleg bankár vagy.
jóskabácsi | 2010. július 28. | 12:13:26
Úgy látszik van azért még pár újságíró, aki belátja, hogy nem csak az IMF pórázán való lógás az egyetlen kivezető út a válságból.
blac | 2010. július 28. | 12:10:59
Moderálási alapelvek- komment törölve -
gonda1979 | 2010. július 28. | 12:07:28
Egy ici-pici kissebbség, próbálja az embereket manipulálni, hogy az Orbán ilyen meg olyan béna.
Ezzel szemben a tény az, hogy mert nemet mondani! Ez politikai teljesítmény.
Erre nagyon kevesek képesek.
Persze könnyebb a se.. nyalás, a bológatás, a mellébeszélés, ezt értem.
De mi a jó az országnak? Biztos, hogy az a legjobb, ha pórázon tartva a nyakunkat szorongatják?
mikes75 | 2010. július 28. | 12:04:41
Na, most mindjárt elkezdik írogatni, hogy biztos megvette OV ezt az embert.
pacsul | 2010. július 28. | 12:04:35
Kedves Füli
Olvasd el az LMP Gazdasági muftival (Róna Péter) az interjút: 370 forint=1 euró
Szerintük ez a jó megoldás, és jól indokol is az öreg Bankár!!!!
http://www.fn.hu/belfold/20100702/rona_peter_orban_csak/
Jager László | 2010. július 28. | 12:01:20
Viktor elment narancsosból szivárványosba!!
A.L-t használta fel a szines változáshoz!!
Persze ez nem jelent semmit,mert A.L.-t nem jegyzik,mint politikában meghatározó ujságírót.
Egy kis szines.
Gazdasághoz nem ért!!!!!
J.L.
krix | 2010. július 28. | 11:58:06
Castor Troy | 2010. július 28. | 11:07:43
"Vannak ilyen normális újságírók is. Persze most nem látjuk sem jehu, sem libertymuc, sem math kommetnjeit a csúnya Orbánékról."
Libery meg jehu tényleg nincs itt. De hol vannak a Vityka-fanok?
Tényleg érdekes, hogy első hozzászólóként máris hiányolod az említetteket.
Füli | 2010. július 28. | 11:50:47
Hú, de bátor volt ez a Viktor!. Felemelte az állami Kincstárjegyek kamatait, lehúzta a forintot és a tőzsdét és az IMF hitelekhez nem tudunk hozzáférni. Az országot leminősítették. Így köll ezt! (LeBor-ral pár éve találkoztam, aki megfizeti, annak ír... A The Times euroszkeptizizmusának meg éppen jól jött ez a "kis színes")
vupo | 2010. július 28. | 11:28:44
hogy Times-beli cikkét használjátok = hogy Times-beli cikkét használják
(azt hiszem, így helyes)
mond | 2010. július 28. | 11:25:53
Következtetést többesből egyesre szoktak levonni. Aki nem következtetést akar levonni, hanem saját vélemény akarja igazolva látni, megragadja az első kínálkozó alkamat az önigazolásra. Úgye, Castralt Troty?
vupo | 2010. július 28. | 11:20:08
"– Nem vagyok gazdasági újságíró, más megközelítésben vizsgáltam ezt a kérdést – közölte lapunkkal a szerző, "
:) Mondjuk, indul el innen.
- tud úszni?
- nem
- na és ha jól megfizetem?
Persze ettől függetlenül lehet a hapsinak tapsolni, de valahol vérciki, hogy Times-beli cikkét használjátok fel kis görcs ostobaságának elleplezésére, mert a cikk az nagyon gagyi.
Castor Troy | 2010. július 28. | 11:07:43
Vannak ilyen normális újságírók is. Persze most nem látjuk sem jehu, sem libertymuc, sem math kommetnjeit a csúnya Orbánékról.
|