belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
26. szombat

'Ki kell takarítani a pedofil szemetet!'

Németországot sorozatban rázzák meg az egyházi és magániskolai szexuális megrontási botrányok

Elég volt! A német katolikus egyház nem halogathatja tovább a szembenézést a pedofil szexuális megrontási ügyekkel.

Hírösszefoglalónk| Népszabadság| 2010. március 9. |38 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

gope | 2010. március 9. | 20:00:59

Jó közmondás hogy" holló a hollónak nem vájja ki a szemét ", ezért nem töri meg senki a hallgatás falát. Fideszesen szólva " amig a csontváz ki nem esik a szekrényből"
Itt most mindenki érzelmei és szimpátiája szerint nyilatkozik.
Katolikus papozik, zsidózik stb.
Valóban természetellenes a zárt egynemű közösségek hosszú összezártsága, különösen alá és fölérendelt helyzete, de azért a pedofilia tényleg a leggusztustalanabb dolog.
Mert az a kisgyerek még védekezni sem tud, valamint fiziológiailag és lelkileg sem felkészült egy sexuális aktusra.
Mindent pedofilt meg kell büntetni, de legalább pellengérre állítani.

tapa | 2010. március 9. | 19:52:35

Gaspar | 2010. március 9. | 16:35:34

Az első bekezdéseddel egyetértek.
A '70-es években katolikus gimnáziumba jártam. Semmilyen pedofíliára -akár csak utaló- "dolog" nem történt.
Az hogy nem csak Németországban történhetett -lásd a fenti cikket-, hanem itthon is történhettek ehhez hasonló cselekedetek és eltussolások, csak felerősítik Kasper bíboros mondandóját: "Ki kell takarítani a pedofil szemetet!"

nemistudom | 2010. március 9. | 18:08:19

tiItott_baker | 2010. március 9. | 16:54:58

Egy mérce van, s annak nem felel meg.
S nem kell antiszemitává válnia: az.

Szamok Embere | 2010. március 9. | 17:25:50

pardon, az előző balbakónak szólt.

Szamok Embere | 2010. március 9. | 17:25:12

"Attól, hogy kérkedsz másságoddal "

Balango, ezt meg honnan veszed? Minden gondolatmeneted ezt a könyörtelen vaslogikát követi?

tiItott_baker | 2010. március 9. | 16:54:58

nemistudom

sajnálom...
viszont holnaptól lehet, hogy valóban azzá fogok avanzsálni, ugyanis elvileg lejár Sólyom 15 napos gondolkodási ideje a holokauszttagadási törvény ügyében. És ha aláírja, szerintem nagyon sok antiszemita lesz ebben az országban, mert nagyon sokan utálják a kettős mércét és a kivételezést, nem csak én.

nemistudom | 2010. március 9. | 16:46:34

jenovaydr | 2010. március 9. | 15:06:50

Hogyan is írja:
"És újra: nem kell összekeverni a vallás eszméjét, annak tanítását, annak gyakorlatát (ortopraxis).."

Talán szíveskedne ugyanezt a mi kedves szélsőjobboldali nácijainknak is elmagyarázni a kommunizmus kapcsán!

Vagy miként t.bakker mondja: nem szereti a kettős mércét.

Nos, hogyan is állunk akkor az elmélet és gyakorlat egységével, különbözőségével?

medve1942 | 2010. március 9. | 15:56:23

Szerkesztő Úr, csak a természetet és annak részeit lehet megerőszakolni. Láthatja.

nemistudom | 2010. március 9. | 16:42:00

tiItott_baker | 2010. március 9. | 14:59:49

Elég régen olvasom bejegyzéseit, bemutatkozni nem kell. Amit állítottam, megalapozott volt.

Gaspar | 2010. március 9. | 16:35:34

medve1942,

Igen, és hozzátenném, hogy a homoszexualitást nem kellene összekeverni a pedofíliával. A kettőnek semmi köze egymáshoz.
A katolikus papok valószínűleg nem azért erőszakolnak előszeretettel kisfiúkat, mert homoszexuálisok, hanem azért, mert ők vannak a közelükben. A katolikus egyház, beleértve a katolikus iskolákat is, előszeretetel gyakorloja a nemi szegregációt, és a férfi apok fiúiskolákban/kórusokban tevékenykednek. A jelenség alighanem ugyanaz, amit fegyveres testületeknél vagy börtönökben is tapasztalunk.

Más egyházakban felteheőleg azért hallani kevesebb ilyen esetről, mert nem követelik meg a papi nőtlenséget. persze azért előfordulhat, de alighanem nem gyakoribb, mint pl. az iskolákban (pedofil tanárok is vannak).

Elnézést kérek mindenkitől, akinek vallásos érzékenységét ezzel megbántanám, de tényleg abszurd, hogy nemcsak gyakoriak az ilyen esetek a katolikus egyházon belül, de évtizedekig mindent meg is tettek azért, hogy ezeket az ügyeket elhallgassák.

medve1942 | 2010. március 9. | 15:56:23

Nem emlékszem protestáns egyházak viszonylatában ilyesmire.
Rabbi tudtommal nem lehet olyan ember, aki nőtlen.
Egészen biztos, hogy a katolikus ezeréves cölibátusnak semmi köze a dologhoz... Vagy mégsem? A természetet nem lehet megerőszakolni.

jenovaydr | 2010. március 9. | 15:16:17

...és még csak annyi, hogy nem lehet fehéren-feketén tekinteni ezt az ügyet sem:
sok értékes (köztük nagyon sok jelenleg az államigazgatásban is vezető pozicíóban levő), prominens ember került ki ezekből az intézményekből, iskolákból, melyek oktatási színvonala igen magas, és úgy látszik, hogy a sok vélt vagy valós "molesztálás" ellenére igen jó karriert futottak be, nem lettek drogos hajléktalanok, prostituáliak, és pszichiátriai betegek sem... Milyen érdekes, ugye? Na akkor hogyan is van... -- szóval nem kell mindent egy lélegzetvételre "a papok" nyakába varrni, még akkor sem, ha esetleg történtek sajnálatos visszaélések. És újra: nem kell összekeverni a vallás eszméjét, annak tanítását, annak gyakorlatát (ortopraxis), annak intézményét, annak papjait, nem kell összekeverni a homoszexualitást a pedofíliával vagy akár a heteroszexualitással, kellő disztingválással kell tekinteni a dolgokat. Csakhogy egyszerűbb ugye sémákban gondolkodni, és hőmörögni a demagógok kórusában.

jenovaydr | 2010. március 9. | 15:06:50

Tisztelt kommentelők!

Ez a botrány egyrészt nem a római katolikus felekezetről (vagy a kereszténységről/keresztyénségről) szól, és nem a homoszexualitásról szól..., hanem egy bűncselekményről, a pedofíliáról szól. A pedofiliának se a római katolicizmushoz, se a homoszexualitáshoz nincs köze. Nagy ostobaság ezen írás vagy éppen ezen botrány kapcsán keresztényellenes kirohanásokat intézni, vagy akár a homoszexuálisokat "hibáztatni", még nagyobb ostobaság antiszemita megjegyzéseket tenni... Ami pedig a "katlikus papok perverzióit" illeti, nézzük csak meg, bőven van pl. az USA-ban is protestáns, sőt, fundamentalista protestáns lelkész, aki kuplerájban, vagy éppen melegbárban bukik le, és derül ki hogy nem veti meg a szexuális életet, annak gyönyöreit..., miközben hivatalosan éppen a melegek ellen uszít és agitál... Ebből a szempontból nem vétkesebb a római katolikus egyház, mint bármely más vallás vagy felekezet, vagy éppen civil emberi szerveződés... Legyünk azért tárgyilagosak és korrektek, ha már ítélgetünk.

Ostobaság a melegek nyakába varrni már a gyerekek molesztálását is (Der Standard)
http://globusz.net/node/3970

Was hat Kindesmissbrauch mit Homosexualität zu tun?
http://derstandard.at/1266541117819/Kommentar-der-anderen-Was-hat-Kindesmissbrauch-mit-Homosexualitaet-zu-tun

tiItott_baker | 2010. március 9. | 14:59:49

nemistudom

sajnos amit muroll ír, az szinte szó szerinti idézete egy Raj Tamás nevű rabbi verziójának, amely ki tudja mennyire korrekt, mivel nem pártatlan ember véleményéről van szó. :) Mindenesetre ha lesz 1-2 unalmas napom, utána fogok nézni a könyvtárban a Luzsénszky elleni pereknek, mert én muroll sztorijának a szöges ellentétéről tudok, például a pereiben beidézett rabbik hitelesnek ismerték el a fordítását.
Antiszemita pedig nem vagyok, csak utálom a kettős mércét és a kivételezettséget.

balbakó | 2010. március 9. | 14:58:13

Szamok embere! Attól, hogy kérkedsz másságoddal nem jelenti azt, hogy más is olyan.

nemistudom | 2010. március 9. | 13:40:29

tiItott_baker | 2010. március 9. | 13:09:14

Kollégája magának. az antiszemitizmusban.
Lásd muroll szövegét.

tapa | 2010. március 9. | 13:37:01

"Ki kell takarítani a pedofil szemetet!"-mondta Kasper bíboros.
Igen, igaza van, mint abban is, hogy a tetteseket bíróság elé kell állítani.
Már ideje volt hangosan felemelni a szavukat, ahogyan bölcsen tette Benedek pápa is az írországi esetekkel kapcsolatban.
A Katolikus Egyháznak meg kell tisztulnia, mert csak így lehet hiteles.

muroll | 2010. március 9. | 13:30:19

Az itt említett idézet valóban egy hamisítványból való, amelynek semmi köze az eredeti szöveghez. Ezt a hamisítványt egy német teológus, Augut Rohling követte el a 19. században, amiért a bíróság elítélte õt, és le kellett mondania a katedrájáról. Ebbõl a német hamisítványból egy Szentessy Luzsénszky Alfonz nevû szélsõséges antiszemita készített magyar változatot. Õt is elítélte a Horthy korszakban a bíróság, mert kiderült, hogy az eredeti Talmudot még csak nem is ismeri, nem is látta!

felcsútielvtárs | 2010. március 9. | 13:09:31

Emlékszünk még a szakállasbácsizó Semjén Zsoltra? Nos, a katolikus egyházban sok embernek szakálla nött...

tiItott_baker | 2010. március 9. | 13:09:14

nemistudom | 2010. március 9. | 12:51:53

szerintem a Talmudra gondolt a kolléga, Luzsénszky Alfonz magyar fordítására, akit ugyan sokszor bepereltek ezért anno a 20-as években, de mindig nyert. Neten fentvan sokfelé...

ennek a videonak a végén pedig egy érdekes adat az USA-ban pedofíliával megvádolt rabbik számáról, ami 8ezer.
http://www.dailymotion.com/video/x5famq_un-rabin-pedophile-pris-en-flag_webcam

rossz dolog az egyházakon belüli pedofília, de mégrosszabb, ha egyoldalú a tájékoztatás...

nemistudom | 2010. március 9. | 12:58:55

"Az „ettali pokol” feltárásával megbízott müncheni ügyvéd, Thomas Pfister szerint az egyházi internátusban a gyakran 30-40 évre visszanyúló ügyeket elhallgatták vagy áthelyezésekkel elintézték. Pfisternél eddig mintegy száz testileg, illetve szexuálisan bántalmazott egykori diák jelentkezett. "

Mindig is szép, humánus hely volt Bavaria, amelynek jeles (ex)miniszterelnöke szerint nálunk akkor lesz Európa, ha megtörténik a kormányváltás.

S a keresztény lesz újra az államvallás - teszem hozzá. Jó lesz!

nemistudom | 2010. március 9. | 12:51:53

SzGUTD | 2010. március 9. | 10:58:00

Biztosan meg tudja jelölni a helyet, ahol utána tud nézni az információra éhes ember az Ön felvetésének.

Kérem, ne a szentkoron, a kuruc vagy hasonló oldalakat szíveskedjék megemlíteni.

Az eredeti hely is nagyon érdekelne.

Borszívóügynök | 2010. március 9. | 12:29:28

SzGUTD | 2010. március 9. | 10:58:00

„…hogy elemeztek volna az izraeli forabbi mondatait, ahol arrol beszelt, hogy 3 eves kor alatt nem szamit nemi eroszaknak a kozosules...”

Ez egy világot rengető kapitális baromság, illetve rosszabb annál: szándékolt és célzatos hazugság!
A főrabbi ilyet SOHA nem mondott. A Talmud – nak (3000 éves!) léteznek olyan úgynevezett „fordításai” (ezek a múlt század 30 – as éveiben Németországban születtek, ami önmagában is „sokat mond”), amelyekben ez szerepelt, DE AZ SEM VOLT IGAZ!

Nem ez a valódi ókori zsidó hagyomány, hanem a tízparancsolat, ami a kereszténység számára is erkölcsi mérce!

Szamok Embere | 2010. március 9. | 11:38:01

Nehéz elhinni, hogy a hallgatásra utasítás nem nagyon magasról jött, tekintve, hogy Ausztráliában, Amerikában és Európában is egyre-másra derülnek ki a botrányok. Furcsa, hogy sehol nem akadt egy jóérzésű pap, püspök, vagy akárki, aki állampolgári kötelességének eleget téve feljelentette volna őket. A püspökök ténykedése kimerült abban, hogy áthelyezték a bűnösöket friss legelőre.

Szamok Embere | 2010. március 9. | 11:31:59

balbakó, most fellép ellene. Harminc éve, amikor nem volt még államvallás a homoszexualitás dicsérete, akkor gyakorolta...

Szamok Embere | 2010. március 9. | 11:30:26

Balango, nem azt mondta, hogy nem támogatja, hanem, hogy önmagában nem megoldás. Például azért nem, mert az egyház minden lehetséges módon presszionálja az érintetteket (az áldozatokat is!) Keress rá a Crimen Sollicitationis kifejezésre, érdekes dolgokat olvashatsz.

balbakó | 2010. március 9. | 11:26:10

Azon országokban, ahol államvallássá vált a homoszexualitás dicsérete, már az egyház is megfertőződött, az összes egyház! A Katolikus föl is lép ellene!

Balango | 2010. március 9. | 11:05:44

Én a pedofil papokat és az Egyház korábbi hozzáállását nem kívánom minősíteni - megteszik mások -, de azért az is jellemző, hogy amikor egyesek teljes joggal az elévülési idő meghosszabbítását követelik, akkor a LIBERÁLIS igazságügyi miniszter az, aki ezt nem támogatja.

adamant | 2010. március 9. | 10:39:46

Borszívóügynök | 2010. március 9. | 09:55:37

A Katolikus Egyház talán az egyetlen a világ vezetö (legtöbb hívet magáénak mondható) egyház közül, ahol a legalsótól a legmagasabb pozicióig egy tökéletesen kialakított hierarhia müködik. Ami szinte egyedülálló, a Pápán kívül nincs másutt egyetlen vezetö, akin számonkérhetö az álatal képviselt egyház tevékenysége !
(Nem ártana, ha mindegyik kijelölne egy felelös vezetöt magának, mindíg lenne kivel tárgyalni vallási konfliktusok esetén!!!)

A katolikusok már régen elvesztették az "ártatlanságukat", viszont, mint történelmi nagy egyház, rendkívül lassan és nehezen változik, módosít.
Ha rajtam múlna (ami azért egy vicc lenne) azonnal kellene egy tabularáza.
Hulljon a férgese, de aki marad az értéket (hitbeli, kultúrális, szociális, stb.) képvisel. És akkor nem lenne jogos (nem egyszer jogtalan) alapja az ateisták, vagy másvallásuak gyülölködésének. Ebben egyetértünk.

ordító egér | 2010. március 9. | 10:22:25
:)

A szervezet, a Katolikus Egyház hierarchikus szervezete valóban kritizálható, ebben nincs vita közöttünk, csak sajnos az emberek gyarlóságának kritikája a legtöbb esetben átcsap magának a vallásnak mint olyannak a jogtalan kritikájába. Egyetlen világvallás, történelmi egyház nem tehet róla, ha nem rátermett, nem minden tekintetben (morális, emberi)
alkalmas tagjai lesznek. Nincs "felvételi vizsga, vagy kérdöiv".

Üdv "A"

ordító egér | 2010. március 9. | 10:22:25

adamant | 2010. március 9. | 09:18:44

Ha a hitében bántottam volna meg, akkor bocs. Általában nagyon vigyázok rá, hogy mindenki hitét tiszteletbe tartsam.

Ha nem, akkor mondja már meg, mitől gyűlölködés az, ha úgy gondolom, hogy egy szervezet amely a saját erkölcsi normáinak sem képes és akar megfelelni, nincs rászorulva arra, hogy bárki lejárassa.

Borszívóügynök | 2010. március 9. | 09:55:37

adamant | 2010. március 9. | 09:18:44

„ (Jeruzsálemben miiért tafrtóztattak le rabbit vérfertözés, pedofilia vádjával, vagy az is "pápista"...?)”

Cskhogy: AZT nem TUSOLTA/REJTETTE EL a világi igazságszolgáltatás elől semmiféle egyházi felettes illetve hierarchia!!!

Én EBBEN, vagyis a Katolikus Egyház álságos, szemforgató magatartásában (és nem néhány ember botlásában) látom a legnagyobb bajokat!
Ha jól meggondoljuk: az „egyedülüdvözítő” egyház ez eset(ek)ben azt tudatta a világgal, hogy a „mundér becsülete” fontosabb volt neki, mint a gondjaira bízott gyerekek, vagy mint az igazság!
Úgy is mondhatnám: Krisztus egyháza, amely önmagát erkölcsi mérceként állítja a világ elé, ezzel elveszítette az ártatlanságát!
Hozzáteszem: a történelemben immár nem először!

Szamok Embere | 2010. március 9. | 09:30:38

A r.k. egyház úgy gondolta, hogy saját berkein belül, a világi igazságszolgáltatástól függetlenül el tudja intézni ezt a problémát. Szemlátomást nem sikerült, pedig az egyház alaptörvénye, a tízparancsolat eléggé emberbarátnak tűnik.

Ez figyelmeztetés kéne legyen mindenkinek, aki elhiszi, hogy egy "centrális erőtérben", a tömegeket zavaró vitákat a háttérben, nem nyiltan lefolytatva valami emberit és jót lehet csinálni. A katolikus egyház példája mutatja, hogy külső ellenőrzés nélkül a legszebb mázzal leborított szervezet is önjáró és közveszélyes lesz.

adamant | 2010. március 9. | 09:18:44

A pedofil és homoszexuális problémák a pápistáknál kerülnek elő ahogy látom.

Rosszul látja, ill. megfelel annak ahogy ön látni akarja.

Ezt változatlanul emberi gyengeségnek, szexuális aberrációnak és nem hitbeli kérdésnek tartom. (Jeruzsálemben miiért tafrtóztattak le rabbit vérfertözés, pedofilia vádjával, vagy az is "pápista"...?)
A jellemtelen, mocsok ember egyház független.

"A katolikus egyház nincs rászorulva, hogy más járassa le őket. Elintézik ezt a dolgot maguknak."

Úgy gondolom ehhez a mondatához nincs mit hozzáfüzni, úgy gh<ülölködö, ahogy van.
"A"

ordító egér | 2010. március 9. | 09:08:26

adamant | 2010. március 9. | 08:41:17

A pedofil és homoszexuális problémák a pápistáknál kerülnek elő ahogy látom.

Azoknál a vallásoknál, ahol az egyház emberei NORMÁLIS családi életet élhetnek és nem kell választaniuk a NORMÁLIS emberi érzelmeik és a hivatásuk között, nem fordulnak elő nagyobb arányban ilyen deviáns, undorító dolgok, mint a társadalom egészében.

A katolikus egyház nincs rászorulva, hogy más járassa le őket. Elintézik ezt a dolgot maguknak.

sandor1 | 2010. március 9. | 08:54:10

Moderálási alapelvek- komment törölve -

adamant | 2010. március 9. | 08:41:17

Itt a túlzott engedékenység eredménye és ez sajnos világjelenségnek tünik.
(USA, Írország, Németország, Izrael, Magyarország, stb. stb. stb. )

A kezdet kezdetekor az egyházak a saját ideológiájuk védelmében az államok pedig az emberi együttélés védelmében réges régen drákói szigorúsággal kellett volna törvényeket alkotni és azokat konzekvensen végrehajtani.
Végleg eltüntetni a társadalomból ezeket a lényeket (halálbüntetéssel, vagy
a világtól hermetikusan elzárt, "egyirányú utca" börtönökkel oda csak be lehet menni, ki már csak a temetöbe).

ordító egér | 2010. március 9. | 08:25:03
A cölibátus eleve természetellenes és beteges dolog.

A kettönek semmi köze egymáshoz. Ez emberi, magatartásbeli kérdés. Ha igaz lenne amit ír, minden társas kapcsolat nélkül élö ember "beteg" lenne maga szerint.
Amúgy meg a "cölibátus"-sal kifejezetten a katolikusokat próbálja lejáratni
(feltehetöen nem véletlenül), pedig az most csak egy része a történetnek.
Azok között IS van, de más vallásúak és különféle etnikumúak között.
Úgyhogy elöbb mérlegelni!
"A"

ordító egér | 2010. március 9. | 08:25:03

A cölibátus eleve természetellenes és beteges dolog.

HIRDETÉS
A heppenheimi Odenwald-i...
A heppenheimi Odenwald-iskola. Eddig útját állták az igazság felderítésének
Reuters - Ralph Orlowski

Az esetek maradéktalan felderítése mellett az áldozatokat kártalanítani, a tetteseket pedig bíróság elé kell állítani! – a drasztikus állásfoglalás Walter Kasper kúriai bíborostól származik. A Vatikán rangidős bíborosa a Szentszék lapjának számító L’Osservatore Romanónak nyilatkozva felháborodásának adott hangot az iskoláskorú diákokkal szemben többnyire katolikus papok, illetve pap tanárok által az elmúlt évtizedekben elkövetett szexuális visszaélések miatt.

Az első ilyen jellegű botrányra a katolikus elit iskolának számító berlini Canisius gimnáziumban derült fény. A regensburgi érsekség pedig beismerte: a bajorországi város híres templomi fiúkórusának tagját szexuálisan molesztálták abban az időszakban is, amikor a kórust Georg Ratzinger, a jelenlegi pápa, a Joseph Ratzinger néven született XVI. Benedek bátyja vezette. A most nyolcvanhat éves Georg Ratzinger – aki 1964 és 1994 között állt a kórus élén – azt nyilatkozta, hogy semmit sem tudott az elkövetett szexuális bűncselekményekről – írta az MTI.

A bajor Alpokban lévő ettali bencés internátust valóságos pokolként írják le a német sajtóban megszólaltatott egykori növendékek. A bentlakásos iskola lakóit, főleg a fiúkat brutálisan ütötték-verték, illetve fajtalankodásra kényszerítették. A tettesek az internátusban oktató papok és szerzetesek voltak. Az elkövetők közül egy már elhunyt, egy másik feljelentette önmagát.

HIRDETÉS

Róla kiderült, hogy gyermekpornókat töltött le a számítógépére, illetve az ettali elit iskola tanulóiról készített fotókat tett fel homoszexuális tartalmú weboldalakra. Az „ettali pokol” feltárásával megbízott müncheni ügyvéd, Thomas Pfister szerint az egyházi internátusban a gyakran 30-40 évre visszanyúló ügyeket elhallgatták vagy áthelyezésekkel elintézték. Pfisternél eddig mintegy száz testileg, illetve szexuálisan bántalmazott egykori diák jelentkezett. S ugyan több bűncselekmény időközben elévült, az illetékes müncheni ügyészségnek még bőven akad dolga.

XVI. Benedek eddig nem foglalt állást a német katolikus egyházat egyre kínosabb helyzetbe hozó gyermekmegrontási-bántalmazási ügyekben. Megfigyelők szerint a német püspöki konferenciának, annak elnökének, Robert Zollitsch freiburgi érseknek azért is kell gyorsan és határozottan cselekednie, mert az eltussolási kísérletek még jobban elfordítanák a híveket. A német katolikus és az evangélikus egyházban évről évre csökken az egyházi adót is fizető hívők száma. Közben egy híres világi magániskoláról is elborzasztó leleplezések láttak napvilágot.

A reformpedagógiájáról ismert hesseni Heppenheimben lévő Odenwald-iskolában 1971–1985 között az intézmény vezetője és legalább három tanár rendszeresen szexuális erőszakot követett el az ott tanuló fiúkon és lányokon. Mint a Frankfurter Rundschau írta, legalább száz egykori diák tartozik azon áldozatok közé, akiket például a hétvégén a tanárok „szexuális szolgálatra” osztottak be. Gyakran előfordult, hogy a pedagógusok hétvégi vendégeit is ki kellett elégíteniük.

A sorozatos leleplezések nyomán konzervatív német politikusok a gyermekmegrontási bűncselekmények esetében legalább harmincéves elévülési idő bevezetését szorgalmazták. A Merkel-kormány liberális igazságügy-minisztere szerint az elévülési idő felemelése önmagában nem megoldás erre a súlyos társadalmi problémára.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    38 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS