hirdetés
Legolvasottabb
Rovatok
Címlap
Belföld
Vélemény
Gazdaság
Külföld
Videó
Sport
Kultúra
Mozaik
Tud/Tech
Autó
Friss hírek
Galéria
Nolblog
Adatvédelem
Impresszum
Hírmátrix
“kereskedelmi rádiók”
További friss hírek
Videók
Szilágyi Áron: Nélkülük nem sikerült volna - 10 éves a MOL Új Európa Alapítványa (X)
„Vannak ennél fontosabb dolgok is” - az ország legnagyobb szavazókörében jártunk
Videó a Teréz körúti robbantóról
Szögek borítják a Teréz körutat egy nappal a robbanás után
Koncz Zsuzsa új lemeze felér az elmúlt évek tüntetéseivel
„Megnyugtat, hogy nem lettünk mindannyian zombik” - megnyílt a 16. ARC
Így ebrudaltak ki otthonából egy újabb devizahiteles családot
Még több videó
kereskedelmi rádiók
Kalózkodni márpedig lehet
Sopronban a több néven is futó Rádió Sopron (Ikva Rádió, Sopron Rádió) a Szonda Ipsos és a GfK Hungária közös felmérése szerint a vételkörzetben hallgatottabb lett, mint az országosan sugárzó Sláger Rádió. Engedélye viszont nincs.
2006. június 23.
Archívum
kereskedelmi rádiók
Fiala PR-szerződése az autópálya-kezelővel
Havi egymillió forintos megbízási szerződésben áll az Állami Autópálya-kezelő (ÁAK) Zrt. Fiala János rádióriporter betéti társaságával - adta hírül az állami cég honlapján nyilvánosságra hozott szerződéslistára hivatkozva a kuruc.info. A megállapodás "műsoridőre vonatkozó PR-tevékenységgel kapcsolatos szolgáltatás".
2006. június 15.
Archívum
kereskedelmi tévék
Újraosztott frekvenciák
Huszonöt országos televíziós csatorna és egy tucat rádiófrekvencia: ehhez juthat hozzá egy magyar médiafogyasztó néhány éven belül, ha a tegnap Genfben elkezdődött nemzetközi konferencián a magyar tárgyalódelegáció kiharcolja a minimális célt.
2006. május 16.
Archívum
kereskedelmi tévék
"Médiaszentek" Bulváriában
Bulvária – „szentek” a 21. században címmel látható kiállítás a Republic Galériában az V. kerületi Vigyázó Ferenc utcában. A két médiaművész: Fabricius Gábor és Kollmann Áron hozta létre a „posztmodern médiaszínházat”. Fabricius Gáborral beszélgetünk.
Munkatársunktól
2006. április 28.
Archívum
kereskedelmi rádiók
Egyenhangon a műfajsintér
Gyors beszédtempó, ironikus megfogalmazások, divatkifejezések, "éneklő" hanglejtés - ilyennek ismerjük a kereskedelmi rádiók hangját. Balázs Géza, az Eötvös Loránd Tudományegyetem mai magyar nyelvi tanszékének vezetője állítja: a kulturális közeg változásával szükségszerűen változik a munkatársak nyelvhasználata.
Kelen Károly
2006. március 08.
Archívum
kereskedelmi rádiók
Dugulás naponta kétszer élőben
Átlagos hétköznap, délután négy óra. Vihar előtti csend a Váci úton, valahol a Dózsa György út környékén. Még néhány perc és kezdődik az őrület, a délutáni csúcs. Az autók átlagsebessége rohamosan csökken, a közlekedők vérnyomása emelkedik. Mindenki sietne. Illetve majdnem mindenki. Van egy autós a tömegben, aki egykedvűen tűri a forgalmat, higgadt szemlélő, mint földrajztudós a vademberek között. Nem siet sehová, nem vadászik utasokra, inkább keresi, mint kerüli a dugókat. Igazi önkínzónak gondolnák. Csak halad a sorral, hol lassan, hol lassabban, hol egyáltalán. Aztán veszi néha a telefonját és bejelentkezik. Élőben a városból.
2006. február 14.
Archívum
média
Pörög a payola
Jennifer Lopez, John Mayer, Jessica Simpson, Celine Dion, Maroon 5, Good Charlotte, Franz Ferdinand, Switchfoot, Michelle Branch, R.E.M. - akár a szerda esti Grammy-gáláról is szólhatna a tudósítás, de ezek a nevek a délelőtti hírekben szerepeltek.
Horváth Gábor
2006. február 11.
Archívum
sztárok
Éteri hang havi tizenhárom dollárért
Soha rádióst annyian még nem imádtak és gyűlöltek, mint Howard Sternt. A szabad szó és a szabad száj bajnoka egyszerre teremtett műfajt és ellenségképet: a minden eszébe jutót habozás nélkül kimondó, gátlástalan műsorvezetőét.
2006. január 04.
Archívum
Magyar Rádió
Taní-tani
A médiafüggők csak a rádiókban bízhattak, elsősorban a közrádió hagyományos kabaréjában, amely - szintén hagyományosan - kiskaput nyitott máskor nem, vagy ritkán hallható szerzők és előadók számára, az elmaradhatatlan törzsgárda mellett. A három és fél órás szilveszteri kabaré hozta is a formáját. Közepes átlagteljesítménnyel is képes volt alaposabban megmozgatni a rekeszizmokat és az agysejteket, mint a konkurens vizuális élményforrások.
2006. január 02.
Archívum
kereskedelmi rádiók
Mária Rádió lesz az Extrémből
Ami pályázaton többszöri próbálkozásra sem sikerült, vásárlással megoldotta a katolikus Mária Rádió: januártól az Extrém Rádió helyén hitéleti adás lesz hallható. Ehhez kellett a médiahatóság döntése is, amellyel - felülbírálva saját szakértőit - engedélyezte a radikális tartalomváltást.
2005. december 20.
Archívum
korrupció
Nem törvénytelen
A nagy hazai zenei kiadók állítják: nem fizetik le a rádiókat, mint azt tették anyacégeik az Egyesült Államokban. Lapunknak nyilatkozott egy volt rádiós is: régi munkahelyén a tulajdonos letette a műsorvezetők asztalára a kötelezően lejátszandó dalok listáját.
2005. szeptember 09.
Archívum
kereskedelmi rádiók
Öt év hosszabbítás a Klubrádiónak és a Rádió1-nek
Öt évvel meghosszabbította a Klubrádió és a Rádió1 műsorszolgáltatási szerződését az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT).
2005. július 21.
Archívum
MTV
Lopják a meteorológiai adatokat
Mint annyi más, a meteorológusszakma is leértékelődött. Jó néhány tévécsatornán show-elemeket is felhasználva laikusok olvassák be a hőmérsékleti adatokat - igaz, ezeket általában szakemberek készítik. A médiamegjelenésért éles harcot folytatnak a cégek.
2005. július 21.
Archívum
kereskedelmi rádiók
Kézi munka
A rádiózásnak van néhány mostohagyereke. Közéjük tartozik az egész ifjabb korosztály, serdülőkoron innen és túl. A közrádió újabban ismét megragadta a kisebbek kezét, ám a kicsit idősebbeknek továbbra sem kínál semmit. A kereskedelmi rádiók éppen fordítva állnak: a kamaszokra, a fiatal felnőttekre összpontosítanak, a gyerekeket nagy ívben kikerülik.
2005. július 19.
Archívum
kereskedelmi rádiók
Neki a világnak - de ne Toronyiránt
Spanyolországba szerettem volna menni, de... nem mutatkozott vendégszerető országnak, és két ellentmondó rádiója váltakozó buzgalommal süvítette a világba azoknak a dolgoknak a pusztulását, amelyekért az ember Spanyolországba szeretne menni.
2005. június 16.
Archívum
kereskedelmi tévék
Benne leszek a tévében
"Stahl Judit lányát egy rokon vitte levegőzni" (Cím a Blikkben)
Uj Péter
2005. május 18.
Archívum
média
Öngól
Kezdem érteni, miért kapott magas belügyi kitüntetést a Sláger Rádió reggeli műsorának két "poéngyárosa", Bochkor Gábor és Boros Lajos. Hosszú éveken keresztül napi négy órában folyamatosan hülyeségeket beszélni, és ebben az értelemben ott lenni a csúcson, igazán komoly teljesítmény.
2005. április 06.
Archívum
7
hirdetés
Top cikkek
hirdetés
NOL Piactér
TOP 50 megfizethető étterem
1290 Ft
Sportfogadás + Nemzeti Sport
11970 Ft
Manager Magazin előfizetés
9800 Ft
Auto-Motor előfizetés
590 Ft-tól