hirdetés
Legolvasottabb
Rovatok
Címlap
Belföld
Vélemény
Gazdaság
Külföld
Videó
Sport
Kultúra
Mozaik
Tud/Tech
Autó
Friss hírek
Galéria
Nolblog
Adatvédelem
Impresszum
Hírmátrix
“autópálya-építés”
További friss hírek
Videók
Szilágyi Áron: Nélkülük nem sikerült volna - 10 éves a MOL Új Európa Alapítványa (X)
„Vannak ennél fontosabb dolgok is” - az ország legnagyobb szavazókörében jártunk
Videó a Teréz körúti robbantóról
Szögek borítják a Teréz körutat egy nappal a robbanás után
Koncz Zsuzsa új lemeze felér az elmúlt évek tüntetéseivel
„Megnyugtat, hogy nem lettünk mindannyian zombik” - megnyílt a 16. ARC
Így ebrudaltak ki otthonából egy újabb devizahiteles családot
Még több videó
autópálya-építés
Az Aberdeen Infrastructure az úr az M6-os koncessziós cégében
2016. május 11.
Gazdaság
Orbán Viktor
Orbán sztrádát ígért a Suzukinak
Orbán Viktor megígérte a Suzukinak, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. pedig megvalósítja.
NOL
2016. május 03.
Gazdaság
autópálya-építés
Nem eresztik Simicskát, nyomoz a GVH az M4-en
Belekényszerítette a félbehagyott M4-es autópálya körüli állítólagos kartellvádak kivizsgálásába a Gazdasági Versenyhivatalt (GVH) a Miniszterelnökség. Célkeresztben a Közgép Zrt. és Simicska Lajos.
2016. február 15.
Gazdaság
kormány
Orbán: Az M4-es nem marad torzó
Meg fog épülni az M4-es, de nem autópályaként, hanem autóútként, ehhez azonban "mindent újra kell gondolni, újra kell számolni" - közölte Orbán Viktor miniszterelnök szerdai szolnoki sajtótájékoztatóján.
MTI
2015. június 03.
Gazdaság
autópálya-építés
Nagyon hiányzik az EU pénze
Megjelent ez első szeplőfolt, egy negatív előjelű adat a leszálló ágba forduló magyar gazdaság bizonyítványán: visszaestek a beruházások, különösen a csúcsára ért autóiparban akadtak el a fejlesztési források. Ha a trend folytatódik, a beruházások GDP-növekedést aligha segítik elő az idén.
Kriván Bence
2015. május 29.
Gazdaság
autópálya-építés
Az útépítés húzza az építőipart
NOL
2015. május 12.
Gazdaság
autópálya-építés
Megúszhatta volna a kormány az M4-es botrányt
Megúszhatta volna a kormány az M4-es autópálya Abony és Fegyvernek közti szakaszán folyó építkezés leállításával járó botrányt. A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ) legalábbis két éve olyan jelentést készített a közbeszerzés pályázati felhívásáról, ami alapján már meghirdetése előtt az egész beruházásról le lehetett volna mondani. A döntés a kormányé volt.
Kapitány Szabó Attila
2015. május 04.
Gazdaság
autópálya-építés
Nem épül, de szabály már van rá
Az autópálya-alagutak építésére és esetleges beomlására is felkészült a kormány. Noha legközelebb, valamikor 2021 táján az M0-s pályáját vinnék a földfelszín alá Budakalász és Pilisvörösvár között, a mélyben zajló fejlesztések feltételeit máris törvénybe iktatják. A nyomvonal feletti ingatlanok tulajdonosai dönthetnek: lemondanak az építkezésről vagy kockáztatnak.
Kapitány Szabó Attila
2015. április 24.
Gazdaság
autópálya-építés
M4 félbehagyva: torzók maradnak az Orbán–Simicska háború után
Félbehagyott hidak, befejezetlen felüljárók, látható autópálya-nyomvonal: egy drón segítségével bemutatjuk, hogyan néz ki a félbehagyott M4 autópálya. Megdöbbentő felvételek az Orbán–Simicska háború következményeiről.
NOL
2015. április 07.
Gazdaság
autópálya-építés
Az Európai Bizottság szerint nincs kartellgyanú az M4-es autópályánál
Lázár János szerint kartellgyanút talált az EU az M4-es autópályánál, az Európai Bizottság szerint azonban nem.
NOL
2015. április 03.
Gazdaság
közbeszerzés
Örömhír: folytatják a Nagylak-Arad közti autópálya építését
Romániában végre sikerült a közbeszerzési eljárás a Nagylak-Arad autópálya (az M43-as folytatása) második ütemének megépítéséről. A tendert ugyanaz a cégcsoport nyerte, amelyik az első ütemet. A jó hírt a román kormánypárt Arad megyei elnöke jelentette be.
2014. szeptember 27.
Külföld
autópálya-építés
Visszalőtték az M0-st: a Közgép egyedül nem nyerhet?
Elmaradnak az őszi gigadugók az M0-son, lefújták ugyanis a hárosi Duna-híd és a hozzá vezető sztrádaszakasz teljes átépítését. A hivatalos indok az, hogy elköltötték a beruházásra korábban rendelkezésre álló uniós keretet. Van egy nem hivatalos is, ami megerősíti a Fideszen belüli küzdelmekről szóló híreket: a Közgép lett volna a nagy esélyes.
Kapitány Szabó Attila
2014. szeptember 04.
Gazdaság
költségvetés
Megnyitották a pénzcsapokat: 34 milliárd eurót kapunk Brüsszeltől
A magyar kormány több mint 34 milliárd eurónyi támogatásról állapodott meg az Európai Bizottsággal, ez – a szükséges önerővel együtt – nagyjából 12 ezer milliárd forintos fejlesztést jelent a 2014 és 2020 között – mondta Lázár János az MTI-nek adott nyilatkozatában.
NOL
2014. szeptember 02.
Gazdaság
Pest megye
Tilalmi zóna az alagút fölött
Autópálya még sehol, Budakalászon, Pilisborosjenőn és Ürömön mégis érzik az M0-s építésének közeledtét. A hangulatot a munkagépek zúgása nélkül is sikerült megteremteni azzal, hogy a sztráda 10-es és 11-es főutat összekötő nyolc kilométerének tavaly december 30-án elfogadott nyomvonala mellett, helyenként fél kilométer széles sávban, építési tilalmat rendeltek el.
Kapitány Szabó Attila
2014. február 28.
Gazdaság
politika
Uniós vizsgálatot kezdeményez az Együtt-PM az M4-es autópálya építési költségei miatt
Az Európai Csalás Elleni Hivatalhoz és az Európai Számvevőszékhez fordul Jávor Benedek, az Együtt-PM szövetség társelnöke az M4-es autópálya Abony és Fegyvernek közötti szakaszának építési költségei miatt.
Szalay Tamás Lajos
2014. január 03.
Belföld
sztrádaépítés-útdíj
Hargitai Miklós: Drágábban teljesít
Baloldali kormánynak nem szabad kilométerenként 2,88 milliárd forintért autópályát építtetnie a multikkal a Balatonnál, jobboldali kormánynak viszont akár kilométerenként 3,79 milliárdért is szabad Pest megyében ugyanazokkal a multikkal (plusz Közgép) – ez lenne az aktuális autópálya-botrány legfölső, legkönnyebben feldolgozható értelmezési szintje.
Hargitai Miklós
2013. november 30.
Vélemény
politika
Együtt-PM: kilométerenként 3,8 milliárdba kerül az Abony-Fegyvernek autópálya
Jávor Benedek az Együtt-PM társelnöke egy a választási szövetség által kitalált, úgynevezett Arany szalagkorlát-díjat vitt a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium elé.
Szalay Tamás Lajos
2013. november 29.
Belföld
autópálya-építés
Már az Orbán-kormány a rekorder
Soha olyan drágán nem épült Magyarországon autópálya, amennyibe az M4-es 29 kilométeres szakasza kerül.
Hargitai Miklós
2013. november 29.
Belföld
autópálya-építés
M0: jön a legdrágább szakasz
Megépülhet az ország legdrágább autóútja. Az M0-s északnyugati szektorának csillagászati költségeire garancia, hogy a nyolc kilométeres sztráda Budakalásznál völgyhidat kap, és pályája 5,2 kilométeren alagútban fut majd.
Kapitány Szabó Attila
2013. november 21.
Gazdaság
autópálya-építés
Autópálya rekordáron
Rekordösszeget költ az M4-es autópálya építésére a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. A sztráda Abonyt Fegyvernekkel összekötő 29 kilométere hivatalosan mintegy nettó 111 milliárd forintba kerül. Az indok: a Tisza árterületén kell építeni az utat, ami kivételesen drága technológiát kíván.
Kapitány Szabó Attila
2013. október 30.
Gazdaság
1
hirdetés
Top cikkek
hirdetés
NOL Piactér
TOP 50 megfizethető étterem
1290 Ft
Sportfogadás + Nemzeti Sport
11970 Ft
Manager Magazin előfizetés
9800 Ft
Auto-Motor előfizetés
590 Ft-tól