hirdetés
Legolvasottabb
Rovatok
Címlap
Belföld
Vélemény
Gazdaság
Külföld
Videó
Sport
Kultúra
Mozaik
Tud/Tech
Autó
Friss hírek
Galéria
Nolblog
Adatvédelem
Impresszum
Hírmátrix
“Kapitány Szabó Attila”
További friss hírek
Videók
Szilágyi Áron: Nélkülük nem sikerült volna - 10 éves a MOL Új Európa Alapítványa (X)
„Vannak ennél fontosabb dolgok is” - az ország legnagyobb szavazókörében jártunk
Videó a Teréz körúti robbantóról
Szögek borítják a Teréz körutat egy nappal a robbanás után
Koncz Zsuzsa új lemeze felér az elmúlt évek tüntetéseivel
„Megnyugtat, hogy nem lettünk mindannyian zombik” - megnyílt a 16. ARC
Így ebrudaltak ki otthonából egy újabb devizahiteles családot
Még több videó
villamos
Összehozták az évtized „üzletét” Dunakeszin, hatalmas bukta lehet belőle
A városban államosított vasúti járműjavító egymilliárd forint hitelt vesz fel főtulajdonosától egy olyan beruházáshoz, amely összevissza 900 millió forint bevétellel kecsegtet. A százmilliós hiányt még simán ki lehet magyarázni, de azt nehéz elhinni, hogy ez a munka segíti hozzá a nehézségekkel küzdő céget több száz munkahely megteremtéséhez.
Kapitány Szabó Attila
2015. november 09.
Gazdaság
közlekedés
Centinként szűnhet meg a káosz a Budaörsi úton
Kétméteres mérőszalagot vegyen, aki vágni akarja a centit a Budaörsi úton dugókat okozó építkezések befejezéséig. Az első pezsgőbontáshoz november végén, a BAH csomópont és a Pannonhalmi út közötti aszfaltozás befejezése szolgál majd apropóul. Áprilisban Őrmező is megkapja új csomópontját.
Kapitány Szabó Attila
2015. november 02.
Gazdaság
autó
Kalapács alá került a javító
Beszállna a helyi vonatszervizbe Dunakeszi. A város önkormányzata a Dunakeszi Járműjavító Kft. kisbefektetőinek tízszázalékos üzletrészére vetett szemet. A tavaly államosított cég még magánkézben lévő töredékéért fillérre azt az összeget ajánlották, amivel maga a társaság nyáron belesült volt dolgozói kivásárlásába.
Kapitány Szabó Attila
2015. október 31.
Gazdaság
forgalomkorlátozás
Még hetekig dühönghetnek a magyar autósok
Elhúzódhat az elválasztó sáv átépítése az autópályák fővárosba vezető szakaszain. A forgalmat lassító lezárások, terelések elbontását eredetileg november elejére ígérték, de a szalagkorlátot váltó betonfal kialakítása heteket csúszhat.
Kapitány Szabó Attila
2015. október 21.
Gazdaság
hegymászás
Elitklubba küzdötte magát Klein Dávid
Hazatért Klein Dávid magashegyi mászó, aki oxigénpalack és serpák nélkül hódította meg a 8156 méter magas Manaslu csúcsát. A világon összesen háromszázan vannak, akik ilyesfajta technikai segítség nélkül mászták meg a hegyet.
Kapitány Szabó Attila
2015. október 19.
Mozaik
közlekedés
Épülhetnek a halálutak
Hiába volt minden fogadkozás, a fejlesztési tárca trükkök nélkül képtelen teljesíteni a kormány vállalását a megyeszékhelyekre és az országhatárokra vezető, még hiányzó autópálya-szakaszok megépítésére. A még nem is létező „M gyorsutak” ügyében pedig máris visszavonulót fújnak.
Kapitány Szabó Attila
2015. október 08.
Gazdaság
közlekedés
Van, aki csak besétál a 200 tonnás vonat elé
Szélmalomharcot vív a vasúti átjárók balesetei ellen a MÁV. A társaság pénzt nem sajnálva egymás után látja el csapórúddal, nagy fényerejű fényforrásokkal, kamerákkal sorompóit, de a közút–vasút kereszteződések több mint felére csak andráskereszt figyelmeztet.
Kapitány Szabó Attila
2015. szeptember 24.
Gazdaság
közlekedés
Szórják a milliárdokat, de azt se tudják megmondani, mire
Nyolcmilliárd forintot elköltenek, de a fejlesztési tárcánál nem tudják, miért is cserélik betonfalra a szalagkorlátokat az M3-as, az M5-ös és az M7-es autópálya fővárosi bevezető szakaszán. A beruházás segíthet a pályaelhagyásos balesetek megakadályozásában, de arra nincs válasz, hány karambol nyomán határoztak az építkezésről.
Kapitány Szabó Attila
2015. szeptember 14.
Gazdaság
autópálya
Halálutakat építene a magyar autósoknak a kormány
Új útfajta bevezetésével erőszakolja meg az útügyi műszaki előírásokat a félbehagyott M4-es autópálya befejezéséhez a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM). A gyorsforgalmi utakon körforgalmak építését is megengedő szabályok összeállítását a tárca a Magyar Út- és Vasútügyi Társaságtól rendelte meg. Körforgalom és lámpás kereszteződés is lesz a lebutított sztrádákon, leállósáv viszont nem. A leendő halálutakról előreláthatólag ősszel döntenek.
Kapitány Szabó Attila
2015. augusztus 28.
Gazdaság
közlekedés
Kupacban áll a szemét, megroggyant a burkolat a 25 milliárdért felújított esztergomi vasúton
Késznek mondják, még sincs kész az esztergomi vasút felújítása. A sebességkorlátozásokkal alaposan kistafírozott vadonatúj pályán a vonatok mérsékelt tempóban közlekednek, míg a sorompók jelzéseire a jövő keddre tervezett „sötét üzem” lezárásáig nem érdemes egy életet alapozni. Azt viszont csak most lehet megtudni, miért kell igazából egy vasútállomásra kerti locsolótömlő, és van válasz arra is, mitől kerülhetett egy nyúlfarknyi vasútvonal átépítése több tízmilliárd forintba.
Kapitány Szabó Attila
2015. augusztus 26.
Gazdaság
osztalék
Alamizsnát adnának a járműjavítóban
Zsúfoltságra számítson, aki ma délután betér a Dunakeszi Járműjavító üzemi étkezdéjébe. A társaság MRP-szervezete ide hívta össze rendkívüli közgyűlését, amelynek legfontosabb napirendi pontja a munkavállalói üzletrészek megvásárlására érkezett vételi ajánlat megtárgyalása.
Kapitány Szabó Attila
2015. augusztus 25.
Gazdaság
MÁV
Egyre melegebb a helyzet a MÁV-nál
A MÁV vonatain havonta két-három alkalommal csapnak fel a lángok, személyi sérüléses tűzeset azonban nem szerepel a társaság utóbbi öt évének feljegyzéseiben. Hogy mikor, mi égett, lehet tudni, de a tüzeket felsőbb helyen nem hozzák összefüggésbe karbantartási hiányosságokkal.
Kapitány Szabó Attila
2015. augusztus 24.
Gazdaság
MÁV
Visszavánszorog a MÁV a Pilisbe
Visszatér a Pilisbe a MÁV. Az utasokat szállító első vonat szerdán zakatol végig az Aquincum és Esztergom között 44,5 milliárd forintból átépített vasútvonal 43 kilométerén. Ez azonban csak a vasútavatóra meghívott fontos embereket szállító protokoll menet. A három éve vonatra váró, keményen dolgozó kisembereknek még egy napig be kell érniük a pótlóbuszokkal.
Kapitány Szabó Attila
2015. augusztus 18.
Gazdaság
közbeszerzés
Addig variálnak, ameddig Simicskáékat ki nem golyózzák
Lecsúszhat az M0-s autópályáról a Közgép Zrt. A sztráda burkolatcseréjére és hídfelújítására kiírt és tavaly leállított tenderét addig ismételnék meg, amíg Simicska Lajos cége a közbeszerzési eltiltásáról pereskedik. Bírósági ítélet hiányában versenybe sem szállhatna a megrendelésért.
Kapitány Szabó Attila
2015. július 30.
Gazdaság
MÁV
De miért kell a MÁV-nak több száz méter fókabél?
Nyelvi problémákkal küzdenek az ejtőernyősök a vasútnál. A politikai hátszéllel széket foglaló, vasutas körökben „MÁV-alkalmazott” néven illetett vezetők beszélhetnek akár két-három idegen nyelven is, gyakran éppen saját beosztottaik szavát nem értik. A kinevezéshez ugyanis nem jár szlengszótár.
Kapitány Szabó Attila
2015. július 29.
Gazdaság
MÁV
Nem a Simicska-vihar tépi a MÁV-ot
Folytatódhat a MÁV átalakítása. A divatos trendbe az illeszkedne, ha a nemzeti vasút aktuális foltozgatását Orbán Viktor és Simicska Lajos viszálya hatná át, ám az első személycserék mögött inkább vállalaton belüli okokat kell keresni. A vasutasok mindenesetre hosszasan tudják sorolni, ki és mit baltázott el, közben találgatják, ki jön, és ki megy még ezután.
Kapitány Szabó Attila
2015. július 23.
Gazdaság
korrupció
Simicskáéknak már a lét a tét
Megvan, kik lehetnek az első gyalogáldozatai Orbán Viktor és Simicska Lajos háborújának. A miniszterelnök egykori harcostársának több száz munkatársa akár a megélhetését is elvesztheti, ha a gönyűi kikötő fejlesztésének pályázatán hamis adatszolgáltatással megvádolt Közgépet három évre kizárják a közbeszerzésekből. Megrendelések híján a korábban állami százmilliárdokat besöprő cég spórolni kényszerül majd.
Kapitány Szabó Attila
2015. július 21.
Gazdaság
közlekedés
Jönnek, hogy újra megkeserítsék a magyar autósok életét
Csatornafedél nincs gépkocsit megrendítő rázkódás nélkül. Az autósok legalábbis némi alappal gondolják, hogy az útépítők a legritkább esetben képesek az útburkolat szintjéhez igazodva beépíteni az aknafedeleket. A kerekek útjába kerülő vaslapokon akkor is másképp gurul az autó, ha minden a helyén van.
Kapitány Szabó Attila
2015. július 18.
Gazdaság
Magyarország
Megtaláltuk az űrkorszakot a MÁV vécéiben
Nagy dolog a zárt rendszerű vécé a MÁV-nál. A lebegő mágnesvasutak korának hajnalán hazánkban zömmel olyan vonatok szállítják az utasokat, amelyek illemhelyeiről a kis- és nagydolog egyaránt a sínek közé hullik. Az ígérik, a technológiaváltás lassú lesz, akár száz évig is eltarthat.
Kapitány Szabó Attila
2015. július 04.
Gazdaság
útfelújítás
Ahol a kormány nagyon nem teljesít jobban
Kátyúba ragadt a kormány a közutakon. Az állami kezelésű úthálózat 31 ezer kilométerének minősége érdemben évek óta nem változott: az utak több mint felén egyértelműen rossz a burkolat állapota, és a gépkocsikat rongáló egyenetlenségekből, a közlekedők biztonságát csapadékos időben veszélyeztető nyomvályúból se lett kevesebb.
Kapitány Szabó Attila
2015. július 03.
Gazdaság
2
hirdetés
Top cikkek
hirdetés
NOL Piactér
TOP 50 megfizethető étterem
1290 Ft
Sportfogadás + Nemzeti Sport
11970 Ft
Manager Magazin előfizetés
9800 Ft
Auto-Motor előfizetés
590 Ft-tól