A kisvállalkozások reneszánsza Magyarországon is érezhető. A kisebb cégek számos, igazán eredeti ötletet valósítanak meg és visznek a piacra. Kiemelkedő minőségű élelmiszereket lehet tőlük vásárolni, vagy éppen hiánypótló szolgáltatásokat nyújtanak. Az elhivatottság és a tehetség mellé a sikerhez ma már nélkülözhetetlen, hogy jelen legyenek a digitális világban. Az Invitel rugalmas ajánlatokkal segíti e kört. Iski István lakossági és kisvállalati marketingigazgatót kérdeztük.
Digitális szolgáltatásokra minden cégnek szüksége van. Miért kell a kisvállalatokra külön koncentrálni?
Iski István: Cél a rugalmasság invitel |
- A kisebb szereplők egyre több igazán elismert szolgáltatást, népszerű terméket hoznak be a piacra, s hisszük, hogy tevékenységük hatással van az egész ország fejlődésére is. Esetükben sokszor nem valami elképesztő ötletről szól a vállalkozás, hanem a minőségről, az elhivatott munkavégzésről, amelyek mindannyiunk hétköznapjait teszik jobbá egy finom kávé, egy illatos kenyér vagy épp egy ízletes sütemény által. Azonban nap mint nap küzdeniük kell az üzleti sikerért, láthatóvá kell hogy váljanak a digitális térben, s nekik is egyre hatékonyabban kell dolgozniuk. Mivel minden vállalkozás más és más, ez igaz az elvárásaikra is. Más szolgáltatásokat igényel például egy olyan vállalkozó, aki otthonosan mozog a közösségi hálón, és mást, aki először készül megjelenni a neten.