zeta62 | 2010. augusztus 31. | 19:59:51
Moderálási alapelvek- komment törölve -
jucika | 2010. augusztus 31. | 16:55:41
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szamóca | 2010. augusztus 31. | 16:30:53
@papa10 | 2010. augusztus 31. | 16:09:19
...azt gyorsan felejtsd el papa, hogy "Medgyessy adta", meg "Gyurcsány adta", meg "Orbán elvette", mert azt mi adtuk, az odózók. az állam legfeljebb máshogyan osztja el, de sohasem "ad", mert nem termel.
papa10 | 2010. augusztus 31. | 16:09:19
De kiadta! A többiek midig csak pofáztak! Medgyesi adott 50%-os béremeléseket gyurcsiék, megemelték a juttatásokat. Orbánék,csak igérték a 400 béremelést a 14. havi nyugdijat! Ti nem érzitek a külömbséget mizar? Máskülömben törvénybe van iktatva a nyugdijprémium a gazdaság 3.5 %-os növekedés esetén. Tehát nem vették el véglegesen csak a gazdaság teljesítményéhez igazították. Orbánénak csak el kell érni a 3.5 % növedést, és ő lest a király!
mizar | 2010. augusztus 31. | 15:56:57
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Levedi | 2010. augusztus 31. | 15:52:36
papa10 | 2010. augusztus 31. | 15:39:49
És a felsoroltakat kiszüntette meg?
papa10 | 2010. augusztus 31. | 15:51:26
Miért szerinted a 16-os adó a megoldás ! Külömben simicskát és a kövér fivéreket kérdezd meg, hogyan nem kell adót fizetni! Nem az ofshore cégek a szabálytalanok.
szamóca | 2010. augusztus 31. | 15:48:39
hm. itt némelyek úgy gondolják, hogy az IMF valamiféle atyácska, aki mindig igazságos, mindig a legjobbat akarja nekünk... pedig jó lenne felébredni! az IMF nemcsak azokat az érdekeket képviselheti, melyek megegyeznek a mi érdekeinkkel, hiszen ott ülnek pl. a mi konkurenseink is. az IMF célja, hogy minél többet kaszáljon, minél kevesebb kockázattal, a lehető leggyorsabban és még sok minden más is, melyről hivatalosan nem tudunk. így az IMF-nek érdeke, hogy függésben maradjunk (minél többet kaszáljon), nekünk nem érdekünk; érdekük, hogy a hiánycélt alacsonyan tartsuk (legkisebb kockázat), ez talán nekünk is érdekünk, bizonyos ésszerű keretek között; érdekük, hogy megszorítások legyenek még azon az áron is, ha visszafogják a fogyasztást (gyorsabb megtérülés), nekünk nem érdekünk; nem érdekük, hogy legyen bankadó (ki tudja, hogy miért...), nekünk igen.
a nagy kérdés, hogy az IMF érdekei érvényesítése céljából vajon milyen módszereket képes és szándékozik bevetni.
mizar | 2010. augusztus 31. | 15:43:05
Moderálási alapelvek- komment törölve -
mizar | 2010. augusztus 31. | 15:39:56
Moderálási alapelvek- komment törölve -
papa10 | 2010. augusztus 31. | 15:39:49
Kaptatok 13. havi nyugdijat dupla családi potlékot, emelt diák hiteleket, vagy nem? A bankadó 50% mértéke?????!!!!!!! Meglátszik,hogy csak lenyulásokhoz ért a fidesz! 16%-os adó ? Amikor a lakosság zöme 5millió forintig 17%-kal adózik. A bankároknak is 16-os adó! Bravo ! BraVo! Kedves levendi, és mizar! Ne nézzetek engem és mindenkit hülyének
mizar | 2010. augusztus 31. | 15:34:27
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Imremete | 2010. augusztus 31. | 15:33:44
A Fidesz szavazoknak, megis mit kene tapasztalniuk, hogy meginogjon a vak hituk bolcs vezeruk irant???? Ennyire nem lehettek butak!!!
Bajnai, Oszko legyszi gyertek vissza!!!!!!!!!!!!!!
mizar | 2010. augusztus 31. | 15:28:22
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Levedi | 2010. augusztus 31. | 15:24:43
papa10 | 2010. augusztus 31. | 15:05:27
Figyusz!
Hova szórták két kézzel a pénzt azok a csíkérfogók?
Álmodsz? Vagy a csatlósuk vagy és te is kaptál a pénzből?Miről beszélsz? Azok még a padlást is lesöpörték!
Levedi | 2010. augusztus 31. | 15:21:59
Moderálási alapelvek- moderált komment -
zt62 | 2010. gszts 31. | 14:53:17
Lxrt!
zrt mntk l,mrt blkrnk szln gzdsg gynkb s nm ttszk nkk bnkd!
papa10 | 2010. augusztus 31. | 15:14:18
Moderálási alapelvek- komment törölve -
papa10 | 2010. augusztus 31. | 15:05:27
Elnézést bozsós ez a nagymérvű lejtmenet azóta van, amióta Orbán és a bandája színre lépett, és kormányzásnak csúfolt gazdasági analfabétizmusát ráakarja erőltetni a lakosságra. Habár nekem nincs CHF hielem mégis együtt érzek a hitelesek többségével, mivel nem ezt ígérték nekik, rútul becsapták őket.
Orbán és bandája a kisújjáig sem ér Gyurcsánynak és Bajnainak. Lehet, hogy loptak Gyurcsányék, de nem meglopták a népet nekik két kézzel szórták a pénzt. Orbánék ellenben 10-20 ezreket vesznek ki pluszba a hitelesek zsebéből. És ez tény. Pofátlanúl országszerte azt próbálják a néppel elhitetni, hogy minden jó fejlesztést ős csináltak. Ezzel kampányolnak.
bozsós | 2010. augusztus 31. | 15:04:22
papa10 | 2010. augusztus 31. | 14:52:15
"Hol vannak most a Kossuth teret körbeszaró vanál fideszkegyencek, miért nem tüntetnek ilyenkor. A fidesznek köszönhetjük, hogy egyre többen elszegényedünk." Hűha! A fidesz tudhat valamit, hogy három hónapos kormányzás alatt már főfelelőse lehet az ön elszegényedésének. Ha nem valami frissen lecserélt szoci káder, akkor csak maga tehet a szegényedéséről. Szabad kapitalizmusban élünk. Ha elégedetlen a jövedelmével, vállalkozzon.
zeta62 | 2010. augusztus 31. | 15:01:40
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Imremete | 2010. augusztus 31. | 15:00:04
A Gyurcsany kormany sokmindent elrontott. Sose allitotta senki, hogy nem. De teny, hogy azzal az ellenzekkel, aki mindenre nemet mondott, aki kivitte a csocseleket az utcara, aki 300 forit miatt nepszavaztatott, azzal nehez volt barmit kezdeni. A bajani kormany kituno munkat vegzett, es egy stabil orszagot adott at. A mostani katasztrofalis helyzet igenis ennek a kontar (copyright by New York Times) kormanynak a bune.
bozsós | 2010. augusztus 31. | 14:59:50
Levedi | 2010. augusztus 31. | 13:09:41
"Az a gond, hogy azért vannak vezetők bármely közösségben, hogy irányt mutassanak az embereknek!" Kedves Levedi! Próbáljon felnőni és ne vezetőinktől várjon iránymutatást, ugyanis azok leginkább a saját zsebüket (érdekeiket) nézik. Ez a csodavárás, hogy majd az igazságos Orbán király rendet tesz és felvirágzunk, nem fog működni. Már az nagyszerű lenne tőlük, ha nem adóztatnák agyon a magukért tenni akaró embereket, és nem osztogatnák el a más pénzét fűnek-fának.
bozsós | 2010. augusztus 31. | 14:55:08
dekjh | 2010. augusztus 31. | 14:08:17
"A gonosz külföldi (elsősorban zsidó) országok próbálják sanyargatni hazánkat az IMF és Gyurcsány-Bajnai segítségével. Orbán Magyar Viktor ellenáll nekik, hiába lesz a Svejci Frank 500Ft, akkor sem adjuk el nekik az országunkat. A valutaalap csak azért nyomta föl most a Svejci Frankot, hogy ránk erőltessen egy újabb szerződést"
Gyönyörű mese, gondolom este ezzel altatja a gyereket. Fel kellene erősíteni a visszacsapó reflexíj kifejlesztését. Azzal aztán végigkalandozhatnánk lóhátról Európát (a benzin nekünk nemsokára túl drága lesz), aztán nemhogy a hitelt nem fizetjük vissza, hanem ők fognak nekünk tejelni.
trewq | 2010. augusztus 31. | 14:53:22
Nagyon különös tény, hogy a befektetők nem azt nézik, mit mondott Gyurcsánybajnai 2006-ban, hanem azt, hogy MOST mit mond a kormány. És hát ezek most össze-vissza beszélnek. De nem úgy mint a dán királyfi, mert a fideszes dumában nincs rendszer.
zeta62 | 2010. augusztus 31. | 14:53:17
Moderálási alapelvek- komment törölve -
papa10 | 2010. augusztus 31. | 14:52:15
Hol vannak most a Kossuth teret körbeszaró vanál fideszkegyencek, miért nem tüntetnek ilyenkor. A fidesznek köszönhetjük, hogy egyre többen elszegényedünk.
Sokan nem csak a húst és a tejet húzzák le a bevásárlólistáról mint luxuscikket, hanem a wc-papírt is mert amennyit eztán enni fogunk ahhoz wc-papír nem kell. Most van aktualitása Hoffi művészúr örökbecsű poénjának: " miért van a patkánynak 4 lába? Hogy hamarabb elérje a kukát mint a nyugdíjas"
bozsós | 2010. augusztus 31. | 14:49:20
Akik a mostani forint/svájci frank árfolyamért a jelenlegi miniszterelnököt hibáztatják, tévednek. Az egész az euró gyengülése miatt van. Aki meg devizahitelt vett fel, az tudhatta volna, hogy nincs ingyen ebéd. A svájci frank alacsonyabb kamatért nagyobb árfolyamkockázatot vállal.
mizar | 2010. augusztus 31. | 14:40:24
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Imremete | 2010. augusztus 31. | 14:32:18
En mar csak arra szeretnek valaszt kapni, a magyar nep miert ilyen vegtelenul buta??? Hat hogy nem latjak az emberek mi folyik itt??? Viktorek kiepitik a partallamot, a haverokat milliardokhoz juttatjak arfolyambedontessel, olyan aron, hogy csaladok, eletek mennek tonkre, es a hulyeje(a nep) meg tapsol is ezert . Erti ezt valaki???????
Levedi | 2010. augusztus 31. | 14:31:11
evianna | 2010. augusztus 31. | 14:05:33
Most így csúsztatsz, mert gyurcsányék úgy vettek fel hitelt, hogy a gazdaságpolitikába a valutaalap beledumálhatott! Orbán azt mondta, hogy kész a tárgyalásokra de azt nem óhajtja, hogy ai IMF tanácsokat is adjon a pénz mellé!
GAZDASÁGI SZUVERENITÁSHOZ ragaszkodik a kormány!
Tehát mikor azt írod, hogy Orbánéknak is kell a dohány, légyszi tedd mellé, hogy mi a feltétel!
Kamatot kaphatnak, de az ország irányításában részt nem vállalhatnak!!!
Levedi | 2010. augusztus 31. | 14:29:26
dekjh | 2010. augusztus 31. | 14:08:17
Nagyon jól látod kicsi Akkád csatloskám! Így van! Úgy akarnak szerződést kötni ezek a senkiháziak, hogy teljes mértékben Ők akarják irányítani a Magyar befektetéseket, mint ahogy tették bajnai és fletó alatt is!
Levedi | 2010. augusztus 31. | 14:26:36
evianna | 2010. augusztus 31. | 14:05:33
Most így csúsztatsz, mert gyurcsányék úgy vettek fel hitelt, hogy a gazdaságpolitikába a valutaalap beledumálhatott! Orbán azt mondta, hogy kész a tárgyalásokra de azt nem óhajtja, hogy ai IMF tanácsokat is adjon a pénz mellé!
GAZDASÁGI SZUVERENITÁSHOZ ragaszkodik a kormány!
Tehát mikor azt írod, hogy Orbánéknak is kell a dohány, légyszi tedd mellé, hogy mi a feltétel!
Kamatot kaphatnak, de az ország irányításában részt nem vállalhatnak!!!
trewq | 2010. augusztus 31. | 14:24:20
"Másfél havi csúcson a magyar csődkockázat"
Ha jól értelmezem néhány hozzászóló véleményét, azt kell mondanom, hogy ez is a Gyurcsánybajnai műve. Mi más is lehetne? What else? - Basil Fawlty.
dekjh | 2010. augusztus 31. | 14:18:58
Ja, azt elfelejtettem mondani, hogy a mai kormány mindent jól csinál, hiszen Schmitt Törvényhozásimotor Pál naponta kétszer imádkozik ezért.
dekjh | 2010. augusztus 31. | 14:08:17
A gonosz külföldi (elsősorban zsidó) országok próbálják sanyargatni hazánkat az IMF és Gyurcsány-Bajnai segítségével. Orbán Magyar Viktor ellenáll nekik, hiába lesz a Svejci Frank 500Ft, akkor sem adjuk el nekik az országunkat. A valutaalap csak azért nyomta föl most a Svejci Frankot, hogy ránk erőltessen egy újabb szerződést! Ezt misem bizonyítja jobban, minthogy a környező országok valutái meg nem gyengültek, tehát csak minket próbál gyengíteni a New York - Telaviv tengely.
De most rossz lóra tettek! Szép új világ jön majd! Sokkal határozottab külpolitikát várunk, mondjuk hadat is üzenhetnénk az USA-nak, meg Szlovákiának, meg a románoknak, Izrelnek is, majd az ottan összerabolt pénzből gazdagodunk meg. Pár száz éve ez már bejött, ez egy igazi MAGYAR válasz a gazdasági gondokra!
evianna | 2010. augusztus 31. | 14:05:33
Levedi,
Orbán legutóbbi beszéde szerint a rendszeres IMF-hitelfelvétel nekünk érdekünk.
tudod: Gyurcsánynál bűn volt, náluk érdek. (és persze: "ide azzal a pénzzel!" - pedig az nem fog menni.)
evianna | 2010. augusztus 31. | 14:01:19
marindaa | 2010. augusztus 31. | 13:52:14
szép dolog, hogy mindenképpen védeni akarod a kormányt, de Okos Tóbiás idézte épp az előbb a CDS-adatokat: ha azok emelkednek, az a forinttal szembeni bizalmatlanság jele, nem a CHF megerősödéséé.
nem, mi az euróhoz képest romlunk, nincs mese.
Levedi | 2010. augusztus 31. | 13:55:32
Mint már valahol írtam, a valutaalapnak feltett szándéka,hogy Magyarországra további szerződéseket erőltessen!
mizar | 2010. augusztus 31. | 13:54:40
Moderálási alapelvek- komment törölve -
marindaa | 2010. augusztus 31. | 13:52:14
Okos Tóbiás
Ha figyelnél a cikk címére, nem a forint gyengől és hanem a frank erősödik túlzottan a többi valutához, így a forinthoz képest is. Erre Magyarországnak nem sok hatása van.
mizar | 2010. augusztus 31. | 13:46:11
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Okos Tóbiás | 2010. augusztus 31. | 13:29:43
A derivatív piac fontos adatszolgáltatójának, a Markitnak az adatai szerint ma mintegy 15 bázisponttal 375 bázispontra ugrott a magyar CDS-felár, azaz 10 millió eurónyi magyar államadósság következő 5 évi csődje elleni biztosításért éves szinten már 375 ezer eurót kell fizetni. Ez az országkockázati felár július 16. óta, a Nemzetközi Valutaalappal és az Európai Bizottsággal félbe szakadt tárgyalásokat megelőző nap óta a legmagasabb.
Az újra megemelkedett felár érzékelteti a befektetők azon aggodalmát, ami az egyébként is kedvezőtlen nemzetközi befektetői hangulat mellett jórészt abból ered, hogy a magyar kormány folytatja a kettős beszéd stratégiáját: miközben alapvetően azt kommunikálja, hogy nem kíván (most) újabb IMF hitelkeretet kérni és az IMF gazdaságpolitikai ajánlásai szűkítenék a kormány mozgásterét, aközben résnyire nyitva hagyja az ajtót azelőtt, hogy végszükség esetén mégis lenne újabb IMF hitelkeret. A befektetők ezt a nem egyértelmű kommunikációt az ilyen feszültebb napokon különösen nem "díjazzák".
Az ormány-kormány újabb sikere!
PUBI | 2010. augusztus 31. | 13:21:16
Levedi:részben igazad van! De azt már nem hiszem el,hogy sokan,nemtudják hogy, a hitelt vissza is kell fizetni! És mivel jár ha eladósodik felelőtlenül! De ha a tisztelt vezetők azt mondanák a kézenfogott-nak hogy:MINEK ESZEL ÚGYIS MEGÉHEZEL,mennyien fogadnák meg a tanácsukat!! Mert azért létezik ám a JÓZAN PARASZTI ÉSZ fogalma!!
PUBI | 2010. augusztus 31. | 13:15:04
marindaa:ha Ferkó,gátat akart volna vetni a devizahitelezésnek,akkor a FIDESZ,lett volna az első,aki nekitámad,azért,hogy miért akarja a miniszterelnök úr,elvenni,sok százezer családtól a lehetőséget,hogy ne kelljen nekik,DRÁGA FORINTHITELT FELVENNI!!!! Akkor meg azért tört volna ki a balhé!!! A FIDESZ megint szerzett volna magának egy jó pontot hogy ütni tudott Ferkó-n.
Levedi | 2010. augusztus 31. | 13:09:41
PUBI | 2010. augusztus 31. | 12:59:46
Nos! Kis barátom!
Az a gond, hogy azért vannak vezetők bármely közösségben, hogy irányt mutassanak az embereknek! No,a liberális gondolkodás nem ilyen, ha nem mint láttuk, csináld magad mozgalom és a jobb mindent visz! Ez van most, mert a társadalmat magukra hagyták!
Igen! Olykor, vagy sokszor fogni kell az emberek kezét, hiszen az átlag és még jóval fölötte lévő sem ismer mindent! Erre vannak a vezetők!!!
Imremete | 2010. augusztus 31. | 13:07:00
A forint kormanyvaltas ota tartosan romlott. Az eurohoz kepest jo 20 forintot gyengult, a svajci frank meg kb 35-ot. Ezt az egeszet a Kosa-Szijjaro kezdte el, a befagyott IMF targyalsok, illetve a piacok egyszeruen bearaztak az orszagot, mert a nagy ellatorendszereknek semmilyen reforjahoz nem alltak neki. A Fidesz igenis azert szorakozott az arfolyammal, hogy a haverok megszedjek magukat, csak eppen ebbe beldoglik a nep. Felreertes ne essen, aki hitelt vesz fel, az a sajat felelossege, csak egy bunozo kormany "aldasos" tevekenyseget senki nem szamolta bele a kockazatfelmereskor. Hiba volt.
marindaa | 2010. augusztus 31. | 13:03:52
PUBI
"Ferkó kiáll a pulpitusra,és azt mondja:EMBEREK,A DEVIZAHITEL KOCKÁZATOKAT REJT"
Nem mondogatni kellett volna, hanem gátat szabni a deviza eladósodásnak. Például devizahitelnél min. 50% önrész. A Fidesz ebben a ló túloldalára esett és jelzálogjog bejegyzésnél egyáltalán nem engedi a bankoknak a deviza hitelezést.
PUBI | 2010. augusztus 31. | 13:01:30
Bondi: Két nap hosszú idő 48-óra!!!! És 48-óra alatt sok mmindent el lehet ám intézni!!!
PUBI | 2010. augusztus 31. | 12:59:46
volt balos:Már ne haragudj,de én hogyan védjelek meg attól,hogy be akarsz menni a bankba hitelért????? Hogy milyen hitel,és mire veszed fel????? De játszunk el a gondolattal,Ferkó kiáll a pulpitusra,és azt mondja:EMBEREK,A DEVIZAHITEL KOCKÁZATOKAT REJT,AMINEK,NEM LÁTJA SENKI A JÖVŐJÉT,LEHET HOGY JÓL JÁRTOK VELE,DE AZ IS LEHET HOGY SIRÁS LESZ A VÉGE!! GONDOLJÁTOK ÁT MÉG EGYSZER!!! Szerinted mi lett volna a válasz???? Biztosan azért mondja mert a banknál részvényei vannak és ebből akar még több pénzt csinálni!!! Vagy mi közöd hozzá stb,stb,amit egy politikusra mondani szoktak (elküldik a p..ba,meg még sok egyéb helyre.
PUBI | 2010. augusztus 31. | 12:50:07
Bondi:Kósa,és Szijjártó-urak,ha jól tudom,KORMÁNY-és nem,MNB-tagok,ami azt illeti,rendesen befolyásolták a forint árfolyamát!!
volt balos | 2010. augusztus 31. | 12:48:12
Pubi! Bondi!
Engedjék meg, hogy idézzem Önöket! Hároszor
„volt balos:Az hogy bemész a bankba kölcsönért,ahoz az ÁLLAMNAK SEMMI KÖZE!!!!! MAGÁNÜGY!!! Akár forinthitelt veszel fel,akár devizát,MAGÁNÜGY!! Ha betiltották volna a devizahitelezést,akkor meg azért háborogtatok volna,hogy miért nem vállalhatjátok a kockázatot,ha ti vállalni akarjátok,kinek MI KÖZE HOZZÁ AZ ÁLLAMNAK!!!! Aki meg felvett X-MILLIÓT devizában 20-25-30-évre és nem gondolkodott hogy azért a hitelt vissza is kell fizetni és az nem ajándék AZ MEG IS ÉRDEMLI!!!!!”
„Bondi:Az idiótákat nem lehet megvédeni saját maguktól!! De már ahhoz is Gyurcsány,vagy Orbán keze kell,hogy bele tudjanak,pisilni,a WC-be,mert egyedül nem megy???? Ez azért már aggasztó!!!”
„PUBI
Igazad van. Azonban gyurcsanyieknak meg kellett volna talani a modjat, hogy az idiotakat megvedjek sajat maguktol. Azonban nekik nem ez volt az erdekuk!”
Nos, erre már nem tudok mit írni! Igazuk van!
Az összes devizahitelest a Dunába kell
lőni! Tulságosan idióták magyarnak! A lakást, autót elkobozni, és átíratni a
forinthitelesekre. A gyerekeket állami kézbe, és leventét nevelni belőlük.
Bocs, de itt már az ép eszemen már csak a szatíra segített! Önök NEM
ép lelkűek, az tuti.
PUBI | 2010. augusztus 31. | 12:44:45
Imremete:Te is ugyanezt csinálnád,ha lenne rá lehetőséged.És hogy ki megy a hidalá és miért az meg már senkit sem érdekel(sajnos).
PUBI | 2010. augusztus 31. | 12:40:15
marindaa:ha én mint magánemberként csinálom akkor nem!!!!
Imremete | 2010. augusztus 31. | 12:38:53
"TE NEM EZT TENNÉD HA LENNE RÁ LEHETŐSÉGED???????"
En speciel nemtennem mert buncselekmeny. Arrol nem beszelve, hogy milyen kormanyzoi magatartas az, hogy a gazdag haverokat megtobb penzhez juttatjuk ilyen uton, kozben a nep 50%-a meg megy a hid ala?
Undorito!!!
PUBI | 2010. augusztus 31. | 12:38:13
marindaa:Ott fenn,azt már tudják,hogy a forint holnap,nagyjából merre indul! Mig te,csak holnap reggel,vagy délután tudod meg,és ez a te hátrányod,meg a többieké is!!! Amikor azt lehet hallani hogy nyomás alatt van egy ország fizetőeszköze akkor szerinted mire megy ki a játék???? Nyilvánvaló hogy a nyereségre! Itt nem arról van szó hogy veszel 1000-frankot pl:170-ért és eladod 180-ért,ez pitiáner összeg,te örülsz neki oké! De gondold el ezt,milliárdos tételben!! Sőt még ha azt is ki tudom kényszeriteni hogy 185-ért adjam el,vagy kiküldök egy nemkomplett kormánytagot nyilatkozni!!!
marindaa | 2010. augusztus 31. | 12:30:18
PUBI
Nyugodt lehetsz az árfolyamnyereség után 20% adót kell fizetni. Ezt még a Gyurcsány kormány vezette be 2006-ban a konvergencia program részeként.
PUBI | 2010. augusztus 31. | 12:28:07
ulpius:nyugodt lehetsz,akik meg tudták csinálni azok meg is csinálták!!!! Ha jól emlékszem,törvényt akartak hozni,az árfolyamnyereség megadóztatására,egy bizonyos összeg felett,tavaly ősszel,a hiradó,bemondta!! Mit gondolsz miért van róla csend????????
morgolodo1 | 2010. augusztus 31. | 12:25:48
Moderálási alapelvek- komment törölve -
marindaa | 2010. augusztus 31. | 12:24:46
PUBI
Szerinted a Fidesz spekulált a svájci frankkal? És mi lett volna, ha nemzetközi gazdaság tényleg beindul és 160 Ft-ig gyengül a svájci frank? Akkor ugyanannyit buktak volna. Amúgy pontosan ezt tették a devizahitelesek is, spekuláltak a svájci frank árfolyamára. Persze ekkora forintgyengülésre nem számíthattak, de aláírták a szerződést, mivel lehetőségük volt aláírni. No ez hiba volt engedni a kormányzat és "felelős" pénzügyi szervek részéről.
PUBI | 2010. augusztus 31. | 12:23:19
Bondi:Az idiótákat nem lehet megvédeni saját maguktól!! De már ahhoz is Gyurcsány,vagy Orbán keze kell,hogy bele tudjanak,pisilni,a WC-be,mert egyedül nem megy???? Ez azért már aggasztó!!! Akik meg azt nyilatkozták hogy baj lesz a devizahitelezésből azokat meg elküldték a fenébe!!!! Mármint a hitelfelvevő.
öszijő | 2010. augusztus 31. | 12:21:11
Lassan gondolkodhatnak a 2/3-osok,hogy kit tesznek Viktor helyére. nagyon elrontja az ember víkendjét egy államcsőd. Nagyon durvaságok jönnek,kedves barátaim,hölgyeim és uraim! menjetek vásároljatok be rendesen!
ulpius | 2010. augusztus 31. | 12:21:00
Moderálási alapelvek- komment törölve -
PUBI | 2010. augusztus 31. | 12:17:38
Bondi:gondolod hogy nagydobra verik??? A pórnépnek nincsen pénze örül hogy éldegél akiknek meg van annak meg jó üzlet!!! Kósát és Szijjártót miért vádolták meg spekulációval?????? Igaz hogy felmentették őket!! De csodálkozol ezen???? De gondolj bele!!! megveszel 1-millió svájci frankot 190-millió ft-ért két hónap múlva meg eladod 220-millióért az 30-millió nyereség mig a bank ad 1,5%-ot EGYÉVRE!!!! TE NEM EZT TENNÉD HA LENNE RÁ LEHETŐSÉGED??????? És persze az egészet rákenjük a szocikra!!
Ovinkor | 2010. augusztus 31. | 12:15:21
Bondi | 2010. augusztus 31. | 12:10:09
Nem értékelem túl, sőt nagyon károsnak tartom a forint leértékelődését hosszú távon, rövid távú érdekekért. Nem a devizahitelesek miatt, ők a saját felelősségükre döntöttek a hitelfelvétel mellett, s még mindig kedvezőbb körülmények között vannak, mint a forinthitelesek.
Az a vállalkozó kört, amelyet leírtam, tipikusan kis importhányadú termékeket forgalmaz.
ulpius | 2010. augusztus 31. | 12:10:57
Moderálási alapelvek- komment törölve -
PUBI | 2010. augusztus 31. | 12:09:13
volt balos:Az hogy bemész a bankba kölcsönért,ahoz az ÁLLAMNAK SEMMI KÖZE!!!!! MAGÁNÜGY!!! Akár forinthitelt veszel fel,akár devizát,MAGÁNÜGY!! Ha betiltották volna a devizahitelezést,akkor meg azért háborogtatok volna,hogy miért nem vállalhatjátok a kockázatot,ha ti vállalni akarjátok,kinek MI KÖZE HOZZÁ AZ ÁLLAMNAK!!!! Aki meg felvett X-MILLIÓT devizában 20-25-30-évre és nem gondolkodott hogy azért a hitelt vissza is kell fizetni és az nem ajándék AZ MEG IS ÉRDEMLI!!!!!
ulpius | 2010. augusztus 31. | 12:06:10
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Ovinkor | 2010. augusztus 31. | 12:03:54
csingacsguk | 2010. augusztus 31. | 11:06:16
A leértékelődés elsősorban a gyenge hatékonysággal működő, alacsony megmunkáltságú terméket forgalmazó, hazai tulajdonú társas vállalkozásoknak érdeke, akik igen árérzékeny termékeket forgalmaznak a külpiacokon. Pár év haladékot ad nekik, amelyet elvileg világpiaci integrációra és modernizációra is felhasználhatnának, de a valóságban nem ez történik.
Már Járai is megmondta néhány éve: Hosszú távon a felülértékelt valuta technológiai hatékonyságnövelésre ösztönöz. Az alulértékelt valuta viszont rövid távon kedvezőbb helyzetbe hozza az exportot, de konzerválja a gazdaságot, a hazai fogyasztás szerkezete miatt pedig mindenképpen - valutahitelek nélkül is - rontja a fogyasztók helyzetét.
PUBI | 2010. augusztus 31. | 12:00:23
Tisztán látszik,hogy a fidesz,tudatosan gyengiti a forintot!! Még választások előtt megvették 190-ért,most meg majd eladják 220-ért,egy egységen, 30ft-nyereség!!! MILLIÁRDOS TÉTELBEN,MÁR SZÉP KIS SUMMA,NEM MONDOM!!!! Persze, a szoci-milliárdosok is benne vannak a buliban,a fidesz,totálisan el van adósodva,valamiből ki kell fizetni,na meg a többi is!!! Az hogy a devizahiteleseknek KAMPEC,az már senkit sem érdekel,elvégre ROGÁN ANTAL megmondta"A FELELŐTLENÜL ELADÓSODOTT EMBEREKKEL NEM LEHET MIT KEZDENI"és állatira igaza van!! Most gyalulás megy,de nagyon,elvégre egész jó üzlet ez,a pórnép,meg úgyis lenyeli,mert rákenjük a szocialistákra,mert rájuk lehet kenni!!!! Apropó,SZTÁLIN ELVTÁRS IS MEGMONDTA "OTT AHOL GYALULNAK OTT FORGÁCS IS VAN!!!" A gyalu a kormány,és az érdekeltségében lévő pénzügyi körök,akik állati nagy pénzt szakitanak le,a forgács meg a devizahiteles,és az átlagpolgár!!!
mizar | 2010. augusztus 31. | 12:00:09
Moderálási alapelvek- komment törölve -
ulpius | 2010. augusztus 31. | 11:59:55
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Piotrek | 2010. augusztus 31. | 11:59:40
Köszönjük Emese!
mizar | 2010. augusztus 31. | 11:58:11
Moderálási alapelvek- komment törölve -
volt balos | 2010. augusztus 31. | 11:49:59
Tisztelt Kommentelők!
Főleg azok, akik a devizahitel-felvevőket okolják a rövidlátásuk miatt!
Hát „kedves” Hölgyeim és Uraim! Ne mááá! Az egyszeri állampolgárnak
ugyan honnan kellett volna tudni mondjuk 2-4 évvel ezelőtt a válságról???
Komoly elemzőházak fél évvel (!!!) a válság kirobbanása előtt sem látták!
A Lehman bedőlés előtt 2(!!!) nappal még megvételre ajánlották
az ingatlankötvényeiket!!!
Maguk mind igen??? Aztaaaa!!!! Mekkora közgazdasági ászok!!! Hogy
tudták!....... Nevetséges! Ne játsszák már meg magukat!!!
Kicsit több komolyságot! Mindegyik ilyen jellegű kommentből süt az irigység!
Hogyaszondja... autót vett, meg ilyenek... ugyan már! Kicsikét olvasgatni
kellene a témában. Ezek az emberek semmi másban nem hibáztak mint abban,
hogy bíztak az aktuális kormányzatokban. Mert lássuk be, egymásba áthúzódó
kormányzati ciklusok folyamatos hibái kellettek ide. Leírták ezt már millióan.
(Ne kelljen már olyan alapfogalmakat magyaráznom, mint „CDS” meg ilyenek.
Ezek MINDIG a kormány gazdaságpolitikájának fokmérői, de kemény hatással
vannak a hazai valuta árfolyamára. Márpedig a választások óta ez a mutatónk
bizony egyre romlik, és már csak Ukrajnát előzzük meg! Így aztán nem lehet
mindent az előző kormányokra toligálni. Teszik vagy nem, ezek számok.)
Az meg elég gyenge védekezés, hogy a többi is gyengül! Na ja, ezek vagyunk
mi „mélymagyarok”...a szomszédtehene-effektus.
Amúgy meg az „Élet ésIrodalom” honlapján olvassák már el Magas István
trewq | 2010. augusztus 31. | 11:48:57
Bondi | 2010. augusztus 31. | 11:39:20
Levedi | 2010. augusztus 31. | 11:37:36
Nem vagyok hivatásos politikai elemző, más a szakmám. De mondanék valami lényegeset. Az igazi megoldás egy korszerű, anti-populista társadalom- és gazdaságpolitika lenne. Egy olyan politika, amely nem avítt retorikai szólamokból él, hanem konkrétumokra épül, és nem kelti azt a látszatot, hogy mindenkinek minden megadható, erőfeszítés nélkül. Ilyen politika nem létezik ma Magyarországon.
tyutyuka | 2010. augusztus 31. | 11:42:19
bondi = kocsobur?
nugát | 2010. augusztus 31. | 11:39:58
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Levedi | 2010. augusztus 31. | 11:37:36
trewq | 2010. augusztus 31. | 11:30:26
Az nem konszolidáció, ha az ország továbbra is kiszolgáltatott marad!
Az kiárusítás!
trewq | 2010. augusztus 31. | 11:30:26
Bondi | 2010. augusztus 31. | 11:26:41
De az a konszolidáció, amely elkezdődött a Bajnai időszakban, folytatható lett volna. A folytatás a populizmus belső dinamikája miatt elmaradt. Most itt tartunk: csak rosszabb jöhet.
trewq | 2010. augusztus 31. | 11:22:48
Levedi | 2010. augusztus 31. | 11:16:55
Őrült, aki mentegeti az elmúlt időszakot, na, de aki a mostanit dicsőíti, nos, az ugyanúgy őrült.
Levedi | 2010. augusztus 31. | 11:17:14
JFK2008 | 2010. augusztus 31. | 10:54:13
De, ha kitartó és következetes vagy, akkor leszállnak Rólad ezek a nemzetközi lókupecek!
Levedi | 2010. augusztus 31. | 11:16:55
trewq | 2010. augusztus 31. | 10:58:57
A probléma gyökereit ismerd el végre! Volt 8 év amit a libcsik elqrtak és az hogy most kiszolgáltatott játékszer vagyunk az nekik köszönhető!
papirusz | 2010. augusztus 31. | 11:16:40
"Nem vagyok tőzsdezseni, leragadtam a szocialista népgazdaságban. Elmagyarázná nekem valaki, hogy melyik az az érdekcsoport, amelynek jó a HUF "ócsítása"?"
A magyar ipar.
A magyar vendéglátóipar.
Úgyhogy hosszú távon pozitív hatásai lehetnek a gyenge forintnak:
1. Fellendül az export
2. A zemberek kiszeretnek pártunkból és kormányunkból.
Levedi | 2010. augusztus 31. | 11:14:13
Ideges a piac! :)
Szedjen xanaxot! :)))
Undorító nyújorki bagázs! :DDD
szamóca | 2010. augusztus 31. | 11:12:11
komment nélkül:
http://nol.hu/gazdasag/svajci_parfumgyar_telepul_magyarorszagra
Levedi | 2010. augusztus 31. | 11:11:55
trewq | 2010. augusztus 31. | 10:58:57
A probléma gyökereit ismerd el végre! Volt 8 év amit a libcsik elqrtak és az hogy most kiszolgáltatott játékszer vagyunk az nekik köszönhető!
csingacsguk | 2010. augusztus 31. | 11:06:16
Moderálási alapelvek- komment törölve -
tik-tak | 2010. augusztus 31. | 11:03:27
Ez a hiteles sztori ami eddig hiányzik.Jelenleg pedig úgy tűnik,hogy Matolcsy vezénylete alatt erre nem is lesz képes ilyennel előállni a kormány.
tik-tak | 2010. augusztus 31. | 11:00:35
folyt
...Épp ellenkezőleg: az IMF-védőernyő nélkül sokkal hitelesebb „sztorit” kell bemutatnia a kormánynak, mert a befektetők árgus szemekkel figyelik a gazdaság és a költségvetés helyzetét a valutaalap helyett is. Az igazi gazdasági függetlenség a külső adósság leépítése után jön el."
Levedi | 2010. augusztus 31. | 10:59:19
JFK2008 | 2010. augusztus 31. | 10:54:13
De, ha kitartó és következetes vagy, akkor leszállnak Rólad ezek a nemzetközi lókupecek!
trewq | 2010. augusztus 31. | 10:58:57
Levedi | 2010. augusztus 31. | 10:40:30
- A pénz romlik.
- Az ipar újra visszaesőben.
- A befektetések újra csökkennek.
- Leminősítések előtt az ország.
Folytassam vezéred áldásos tevékenységének felsorolását?
tik-tak | 2010. augusztus 31. | 10:57:55
"Nos! A valutaalap kifutófiúja épp múlthéten nyilatkozta, hogy Magyarországra rá kell erőltetni az újabb megállapodást, "-írta lentebb valaki.
Jó volna ha pontosan megjelölné hogy ez hol,mikor jelent meg.Én magam ezt így nem olvastam eddig,persze attól még lehet igaz,de szertném ha a forrás is megjelölésre kerülne.Így ugyanis nem több,mint legenda....
"Az előttünk álló refinanszírozási feladat tehát nem könynyű, s ebben lényegében minden elemző egyetért, különbség „csak” abban van, hogy ezt a szintet megugrani nehéz vagy lehetetlen vállalkozás. Így gondolják ezt a piacok is, ezért van, hogy a forint az egyetlen olyan régiós deviza, amely gyengült az euróhoz képest év eleje óta. A magyar állam országkockázati felára (CDS) pedig ezért nem korrigált vissza jelentősen a nyár eleji megugrás után, továbbra is a románokéval vetekszik, és a régióban csak az ukrán CDS magasabb. – Látva a hatalmas finanszírozási igényt, az aggodalmak részben jogosnak tűnnek, a feladat viszont nem lehetetlen – véli az Aegon alapkezelő kötvényüzletág-vezetője. A számokból azt is láttuk, volt már olyan év korábban, amikor sikerült hasonló nettó kibocsátást lebonyolítani. A kedvező piaci hangulat fennmaradásában bízva már „csupán” annyit kell tennie a kormánynak, hogy meggyőzi a befektetőket, érdemes magyar állampapírt vásárolni. A nemzetközi intézményektől való esetleges függetlenedés tehát nem azt jelenti, hogy lazább költségvetési politikát vihet a kormány. Épp ellenkezőleg: az IMF-védőernyő nélkü
JFK2008 | 2010. augusztus 31. | 10:54:13
"a folyamatok nemzetközi hatásokat tükröznek"
A tény elképzelhetö módon nemzetközi hatást tükröz, de a mérték nagyon is Magyarország specifikus és az irdatlan méretü svájci frank adóssággal van összefüggésben. Az ilyen hirtelen árfolyam mozgások lavinaszerü svájcifrank hitel bedölést okozhatnak, amelyek megrendíthetik a magyar bankrendszert és hozzájárulhatnak az ország fizetöképességi problémáihoz. Legföbb ideje komolyan venni az IMF és EU intelmeit. Nem ér ennyit a Fidesz gyozelme az önkrmányzati választásokon.
Levedi | 2010. augusztus 31. | 10:40:30
xanadu | 2010. augusztus 31. | 09:55:51
Tudod, a kiszolgáltatottság mértékén lehet változtatni!
Ja! Hogy Ti ezt nem akarjátok?
Szégyelld magad!!!
Levedi | 2010. augusztus 31. | 10:39:52
tik-tak | 2010. augusztus 31. | 09:58:09
Nos! A valutaalap kifutófiúja épp múlthéten nyilatkozta, hogy Magyarországra rá kell erőltetni az újabb megállapodást, mert ügyebár nekik ez nem kis haszon! Így tudnák az Akkádok uralni teljes mértékben az országot!!!
Levedi | 2010. augusztus 31. | 10:36:15
xanadu | 2010. augusztus 31. | 09:55:51
Tudod, a kiszolgáltatottság mértékén lehet változtatni!
Ja! Hogy Ti ezt nem akarjátok?
Szégyelld magad!!!
marindaa | 2010. augusztus 31. | 10:29:18
"Ezek után Euró-286 Ft.
svájci frank-207 Ft."
Mai nap:
EUR: 288 Ft
CHF: 222 Ft
Orbán a csodaember. Képes az eurót és az egész EU-t bedönteni, nem csak a forintot. Reszkess tűlünk Európa!!!
szamóca | 2010. augusztus 31. | 10:25:52
http://www.xe.com/currencycharts/?from=CHF&to=EUR&view=1Y
tik-tak | 2010. augusztus 31. | 10:05:46
Úgy gondolom,hogy igen-igen elvakultnak kell lenni ahhoz,hogy ezeket a hibákat ne vegyük észre.az árfolyamokat rengeteg olyan tényező mozgatja amire egy országnak nincs befolyása.De szükségtelen ezen mozgásokra egy kormánynak ráerősíteni,pláne felesleges nyilatkozatokkal.Mert valljuk be,ha meggondoltabban szövegelnének "nagyjaink" akkor talán nem itt tartanának az árfolyamok.Tudomásul kéne végre venni,hogy még mindig pengeélen táncolunk és nagyonis odafigyelnek ránk a pénzpiacok és minden rezdülésre idegesen reagálnak.Legalább a kormánynak nem kéne municiót adni nekik,hiszaen sajna van még elég nekik ilyen idióta,meggondolatlanságok kommunikációja nélkül is.
tyutyuka | 2010. augusztus 31. | 10:03:26
http://www.xe.com/currencycharts/?from=CHF&to=HUF
tik-tak | 2010. augusztus 31. | 09:58:09
Tegyük sorrendbe a dolgokat!(A neten ellenőrízhető)
2010.május 31-én az Euro-274Ft.
az alpesi valuta:192Ft.
2010.június 3.KÓSA:"Közvetlen államcsőd elkerülése a cél,szűk esélyünk van rá,hogy elkerüljük Görögország helyzetét.Van olyan igazgatási ágazat ahol júniusra már nem tudunk bért fizetni."
SZIJJÁRTÓ:"Nem túlzás államcsődről beszélni."Ez a fickó OV személyes szóvivője!!!!
Ezek után Euró-286 Ft.
svájci frank-207 Ft.
2010.július közepén kiebrudaljuk az IMF-Eu küldöttséget és függetlenedünk.
Euro rögtön felugrik 291 re,míg a svájci pénznek 215 lesz az árfolyama.
2010 augusztus végén megszólal a nagy vezér:"Mo.visszanyerte a hangját.Olyan tetteket hajtottunk végre amelyre felfigyelt az egész világ.Az IMF-fel gazdaságpolitikai kooperáció NEM."
És a frank ott van ahol olvashatjátok......
Bravó!!!
xanadu | 2010. augusztus 31. | 09:55:51
Levedi | 2010. augusztus 31. | 09:01:22
Ha ha ha!
A magyar gazdaság MINDIG kiszolgáltatott lesz.
1. kicsi a piac.
2. nincs nyersanayag.
3. nincs energiaforrás.
xanadu | 2010. augusztus 31. | 09:55:33
Levedi | 2010. augusztus 31. | 09:01:22
Ha ha ha!
A magyar gazdaság MINDIG kiszolgáltatott lesz.
1. kicsi a piac.
2. nincs nyersanayag.
3. nincs energiaforrás.
xanadu | 2010. augusztus 31. | 09:53:18
Moderálási alapelvek- komment törölve -
ulpius | 2010. augusztus 31. | 09:51:56
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Kartalan | 2010. augusztus 31. | 09:44:32
pacsul | 2010. augusztus 31. | 09:42:22 A dollár is. Akkor mi van? A gázunk, olajunk, benzinünk is drágább lesz.
Kartalan | 2010. augusztus 31. | 09:43:24
ulpius | 2010. augusztus 31. | 09:30:15 Te biztosan forintban adósodtál el, és hát a "szomszéd tehene", igaz?
Az államadósság is mind devizában, köztük svájci frankban is van. Fideszes önkormányzatok is frankban adósodtak el. De te csak szurkolj ellenük...
pacsul | 2010. augusztus 31. | 09:42:22
heloka
a frank az euró ellenében is erősödik!!!!
Levedi | 2010. augusztus 31. | 09:31:50
Tetszettek volna az elmúlt 8 évben gazdaságot építeni! Akkor most nem lenne probléma! Habár Medgyessy megpróbálta a gazdaságot rendbe hozni, de a libcsi pénz kufárok elzavarták!
ulpius | 2010. augusztus 31. | 09:30:15
Moderálási alapelvek- komment törölve -
trewq | 2010. augusztus 31. | 09:24:24
Ha már nagyon azt firtatjuk, hogy miért engedte a korábbi kormány a devizahitelek felvételét (az "engedte" ebben a kontextusban egyébként értelmezhetetlen), akkor kérdezzük meg, miért nem szólalt meg az akkori ellenzék? Miért nem? Miért hallgattak?
tik-tak | 2010. augusztus 31. | 09:20:29
A lakásvásárlási hitelek 90%-át devizában vették fel. A devizahitel mellett szólt a korábbi magas forint-kamatszint.
Magyarországon a túlnyomó többség forintban kapja a fizetését, addig a hitelek egyre nagyobb aránya devizahitel volt. Az alacsony kamatok miatt úgy nézrtt ki, hogy ez jó ötlet, mármint devizában eladósodni és a kockázatok senkit sem érdekeltek,hiszen hol volt akkor még a válság.
A többség mondhatjuk, hogy leegyszerűsítve dönt a hitelfelvételről. Egy lakás vagy egy új autó megvásárlásánál a különböző finanszírozási lehetőségek közötti választásra általában kevés időt szánnak. Miután eldöntötték, hogy mit is szeretnének megvásárolni, és ehhez nincs elegendő pénzük, akkor keresnek egy olyan hitel lehetőséget, amelyiknél a havi törlesztés valószínűleg nem okoz nagy gondot. Ez a lényeg,és ez volt jellemző a magyarra.Pedig megjelentek nyilatkozatok,cikkek amelyek figyelmeztettek a veszélyekre,csak senkit nem érdekelt.Az volt a fontos,hogy amikor felvette a dev.hitelt akkor a FT-hitelhez képest súlyos ezresekkel fizetett kevesebbet ami éves szinten esetleg 100ezres nagyságrendet ért el.
Úgyhogy kár ebbe(hogy miért engedték...stb)bárkit belekeverni.
Az pedig,hogy a kormány és szekértolói a blőd,barom kiszólásaikkal rendre bedöntik az árfolyamot az igenis 3 hónap után az ő felelősségük.Nem kéne mentegetni őket és csak a nagyon elvakultak teszik.....
Kartalan | 2010. augusztus 31. | 09:19:23
szamóca | 2010. augusztus 31. | 09:10:16 A dollár is erősödött. Viszont a térségben egyetlen más fizetőeszköz sem romlik úgy, mint a forint. Szépen elszakadtunk a zlotytól, cseh koronától stb. A monetáris politikáért az MNB a felelős valóban, de nem hiszek Kósának, hogy más nem hat az ország pénzének megítélésére, ugye? Matolcsy miért kussol, ha szar a helyzet? Tán csak nem az a cél, hogy minél többen vigyék be a lakásukat abba a nagy közösbe, amit az állam "segítségnyújtás" gyanánt hoz létre? Gyakorlatilag államosítják a devizahitelek miatt bedőlt ingatlanokat. És amit államosítanak, azt zokták később privatizálni...
szamóca | 2010. augusztus 31. | 09:10:16
egyetlen másodpercig se zavarjon meg benneteket az a tény, hogy a frank erősödik az összes többi valutához képest. ezzel nem kell foglalkozni. ez amolyan mellékes dolog, igaz? de nem baj, kell nekünk magyaroknak, hogy lehessen valakit(!) okolni minden keserűségért -ilyenkor látszik, hogy egyetlen személy van kormányon, nincs parlament, kormánypárt, ellenzék, nemzeti bank, annak elnöke, monetáris tanács és az az egyetlen személy már min. 20 éve uralkodik, igaz? minden Orbán miatt van: a frank szárnyalása, a devizahitelek egyeduralkodóvá válása a lakossági szegmensben, a jegybankelnök idióta jóslatai (azért azt ne mondjuk már, hogy tényeket közölt), a monetáris tanács teszetoszasága, a két idióta fideszes politikus beszólása (tuti, hogy kinyitottak egy-egy esernyőt a seg.g.ü..kben, mert azóta is .k...u.s.s.ol.nak). és az se zavarjon meg titeket mélyenszántó okfejtésetekk közepette, hogy a monetáris politikáért az überfüggetlen és érintethetetlen jegybank és a monetáris tanács felel (melynek tagjait nem a patásorbán nevezte ki), és NEM a kormány. ez is legyen amolyan mellékes tény!
most meg kell, hogy mondjam: elég egyszerűek vagytok.
Suhu1987 | 2010. augusztus 31. | 09:09:29
Szerintem ez a kedvenc száma:
Neoton família: Kétszázhúsz felett
http://www.youtube.com/watch?v=5sBj6Aqytac&feature=player_embedded
trewq | 2010. augusztus 31. | 09:05:59
Egy apróság azért kimaradt: Ha orbánék nem vágják haza mindazt, amit a Bajnai kormány véghezvitt, akkor most nem kellene aggódnotok.
új nfgy | 2010. augusztus 31. | 09:04:25
Azt pedig minden külföldi fizetőeszközben eladósodni kívánó embernek illett volna tudnia,hogy a DEVIZAHITELNÉL VAN ÁRFOLYAMKOCKÁZAT.Sajnos nálunk a bankok simán megtudták játszani a jó öreg magyar betegséget ami nem más mint az irigység.Ha a szomszédnak van új autója én is veszek,ad a bank 10 éves futamidőre frank alapon.Múltkor olvastam,hogy a nálunk némileg jobban álló Csehországban a válság kitörése előtt ÖTÖDANNYI új autót adtak el egy évben mint nálunk!
Ezen kéne elgondolkodni.
Levedi | 2010. augusztus 31. | 09:01:22
edede | 2010. augusztus 31. | 08:57:21
Jó a megérzésed! ha fletóék nem qrják el a gazdaságot, akkor nem kerűl az ország kiszolgáltatott helyzetbe!
edede | 2010. augusztus 31. | 08:57:21
az a baj, hogy a kedves "Vezér" szavazók ezt is úgy fogják értelmezni, hogy ez is az mszp hibája, hiszen ők szarták el az országot... és Viktornak kell most ezt rendbe tenni... sztem már a mi gyerekeink jövője is meg van pecsételve, semmi jóra nem számíthatnak.
tik-tak | 2010. augusztus 31. | 08:57:04
Eddig kételkedtem benne,hogy SZÁNDÉKOS volna az ahogy a hónap végére az idióta nyilatkozatokkal bedöntik az árfolyamot.Egyre biztosabb már ,hogy ez szándékosan történik és egyesek nagyot kaszálnak belőle.Úgy hívják őket,hogy BENNFENTESEK.
Ez a zemberek kormánya!A valaha volt legjobb kormány!Dilettánsok gyülekezete amibe a főnök is beszállt .Nem is szabad lemaradni Kósától,Szíjjártótól,Vargától,Matolcsytól.Hogy néz az ki??
|