Örülhetnek a vásárlók, nagy akciózásba kezdhet a H&M
A divatcég ugyanakkor nem boldog: nyeresége 17 százalékkal csökkent a márciustól májusig tartó negyedévben. A visszaesés mögött több dolog is állt.
A tavaszi kollekció nem sikerült például fényesre, az internetes fejlesztések sok pénzt vittek el, a költségek elszálltak. Emellett a dollár túl erős volt, a húsvét meg túl korán jött, és az időjárásra is panaszkodott a cég. Adózás előtt így a Hennes & Mauritz hétmilliárd koronát, azaz 847 millió dollárnyi profitot zsebelhetett be – írja a csütörtöki Világgazdaság.
A H&M-et megelőző Inditexnél ugyanakkor – amely a világ első legnagyobb ruházati cikk kereskedője – nem csökkent, hanem hat százalékot emelkedett a forgalom.
És most jöjjön a lényeg: a Hennes & Mauritz túl is rendelte magát, így valószínűleg nagy akciókkal örvendeztetik meg a vásárlókat.