Örülhetnek a vásárlók, nagy akciózásba kezdhet a H&M

A divatcég ugyanakkor nem boldog: nyeresége 17 százalékkal csökkent a márciustól májusig tartó negyedévben. A visszaesés mögött több dolog is állt.    

A tavaszi kollekció nem sikerült például fényesre, az internetes fejlesztések sok pénzt vittek el, a költségek elszálltak. Emellett a dollár túl erős volt, a húsvét meg túl korán jött, és az időjárásra is panaszkodott a cég. Adózás előtt így a Hennes & Mauritz hétmilliárd koronát, azaz 847 millió dollárnyi profitot zsebelhetett be – írja a csütörtöki Világgazdaság.

A H&M-et megelőző Inditexnél ugyanakkor – amely a világ első legnagyobb ruházati cikk kereskedője – nem csökkent, hanem hat százalékot emelkedett a forgalom.

És most jöjjön a lényeg: a Hennes & Mauritz túl is rendelte magát, így valószínűleg nagy akciókkal örvendeztetik meg a vásárlókat.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.