Jegeli beruházásait az Auchan

Saját márkás termékeinek bevezetésétől bővülést vár az Auchan Magyarország Kft., ez azonban a cég vezérigazgatója szerint nem tudja majd ellensúlyozni a válság miatti forgalomcsökkenést. A francia cég egyelőre jobb időkre vár, hogy megindítsa újabb terjeszkedési hullámát.

Az Auchan várakozásai szerint rövidtávon a forgalom mintegy 10 százalékát a saját márkás termékek adják majd. Az elmúlt évben a francia tulajdonú hipermarket lánc forgalma elérte a 244 milliárd  forintot. Jean-Paul Filliat vezérigazgató szerint nem adták fel eredeti tervüket, hogy Budapest és három vidéki nagyváros mellett még nyolc nagyvárosban nyissanak  hipermarketet, de hogy mikor, azt a gazdasági helyzettől teszik függővé. Az  biztos, hogy 2010-ben nem nyílik új Auchan hipermarket.

Az idei forgalomcsökkenés mértékét a vezérigazgató nem számszerűsítette. Rákóczi János, az Auchan saját márkás termékek beszerzésével megbízott igazgatója elmondta, hogy három hónapja, tesztjelleggel  már mintegy 300 saját márkás termék van az Auchan áruházaiban, és  számuk az év végére eléri a nyolcszázat. Hozzátette: a saját márkás  termékek döntően élelmiszerek, és az alapvető élelmiszereket -  ami  Magyarországon előállítható - mindenképpen magyar beszállítóktól vásárolják.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.