A tervekben az szerepel, hogy belátható időn belül Magyarországon 200 partnerpontjuk legyen. A nemzetközi terjeszkedést firtató kérdésünkre pedig kifejtette: Lengyelországban, Ausztriában és Németországban is szeretnének hamarosan megjelenni.
A Smile Partner alapvetően kozmetikai fogfehérítő termékek forgalmazásával foglalkozik partnerein keresztül. Ez persze még nem lenne olyan újdonság, amely feltétlenül komoly terjeszkedést tenne lehetővé. A különlegesség a módszerben van, amely alapvetően egy amerikai megoldás.
|
Egyre több pontot akarnak felrakni a térképre Móricz-Sabján Simon / Népszabadság |
Az ötlet szerint a feladatot nem fogorvos, hanem lényegében maga az ügyfél végzi a Smile point – franchise – partnerénél, annak segítsége és útmutatása mellett.
A lényeg: nem nyúlnak az ügyfelük szájába. Ez így pedig egészen más, mint a fogorvosoknál alkalmazott módszer. A fogfehérítést végző anyagokban is érdemi különbség van – jegyzi meg a marketingvezető –, így például egyáltalán nem vagy nagyon kicsiny mennyiségben található benne hidrogénperoxid. A hatása is eltér a „klasszikus módszerétől”, s ezt nem is titkolják, vagyis csak 2-3 hónapig marad meg az eredmény. Ugyanakkor az anyagok összetétele miatt – amelyek a hazai és az uniós szakmai ellenőrzésen is átestek – ezt évente többször is meg lehet ismételni – meséli.
A cég az árakkal is igyekszik teret nyerni, miután az eljárás jóval olcsóbb a „hagyományosnál”. A Smilepointnál elvégzett fogfehérítés legdrágább változata mintegy 18 000 forint. A partnereik jelenleg jellemzően szépségszalonok, kozmetikák és fodrászatok, amelyek a három évre szóló, egymillió forint franchise-díj fejében megkapják a szükséges eszközöket, így például a kezelésekhez szükséges 100 darab csomagot és egyéb más mellett a nélkülözhetetlen LED lámpát is.
A partnereket oktatják, hiszen a működéshez erre azért szükség van. Kérdésünkre, hogy mi a helyzet akkor, ha az ügyfél elégedetlen, úgy válaszoltak: erre még nem volt példa, de ha ilyen előfordulna, a Smile Partner Zrt.-hez irányítják őket a partnereik.
Felvetésünkre, hogy a fogorvosok nem néznek-e rosszallóan, úgy reagáltak:mára több fogorvos is a hálózat része, ráadásul jelenleg többen is érdeklődnek a csatlakozási lehetőség iránt. Akik láttak benne fantáziát, azok azzal magyarázták döntésüket, hogy ezzel a fogfehérítésben további lehetőségeket tudnak kínálni az ügyfeleiknek, s nem mellékesen a kapacitásaikat is növelni tudták. Az üzlet valóban kezd felpörögni, hiszen – mint jelezték – egyre több olyan cég jön vissza, amely az első után további pontokat szeretne nyitni, azaz újabb franchise-szerződést kötne.