Banki elszámolás: dől a panasz az MNB-hez

Több mint 11 ezer megkeresés érkezett a devizahiteles elszámolással kapcsolatban a Magyar Nemzeti Bank (MNB) mellett működő Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központhoz. A Pénzügyi Békéltető Testülethez ugyanakkor 323 ügyfél adott be panaszt a legfrissebb adatok szerint.

Szabó József, a fogyasztóvédelmi központ igazgatója elmondta: a pénzintézetekhez eddig 18 ezer panasz érkezett, a legtöbb az autóhitelekkel kapcsolatban, csak ezt követik a devizaalapú jelzáloghitelekkel összefüggő kifogások. Binder István, az MNB felügyeleti szóvivője és Szabó József is hangsúlyozta, hogy még az elszámolási folyamat elején tartanak.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.