manipul | 2011. február 9. | 10:44:03
Tisztelt Minorkavidor!
Minorkavidor | 2011. február 7. | 17:23:57
Jöttek azok szép csendben, csak nem a NOL-on. Ugye kiderült, hogy filmeseknél tűnt el pár milliárd, aztán valahogy félrekönyveltek 100 milliárdot, aztán túltervezték a bevételeket, talán a filozófusoknál is van mit keresni, aztán a PPP-ken.
Minorkavidor | 2011. február 7. | 17:23:57
manipul | 2011. február 7. | 11:43:45
Hol van Csontvázhunter Mihály jelentése a csontvázakról? 2010. júliusára igérték a nyilvánosságra hozatalt. Eddig miért nem hoztátok nyilvánosságra őket? Gondolod, ha lettek volna, nem állnak elő a farbával?
nablaquadrat | 2011. február 8. | 20:10:06
@ Osszián | 2011. február 6. | 22:07:20
"Ezeket a hallatlan szellemességeket egyedül találod ki?"
Néhai nagyapám, aki még a kiegyezés tájékán született, azt mondaná erre, hogy "igaz, igaz, de az igazság nem arra való, hogy mindenkinek a fejéhez vagdossák".
Shader | 2011. február 7. | 21:14:31
kettősállampolgár | 2011. február 7. | 10:17:08
"Te szerencsétlen! Jelenleg pont azzal fáradozik a kormány, hogy abból a roncsból - amit gyurcsánytól,bajnaitól és oszkokától "vettél" - kiszabadítsanak!"
Ennek a része a 370Ft-os benzinár, az emelkedő jegybanki alapkamat, a 15%-ot romló forint, a terror elhárító központ, a debreceni focistadion, a feleslegesen újranyitott (kb. 5darab) kisiskola, a 16%-os pofátlan adósáv, a luxusadók eltörlése...?
Aha, értem. Böhh...
manipul | 2011. február 7. | 18:34:38
Tisztelt Lusta!
lusta | 2011. február 7. | 17:53:05
Igaza van Sztrovacsek, áttételesen válaszoltam, de rá kell jönnöm, hogy ez meghaladja a játékintelligenciáját. Nos akkor térjünk vissza a direkt üzemmódra. Járai (is) volt az elnök, csak nem ő döntött a kamatokról. És mivel kamatokról volt szó, és Ön is arra hivatkozott, gondoltam a wikipédia idézett mondata nyomán kapcsolni, fog.
De nem.
Fejlődjön egy kicsit olvassa el Járait a Wikipédián, érdekes.
Ja, és Sztrovacsek (be szellemes) hogy jön ide a kormányfő?
lusta | 2011. február 7. | 17:53:05
manipul | 2011. február 7. | 11:21:56
Csak a kérdésre nem válaszolt. A többi stimmel.
Csak nem Ön személyesen a kormányfő? A mai napon a facebookon feltett kérdések egyikére sem válaszolt, de sikerült a nagy semmiről szokat beszélnie.
Minorkavidor | 2011. február 7. | 17:23:57
manipul | 2011. február 7. | 11:43:45
Hol van Csontvázhunter Mihály jelentése a csontvázakról? 2010. júliusára igérték a nyilvánosságra hozatalt. Eddig miért nem hoztátok nyilvánosságra őket? Gondolod, ha lettek volna, nem állnak elő a farbával?
steve 2 | 2011. február 7. | 12:12:39
"Bajnai és Oszkó: tisztességtelen Matolcsy György állítása." Kezdem azt hinni, hogy nem Matolcsy állítása, hanem maga Matolcsy tisztességtelen. De lehet, hogy csak őrült...
manipul | 2011. február 7. | 11:43:45
Ez nem szimpla tömegsír, ez Katyn. 50 évig a németek voltak a tettesek. Most is Orbánékra akarják kenni Oszkóék a hullahegyeket. Már azt is hllottam valahol, hogy a sukorói ügyben az aláírása nem is az övé. Hamisították. Biztos a németek.
Valójában ez nem csontváz, hanem egy egész komplett tömegsír:
www.origo.hu/itthon/valasztas2010/kampanynaplo/20100329-atlathato-allamhaztartas-a-miniszteriumok-tartozasai-es-kovetkezo-kormanyra-hagyott-oroksege.html Aripeit | 2011. február 7. | 11:33:35
Aripeit | 2011. február 7. | 11:33:35
Moderálási alapelvek- komment törölve -
manipul | 2011. február 7. | 11:21:56
Tisztelt Lusta!
Azt hiszem már próbálkozott egyszer kétszer. Lusta készüljön fel máskor.
"lusta | 2011. február 6. | 21:07:00
manipul | 2011. február 6. | 20:59:15
Drága sztrovacsek ne a végeredmény írd, mert a genezis a lényeg. A devizahitelek nagy népszerűsége a 12,5%-os MNB kamat idején indult be. Találós kérdés. Ki volt akor az MNB elnöke?"
Nézze meg Járait a Wikipédián. Most csak egy kis szemelvény: "Végül a törvényjavaslatot számos ponton módosították és a kormánytöbbség keresztülvitte, hogy 2005 tavaszán a miniszterelnök négy általa javasolt taggal 13 tagúra bővítette az MNB kamatmeghatározó Monetáris Tanácsát. (Ekkor került a törvénybe az a szabály is, hogy a Tanács tagjai, köztük Járai, megbízatásuk lejárta után nem jelölhetők újra.)" Más szóval Járai függetlenségét megszüntették. Nem véletlenül.
Nos Sztrovacsek óhajt még valamit?
TomThumb | 2011. február 7. | 10:21:51
kettős koma. A cikk nagyon pontosan megfogalmazza, hogy min "fáradoznak" kedvenceid.
TomThumb | 2011. február 7. | 10:20:42
Aripeit | 2011. február 7. | 09:07:59
---
Téged egyáltalán nem zavar, hogy bődületes ökörségeiddel, hazugságözönöddel állandóan égeted magad?
kettősállampolgár | 2011. február 7. | 10:17:08
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Deke | 2011. február 7. | 10:06:17
Aripeit | 2011. február 7. | 08:42:32
Azok az összegek, amikkel Te dobálózol, a 13,000 Md forintos főösszeghez kapcsolódóan elenyészőek. A BKV és a kormány között egyébként egy megállapodás volt érvéynben, és ezt a pénzt betervezték a költségvetésbe.
latyapatya | 2011. február 7. | 09:57:57
Aripeit! Ha te az IMF és az EU vizsgálatait is hamisnak tartod az állami számvevőszék és stb vizsgálata mellett, akkor a libaszakértő és ingatlanbővítő jelzőkhöz hasonlatosan te egy nagy ökör vagy. Függetlenül a hitvallásodtól és hovatartozásodtól. Ennyire elfogult és elvakult csak egy seggnyaló lehet!
Aripeit | 2011. február 7. | 09:07:59
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Makk Marci | 2011. február 7. | 08:55:21
nomen est omen!
Nem kell vele foglakozni. Itt eszetlenkedik vagy 20 nicckel (amit gerinces ember alapból nem tesz) és írkálja a hülyeségeit.
nomen est omen | 2011. február 7. | 08:53:54
Hát AriPeti inkább maradj a nettó gyűlölködésnél, mert amikor belegabalyodsz a számokba, akkor bizony kevered a szezont a fazonnal és még jobban kilóg a lóláb. Barátom nagyon vékonyan eleresztett aktivista vagy. Csak azt tudom ajánlani: Tanulni, tanulni, tanulni!
Makk Marci | 2011. február 7. | 08:52:07
bozsós!
83% körül vették át,de az reális. Szinte minden évben ez körül van a május. Az kérdés viszont hogy lett ebből 115% júniusra év végére meg a válságadók és az a mnyp lenyúlása nélkül 125%?
Aripeit | 2011. február 7. | 08:47:13
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Makk Marci | 2011. február 7. | 08:46:32
Bajnaiék intézkedéseivel dicsekszik Orbán az FT-ben
A kormányfő felsorolta, milyen lépések vezettek ehhez az eredményhez: a költségvetési szférában megszűnt a 13. havi fizetés, eltörölték a 13. havi nyugdíjakat is, az áfa kulcsa 25 százalékra nőtt, emelkedett a nyugdíjkorhatár. Csakhogy ezekről az intézkedésekről még a 2009 májusában hivatalba lépett Bajnai-kormány döntött.
http://hvg.hu/itthon/20110107_bajnaiek_intezkedeseivel_dicsekszik
Budai Proletár | 2011. február 7. | 08:44:47
Az írás minden szava számomra hiteles, mert akik írják hiteles személyek, és 1000-szer jobban megbízom bennük, mint a fidesz rezsim jelenleg regnáló nomenklatúrájában.
Az USA-ban van egy jó mondás arra vonatkozóan, hogy kiben bíznak, kinek hisznek ott az üzleti életben. Így hangzik: "Vennél-e tőle autót?" Nos, én Bajnaitól és Oszkótol látatlanul is vennék autót, orbánéktók még egy biciklit sem!
Aripeit | 2011. február 7. | 08:43:58
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Aripeit | 2011. február 7. | 08:42:32
Moderálási alapelvek- komment törölve -
bozsós | 2011. február 7. | 08:40:27
Bajnai-Oszkó páros legcsattanósabb érve az lett volna, ha egymás mellé illesztik a 2010-es költségvetés bevételi oldalának terv és tényszámait. Onnan látszódhatott volna, mennyire volt megalapozott. Na annyira, hogy májusra ha jól emlékszem már teljesítettük az éves hiánycél 100%-t. Társasági adóból azt hiszem pont a tervezett fele folyt be.
Makk Marci | 2011. február 7. | 08:30:31
Aripeit!
Még egy kommenista aki hazudik,ezek soha nem fogynak el! Borzalom:
Csaba László soha nem látott keménységgel szólt be Orbánnak
"Ezt nehéz másnak nevezni, mint rögtönzésnek" - tette hozzá.
Csaba László nem csak azért lát kapkodást, mert a "világ kiszámíthatatlan, amire Kovács Zoltán kommunikációs államtitkár szinte hetente emlékeztet bennünket". "Hanem mert az elmúlt négy-nyolc évben nem készültek fel a kormányzásra" - véli a közgazdász. "A kormányzás nem egyenlő a kisgyerekek homlokon csókolásával és a külföldi szónoklással" - tette hozzá.
2011. 2. 3. 11:41
http://www.vg.hu/gazdasag/gazdasagpolitika/csaba-laszlo-soha-nem-latott-kemenyseggel-szolt-be-orbannak-339970
Makk Marci | 2011. február 7. | 08:26:20
Aripeit!
Kommenista lett a járai is asszem! )))Nem ártana amúgy a cikket elolvasnod és ÉRTELMEZNED mielőtt hozzászólsz!
Ez egyértelmű és friss info,ezzel dicsekedj:
Járai: Kockázatos a magyar gazdaságpolitika
Nincs bizalom és kiszámíthatóság, a kormány több lépése is rombolta a befektetők bizalmát, többek között a médiatörvénnyel kapcsolatos botránysorozat is. Az MNB felügyelőbizottságának elnöke szerint a jegybank feladata az árstabilitás megteremtése, ami 3 százalék körüli vagy alatti inflációt jelent. Euróbevezetési céldátumunk 3-4 év múlva lehet.
.. Véleménye szerint a "vállalkozói hangulatot, a befektetői bizalmat rombolták" olyan kormányzati intézkedések, mint a különadók, a konfliktusos kapcsolat az IMF-fel, a Költségvetési Tanács apparátusának megszüntetése, vagy legutóbb a médiatörvény elfogadása.
2011. január 20., csütörtök 16:22
http://index.hu/gazdasag/magyar/2011/01/20/jarai_kockazatos_a_magyar_gazdasagpolitika/
Deke | 2011. február 7. | 08:23:21
Aripeit | 2011. február 7. | 08:13:00
Hát azért ez így csúsztatás, pl. a HG kezességvállalását és feltőkésítési igényét sem sikerült elég rendesen belőni. De a probléma nem ez, hanem az, hogy egy költségvetésben az összes tétel mozog, de a mozgások között van plusszos és minuszos. És a kockázatokra van a tartalék. Ez pedig a szokásosat meghaladó mértékű volt.
Aripeit | 2011. február 7. | 08:13:00
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Aripeit | 2011. február 7. | 08:06:49
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Makk Marci | 2011. február 7. | 08:00:40
"Az én eszközeim a független nyilvánosság és a jog, illetve amennyi mára maradt belőle. Ezeket felhasználva az elkövetkező napokban a nyilvánosság számomra elérhető csatornáin fogom bemutatni, milyen mértékben hamis, torz és félrevezető nyilatkozatokat tettek többen is személyemmel kapcsolatban, hogy hiányosan és megvágottan közzétett dokumentumok alapján hogyan igyekeztek még csak nem is először hamis gyanúba keverni, s a valós tények teljes körű bemutatásával és megismerésével milyen nevetségesnek is tűnnek a vádaskodások. Továbbá hasonló lendülettel szándékozok minden olyan lehetséges jogi eljárást is megindítani, melynek eredményeként azoknak is személyes felelősséget kell vállalniuk tetteikért, akik ezt most csak rám nézve tekintenék elvárásnak."
http://oszkopeter.blog.vg.hu/2011/02/05/akkor-hat-legyen-harc/
http://oszkopeter.blog.vg.hu/2011/02/06/tenyek-es-vadak/
Aripeit | 2011. február 7. | 07:57:49
Moderálási alapelvek- komment törölve -
nemválaszolok | 2011. február 7. | 07:12:09
Big_predator: tévedsz, Budai pofára fog esni, de nagyon. :))
Big_predator | 2011. február 7. | 06:21:01
Jó reggelt, látom tegnap óta a frontok megmerevedtek ...:)))....ja, és ezek a hazugok ugyanúgy vigyorognak a fotón egymásra...na de szerencsére ez már a múlt!!! /érdemben csak egy megjegyzés: akit már a "hiányos" dokumentumok alapján is gyanúba lehet keverni, annál rohadtnagy a gond, ha kiegészül az összes dokumentum...:)))/
krapulax | 2011. február 7. | 00:42:46
Bizony, szerintem könnyen lehet, hogy Bajnai visszatér. Már most annyi kárt okozott ez a dilettáns fideszbagázs az országnak, hogy komoly romeltakarításra van szükség.
Knapp | 2011. február 7. | 00:08:44
"dugonics titusz | 2011. február 6. | 22:22:19
Pár hete nyilatkozta Vámosi Nagy Szabolcs: 2011-re, ha a Fidesz nem nyúl
hozzá 308 milliárd az szja kiesés, amit Bajnai-Oszkó hagyott örökül
(15 millióig 17%)!
Jan.26-án(Infó r.)a megvalósulást 520 md.-ra becsülte!!!
Tehát BONTÁSBAN :308 md.Bajnai-Oszkó, 212 md.Orbán-Matolcsy!!!
És amint ez fentebb olvasható, B. és O. szrt."növekedési szempontból
előnytelen adócsökkentés"!!!"
Mi van?! Te ahhoz tapsikolsz, hogy hozzányúlt a Fidesz az szja-hoz, csak azért, hogy csináljon még 212 milliárd hiányt?! Okos vagy.
(Gondolom, az fel sem merül benned, hogy nem volt kötelező így módosítani az adórendszert...)
Persze a nyugdíjpénztári tagoktól kizsarolt pénz miatt ez 1-2 évig nem lesz probléma.
aranybika | 2011. február 7. | 00:03:26
dugonics!
Tehát te vagy az ügyeletes ott a pártközpontban haha...
Látom felkutattál egy cikket ahol bajnaiékat esetleg kritizálják..nos akkor egészségedre, mert a legtöbb hvg cikk amit én olvastam egyetért abban hogy a mostani kormány gazd.politikája sokkal bizonytalanabb mint B/O-é volt..
De , elgondoltatok ti fidesznyikek azon hogy mennyire érdekes hogy B/O mindenkit igy be tudott csapni?
A költtségv. tanácsot? ( R.i.p thanx to fidesz...)
A számvévöszéket? (R.I.P thanx to fidesz..)
A MNB-t?
Az EU:t és Ollki Rehnt
AZ IMF:t?
Varga Mihályt? (aki a költs. vet. bizottság vezetöje volt...)
ès ezt egy olyan idöben, tavaly tavasszal mkor a fidesz a legaprobb szoci korrupciórol tudott és felhasználta a választásban...
te ebben hiszel komolyan.....? ha öszinte vagy és ne csak a propagandahablatyot sodrod...
Xavi | 2011. február 6. | 23:58:53
nem biztos, hoyg baszogatni kell az alvósárkányt
nagyanyoka | 2011. február 6. | 23:56:16
Ha ez a vita kiéleződik és megtudunk valódi részleteket is, könnyen lehet, hogy Bajnai lesz az új miniszterelnök.
bpredwing | 2011. február 6. | 23:54:00
Roppant érdekes nyilatkozat.
Hiányzik belőle az mszp szokásos hiteltelen vergődése, vádaskodása, és a fideszre annyira jellemző populista baromság, amit azok sem vesznek komolyan, akik elmondják, és azok sem, akik itt szokták védeni a védhetetlent. (legalábbis bízom benne.)
Nagyon szokatlan ez a fajta beszéd a magyar politikai életben.
dugonics titusz | 2011. február 6. | 22:46:04
Talán indokolt lehet egy amatőr kérdés:
Ha a Bajnai-Oszkó páros a 2009-es katasztrófális GDP(-6.7%)után,
2010-re, még további, 1%-os csökkenéssel számolt, miből gondolt 2010-re
majd 200 milliárd, 2011-re pedig bő 300 milliárd szja engedményt tenni???
Azt már tudjuk, hogy 2010-ben egyetlen munkahellyel sem lett több, mint
ahány 2009-be volt!!!
dugonics titusz | 2011. február 6. | 22:36:38
Tehát Vámosi Nagy Szabolcs és Farkas Zoltán a HVG rovatvezetője
merőben másképp emlékezik, mint Bajnai Gordon és Oszkó Péter!!!
dugonics titusz | 2011. február 6. | 22:33:19
Forrás: HVG 2010.11.06.Szaldó mortále!
dugonics titusz | 2011. február 6. | 22:31:15
A HVG (2010. 11.06.):"..bő 500 milliárddal kevesebb szja folyik be..
vagyis a 2011.01.01-jén életbe lépő változtatások nagyabb részéről még az előző parlament(Bajnai-Oszkó)döntött, amúgy meglehetősen FELELŐTLENÜL a kieső bevételeket nem ellentételezte magán az adórendszeren belül"!!!
dugonics titusz | 2011. február 6. | 22:22:19
Pár hete nyilatkozta Vámosi Nagy Szabolcs: 2011-re, ha a Fidesz nem nyúl
hozzá 308 milliárd az szja kiesés, amit Bajnai-Oszkó hagyott örökül
(15 millióig 17%)!
Jan.26-án(Infó r.)a megvalósulást 520 md.-ra becsülte!!!
Tehát BONTÁSBAN :308 md.Bajnai-Oszkó, 212 md.Orbán-Matolcsy!!!
És amint ez fentebb olvasható, B. és O. szrt."növekedési szempontból
előnytelen adócsökkentés"!!!
Mekmörfi | 2011. február 6. | 22:11:28
A Fidesz 19-re lapot húz, de egyébként pedig cinkeli is a lapokat.
A német-francia paktum új megvilágításba helyezi az összes többi valuta jövőjét is.
Az Audi és a Mercedes együtt hoz kb. 2 %-nyi GDP bővülést. Az EU-s pénzek, amit Széchenyi tervként adnak el, szintén adnak további 2%-ot. A különadók felnyomják az inflációt, mert a szerencsétlen hülye néppel meg lehet azt etetni, hogy nem ő fizeti ki ezeknek az árát. Ha a különadók generálnak szintén 2%-nyi inflációt, akkor azt a monetáris politika megpróbálja fékezni, ezért tovább emeli az alapkamatot - amit, igazándiból, ismét csak a lakosság fog megfizetni. Tehát a "tényleges" ÁFA biztosan jóval több lesz, mint 25 %, és a tényleges SZJA (most 21.7) is jóval több, hiszen a nyugdíjakat is einstandolták.
Az ostoba nép pedig beveszi - egyelőre.
Osszián | 2011. február 6. | 22:07:20
nablaquadrat | 2011. február 6. | 21:58:47
Ezeket a hallatlan szellemességeket egyedül találod ki?
Nem kell ahhoz a két szakember bogyója.
Ott van Brüsszel, az IMF és a nemzetközi pénzpiac.
Épp most írták le a negatív kritikáikat.
Ha, lopott pénzből nem lehet sokáig államháztartást finanszírozni...
Ebül szerzett jószág ebül vész el.
nablaquadrat | 2011. február 6. | 21:58:47
"A Magyarországot eddig fenyegető veszély azonban nem múlt el, és a nemzetközi hangulat kedvezőtlen megváltozása súlyos következményekkel járhat."
Bajnai és Oszkó urak tudnak esetleg valami olcsó dilibogyót, esetleg egy ártalmatlan drogot a "nemzetközi hangulat kedvezőtlen megváltozásának" megakadályozására?
Esetleg néhány száz új kutya- vagy macska-wellness projekt beindítása Drégelypalánk környékén, vagy egy vadonatúj Uri Geller-Bajnai-Wallis libaeltüntetési mutatvány segítene?
Osszián | 2011. február 6. | 21:53:33
Ez volt az évszázad legocsmányabb lenyúlása: de senkinek sem lesz haszna belőle.
A lopott dohány pillanatokig tart: már most kezd kiderülni, hogy alig marad belőle, miután az államkötvényeket megsemmisítik, és a maradékból kifizetik a 400 milliárdnyi reálhozamot, és levonják a szintén 400 milliárdnyi pénztári megtakarítást, ami a maradóké.
A nagy semmiért kellett a rengeteg jogsértés,alkotmánysértés, zsarolás, fenyegetés, diszkrimináció.
Még ez évbe eltapsolják az 1 kulcsos adóra, amit a saját zsebük tömésére alkottak a fiúk. Bajnai és Oszkó ezekhez képest grál lovagok!
nemválaszolok | 2011. február 6. | 21:48:04
Csak sajnálni tudom, hogy a gyűlölködés elhomályosítja egyes emberek józan ítélőképességét. De ha majd észhez tértek, akkor fájdalmas csalódás fogja őket érni. Ami pedig Oszkót illeti, kár ráverni bármilyen balhét is, mert az egyik leghitelesebb ember volt a kormányzatban. Mennyivel különb Budai, akinek valóban vannak stiklis ügyei? Kecskére a káposztát, havi +860 ezerért. Gusztustalan!
lusta | 2011. február 6. | 21:46:23
Szóval ezek szerint az üzleti életben megszerzett vagyon az elítélendő, míg a csak a politikában szerzett hatalmas vagyon és a nem mi nyerjük a legtöbbet módszerű országrablás az dícséretes.
Osszián | 2011. február 6. | 21:43:59
vidok, te ne beszélj emberek megkárosításáról,Matocsyék éppen most károsítottak meg 3 millió embert.
fpetya | 2011. február 6. | 21:32:24
vidok | 2011. február 6. | 20:46:58
Nem az űrből érkeztek természetesen, hanem egy sikeres üzleti előélet után próbáltak a lehetőségekhez mérten segíteni az országon. Ebből a szempontból közömbös, hogy mennyi a vagyonuk. Az is igaz viszont, hogy mindezt bevallották és nem akarták a bányarészt és a tokaji birtokokat letagadni és elhitetni, hogy az összes vagyonuk könyvkiadásból származik, mint Putyinka.
zoli4 | 2011. február 6. | 21:27:56
Miért pont Matolcsynak higgyek, aki már régesrég az mszmp irodájában lebzselt, amikor Bajnai, és Oszkó még az iskolapadban ült. Nem furcsa, hogy a rendszerváltás előtti állampárt prominense osztja az észt? :)
vidok | 2011. február 6. | 21:20:14
Moderálási alapelvek- komment törölve -
tusa | 2011. február 6. | 21:19:19
"...a gazdaság tavaly mintegy 2%-kal jobban teljesített, mint azt 2009-ben látni lehetett (és 4%-kal lett jobb, mint azt a 29 fideszes közgazdász 2009 decemberében jósolta)."
Miért nem szólította fel senki ezt 29 közgazdászt, hogy vonuljanak ki a politikából, hogy adják vissza diplomájukat, hogy szégyenkezve kérjenek elnézést a nyilvánvalóan szándékos és hamis állításaik miatt???
Még most sem késő, hogy nyílt levélben hívják fel erre a lelepleződött hazugságukra a figyelmet. Ez lenne a legkevesebb, amit meg kellene tenni.
Ekkora labdát nem szabad kihagyni, l e k e l l ü t n i!!!
némalevente | 2011. február 6. | 21:11:58
Moderálási alapelvek- komment törölve -
lusta | 2011. február 6. | 21:07:00
manipul | 2011. február 6. | 20:59:15
Drága sztrovacsek ne a végeredmény írd, mert a genezis a lényeg. A devizahitelek nagy népszerűsége a 12,5%-os MNB kamat idején indult be. Találós kérdés. Ki volt akor az MNB elnöke?
vidok | 2011. február 6. | 21:01:19
Moderálási alapelvek- komment törölve -
manipul | 2011. február 6. | 20:59:15
Bajnai fő feladata az volt, hogy szoclibek által okozott válságos helyzetet úgy tüntesse föl, mintha az világválság miatt állt volna elő. De jellemző, hogy kedden még a parlamentben azt mondta, hogy a világválság csak a Fidesz rosszindulatú szóhasználata, szó sincs semmiféle világválságról. Szerdán már ő beszélt, arról, hogy világválság van. A másik fő feladat pedig a frankhitelek révén történő eladósítás volt. Simor magasan tartotta a kamatokat, így a hiteligénylők a csapból is folyó frankhitelek felé fordultak. Ott meg kaszáltak a bankok, olyan marzzsal dolgoztak, mint sehol máshol. A harmadik feladata pedig Sukoró lett volna, de az egy idő után már annyira botrányos volt, hogy már Oszkó sem vállalta föl, így ő is kénytelen volt leállni vele.
Bajnait csak az értékeli föl valamennyire, hogy az elődjéhez képest csendesebb szemfényvesztő volt.
némalevente | 2011. február 6. | 20:49:07
Moderálási alapelvek- komment törölve -
vidok | 2011. február 6. | 20:46:58
Moderálási alapelvek- komment törölve -
némalevente | 2011. február 6. | 20:39:10
Moderálási alapelvek- komment törölve -
krapulax | 2011. február 6. | 20:39:01
Che21 | 2011. február 6. | 20:20:35
Tessék mondani ki szavazott Orbán Viktorra? Senki. Merthogy Magyarországon parlamenti választások vannak, nem miniszterelnököt, vagy minisztert választunk. De a Fidesz hazug módon azt sugallja, hogy ők nem voltak legitim vezetői az országnak.
Amikor át lett verve az ország: Orbán-TORGYÁN koalícióra nem szavazott senki, 1998-ban azt hazudta a Fidesz, hogy nem lép koalícióra a kisgazdákkal, aztán mégis megtették.
Egy érdekes adat: Orbán csak egyszer indult egyéni körzetben, de akkor is legyőzte őt ellenfele.
fpetya | 2011. február 6. | 20:32:21
Becsülöm Bajnait és Oszkót, mert egy politikailag és gazdaságilag egyaránt nehéz helyzetben vállalták válságmenedzselést és azt sikerrel végrehajtották. Ezt független gazdasági elemzők és az EU is elismerte, sőt más kijelentésekbe beágyazottan még maga Matolcsy is. Az, hogy ezeket az elemzőket a fidesznyikek nem ismerik el, magánügyük. Bajnai más szempontból is példát mutatott: hogyan kell a válsághelyzettől berezelt szoci frakciót az addigi (és hallatlanul kártékony) népszerűséghajhászó politikájától eltántorítani és egy szakértői kormányzás támogatására rákényszeríteni. (Megjegyzem, az öszödi beszéd is ebből a populista irányvonalból próbálta a szoci frakciót kizökkenteni).
Che21 | 2011. február 6. | 20:20:35
Moderálási alapelvek- komment törölve -
mserussi | 2011. február 6. | 20:19:34
mindenkivel egyetértek, de tessék elolvasni azokat a tavaly februári anyagokat, amiben az EU és az IMF értékelte Magyarország ténykedését, beleértve a büdzsére vonatkozó terveket is. az év nagyobb részében ezen büdzsét viszont nem bajnaiék hajtották végre. az tény, hogy az év elején volt némi extra költés és nem csinálták meg az ingatlanadót, amit az IMF-ék kértek bevételnövelés okán, bár mindenki tudta hogy az új kormány azonnal eltörli.....
fpetya | 2011. február 6. | 20:13:24
Gusztustalan dolog Matolcsynak a Bajnai-Oszkó féle 2010-es költségvetést bírálni. Ha nem sikerült végrehajtani, az 3/4 részben a Matolcsy sara, vagy ha nem volt megfelelő az eredeti, tetszettek volna új költségvetést benyújtani, az Országgyűlés (értsd: a FIDESz szavazógép) bizonyára elfogadta volna. Azt hiszem semmi sem mutatja jobban a Matolcsy-féle gazdaságpolitika gyenge helyzetét, mint az, hogy még 8 hónappal a kormányváltás után is hátrafelé mutogatnak.
Deke | 2011. február 6. | 20:12:15
pampa124 | 2011. február 6. | 19:45:07
"Semmi nem indokolja, hogy bukott emberekkel levelezzen". Azt mi indokolja, hogy mindent megtesznek, hogy börtönbe juttassák őket? Csak nem szintén politikamentes motívumokat vélsz felfedezni?
teniszke | 2011. február 6. | 20:11:06
Lehet itt okosakat írni,számmágiákat lobogtatni, azt én is tudok, de a hétköznapok embere számára a valóság lényegesen egyszerűbb :
az említett urak már bizonyították a hitelességüket, a szavahihetőségüket a társadalom szemében, ezt utóbbi ennek megfelelően díjazta is 2010 áprilisában...
Az ettől függetlenül nem kétséges, hogy stiklik, lenyúlások, csúsztatások terén jó követőkre találtak az utódokban, csak éppen az a helyzet az, hogy előbb említett "urak" annyira lejáratták magukat, hogy pár elvakulton és érdekelten kívül nem hisz nekik a kutya sem, így az utánuk jövők a társadalom számára messze hihetőbb mondókát adnak elő (egyelőre?)...
Deke | 2011. február 6. | 20:08:38
pampa124 | 2011. február 6. | 18:49:53
A társasági adóban a legnagyobb kiesést maga a különadó generálta, hiszen az az adóalapot csökkentette. A társasági adóból így a különadó csökkentp hatása cc. 70-80 Md forintra tehető. Ez az Ön által hiányolt összeg felét már magyarázza is.
Isaura7 | 2011. február 6. | 20:00:37
Moderálási alapelvek- komment törölve -
tothjani | 2011. február 6. | 19:58:28
pampa124 | 2011. február 6. | 19:45:07
"Politikailag semmi nem indokolja, hogy bukott emberekkel levelezzen."
Politikailag mi indokolja hogy egy bukott minisztert újra válasszunk?
Ja persze nem a szaktudás számít hanem Ő Celeb és Győzikével indult a beszavazó showban?? :(
rygan | 2011. február 6. | 19:57:28
Jager Laszlo!
Legalabb masodszor irod: "freedmanek". Velem, hogy Milton Friedmanra gondolsz...
pampa124 | 2011. február 6. | 19:45:07
Moderálási alapelvek- komment törölve -
vidok | 2011. február 6. | 19:42:42
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Jager László | 2011. február 6. | 19:29:55
Megint jönnek a kis magyar keynesek,freedmanek!!
No meg az állukácsok és álhllerek álkendék!
A nagy inverz polituskost majd holnap meghallgatom!
"Biztosan estére világos lesz minden,mint a vakablak"
Nektek is ajánlom ,hogy írjatok/bár semmiség az egész/!!
Holnap pedig nézzétek a TV-t örömittasan,mert igeosztás lesz!!
Szeretettel
J.L.
bandi bácsi | 2011. február 6. | 19:24:51
Moderálási alapelvek- komment törölve -
tothjani | 2011. február 6. | 19:23:56
Menjünk vissza a múltba, hiszen az nem fontos mit lehet még megmenteni, hanem csak az számít mi az ami elveszett.
Ha már visszamegyünk kezdjük lecsukni azokat akik ott voltak a határnyitásnál, Orrbánt börtönbe, hiszen akkor rontottak el mindent és a mostaniak szerint ez elvesztegetett 20 év volt!
sydney | 2011. február 6. | 19:22:02
"kalamáris" - igazad van. Az ilyeneket, mint te kellene felvinni -nem is a Tajgetosz-ra- csak a Gellérthegyre és onnan a mélybe lökni.
kkuss | 2011. február 6. | 19:20:45
pampa levelében semmi új nincs, Bajnaiék is leírták, hogy a GDP fél százalékát kitevő korrekcióra volt szükség tavaly nyáron, csakhogy azt is elmagyarázták, hogy azt kényelmesen meg lehetett volna csinálni azokkal az intézkedésekkel, amit most februárra igér a kormány, és nem kellett volna szétverni mindent különadókkal, meg lenyúlni a magánnyugdíjat. Ilyen egyszerű, olvasd végig az írást. Ez a nyolc hónap sáskajárás semmivel nem védhető.
sydney | 2011. február 6. | 19:19:57
Ez a primitív "Aripeit" rögtön ráugrott a témára. Hacsak annyi esze lenne, amennyi Oszkó vagy Bajnai kisujjában van, akkor már tehetséges ember lehetne. És ezek nagyon sokan vannak, ezekkel kellene megértetni a gazdaságpolitikát, a közgazdaságtan alapszabályait. Borzalmas egy országba születtünk sajnos.
vidok | 2011. február 6. | 19:19:07
Moderálási alapelvek- komment törölve -
manipul | 2011. február 6. | 19:18:26
Két kifogástalan úriember... Majd elválik. Nem hiszem, hogy a Gyurcsány féle udvartartás bővelkedett volna úriemberekben.
kkuss | 2011. február 6. | 19:16:59
Aki még mindig azt a marhaságot mantrázza, hogy a bevételek túl voltak tervezve, könyörgöm nézze már meg a tavaly év végi számokat. Jól látható, hogy a különadók és a magánpénztári lenyúlás nélkül is tökéletesen teljesültek volna a bevételi előirányzatok. Lehet, hogy társasági adóban volt kiesés, de egy csomó más adónemben, különösen a közvetett adókban lényegesen túlteljesültek a bevételek. Összességében tehát a kiadási oldalon szállt el az egyenleg, ezért kellettek a különadók, és ennek a kiadási többletnek a jelentős része bizony az új kormány áldásos közreműködése. Könyörgöm ne Matolcsy hazugságaiból tájékozódjatok, hanem nézzétek meg a tényleges évvégi számokat. Röhej, hogy ezek után még bárki túltervezett bevételekről képes hazudozni.
Big_predator | 2011. február 6. | 19:15:42
Nagyonagymosott libafarmos fanok, remélem elolvassátok ezeket a hivatkozásokat...
pampa124 | 2011. február 6. | 18:51:30
pampa124 | 2011. február 6. | 18:49:53
...és ha azt mondjátok, hogy a vg. meg az IMF "fidessnyik", hát akkor valóban csak a kényszerzubi marad...:)))
kalamáris | 2011. február 6. | 19:10:23
E L S Z Á M O L T A T Á S T !
JFK2008 | 2011. február 6. | 19:09:46
Minden kétséget kizáróan két kifogástalan úriember válasza a Führerstaat kormányának.
Azért néha megfordul a fejemben, hogy nem lenne mégiscsak hatékonyabb ha Bajnai és Oszkó egy riporternek mondaná el a fentihez hasonló nézeteit, amit aztán egy demokratikus lap vagy TV-csatorna adhatna le?
Bajnai anno azért vallalta el a miniszterelnökséget, mert úgy gondolta, hogy Magyarország nagy bajban van és segítenie kell. Tekintve az fentieket, miben van ma Magyarország? Roppantul érdekes lenne erröl hallani Bajnai véleményét.
Big_predator | 2011. február 6. | 19:06:29
Aki meg benyalja a hazugságokat azt már sajnálni sem tudom...:)))
Big_predator | 2011. február 6. | 19:05:28
Ez a két faszi hazudik...:)))
MészárosGy | 2011. február 6. | 18:58:09
egy kis matek, szerintem...:
a költségvetés hiánya 3,8% lett, a különadók kb. - nem vagyok tuti biztos benne, de kb. - 1,5%-ot hoztak, a nem várt GDP növekedés, amit oszkó is elismer a fenti levélben, kb. 1,5-2%, nagy plusz kiadásokról, ami nem volt betervezve idénre nem tudok, tehát amikor ők terveztek, akkor ez kb 7%-nak kellett, hogy látszódjon... az IMF-nél is ennyit kellett, hogy számoljanak!!!!
vagy nem, kedves kollégák??...
szóval ki hazudik?? ki az inkorrekt??
Osszián | 2011. február 6. | 18:53:41
Korrekt levél, pontos. Jól tette Bajnai és Oszkó, hogy nyilvánosságra hozta, aki akar, világosabban láthat.
Igen a hiányt semmiéle csontvázak nem okozták, azzal tele lett volna a média, hanem Szíjjártó és Kósa, Matolcsy az IMF-fel való kekeckedéssel, amikor is a nyár folyamán 2-szer bedőlt a forint - akinek egy csepp esze is van, az tudja, hogy ezeknek milyen költségvetési vonzata van, de ugyanilyen vonzata van a hitelbesorolásnak, a kamatok és kockázati felárak növekedésének.
Itthon a még mindig mélyhipnózisban lévő emberek talán elhiszik Matolcsy hantázását, de akiknek címezte, vagyis Brüsszel, az Európai Bizottság éppúgy tudja, mint Bajnai és Oszkó, hogy amiket összehordott a levelében az szemen szedett hazugság.
És ez a lényeg. A címzett most legalább tudja, milyen csaló, tolvaj, hazug banda ül a nyakunkon.
pampa124 | 2011. február 6. | 18:51:30
Moderálási alapelvek- komment törölve -
pampa124 | 2011. február 6. | 18:49:53
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kettősállampolgár | 2011. február 6. | 18:47:17
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kettősállampolgár | 2011. február 6. | 18:45:19
Moderálási alapelvek- komment törölve -
oxigén | 2011. február 6. | 18:34:15
azért én jobban elfogadom a két közgazdász véleményét, mit a jelenlegi kis nyikhajokat.
Lehet anyázni, meg bolsizni, de a közgazdaság az tudomány, vannak szabályai, azt csak dumával lehet negligálni, de a realitásokkal nem lehet szembemenni.
Isszuk a levét a kontárkodásnak és sokat fogunk szomorkodni, hogy hittünk a jól hangzó demagógiának.
Deke | 2011. február 6. | 18:32:16
Világos és egyértelmű levél. Jó lenne, hogyha legalább ilyen szakmai színvonalon cáfolnák a levél tartalmát. De nem fogják, mint ahogy a Varga féle csontvázbizottság se hozta nyilvánosságra megdöbbentő következtetéseit.
Samuka | 2011. február 6. | 18:25:31
Azé jó lenne, ha Bajnait nem kevernék Gyurcsánnyal a T.jobboldali kommentelők. Ég és föld!
lxbor | 2011. február 6. | 18:11:55
Még annyit, hogy szerintem pont az ilyen kaliberű, kevésbé átpolitizált SZAKEMBEREK hiányoztak az eddigi és a jelenlegi kormányzatokból. Ha kezdetben mégis ott voltak, később mindig félretolták őket.
krapulax | 2011. február 6. | 18:11:14
A Fidesz beleköthetne a tök h.lye Szekeres Imrébe, a Budapestet kutyasz.ros várossá visszafejlesztő Demszkybe, vagy a miniszterként nulla Kiss Péterbe, de ők pont az elmúlt 20 év két legjobbját, a szakértői kormány két tisztességes húzóemberét támadják.
Ennek az lehet az oka, hogy félnek, hogy Bajnai és Oszkó, ők ketten lehetnek az alternatíva, ha esetleg mégse lenne meg ennek a felkészületlen, dilettáns, arrogáns, autokráciát építő, antidemokratikus Orbán-kormánynak a 4 év. Talán már nem hiszenk abban, hogy 2014-ig fognak kormányozni. Elbizonytalanodott a hatalom, mert munkájuk "eredményeképp" az ország most megingott.
balboa | 2011. február 6. | 18:08:50
Irena | 2011. február 6. | 17:45:47
Ez az összes indoka?
A levélről mi a véleménye ? Az évet kívánja értékelni úgy, hogy a másik kormányt szidja és az ő tevékenységük?
Imára !
1968 | 2011. február 6. | 18:07:58
A legszánalmasabb amit magyar politikus tehet, amennyiben saját szerény képességeit, eredményeit azzal kívánja kompenzáljni, hogy bemártja az előzőleg elismerést szerzett (OV is dícsérte Bajnaiék gazdaságpolitikáját az EU előtt, amúgy egy "evergreen", hogy mindig a másik a hibás) szakemberek munkáját az IWF-nél. Ember, ott nem protezsált, középszerű hülyék ülnek, akik nem tudnak számolni és a sorok között olvasni!!! Mondja már meg Matolcsy Beannek valaki, hogy magát és kormányát égeti.
diesirae | 2011. február 6. | 18:04:18
Nem vagyok közgazdász, de inkább hiszek Oszkónak meg Bajnainak, mint Kaya Ibrahimoknak, meg Joszip Totoknak. Nem felejtem el a debreceni meg a győri jó madzagnak a milliárdos kártételeit, meg a jövőbeni baromkodásaikat. Ettől függetlenül nagyon sok rossz napot a vezérnek és bűnszervezetének.
ordító egér | 2011. február 6. | 18:00:40
Ez a rezsim is csak addig tart, ameddig a mások pénze.
wakeger | 2011. február 6. | 17:58:04
macskajaj | 2011. február 6. | 17:51:39
"dehát a Orbánék kaptak 2/3-ot hogy ne azt folytassák amit ők"
Ja, így már érthető, a zemberek hatalmazták fel őket arra, hogy hülyeségeket beszéljenek, majd az eltelt 8 hónapot végigötleteljék!
Akkor minden rendben!
Gondolom, a devizahitelesek is így gondolják, meg aki benzint vesz manapság, de a MANYUP tagok egészen biztosan!
lxbor | 2011. február 6. | 17:56:46
Ahogy a nagy könyvben meg van írva:
Korrekt, pontos, érvekkel-tényekkel alátámasztott levél, gratulálok!
Már csak arra vagyok kíváncsi, hogy a jelenlegi kormány, a négy év alatt bármilyen ügyben képes lesz-e hasonlóan megfogalmazni és alátámasztani érveit.
macskajaj | 2011. február 6. | 17:55:59
(folyt)a kommunikációtde tessék elolvasni a 2002-es kormányváltás után mit jajongott a ballib és akkor láthatjuk hogy nincsen új a nap alatt
macskajaj | 2011. február 6. | 17:51:39
A mai világban-"hála" a pénzügyi szektorbsn eluralkodott spekulativ profitrabló etikátlan közhangulatnak és a gyenge ellenőrzési mechanizmusoknak-minden kormány úgy és annyit tud hazudni saját költségvetéséről amennyit nem szégyell vagy amennyit mer.Ezt nemcsak a fejlődő országoh gyakorolják már,hanem a legfejlettebbek is.Az ir vagy görög példa már mindenütt ismer de mára már oda jjutottunk,hogy a nemzetközi közvélemény(szakmai)kételkedve fogadta a legutóbbi USA munanélküliségi adatközlést.Ez korábban elképzelhetetlen leztt volva.Akárcsak az is hogy a piacon tényként jelennek meg 100 év!! lejáratú államkötvényekről szóló hírek.
A 20101-es magyar költségbetés ebből a szempontból csepp a tengerben.A Bajnai-Oszkó védekezés jelentős része teljesen hiteltelen,érvrendszere gyenge.Lehet azt mondani hogy ha orbánék azt folytatják amit ők terveztek akkor jobb lett volna a valóság és a terv közötti eltérés,dehát a Orbánék kaptak 2/3-ot hogy ne azt folytassák amit ők.innentől fogva a kép egyszerű:május végén az államház6tartási hiány az éves tervezettnek 120 százaléka volt-nem arányosan hanem brutto.Ezt lehetetlen behozni rendkivüli lépések nélkül akármit is állit a két úr a cikkben.Zehát igaz amit Matolcsy mondott legfeljebb az arányokon lehet vita.A szekrényben igenis voltak és még vannak csontvázak(közösségi közlekedés,PPP projektek hogy csak a 2 legnagyobbat említsem.Az nem kérdés hogy Matolcsy ráerősitett a tényekre és miután ők vannak most birtokon belül hát ők kirányitják a komm
wakeger | 2011. február 6. | 17:48:37
Aripeit | 2011. február 6. | 16:53:28
Az, hogy a hozzászólása, csak a szokásos szarkavarás, már fel sem tűnik.
De az igen, hogy egy bizinyos oldalon milyen furcsa viszonyban vannak emberek az Alkotmánybírósággal?!
Hol szeretjük, hol nem, hol tekintélyesnek és bölcsnek tartjuk, hol megvonjuk a hatáskörét. Mindig a pillanatnyi érdekeink szerint.
Nos ez jól példázza azt a csúszómászó, nyálkás hozzáállást a világ dolgaihoz, amely jellemzi (tisztelet a ritka kivételnek) a Fideszt.
Ahol nincsenek elvek, csakis érdekek vannak, ahol az adott szó szart sem ér, ahol egy embert, aki velünk dolgozott évekig egy rossz (értsd nem a pillanatnyi irányba mutató) mondat miatt simán kivágnak a szemétdombra.
Ezt a csapatot védeni mindenáron igazán nemes feladat! Gratulálok!
idegezs | 2011. február 6. | 17:46:23
Hosszú három és fél évünk lesz!
Irena | 2011. február 6. | 17:45:47
Moderálási alapelvek- komment törölve -
joey321 | 2011. február 6. | 17:42:13
"tisztességtelen Matolcsy György állítása"
Mikor voltak Orbán v. és mamelukjai tisztességesek?
Mikor volt a politika tisztességes???
nagyanyoka | 2011. február 6. | 17:40:19
Ez a nyilatkozat nagyon korrektnek tűnik. Ahhoz, hogy tisztán lássunk, nyilvánosan össze kellene vetni a 2010-es költségvetés számait azzal, ami történt 2010.01.01.- és 2010.04.15., valamint 2011.04.16.-2010.12.31. között. Lássuk a medvét, és akkor kiderül majd, ki hazudik. Mert valaki igen, de nem kicsit.
lusta | 2011. február 6. | 17:39:22
liberal001 | 2011. február 6. | 17:32:55
Most így kiderült, hogy a korrupció az jelenlegi bagázst érintette és az egész lejárató kampány csak figyelemelterelésre szolgált. A saját nagy lóvácska lenyúlásról.
lusta | 2011. február 6. | 17:36:43
Kocsisbor, meg mások, talán a leírtakat próbálnátok megcáfolni. Vagy nincs mit?
liberal001 | 2011. február 6. | 17:32:55
Nem tudom, mit várt Bajnai meg Oszkó ettől a mostani bagázstól. Ez egy hazug, tolvaj banda. Épp most derült ki, hogy a korrupciót sem csökkentették egy jottányival sem. Sajnos ugyanakkor elég szilárdan ülnek a nyeregben. Sok kárt fognak még okozni nekünk.
krapulax | 2011. február 6. | 17:22:11
"Világosan látszik, hogy a mellébeszéléssel párhuzamosan, elszámoltatásnak nevezett politikai koncepciós eljárás folyik az előző kormány intézkedései és személyei ellen. Ennek célja a figyelemelterelés. Elterelni a figyelmet a jelenlegi kormány hatalommániájáról, erkölcsi botlásairól és gazdasági kontárkodásairól." Ez az. Erről van szó.
Musika58 | 2011. február 6. | 17:19:59
Azt hiszem, a holnapi évértékelőre nincs is már szükség. A volt kormányfő és pénzügyminisztere tisztán és érthetően megtette.
kettősállampolgár | 2011. február 6. | 17:19:06
Moderálási alapelvek- komment törölve -
|