A Provident 12 pontja
A Provident fejleszti az ügyfél-tájékoztatást és új, banki átutalásos terméket vezet be - mondta Mikola Gergely, a pénzügyi szolgáltató kommunikációs igazgatója. Február 27-től minden, a Provident Zrt.-vel kötendő hitelszerződés megkötése előtt alá kell írnia az ügyfélnek egy 12 pontból álló, a hitelfelvétellel és az eladósodás kockázataival kapcsolatos tájékoztató dokumentumot.
A vállalat ezenkívül minden szerződést igényfelmérő lappal és a PSZÁF ajánlásának megfelelő ügyfél-tájékoztatóval egészít ki, amelyet a szerződés aláírása előtt ugyancsak alá kell írnia a hitelfelvevőnek. Ez a dokumentum tartalmazza az adott kölcsönnel kapcsolatos összes felmerülő költséget. A pénzügyi szolgáltató péntektől egy új konstrukciót is bevezet: az igénylő eldöntheti, hogy készpénzben és az otthon nyújtott szolgáltatással, vagy 15 napos banki átutalással szeretne-e a kölcsönhöz jutni és azt ugyancsak banki átutaláson keresztül, hetente törleszteni - mondta el Slánicz Béla, a cég gazdasági vezérigazgató-helyettese.