A Provident 12 pontja

Aki a Providenttől vesz fel hitelt a jövőben, számítson rá, hogy az eddigihez képest több olvasnivalója lesz, mielőtt megkapja a pénzt. Az ügyfélnek ugyanis alá kell írnia egy 12 pontból álló szerződést, amely a tranzakcióval és az esetleges eladósodással kapcsolatos kockázatokra hívja fel a figyelmét. Sőt ügyfél-tájékoztatót is kap.

A Provident fejleszti az ügyfél-tájékoztatást és új, banki átutalásos terméket vezet be - mondta Mikola Gergely, a pénzügyi szolgáltató kommunikációs igazgatója. Február 27-től minden, a Provident Zrt.-vel kötendő hitelszerződés megkötése előtt alá kell írnia az ügyfélnek egy 12  pontból álló, a hitelfelvétellel és az eladósodás kockázataival kapcsolatos tájékoztató dokumentumot.

A vállalat ezenkívül minden szerződést igényfelmérő lappal és a PSZÁF ajánlásának megfelelő ügyfél-tájékoztatóval egészít ki, amelyet a szerződés aláírása előtt ugyancsak alá kell írnia a hitelfelvevőnek. Ez a dokumentum tartalmazza az adott kölcsönnel kapcsolatos összes felmerülő költséget. A pénzügyi szolgáltató péntektől egy új konstrukciót is bevezet:  az igénylő eldöntheti, hogy készpénzben és az otthon nyújtott szolgáltatással, vagy 15 napos banki átutalással szeretne-e a kölcsönhöz jutni és azt ugyancsak banki átutaláson keresztül, hetente törleszteni - mondta el Slánicz Béla, a cég gazdasági vezérigazgató-helyettese.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.