Megtriplázza ügyfélszolgálatai számát a GDF Suez
A GDF Suez 2013 októberétől 22 új ügyfélszolgálati fiókirodát és 26 ügyfélkapcsolati pontot nyit a szociális közműszolgáltatásról szóló törvény módosításainak megfelelően - közölte a Délkelet- és Északnyugat-Magyarországon tevékenykedő, francia hátterű gázszolgáltató csoport.
A GDF Suez eddig 25 ügyfélszolgálati irodát üzemeltetett. 9 állandó iroda a hét minden napján fogadta az ügyfeleket, míg 16 fiók hetente két napon keresztül látta el az ügyintézési feladatokat. Ehhez nyit most az egyetemes szolgáltató összesen 48 új ügyfélszolgálati pontot és irodát.
Mivel az új létesítményeket az egyetemes szolgáltató társaságok fenntarthatják egymással vagy harmadik féllel közösen, a GDF Suez tendereljárás eredményeként a Magyar Postával köt együttműködési megállapodást azért, hogy ügyfélkapcsolati pontjait annak helyi épületeiben nyissa meg.
Az új ügyfélszolgálati fiókokat a GDF Suez három déli szolgáltatási megyéjében – Bács-Kiskun, Békés és Csongrád – az EDF Démásszal közös szolgáltatási területen az áramszolgáltatóval közösen tartja fent, az északi megyékben pedig – Győr-Moson-Sopron, Komárom-Esztergom és Vas – az önkormányzatoktól és a vízművektől bérel irodát, illetve egyéb bérleményeket használ.