Megtriplázza ügyfélszolgálatai számát a GDF Suez

Az eddigi 25 mellé további 48 ügyfélszolgálati irodát és pontot nyit – az új törvényi előírásoknak megfelelően – a GDF Suez. A gázszolgáltató többek között a Magyar Posta, az EDF Démász, önkormányzatok és vízművek irodáiban lesz felkereshető.

A GDF Suez 2013 októberétől 22 új ügyfélszolgálati fiókirodát és 26 ügyfélkapcsolati pontot nyit a szociális közműszolgáltatásról szóló törvény módosításainak megfelelően - közölte a Délkelet- és Északnyugat-Magyarországon tevékenykedő, francia hátterű gázszolgáltató csoport.

A GDF Suez eddig 25 ügyfélszolgálati irodát üzemeltetett. 9 állandó iroda a hét minden napján fogadta az ügyfeleket, míg 16 fiók hetente két napon keresztül látta el az ügyintézési feladatokat. Ehhez nyit most az egyetemes szolgáltató összesen 48 új ügyfélszolgálati pontot és irodát.

Mivel az új létesítményeket az egyetemes szolgáltató társaságok fenntarthatják egymással vagy harmadik féllel közösen, a GDF Suez tendereljárás eredményeként a Magyar Postával köt együttműködési megállapodást azért, hogy ügyfélkapcsolati pontjait annak helyi épületeiben nyissa meg.

Az új ügyfélszolgálati fiókokat a GDF Suez három déli szolgáltatási megyéjében – Bács-Kiskun, Békés és Csongrád – az EDF Démásszal közös szolgáltatási területen az áramszolgáltatóval közösen tartja fent, az északi megyékben pedig – Győr-Moson-Sopron, Komárom-Esztergom és Vas – az önkormányzatoktól és a vízművektől bérel irodát, illetve egyéb bérleményeket használ.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.