Nantal | 2010. július 22. | 20:53:00
hvg.hu: A kormány a devizahitelesek problémáját hosszú távú szeretné megoldani. Őszre állítják fel a fizetésképtelenné vált hiteleseket megsegítő Nemzeti Eszközkezelő Társaságot.
O.P.: Nem nagyon ismerem a kormány erre vonatkozó részletes elképzeléseit. Sajnálatos módon ezt nem osztották meg a nyilvánossággal, de még a szakértőkkel sem. Az biztos, hogy a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletének (PSZÁF) már a tavaszi kockázatjelentésében szerepelt, hogy nagyságrendileg kb. 90 ezer lakáshitel-szerződés tulajdonosának van kilencven napot meghaladó fizetési elmaradása. Ehhez képest, amit az eszközkezelőről a sajtóban egyáltalán hallani lehetett, könnyen lehet, hogy csak töredéküket tudja kezelni. Ám nem tudni, milyen módon és kinek a terhére.
Az eszközkezelőtől függetlenül is elemi érdeke az országnak a pénzügyi és az árfolyam stabilitás megtartása, mert ezek nélkül sok háztartás kerülhet bajba. Magyarán, először nem megmenteni kellene a devizahiteleseket, hanem inkább olyan kormányzati politikát folytatni, ami nem sodorja őket még nagyobb arányban lehetetlen helyzetbe.
manipul | 2010. július 22. | 15:06:38
Tisztelt Athene!
Mivel nem válaszolt, úgy vélem a "náci" -zást a szokásos hősi halál érte.
manipul | 2010. július 20. | 17:43:20
Tisztelt Athene!
Várom a válaszát!
manipul | 2010. július 20. | 16:06:45
Tisztelt Athene!
athene | 2010. július 20. | 15:46:10
Mint mondja:
"..de a böszme elhatárolódik a náciktól a fikusz nem."
Ebből egyedül a fikuszt sejtem érteni, gondolom ez a Fidesz szellemesnek tartott változata lehet.
Ön Kb. a 112. ilyen tipusú kommenttel. Pár kommentelőre már rákérdeztem, mindegyik belebukott, vagy szó nélkül kihátrált. Hátha most sikerül. Tessék szíves lenni megmagyarázni, ki a náci, mitől náci, hogy nem határolódik el tőle a fikusz.
manipul | 2010. július 21. | 23:20:22
Sidney! Ezt még mindig a 155-ös IQ-jával válaszolta?
sydney | 2010. július 20. | 21:30:08
"manipul" - kérdésedre a válasz: Rengeteget!
"athene" - szóról szóta így van. Tananyagot kellene csinálni belőle(d) a történelem órán! A 7. pontoddal nem értek egyet: Schmitt menjen a francba! (és ne nagykövetnek) 68 évesen, amikor a bőrszerkójában Brüsszelben motorozni hívja a fiatal kolléganőit..... (El is zavarják a kis lógójával.)
manipul | 2010. július 21. | 23:17:59
Armandó629! Ilyen gyermeteg utánlövést! Na de nézzük miből is hátráltam ki? Kérem nevezze meg és ígérem visszajövök és lerendezem.
armando629 | 2010. július 20. | 19:48:57
elfogytak a karakterek;-)
figyeld a számlálót
Hát, kedves manipul, hová lett?
csaknem kihátrált?
kelemenjanos | 2010. július 21. | 17:46:41
Megjegyzés: Nemcsak olvasni kell tudni !
kelemenjanos | 2010. július 21. | 17:42:24
T. Warren Úr ! Én olvastam, de mást is Tőle. Nos, nem verném oly' nagydobra az IMF-et kritizáló sorokat, ismerve az adott közgazdász adott kori helyzetét, azaz mit akar elérni, hiszen - teljesen természetesen (és Ön is leírta!) (Vajh' minő véletlen!) - éppen valakinek a tanácsadója volt éppen akkor, amikor a kritikáit megfogalmazta. (Lehet találgatni a saját sorok között! A többit lusta vagyok leírni, de mintha azen amerikai elnökhöz kötődne egy olyan métékű eladósodás, amit még most sem tudnak megfékezni az adott országban s bizony rányomja a bélyegét az egész világgazdaságra, azaz a jelenlegi elnök ezért nem valósíthatja meg reformjait sem!
warren | 2010. július 21. | 07:52:14
Moderálási alapelvek- komment törölve -
nemválaszolok | 2010. július 21. | 07:41:40
Hát mit ne mondjak, ezektől falnak lehet menni. Kósa most beszél az M2-n, hát ilyen egy balféket nem hordott még a hátán a Föld. Érdemes megnézni az ATV-n tegnap vele készített riportot. Szégyen gyalázat!
sokk54 | 2010. július 21. | 07:38:30
BOCSI BOKROS.
sokk54 | 2010. július 21. | 07:37:10
Ezek már 98-2002 ben is sárosak voltak PL,OLAJ ÜGYEK,ezüsthajó,ibrahim ügyek STB NAGYON SOK CSONTVÁZ VAN MOST IS A SZEKRÉNYBEN FIDESZ NE UGRÁLJON.BOROS CSOMAG BEVÉTELÉT HOVA TETTÉK??????????????
sokk54 | 2010. július 21. | 07:25:34
Mint a MOSTANI titkos fizetések, ami ellen ők tiltakoztak, ki a sumák, 16% kinek jó, aki millákat keres, azok pedig ők, mért nem 35% havi, mért a végkielégítés 95% melyik ritkább okosok .
Cilla | 2010. július 21. | 05:53:32
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Xavi | 2010. július 21. | 04:16:45
Cilla | 2010. július 21. | 04:07:48
kiváncsi vagyok ez a csontváz miért nem esett ki?
1. ne találták meg...hihi
2. mind két oldal sáros benne
Cilla | 2010. július 21. | 04:07:48
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Cilla | 2010. július 21. | 03:58:53
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Xavi | 2010. július 21. | 02:53:31
prime minister Viktor Orban, a die-hard soccer fan, has scored another spectacular own goal this weekend.
bonprix | 2010. július 21. | 00:43:17
hát sajnos tényleg csak álom, nem fog beteljesülni egyikünk vágya sem...:D:D
spartacus | 2010. július 21. | 00:42:22
Der Standard: "Egy kicsit egy gall falura hasonlít ezekben a napokban Magyarország”
Milyen udvariasak. Én a ”kis gall falu” helyett inkább a ”nagy balkáni kupleráj” meghatározást tartanám találónak.
Mióta a Felcsúti Ducse hatalomra került, azóta csak el-, ki- és rába.szás van, persze, nem véletlen a balkáni jelző sem, mert mindenki a másikkal szeretné kifizettetni a menetet, Orbán-madám pedig széttárja a kezét és értetlenkedve kérdezi: — De hát mi a baj, Uraim?
Közben a k.rvák külsejét és stílusát látva a nemzetközi vastagpénztárcájú vendégek is farokbehúzva menekülnek, hiába bizonygatja nekik Matolcsi, a pénztáros, hogy ilyen szép luvnyákat a világon sehol nem találhatnak. Az ajtó előtt sorban áll a mosodás, a sarki fűszeres, próbálva behajtani a több hónapja lejárt számláikat, közben a hátsó bejáratnál narancssárga jelvényes új-régi kujonok tódulnak be tömegestől egy-egy ingyen menetre. A Mélymagyar Össznemzeti Fajszittya part közben alárásgyűjtést szervezett, mely szerint minden Magyar embernek jár heti két ingyen menet az Össznemzeti Kuplerájban. (Vágottfarkúak kíméljenek jeligére.)
spartacus | 2010. július 21. | 00:40:57
http://nol.hu/belfold/20100720-pofon_a_posttol
bonprix | 2010. július 21. | 00:36:58
én nem pofozkodnék, az ilyen spartacusoknak meg pumpkinoknak savba mártogatnám az ujjukat, ha ilyeneket irkálnak”
Álmodj királylány!
bonprix | 2010. július 21. | 00:39:04
spartacus jó nagy a sötétség a te fejedben. sosem lesz 67%-uk...álmodj királylány...
spartacus | 2010. július 21. | 00:33:21
armando629 | 2010. július 20. | 23:55:57
”na és az, hogy nem álltak a reformok mögé, hagyták a Fletót vergődni”
Érdekes az élet. Amikor Antall kirúgta Kupa Mihályt, akkor mindenki tapsikolt. Kupa — aki később függetlenként is bejutott a parlamentbe — hónapokig nem adott interjút, majd voltam olyan szerencsés, hogy egy Szerencsi Gazdanapokon sikerült 2-2,5 órára elkapnom enyhén alkoholos közegben. Sokat és elszomorító dolgokat mesélt az Antall kormány amatőrizmusáról, korrupciójáról, becsületére legyen mondva, a cikk megjelenése után is vállalta a dolgokat, igaz, senki nem is akart pereskedni Antallék közül. :-)
Néhány évvel később Kupa lett a hozzáértő, komoly gazdasági szakember szobra.
1996-ben mindenki köpködött Bokrosra, mind a szociknál mind jobb oldalon örömtüzek gyúltak, amikor a sunyi Horn menesztette. Emlékszünk, — nem alaptalanul — a mostani válság során többször is felmerült a neve, mint megváltónak.
Gyurcsányt mindenki köpködi, de egyre többen vagyunk, akik tudjuk, a bűn csak kis részt az övé, nagyobb részt a társadalmat polarizáló Alcsúti Ducséé és a képviselői helyeikért rettegő MSzP-s őskövületeké.
Azt hiszem, 2014-re egy Gyurcsány által szervezett, összefogott és vezetett párt egy Bajnai nevű miniszterelnök jelölttell bőven a 67% felett fog teljesíteni. Ráadásul e két eddigi ember működését és demokrácia iránti elkötelezettségét tekintve (és a mostani ámokfutást látva) az egész ország megkönnyebülten fog felsóhajtani.
spartacus | 2010. július 21. | 00:22:43
szuppai | 2010. július 20. | 23:50:11
armando629!
Nem tudom mit loptak szét a szocik, de azt tudom, hogy az utolsó családi ezüstöt Viktorék vágták zsebre! (12 állami gazdaság, Tokaj-Hegyalja /menj csak el egyszer arra! az ottaniak végig mutogatják - legalábbis a bátrabbja - hogy melyik rész melyik Fidesz "közeli" elv/polgár/ember/harcos társé!/)”
Lenne valamim a számodra. Ha gondolod, dobj rám egy mailt: spartacusucatraps@gmail.com
szuppai | 2010. július 21. | 00:07:20
armando629!
Viktor nem hogy nem túl konstruktív, egyenesen destruktív! Neki az a legnagyobb baja 2002-ben, hogy elvették tőle a kis homokozóját. Ezt nem tudta megbocsátani! Elég csak a választás éjszakájára gondolni! Onnan kezdve mindenben, amiben csak tudott keresztbe tett a szociknak, egészen a kirohangálásokig. A szocik legnagyobb baja, hogy nehézfejű trottyok ülnek benne, akik azt hitték, hogy mindent lehet úgy csinálni, mint régen. Tévedtek! Ami meg a bűnözőket illeti, azok már mióta a világ világ, mindig igyekeztek befurakodni a hatalmi elitbe. Hol sikeresen, hol kevésbé. Ők azok, akik megjelennek az aktuális "vezér" mögött vigyorogva. Megvannak úgy a szociknál, mint Orbán köreiben! A korrupció meg mindig nagy volt ebben az országban! Elég csak a hétköznapi korrupciókra gondolni: hálapénz a dokinak, boríték akármilyen engedélyért a tanácson, ajándék a tanítónéninek, mert átengedte a hülye Pistikét énekből, stb. Ez nálunk 60 éve nemzeti sport! És eredményesebben játsszuk, mint a focit!
armando629 | 2010. július 20. | 23:55:57
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Gebbeth | 2010. július 20. | 23:51:21
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szuppai | 2010. július 20. | 23:50:11
armando629!
Nem tudom mit loptak szét a szocik, de azt tudom, hogy az utolsó családi ezüstöt Viktorék vágták zsebre! (12 állami gazdaság, Tokaj-Hegyalja /menj csak el egyszer arra! az ottaniak végig mutogatják - legalábbis a bátrabbja - hogy melyik rész melyik Fidesz "közeli" elv/polgár/ember/harcos társé!/)
armando629 | 2010. július 20. | 23:40:29
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Gebbeth | 2010. július 20. | 23:36:47
Moderálási alapelvek- komment törölve -
armando629 | 2010. július 20. | 23:31:45
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szuppai | 2010. július 20. | 23:29:58
armando629!
Ja, hogy kormányozni is kéne? Az más kérdés! Kormányoznak ők, ahogy tudnak: szakmányban gyártják a hülye törvényeket (jogász legyen a talpán, aki kiismeri köztük magát!), írják az idióta bulláikat ("legyen béka, szsbaccság, tesvériség" akarom mondani egyetértés). Oszt jó napot. Na meg majd mi megmutatjuk annak a szemét IMF-nek, hogy mi a magyarok istene! Elmehetnek ők a francba a pénzükkel! Oszt megint csak jó napot!
Gebbeth | 2010. július 20. | 23:28:21
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szuppai | 2010. július 20. | 23:25:57
armando629
Kenyér még van (most aratnak ahol lehet, de ki tudja meddig lesz kenyér), cirkusz meg már van. Tenyerük is van, ha fejük nincsen is. Akkor meg miért ne tapsolnának, mint a római csőcselék Caligulának?
szuppai | 2010. július 20. | 23:23:44
spartacus!
Ne hazuggyá wazze! A világválságot is a szocik, konkrétan Gyurcsány robbantotta ki! ;)
armando629 | 2010. július 20. | 23:23:02
Moderálási alapelvek- komment törölve -
spartacus | 2010. július 20. | 23:21:13
Gebbeth | 2010. július 20. | 23:16:35
Gebbeth, először jössz az abszolut értékkel, bebizonyítom, hogy hazudtál. Aztán jössz a százalékokkal, kiderül, hazudtál. Mondd, nem unod még? Mert én nagyon, szórrakozzon veled a saját édesanyád, neki az a dolga.
Egyébként ez lesz a FideSSnyikek bukásának oka: a számokat nem lehet NYENYIvel meg hasonló baromságokkal palástolni.
Más. Nem kellene egy 8 éves időszakot összehasonlítani egy 4 éves időszakkal. Másrészt ugye volt egy gazdasági világválság is. De mint korábban is írtam: nincs kedvem óvodással kvantumfizikáról vitatkozni.
Summa summarum:
A 2002-2006 közötti százalékos melkedés: 1.5941761887209730925175082934021
A 2006-2010 közötti százalékos melkedés: 1.2896905814348860931655899353961
A két időszak átlaga: 1.4419333850779295928415491143991
Ez alacsonyabb az Orbány kormány alatt produkált 49.6%-nál.
Szia, Gebbedj.
szuppai | 2010. július 20. | 23:18:48
armando629!
"Hisz Viktorunk ismét osztogatni akar, nem átszervezni..."
Na ezzel csak részben értek egyet! Valóban osztogatni akar, mert ugye valaki(k) 8 évig eltartották vezérünket népes családjával (volt aki páncélozott BMW-t, volt aki testőrgárdát, volt aki egyserűen csak kezelte /hihi/, stb. adott ni). No ezt most aztán kamatostul kell visszafizetni! De át is akar ám ő szervezni! Nehogy má' "szoci-közeli" emberkék kezében legyenek irdatlan vagyonok! Most szépen "átszervezi" "FIDESZ-közeli" emberkék kezébe! Hej, hol van már az áldott emlékű Josip Tot meg Kaya Ibrahim!
spartacus | 2010. július 20. | 23:17:43
HongKong | 2010. július 20. | 23:12:15
spartacus | 2010. július 20. | 23:03:39
Első szabad magyar kormány után csak a nemzeti vagyon kb 80%-a maradt 94-re. Mit osztogattak?”
FORRÁS?
Gebbeth | 2010. július 20. | 23:16:35
Moderálási alapelvek- komment törölve -
spartacus | 2010. július 20. | 23:12:31
szuppai | 2010. július 20. | 23:08:14
Sajnos nem tudom egyetlen ponton sem cáfolni az általad leírtakat.
HongKong | 2010. július 20. | 23:12:15
spartacus | 2010. július 20. | 23:03:39
Első szabad magyar kormány után csak a nemzeti vagyon kb 80%-a maradt 94-re. Mit osztogattak?
A felkészült államtitkár (környezetvédő?) csak az ország harmadát akarja ledózerolni, pénzügyesek az egészet. Jön a magyar faluprogram? Nemcsak a magyar történelmet kell magyarorszának újraélni hanem a románt is?
armando629 | 2010. július 20. | 23:08:51
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szuppai | 2010. július 20. | 23:08:14
spartacus!
Nem vetted még észre, hogy a FIDESZ fanoknak mondhatsz akármit, írhatsz forrást, tényt, adatot, mint aki diszlexiás, és nem ismeri az "értő olvasás" fogalmát, ugyanazt hajtják. Megszólal O.V. magyar hangja Szíjgyártó vigyori Péter, felmondja az aznapi leckét, és az összes FIDESZ fan napokig azt szajkózza. Erre mondta valaki régebben találóan: papagáj kommandó!
szuppai | 2010. július 20. | 23:04:12
A fidesz nemcsak támogatta a 100 lépéseket, hanem teljes mellszélességgel megszavazta! Sőt még kevesellte is! Na oszt, amikor kiderült ugyebár az a böszmeség, hogy az osztogatás csak hitelből megy, és Gy.F. megkísérelte a reformok átverését előbb a süket MSZP-n, utána meg az Országgyűlésen, akkor rögtön jöttek a "zemberek" érdekei, a nemzeti csőd, a nemzethalál, de csak a nemzeti agybénulás és agyhalál jött, amiből nem tom van-e visszaút, mert tart már az antiszociális népszavazás óta (hála dr. Bihari Mihály alkotmánybíró remek ténykedésének!)
spartacus | 2010. július 20. | 23:03:39
Gebbeth | 2010. július 20. | 23:00:41
armando629 | 2010. július 20. | 22:55:35
Én azért a durván 9000 Mrd-ról 19000 Mrtd-ra való növekedést rendkívül aggasztónak találom, már csak azért is mert az állami vagyon is szét lett osztogatva...
Sőt a stratégiai jelentőségű vízkincs elherdálásának megkezdése (vízműösszevonás és eladás, pl. franciáknak) sem szerencsés lépés.”
Blablablabalbalbalbla.
FORRÁSOK?
TÉNYEK?
Gebbeth | 2010. július 20. | 23:00:41
Moderálási alapelvek- komment törölve -
spartacus | 2010. július 20. | 22:59:26
Gebbeth | 2010. július 20. | 22:48:54
Azt állítottad.hogy Orbánya Viktátor első királykodása alatt csökkent az államadósság. Ez nem igaz. Örülök, hogy végre beismerted.
Más. Nem kellene egy 8 éves időszakot összehasonlítani egy 4 éves időszakkal. Másrészt ugye volt egy gazdasági világválság is. De mint korábban is írtam: nincs kedvem óvodással kvantumfizikáról vitatkozni.
Summa summarum:
A 2002-2006 közötti százalékos melkedés: 1.5941761887209730925175082934021
A 2006-2010 közötti százalékos melkedés: 1.2896905814348860931655899353961
A két időszak átlaga: 1.4419333850779295928415491143991
Ez alacsonyabb az Orbány kormány alatt produkált 49.6%-nál.
Szia, Gebbedj.
szuppai | 2010. július 20. | 22:58:51
Kefe! Nézd végig M.o. történetét! Okos ember sohasem kellett hosszú távon! Itt mindig azok kerültek hatalmi pozicióba jó sokáig, akik elég gátlástalanok és elég sok hülye seggnyaló vette őket körül! O.V. is 20 évig akar maradni! Brrrr!
armando629 | 2010. július 20. | 22:55:35
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Gebbeth | 2010. július 20. | 22:48:54
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Kefe | 2010. július 20. | 22:46:14
Nem csoda, hogy Orbán mellett felkészületlen emberek állnak, okos ember vállal mellette bármit is? A seggnyaló-aranybúvárból meg van utánpótlás, mint látjuk. Ez az egész már olyan, mint egy hármadosztályú valóságshow, kiszámíthatatlan kimenettel, kiváncsi vagyok, a normál eszű emberek mikor ébrednek fel.
szuppai | 2010. július 20. | 22:44:03
Sajna Viktorka kénytelen lesz belemenni a saját maga állította csapdába, és szemen köpni saját magát - no meg teli turhával a választóit - avval, hogy az antiszociális népszavazást le kell kakilnia. Át kell alakítani az eü. finanszírozást, be kell vonnia a magántőkét, be kell vezetnie a vizitdíjat (legfeljebb más néven és nem 300 Ft összegben), be kell vezetnie a felsőoktatásban a tandíjat (ami volt már első regnálása alatt is, csak szépen csomagolva!), stb, stb, stb. És rohadtul fog fájni! Főleg, hogy nem lesz "azonnali, radikális adócsökkentés", nem lesz otthoni pálinkafőzés, nem lesz nyugdíj és minimálbér emelés (legfeljebb bruttósítva, mert behúzza az SZJA alá), és még lehet ragozni a "nem lehet" intézkedések sorát. Mert ugyebár van az álom és a valóság! Hajrá Magyarország, hajrá magyarok!
armando629 | 2010. július 20. | 22:35:54
Moderálási alapelvek- komment törölve -
spartacus | 2010. július 20. | 22:28:16
Gebbeth | 2010. július 20. | 22:20:44
Te tényleg teljesen hülye vagy. Mondom ÖSSZEGSZERŰEN? Komolyan fárasztó, hogy találtatok egyetlen mutatót, amely szerint csökkent az államadósság (GDP %-ában) és azt hajtogatjátok. Leírtam a számokat, azok épp az általad is hivatkozott oldalról vannak.
Meg ne haragudj, de amíg nem válaszolsz az általam leírtakra, mely szerint az államadósság az Orbán éra alatt a másfélszeresére nőtt, addig hanyagolj. Van nekem jobb dolgom, mint elmebeteg Fidess-nyikeknek bizonygatni, hogy hiába ezt hallja a haverjaitól, a nap még mindig nem nyugaton kel fel.
Egyébként akit érdekel a vita eleje:
http://nol.hu/belfold/20100720-pofon_a_posttol
Gebbeth, tegnap is leégtél. Azt álltottad, hogy Orbányáék alatt csökkent az államadósság, erre bemásoltam, hogy miképp nött a 4 év alatt 50%-kal.
Arra meg sem bírtál miukkanni. Amivel ti operáltok, az a hiány az éves GDP százalékában. Most arról ne is beszéljünk, hogy ez Horn alatt is csökkent, erősebben, mint Orbányáék alatt. Viszont ÖSSZEGSZERŰEN Orbánya első regnálása alatt.
http://www.allampapir.hu
1998: 6165,8 milliárd forint
2002: 9224,2
Az államadósság emelkedése az első FideSS éra alatt: 0,4960264685847740763566771546271%
Ugyanis bősz bérkommentelőnk kissé megkavarodott. Mindegy, az még mindig nem olyan égés, mint amikor a másik nickjén válaszolt, mint amin megszóltották. Ugy, Gebbedj?
nonemárt | 2010. július 20. | 22:25:29
Nem elég még ebből az egyoldalú, semmit sem mondó jobboldali acsarkodásból ? Világos, hogy nem GYF-ék tették tönkre az országot, hanem az országban végre nem hajtott reformok égtek az orrunkra. Ők legalább rájöttek erre. Arra már csak későn, hogy nincs olyan párt-erő, amelyik egyedül végre tudná hajtani ezeket a reformokat (munka és bér, kisebbségek, oktatás, kultúra, eü, ptk, versenyjog, biztonság, nyugdíj, stb. stb.). Most a nála ezerszer tehetségtelenebb OV gondolja azt, hogy ő egyedül meg tud oldalni mindent, és mi megint várhatjuk OB megvilágosodását, hgy mégsem. Ehhez neki - persze - buknia kell, mert olyan tanulékony mint egy betonkocka. Nem az euro/Ft arány itt a lényeg, hanem ez !
Gebbeth | 2010. július 20. | 22:20:44
Moderálási alapelvek- komment törölve -
spartacus | 2010. július 20. | 22:03:20
FOLYT. —›
Orbánya Viktátor jobbról be, jöttek a gigalopások (Ezüsthajó, Vegyépszer, stb. stb. — soha kormány ennyit és ilyen szemérmetlenül nem lopott Magyarországon), egy aránylag vállalható gazdaságpolitika (közben persze mást kommunikáltak, de bőven voltak megszorító jellegú intézkedések 98-02 között), majd 2001-től az osztogatás megint. Aztán Medgyessi, aki hülye gyerek módjára komolyan vette a saját választási ígéreteit, persze, Orbányáék is nyomták szünet nélkül a demagóg dumát, érkezett Gyufa, újabb hazugságok, mert nem hittek a választók bölcsességében (a hozzád hasonló egysejtűeket olvasva: joggal), inkább beszálltak az Orbánya féle felelőtlen ígérgetésekbe, aztán jött az őszödi beszéd, újabb Orbánya ugatás, és végre (paradox módon a választásokon előre láthatóan eleve esélytelen MSzP révén) eljutottunk oda, hogy elkezdtük a szükséges átalalkításokat. Amit Gyufa nem tudott megcsinálni az elmebeteg MSzP frakció miatt, azt a kényszerből előrángatott Bajnai megtehette, hiszen az elején közölte: vagy kuss van, vagy itthagylak benneteket a sz.arban.
spartacus | 2010. július 20. | 22:02:53
mizar | 2010. július 20. | 21:41:48
spartacus | 2010. július 20. | 21:36:00
Csak annyi a különbség, hogy én értelmes dolgot mondtam, a 60-70 forint körüli euróval, te meg értelmetlen dolgot mondtál azzal, hogy egy forint lenne 60-70 euró.”
Korábban mér kétszer is kértelek, ugyan, meséld már el, hogyan lehetne 60-70 Ft egy EURO?! A dolognak kb. annyi rrealitása van, mint az általam felvázolt dolognak.
”Tartom, hogy mivel az ország 1990-ben nem volt lebombázva, meg lehetett volna csinálni, hogy beérjük a labanczokat.„
HÜLYESÉG!
Kérlek, ne fárassz ilyen baromságokkal! Ráadásul a fejlődéshez épp a kommunizmus teljes lebontására lett volna szükség, ami miatt a hozzád hasonló szellemi fogyatékosok háborognak a legjobban, a mai napig.
A magyar poltikai elit bűne, hogy mindenki a következő választásokat tartotta szem előtt, és nem az ország érdekét. Antallék halál gyengén kezdtek, hatalmas hibát követtek el a privatizáció terén (most a lopásaikat ne is taglaljuk, mert bizony, nem a komcsik, hanem Antall Józsiék lopták szét a nemzeti vagyon nagyobbik részét), aztán Horn az utolsó pillanatig várt a szükséges átalalkításokkal, majd amikor ez megvolt, az első adandó alkalommal kiba.szta Bokrost a kormányból.
FOLYT.—›
Gebbeth | 2010. július 20. | 22:01:56
Moderálási alapelvek- komment törölve -
MoRa_Lisa | 2010. július 20. | 22:01:08
Vakhit az van.
Csak pénz nincs.
Uramisten hová megy ez az ország?!
vidok | 2010. július 20. | 21:42:03
Moderálási alapelvek- komment törölve -
mizar | 2010. július 20. | 21:41:48
Moderálási alapelvek- komment törölve -
spartacus | 2010. július 20. | 21:36:00
izar | 2010. július 20. | 21:03:51
spartacus | 2010. július 20. | 20:59:52
Nem csodálom, hogy nem világos.
60-70 forintos euro árfolyamnál gyakorlatilag "az labanczok" színvonalán élnénk.
És ha jól csinálták volna el is érhettük volna a labancz színvonalat.
Húsz év elegendő lett volna optimális vezetéssel.”
Óh, én ennél is jobbat tudok! Ha jól csináltuk volna, akkor ma egy forint lenne 60-70 euró, és akkor mi lennénk az isten-császárok.
Tetszik az ötlet? Tudok még ilyet, ha gondoljátok, indulok miniszterelnökjelöltként 2014-ben, épp elég hülye van, aki az ilyen baromságokat készpénznek veszi, aztán majd 2014 április végén, megnyerve a választásokat, majd közlöm, hogy
— Más a kampány és más a választás.
Esetleg ha sokan hőzöngenek, majd csinálok és is egy NYENYI-t. Elvégre a hozzád hasonló szellemi fogyatékosok beérik ennyivel.
andras60 | 2010. július 20. | 21:30:11
Aczél Endrének igaza van.
A magyar választók elhitték Orbán választási kampányának hazugságait, az IMF – nem.
Szembemenni az egész világgal, ez több, mint dilettantizmus, ez felelőtlen fafejűség, aminek az ország issza meg a levét.
sydney | 2010. július 20. | 21:30:08
"manipul" - kérdésedre a válasz: Rengeteget!
"athene" - szóról szóta így van. Tananyagot kellene csinálni belőle(d) a történelem órán! A 7. pontoddal nem értek egyet: Schmitt menjen a francba! (és ne nagykövetnek) 68 évesen, amikor a bőrszerkójában Brüsszelben motorozni hívja a fiatal kolléganőit..... (El is zavarják a kis lógójával.)
misima | 2010. július 20. | 21:29:49
Moderálási alapelvek- komment törölve -
zeta62 | 2010. július 20. | 21:29:37
Moderálási alapelvek- komment törölve -
mizar | 2010. július 20. | 21:11:55
Moderálási alapelvek- komment törölve -
mizar | 2010. július 20. | 21:10:54
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Jager László | 2010. július 20. | 21:08:06
Sikerült? Mondjuk a a cikket tönkretetenni!!
Hát a butaság ezt nem fogja !!!
Istenem milyen egyének vannak!!!!
Nem kell sok ész ,hogy mindenki tudja ki-micsoda!!!
J.L.
mizar | 2010. július 20. | 21:03:51
Moderálási alapelvek- komment törölve -
spartacus | 2010. július 20. | 20:59:52
mizar | 2010. július 20. | 20:55:27
armando629 | 2010. július 20. | 19:14:50
270- nél is gyönge a forint.
A forint akkor lenne erős, vagyia a magyar ember akkor rendelkezne ugyanakkora vásárlóerővel ha olyan 60-70 forint lenne egy euró.
És ha a politikusaink az elmúlt húsz évben a Hazájukért és nem Hazájukat akadályozandó politizálnak, akkor ennyi is lenne.”
Esetleg a dolog mikéntjéről is hallhatnánk valamit, óhhh, nagytudásű mizar?!
mizar | 2010. július 20. | 20:58:11
Moderálási alapelvek- komment törölve -
mizar | 2010. július 20. | 20:55:27
Moderálási alapelvek- komment törölve -
spartacus | 2010. július 20. | 20:52:53
mizar | 2010. július 20. | 20:49:33
Mi fáj, mizar? Tudom, hogy tele vagy kisebbségi érzéssel és a hideg kiver, ha a nevem látod valahol, de ha minden ok nélkül elkezdessz okádni rám (mint most is), azzal csak saját nyomorodat teszed nyilvánvalóvá.
JFY: vérbalos az te vagy és a többi Orbánya hívő, akik megeszik a fideSS szélsőbalos demagógiáját. Szerintem üsd fel a wikit a liberális szócikknél, legalább kicsit tágul a világnézeted.
mizar | 2010. július 20. | 20:49:33
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Lupus Florianus | 2010. július 20. | 20:49:10
A szerzőnek megártott a nagy hőség, s mint mindig a sok fröccs. Rendelésre ír, min P. Howard.
spartacus | 2010. július 20. | 20:47:36
armando629 | 2010. július 20. | 20:34:30
csak a félreértések elkerülése miatt:
ugye nem gondolsz szélsőjobber-nek....
Bocsá nem vettem le az iróniát az általam idézett kommentedből. :-)
Helga | 2010. július 20. | 20:43:57
Moderálási alapelvek- komment törölve -
armando629 | 2010. július 20. | 20:34:30
Moderálási alapelvek- komment törölve -
spartacus | 2010. július 20. | 20:25:35
armando629 | 2010. július 20. | 20:08:08
kufstein | 2010. július 20. | 19:53:38
neked gratulálok”
kufstein | 2010. július 20. | 19:53:38
Ezeket el kell tiporni”
Hadd gratuláljak én is: sikerült a bányászbéke feneke alatti színvonalat elérni kedves szélsőjobber kommentelőinknek.
armando629 | 2010. július 20. | 20:08:08
Moderálási alapelvek- komment törölve -
spartacus | 2010. július 20. | 19:59:51
kufstein | 2010. július 20. | 19:51:20
MSZP útban a megsemmisülés felé. Az IMF az ország kivéreztetője.
Az MSZP hátulról nyalakszik.”
Szíjjártó közleménye:
A különféle ellenforradalmi rémhírekkel ellentétben csapataink még mindig harcban állnak és folyamatosan próbálnak elszakakadni az ellenségtől.
spartacus | 2010. július 20. | 19:57:21
kufstein | 2010. július 20. | 19:53:38
Ezeket el kell tiporni”
Micsoda érvek!
kufstein | 2010. július 20. | 19:53:38
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kufstein | 2010. július 20. | 19:53:06
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kufstein | 2010. július 20. | 19:51:20
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Helga | 2010. július 20. | 19:50:36
Moderálási alapelvek- komment törölve -
armando629 | 2010. július 20. | 19:48:57
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Isaura7 | 2010. július 20. | 19:46:06
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Isaura7 | 2010. július 20. | 19:42:33
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Isaura7 | 2010. július 20. | 19:41:33
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Kartalan | 2010. július 20. | 19:32:45
Mit vártunk? Akik olyan tévedhetetlenek, mint ők, azok nem fogják beismerni. Matolcsy a szavazók szemébe hazudott a deviza árfolyamok tekintetében. Az MNO és a HírTv agyonhallgatja a témát. Ha a médiaalkotmány és törvény megvalósul, úgy mindenki köteles így tenni.
armando629 | 2010. július 20. | 19:14:50
Moderálási alapelvek- komment törölve -
lopott_villa | 2010. július 20. | 19:08:17
Moderálási alapelvek- komment törölve -
gjokkel | 2010. július 20. | 19:04:44
Hm... Az EUR 286, az USD 222, a CHF 211 ebben a pillanatban.
Ez volt a "nemzetközi pénzpiaci körök" nagy fenyítése?...
Spartan | 2010. július 20. | 19:03:10
A legnagyobb probléma, hogy szétlopták az országot, egyidejüleg ócsitották a forintot és az államcsődöt elkerülendő, az uzsorások kezébe tették az országot.......majd miután bokázva végrehajtották az uzsorások követeléseit, eladták mint eredményt...a média meg harsog...
armando629 | 2010. július 20. | 19:01:51
Moderálási alapelvek- komment törölve -
armando629 | 2010. július 20. | 18:45:36
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Altuntegin | 2010. július 20. | 18:29:24
Azért sokat elárul Mundzuk hozzászólása ... Szóval, OV bosszúálló ... Remek, de ez nem pitiánerségre utal?
manipul | 2010. július 20. | 18:29:04
Armando629! Egy síma és szokásos kihátráláshoz nem kell ennyi szósz. Próbálkozott, nem sikerült, ennyi.
armando629 | 2010. július 20. | 18:20:29
armando629 | 2010. július 20. | 18:20:29
Moderálási alapelvek- komment törölve -
armando629 | 2010. július 20. | 18:10:22
Moderálási alapelvek- komment törölve -
manipul | 2010. július 20. | 18:06:35
Tanulságos!
http://www.fn.hu/bemondo_cikk/?cikkid=257716
manipul | 2010. július 20. | 18:04:48
Armando629!
Akkor a kommentje csak a szokásos környezetszennyezés volt.
A "HÁHÁHÁHÁ" a legeredetibb az egészben. Legközelebb elég lesz ez is.
"armando629 | 2010. július 20. | 17:55:25
manipul | 2010. július 20. | 17:43:20
mindegy mit is írnék, rá kellene majd úgyis döbbennem, hogy az ország mostani vezetése csupa makulátlan, mármár boldoggá avatott szentlelkűekből áll, akik csak a mi érdekeinket szolgálják. HÁHÁHÁHÁ
ugyanmár"
PUBI | 2010. július 20. | 18:04:25
Mindenre van,egy egyszerü recept,a neve:ADÓCSÖKKENTÉS!! Minél nagyobb a baj annál nagyobb ADÓCSÖKKENTÉSRE,VAN SZÜKSÉG!!! Mit nem lehet ezen megérteni???????
armando629 | 2010. július 20. | 17:55:25
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Mundzuk | 2010. július 20. | 17:46:46
Bár ez a meccs még alig kezdödött- de reménykeltőnek látszik..
Ma pl. a forint és a tőzsde is erösödött- a pánik ma elmarad.
Egy biztos: Orbánt jól felhúzták ,elsősorban ez itt:
Megfúrhatja az IMF a bankadót?
* Index
2010. július 6., kedd 11:09 |
A bankadó kérdése is felmerülhet a kedden kezdődő IMF egyeztetésen. A Der Standard napilap úgy tudja, a nagy külföldi bankok a Nemzetközi Valutaalapnál (IMF) lobbiznak, hogy az beszélje le a magyar kormányt a tervezett banki különadóról. A bankmultik anno vállalták, hogy az IMF-hitellel megsegített országokban ott maradnak - de nem ilyen terhelés mellett, érvelnek.
A napilap úgy tudja: a KBC, az Intesa Sanpaolo, a Bayern LB, az UniCredit, a Raiffeisen International és az Erste Bank is levélben kifogásolta a 200 milliárdos magyar bankadó tervezetét, és a kérdés az IMF tárgyalásokon is biztosan felmerül majd.
----
Na, ez a hat bank biztosan elásta magát(és tsait).
Ha lesz hároméves bankadó , azt elsősorban nekik "köszönhetik" majd...
manipul | 2010. július 20. | 17:43:20
Tisztelt Athene!
Várom a válaszát!
manipul | 2010. július 20. | 16:06:45
Tisztelt Athene!
athene | 2010. július 20. | 15:46:10
Mint mondja:
"..de a böszme elhatárolódik a náciktól a fikusz nem."
Ebből egyedül a fikuszt sejtem érteni, gondolom ez a Fidesz szellemesnek tartott változata lehet.
Ön Kb. a 112. ilyen tipusú kommenttel. Pár kommentelőre már rákérdeztem, mindegyik belebukott, vagy szó nélkül kihátrált. Hátha most sikerül. Tessék szíves lenni megmagyarázni, ki a náci, mitől náci, hogy nem határolódik el tőle a fikusz.
manipul | 2010. július 20. | 17:42:01
Tisztelt Armando629!
Várom a válaszát!
manipul | 2010. július 20. | 16:33:52
armando629 | 2010. július 20. | 16:26:04
Ezt írja: "..Ezek is lopnak, ha nem többet...." Gondolom a Fideszre gondol.
Hát akkor lássuk, mennyit loptak?
Képes érdemben válaszolni, vagy csak üresjárat volt?
csaknem? | 2010. július 20. | 17:25:10
Látom semmiről nem maradtam le.Sokan vitatkoznak érvek nélkül úgy, hogy szlogeneket hajtogatnak.
Mert micsoda baromság azt állitani, hogy azért adnak kölcsön, hogy elszegényítsenek. (forrás:sarló) Tudod az úgy van, hogy a támogatások azért vannak, hogy lehessen finanszírozni a gazdaságot. Ha meg működik, nő a vásárlóerő stb-stb.Ez természetesen az ő érdekük is, mert új piacok nyílnak számukra.
Dézsának meg annyit szeretnék mondani, hogy a jobbik az eszméi miatt nem szalonképes a világban. Sehol nem tűrnek meg saját fegyveres gárdával masírozó, más népeket és fajokat gyűlölő alakulatot, melynek az ideológiája is az emberek alantas ösztöneire épül.És ez az egész massza leginkább a német nemzeti szocialistákra vagy a magyar nyilaskeresztes pártra hajaz.
A cím viszont miért lenne hazugság? A sunyít persze erős, de ez a lényege. Mert nem megszakították velünk a tárgyalásokat, hanem megszégyenülve eloldalogtak ugye. Orbán már hárít, mindenben Matolcsi a felelős. Csak idő kérdése, hogy Matolcsi szakmai hitele mikor válik fontossá saját maga számára. Be van kerítve, mert tanítani nem tanít, szakmai elismertsége okán nem kapkodnak érte egyetemek.Szóval nem sunyítanak, hanem hallgatnak, hárítanak és terelnek.
Ezt fogják csinálni októberig, utána viszont kénytelenek lesznek szembenézni a hazugságaikkal.
susu | 2010. július 20. | 17:18:07
"És ne vádolja azokat sunyítással, akik kimondják az igazat, érvényesítik országuk polgárainak érdekeit és kiállnak azokért!"
Ez komoly,én csak leváltásokat látok itt,egyéb konkrét intézkedést nem.Dumálni én is tudok,de az nem cselekvés,még ígéret se.Az ami:duma.
chazoooo | 2010. július 20. | 17:07:46
A cím hazugság.
Sunyításról ott beszélhetünk, csak, ahol nincs határozott kiállás. Csak sumákolás, bólogatás, hazudozás.
Nincs Fideszes sunyítás!
Eddig azonban volt MSZMP-s sunyítás, Acsádi elvtárs!
És mi lett ennek a hosszú nyolcéves sunyításnak az eredménye?
Az ország elszegényedése, a rekord mértékű munkanélküliség, a rengeteg megszorító intézkedés és a rettenetes mértékű eladósodás! Bravó, MSZMP!
És Acsádi elvtárs, ne védje azokat a "rémült piacokat" és ne védje az IMF-et. Nem kell őket félteni.
Mert elvileg ön ennek az országnak a polgára! És ne vádolja azokat sunyítással, akik kimondják az igazat, érvényesítik országuk polgárainak érdekeit és kiállnak azokért! Még ha ez nem is tetszik az IMF-nek és a "piacoknak"!
piramis | 2010. július 20. | 16:57:56
Van ebben az országban egyetlen jobboldali szavazó, aki képes egyetlen egy nyomorult kis hibát felfedezni a Fidesz kormányzásában? Vagy tényleg ennyire reménytelenül sötét ez az egész tábor? Ez a kritikátlanság szinte már vallási fanatizmus. A jobboldalom senkit nem érdekel ennyi dilettantizmus, jogtiprás és arcátlanság?
sarlo | 2010. július 20. | 16:56:43
aczél elvtárs, te buta tök!!!- az IMF-nek az a célja, hogy a kormány megszorító intézkedéseket vessen be és még jobban elszegényítse az ország lakosságát és így kevesebb munkahely lesz, több embert kell segélyből eltartani és a gazdasági mutatóink zuhanni fognak, majd ezután lehívjuk a maradék hitelt ami kevés lesz a talpra álláshoz, újabb kölcsönt kell felvenni, vagy pedig az országunk földjét, az édesanyaföldet kell árúba bocsájtanunk, adósság rendezés címén. Mindannyiany tudjuk, hogy mennyire fáj a kóbiknak a foga erre a földre,- ez jelentené szerintem a „Szevasztok, jön a második menet”-et.
Én nem aczél elvtárséknak szurkolok és még csak nem is a kóbiknak, hajrá Magyarország, hajrá magyarok !!!!!
athene | 2010. július 20. | 16:55:18
1. Ez a lényeg: „mond már meg ki köze annak hogy ha valaki szélsőjobboldal egyes nézeteivel egyet ért”
Mert nem (45 után Európában biztosan)….mit nem lehet megérteni egy civilizált főemlősnek ezen?
Azért mert vannak hangzatos szépen csengő dolgok, attól még állok mellé. H. is német munkát, német cégektől, német terméket akart. Ez rendben is van. …de amikor már hibákért mást kárhoztatnak, netán azt javasolják dobjuk lapátra őket. Akkor te mint, hű demokrata undorodsz egyet és ellépsz ettől a bagázstól. …és attól is aki ezzel barátkozik, nehogy közéjük keveredj. Még egyszer a W.P. nem véletlenül félti Magyarországon a demokráciát. Vannak pontok, amit nem lehet átlépni, még ha megtehetünk is (hatalmunk van hozzá).
2. „Egyébként a jobbikos témánál maradva nyugaton (pl Ausztria) a cigényokat konkrétan nem tűrik meg: konkrét eset oszrrák ismerőseinktől: cigénycsalád letelepedett egy kis osztrák város központi terén lakókocsival ahogy kell - egy nap alatt ki lettek paterolva. ..és a világssajtóban mégis erről síri csend” Lehet, hogy nem is igaz azért van csend.… Ne felejtsd a társadalmat lehet fasizálni pont jó (Haider-török bevándorló). Persze, hogy az átlag halandó bezabálja..., de a civilizált Nyugat a fejére koppintott....
armando629 | 2010. július 20. | 16:51:44
Moderálási alapelvek- komment törölve -
erdi | 2010. július 20. | 16:50:14
sutyanandi | 2010. július 20. | 16:46:57
csak hogy tiszta legyen a kép: ez a reggeli nyilatkozat még a tőzsdenyitás előtt hangzott el...
sutyanandi | 2010. július 20. | 16:46:57
Tegnap reggel a közszolgálati televízióban Matolcsy György nemzetgazdasági miniszter a riporter (Betlen János) legutolsó kérdésére azt válaszolta, hogy a forint árfolyamában – dacára az uniós/ valutaalapos tárgyalások szombaton nyilvánossá vált eredménytelenségének – „nincs változás”. - ez a változással jár! majd lesz ez jobb is!
armando629 | 2010. július 20. | 16:46:30
Moderálási alapelvek- komment törölve -
erdi | 2010. július 20. | 16:37:32
jajj armando629, ez itt nem a "Három kívánság Tibi bácsival"
Maradjunk a tényeknél, és ne hagyjuk elragadtatni magunkat a gyűlölettől.
8 évük volt a szociknak, hogy bebizonytsák mit tudnak. Hát ezt - ami most van, az a szocik érdeme.
4 év nem lesz elég 8 éves garázdálodást helyretenni.
|