sydney | 2009. december 13. | 01:20:20
"Nagyvilági Főcső" - az arab pénzváltók, akik kis üzlethelyiségekben dolgoznak, a K&H-tól (Kulcsár, Rejtő....)veszik hivatalosan a pénzt és kisebb haszonnal váltanak, mint a bankok. Jóval kisebbel, sőt, bizonyos értékhatár felett még engedményt is adnak általában. Fizetnek adót, van munkájuk és sokszor magyar alkalmazottaik, tehát ha tetszik, még munkát is adnak. Legalább annyi magyar csencsel külföldön, mint amennyi arab itt. Persze akik az utcán szólítanak le, azokkal nem kell szóba állni.
durumo | 2009. december 12. | 23:57:46
"mocskos arab pénzváltó" - senkinek nem muszáj arab pénzváltónál pénzt váltani. Én csak azt nem értem, hogy ha ezt lehet legálisan, internetes forex kereskedelem keretei között csinálni, miért jó a kockázatvállalás. Persze, tudom, így valószínűleg több pénzt hoz.
Zmotaki | 2009. december 12. | 21:38:04
weatherby, te kapjál már az agyad helyéhez fiam!! Miféle hülye Fáncsinéni komment ez már??? Normális??
weatherby | 2009. december 12. | 20:41:30
Egy mocskos arab pénzváltót semmisítettek meg, valószínűleg tartozott, zsarolt, csalt, semmi helye hazánkban. Sajnos egy megtévedt rendőr is részt vett az akcióban, mentsége maximum, ha hazafias felbuzdulásból járt el.
sandor1 | 2009. december 12. | 18:40:50
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Nagyvilági Főcső | 2009. december 12. | 10:46:02
syndey
Én a tapasztalataim alapján, nem tudom beletenni a becsületes ember kategóriába az arab pénzváltókat,csencselőket,stb.Ezek többnyire lébecoló szerencsevadászok,semmi szükség rájuk ebben az országban,valutázzon Damaszkuszban,vagy Kairóban.
harunalrasid | 2009. december 12. | 10:01:30
nnna.
bicskával megsebesítette...
nézzük csak.
a bicska általában zsebben van.
elő kell venni - nem is olyan könnyű ezt stresszhelyzetben - ki kell nyitni, szúrásra/vágásra kell lendíteni, na, ez olyan 15-20 másodperc, jól kontrollálható módon.
ugyan, kérem...
Gaspar | 2009. december 12. | 09:31:05
újságolvasó,
Egy fenét éheznek a rendőrök! Lehet, hogy vannak Magyarországon éhezők, de ők biztosan nem a rendőrök vagy a gyári munkások (feltéve persze, ha van munkájuk) közül kerülnek ki.
Nem kellene mindenre felmentést keresni. Néhány évvel ezelőtt még csak a postai alkalmazottak vágták oda, hogy ne várjunk tisztességes munkát olyan fizetésért, amilyet ők kapnak.
Úgy látszik, hogy ma már a rablást, sőt a gyilkosságot is sokan azzal indokolják, hogy az elkövető fizetése alacsony. Ha így haladunk, tekintve, hogy nálunk a dolgozók kb. 80 százalékának alacsony a fizetése, nem csak a többmillió adócsaló, hanem hamarosan a többmillió gyilkos országa is leszünk.
Az áldozat foglalkozása pedig nem menti fel a gyilkosait. Annál rosszabb, hiszen úgy tűnik, hogy ez a rendőr igy illegális pénzvlátóval volt kapcsolatban.
Nezvál Béla | 2009. december 12. | 08:41:34
Hogy is van ez ?
"Zsebeiben nagy összegű készpénzzel MUNKÁBA INDULÓ" !!!
Talán bejegyzett foglalkozás a PÉNZVÁLTÓ, ráadásul idegen nemzetiségű személyeknek ???
Teljes természetességgel siklik át a cikkíró efölött, hiszen a múltkori hasonló áldozat gyermeke pl. önkormányzati óvodába jár(t?); akkor már normális "munka" ez kis hazánkban .
Mintha csak reszelni , vagy üvegezni járna valaki.
Laca, | 2009. december 12. | 07:14:28
Moderálási alapelvek- komment törölve -
irriga | 2009. december 12. | 06:02:47
innocent | 2009. december 12. | 01:18:08
Ha ha ha!
Köztudottan ...
Ez jó!
irriga | 2009. december 12. | 05:59:47
Speaker | 2009. december 11. | 22:56:49
Egyetértek.
A bűnözés a társadalom bármelyik csoportjában előfordul.
Lásd: pedofil papok.
csaszi/2 | 2009. december 12. | 02:25:37
Nem mintha okom kenne vedeni Nagyvilagi Focso urat de most lathatjuk a magyar tarsadalom aljank moraljat, gondolat menetet. Az o "nagyvilagisaga" a tipikus megnyilvanulasa a fenti balkani szintet is meghalado letszamu kasztnak, retegnek.
Csorikam o kozuluk valo. Hogyan tudna maskeppen kifejezni magat?
innocent | 2009. december 12. | 01:18:08
Moderálási alapelvek- komment törölve -
komszomol | 2009. december 12. | 00:28:47
"sydney | 2009. december 12. | 00:23:25
Minden becsületes emberért kár"
Egyetértek. A Nagyvilági Főcsőért nem lenne kár.
sydney | 2009. december 12. | 00:23:25
"Nagyvilági Főcső" - a minap megbántódtál, amikor megkérdeztem, hogy nem voltál-e bunkó (talán emlékszel - Rejtő nem Reich volt-e, kérdezted). Most megint bántanom kellene téged, mert vagy nem gondolkodsz és írod a hülyeségeket, vagy, ami rosszabb, tudatosan írsz. Mi az hogy nem kár az arabért? Minden becsületes emberért kár, legyen az rendőr-arab-cigány-kínai-zsidó, és minden becstelen emberért nem kár (ez sem igaz persze), legyen az rendőr-arab-cigány-kínai-zsidó. A tévútra tévedt embereket meg kell próbálni megjavítani, de ilyen hozzászólásokkal az nem megy. Csak végső esetben kell izolálni őket a becsületes társadalomtól. A rendőrség és a rendőrök 1 az 1-ben leképezik a társadalmat, van köztük is tisztességes és bűnöző is. Mint ahogy az orvosok és pszichológusok közt is. Tegnapi hír volt egy orvos őrizetbevétele, aki 200 ezerért leszázalékoltatott valakit falból, akinek a jövedelmét te és én és a többiek fizetik.
Nagyvilági Főcső | 2009. december 11. | 23:50:35
Ne izgulj a gyári munkások miatt,nem éheznek.A rendőré viszont egy speciális szakma, kellene hozzá valamiféle belső erkölcsi tartás vagy mérce,de legalább egy megfelelő szűrés, felvételkor.Ami az arabot illeti nem hinném hogy hasznára lenne a társadalmunknak bármilyen módon.Jellemző hogy az egyik támadóját sikerült késsel megsebesítenie,feltehetőleg ő sem a törvénytisztelet etalonja.
ujsagolvaso | 2009. december 11. | 23:38:30
Moderálási alapelvek- komment törölve -
komszomol | 2009. december 11. | 23:26:27
"Nagyvilági Főcső | 2009. december 11. | 23:14:31
Nem kár az arabért,nem különb a támadóinál"
Azért kéne valami korlátozó szabály abban a tekintetben, hogy csak emberek kommentelhetnek - vagy valami hasonló...
Nagyvilági Főcső | 2009. december 11. | 23:14:31
Hát ez nagy disznóság,nem tudom hogy jut ide egy rendőr hogy ilyen súlyos bűncselekményre vetemedjék.Nem kár az arabért,nem különb a támadóinál,de hogy egy rendőr...
lipitik | 2009. december 11. | 22:59:20
a holnapi hirek ugy fognak szolni, hogy "volt rendortiszt" kovetett el rablogyilkossagot. ami igaz. (volt mar ra pelda...)
Speaker | 2009. december 11. | 22:56:49
Nem értek egyet azzal, hogy egy ilyen esetből következtetéseket lehet levonni az egész rendőri testület erkölcsi állapotára.
roemer | 2009. december 11. | 22:45:19
Szégyen a sokszor méltánytalanul és sokat gyalázott testületre, ugyanakkor az eset jelzi az állomány erkölcsi állapotát.
Egyebekben a törvény tisztelete kicsiny hazánkban a lúzerek erénye. És a rendőr is e társadalom része.
|