kobakaba | 2010. január 22. | 09:14:55
Komolyan mondom, az emberi hülyeség csimborasszója ahogyan néhányan itt megnyilvánulnak. A kuruc.info-n azért rakják ki a bírók, ügyészek vagy éppen politikusok címét és telefonszámát, hogy ha éppen a Jobbik vagy a megszüntetett Magyar Gárdával kapcsolatban a szélsőségeseknek nem tetsző módon cselekszenek akkor meglehessen őket félemlíteni. Ha ez egy normális országban történne, a kuruc.info szerkesztőit úgy leültetnék, hogy a műanyag lakat rájuk rohadna. Hányhatnékom van attól, ahogyan néhányan ajnározzák a Jobbikot. A Jobbik szélsőjobboldali, fasiszta párt, a 21.század eszközeivel terjeszti az eszméit. Ez a valóság.
EgySimaOlvasó | 2010. január 21. | 11:13:09
Egyazisten | 2010. január 20. | 22:23:32
Nocsak! Végre egy tökéletes nick:)))
Jonnie | 2010. január 21. | 08:11:41
taxi | 2010. január 20. | 16:56:15
Tehát: mi a véleménye a Jobbikosoknak arról, hogy a kuruc.info felteszi bírók, ügyészek, közszereplők (legutóbb Boros Lajos) nevét, lakcímét, telefonszámát az oldalra, arra bíztatva az olvasókat, hogy fenygessék meg ezeket az embereket. Nekik milyen érzés lehet, hogy éjjelente halálos fenyegetéseket kapnak, hála a kuruc.infónak? A Jobbik több helyi oldaláról is elérhető a kuruc.info, ahol egyébként Hitler művei megrendelhetők, de Szálasit is dicsőítik. A Jobbik képviselőjelöltje pedig a kuruc.info egyik szerkesztője.
Bizonyítsd be! Addig ez csak duma. Ki tudja, lehet, hogy egymást fenyegetik, aztán mind veri a mellét, hogy üldözik. Hisz telefonja van, a számuk már közismert. Nem ez lenne az első eset, hogy hazudnak. Tudod: Öszödi beszéd, olajszőkítés stb.. Bizonyíték kell, nem duma.
Egyazisten | 2010. január 20. | 22:23:32
libertyMUC | 2010. január 20. | 10:50:28
voxhumána | 2010. január 20. | 10:36:19
"A Jobbik vezetésének is stílust kellene változtatnia. "
nem, a jobbikot meg kell szüntetni, vezetöit hágába kell küldeni emberiség elleni büncselekményekre felbújtás miatt.
Igen a Jobbik a munkára,a tisztességes politizálásra kimondott szó és tett utánni felelőség vállalásra való törekvése és a cigányterror elleni "harca" emberiség ellen elkövetett bűncselekményre való felbújtás...bezzeg a 20 ezer Ft alatti lopás/rablás (akkor erőszakkal is) megélhetési bűnözésre lefokozása 21. századi "modern" "liberális" gondolkodásra vall....:/
Egyazisten | 2010. január 20. | 20:08:53
egyetértek veled menora...:)
Egyazisten | 2010. január 20. | 17:52:20
elnézés a folyamatos újra postolásért...
Egyazisten | 2010. január 20. | 17:51:20
Hitler ominózus könyvéről csak annyit hogy attól h valaki elolvas 1 könyvet nem lesz neonáci ahogy a kisgyerek sem lesz micimackó ha elolvassa a könyvet..nem igaz? Szálasi Ferencről pedig inkább nem mondom el a véleményemet mert erről a blogról azonnali hatállyal kitörölnek..de személyesen adminok nélkül bárkivel megosztom...a kiadott címek telefonszámokkal kapcsolatban meg csak annyit tennék hozzá hogy ha valakinek nincs "vaj a füle mögött" akkor azt biztos nem fogják fenyegetni, itt van például Debrecen polgármestere..őt miért nem bántják pedig az ő lakcíme is nyílvános tudtommal..aki végzi a munkáját és jól végzi az nem fogja sosm fenyegetni az ember fia....
Toleranciahorror | 2010. január 20. | 17:48:48
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Egyazisten | 2010. január 20. | 17:28:33
Hitler ominózus könyvéről csak annyit hogy attól h valaki elolvas 1 könyvet nem lesz neonáci ahogy a kisgyerek sem lesz micimackó ha elolvassa a könyvet..nem igaz? Szálasi Ferencről pedig inkább nem mondom el a véleményemet mert erről a blogról azonnali hatállyal kitörölnek..de személyesen adminok nélkül bárkivel megosztom...a kiadott címek telefonszámokkal kapcsolatban meg csak annyit tennék hozzá hogy ha valakinek nincs "vaj a füle mögött" akkor azt biztos nem fogják fenyegetni, itt van például Debrecen polgármestere..őt miért nem bántják pedig az ő lakcíme is nyílvános tudtommal..aki végzi a munkáját és jól végzi az nem fogja sosm fenyegetni az ember fia....
Egyazisten | 2010. január 20. | 17:02:44
Hitler ominózus könyvéről csak annyit hogy attól h valaki elolvas 1 könyvet nem lesz neonáci ahogy a kisgyerek sem lesz micimackó ha elolvassa a könyvet..nem igaz? Szálasi Ferencről pedig inkább nem mondom el a véleményemet mert erről a blogról azonnali hatállyal kitörölnek..de személyesen adminok nélkül bárkivel megosztom...a kiadott címek telefonszámokkal kapcsolatban meg csak annyit tennék hozzá hogy ha valakinek nincs "vaj a füle mögött" akkor azt biztos nem fogják fenyegetni, itt van például Debrecen polgármestere..őt miért nem bántják pedig az ő lakcíme is nyílvános tudtommal..aki végzi a munkáját és jól végzi az nem fogja sosm fenyegetni az ember fia....
taxi | 2010. január 20. | 16:56:15
Nekem a Jobbikkal rengeteg problémám van, ezek közül az egyik a kuruc.infó-val fenntartott szoros kapcsolat. Azt gondolom mindenki tudja, hogy az említett oldal neonáci, illetve a nyilas eszmék népszerűsítését tűzte ki célul. Elég annyit mondani, hogy terrorban tartják azokat a közszereplőket, akik nem felelnek meg nekik: bírók, ügyészek, közszereplők (legutóbb Boros Lajos) kapnak halálos fenyegetéseket, mivel a kuruc.info kirakja nevüket, fényképüket, lakcímüket az oldalra, valamint bíztatja a náci olvasóikat a fenyegető SMS-ek, hívások megindítására. De Szálasi és Hitler (!!!) népszerűsítő könyveket is megvételre ajánl. A Jobbik pedig több oldalán is olvasásra ajánlja a kuruc.infót, valamint egyik képviselő-jelöltjük az a Novák Előd, aki szerkeszti is az a bizonyos oldalt... No comment.
Nem láttam, hogy bárki is reagált volna erre, pedig tényeket írtam le.
Tehát: mi a véleménye a Jobbikosoknak arról, hogy a kuruc.info felteszi bírók, ügyészek, közszereplők (legutóbb Boros Lajos) nevét, lakcímét, telefonszámát az oldalra, arra bíztatva az olvasókat, hogy fenygessék meg ezeket az embereket. Nekik milyen érzés lehet, hogy éjjelente halálos fenyegetéseket kapnak, hála a kuruc.infónak? A Jobbik több helyi oldaláról is elérhető a kuruc.info, ahol egyébként Hitler művei megrendelhetők, de Szálasit is dicsőítik. A Jobbik képviselőjelöltje pedig a kuruc.info egyik szerkesztője.
taxi | 2010. január 20. | 16:56:14
Nekem a Jobbikkal rengeteg problémám van, ezek közül az egyik a kuruc.infó-val fenntartott szoros kapcsolat. Azt gondolom mindenki tudja, hogy az említett oldal neonáci, illetve a nyilas eszmék népszerűsítését tűzte ki célul. Elég annyit mondani, hogy terrorban tartják azokat a közszereplőket, akik nem felelnek meg nekik: bírók, ügyészek, közszereplők (legutóbb Boros Lajos) kapnak halálos fenyegetéseket, mivel a kuruc.info kirakja nevüket, fényképüket, lakcímüket az oldalra, valamint bíztatja a náci olvasóikat a fenyegető SMS-ek, hívások megindítására. De Szálasi és Hitler (!!!) népszerűsítő könyveket is megvételre ajánl. A Jobbik pedig több oldalán is olvasásra ajánlja a kuruc.infót, valamint egyik képviselő-jelöltjük az a Novák Előd, aki szerkeszti is az a bizonyos oldalt... No comment.
Nem láttam, hogy bárki is reagált volna erre, pedig tényeket írtam le.
Tehát: mi a véleménye a Jobbikosoknak arról, hogy a kuruc.info felteszi bírók, ügyészek, közszereplők (legutóbb Boros Lajos) nevét, lakcímét, telefonszámát az oldalra, arra bíztatva az olvasókat, hogy fenygessék meg ezeket az embereket. Nekik milyen érzés lehet, hogy éjjelente halálos fenyegetéseket kapnak, hála a kuruc.infónak? A Jobbik több helyi oldaláról is elérhető a kuruc.info, ahol egyébként Hitler művei megrendelhetők, de Szálasit is dicsőítik. A Jobbik képviselőjelöltje pedig a kuruc.info egyik szerkesztője.
taxi | 2010. január 20. | 16:56:12
Nekem a Jobbikkal rengeteg problémám van, ezek közül az egyik a kuruc.infó-val fenntartott szoros kapcsolat. Azt gondolom mindenki tudja, hogy az említett oldal neonáci, illetve a nyilas eszmék népszerűsítését tűzte ki célul. Elég annyit mondani, hogy terrorban tartják azokat a közszereplőket, akik nem felelnek meg nekik: bírók, ügyészek, közszereplők (legutóbb Boros Lajos) kapnak halálos fenyegetéseket, mivel a kuruc.info kirakja nevüket, fényképüket, lakcímüket az oldalra, valamint bíztatja a náci olvasóikat a fenyegető SMS-ek, hívások megindítására. De Szálasi és Hitler (!!!) népszerűsítő könyveket is megvételre ajánl. A Jobbik pedig több oldalán is olvasásra ajánlja a kuruc.infót, valamint egyik képviselő-jelöltjük az a Novák Előd, aki szerkeszti is az a bizonyos oldalt... No comment.
Nem láttam, hogy bárki is reagált volna erre, pedig tényeket írtam le.
Tehát: mi a véleménye a Jobbikosoknak arról, hogy a kuruc.info felteszi bírók, ügyészek, közszereplők (legutóbb Boros Lajos) nevét, lakcímét, telefonszámát az oldalra, arra bíztatva az olvasókat, hogy fenygessék meg ezeket az embereket. Nekik milyen érzés lehet, hogy éjjelente halálos fenyegetéseket kapnak, hála a kuruc.infónak? A Jobbik több helyi oldaláról is elérhető a kuruc.info, ahol egyébként Hitler művei megrendelhetők, de Szálasit is dicsőítik. A Jobbik képviselőjelöltje pedig a kuruc.info egyik szerkesztője.
Egyazisten | 2010. január 20. | 16:47:00
Csak annyit szeretnék hozzá fűzni hogy a Jobbik a csak a "különös kegyetlenséggel elkövetett emberölés"-t büntetné halálbüntetéssel, illetve akinek ennyire a száján van a "fasiszta" és "náci" szavak azok magyarázzák már el nekem Google, értelmező kéziszótár és minden más segédeszköz nélkül hogy mi e két szó közti különbség....a politikusokat pedig személy szerint "ballépéseikért" simán börtönbe csuknám vagy teljes vagyon elkobzással sújtanám...
Jager László | 2010. január 20. | 15:30:47
Azért a butaságnak is van határa,bár 2 centi!!
Remélem nem fogtok koktéllal üdvözölni?
NEM KELL MEGFÉLEMLENÍTENI!!!
ÍRJATOK A KURUCZ INFÓBA ÉS NE A "SZERETETT NOL-ba".
REMÉLEM MEGIGÉRITEK!?
JÓ GYEREKEK VAGYTOK???? HÁT BUTÁK!!!!!!
J.L. JOBB,BAL,JOBB,BAL,BAL,BAL, BAL,BAL..............
csavisz | 2010. január 20. | 14:57:44
Jager László és még TI mondjátok szélsőségesnek a Jobbikot!Csak úgy habzik a szátok a gyűlölettől!Vagy talán a félelemtől acsarkodtok?Féltek a beigért felelöségre vonástól?
Jager László | 2010. január 20. | 14:42:23
nem semmi!!!
Keserves lehet ilyen embernek az élete.
ÉN SZÉP HOSSZÚ JOBB ÉLETET KÍVÁNOK NEKI!!! SZERETETTEL AKI NEM JOBBOLDALI!!!!
MONDHATNÁM BALOLDALI!!
J.L.
HÁT AZÉRT SZEBBEN IS ÍRHATNÁL,MERT ÉN ILYENEKET NEM MONDTAM!!!
AZÉRT NEM FÉLEK!!!!!!!!!!
CSÓKOLOM ÉDESANYÁDOT!!!!!
csavisz | 2010. január 20. | 14:20:22
"REMÉLEM MEGÉRED A JOBB JŐVÓT"
Ha nem csinálunk semmit,csak tunyulunk és jobb nekünk a sz@rba akkor még az unokáim sem!
Jager László | 2010. január 20. | 14:13:31
aki nem semmi,továbbra sem lesz semmi.
Ha vezérigató voltál ,buta vagy.Ha portás,nem leszel VEZÉRIGAZGATÓ!!!
SZEBB ,JOBB JÖVŐT!!!
REMÉLEM MEGÉRED A JOBB JŐVÓT!??
J.L.
csavisz | 2010. január 20. | 14:08:09
Tisztelt nyugdíjasok ne dőljetek be se az fidesznek sem az mszp-nek,nekik csak most vagytok fontosak!Ti vagytok a Nemzet lelke,ti mutattok példát az új nemzedéknek,ti segítitek az anyukákat akiket gyermeknevelés helyett dolgozni kényszerítettek!
A Hazának fontosak vagytok!
Szebb jövőt!
nasacom | 2010. január 20. | 14:07:29
unalmas ez a fasisztázás. inkább olvassa végig mindenki a programot, aztán vitassa meg a jobbikkal, mit kell kijavítani a programon. ezeket később úgyis meg kell szavazni. vagy megszavazzák vagy nem. szerintem elég sok, mindenki számára elfogadható pont van benne. gondolom az a cél hogy mindenki jól járjon nem? annak semmi értelme, hogy csak azért ne fogadjanak el valamit mert a jobbik találta ki. jajj fúj csúnya bácsik meg nénik. korában írta valaki, nem érdekli hogy trianon miatt egy csomó területet elvettek. természetesen eldöntheti mi érdekli mi nem. de legalább ne hangoztassa ezt úgy, hogy jelenleg igen sok magyar él a jelenlegi határokon kívül, akik nem a maguk urai. kénytelen vagyok csúnyát mondani: aki így gondolkozik az marharépa. ha neki is lennének határon túli rokonai vagy barátai lehet másképp gondolkodna.
Gesztenye7 | 2010. január 20. | 13:56:54
Nem semmi:Nem a magyar előírásoknak megfelelően alakitották ki a metrókocsik vész kijáratát a franciák... Nem gyártottuk vesszük.
V for vendetta | 2010. január 20. | 13:52:20
Moderálási alapelvek- moderált komment -
kt vlbn rdkl Jbbk prgrmj, z n nnn Nphzgsgbl tjkzdjn! tljs vlszts prgrm mndnk szmr lrht, ltltht s nymttht!
http://www.jbbk.h/sts/jbbk.h/dwn/Jbbk-prgrm2010GY.pdf
Szbb Jvt!
Jager László | 2010. január 20. | 13:44:25
REMÉLEM. TE BIZTOS NAGY NYUGDÍJAS VAGY!!!
VAGY DOLGOZOL,HÁT KEDVES DOLGOZZÁL 80 éves korig!!!
ÖRÜLÖK NEKI KEDVES CSAVISZ!! Nostradamus/a,e/
V for vendetta | 2010. január 20. | 13:34:57
Moderálási alapelvek- komment törölve -
V for vendetta | 2010. január 20. | 13:32:31
Moderálási alapelvek- komment törölve -
csavisz | 2010. január 20. | 13:29:50
Igaz,hogy nincs mercim és nem kapok mindent ingyen mint egyes "polgártársaink"kik már azért is pénzt kapnak,ha rendszeresen hordják a gyerekeiket óvodába!
csavisz | 2010. január 20. | 13:25:38
"REMÉLEM A SZOCIÁLIS SEGÉLYT FELVETTÉTEK!!!"
Magadból indulsz ki?15 éve dolgozok,két gyereket nevelek,és büszke vagyok rá,hogy még soha nem álltam sorba szociális segélyért!A mi családunkba ne szokás!
csavisz | 2010. január 20. | 13:18:34
Jager László te kiabálsz itt állandóan!
Caps Locky László:D:D:D Találó név:D
Jager László | 2010. január 20. | 13:10:04
Imádom azokat akik fenyegetnek!
biztosan jobb érzésű hun gyerekek.
RETTENETESEN MEGIJEDTEM!!!!
CSAK NEM MOLOTOV KOKTÉLLLAL FENYEGETTEK!!!!????
SAJNÁLLAK BENNETEKET!!!!
REMÉLEM A SZOCIÁLIS SEGÉLYT FELVETTÉTEK!!!
AMÚGY PRIMITÍVEK VAGYTOK,AKÁRHA VALAMILYEN BUTA EGYETEMET IS VÉGEZTETEK!!!!!!!
J.L.
grogggil | 2010. január 20. | 13:00:09
nem semmi | 2010. január 20. | 12:54:48
:) Vigyázz, egy szavazólapot lehet rontani...nálam is necces az első, mert pl. LibertyMUC-ra fogok gondolni, így az első lapon a Jobbik-karikában gyanús, hogy úgy kilyukasztom a papírt, hogy egy rakott szénásszekér átfér majd rajta...
grogggil | 2010. január 20. | 12:56:11
Jager László | 2010. január 20. | 12:48:48
Caps Lock szigetek, esetleg??
grogggil | 2010. január 20. | 12:51:44
LibertyMUC figyelmébe!
A dolgok jelenleg nem abba az irány haladnak (elképesztő sebességgel,...teszem hozzá) hogy te rendelkezz arról, ki megy börtönbe; az elmúlt két évtizedben azt kiharcoltátok, hogy: ki nem menjen börtönbe..ennek egyik tragikus folyománya a mai C-helyzet.
Úgyhogy: nyugi, nem te alakítod a folyamatokat (ápr.-tól még annyira sem, mint ma még)! És ez engem nagy-nagy örömmel tölt el!
Gesztenye7 | 2010. január 20. | 12:51:12
Kínában egy gyerekes család modell van, 2009.-ben mikor összedőltek az iskolák a szülőknek engedélyt kellett kérni, nincs gyerek csak egy legyen.
Jager László | 2010. január 20. | 12:48:48
nem semmi.
remélem a tavaszt bangladesben töltöd!!!!
REMÉLEM NEM AMERIKÁBAN.
no egy kicsit elvetettem a sulykot mátésszalkát,mert ott szeretnéd!!
HA NEM AKKOR HAWAIN!!!!
Légyszives VÁLASSZ!!!??????
J.L.
Gesztenye7 | 2010. január 20. | 12:47:16
Menora:Felőlem bevezethetik Magyarországon a halál büntetést, de halálra csak olyat ítéljenek aki valóban elkövette a büncselekményt, egy bünöző az bünöző, de ha nem csinált vérfürdőt azért felakasztani, mert bünöző?
weatherby | 2010. január 20. | 12:40:26
Moderálási alapelvek- komment törölve -
grogggil | 2010. január 20. | 12:36:06
folyt.:
...ekkor H. Teréz „kö...g magyar, ro...t magyar, megölünk!” felkiáltással segítséget hívott. Erre több cigány szaladt ki a környező házakból, és a főiskolás után futottak. Utolérve őt „Ro...t magyarok! Rasszisták! Ro...t sz.....ek vagytok!” szavakat kiabálva H. Gyula, R. Ferenc és R. Gábor beszorította K. Gergelyt a kollégium épülete mellett található egyik beugróba, majd ott több alkalommal megkísérelték megütni, a sértett azonban az ütéseket folyamatosan hárította, majd ismét elkezdett szaladni az iskola felé, de a vádlottak utolérték őt – áll a vádiratban. A kollégium előtt megverték, majd amikor bemenekült az épületbe, utána akartak menni, és azt kiabálták, hogy megölik. A vádlottak cselekményének a rendőrök megérkezése vetett véget.
Gesztenye7 | 2010. január 20. | 12:32:24
Szvori: Én azt írtam, hogy a magyar mezőgazdaságot és az ehhez kapcsolódó élemmiszer ipart érdemes lenne fejleszeni, mert ezzel a munkanélküliség is csökkenhetne és az élelmiszeripari termékek az EU-n kívül is eladhatóak, van rá fizető képes kereslet, nem szóltam pártokról és a (mező)gazdaság tönkretételétől.
grogggil | 2010. január 20. | 12:28:33
Rasszista bűntett miatt emelt vádat az ügyészség az ellen az öt józsefvárosi cigány ellen, akik tavaly szeptemberben a Budapesti Műszaki Főiskola egyik hallgatóját megverték és szidalmazták azért, mert magyar – tudta meg a Magyar Hírlap. Skoda Gabriella, a Fővárosi Főügyészség szóvivője megerősítette információnkat, és elmondta: a VIII. kerületi ügyészség R. János és négy társa ellen társtettesként elkövetett, közösség tagja elleni erőszak miatt a Pesti Központi Kerületi Bíróságra nyújtott be vádiratot. A vádlottak száma nem végleges. Gulyás Imre alezredes, a fővárosi rendőrség szervezett bűnözés elleni osztályának vezetője elmondta: a napokban újabb két embert hallgattak ki gyanúsítottként az ügyben, ezért esetükben a vizsgálatot elkülönítették az alapügytől.
A vádirat szerint R. János tavaly szeptember 23-án délelőtt, a VIII. kerületi Horváth Mihály tér és Német utca kereszteződésénél K. Gergely főiskolai hallgatót, minden indok nélkül megtámadta. A sértett lefogta a gyanúsított két karját, majd megkísérelt továbbhaladni a Budapesti Műszaki Főiskola felé, a Tavaszmező utcában. R. János a társaságában lévő H. Terézzel követni kezdte a főiskolást, közben folyamatosan szidalmazta őt, és azt kiabálta, hogy „ro..t sze...láda, te b..i magyar, mit képzelsz magadról, hogy mersz bejönni az én utcámba”. Mindeközben H. Teréz K. Gergely mögé lépett, megfogta a nyakát, és kétszer-háromszor ököllel a hátára ütött. A sértett a fogásból kiszabadulva futásnak eredt, ekkor H. Teréz „kö..g
grogggil | 2010. január 20. | 12:26:33
Akár tetszik, akár nem, a Jobbik a tragikus méreteket öltő C-bűnözés miatt erősödött meg, illetve fog még sokkal jobban megerősödni...aki ezt nem képes tudomásul venni, becsapja saját magát is, ha ballib "véleményformáló", akkor még másokat is..
A hadsereget pedig azért is kell fejleszteni, mert nem kizárt, hogy rövidesen belföldön is szükség lesz rá, ha a felheccelt hordák támadásba lendülnek...következő hozzászólásban linkelem, mire gondolok..
Jager László | 2010. január 20. | 12:22:07
BOCSÁNAT NEM CSŐDTÖMEG!!
Itt van MEGINT EGY ÚT,CSAK NEM KELL EL...szúrni!!!
Ki FOGJA EL ...vakcinázni!?
HÁT KÉREM A KÖVETKEZŐ KORMÁNY,HA NEM SIKÍTVA BUTA!!!!
J.L.
weatherby | 2010. január 20. | 12:19:26
"aki nem akar dolgozni, ne is egyék" mondat ismerős, a nagy Lenin-től származik. Helyes, egyébként a tegnapelőtti oroszlányi gyilkosság is igazolja a csendőrség létjogosultságát, hiszen a lezüllött, nem működő mai rendőrség morális újjáépítése gyakorlatilag már lehetetlen. S igen, pl. az oroszlányi gyilkosok közül legalább egyet, kettőt fel kellene akasztani. A világ legdemokratikusabb országában, az USA-ban korhatár nélkül kivégzik, aki megérdemli. Igaz ott nincs európai unió és obdusman sincs.
Jonnie | 2010. január 20. | 12:19:02
libertyMUC | 2010. január 20. | 12:00:23
az hogy demokráciánk nem tökéletes nem újdonság. a baj csak az a jobb szélen, hogy ök nem ezt a "rendszert" akarják tökéletesíteni, hanem rombolni. demokratikus jogaikra hivatkozva akarják magát a demokráciát megszüntetni. azt gondolják ez ravasz. nézöpont kérdése. szerintem eléggé átlátszó és ostoba magatartás. és ráadásul teljesen esélytelen. de csak próbálkozzanak: minden álarc lehull egyszer és akkor ránk vicsorog majd a nácik valódi ocsmány pofája.
És lényegében erről szól a demokrácia. Ha a többségnek Jobbik kell, Jobbikot kap, ha Fidesz/MSZP/stb, akkor meg azt kapja. Mindegy, hogy Gandhi, Hitler, vagy Kovács Ödönke. Azt választanak, akit akarnak.
apollonius | 2010. január 20. | 12:09:05
már épp elég a helybenjáró sárdagasztásból!!! Ugy látszik a jobbikon kívűl senki sem mer elindulni a változás útján!!!
Az ő programjuk se tökéletes,az biztos,de ,hogy most már mozdulni kell az tuti!!
csavisz | 2010. január 20. | 12:04:02
libertyMUC és mennyiben érzed magad különbnek egy "nácinál" az ilyen gyűlöletbeszéd és rágalmazás után????????????
sandor1 | 2010. január 20. | 12:03:56
Moderálási alapelvek- komment törölve -
smicek61 | 2010. január 20. | 12:03:17
Csavisz uram!Libertyvel,ne vitázz,állítolag Ő a Mohácsi Viki!Tudod,aki szerint a Cosma megérdemelte amit kapott,mert biztos cgányozott!!Azt is emlegetik,hogy nem a Mhácsi,hanem a kis GUSZTOS,akinek az apukája a JEHU nevü "blogtársunk"??!!:-DDDDDD
csavisz | 2010. január 20. | 12:02:00
libertyMUC hol van itt szó felsőbbrendűségről,hol van itt szó fasizmusról?
Te vagy a bűnöző én tőrvénytisztelő vagyok ,vajon te is?
libertyMUC | 2010. január 20. | 12:00:23
Jonnie | 2010. január 20. | 11:49:37
az hogy demokráciánk nem tökéletes nem újdonság. a baj csak az a jobb szélen, hogy ök nem ezt a "rendszert" akarják tökéletesíteni, hanem rombolni. demokratikus jogaikra hivatkozva akarják magát a demokráciát megszüntetni. azt gondolják ez ravasz. nézöpont kérdése. szerintem eléggé átlátszó és ostoba magatartás. és ráadásul teljesen esélytelen. de csak próbálkozzanak: minden álarc lehull egyszer és akkor ránk vicsorog majd a nácik valódi ocsmány pofája.
libertyMUC | 2010. január 20. | 11:56:40
csavisz | 2010. január 20. | 11:48:43
"Meg sem hallgatod a mást és már véleményt is formálsz?"
a fasizmus nem vélemény, hanem büntett. amit eddíg itt magadból kibüfögtél teljesen egyértelmüvé teszi: te is bünözö vagy.
"Ez a liberalizmus?"
ki beszélt itt liberalizmusról? az antifasizmus nem a liberálisok kiváltsága, hanem a tisztességes emberek világnézetének része. politikai hovatartozásuktól függetlenül.
a jobbik bandája pedig minden, csak nem antifasiszta:)..
csavisz | 2010. január 20. | 11:54:16
libertyMUC és mennyiben érzed magad különbnek egy "nácinál" az ilyen gyűlöletbeszéd és rágalmazás után?
creal | 2010. január 20. | 11:53:22
Na, formálódik már az új ördög! A régit ismerik ugye? Bányái voltak és négyezer hold szőlője Hegyalján.Sőt! Még hazudott is!
Jonnie | 2010. január 20. | 11:49:37
libertyMUC | 2010. január 20. | 11:40:37
szóval dugjátok a fasiszta céljaitokat oda ahol normális ember papírtekercset használ.
Kifogytál az érvekből fasiszta?
hogy nem volt még a demokratikus magyarországon olyan piszkos, alattas politika "erö" mint ez a fanatikus, radikális, de igen nagypofájú újnyilas kisebbség.
Demokratikus Magyarország? Nem emlékszel kis buta fasiszta? Várj csak, segítek:
"Nincsen sok választás. Azért nincsen, mert elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon. Európában ilyen böszmeséget még ország nem csinált, mint amit mi csináltunk. Meg lehet magyarázni. Nyilvánvalóan végighazudtuk az utolsó másfél-két évet. Teljesen világos volt, hogy amit mondunk, az nem igaz."
bagoj | 2010. január 20. | 11:48:47
Moderálási alapelvek- komment törölve -
csavisz | 2010. január 20. | 11:48:43
"jobbi-kuss adolfnyaló nácibanda,ocsmány, rasszista, nemzetiszocialista, embertelen"És te most fröcsögsz a gyűlölettől!Ez a liberalizmus?Meg sem hallgatod a mást és már véleményt is formálsz?Jól csinálod sok ilyen kell az mszp-nek meg a fidesznek és a Jobbik nyeri a választást!
libertyMUC | 2010. január 20. | 11:45:40
voxhumána | 2010. január 20. | 11:19:31
"A Jobbik itt van, létezik és jövőre tetemes szerepet játszhat életünkben."
a tiedben lehet hogy ilyen náci tetvek játszanak szerepet, de ez a te bajod.
a kloákák büze is itt van, de nem játszik szerepet az ország életében. ez ugyanaz a kategória, mint a jobbik.
átmeneti fenomén a magyar nácik elöretörése. idö kérdése és ök is be fogják bizonyítani, hogy nem volt még a demokratikus magyarországon olyan piszkos, alattas politika "erö" mint ez a fanatikus, radikális, de igen nagypofájú újnyilas kisebbség.
roemer | 2010. január 20. | 11:42:33
"Arra kell törekednünk,hogyha lehet, hagyja magát, egy normális, aránylag elfogadható Radikális Párt útjára térítsük."
A Jobbiknak Esze Ágában Sincs Egy Aránylag Elfogadható Radikális Párt Útjára Térülni.
voxhumána Azért Te Csak Próbálkozz!
jehu | 2010. január 20. | 11:42:08
voxhumána | 2010. január 20. | 11:36:34
Jessz, micsoda álszent, szerzőjét bornírtnak láttató, valójában nyilas párti ócska duma!
voxhumána | 2010. január 20. | 11:41:26
csavisz!
Kösz! Talán még nem menthetetlen a helyzet.
libertyMUC | 2010. január 20. | 11:40:37
csavisz | 2010. január 20. | 10:55:28
"libertyMUC ti nem a Jobbiktól féltek,hanem attól,hogy összefogja az embereket és célt ad nekik,mindegy milyet de ad egy közös célt!"
ki fél itt? senki. a jobbi-kuss mocskot is lemossuk a nemzet becsületéröl.
egy cél nem attól jó, hogy közös, hanem attól hogy nemes. a jobbi-kuss adolfnyaló nácibanda céljai pedig minden, csak nem "nemes": ocsmány, rasszista, nemzetiszocialista, embertelen és hatalmas károkat okoz már most is az országnak és nemzetnek.
szóval dugjátok a fasiszta céljaitokat oda ahol normális ember papírtekercset használ.
voxhumána | 2010. január 20. | 11:36:34
Borzasztó lenne, ha a Jobbikkal szemben kialakulna egy gyűlölködő, hisztérikus, uszító tábor. Ez ugyanolyan ellenszenves, lenne a normális közvélemény számára, mint akit gyaláznak. Az egyszerű magyar állampolgár végképp megzavarodna, megutálná a politikát, a politikusokat.
csavisz | 2010. január 20. | 11:27:19
voxhumána | 2010. január 20. | 11:19:31
Jé egy értelmes ember!
szvori | 2010. január 20. | 11:26:04
Gesztenye7 | 2010. január 20. | 10:23:00
Sok a "lenne".
A magyar (mező)gazdaságot véleményem szerint nem egyes pártok, hanem az 1990 utáni ÖSSZES politikai párt vitte padlóra. Ki-ki a maga szimpátiája és értékítélő képessége alapján döntse el, szerinte melyik milyen mértékben felelős.
voxhumána | 2010. január 20. | 11:19:31
libertyMUC! Nem veszed észre, hogy szóhasználatod,kifejezés módod, modorod ugyanaz, amit a Jobbiknál sérelmezünk? A Jobbik itt van, létezik és jövőre tetemes szerepet játszhat életünkben. Arra kell törekednünk,hogyha lehet, hagyja magát, egy normális, aránylag elfogadható Radikális Párt útjára térítsük.
Jonnie | 2010. január 20. | 11:17:40
libertyMUC | 2010. január 20. | 10:50:28
igen, ez a jobbik. agresszív, intoleráns, ellentmodásos, ideológiailag zavart, program nélküli p@tkányok bandája. az ilyenek ne várjanak el "toleranciát" az antifasiszta ellenfelektöl. újnyilasokat, rasszista tetveket nem fogunk tolerálni. börtönben van a jobbik helye.
---Tehát mindenkit tolerálsz, aki azt mondja amit te. Mindenki más, nevezhetjük fasisztának is azt börtönbe. Nem egyszerűen FASISZTA VAGY, hanem még képmutató is!!!!!!! :DDDDDD
aki meg "rendért" kiabál, az ne felejtse el, hogy adolf is ezzel a maszlaggal etette be németországot. bedöltek neki, az eredmény ismeretes. ne hidd egy szavát se annak, aki nemzeti alapon akar politizálni (vagy csak inkább provokálni.)
---Meg a sz*rból emelte ki Németországot a háború után.
csavisz | 2010. január 20. | 11:15:05
bertife | 2010. január 20. | 11:13:01
Akkor most ki a náci?!
bertife | 2010. január 20. | 11:13:01
Moderálási alapelvek- komment törölve -
csavisz | 2010. január 20. | 11:09:05
Jager László | 2010. január 20. | 11:05:01
Ha nem hiszel abban amit itt leírsz,mi értelme van az egésznek?
Jager László | 2010. január 20. | 11:05:01
Hinni a templomban kell. A boltban hittel nem lehet fizetni.
Gondolom ezzel egyetértesz!
Hittel gazdaságot sem lehet fejleszteni,bár "ORBÁN VIKTOR A NAGY KÖZGAZDÁSZ EZT HIRDETI".
VAN AKI BEVESZI!!!!!!!????
J.L.
voxhumána | 2010. január 20. | 11:03:23
A csendőrég egy modernizált változatának visszaállításában egyetértek. A csendőrég folyamatosan járőröző, gyalogos, lovas, motorizált egységei hatékonyan tudnák szavatolni a vidék biztonságát. A statikus, helyhezkötött körzeti megbizotti rendszer csődöt mondott. A városi rendőr mentalitása se való vidékre.
xanadu | 2010. január 20. | 11:00:51
smicek61 | 2010. január 20. | 10:54:45
Egyenlő a mérce akkor, ha Morvai Krisztina a palesztin nők részvételét hiányolja az izraeli Knesszetbe valamint a cigány nők részvételét a Magyar Köztársaság Parlamentjében.
xanadu | 2010. január 20. | 10:58:05
Gesztenye7 | 2010. január 20. | 10:53:07
A multik boldogan vennék a magyar árút, ha eltudnák adni a magyar vevőnek.
De mivel verseny van, így egyik nagyárúház sem engedheti meg, hogy a drágább magyar terméket tartsa. Ugyanis a magyar vásárló nem a gyártó nemzetiségét, hanem az árcédulát nézi.
És átmegy a másik boltba vásárolni ...
Gesztenye7 | 2010. január 20. | 10:56:58
Kaiser Ede egy példa arra,hogy a magyar igazság szolgáltatás kivégezte volna egy olyan büncselekményért amit el sem követett,nem arra gondoltam, hogy nem bünöző.
csavisz | 2010. január 20. | 10:55:28
libertyMUC ti nem a Jobbiktól féltek,hanem attól,hogy összefogja az embereket és célt ad nekik,mindegy milyet de ad egy közös célt!
smicek61 | 2010. január 20. | 10:54:45
Liberty!Tudod,az egyenlő mérce!!!!Kik nem jutnak el soha a hágai bíróság elé!???
Gesztenye7 | 2010. január 20. | 10:53:07
Xanadu: Vannak akik a külföldi multikat szidják (Tesco,Metro)ezekre gondoltam,hogy több magyar terméket forgalmazhatnának. De ha kivonulok bevonulok a parlamentbe ez se jó az se jó akkor ez van és nincs olyan törvény a multik ellen ami ott(Szlovákia) van.
csavisz | 2010. január 20. | 10:50:58
"A kérdés az, mitől függ a magabiztosság, hogy hatékonyan intézkedhessen?"
A megfelelő politikai és társadalmi háttértől!
libertyMUC | 2010. január 20. | 10:50:28
csavisz | 2010. január 20. | 10:22:55
"Hitet,hogy jó Magyarnak lenni és a hit ösztönzi a cselekedetet és Magyarország méltó lesz,régi nagy híréhez!"
jaj, ne már. csöpögös, bugyuta nacionalizmus. attól eltekintve, hoyg hinni csak a templomban lehet, a kérdés csak az hogy a jobbiknak melyik magyarország "nagy híre" érdekes. gondolom a szálasi féle magyarország az, ami nekik szimpatikus.
nekem nem. és magyarország min. 90%-ának sem.
voxhumána | 2010. január 20. | 10:36:19
"A Jobbik vezetésének is stílust kellene változtatnia. "
nem, a jobbikot meg kell szüntetni, vezetöit hágába kell küldeni emberiség elleni büncselekményekre felbújtás miatt.
"A szellemi képességekben talán nem lenne kivetnivaló."
persze. az nincs is nekik. azon nem lehet kivetnivaló.:)
"A megszólalások aggresszivitása, kihívó módja, minden tolerancia hiánya, ellentmondást nem tűrő arrogancia még a legmegértőbb emberekben is visszatetszést kelt. "
igen, ez a jobbik. agresszív, intoleráns, ellentmodásos, ideológiailag zavart, program nélküli p@tkányok bandája. az ilyenek ne várjanak el "toleranciát" az antifasiszta ellenfelektöl. újnyilasokat, rasszista tetveket nem fogunk tolerálni. börtönben van a jobbik helye.
aki meg "rendért" kiabál, az ne felejtse el, hogy adolf is ezzel a maszlaggal etette be németországot. bedöltek neki, az eredmény ismeretes. ne hidd egy szavát se annak, aki nemzeti alapon akar politizálni (vagy csak inkább provokálni.)
voxhumána | 2010. január 20. | 10:49:21
A Jobbiknak egy sarkalatos kérdésben okvetlenül színt kell vallania. Elismeri, vállalja, pártolja, elősegíti-e az EU tagságot, vagy sem. Amennyiben nem, úgy semmi esélye se lehet,hogy számottevő szerepet játszhasson az ország életében. Mi már egyszerűen nem létezhetünk az EU nélkül.
csavisz | 2010. január 20. | 10:49:11
taxi volt tegnap egy kérdésem,honnan írsz?
Jonnie | 2010. január 20. | 10:45:40
nucleus | 2010. január 20. | 09:51:31
Én úg vélem, hogy egy (gyakorlatra és elméletre egyaránt) jól kiképzett rendőri állomány rendelkezik azzal a magabiztossággal, hogy a jogrendnek megfelelően egyaránt hatékonyan tudjon intézkedni a megélhetési és a kemény cigány-(és magyar) bűnözés, a fehérgalléros bűnözés (lásd pártok), és a tüntető/randalírozó bűnözés ellen. Ezen a profizmus biztosan segíthet egy csomót, bár nem oldja meg, ebben tökéletesen egyetértek.
A kérdés az, mitől függ a magabiztosság, hogy hatékonyan intézkedhessen?
taxi | 2010. január 20. | 10:35:34
Most megfogtál. ezek szerint többet olvasod a kurucinfót, mint én. Támogatod is őket?
xanadu | 2010. január 20. | 10:44:12
Egyértelműen szigorítani kell az állami pénzek szétosztásását.
És nemcsak a segélyek esetében.
xanadu | 2010. január 20. | 10:42:29
Gesztenye7 | 2010. január 20. | 10:23:00
De meglehet állapodni a hazai kereskedőkkel.
Ehhez csak olyan ár kell, mint pl. Szlovákiából kapnak.
Az jó árhoz ellenben a negy üszemek kell támogatni és megszüntetni mindenféle kiskapus trükközést, feketegazdálkodsát a mezőkatyvaszban.
smicek61 | 2010. január 20. | 10:41:15
Taxi! Vigyáz arra,hogy miket állitasz,mert a Novák ellen még mindíg nincs bizonyíték!Még a végén beperel!:-)
Gesztenye7 | 2010. január 20. | 10:41:02
Például az átkosban egy barna bőrü is tudta, hogy hány napot kell a munkahelyen eltölteni, hogy a családi pótlékot megkapja. Akkor,ha a szakképzettségének megfelelő munkát nem fogadja el a segélyezett akkor nincsen segély.
voxhumána | 2010. január 20. | 10:36:19
A Jobbik vezetésének is stílust kellene változtatnia. A szellemi képességekben talán nem lenne kivetnivaló. A megszólalások aggresszivitása, kihívó módja, minden tolerancia hiánya, ellentmondást nem tűrő arrogancia még a legmegértőbb emberekben is visszatetszést kelt.
taxi | 2010. január 20. | 10:35:34
Nekem a Jobbikkal rengeteg problémám van, ezek közül az egyik a kuruc.infó-val fenntartott szoros kapcsolat. Azt gondolom mindenki tudja, hogy az említett oldal neonáci, illetve a nyilas eszmék népszerűsítését tűzte ki célul. Elég annyit mondani, hogy terrorban tartják azokat a közszereplőket, akik nem felelnek meg nekik: bírók, ügyészek, közszereplők (legutóbb Boros Lajos) kapnak halálos fenyegetéseket, mivel a kuruc.info kirakja nevüket, fényképüket, lakcímüket az oldalra, valamint bíztatja a náci olvasóikat a fenyegető SMS-ek, hívások megindítására. De Szálasi és Hitler (!!!) népszerűsítő könyveket is megvételre ajánl. A Jobbik pedig több oldalán is olvasásra ajánlja a kuruc.infót, valamint egyik képviselő-jelöltjük az a Novák Előd, aki szerkeszti is az a bizonyos oldalt... No comment.
Nem láttam, hogy bárki is reagált volna erre, pedig tényeket írtam le.
Tehát: mi a véleménye a Jobbikosoknak arról, hogy a kuruc.info felteszi bírók, ügyészek, közszereplők (legutóbb Boros Lajos) nevét, lakcímét, telefonszámát az oldalra, arra bíztatva az olvasókat, hogy fenygessék meg ezeket az embereket. Nekik milyen érzés lehet, hogy éjjelente halálos fenyegetéseket kapnak, hála a kuruc.infónak? A Jobbik több helyi oldaláról is elérhető a kuruc.info, ahol egyébként Hitler művei megrendelhetők, de Szálasit is dicsőítik. A Jobbik képviselőjelöltje pedig a kuruc.info egyik szerkesztője.
Erről mi a véleményetek? Mert a Jobbik sokak szerint nem egy rasszista, nyilas eszméket terjeszt
staropramen | 2010. január 20. | 10:35:31
Ezektől ennyire telik.Szóljon aki meg van lepődve.Ez valóban egy komplett elmeosztály.
csavisz | 2010. január 20. | 10:35:19
Kaiser Ede egy ma született bárány?Nem lopott,rabolt,fenyegetett senkit?
lezse | 2010. január 20. | 10:34:54
Én úgy gondolom, hogy ez az egész kisértetiesen hasonlít az 1933-as náci hatalomátvételhez. Nemzeti Gárda, halálbüntetés, vasfegyelem - szépen radikalizálódik ez az ország. Aztán eljutunk odáig, hogy vagonra ültetjük a cigányokat és "exportáljuk" Szibériába, vagy éppen belelőjjük őket a Dunába. Valóban ez kell Magyarországnak 2010-ben? Tényleg ennyira barom a magyar, hogy meg lehet eteni ezzel a Jobbik féle maszlaggal???? Valóban megoldást kell találni a problémákra, de nem a Vona-féle módszerekkel!!! Ja és még valami: engem 90 évvel Trianon után qrvára nem érdekel, hogy elcsatolták tőlünk az egykori nagy Magyaroszág kétharmadát! Lépjünk már túl ezen az egészen! Ennyi erővel Olaszország az egész Dunántúlt követelhetné magának, mondván, hogy az egykori Nagy-Olaszország (értsd: Római Birodalom) része volt. Az biztos, ha ez a szélsőjobbos őrület hatalomra kerül, a magát normálisnak gondoló embernek nem lesz nyugta és maradása Magyarországon!
csavisz | 2010. január 20. | 10:32:01
Gesztenye7 | 2010. január 20. | 10:26:40
Azok akik a segélyért felajánlott munkát nem fogadják el, nem közveszélyesek?
Gesztenye7 | 2010. január 20. | 10:31:52
A halál büntetésről: Ha halál büntetés lenne Kaiser Edét a móri mészárlás miatt már kivégezték volna.
Gesztenye7 | 2010. január 20. | 10:26:40
Ma a vállalkozói szférában annyi dolgozót foglalkoztatnak ammennyire feltétlenül szükség van. A Kádár rendszerben teljes foglalkoztatottság volt, ha nem dolgoztál közveszélyes munkakerülő lettél és mondjuk Budapestről kitiltottak.
voxhumána | 2010. január 20. | 10:23:23
Kell egy Radikális Párt! Ennek csírái fellelhetők a Jobbikban, tekintettel programtervezetére. Azoban, hogy komolyan vehessük, elsősorban külső, formai dolgokban meg kell újúlnia. Meg kell szabadulnia attól a látszattól, hogy lumpen elemek, a csőcselék, futball huligánok és egyéb kétes elemek gyüjtőhelye.
Gesztenye7 | 2010. január 20. | 10:23:00
szvori:Magyarországon voltak és vannak olyanok akik azt mondják, hogy nem az a lényeg,hogy Fideszes vagy MSZP-s vagy... nem lehetne-e fejleszeni a mezőgazdaságot és az élelmiszeripart és a multi hipermarketekkel megállapodni, hogy több magyar terméket forgalmazzanak és a szállítási távolság mondjuk 50 km lenne.(Csak az a baj, hogy kevesen vannak.)Az orosz piac nem eu-s ezért lenne jó.
csavisz | 2010. január 20. | 10:22:55
Jager László | 2010. január 20. | 10:12:52
Hitet,hogy lesz még szebb jövő és ezt a hitet a többi párt nem tudja megadni!
Hitet,hogy jó Magyarnak lenni és a hit ösztönzi a cselekedetet és Magyarország méltó lesz,régi nagy híréhez!
Normális | 2010. január 20. | 10:18:37
Voltam katona,54-56-ig,nem önként hivtak ( Hofi) Akkor törvény volt rá,hogy a dolgozot leszerelése után vissza kell venni ,és ugy fogadtak mintha elsem mentem volna. Nem vettek fel helyettem senkit. A névsorban-ennyi ált: katonai szolgálatát teljesiti! Ennyi! A rémálmokról ,hogy Trianon,meg egyebek azokra semmi szükségünk nincs,meg gyilkosokra sem!
Jager László | 2010. január 20. | 10:12:52
Gondolom a munkahelyeket,lakásokat,/cigányoknak is/, életszínvonal növekedést, nyugdíjemelkedést, minden jót szegényeknek,gazdagoknak,MINDENKINEK!!!!!!?
HOL ÉLSZ TE!?
BLABLA!!!!!!!
HÜLYESÉGET NEM KELL ILYEN SZÍNVONALON PROPAGÁLNI!!!!!!!!
J.L.
szvori | 2010. január 20. | 10:12:09
Gesztenye7 | 2010. január 20. | 08:33:49
Amiket az orosz nagykövet mondott, Mo. -nak is szüksége lenne- hazai forrásból. Csakhogy nincs magyar árú. Köszönhetően néhány rózsadombi, al- és felcsúti stb. paraszt áldásosnak nem mondható közreműködésének.
Valaha Mo. Európa éléskamrája volt. Ma Ausztria mezőgazdasági exportja kétszerese a Magyarországinak!
Akkor mit is akar exportálni a jobbik? Ja tudom. Majd újraélesztik a mezőgazdaságot.
Halottaiból.
Gesztenye7 | 2010. január 20. | 10:07:57
A határozatlan időre szóló munkaszerződést is felbonthatja a munkaadó pld. felmond egy gyesenek azzal az indokkal,hogy kiadom/kifizetem a szabidat mert a Gyest az állam fogja adni, nem szükséges, hogy állományban maradj. Ha bevisznek valakit katonának felveszek a helyére egy dolgozót és elégedett vagyok a munkájával akkor megtarthatom és elküldöm a leszereltet, ne gonduljunk már arra, hogy egy munkaadó a saját érdeket figyelembe véve nem küldhet el egy dolgozót.A határozott ídőre szóló munkaszerződés az más téma.
csavisz | 2010. január 20. | 10:05:33
Jager László | 2010. január 20. | 09:59:41
A rend és a biztonság a nyugalmat hozza és nem a káoszt!
csavisz | 2010. január 20. | 10:03:36
nucleus | 2010. január 20. | 09:55:17
Ők legalább alternatívát igérnek a mostani rendszerre!A többi mit igér?Egymásra mutogatnak!Te tönkretetted ezt,te tönkre fogod tenni azt!
Melyiknek van elfogadható programja?!
kunbéla | 2010. január 20. | 10:02:58
Moderálási alapelvek- komment törölve -
libertyMUC | 2010. január 20. | 10:01:01
mi ebben a hír? a jobbik hitler apukája is halált és vasfegylemet igérgetett. oszt háboró, milliószoros hálál, terror, nyomor, megszállás lett belöle.
ami meg a hálálbüntetést illeti: a barbárságán kívül talán erröl annyit: ha bevezetik a halálbüntetést, akkor ki kell lépnünk az EU-ból. tehát a jobbi-kuss mocsok ki akarja léptetni magyarországot európából. na nesze neked európai vízió, integrált európai gazdaság, piac, meg munkanélküliség, nesze neked barbárság és eröszak...
és ezek akarnának "jót", meg "szebb jövöt" magyarországnak? a baj csak az, hogy hazugságaik nagyan nagyon átlátszóak.
Jager László | 2010. január 20. | 09:59:41
TE A KÁOSZT ÉN A NYUGALMAT!!
SZERETETTEL MINDENKINEK!!!
HÁT EZT SZERETNÉM!!!!!
J.L.
csavisz | 2010. január 20. | 09:57:25
Lehet,hogy igazad van,mondjuk határozott ídőre szóló munkaszerződés?
nucleus | 2010. január 20. | 09:55:17
csavisz | 2010. január 20. | 09:50:06
És,ha csak így lehet akkor a Jobbikot és szebb jövőt!!!!!!!!!
A Jobbik és a rend közé egyenlőségjelet tenni meglehetősen kétséges dolog. A Jobbik rendje Vona Gábor meg Morvai Krisztina (meg a hasonszőrűek) rendjét jelenti. Mi lesz, ha egyszercsak ők máshogy gondolják, ahogy te? Akkor már te se leszel nekik elég magyar, oszt gyün a gárdás csendőr! A talpnyalókon kívül ez MINDENKIRE életveszélyes.
ezekiel | 2010. január 20. | 09:54:52
Ez nem program emberek.
Ilyeneket mindannyian ki tudunk találni.
A probléma a megvalósítással van.
Nem halálbüntetés kell ide, (jóhogy nem kerékbetörés) csendőrség, gárda.....
Munkáért segély?
Nem az okot akarja megszüntetni.
Hazai termék védelme?
Feltételezné, hogy Van hazai termék.
Egy IMF hitelekkel rabszolgává tett állam vagyunk, melyek titkos záradékai talán még az ük unokáinkra is terheket rónak.
"nem tudom, hogy a harmadik világháborút milyen fegyverekkel fogják vívni, de a negyediket botokkal, és kövekkel"
Gesztenye7 | 2010. január 20. | 09:51:34
Az én sem tudom,hogy 95-ben a mikor katona voltál járt -e adókedvezmény. Azonban, ha bevonul valaki katonának kell a helyére valakit felvenni és ha visszajön a sorkatonai szolgálat után aki a helyére felvett véve azzal mi lesz?
nucleus | 2010. január 20. | 09:51:31
Jonnie | 2010. január 20. | 09:20:16
Én úg vélem, hogy egy (gyakorlatra és elméletre egyaránt) jól kiképzett rendőri állomány rendelkezik azzal a magabiztossággal, hogy a jogrendnek megfelelően egyaránt hatékonyan tudjon intézkedni a megélhetési és a kemény cigány-(és magyar) bűnözés, a fehérgalléros bűnözés (lásd pártok), és a tüntető/randalírozó bűnözés ellen. Ezen a profizmus biztosan segíthet egy csomót, bár nem oldja meg, ebben tökéletesen egyetértek.
csavisz | 2010. január 20. | 09:51:30
Jager László én tudom mit szeretnék és te?!
csavisz | 2010. január 20. | 09:50:06
És,ha csak így lehet akkor a Jobbikot és szebb jövőt!!!!!!!!!
csavisz | 2010. január 20. | 09:48:25
BIZTONSÁGOT!!!!!!!!!
csavisz | 2010. január 20. | 09:47:47
Jager László:RENDET!!!!!!!!!!
Jager László | 2010. január 20. | 09:41:48
Te mit szeretnél Hitlert,Sztálint,Hortytt,Rákosit,Haynaut,Istvánt,Koppányt,Attilát Balsait,Lezsákot,Orbánt,Gyurcsányt,Bajnait!?
Na kit!!!!!!!!
LEHET VÁLASZTANI!!!!????
J.L.
csavisz | 2010. január 20. | 09:37:37
Nem emlékszem pontosan,de azt hiszem a munkáltatónak járt adókedvezmény a visszavett sorkatona után.
csavisz | 2010. január 20. | 09:33:45
Ez miatt/is/kell az erős,határozott állam!
csavisz | 2010. január 20. | 09:30:56
taxi | 2010. január 20. | 09:27:36 Ismétled magad!Elfogyott a munició?
Gesztenye7 | 2010. január 20. | 09:29:59
A neveléssel egyetértek, de a visszavétellel nem. Ha bevonul valaki katonának ( Más téma: Gyesesek elmennek gyesre, de a munkáltató megszünteti a munkaviszonyt a gyes után nem veszi vissza.) és megszünteti a munkáltató a munkaviszonyt leszerelés után nincs törvény ami a visszavételre kötelezné a munkáltatót... és ha a dolgozó vissza akar menni akkor birósági uton érvényesítheti az igazát és a munkaadó pokollá teszi, teheti az életét.
|