sharapova2008 | 2010. június 7. | 03:36:11
Moderálási alapelvek- komment törölve -
samu49 | 2010. június 5. | 10:07:49
Eddig bármit ígért is az a ronda baloldali kormány az mindig rossz volt,kevés volt!!Most már rájöttek hogy amit ők ígértek a választási kampányban az mind sok és hülyeség,azaz egyelőre kivitelezhetetlen.Most eljött a visszatáncolás ideje és a visszafelé mutogatás kora.A mostani cselekedeteiket már nem lehet másra fogni,az ellenségképet pedig nehéz fenntartani.Magyarul nagyon-nagyon nagy sz@rban vannak ezek az igazmondó zemberek.
zemberek | 2010. június 5. | 08:34:31
szkassay
Ne bicskátd nyíljon ki, hanem a bukszád amikor törleszted a hiteled.
"Azért kellene csöndben maradniuk, hogy nehogy a szent piacnak valami baja legyen? "Úristen, mit fognak szólni külföldön!!!" Kit érdekel???? Minket ki kérdez meg Washingtontól Moszkván és Pekingen át Tel-Avivig? Magasról tesznek ránk!!!!"
Minket azért nem kérdeznek meg,mert a világgazdasági súlyunk a tollpihével egyenlő. Nem a medve mondja meg a málnának ,mikor szüretelünk! Ezen még neked is érdemes morfondírozni. "Bár tudjuk az EU-n kívül is van élet"+ Albániában is,de milyen?
krix | 2010. június 5. | 06:59:49
A hírek arról is szóltak, hogy Szógyártó Petyka nem is beszélt csődről, az is gyurcsányi fletó volt. Már csak azt nem értem, hogy amikor az IMF-fel kezdett tárgyalni GYF, miért háborogtak a fityiszesek, hogy titokban teszi, még nekik sem szólt.
Azoknak üzenem, akik most is egyet hajtanak, mint a pereces, hogy Bajnaiékat nem a Népszabi, hanem a mértékadó külföldi közgazdászok dicsérték. Persze értem én, ezek a fijjug egyelőre nem a világot, csak Magyarországot akarják kormányozni, persze, hogy jobb lenne, ha a nyujorkiak nem figyelnének oda, és a hülyeség csak a címzettekhez jutna el. De nem. Az bizony messzire szól. Ők pedig ezen meglepődnek. Dilettantizmus.
isofrank | 2010. június 5. | 06:13:34
Ez a horda 20 éve ott ül a parlamentben,szinte ugyanazon "arcokkal".Minden más párt átalakult,új emberek stb.Nekik kéne legjobban tudni az ország állapotáról,hiszen 90-óta ugyanazt a padot koptatják.Akármilyen helyzetben vagyunk,ezért ők is felelősek,hisz azért voltak ott,hogy dolgozzanak ellenzékben,vagy kormányon.Elképesztő dolog olyat állítani hogy mi csak most jöttünk,és csontvázat keresünk.Ti végig ott voltatok,és ha van is koponya előttetek rakták szekrénybe.Csak ti kivonulgattatok a büfébe,ahelyett hogy dolgoztatok volna.Még jó hogy nincs 100napos programotok,az első 10-ben már megcsináltátok,akár a tatárjárás.Összevesztünk szinte minden szomszéddal,kósa meg slepp megnyilvánulása,alkotmány módosítás stb.Sztem én kérek szlovák állampolgárságot.
ametiszt | 2010. június 5. | 03:29:42
szkassay | 2010. június 4. | 22:58:09
Azt kell mondanom, hogy csak a szokásos szemellenzős mondatokat és reakciókat hallom és látom mindenhol!
Emberek, döntsük már el: ha én azt mondom, hogy süllyed a hajó, akkor ki a hibás? Én???? Én, mert megmondom az igazat, vagy az, aki valóban tehet a hajó süllyedéséről???? Tényleg azt gondoljátok, hogy erről a helyzetről a Fidesz tehet?
Igen , tényleg azt gondoljuk, hogy egy istenbarma kiállt és azt hazudta, hogy csődközelben az ország. Ember, te nem olvasol újságot a blikken kívül?
Az európai unió, az IMF, minden mértékadó elemző dicsérte EDDIG Magyarország válságkezelését, és te Mr. korrupt tahó lalikirály szavának hiszel? Hagy gratuláljak!
fabatka2 | 2010. június 5. | 01:16:52
Meglepte őket??? Akkor mi a bánatot keresnek ott, ahol most vannak, ha ennyit nem tudnak a piacok lélektanáról??? És ezek ígértek felelős kormányzást!...
chili | 2010. június 4. | 23:22:20
Ideje lenne, ha felnone a fideszes vezetoseg! Sose tetszett a kamasz-stilus, ami nem allt jol nekik, negyvenes kamaszoknak. Most sikerult a valasztok 53 %at atverni, es kezukben a kormany, nojenek fel vegre! Es a rajongoik is jobb, ha hisznek a szemuknek es az eszuknek, ezt hoztak az orszagra.
mserussi | 2010. június 4. | 23:13:54
megyek, alszom egyet a dilemmámra....
mserussi | 2010. június 4. | 23:11:36
szkassay 225809, na ezek szerint praktikusan te is kimaradtál, mint én, az ország tönkremeneteléből. olyannyira, hogy téged sem érdekel semmi, mert nem is jöhet semmi...különben is vállalás kérdése -mondod...és az is volt mindig. ja, nekem bicskám még nincs....vegyek?
szkassay | 2010. június 4. | 22:58:09
Azt kell mondanom, hogy csak a szokásos szemellenzős mondatokat és reakciókat hallom és látom mindenhol!
Emberek, döntsük már el: ha én azt mondom, hogy süllyed a hajó, akkor ki a hibás? Én???? Én, mert megmondom az igazat, vagy az, aki valóban tehet a hajó süllyedéséről???? Tényleg azt gondoljátok, hogy erről a helyzetről a Fidesz tehet? Ki tette tönkre az országot az elmúlt 8 évben? Hihetetlen ez az egész, komolyan mondom!!!! Most olvastam, hogy " a Fidesz miatt esik a tőzsde Amerikában"!!! Őrület!!! Itt tényleg mindenki ennyire sötét????? Nekem is van devizahitelem, engem is idegesít, hogy nem csökken a törlesztőrészletem, csak van egy fontos különbség: vállalom! Devizahitel kellett? Úgy kell nekem, de nem is vállaltam túl magam!!!! Mondhat Kósa ezt, Szijjártó meg azt, tök mindegy!!! Azért kellene csöndben maradniuk, hogy nehogy a szent piacnak valami baja legyen? "Úristen, mit fognak szólni külföldön!!!" Kit érdekel???? Minket ki kérdez meg Washingtontól Moszkván és Pekingen át Tel-Avivig? Magasról tesznek ránk!!!! Komolyan mondom, kinyílik a bicska a zsebemben!!!
demo | 2010. június 4. | 21:46:07
Axxtro | 2010. június 4. | 17:27:26
Ez a a "tiszta víz", amiről Ön beszél, sajnos nagyon bűzlik. A Fidesz megpróbálhatja hülyére venni az általa becsapott és kihasznált magyar lakosságot, de sajnos a helyzettel tisztában lévő magyar és külföldi, a rossz dumát nem "bevevő" szakembereket és befektetőket nem tudja átverni, és sajnos ennek nem csak a Fidesz, hanem az egész ország látja kárát. Szóval mondhatjuk, hogy el kezdték "tönkre tenni az országot"! Jöhetnek itt a csontvázas süket dumák, itt ki fog borulni a bili, kiderül a sok hazugság, és félrevezetés! Ehhez képest az öszödi beszéd egy lányregény volt! Ennyire nem hülye a magyar ember! Nem kellene lebecsülni!
bobafett | 2010. június 4. | 20:02:33
Moderálási alapelvek- komment törölve -
zemberek | 2010. június 4. | 19:30:25
Axxtro neked igazad van!!! Viktor sohasem hazudott.
Valóban eltitkolták az adatokat, de nem csak itt az egész világon. Szerintem GYF. keze van a dologban. Nem is volt válság sehol, csak Mo.-on.
De aki tovább lát az orránál az láthatja valóban annak előkészítése folyik, miért nem fognak SEMMIT sem beváltani abból a sok ígéretből amit megtettek!!
Szilikon Vali | 2010. június 4. | 19:09:49
Ahogy látom a fideszes bértollnokok hozzászólásaiból, most a "tiszta vizet a pohárba" a papagájkommandó legújabb jelszava. Csak azt nem értem, hogy egész tavasszal, amikor Bajnaiék nem győzték beinvitálni fideszes uramékat a könyvvizsgálatra, Vargáék miért nem éltek a lehetőséggel? Hegyeshalomtól nyugatra mindenki látja, hogy ez az egész egy ócska kommunikációs trükk az arcvesztés nélküli visszatáncolásra, csak néhány itteni tökfejjel etethető meg ez a "hú, de meg vagyunk lepve" duma -- Brüsszelben Orbánék pofájába röhögtek érte.
alterego56 | 2010. június 4. | 19:01:13
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Skyfox | 2010. június 4. | 18:03:14
Axxtro | 2010. június 4. | 17:27:26
Ahhoz képest, hogy V.M. volt a költségvetési bizottság elnöke ilyen sok dolog rejtve maradt előtte? Mi a bánatért vette fel a fizuját?
Mind a magyar, mind a külföldi pénzügyi elemzők egyetértenek abban, hogy nem olyan súlyos a helyzet, mint aminek Kósa vizionálta. Márt csak azért sem, mert az első negyedéves adatok 10%-os teljesítménynövekedésről számolnak be. Csak hogy tiszta vizet öntsek a poharadba.
A devizahitellel rendelkezők (köztük én is), pedig jobban szeretném, ha már baj van, akkor nem így intéznék az orvoslását. Az őszinteség nem egyenlő az ostoba, rossz időben, rossz helyen tett nyilatkozatokkal. Ezzel most mennyire vagyunk előrébb, vagy közelebb a megoldáshoz? Erre válaszolj.
nemválaszolok | 2010. június 4. | 17:54:27
Axxtro
Aha. És így kell tiszta vizet önteni a pohárba, hogy oda piszkítanak, ahol esznek? Értem. Szóval Ön szerint az elmúlt 8 évben itt minden sz..r volt, semmi jó nem történt, csak elfolytak a pénzek látszat nélkül. Bezzeg a Fidesz! 94-98-ig sem sokat tettek le az asztalra, csak ígérgettek, ugyanúgy, mint most. Ja, és ha netán úgy gondolná, hogy pont a csinovnyikok fognak majd rendet tenni... hát az mminimum naivság. Majd megint hallgathatjuk, hogy ilyen-olyan csontvázak vannak. Csak az a helyzet, hogy a dumából elég, látni szeretném. Mondani mindent lehet, ígérgetni lehet.
joker:) | 2010. június 4. | 17:50:37
Axxtronál a pont.
Axxtro | 2010. június 4. | 17:27:26
Moderálási alapelvek- komment törölve -
laci_54 | 2010. június 4. | 17:25:04
Ezek a diplomás senkiházik csak Gyurcsány csepüléséhez értenek!
Ami szakértelmet igényelne az már meghaladja szellemi képességüket:(
nemválaszolok | 2010. június 4. | 17:05:07
Kósa ás Szijjártó képéről nem sül le a bőr? Ezt elk...tátok fiúk! Csak az a baj, hogy mi bőrünkre már megint, nem a milliomosok és milliárdosok kárára, a mienkére, aki napi 12 órát dolgozunk, hogy meg tudjunk élni, ha egyáltalán van munkánk. Köszi, hogy megint devalváltátok a fizetésünket! ÉS HÚZZATOK EL!
Skyfox | 2010. június 4. | 16:46:28
Lassan az országhatárra is ki lehet tenni AZ OMG táblát.
Skyfox | 2010. június 4. | 16:44:30
Schmitt Pali épp most beszél a TV-ben határokon túli magyarokról érzett felelősségről. Szólhatna már a párttársainak, hogy a határokon belül élők iránt is érezhetnének némi felelősséget.
xanadu | 2010. június 4. | 16:23:01
Köszönjük fijjuk!
Ezt megszívtuk!
güzü | 2010. június 4. | 15:55:48
Hát itt most Ft/Frank arány lesz a mértékegység. Castadivától pedig megkérdezném, hogy a 293-ft-os eurón mit kell magyarázni?
güzü | 2010. június 4. | 15:50:49
Cáfolat? Az hogyan hangzana? "Ja, bocs, elnéztük..."? Vagy úgy, hogy "hazudtunk, önös politikai érdekeink miatt..."? Ugyanmár. Nem lesz cáfolat.
mserussi | 2010. június 4. | 15:50:43
castadiva felvetéséhez. bizony tudományosabbá és érthetőbbé kéne tenni a politológiát. már régen definiálni kellett volna, hogy minek a mértékegysége az 1 mszp, illetve mié az 1 fidesz....
Rá Dios | 2010. június 4. | 15:45:32
A Concorde (Jaksity Gy.?) magyarázata szerint Szíjjártó nem azt mondta, hanem hogy "...Gyurcsány beszélt korábban a csődről, a majdnem csődről".
Ja-ja.
Ki fog derülni, hogy tegnap és ma egy Kósa, egy Varga és egy Szíjjártó álarcot viselő Gyurcsány nyilatkozta amit eddig hármójuknak tulajdonítottunk.
A cáfolat késik.
castadiva | 2010. június 4. | 15:42:19
Moderálási alapelvek- komment törölve -
castadiva | 2010. június 4. | 15:40:36
Moderálási alapelvek- komment törölve -
güzü | 2010. június 4. | 15:29:30
Szerintem egyébként meg lehetne menteni a helyzetet. Egyszerűen be kellene valamelyiknek - mondjuk Kósának - jelentenie, hogy nemcsak az amerikai partok olajmentesítésének költségeit, de a teljes amerikai államadósságot is átvállaljuk, és akkor mindenki megnyugodna, hogy eddig is csak vicceltek. Mert efelé haladunk: "ugyan csődben van az ország, de lesz adócsökkentés"! Egyre szuperebb a komenikáció...
güzü | 2010. június 4. | 15:25:34
Tanácstalan vagyok. Mert nem tudom, hogy vajon -
1: Ennyire hülyék?
2: Vagy ennyire gonoszak?
3: Vagy ennyire hülyék és ennyire gonoszak is egyben?
Frenchman | 2010. június 4. | 15:23:02
"Az embernek kurvaanyázásra támad kedve:)))"
inkább:
"Az embernek koronázásra támad kedve:)))
Ez lesz a következő lépés: alkotmányos királyság, az minden gondot megold-legalábbis az Orbánét:-)
tavi görény | 2010. június 4. | 15:22:02
Na de ki lepődött meg? És min? Szerencsétlen Audis Péter, már a szerverbetörést is vele vitették el...
AZ az igazság, hogy fel kéne ébredniük: KORMÁNYON VANNAK! Most már nem elég leüvölteni bárkinek a fejét.
navtelagata | 2010. június 4. | 15:18:37
Nem hiszem, hogy a Fidesz ne tudná, mi a különbség az ellenzékben kevesebb kockázattal (de nem teljesen veszélytelenül) gyakorolható felelőtlenség és a kommunikációs játszadozást csak szűk keretek között toleráló kormányzati felelősség között. A felelőtlenségről az elmúlt években elég sokat tanultunk, kormányon és ellenzékben egyaránt, éppen ideje lenne megismerkednünk végre valami mással.
Ez a hivatkozott Török Gábor blog utolsó bekezdése. Csak csatlakozni tudok hozzá.
güzü | 2010. június 4. | 15:07:29
Az embernek kurvaanyázásra támad kedve:)))
Basszus, egy hét sem kellett nekik, és nemzetközi botrányt kavarnak, azután gazdasági csődbe taszítják az országot:) Szuper! A jövő hétre mit terveznek? Lerohanjuk Amerikát?
Skyfox | 2010. június 4. | 15:04:54
Ja, meg a gázt is dollárért.
Skyfox | 2010. június 4. | 15:00:42
Ha még hozzászámítjuk, hogy dollárért vesszük az olajat, bele se merek gondolni mennyi lesz a benzin és a gázolaj ára, ami ugye megdobja majd az inflációt is. Gyűrűzik, gyűrűzik...
Remélem a hét végén kipihenik a heti \\\"nagy munkájukat\\\" és kérnek kölcsön pár kgtannal foglalkozó könyvet, ha már értelmes közgazdász nincs körülöttük. A másik lehetőségbe bele se merek gondolni, hogy tudatosan taszítják romba a forintot.
Rá Dios | 2010. június 4. | 14:44:08
"Nemzeti kormány", oszt' mit csatol a dossziéba kormányprogramként? A Demján paktumot!
Szóval ki eszik itten kinek a tenyeréből?
güzü | 2010. június 4. | 14:44:04
Valaki magyarázza már meg ezeknek a nagytudású Kósáéknak, hogy nem az ígéreteik miatt nyertek, azokat senki nem vette komolyan, és ne beszéljenek most csak azért ennyi marhaságot, hogy aztán ne kelljen a senki által komolyan nem vett ígéreteiket megtartaniuk!!!!!!! Devizahitelem van, azt a leborult cigarettavégét neki! Egyszerűen ne mondjanak semmit és ne tegyenek semmit... Ennyi... Akkor nem lesz nagy baj.
tahion | 2010. június 4. | 14:39:54
az Állami Számvevőszékkel és APEH-hel vizsgáltatnám ki a fidesz és fideszvezetők pénzmozgásait az utóbbi napokban: ha bebizonyosodik, hogy a forint romlására játszva nyertek tetemesebb összeget, népszavazást indítok a Kossuth téren való agyonlövetésükért!
tahion | 2010. június 4. | 14:37:51
289 Ft az euro....kösz fidesz!
Dr. Bubó | 2010. június 4. | 14:36:48
Straszi1 | 2010. június 4. | 13:43:09
Straszi, nem értem mit akartál mondani. Semmiről nem szólt a bejegyzésed. Ha tényleg többet tudsz, megoszthatnád velünk.
Nyugi, a pénzügyekről én is többet tudok az átlagnál.
Szilikon Vali | 2010. június 4. | 14:31:39
Úgy gondolom, ezzel a szánalmas hazudozásukkal nem jutnak messzire fideszes uramék. Persze van egy szűk réteg, amelyiknek mindegy, hogy cukorkát kap, vagy pofont, nyalja a Gazdi kezét. De azért a többség mégiscsak azért szavazott a fideszre, mert több pénzt, több iskolát, kórházat, ingyenszolgáltatást ígért, mint a szocik (még a gazdasági válság legmélyén, tíz százalékos költs. vetési hiány idején is azonnali adócsökkentést követeltek!!!). Namármost ezek nem szopják be ezt a rossz dumát a váratlanul kidőlő csontvázakról (úgy mellesleg tényleg röhej, hogy Varga, aki a költségvetési biz. elnöke volt, minden könyvbe betekinthetett, sőt, Bajnaiék kifejezetten kérdék is erre, miért most eszmél a "valóra"; ilyen alapon nem kéne visszaadni a biz. elnöki illetményét kamatostól?) Szóval hiába nyomatja a fizetett fideszes bérkommentelő csapat ezt az empatikus dumát, lesz itt nagy bukta rövidesen!
mserussi | 2010. június 4. | 14:30:38
egy politológus nem tudja, hogy a fradi-drukker akkor is a fradi drukkere, ha rosszul játszik a csapat? pláne így lenne(van) egy olyan bajnokságban, ahol az ellenfelek csapatainak létszáma legfeljebb 5-6 játékos....ilyenkor jó taktika az emberfogás...
nyugi | 2010. június 4. | 14:28:11
DrBubó-örülök neki hogy többet tudsz a pénzügyekről az átlagnál,de miért nekem írod?
Célt tévesztettél.
oroszt | 2010. június 4. | 14:26:53
Igen tisztelt Török Úr! Túl sok nyilatkozatát hallottam a királyi televizióban
ahhoz, hogy egy szavát is elhiggyem.2002 óta figyelem milyen hamis "politológusi véleményeket" akar a közvélemény torkán lenyomni a fidesz mellett.Számomra hiteltelen.Kár érte, mert egyébként többre érdemes.
Kevercs | 2010. június 4. | 14:24:10
Kedves kommentelők ! Ez hát a FIDESZ szavazófülkés forradalma, vagy lesz még
lentebb is ?
nyugi | 2010. június 4. | 14:23:49
luther
Azért mert a Gyurcsány Bajnai azt szajkózta folyamatosan hogy pannonpuma meg minketírígyel meg mijöttünk ki a válságból a legjobban azért azt mindenki tudta itthon,külföldön hogy egy betű nem igaz belőle.
Itthon a választások mutatják a hitelességüket.
A mostani kormány azt igérte hogy kideríti és nyilvánossá teszi a gazdaság valódi helyzetét ez történik most
Ha minden kormány így cselekedett volna itton és külföldön akkor nem lett volna lokális válság 2005 2006-ban magyarországon és nem lenne globális válság jelenleg is
Dr. Bubó | 2010. június 4. | 14:17:57
Straszi1 | 2010. június 4. | 13:43:09
Straszi, nem értem mit akartál mondani. Semmiről nem szólt a bejegyzésed. Ha tényleg többet tudsz, megoszthatnád velünk.
Nyugi, a pénzügyekről én is többet tudok az átlagnál.
Dr. Bubó | 2010. június 4. | 14:13:41
eclipse | 2010. június 4. | 13:32:43
szijjártó folytatja :( CHF:205.85
És mindezt a magyar gazdaság érdekében teszik. :((
luther | 2010. június 4. | 14:12:24
Ahhoz már hozzászoktunk, hogy a két nagy párt az ország érdekeit semmibevéve
nyilatkoznak és cselekednek, de hogy a kormányzópárt maximális meghatalmazással saját magát rontja, kicsit futurikus, legutoljára az állampárt járt ebben a cipőben, amikor szocializmust épített
piertro | 2010. június 4. | 13:54:31
nyugi, ne lepődj meg nyolc év múlva, amikor megint tele lesz a szekrény csontvázzal.
nyugi | 2010. június 4. | 13:47:18
Még annyit az előzőekhez hogy egyszerű hangulatkeltés mert megjött a közvélemény-kutatási adat amiből kiderül hogy a szocik még buktak 100000 szavazót a választások óta.
Straszi1 | 2010. június 4. | 13:43:09
zoli79 | 2010. június 4. | 13:09:15
Nem védeni akarom őket ( tényleg félresikerült a kommunikáció), mert ha kell őket is kifigurázom, ha szakmailag hülyeséget mondanak. Az átlag embernél jóval többet tudok a pénzügyekről. De döntsük már el pl. Dr. Bubó, hogy akarunk-e tudomást venni az összefüggésekről vagy sem. A piacok a politikusok nélkül is észre fogják venni, ha egész nyáron nem lesz napsütés, és pl. a mg-ban drasztikus visszaesések leszenek és milliárdok mennek el a katasztrófavédelemre.
Egyébként senkinek ne legye kétsége, hogy a válság végét még senki nem látja, és az egész nyugati világnak fel kell készülnie arra, hogy ne kölcsönökből éljen és ne a jövőbeli bevételire akarja alapozni a jelen kiadásait.
nyugi | 2010. június 4. | 13:42:12
T politológus úr!
Először is vissza kell hogy utasítsam azt a feltételezést hogy a Varga és a Kósa hazudik.Ha van bizonyítéka az ellenkezőjére már biztosan lobogtatta volna.
Tudom a válaszát hogy az Oszkó meg a Bajnai azt mondja hogy mi állunk a legjobban az eu országok közül.
Szeretném tudni ezt miért nem feltételezi hogy nem igaz?
Tudja ennek a kurzusnak az elődje volt a Gyurcsány aki Öszödön azt mondta hazudtunk.... a folytatást ismeri ugye.
MOst az egyenesbeszéd című műsorban volt képe azt mondani hogy nem tudott a gazdaság valódi állapotáról.Ezt elhiszi?
Talán ha megvárná azt a pillanatot amikor előállnak azokkal a tételekkel ami alapján állítják amit állítanak a Vargáék, akkor lehet értékelni addig egyszerű politikai seggnyalás a ballib bandának
piertro | 2010. június 4. | 13:40:45
Kezdik a fiúk elk.ú.r.ni.
Nem kicsit, nagyon.
eclipse | 2010. június 4. | 13:32:43
szijjártó folytatja :( CHF:205.85
Miazma | 2010. június 4. | 13:29:51
Egy kormány egyetlen célja az első ciklusban: a második ciklus! :)
navtelagata | 2010. június 4. | 13:24:46
"A politológus úgy véli, egy rossz döntés, ... példátlanul hamar kizökkentheti, kényszerpályára sodorhatja és védekezésre kényszerítheti a Fideszt."
Azt pedig láttuk, milyen volt, amikor egy kormány folyamatosan védekezésre kényszerült. Nyilván a Fidesz is tudja, hogy azt igencsak el kellene kerülni. Úgy látom, most üt vissza 8 év felelőtlen ellenzéki politizálása.
Dr. Bubó | 2010. június 4. | 13:24:41
ludasmatyi, sajnos tudom. Még nekem is van egy év törlesztésem. Ezt meg úgy hívják, hogy egy csónakban evezünk. A vízállás már megvan hozzá...
zoli79 | 2010. június 4. | 13:09:15
Straszi1, az első két mondatoddal még egyetértek (persze, sokat nem lehet tenni...), de azért Kósa és Varga nyilatkozataihoz túl nagy bátorság nem kell, sőt, kifejezetten rövidtávú politikai érdekeiknek tettek/tesznek eleget.
neandervölgyi ősfityisz | 2010. június 4. | 13:08:28
Talán nem kellett volna nyolc évig mindenhonan kivonulni,meg játszani a bunkó magyart,ha ellenzékben is ,de ott ültek minden bizottságban,ha nem kormányzati szinten,de mindent ismertek,amit kellett.Folytatják a népbutítást,amit a választásokon elkezdtek.Ugyanezt csinálták 98-ban is elkezdték az osztogatást,meg a másikra mutogatást.Tudjuk,hogy mi volt nyolc évig,ez a mocskos társaság igyekeztt a hatalomba,akkor dolgozzanak,ne kezdjék már megint a mutogatást.Vagy ha buták hozzá,adják át a helyet hozzáértő,akár bjobboldali emberekek.Elegünk van a sok sunyi,hazudozó naplopóból.Menjetek ki a gátra,aztán maradjatok is ott.
Dr. Bubó | 2010. június 4. | 13:05:06
Ezt olvassátok el!
http://michaelknight.blog.hu/2010/06/03/tranzfikcio
ludasmanyi | 2010. június 4. | 13:05:03
Dr. Bubo
dehogyis, a nep fogja inni a levet nem a fidesz! bar, ahogy a 2/3-ot elnezem, a nep meg meg is erdemli!
ametiszt | 2010. június 4. | 13:04:28
Szerintem arról van itt szó, hogy 10%-os Kósa Lajosunk szeretne 20- vagy netalán 30%-os Kósa Lajossá válni(a győzelemért ennyi jár, nem?). Sőt miután sikeresen szétrabolta Debrecent, szeretné áldásos tevékenységét fővárosi, vagy ami még szebb, országos szintre emelni. -Sajna ehhez jelen pillanatban hiányzik a pénz,tehát mit tegyünk? Megvan! Hazudjunk és költsünk annyit mint a görögök, Európa meg majd kifizet minket is. És akkor lophatunk amennyi belefér! Végül is megdolgoztunk ezért a hosszú 8 év alatt.- Gratulálok Lali király, annyi eszed van mint egy vak fideszes tyúknak! De hál istennek, elkezdtem hinni, hogy egy év múlva eltűntök, de örökre! Köszönöm!
Dr. Bubó | 2010. június 4. | 12:53:01
papa 10! TG azt akarja mondani, hogy a Fidesz saját hatalmi törekvései érdekében aláásta a kormány minden reformra irányuló kezdeményezését, aminek most jó eséllyel meg is ihatja a levét. Úgy szokták mondani, hogy a saját csapdájába esik bele.
Dr. Bubó | 2010. június 4. | 12:50:45
Kósáék bármire képesek a hatalomért! Ez a képesség jellemezte az egész ellenzéki tevékenységüket is, amivel nagyban hozzájárultak ehhez a bizonyos helyzethez.
Mars! Ezen az oldalon olyan emberek kommentelnek, akik tudnak olvasni a sorok közt. Ennél egy kicsit jobban össze kell szedned magad, ha el kívánod érni a megbízóid által elvárt célt!
Straszi1 | 2010. június 4. | 12:47:40
Jellemző a "piacokra", hogy a politikusok és a PR "szakemeberek" nyilatkozataiból tájékozódnak. Ezért tart ott az egész világgazdaság, ahol van. Még mindig az a mérce, hogy ki tud jobban hazudni. Aki meg ki meri mondani az igazságot, azt meghurcolják.
papa10 | 2010. június 4. | 12:44:14
Most tényleg azt akarja mondani Török Gábor , hogy a fidesz tudatosan hazudott 8 éven át ellenzékben, és most kormányon is ezt akarta folytatni. S az elemzők végtelenségig támogatták és támogatják a fidesznek ezt a viselkedését. S statisztáltak a fidesz 2/3-os gyözelméhez? Még szerencséje az országnak, hogy jött a görög válság.
velőke | 2010. június 4. | 12:39:54
Kósa L A JO Sunyiba...
Imremete | 2010. június 4. | 12:34:03
Piti Palkó amint megkerdezne Kalman Olga tole ezt a dolgot, alkoholista Lajosunk kisetalna studiobol, mint a Kubatov ugy kapcsan csinalta. Csak arra felel amire o akar oszt jo napot.
!!§!! | 2010. június 4. | 12:24:04
Gyurcsány is megmondta az igazat és most Kósa is.
Semmi hazudozás. Várjuk az eredményt.
Piti Palkó | 2010. június 4. | 12:17:39
Azt hiszem itt lenne az ideje az "Egyenes beszédnek". Kálmán Olgi meghívhatná Kósát hogy magyarázza el mit miért mondott és mire gondolt. A Lajos már régen röhögtette ki magát több százezer néző előtt.
velőke | 2010. június 4. | 12:08:32
Kósának egyébként (kis kiigazítással) nagyon igaza van a csődközeli helyzetről!
Véletlenül Magyarországot mondott DEBRECEN helyett.
kocist | 2010. június 4. | 12:01:07
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Szaladó | 2010. június 4. | 11:57:52
„Szijjártó Péter a köztévében ugyan rutinosan azzal próbálta elütni a dolgot, hogy megtisztelő lenne, ha politikusok mondatai ilyen azonnali következményekkel járnának” – szakképzett politikusként tudhatja,hogy nem így van. Amikor a kora ’80-as években a mezőgazdasági miniszter mondott a tévében valami hülyeséget a felvásárlási árakról, másnap a háztájikban százezerszám vágtták le a hízókat.
eclipse | 2010. június 4. | 11:57:11
"pop55 | 2010. június 4. | 11:27:48
A kőműves-burkoló(vagy akárki) dolgozik minimálbérért,bejelentés nélkül-addig egy közalkalmazotti tisztségviselő hazavisz 200-300 ezer nettót!"
Demagógia, félinformáció és hozzá nemértés az van. A közszféra bére nyilvános, törvény van róla, persze aki olvasni nem tud annak mindegy. Barátom, mérnök, 18 éves munkaviszonnyal, (ez 18 év közszolgálati jogviszonynak felel meg), nettó 155 ezer. Sok vagy kevés? Multinál dolgozó fiatal mérnök, 1,5-szer annyit keres. Zavar van abban a fejben, ahol valaki a mérnököt (a bérét) hasonlítja a kőműveshez.
luck66 | 2010. június 4. | 11:55:47
örök életű mondás:
Semmi sem segíti a politikust jobban a kampány során tett ígéretek elfelejtésére, mint a megválasztása.
loewe | 2010. június 4. | 11:53:33
Kósa most megtanulhatja, hogy buta és meggondolatlan nyilatkozatok milyen hatást válthatnak ki. Persze sok fideszes vezető úgy hiszi, hogy az ő szavára táncol a világ, de majd hamar észhez térnek... ha nem, akkor pedig a forint árfolyamának romlását megköszönhetik nekik a devizahiteleiket törlesztő őket választó emberek!
loewe | 2010. június 4. | 11:52:00
pop55-nek: Azért nem kell siratni a kőműves-burkolókat és egyéb kézműves szakmákat. Lehet, h. hivatalosan minimálbérre van bejelentve, de mennyit is kap zsebbe? Illetve ha maszekol - persze feketén - akkor mennyit keres?! Erről is lehetne regélni. ellenben sok közalkalmazott bruttóban sem lát akkora összeget a bérlapján, mint amit írtál!!!
Az adócsalást lehetne szigorúan büntetni, de akkor bizony az általad említett burkoló és társai is megéreznék...
kzt66 | 2010. június 4. | 11:49:56
Elefántok a porcelánboltban!!!! Köszönöm FIDESZ, köszönöm Viktor! szórakozzatok csak a sajátos érdekeitek szerint, beszéljetek, beszéljetek. Vízionáljatok csak ördögöket.
Az egész nem szól másról, mint arról, hogy Viktorunk ki akar hátrálni a vélt ígérgetésekből, és közel 2 évet szeretne "gyűjtögetni". Ezért még a forint árfolyama sem drága. A lakosság pedig szívjon csak. A 2/3 elbírja.
Ez volt 98-02 között is. Pénzt kifelé semmit, majd a 2 éves költségvetésben a kiadásokat dugjuk el.
Ez van! 2,7 millió ember akarata sajnos 2/3-ot ér!!! Nem érdekes, hogy 8 millió választópolgár van. Meg kell tanulnunk élnünk a lehetőségeinkkel, a politikai "elitnek" pedig meg kell tanulnia EGYÜTTMŰKÖDNI!!!!!
adam2000 | 2010. június 4. | 11:48:11
sajnos Kósa kapacitásbeli korlátai nem engedik meg,hogy felmérje saját szavai súlyát.
Különben humoros srác. A múltkor a Hír Tv láttam egy vele való beszélgetést.
A lovaskocsikkal példálózott és viccelődött,ez jól ment neki.Sajna,ennyire van kalibrálva.
batador | 2010. június 4. | 11:47:08
blaci42 | 2010. június 4. | 11:30:18
Ne, inkább végre a fidesz beszéljen őszintén, belátva, hogy a gazdasági lehetőségek nem olyanok, melyek lehetővé tennék a "mindenhova több pénzt" politikáját. Csak az a gond, hogy ezt Bajnaiék már legalább egy éve kőkeményen elmondták és aszerint is cselekedtek, miközben a fidesz egyszerűen nem számolt semmilyen realitással. A papagájkommandó pedig senki másra nem jellemző annyira, mint a fideszre. Erre millió pédát lehetne idézni az elmúlt évekből. Szörnyű volt, de sajnos hatásos!
Timót | 2010. június 4. | 11:44:41
kocist | 2010. június 4. | 11:38:47
Fenét süt. Napok óta esik. Elkergethetné Kósa a felhőket, de Ő inkább idehozza:-)
kocist | 2010. június 4. | 11:38:47
Moderálási alapelvek- komment törölve -
hangyaboy | 2010. június 4. | 11:30:45
Kiváló megfogalmazás.A baj csak azzal van hogy a(majdnem)közgazdász Kósa ezt nem mérte fel,de a még nagyobb baj hogy más se mondta neki,hogy:- Lajos ne beszélj baromságokat!Ráadásul a fidesz kommunikációja sem egységes,nagyon nem.Egyszer lesz nagyarányu adócsökkentés,máskor pont az ellenkezőjének próbálnak megágyazni.Végre egységes álláspontot és konkrét kormányprogramot várok!
blaci42 | 2010. június 4. | 11:30:18
Moderálási alapelvek- komment törölve -
pop55 | 2010. június 4. | 11:27:48
A munkának semmi becsülete ebben az Országban.
A kőműves-burkoló(vagy akárki) dolgozik minimálbérért,bejelentés nélkül-addig egy közalkalmazotti tisztségviselő hazavisz 200-300 ezer nettót!
+ adót csal az egész Ország!!(számlával kéri?):))
Szerintem az adócsalást súlyos börtön évekkel+vagyonelkobzással kellene jutalmazni!!
Egyszeri számla nemadást,az üzlet 1 éves bezárással honorálni(minimum)(fellebbezés lehetősége nélkül)
A Fidesz,most valami égrengető bejelentésre készül-most készítik elő a talajt!!
Nagyon sokan megfognak lepődni!!!
pedrus | 2010. június 4. | 11:26:46
Ezt kell szeretni. Egyenlőre!
ibi90 | 2010. június 4. | 11:26:39
Nem kell ilyen sokat gondolni.
Egyszerűen anyagi érdek.
a fiúk short ügyletét támogatta meg verbálisan kósa. ennyi volt.
kerestek néhány óra alatt 2-300 000 000 -t(forintban)
Mars | 2010. június 4. | 11:13:08
Török Gábor az utóbbi években teljesen hiteltelenné vált számomra. De elmondható róla, hogy mindig a győzteshez dörgölődzik: 2006-ban még Gyurcsányhoz, majd sietve a Fideszhez. Szemernyi kétségem sincs afelől: ha fordulna a kocka, megint popót vált.
szub.jektiv | 2010. június 4. | 11:12:25
Milyen reformokat is gátolt meg az ellenzék az elmúlt pár évben?
A jelenlegi ellenzék nem tudja megakadályozni a reformokat, de ugyanazon a területen nehéz lesz beadni a választóknak a változtatásokat.
Korrupció, közbeszerzés,oktatás,egészségügy, önkormányzat...
Parlament, nyugdícsökkentés, közalkalmazotti bércsökkentés - talán rendben, de a parlament cökkentése odább van...
Most mi lesz?
nugát | 2010. június 4. | 11:01:29
Moderálási alapelvek- komment törölve -
maccs | 2010. június 4. | 10:59:00
Ez van.
|